Jump to content

troffeo

Moderators
  • Content Count

    942
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    72

troffeo last won the day on August 7

troffeo had the most liked content!

Community Reputation

721 Excellent

About troffeo

  • Rank
    Pilot
  • Birthday 05/29/1965

Recent Profile Visitors

1,132 profile views
  1. Έχω το Oculus rift CV1, το οποίο είναι σχεδόν προηγούμενο μοντέλο από το S. Λεω σχεδόν γιατί ουσιαστικά περιμένουν να βγει το Oculus 2 που θα έχει σημαντικές διάφορες! Για πρώτη φορά θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον άσχετο σε ότι αφορά την αίσθηση και τον ρεαλισμό, όταν χρησιμοποιείς VR! Τα λέει όλα, αν και δεν μπορούν να ειπωθούν αλλά μόνο να τα βιώσεις για να καταλάβεις την τεράστια διαφορά. Θα μπορούσα να πω ότι είναι σαν να βλέπεις ταινία ασπρόμαυρη του Βωβού κινηματογράφου και μετά να τρεις τον πόλεμο των άστρων, με υπερπαραγωγή έγχρωμη από το Χόλιγουντ (και βάλε)!!! Το μόνο «μείον» που εντοπίζω είναι η ζεστη, όχι τόσο από την προσπάθεια, η οποία προέρχεται από την λειτουργείς των οθονών που βρίσκονται ακριβώς εμπρός από τα μάτια σου σε κλειστό περιβάλλον. Υπάρχουν όμως λύσεις για αυτό (διάφορες μοντες) αν και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα βγουν και από τους παραγωγούς. Τα γυαλιά του Φιλοθεου είναι αναβάθμιση σε σχέση με τα δικά μου, στον τομέα των γραφικών που μειώνουν πολύ το screen door effect, αλλά και επειδή χρησιμοποιούν LCD οθόνες αντί για OLED. Για να μην βιώνεις όμως καταστάσεις sickness πρέπει να είναι ΟΚ ο οργανισμός σου, αλλά κυρίως να έχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ υπολογιστή σε ΟΛΑ του τα κομμάτια! Πολυ θετικά ακούγονται και για την πρόταση της Valve (steam), αλλά και για την πρόταση της HP η οποία θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο ως τελική έκδοση. Το κόστος για αγορά ΝΕΟΥ εξοπλισμού, θα είναι δυστυχώς πάνω από €600, αλλά για εμένα είναι το ίδιο καθώς για να παίξεις με 3 καλές οθόνες χρειάζεσαι τα ίδια χρήματα. Φιλοθεε ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ρε φίλε!!!
  2. Πήρες VR Φιλοθεε;;; Αν ναι για πες μοντέλο και εντυπώσεις ρε!
  3. Καλημέρες!!! Για ποιο πρωτάθλημα μιλας??? Απο αυτό το malt whisky που πινεις, πρέπει να σε «πειράζει» η χημική ένωση του δρύινου βαρελιού με το ελάχιστο και ζεστό οξυγόνο που αναπνέεις στην περιοχή σου... 😂😂😂😂😂😂😂😂 Εγώ, δεν νομίζω να καταφέρω να τρέξω αγώνα, ούτε να ανοίξω υπολογιστή δλδ, πριν το τέλος Αυγούστου με τίποτα!!! Πολυ δουλειά, πολλές υποχρεώσεις και καθόλου χρόνος! Οχι ότι χρειάζομαι χρόνο για να κερδίσω τον «άσχετο», αν βάλεις @mad_dog μόνο τους αγώνες που έχω τρέξει και τους δικούς σου καλύτερους οποιους θέλεις, πάλι σε έχω 😄, αλλά όπως έχω ξαναγράψει όταν κανείς 1.500 χιλιόμετρα την βδομάδα για δουλειά, ΔΕΝ μπορείς να κάτσεις μπροστά σε τιμόνι για να τρέξεις αγώνα ούτε για πλάκα! Επιπλεον, αυτή την βδομάδα είχα κανονίσει να τρέξω τον αγώνα, αύριο Δευτέρα το απόγευμα βαφτίζει ο Θάνος (thazio για όσους ξέρουν) τον γιο του και έτσι ο «άχρηστος» με το ΤΑΧΙ γλιτώνει για ακόμα μια φορά: 1. Το διασυρμό-εξευτελισμο 2. Τα νεύρα και την γνωστή εξαφάνιση του μετά από το τέλος του αγώνα, χωρίς «καληνύχτες» 3. Την «ταραγμένη» ψυχική υγεία που του προκαλεί το Γκρι ΜΚ2 με το νούμερο 18!!!! Καλο αγώνα σε όλους και κυρίως ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!
  4. Τα δοκίμασα και παρόλο που δεν είμαι «οπαδός» των open wheels μπορώ να πω ότι μου άρεσαν πολύ!
  5. troffeo

    KartKraft

    Έχει υπόψη σου, ότι μέσα στο ΣΚ το πολύ θα το πάρω και εγώ και ο Ανδρέας (AVatannen) για να ξεκινήσουμε προπονήσεις ενοχή Σεπτεμβρίου, που θα μπούμε πρώτα ο Θεός και στο πραγματικό! Οποτε κάποια στιγμή μέσα στον Ιούλιο, μπορούμε να κάνουμε κάτι κοινό σε κανα σέρβερ. ΥΓ. Τι μοίρες βάζεις το τιμονι? Επισης πιστεύω, γιατί έχεις την τάση να υπερβάλεις λίγο με τις δυνάμεις του Τιμονιου, ότι όταν βάσεις πολύ FFB ΧΑΝΕΙΣ σε κοντρόλ και αίσθηση, γιατί πολύ απλά «παλεύεις» με το τιμόνι και δεν οδηγείς. Γνωμη μου
  6. @andre Αντρέα ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου!!! Τα αυτοκίνητα αν και τόσο διαφορετικά, τελικά είναι τόσο ίδια!!! Ειναι τόσο διαφορετικά σε χαρακτηρίστηκα και ΚΥΡΙΩΣ στον τρόπο που θέλουν να τα οδηγήσεις, αλλά αν τους βρεις το «κουμπί» τους και τα οδηγήσεις όπως πρέπει μαζί με το κατάλληλο σεταπ, γίνονται ΟΛΑ το ένα καλύτερο από το άλλο και άκρως ανταγωνίστηκα μεταξύ τους, χωρίς καμία διαφορά θα έλεγα στο overall!!! Το μοντ είναι ότι καλύτερο έχει βγει στο ρουφου και μπορώ να πω, ότι ξεπερνάει ακόμα και ακριβές και πολύ ψαγμένες προτάσεις χρόνων (DTM, GT3 κλπ). Για «δωρεάν» δεν το συζητώ, είναι απλά ΒΑΣΙΛΙΑΣ!!! Οποιος δεν μπορεί να το καταλάβει-νιώσει είναι η ΒΛΑΚΑΣ η ΕΜΠΑΘΗΣ!!! Ολα τα παραπάνω είναι παραπάνω από ορατά-κατανοητά, μόνο αν παρακολουθήσεις έναν αγώνα η ακόμα και μια προπόνηση. Είχα αρχίσει να το «ψιλιαζομαι» από όταν δοκίμαζα και είχα «κολλήσει» με το Χ19, αλλά μου έγινε βέβαιο από όταν άρχισα να παρακολουθώ τα βιντεάκια του άλλου Αυστραλού που δεν έχει τρέξει μαζί μας ακόμα. Ο Τύπος απλά καβαλάει ένα οποιοδήποτε αμάξι και κάνει χρόνους που εγώ φτάνω μετά από προπόνηση χαχαχαχα! Σε ότι έχει να κάνει με τις τελικές, επίσης συμφωνώ μαζί σου και είναι ηλίου φαεινότερο, ότι δλδ δεν μπορείς να έχεις αυτή την τελική ΠΟΥΘΕΝΑ αν ξεκινήσεις κανονικά και από στάση. Μικρη ένσταση έχω για τα 3-4 δευτερόλεπτα που λες ότι κερδίζουν μόνο, καθώς οι διαφορά μου στο πρώτο σπλιτ είναι «χαοτική» σε σχέση με τα αλλά 2 και από τα 17 που χάνω συνολικά, δεν μπορεί να χάνω τα 12 ΜΟΝΟ στο πρώτο σπλιτ, που κατά σύμπτωση βγάζει και την μεγαλύτερη τελική. Θα δοκιμάσω και με 2 φτερό και με το πιο κοντό διαφορικό, απλή προσοχή στα κατεβάσματα θέλει για να μην ανάψει και θα σου πω. Τελος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας, άλλωστε θα φανεί και στον αγώνα που θα έχουμε όλοι τις ίδιες συνθήκες εκκίνησης τουλάχιστον. Το θέμα μου είναι, όπως πολύ σωστά προσεγγίζεις, ότι με εξαίρεση εσένα και τον @spyder δεν είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί και έτσι είναι λίγο δύσκολο να «προσελκύσουμε» κόσμο για «κόντρα». Πιστεύω ότι ο Joshe δεν τρέχει πλέον μαζί μας, γιατί μάλλον δεν έχει ενδιαφέρον και όχι μόνο για το «βάρβαρο» είναι η αλήθεια της διαφοράς της ώρας. Πρέπει να βρω οπωσδήποτε χρόνο, που δυστυχώς δεν έχω, για να δουλέψω με το σεταπ, το αυτοκίνητο, αλλά ΚΥΡΙΩΣ με εμένα για να γίνω ανταγωνιστικός!
  7. Σόρυ αλλά δεν εννοώ αυτό και μάλλον δεν με έχεις καταλάβει. Ελπίζω να τα πούμε TS να σου εξηγήσω. Οι υπόλοιποι καμιά άποψη?
  8. Και εγώ με 3 φτερό τρέχω και νομίζω το 2ο διαφορικό. Δεν έχω δοκιμάσει με λιγότερο φτερό και δεν ξερω αν το κάνω, γιατί θέλω να είμαι σταθερός γενικά σε μια ανάβαση 17+ χιλιομέτρων, αφού έαν γίνει μια χαζομάρα, ακόμα και στα τελειώματα της ανάβασης ακριβώς λίιιιιγο πρίν τον τερματισμό, μπορείς να τινάξεις στον αέρα ΟΛΗ την προσπάθεια! Παραμένει όμως το θέμα μου, για τον χρόνο στο 1ο σπλίτ και ΑΝ καταλαβαίνεις?????, από τον καλύτερο χρόνο μου ΧΑΝΩ από το ίδιο αμάξι ΣΥΝΟΛΙΚΑ 17". ΑΠΟ ΑΥΤΑ τα ΣΥΝΟΛΙΚΑ 17'', ΧΑΝΩ ΤΑ 12'' ΜΟΝΟ ΣΤΟ 1ο ΣΠΛΙΤ και τα υπόλοιπα 7'' στα άλλα 2 σπλίτ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ τι θέλω να πω ή ΟΧΙ???? Επίσης με λίγο "έξυπνη" οδήγηση, ιδιαίτερα ψηλά με τις διαδοχικές φουρκέτες και με το "κοντό" διαφορικό, καταφέρνω να έχω την θερμοκρασία των νερών μου περίπου στους 110 βαθμούς κελσίου, όσο δλδ και με το μακρύτερο διαφορικό. Μάλιστα στο 10:49 ΔΕΝ μου άναψε ΚΑΘΟΛΟΥ η θερμοκρασία νερού, οπότε νομίζω ότι θα είμαι ΟΚ
  9. Μου κάνουν εντύπωση τα αποτελέσματα των Γάλλων μέχρι τώρα στη Trento. Εγώ πάλι με κοντές σχετικά σχέσεις, με μακρύτερες σχέσεις δεν κατάφερα να ολοκληρώσω πέρασμα γιατί έπρεπε να φύγω θα το προσπαθήσω όμως ελπίζω πριν τον αγώνα, κατάφερα να γράψω 10:49:749 με τελική στα 182.0km. Κάθησα και μελέτησα τα σπλίτ και τις τελικές σε σχέση με τους χρόνους που έχουν κάνει, μάλιστα ο ένας, ο Ludovic Ferruit έχει κάνει και 10:32:χχχ..με το ίδιο αμάξι, δλδ με Ford Escort MK2B #18 Souflaris, έτσι για να με "ξεφτυλίσει χαχαχαχαχαχαχα! Οι διαφορές που βρήκα και προσωπικά δεν μπορώ να "ερμηνεύσω" είναι 2 κυρίως... Το 1ο σπλιτ και η τελική ταχύτητα... Έχουμε και λέμε: Ludovic 1ο σπλιτ 4:33:2ΧΧ τελική 198.0km χρόνος 10:32:7ΧΧ αμάξι Ford Escort MK2B rallycote06 1o σπλιτ 4:34:9ΧΧ τελική 189.8 χρόνος 10:32:9ΧΧ αμάξι Fiat X/19 Ludovic 1ο σπλιτ 4:36:3ΧΧ τελική 196.9km χρόνος 10:38:5ΧΧ αμάξι Ford EscortRS MK1 rallycote06 1o σπλιτ 4:38:5ΧΧ τελική 181.2 χρόνος 10:39:0ΧΧ αμάξι Fiat X/19 Εγώ 1ο σπλιτ 4:44:999 τελική 182.0km χρόνος 10:49:7ΧΧ αμάξι Ford Escort MK2B Η ερώτηση - προβληματισμός μου είναι απλή: Εάν εξαιρέσω τα 12'' σχεδόν που τρώω από τον Ludovic ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ στο 1ο σπλίτ και τα +17km τελικής (ΟΚ μπορεί να είχε μακρύτερες σχέσεις αλλά ΠΟΥ βρήκε 17km επλέον???) στα υπόλοιπα είμαστε αρκετά κοντά και δικαιολογούνται λόγω προπόνησης και καλύτερου σετάπ ας πούμε! Μήπως ξεκινάει "πονηρά", λέω εγώ τώρα, γιατί όσο τάπα και εάν το οδήγησα το Escort ΔΕΝ δικαιολογούνται αυτές οι διαφορές στο 1ο σπλιτ που να ΣΗΜΕΙΩΣΩ είναι και "ΥΠΟΠΤΟ" για να βγάλεις τελική, εάν ξεκινήσεις με "ΦΟΡΑ" από την γραμμή εκκίνησης... Όταν κάνανε τους χρόνους, ιδιαίτερα ο Ludovic, ήταν άλλος δικός μας μέσα? Επίσης με την ευκαιρία της παραπάνω μελέτης μου, υπάρχει κάποιος που ελέγχει ΟΛΟΥΣ μας, στο πως ξεκινάνε??? Δηλαδή εάν η θέση του αυτοκινήτου είναι η σωστή, ΑΚΡΙΒΩΣ πριν την γραμμη εκκίνησης και εν στάση??? Αυτό ΜΟΝΟ ο Γιάννης @John@John μάλλον μπορεί να το κάνει, επειδή ξεκινάει πάντα τελευταίος. Βέβαια καταλαβαίνω ότι παρακολουθεί ένα σορό πράγματα, αλλά νομίζω ότι κάποιος πρέπει να το κάνει! Για πείτε απόψεις
  10. Κοιτά @mad_dog σίγουρα το σεταπ σε ένα τέτοιο άριστο μοντ, παίζει σίγουρα πολύ μεγάλο ρόλο! Εγω όμως από την άλλη, λόγω έλλειψης χρόνου, τρέχω με το αρχικό σεταπ που είχα φτιάξει (μετά και από συνεργασία με τον @John@John) για την Ριτσωνα, την πρώτη δλδ ανάβαση της χρονιάς. Αν και ξέρω και το έχω πει με τα παιδιά στο TS, στις τελευταίες 2-3 αναβάσεις που δεν είναι bumpy όπως οι πρώτες, θα ήθελα πολύ πιο σφιχτά τα μούτρα του αυτοκινήτου και γενικά όλο το αυτοκίνητο, τελικά το μόνο που καταφέρνω να κάνω είναι να αλλάζω την μετάδοση (διαφορικά-σασμάν) και αυτό όχι πάντα με επιτυχία, όπως στην τελευταία που έτρεξα τελικά με κοντύτερες σχέσεις. Οι Γάλλοι κάνουν δοκιμές, σίγουρα έχουν κάποιες γνώσεις σεταπ, για αυτό και πιστεύω βγάζουν χρόνους! Στο θέμα του αυτοκινήτου, που λες ότι το CSL είναι σχετικά μεγαλύτερο από τους «κουβάδες» Renault και Fiat, έχω διαφωνία όχι γιατί το CSL δεν είναι μεγάλο, αλλά γιατί πιστεύω ότι σε αυτή την ανάβαση και γενικά στις μεγάλες αναβάσεις αν το «εκμεταλλευτείς» και το «ψάξεις» έχεις μεγάλο πλεονέκτημα! Για να σε βοηθήσω ΑΣΧΕΤΕ και ΝΤΡΟΠΗ των οδηγών 😂, θα σου πω, ότι σε τέτοιες αναβάσεις αν εκμεταλλευτείς την ροπή του μοτέρ σου, θα πάρεις κεφάλια και μάλιστα σχετικά εύκολα. Επιπλέον από ότι θυμάμαι έχεις και χειρόφρενο. Σωστα?😉
  11. Ωραίο θα ήταν πάντως, έστω και ως φαντασίωση! 😄😄😄😄😄😄😄 Είσαι σωστός εδώ! ΟΚ είναι σχετικά ακριβό, εάν πας να αγοράσεις τα πάντα και επιπλέον έχει και ετήσια συνδρομή. ΟΜΩΣ νομίζω ότι αυτή την στιγμή, μπορεί να χαρακτηριστεί και ως η Μεκκα του simracing. Χωρις να είναι σε κάποιο σημείο το καλύτερο από ότι κυκλοφορεί, overall είναι ότι καλύτερο και ότι πιο ισσοροπημενο υπάρχει σήμερα στο simracing! Θα άξιζε να το δοκιμάσεις @mad_dog η και οποίος άλλος, κάποια στιγμή. Δυστυχως μένουμε μακριά και δεν μπορώ να σε προσκαλέσω να το δοκιμάσεις, αλλά ισχύει για όποιον είμαστε κοντά και θα ήθελε δοκιμή
  12. Το έχω πει, ότι αυτό το mod απλά ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!! Εχει ΤΕΛΕΙΑ αυτοκίνητα και όταν τα οδηγήσεις αρκετή ώρα σε μια ειδική, τα αγαπάς και τα «νιώθεις» περισσότερο!!! Προσωπικα μου αρέσουν οι μεγάλες η και οι πολύ μεγάλες αναβάσεις! Αυτη η Trento είναι ΕΙΔΙΚΑΡΑ και πολύ πορωτικη!!!
  13. Θα μπορούσα να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, αλλά μέσα στην εξίσωση, δεν βλέπω πουθενά ένα πολύ καλό, αν όχι από τους καλύτερους, simracing τίτλους όπως είναι το iRacing. Δεν μπορούμε, για παράδειγμα να αγνοούμε ένα τίτλο και μια ολόκληρη κοινότητα με πάνω από 5.000 simracers να τρέχουν στους servers ότι στιγμή του 24ώρου και να δεις!!! Άρα κατά την προσωπική μου άποψη το iRacing είναι καταρχάς ένας σοβαρός simracing τίτλος και σίγουρα στην δική μου 3άδα με τα καλύτερα simracing παιχνίδια!!! Η άποψη μου τώρα γενικά για το θέμα που ανοίγεις, είναι στο ίδιο μήκος κύματος με αυτά που γράφεις, αλλά δεν έχω πιάσει τον λόγο που τα έγραψες. Για παράδειγμα, τα έγραψες για να ξεκινήσει μέσα από αυτή την συζήτηση ένα πρωτάθλημα που θα φτιαχτεί για όλη την γνωστή και σοβαρή Ελληνική κοινότητα, όπως λες στο τέλος του γραπτού σου? Εάν ναι, λυπάμαι που θα στο χαλάσω και ΜΑΚΑΡΙ να γινότανε ποτέ, αλλά όπως έγραψα και παλιότερα ΔΕΝ είμαστε εμείς για τέτοια κόλπα δυστυχώς...
  14. Έχω μπερδευτεί.... Τελικά το "θηρίο" θα τρέξει με το CSL? Τελικά το CSL είναι ένα καλό αυτοκίνητο? Τελικά μήπως το "θηρίο" είναι "κουλό"? Τελικά να ζει κανείς ή να μην ζει???? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΥΓ. Νομίζω ότι το Escort, μπορεί να γράψει 10:45 περίπου! Το 11:01 το έκανα με "κοντό" σχετικά διαφορικό το οποίο πάει πολύ καλά και είναι το καλύτερο για εμένα, αλλά προς τα τελειώματα της ανάβασης εκεί με τις πολλές μαζεμένες φουρκέτες, ανέβασε θερμοκρασία στο Θεό και έκοψα πολύ για να μη βγουν οι μπιέλες από το καπώ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Αύριο θα δοκιμάσω με λίγο μακρύτερη μετάδοση, να δω τι θα κάνει.
  15. Καλά εντάξει... Υπολογιζω ότι κανείς περίπου 2-3 λεπτά τα 17,3km!!! Ενταξει λογικά στο βρεγμένο ανεβαίνει λίγο ο χρόνος και πας στα 13+ λέπτα, αλλά ΟΚ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
×
×
  • Create New...