Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Build 1117 Weekly Updates 2 No bogging down! Another week goes by, and we are keeping up the momentum with some fresh updates! This week we have a handy set of updates for VR users, as well and a couple others minor fixes. VR – Hidden Area Mask In this latest update we have implemented the “Hidden Area Mask” in VR. What is Hidden Area Mask ? Inside a VR headset the images that are rendered in each eye are ‘rectangular’, yet your eyes only have access to circular cutouts. The image below illustrates the area that is outside of your normal peripheral view – the black area corresponds to what is physically blocked by the edges of the headset’s view-ports. example using the Vive Pro So instead of rendering this extra space, that you can’t see anyway, when you enable “Hidden Area Mask” it will block those pixels from even being rendered, as they are outside the viewable space in the headset after barrel distortion is applied. Because the mask prevents the superfluous edges from even being rendered, this may offer a slight performance increase. In our internal tests we could indeed confirm a performance boost. This option is also configurable in the player.JSON if you encounter any issues with it. "VR Enable Hidden Area Mask":true, Set to false to disable *Oculus SteamVR driver currently does not support HAM. Changelog Enabled VR “Hidden Area Mask”. Fixed flickering in the VR desktop ‘mirror’ when set to “HMD only”. Fixed paint damage not resetting on ‘restart race’ button in single player. Fixed a sporadic crash that was caused by an error in inter-thread communication with the Steam library. Known Issues After content install in VR rFactor 2 does not restart. A workaround for now is to restart manually. There is still a black band on the bottom half of the track loading screen. Unrelated to UI, but we are also aware of the erratic throttle behavior of the AI cars, and we are looking into that. Parc Ferme is not working in the new UI. Work in Progress Add skin download progress bar while on a server that allows custom skin transfers. Config tool sporadically fails to launch up after clicking PLAY for setting graphics resolution, VR or post effect levels. Team creation in the showroom is missing. Material editing in the showroom is missing. Forced setup and/or upgrades. Car (re)selection when on a server. Resume from replay. Sporadic ‘white screen’ when leaving an online session.
  3. Λοιπόν μπήκα και δοκίμασα να τρέξω με σλικ στη βροχή στο kyalami. Είναι μία εμπειρία που πρέπει να δοκιμάσετε. Ο αγώνας ξεκίνησε με ηλιοφάνεια και στον πρώτο γύρο έριξε βροχούλα, έχει μία προειδοποίηση οπου ο μηχανικός σου προτείνει να βάλεις wet. Μπαίνεις στα πιτς, πας με τα βελάκια πριν σταματήσεις και επιλέγεις wet αλλιώς σου ξαναβάζουν Dry. Αν συνεχίσεις με Dry μετά από δύο τρεις γύρους το αυτοκίνητο αρχίζει να σπινάρει σε κάθε πάτημα του γκαζιού και να χάνει την πρόσφυση του πολύ εύκολα στις στροφές. Εσύ Φιλοθεε που έχεις Direct Drive θα το νιώσεις πάρα πολύ έντονα Άρα στο ξεκίνημα αν έχεις δώσει βροχή ξεκινά κατευθείαν με βρόχινα λάστιχα αυτό Ίσως ρυθμίζεται από τον admin. @mad_dog νομίζω πως πρέπει να το κοιτάξεις. Επίσης πρέπει να δούμε αν μπορείς να αλλάξεις και το υπόλοιπο setup πριν τον αγώνα.
  4. Last week
  5. Updated to 2.058.29 Added championship option "Show points sum column on the left side of standings tables". Default "Off". Added championship option "Reverse race order display in standings tables". Default "Off". OP updated
  6. Tρισάθλιο σαλιγκάρι ετοιμάσου την Πέμπτη ψυχολογικά, γιατί θα τερματίσεις πίσω μου !!! Har har har
  7. Για να καταλάβεις αυτό που εννοεί ο @andre Έκανα server στο rF2 δεν πάτησε κανείς. Κάνω στο ACC με 18 άτομα και τρέχεις αγώνα με 18 άτομα. Ένα άλλο που παρατήρησα είναι η Bentley. Για παράδειγμα, βάλε την Bentley στο rF2 στην Mid-Ohio (με chicane). Mετά το chicane που είναι η κλειστή δεξια κατηφορική το αυτοκίνητο γλυστρά περίεργα. Ενώ στις μεγάλες ταχύτητες κάνει μπάσιμο ωραίο εκεί στις χαμηλές στροφές γλυστρά περίεργα. Τουλάχιστον αυτή την πληροφορία έχω στο τιμόνι μου. Μετά πάρε την Bentley τρέξε Kyalami (την πίστα δεν την ήξερα, αλλά μιλάμε έχει γίνει η αγαπημένη μου, πολύ γρήγορη πίστα με τεχνικά κομμάτια) και δεν συμπεριφορά στις κλειστές χαμηλές ταχύτητες. Η Βentley μου άρεσε περισσότερο στο ACC. Δεν ξέρω σίγουρα θέλει δοκιμές πολλές ακόμη να βγάλεις συμπεράσματα. Αν εξαιρέσεις ότι δεν έχει ζημιές στο ACC (αυτό είναι arcade στοιχείο πρέπει να αλλάξει) δείχνει καλά σημεία. Και πρόσεξε στο λέει ένας που τρέχει 8000 hours rF2. Ναι σωστά διαβάσατε, οκτώ χιλιάδες ώρες (μαζί με εποχή που ήταν εκτός STEAM). Εν κατακλείδι, τα GT3 μου αρέσουν στο ACC, περισσότερο. Το ACC έχει κανόνες σημαίας, έχει ποινές τα έχει όλα για αγώνες. Επίσης θποστηρίζει 24h και αλλαγή οδηγών. Και στο setup κλειδώνει και ελαστικά, πόσα set θα χρησιμοποιήσεις. Επίσης έχει στον Server Quali 1 και αν θες βάζεις και Quali 2. Δηλαδή το sim είναι για αγώνες και όχι κατεβαίνω βόλτα να κάνω hotlap. Aλλά, έχει σημεία που πρέπει να διορθωθούν. 1. Το ελαστικό είναι καλό, θέλει ακόμη βελτίωση. Το ελαστικό του ACC πατά σε 3 γραμμές. Αυτό έχει σαν contact pitch με την άσφαλτο. Για αυτό η πληροφορία με το καινούργιο ελαστικό έγινε καλύτερη. 2. Το μειονέκτημα είναι μετά η άσφαλτος. Δεν μιλάω για την laserscan. Μπορεί να έχεις laserscan και η άσφαλτος να είναι αεροδρόμιο. Παράδειγμα. Brands Hatch: Μετά την εκκίνηση, περνάς την πρώτη δεξιά, κατεβαίνεις αριστερά και μετά ανεβαίνεις αριστερά και μπαίνεις στην πατημένη. Εκεί έχει δύο στρώσεις άσφαλτο. Δεξιά μια μάυρη λωρίδα και αριστερά η παλιά άσφαλτος. Αν πατήσεις στην δεξιά την μαύρη δεν θα καταλάβεις τίποτα. Βάλε την Brands Hatch στο rF2 και πέρασε στην μαύρη και μετά πάλι στην παλιά, Ε καταλαβαίνεις την πληροφορία στο τιμόνι, καταλαβαίνεις ότι πατάς στην μάυρη γιατί εκεί είναι λίγο ψηλότερα. Είχα πει τότε στον @liakjim ότι στο rF2 πατάς στην γραμμή στα pit και καταλαβαίνεις ότι πατάς γραμμή. Δηλαδή τι να το κάνω το laserscan, αν η πληροφορία είναι πτωχή στο τιμόνι. 3. Βροχή. Εδώ δεν μπορώ να πω τίποτα, δεν έχω τρέξει πολλές φορές με βροχή, αλλά αυτό που έλεγα να νιώθεις στο τιμόνι, με τα νερά κάτω που λιμνάζουν και περνάς από πάνω και μπουκώνει το αυτοκίνητο είναι επιτυχία. 4. Setup. Kαι εδώ φτάνουμε στα μεγάλα προβλήματα που είχε το πρώτο AC. Στο πρώτο AC η ανάρτηση είναι άκυρη, όπως και το ελαστικό (βγάζεις αγώνα 24h Le Mans χωρίς να έχεις φθορές λέμε !!!). Εδώ στο ACC η ανάρτηση διορθώθηκε δήθεν με το flex chassis. Δηλαδή περνάς πάνω από kerb και το αυτοκίνητο λόγω του flex chassis έχει καλύτερη συμπεριφορά. Στην ουσία φτιάξανε την ανάρτηση και πουλήσανε flex chassis. Το άλλο θέμα είναι το ελαστικό. Εκεί πάμε καλά, αλλά θέλει ακόμη δουλειά στο βρόχινο τουλάχιστον. Τα έβαλα στο κεφάλαιο setup, γιατί το πρώτο πράμα που δοκιμάζεις στο setup και πως πατά το αυτοκίνητο είναι η ανάρτηση και μετά έρχεται το ελαστικό (μιλάμε πάντα για συμπεριφορά, το ελαστικό δεν μπορείς να το κάνεις τίποτα εκτός από τον αέρα). Και όμως πρέπει να δοκιμαστεί αν τα κάνεις τα ελαστικά τούμπανο όπως στο AC έχει καλύτερο grip ή όχι. Και μετά να δοκιμάσεις την ανάρτηση. Σκληρή ή μαλακή και πως συμπεριφέρεται το αυτοκίμητο. Αν έχω σκληρή μπροστά για παράδειγμα και μαλακή πίσω δεν μου φεύγουν τα μούτρα για παράδειγμα κ.τ.λ. Αν τώρα στο setup οι τιμές δουλεύουν όπως στην πραγματικότητα τότε έχουμε setup επιπέδου rF2. Που εκεί αλάζεις ένα κλικ και το καταλαβαίνεις. Μετά πάμε στην αεροδυναμική και αν οι τιμές αλλάζουν την συμπεριφορά. Δηλαδή μεγαλύτερο φτερό, καλύτερο κράτημα αλλά χαμηλότερη ταχύτητα κ.τ.λ. Αυτά είναι κατά την γνώμη τα θέματα που πρέπει να εστιάσουν οι προγραμματιστές στο ACC. Καλησπέρα σας κύριοι και καλό απόγευμα.
  8. Είσαι τρελός με το g27 τί να καταλάβουμε? Εγώ είχα χαζέψει τόσο πολύ με το θέαμα της βροχής μέσα από το vr που κόντεψα να ξεχάσω πως τρέχαμε αγώνα . Πιστεύω πως τα υπόλοιπα (τιμόνια πεντάλ κλπ )υπολείπονται της εμπειρίας ενός VR κατά πολύ , η οθόνη μου φαίνεται τόσο απεχθής που πολλές φορές αναρωτιέμαι τι να ζητάει αυτό το άχρηστο πράγμα εκεί μπροστά μου . Ξέφυγα πάλι ......
  9. Στο βρόχινο πρέπει να το ψηλώσεις για να μην βρίσκει κάτω, εξηγώ παρακάτω. Το ωραίο ήταν ότι σε σημεία που είχε λιμνάζοντα νερά το αυτοκίνητο έβρισκε και ένιωθες το μπούκωμα. Δεν ξέρω αν το καταλάβατε όσοι τρέχαμε, αλλά ήταν πολύ καλό το feeling. Για Setup πρέπει να γίνουν δοκιμές και να ξεκινήσουμε από ελατήρια (μαλάκωμα ή σκληρά) και μετά ελαστικά πιέσεις και να δούμε διαφορές. Gesendet von meinem SM-N975F mit Tapatalk
  10. Και δεν είναι μόνο τα ελαστικά κανονικά το βρόχινο σετάπ πρέπει να διαφέρει αρκετά από αυτό του στεγνού . Εφαγες ποινή γιατί παρσύρθηκες από αυτούς που βιάστηκαν να εκκινήσουν χωρίς να ακολουθήσουν τις πληροφορίες στην οθόνη . Το γκριπ είναι φαινομενικά καλό αλλά από τους χρόνους φαίνεται πως δεν είναι και τόσο καλό επίσης σε αρκετές στροφές με έβγαζε από την πορεία μου λόγω ελατωμένης πρόσφυσης και κάνα δυό φορές πήγα να σβουρίξω καθώς το πορσικό είναι λίγο βιτσιόζικο . Κλπ .
  11. Εδώ δεν μπορεί να επιλέξει με τι αυτοκίνητο θα τρέξει κι εσύ θέλεις να επιλέξει ολόκληρο παιχνίδι;; 😜
  12. Δεν το λες όμως. Πάντως το "Πατάω κουμπί τρέχω online" νομίζω είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες(factors) στο sim racing. Αν το είχε αυτό το (rFactor) θα ήταν το κορυφαίο με διαφορά και με την περισσότερη πελατεία.
  13. Mπήκα σε έναν server Kyalami... 1.44.680 με 80lt, χρόνος από αγώνα...δηλαδή τι αγώνας, sprint ήταν 40min... Δεν ξέρω τι γίνεται στα άλλα τιμόνια, στο δικό μου τιμόνι το FFB είναι πολύ καλό. Aν με ρωτούσε κανείς με τι θα έτρεχα GT3, μπορεί να έλεγα ACC...
  14. Σήμερα ώρα Ελλάδας 21:00 όποιος θέλει έρχεται να τρέξουμε. @andre, @spyder και όσοι άλλοι θέλετε. Quali 15min Race 30min Για να χαλαρώσουμε και να θυμηθούμε τα παλιά όταν έδειχνα γραμμές τις καλές παλιές εποχές... *edit Τον server τον βλέπετε καθόλου ?
  15. Server: MADDOG SERVER Cars: GT3 S397 Track: Mid-Ohio Kαλούς χρόνους σας εύχομαι
  16. @andre από ότι κατάλαβα πρέπει να έβαλε από μόνο του wet το οποίο δεν είναι σωστό. Γιατί κατά την ώρα εκκίνησης μπορεί να ξεκινήσει βροχή και ο οδηγός μπορεί να σκεφτεί τι θα βάλει. Γιατί μπορεί να σκεφτεί η βροχή μπορεί να σταματήσει οπότε θα το ρισκάρω ή μπορεί να πει θα οδηγήσω σίγουρα και θα αλλάξω βρόχινα στο πρώτο pit. Έχει ακόμη θέματα πάνω σε αυτό. Επίσης στην εκκίνηση που έφαγα ποινή, έγινε γιατί τα αυτοκίνητα παιρνούν το ένα μέσα από το άλλο σαν να είναι διάφανα. Αυτό είναι τελείως arcade. Ο δρόμος στην βροχή δεν ξέρω, αλλά σίγουρα έχει καλό grip για βροχή Είναι αυτά τα θέματα που ακόμη θέλουν δουλειά και χάνει σε σχέση με το rF2.
  17. @panosdimip και @andre και οι υπόλοιποι. Αν έχετε τα πακέτα GT3 (είναι δύο, GT3 PACK και GT3 CHALLENGERS PACK) τότε να τρέξουμε όλοι μαζί Πέμπτη αν θέλετε GT3. Aλλά το θέμα είναι, αν γίνει server, θα γεμίσει ? Όσοι πάλι δεν έχουν τα πακέτα GT3 μπορούμε να τρέξουμε το GT3 WORLD SERIES V1.20 το οποίο κατά την γνώμη μου είναι το καλύτερο πακέτο GT3 σαν mod. @andre δοκίμασε και @spyder και εσύ και πείτε μου εντυπώσεις.
  18. Πάντως για σλικ κρατούσαν σαν wet οπότε μάλλον wet ήταν.
  19. Τελικά τρέξατε με σλικ στη βροχή, τρέξατε με γουετ που σας τα έβαλε αυτόματα , τρέξατε με σλικ αλλά είχαν πρόσφυση γουετ. Δεν υπάρχει log να δεις ρε mad τι έγινε; Thanks για τα αποτελέσματα.
  20. Αχ ναι ρε το ξέχασα, μη σου πω πως έκανα ακόμα χειρότερο από τον δικό σου αλλά ευτυχώς δεν φαίνεται πουθενά. 😜😘
  21. Ντρέπεσαι τόσο πολύ να πεις ότι με 60lt εγραψες σαν τον δικό μου χρόνο?
  22. Epic Games announced that Assassin's Creed Syndicate will be available for free in the Epic Games Store for a week, from February 20 to 27 Link here
  23. Όσοι επιθυμούν και θέλουν να τρέξουν GT3 στο rf2, εδώ είναι το forum. Πολύ ευχαρίστως να δείξω και εδώ γραμμές !
  24. Αντε ρε @mad_dogφτιάξε ένα σέρβερ με τέτοια να έρθουν και τα δικά μας παιδιά. Προτείνω ένα πρωταθληματακι εντός των πυλών εμείς κι εμείς να θυμηθούμε τα παλιά. Μπορεί να είναι μία Πέμπτη rfactor και μια assetto. Πολύ καλή φάση θα ναι και τα bmw m2 cs. Τι λέτε;;
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...