Jump to content

BTCC NGTC Championship 2016 [Greek]


Recommended Posts

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 hours ago, panosdimip said:

Βρε ψεύταρε δεν την είχαμε τρέξει με τις σεβρολέ που με έβαλες και σου έφτιαξα και σκιν?

2000 γύρους έχει κάνει George μην τον ακούς

Ααααχ, ακόμα περιμένω εκείνα τα Καρέλια μου.... :P 

Link to comment
Share on other sites

Soon :P 

 

Δεν μου κάθεται ρε γαμώτο, όλο κάτι τυχαίνει. Τώρα είχα πάρει μαζί αν είδες τιμονιέρες κτλ αλλά με το 3G ούτε να σερφάρω δεν μπορούσα, πόσο μάλλον να τρέξω competively online.

Edited by gchristod
Link to comment
Share on other sites

Βρε ψεύταρε δεν την είχαμε τρέξει με τις σεβρολέ που με έβαλες και σου έφτιαξα και σκιν?

2000 γύρους έχει κάνει George μην τον ακούς

Άσε ρε Πανο, τον έχουμε μάθει πλέον τον τρισαθλιο

Τι να κάνω όμως που είναι καλό παιδί και τον αγαπάω.

Βέβαια την Κυριακή θα τον τιμωρήσω, αλλά του χρειάζεται χαχαχα

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, gchristod said:

Ααααχ, ακόμα περιμένω εκείνα τα Καρέλια μου.... :P 

karelia.jpg

 

Nάτα τα καρέλια σου τά χω φυλάξει ,αφού ο αχαίρευτος ψάχνει κάθε φορά να βρεί κόμπο που κατά τη γνώμη του θα του κάθεται καλύτερα απ΄ ότι σε μας για να μας νικήσει γι αυτό αλλάζει συνέχεια κόμπο και μένουμε με τα σκιν στο χέρι.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Είχα φτιάξει και του μαντ ένα και μάλιστα πήγαινε σφαίρα χαχαχα αλλά δεν το τίμησε αλλάξαμε κόμπο ως γνωστόν.

 

ΜΑΔ.jpg

Φεύγω πάω για μπύρες με τον Jim μπας και τον πείσω να επιστρέψει στο ρουφου!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς "αναγνωριστικές" χελωνάκι????

Είπαμε αναγνώριση πίστας μπορείς να λές ότι κάνεις στους πρώτους 20 γύρους, όχι μετά από 2.000 γύρους :D:P:D

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eγώ αυτή την πίστα δεν την έχω τρέξει ποτέ.

Πρώτη φορά θα την τρέξω.

Μην ακούς τους άλλους που προσπαθούν να αμαυρώσουν την καθαρή και ειλικρινή εικόνα που έχω σαν προσωπικότητα και είμαι παράδειγμα προς μίμηση για τους υπολοίπους !!!

Ναι κύριοι, παράδειγμα προς μίμηση λέγω !!!

 

 

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Eλα η Πέμπτη έφτασεεε  πήρα και το ελεύθερο από τον ψυχίατρο και θα κατέβω σήμερα να φτιάξω χρόνο.

Μαντ σταμάτα το σινγκλ πλέιερ και έμπα στο ονλάιν να δούμε τι κάνεις μη κρατάς τα χαρτιά σου κλειστά .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Η πιστα τιμωρει την ατσαλη οδηγηση.Το ξεραμε αυτο απο την Corvette gt2 που οδηγησαμε παλια.Τα εμπρος και ειδικα το αριστερο,καταπονειται πολυ με αποτελεσμα σε stint 20 γυρων να εχω φθορα γυρω στο 70℅ με μεση φθορα 3℅στο γυρο.

Βεβαια ουτε πιεσα πολυ ουτε τελειες γραμμες.

Ημουν στο 1.24-25 αλλα παιζουν ρολο και οι συνθηκες πιστας(χαμηλες θερμ.πιστας).

Τα μπρος ελαστικα αναβουν λογω υποστροφης με αποτελεσμα να γλυστρουν.Περισσοτερο grip μπροστα λιγοτερο γλυστριμα=λιγοτερη φθορα.

Οποτε σκοπος μας να φερουμε grip μπροστα.

Μαλακωνουμε αναρτησεις,slow bumps,πιεσεις και μειωνουμε ARB στο εμπρος μερος.

Αντιστοιχα τα αντιθετα στο πισω μερος.Προσοχη στα ορια.

Βεβαια αυτα ισχυουν γενικα και ολοι τα ξερουμε.Ομως για FWD οπως το Civic θελω τη γνωμη σας.Το εμπρος επιφορτιζεται να στριψει,να δωσει ροπη,να φρεναρει με αποτελεσμα τα λαστιχα να καιγονται.

Τα κουσουρια και οι συνηθεια των RWD κανουν δυσκολη την γρηγορη οδηγηση FWD χωρις φαγωμα των εμπρος ελαστικων.

Επισης,οπως τονιζει η ISI,τα φρενα παιζουν μεγαλο ρολο.Προτεινει on the fly front to rear balance adjustments.

Σε γρηγορες καμπες μπροστα τα φρενα και σε κλειστες πισω.

Πολυ θεωρια επεσε και χωρις practice ολα παν στραφι!

Περιμενω αποψεις και σχολια.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Άφαντος ήσουν εχτές χελωνίτσα, πιστεύω εάν μας έδειχνες τις (μυστικές) γραμμές σου θα είχαμε πέσει τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα ακόμα!

 

ΥΓ Τα λέμε κυριακή για τους αγώνες εκτός απροόπτου.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, marmagas said:

Επισης,οπως τονιζει η ISI,τα φρενα παιζουν μεγαλο ρολο.Προτεινει on the fly front to rear balance adjustments.

Σε γρηγορες καμπες μπροστα τα φρενα και σε κλειστες πισω

Αυτό όντως ισχύει και το εφαρμόζω από τότε με τα URD EGT μόνο που στον αγώνα δεν σε αφήνει γιατί το χελωνάκι έχει πειράξει κάποια εντολή στο σέρβερ και το κλειδώνει και αυτό ,του το είχα αναφέρει στο thelab και παλιότερα αλλά δεν έκανε τίποτα προφανώς γιατί δεν αντιλαμβάνεται την χρησιμότητά του χιχιχιχι.

Σε αυτούς τους αγώνες που είναι μικρής διάρκειας δεν έχουμε έντονο πρόβλημα αν τρέξουμε όμως αγώνες μεγαλύτερης διάρκειας θα χρειστούμε πιτ στοπ και στρατηγική όπως κάναμε με τα URD EGT.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...