Jump to content

mad_dog

Administrators
  • Content Count

    3,711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    108

mad_dog last won the day on August 5

mad_dog had the most liked content!

Community Reputation

1,096 Excellent

4 Followers

About mad_dog

  • Rank
    mad_dog

Recent Profile Visitors

1,861 profile views
  1. To ελαστικό πρέπει να φτιάξουν. Στις χαμηλές ταχύτητες λες οδηγιέται το αυτοκίνητο μόνο του, κάνει ότι θέλει γυρνάει από εδώ από εκεί... Θέλει φτιάξιμο γιατί έτσι όπως είναι δεν οδηγιέται και είναι κρίμα γιατί φαίνεται ότι έχει potential.
  2. Πρέπει να το δοκιμάσω για να δω διαφορές με το KartKraft.
  3. mad_dog

    KartKraft

    @troffeo έλα να σου δείξω πως οδηγάνε kart !
  4. Αυτό όμως που με εντυπωσίασε στο ελαστικό είναι η φθορά του ελαστικού. Επιτέλους φθείρεται και δεν είναι σαν το Assetto Corsa που βγάζεις αγώνα LeMans χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις ελαστικά. Τώρα πρέπει να επικεντρωθεί η ομάδα ανάπτυξης στην συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές γιατί ότι αφορά την θερμοκρασία και το grip είναι στην σωστή κατεύθυνση. Αν πετύχει το ελαστικό και προστεθούν και οι ζημιές σε ρεαλιστικό επίπεδο το sim είναι επίσημα από εμένα έτοιμο για αγώνες. Και για να μην ξεχνιόμαστε δεν έχει καμία σχέση με το Assetto Corsa το οποίο για εμένα είναι ένα απλό simcade.
  5. Έτρεξα και τους δύο αγώνες με VR Ο κάθε αγώνας είχε διάρκεια 15min σύνολο 30min To VR δεν με κούρασε καθόλου ίσα-ίσα με πόρωνε περισσότερο
  6. Λοιπόν, θα τοποθετηθώ επί του θέματος στο όνομα που ακούει VR. Κατάφερα καθαρά από τύχη να αποκτήσω -από κάποιον που του προξενούσε ζαλάδες- το Oculus Rift S σε πολύ καλή τιμή σχεδόν τζάμπα. Μιλάμε για συσκευή 5 ημερών... Λοιπόν, για μένα ήταν θέμα γιατί τώρα δεν μπορώ να έχω τις τρεις οθόνες. Οπότε αναγκαστικά θα πήγαινα σε λύση VR, αλλά όχι να δώσω και 600€-800€. Και να τα είχα δεν θα τα έδινα. Μέχρι 400€ το πολύ θα έδινα. Δοκίμασα το rF2 και μόνο στα GT3, ειδικά την Porsche. Tην πρώτη φορά είχα ζαλάδες γιατί έτρεξα στην Mid Ohio που έχει ανηφόρες κατηφόρες, τυφλές με ανάβαση και στροφές κ.τ.λ. Kαταρχήν να πω ότι η αίσθηση ειδικά την πρώτη φορά που κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο είναι χωρίς λόγια. Ειδικά αν το μοντέλο είναι με λεπτομέρειες απλά μένεις χαζός. Μετά η οδήγηση, που όπως είναι γνωστό τρέχω με όλα βγαλμένα όπως και τιμόνι και στο rF2 είναι σαν να είσαι μέσα. Αλλά κύριοι, ιδρώνεις πολύ, έχεις άμεση επαφή με το αυτοκίνητο και λειτουργείς αλλιώς από ότι όταν τρέχεις με οθόνες. Προσωπικά ίδρωσα πολύ και κουράστηκα, σαν να οδηγούσα αληθινό αμάξι. Το αίσυημα είναι τέτοιο, που είναι πράγματι σαν να είσαι μέσα. Ειδικά στις δοκιμές κοιτούσα επάνω δεξιά τον καθρέπτη όπως στις αληθινές καταστάσεις, ή κοιτούσα δεξιά, αριστερά ή στις στροφές κοιτούσα αλλιώς όπως θα έκανα με το αληθινό αυτοκίνητο. Περιττό να πω, ότι από εδώ και πέρα ΜΟΝΟ με VR. Στο ACC, μου άρεσε αρκετά γιατί εκεί είναι και η λεπτομέρεια μεγαλύτερη, αλλά το feeling και τα physics σου χαλάνε αυτήν την ωραία αίσθηση. Βέβαια εννοείται ότι μόνο θετικά μπορώ να πω και για το ACC που προσπαθεί και πιστεύω είναι στον σωστό δρόμο. Εγώ το υποστηρίζω από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε. Για να μην μακρηγορώ, θα πω μόνο ότι όποιος βγάζει χρόνους με το VR είναι χεράς, είσαι σε καταστάσεις ρεαλιστικές, βλέπεις μόνο το αυτοκίνητο, τον δρόμο και όλη αυτή η συνεργασία σε βάζει μέσα στον ρεαλισμό. Δηλαδή ότι και να πω τώρα δεν έχει νόημα, εκτός αν κάποιος δοκίμασε με VR. Αλλιώς ότι και να πω δεν θα γίνει κατανοητό. Σκεφτείτε μόνο ότι είσαι τελείως συγκεντρωμένοςμ γιατί με τα VR δεν βλέπεις έξω, δηλαδή δεν έχεις επαφή με το περιβάλλον του δωματίου. Αλλά όπως είπα μόνο αν δοκιμάσετε. Δεν ξέρω αν ο γρουσούζης μπορεί να το θέσει καλύτερα ή να το εξηγήσει καλύτερα.
  7. Αγαπητοί φίλοι συνοδηγοί, δοκίμασα σήμερα την τελευταία έκδοση, βέβαια πολύ μεγαλή αλλαγή με τα kerbs, τουλάχιστον τώρα δουλεύει καλύτερα και δείχνει να έχει μια καλή φυσική. Τώρα, για το ελαστικό, δεν ξέρω αν μας διαβάζει ο Αρης, αλλά το ελαστικό έχει πρόβλημα. Στις χαμηλές ταχύτητες στις στροφές σου γυρίζει και δεν μπορείς να επαναφέρεις. Επίσης μετά όταν χάνεται, είναι σαν να μπαίνει script και να το πηγαίνει αυτόματος πιλότος. Δοκίμασα το ίδιο αυτοκίνητο στο rF2 (Porsche) και εκεί το κάνεις ότι θέλεις, Όταν σου φεύγει αφήνεις γκάζι, μαγκώνει το ελαστικό, πετάει κώλο αλλά το ισιώνεις με λίγο γκαζάκι και έχεις πάλι έλεγχο. Αυτό ΔΕΝ γίνεται στο ACC ακόμη. Πρέπει να δουλευτεί το μοντέλο ελαστικού, να σταματήσει το scripting γιατί είναι σε πολύ καλό δρόμο το sim και είναι κρίμα για μερικά λαθάκια να μην το χαίρεσαι. Επίσης οι δοκιμές έγιναν με VR, και στα δύο είναι πολύ ωραία και έχω μόνο θετικές εντυπώσεις και για τα δύο.
  8. Ένα πέρασμα από με το Ascona 400 !
  9. Αγαπητοί φίλοι συνοδηγοί, για πρώτη φορά θα είχαμε την τιμήνα είχαμε στην πρώτη θέση έλληνα οδηγό, τον @andre αλλά για μια ακόμη φορά οι χαρές διαδέχτηκαν την λύπη. Πολύ γρήγορος ο @andre έδειξε ότι έμαθε την ανάβαση και τα σημεία που έπρεπε να προσέξεις, αλλά είπε ότι η ανάβαση έχει και άλλα σημεία που αν τα προσέξεις κατεβάζεις χρόνο, αλλά δεν υπήρχε ο κατάλληλος χρόνος προετοιμασίας. Οι Γάλλοι έδειξαν ότι δεν τρέχουν για πλάκα αλλά το βλέπουν το θέμα επαγγελματικά και αυτό φαίνεται από τις ώρες που είναι στον server αλλά και από τους χρόνους που γράφουν. Ο @spyder πολέμησε αρκετά, στο 3ο πέρασμα έγραψε και τον καλύτερο χρόνο του, σίγουρα αν είχε χρόνο για setup και δοκιμές θα κατέβαζε αρκετά κάτω τον χρόνο. Εγώ, δηλαδή ο Πιλότος, δεν είχα κάνει προπόνηση (αν και δεν χρειάζεται για έναν οδηγό σαν εμένα), δεν έδειξα την απαραίτητη σοβαρότητα, επειδή είδα την ανάβαση πατημένη, έλα όμως που είχε σημεία που έπρεπε να πας φυλαγμένα και αν έμπαινες όπως έπρεπε θα κατέβαζες αρκετά χρόνο. Η μπέμπα προσπάθησε, στις ευθείες η άσφαλτος κρυβότανε από τον φόβο της στο πέρασμα του θηρίου, αλλά ο οδηγός δεν μπόρεσε να την δαμάσει όπως έπρεπε και τερμάτισε τελικά 4ος. Ο φίλος @stauros gr πάλεψε, υπήρχε πρόβληα με το αυτοκίνητο και δεν ήταν όπως το ήθελε ο οδηγός. Στον αγώνα όμως έγραψε καλούς χρόνους. Ο @troffeo άφαντος, αφού κατάλαβε ότι δεν μπορεί πλέον να με φτάσει στην βαθμολογία, βρίσκει δικαιολογίες για να μην τρέχει... Ο @John@John και αυτός πολύ γρήγορος αν σκεφτούμε ότι έκανε 5-6 περάσματα και μετά έτρεξε στον αγώνα. Ο καινούργιος οδηγός (Mitsoscoupe) τερμάτισε, αν και θα μπορούσε καλύτερα, σίγουρα θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Έναν καημό βέβαια έχω, που θα πάρω το πρωτάθλημα χωρίς τον αυστραλό, αλλά δεν μπορεί να τα έχουμε και όλα δικά μας... Θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση !
  10. Εισακούστηκαν οι προσευχές μου...har har har Θα έχουμε βροχή την Δευτέρα !
  11. To πρόβλημα δεν είναι το ελαστικό ,αλλά όπως έχω πει από πολύ καιρό πριν το πρόβλημα είναι η ανάρτηση. Και για να επεκτείνω η φυσική ανάρτησης-ελαστικού είναι ακόμη μέχρι σήμερα το αδύνατο σημείο του ACC. Καλά στο στο πρώτο AC είναι οτι να ναι. Το πρώτο AC πάντα προσωπικά, είναι καθαρό simcade ως arcade. Εδώ το πρόβλημα υπάρχει αλλά τουλάχιστον θα το φτιάξουν. Kαι είναι κρίμα να μην το φτιάξουν γιατί για μένα το sim είναι μοναδικό στο είδος του. Επίσης πρέπει να φτιάξουν τις ζημιές αλλιώς δεν έχει νόημα. Αλλά όπως έχω πει είναι σε πολύ καλό δρόμο και καθαρόαιμο για αγώνες και όχι για βόλτες και hotlap.
  12. Ένας από τους πολύ γνωστούς οδηγούς ο J. Béreš σε ένα πέρασμα στην ανάβαση Dobšinský Kopec με Ford Escort RS Cosworth. Η ανάβαση είναι τελειώς πατημένη μόνο με μερικά σημεία κλειστά, οπότε ελπίζω να το καρφώσουν πολλοι μήπως και πάρουμε κανά βαθμό...απαραίτητη προϋπόθεση να φέρω το αυτοκίνητο στον τερματισμό...
×
×
  • Create New...