Jump to content

mad_dog

Administrators
  • Content Count

    3,691
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    103

mad_dog last won the day on June 23

mad_dog had the most liked content!

Community Reputation

1,090 Excellent

4 Followers

About mad_dog

  • Rank
    mad_dog

Recent Profile Visitors

1,784 profile views
  1. Συμφωνώ και εγώ Το πρώτο Split είναι ο χρόνος Για τα 199 km/h δεν μπορώ να πω κάτι Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
  2. Και εγώ ελέγχω στην εκκίνηση Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
  3. Τα 10 sec κερδίζονται ευκολα στο σύνολο. Αλλά ότι και όπως έχουν ξεκινήσει οι χρόνοι είναι unofficial. Θα φανεί στον αγώνα. Όπως και να έχει θα έχει ενδιαφέρον ο αγώνας.
  4. Δεν ξέρω πως κάνανε εκκίνηση δεν ήταν κανείς μέσα για να δει όταν γράψανε χρόνους. Εγώ τρέχω με φτερό 3 και το πρώτο διαφορικό, αλλά θα τα αλλάξω και θα πάω σε 1 φτερό και το 2ο διαφορικό και θα δω. Οι χρόνοι είναι κοντά στο 10:40 και ίσως ποιο κάτω. Όταν είχε βγάλει το FIAT X19 ο @John@John είχα γράψει κοντά στο 10:40 με το X19 που είναι φτιαγμένο για αυτήν την ανάβαση. Τις δύο πρώτες φόρες τότε που το δοκίμαζα δεν κατάφερα να τερματίσω είχα κάψει κινητήρα και τις δύο φορές και την τρίτη είχα θερμάνει τα φρένα τόσο πολύ που δεν σταματούσε με τίποτα και είχα αναγκαστεί να ανοίξω αεραγωγούς για να μην έχω υπερθέμανση. Μιλάμε σε μερικά σημεία ειδικά επάνω είσαι τελικές και μετά φουρκέτα, και αυτό επαναλαμβάνεται συνέχεια. Θέλω να πω εγώ έγραφα κοντά στο 10:40 τότε στις δοκιμές με το Χ19. Για τελική δεν θυμάμαι τότε πόσο είχα.
  5. Εννοεται έχω χειρόφρενο !!! Βασικά θέλει δοκιμές και setup, δεν έχω όμως τόσο χρόνο. Σίγουρα οι Γάλλοι τρέχουνε επαγγελματικά, όταν αφιερώνεις τόσο πολύ χρόνο τότε σε σχέση με εμάς έχουν πλεονέκτημα. Η ροπή που αναφέρεις είναι μεγάλη, ή θα κάψεις ελαστικό ή θα σου γυρίσει. Δεν μπορείς να το εκμεταλλευτείς, αν βάλεις όμως την μπέμπα σε πίστα θα πάρει κεφάλια.
  6. Eδώ θέλω να συμπληρώσω ότι το setup παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο όπως επίσης και το σασμάν. H BMW CSL θέλει ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης και θεωρώ είναι δύσκολο σε μια τέτοια ανάβαση να γράψει top χρόνους. Αλλά αν βρεις το setup και τα σωστά πατήματα στην ανάβαση γράφεις χρόνο άνετα κάτω από 10:50. H Trento είναι η ειδική που θα φανούν οι οδηγοί και θα ξεχωρίσουν τα χέρια. Είναι πολύ τεχνική σε μερικά σημεία, έχει 2 σημεία πατημένα γενικά είναι δύσκολη. Τα Group H Special δείχνουν τον πραγματικό τους εαυτό και το mod αν και θέλει ακόμη μερικά πραματάκια, πιστεύω ότι ανήκει σίγουρα στα κορυφαία που έχουν υπάρξει ποτέ για rF2. Tα μικρά εδώ έχουν πλεονέκτημα, σκέψου ότι στα κλειστά κομμάτια η μπέμπα χάνει πολύ χρόνο που στο τέλος αν μαζέψεις είναι 10-15 sec χάσιμο. Σίγουρα θα έχουμε μάχες ματαξύ μας, θα είναι είναι ένα γεγονός που θα μείνει στις μνήμες μας.
  7. Καλά αυτό δεν το έχω σκεφτεί έτσι, γιατί όπως είπες και εσύ το θεωρώ, αδάνατο.
  8. Για το iRacing είπα ότι δεν το έχω δοκιμάσει. Για αυτό και δεν ανέφερα. Και για sims που δεν έχω δοκιμάσει δεν εκφράζω άποψη.
  9. Aνοίγω αυτό το ενδιαφέρον θέμα για όσους επιθυμούν και θέλουν να τοποθετηθούν, μπορούν να το κάνουν από εδώ. Αφορμή στάθηκε το παρακάτω: Συμφωνώ απόλυτα. Καταρχήν να πω την άποψή μου. Το αληθινό simracing ξεκίνησε από τότε που υπήρξαν τα πρώτα τιμόνια. Για μένα δεν νοείται simracer χωρίς τιμόνι. Έπειτα τα sims που το ενσωμάτωσαν και πέτυχαν το FFB είναι δύο. Το RBR και το πρώτο rF. Όλα τα υπόλοιπα ακολουθούν. Ο simracer και αυτός που ξοδεύει σεβαστό χρόνο για κάνει δοκιμές ή setup είναι όπως ένας πραγματικός οδηγός αγώνων, με την διαφορά ο πρώτος απλά το έχει σαν ασχολία στον ελεύθερο χρόνο του και ο τελευταίος είναι επαγγελματίς και ζεις από αυτό. Η μεγάλη διαφορά είναι ο χρόνος στην ουσία και οι δοκιμές. Τώρα με το esport κάτι πάει να γίνει αλλά στον βωμό του χρήματος και της διαφήμισης υπάρχουν τίτλοι που δεν είναι sims. Περνάμε στον εξοπλισμό. Η ασχολία αυτή έχει γίνει πολύ ακριβή, αλλά αυτοί που μπορούν και έχουν πρόσβαση αναταμείβονται. Θα μου πεις, κάνουν καλύτερους χρόνους; Mερικοί ναι μερικοί όχι. Αλλά η αίσθηση είναι σε άλλο επίπεδο και σε αυτό δεν τίθεται θέμα. Τώρα για τα sims. Yπάρχουν πολλοί τίτλοι εκεί έξω, κατά την άποψή μου τα μόνο αληθινά είναι τρία. Το RBR, το rF2 και το ACC. Για το iRacing δεν μπορώ να πω τίποτα γιατί δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Για το AMS το ίδιο αφού η μηχανή είναι rF και δεν έχει καμία διαφορά. Το R3E και αυτό σε μηχανή rF αλλά με λάθος πολιτική που είχαν σκοπό για κάτι arcade και στην πορεία προσπάθησαν για sim αλλά ήδη πολλοί το έχουν παρατήσει ενώ αξίζει την προσοχή ! Βέβαια όπως είπε και ο φίλος @troffeo o χώρος έχει και άσχετους που νομίζουν ότι γνωρίζουν. Δεν θα μιλήσω για τεχνικά θέματα και προγραμματισμό γιατί εκεί παραγματικά υπάρχει σκοτάδι. Το mod είναι και αυτό μια σοβαρή ασχολία αλλά θέλει πολύ χρόνο. Για παράδειγμα ο @John@John ακόμη και σήμερα μετά από 2 χρόνια δεν έχει χρόνο για να κάνει δοκιμές γιατί ακόμη και σήμερα ασχολείται με το mod και τα updates για να το κάνει τέλειο ή να το βελτιώσει ακόμη περισσότερο. Ο @panosdimip γνωρίζει από πρώτο χέρι πόσο γρήγορος είναι όταν τρέχαμε και μας άφηνε πίσω για πλάκα. Επίσης ένα mod δεν έχει σχέση μόνο με τα φραφικά. Μπορεί το 3D Model να είναι τέλειο και τα physics απότυχία. Το mod είναι όπως είπα μια προσπάθεια και απαιτεί σεβασμό, γιατί πρώτον είναι δωρεάν και έπειτα ξοδεύτηκε χρόνος για να γίνει. Mερικά είναι καλά μερικά όχι. Αυτό θα το κρίνουν οι οδηγοί. Eπίσης πολλές διαμάχες για ποιο είναι καλύτερο και ποιο όχι. Για μένα όπως είπα, αυτήν την στιγμή είναι μόνο τα παρακάτω: 1. RBR 2. rF2 3. ACC Για τα physics, δεν μπορώ να πω τίποτα για αυτοκίμητα όπως GT3 ή F1 γιατί ποτέ δεν τα έχω οδηγήσει. Αλλά για BMW M3 E30 ή Opel Manta κ.τ.λ. μπορώ κάτι να πω, γιατί τα έχω οδηγήσει και το σημαντικότερο υπάρχουν στοιχεία όπως η ανάρτηση τι διαδρομή έχει, τα φρένα, ο κινητήρας, το διάγραμμα κινητήρα όλα αυτά υπάρχουν. Αρα μπορώ να τα χρησιμοποιήσω. Ρωτηθήκαμε γιατί δεν κάνουμε mod F1 ή GT3. H απάντησή μας, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ υπάρχουν στοιχεία. Τι να φτιάξουμε; Με τιμές ότι να ναι; Ειδικά η ανάρτηση ειδικά στο rF2 παίζει πολύ μεγάλο ρόλο είναι το 50% του setup. Για την φτιάξεις όπως πρέπει να είναι και βάση με τα αληθινά στοιχεία έχει δουλειά. Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση για τα Group H Special, όσοι τα δοκίμασαν μπορούν να μιλήσουν. Για τις κοινότητες των simracers, εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές αλλά η κάθε ενεργεί μόνη της. Αυτό ίσως είναι και λίγο θέμα ελληνικό αφού όλο φαγωνόμαστε μεταξύ μας. Το επιθυμητο θα ήταν ένα GT3 ή WTTC πρωτάθλημα.
  10. Eπίσης για να είναι όπως πρέπει να είναι πρέπει να διορθωθεί το μοντέλο ζημιών. Δεν γίνεται να έρχεσαι από πίσω ή γενικά να τρακάρεις σε τοίχο και να μπορείς κα συνεχίσεις να οδηγάς. Αυτά μπορεί να συμβαίνουν στο AC (συγκρουόμενα), αλλά στο ACC αν θέλει να σταθεί στο ύψος του πρέπει να μπουν ζημιές. Δεν νοείται να τρακάρεις και μετά να μπορείς να συνεχίσες στον αγώνα σαν να μην τρέχει τίποτα. Παίξε Forza ή AC εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα τα παιχίδια είναι αrcade.. Στο ACC δεν δικαιολογείται αυτό. Ζημιές όπως το rF2, που φεύγουν ρόδες, έχεις επαφή με τοίχο στραβώνει τιμόνι και άλλα και αν μπορούν να το κάνουν και καλύτερα από το rF2.
  11. Ο χρόνος μου είναι σε βρεγμένο Χθες έβρεχε και οι δύο Γάλλοι δεν μπόρεσαν καν να τερματίσουν στις δοκιμές Στο στεγνό δεν σου λέω τι χρόνο κάνω γιατί μπορεί να κρεμάσεις τιμόνι Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
  12. -69*Κύριοι συνοδηγοί, φίλοι και οπαδοί (του @mad_dog), ο αγώνας στο Glasbachrennen βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL μη ικανοποιημένο, δοκιμάστηκαν πολλά setup, αλλά η μπέμπα αν και τέρας δεν ταίριαζε καθόλου σε αυτήν την ανάβαση. Η μπέμπα θέλει άπλα και όχι κλειστά κομμάτια για να δείξει τον επιθετικό της χαρακτήρα. Ο οδηγός σκέφτεται να αλλάξει αυτοκίνητο και άς έχει ποινή μηδενισμού. Αλλά δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο να μαντρώσει το ταλέντο του και να δώσει χαρά σε τρισάθλια σαλιγκάρια. Απλά το κάνει για να ανέβει και ο ανταγωνισμός διότι ακόμη και με τον μηδενισμό το πρωτάθλημα θα το κατακτήσει. Στα του αγώνα τώρα, οι Γάλλοι έκαναν πολύ προπόνηση και αυτό φάνηκε από τους χρόνους. Τα μικρά αυτοκίνητα με το ιδανικό setup έδειξαν τι είναι ικανά να κάνουν. Οι δικοί μας οι Έλληνες πάλεψαν αλλά δεν τα κατάφεραν. Οι Γάλλοι το έχουν πάρει ζεστα, αφού ακόμη και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές χτες ήταν στον server και παρόλο που είχε βροχή ήταν μέσα και έτρεχαν. Αυτό μόνο για να δείτε πόσο ζεστά έχουν πάρει το θέμα. Στον επόμενο αγώνα ο οδηγός θα κατέβει πολύ πιθανόν με άλλο αυτοκίνητο για να δείξει γραμμές και πως οδηγάνε σε μια ανάβαση 17km ! Αλλά ακόμη είναι νωρίς μπορεί να κριθεί από τις δοκιμές που θα κάνει με την μπέμπα προτού προβεί σε αυτήν την μεγάλη απόφαση, αλλαγής αυτοκινήτου. Οι αναβάσεις είναι ένα πολύ δύσκολο άθλημα, γιατί τα λάθη δεν συγχωρούνται. Έχεις 3 ευκαιρίες να αποδείξεις τι μπορείς να κάνεις και από εκεί και πέρα θα κριθείς από το χρονόμετρο και τους αντίπαλους οδηγούς. Όταν είσαι στην γραμμή ανάβασης, μιλάω πάντα για το online αγώνα, o αγωνοδίκης φωνάζει το νούμερο του αυτοκινήτου και ετοιμάζεσαι να πας στην γραμμή εκκίνησης. Εκεί βλέπεις τον αντίπαλο που ετοιμάζεται να κάνει εκκίνηση και σκέφτεσαι ότι είσαι γρηγορότερος. Μερικοί οδηγοί σαν εμένα είναι ψύχραιμοι, μερικά άλλα σαλιγκάρια τα κυριεύει ο πανικός και αυτό φαίνεται από τις θέσεις και την βαθμολογία... Μείνατε συντονισμένοι, η επόμενη ανάβαση είναι 17.3km !!!
  13. Δεν θέλω να πω κάτι αρνητικό ή να ασκήσω κριτική για το iRacing, διότι δεν το έχω δοκιμάσει. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το ACC είναι μια σοβαρή προσπάθεια για GT3. Δεν έχει σχέση με το arcade AC, δεν συγκρίνεται καν. Επίσης εδώ να ευχαριστήσω τον φίλο @gchristod που μου άνοιξε τα στραβά μου και το αγόρασα με 16€. Στο ξαναλέω αν τρέξουμε οι @panosdimip εγώ εσύ και τα άλλα παιδιά που τους ενδιαφέρουν @liakjim, @sosna ας ερθουν και οι αργοί, εμείς όλους τους δεχόμαστε, τα GT3 σε μια άλλη πλατφόρμα εκτός του rF2, τότε η μόνη ενναλακτική και σοβαρή λύση είναι το ACC. Θέλει ακόμη δουλειά, αλλά όπως είπα και παραπάνω είναι σε πολύ καλό δρόμο.
×
×
  • Create New...