Jump to content

mad_dog

Administrators
  • Content Count

    3,883
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    122

mad_dog last won the day on February 23

mad_dog had the most liked content!

Community Reputation

1,120 Excellent

4 Followers

About mad_dog

  • Rank
    mad_dog

Recent Profile Visitors

2,180 profile views
  1. Tρισάθλιο σαλιγκάρι ετοιμάσου την Πέμπτη ψυχολογικά, γιατί θα τερματίσεις πίσω μου !!! Har har har
  2. Για να καταλάβεις αυτό που εννοεί ο @andre Έκανα server στο rF2 δεν πάτησε κανείς. Κάνω στο ACC με 18 άτομα και τρέχεις αγώνα με 18 άτομα. Ένα άλλο που παρατήρησα είναι η Bentley. Για παράδειγμα, βάλε την Bentley στο rF2 στην Mid-Ohio (με chicane). Mετά το chicane που είναι η κλειστή δεξια κατηφορική το αυτοκίνητο γλυστρά περίεργα. Ενώ στις μεγάλες ταχύτητες κάνει μπάσιμο ωραίο εκεί στις χαμηλές στροφές γλυστρά περίεργα. Τουλάχιστον αυτή την πληροφορία έχω στο τιμόνι μου. Μετά πάρε την Bentley τρέξε Kyalami (την πίστα δεν την ήξερα, αλλά μιλάμε έχει γίνει η αγαπημένη μου, πολύ γρήγορη πίστα με τεχνικά κομμάτια) και δεν συμπεριφορά στις κλειστές χαμηλές ταχύτητες. Η Βentley μου άρεσε περισσότερο στο ACC. Δεν ξέρω σίγουρα θέλει δοκιμές πολλές ακόμη να βγάλεις συμπεράσματα. Αν εξαιρέσεις ότι δεν έχει ζημιές στο ACC (αυτό είναι arcade στοιχείο πρέπει να αλλάξει) δείχνει καλά σημεία. Και πρόσεξε στο λέει ένας που τρέχει 8000 hours rF2. Ναι σωστά διαβάσατε, οκτώ χιλιάδες ώρες (μαζί με εποχή που ήταν εκτός STEAM). Εν κατακλείδι, τα GT3 μου αρέσουν στο ACC, περισσότερο. Το ACC έχει κανόνες σημαίας, έχει ποινές τα έχει όλα για αγώνες. Επίσης θποστηρίζει 24h και αλλαγή οδηγών. Και στο setup κλειδώνει και ελαστικά, πόσα set θα χρησιμοποιήσεις. Επίσης έχει στον Server Quali 1 και αν θες βάζεις και Quali 2. Δηλαδή το sim είναι για αγώνες και όχι κατεβαίνω βόλτα να κάνω hotlap. Aλλά, έχει σημεία που πρέπει να διορθωθούν. 1. Το ελαστικό είναι καλό, θέλει ακόμη βελτίωση. Το ελαστικό του ACC πατά σε 3 γραμμές. Αυτό έχει σαν contact pitch με την άσφαλτο. Για αυτό η πληροφορία με το καινούργιο ελαστικό έγινε καλύτερη. 2. Το μειονέκτημα είναι μετά η άσφαλτος. Δεν μιλάω για την laserscan. Μπορεί να έχεις laserscan και η άσφαλτος να είναι αεροδρόμιο. Παράδειγμα. Brands Hatch: Μετά την εκκίνηση, περνάς την πρώτη δεξιά, κατεβαίνεις αριστερά και μετά ανεβαίνεις αριστερά και μπαίνεις στην πατημένη. Εκεί έχει δύο στρώσεις άσφαλτο. Δεξιά μια μάυρη λωρίδα και αριστερά η παλιά άσφαλτος. Αν πατήσεις στην δεξιά την μαύρη δεν θα καταλάβεις τίποτα. Βάλε την Brands Hatch στο rF2 και πέρασε στην μαύρη και μετά πάλι στην παλιά, Ε καταλαβαίνεις την πληροφορία στο τιμόνι, καταλαβαίνεις ότι πατάς στην μάυρη γιατί εκεί είναι λίγο ψηλότερα. Είχα πει τότε στον @liakjim ότι στο rF2 πατάς στην γραμμή στα pit και καταλαβαίνεις ότι πατάς γραμμή. Δηλαδή τι να το κάνω το laserscan, αν η πληροφορία είναι πτωχή στο τιμόνι. 3. Βροχή. Εδώ δεν μπορώ να πω τίποτα, δεν έχω τρέξει πολλές φορές με βροχή, αλλά αυτό που έλεγα να νιώθεις στο τιμόνι, με τα νερά κάτω που λιμνάζουν και περνάς από πάνω και μπουκώνει το αυτοκίνητο είναι επιτυχία. 4. Setup. Kαι εδώ φτάνουμε στα μεγάλα προβλήματα που είχε το πρώτο AC. Στο πρώτο AC η ανάρτηση είναι άκυρη, όπως και το ελαστικό (βγάζεις αγώνα 24h Le Mans χωρίς να έχεις φθορές λέμε !!!). Εδώ στο ACC η ανάρτηση διορθώθηκε δήθεν με το flex chassis. Δηλαδή περνάς πάνω από kerb και το αυτοκίνητο λόγω του flex chassis έχει καλύτερη συμπεριφορά. Στην ουσία φτιάξανε την ανάρτηση και πουλήσανε flex chassis. Το άλλο θέμα είναι το ελαστικό. Εκεί πάμε καλά, αλλά θέλει ακόμη δουλειά στο βρόχινο τουλάχιστον. Τα έβαλα στο κεφάλαιο setup, γιατί το πρώτο πράμα που δοκιμάζεις στο setup και πως πατά το αυτοκίνητο είναι η ανάρτηση και μετά έρχεται το ελαστικό (μιλάμε πάντα για συμπεριφορά, το ελαστικό δεν μπορείς να το κάνεις τίποτα εκτός από τον αέρα). Και όμως πρέπει να δοκιμαστεί αν τα κάνεις τα ελαστικά τούμπανο όπως στο AC έχει καλύτερο grip ή όχι. Και μετά να δοκιμάσεις την ανάρτηση. Σκληρή ή μαλακή και πως συμπεριφέρεται το αυτοκίμητο. Αν έχω σκληρή μπροστά για παράδειγμα και μαλακή πίσω δεν μου φεύγουν τα μούτρα για παράδειγμα κ.τ.λ. Αν τώρα στο setup οι τιμές δουλεύουν όπως στην πραγματικότητα τότε έχουμε setup επιπέδου rF2. Που εκεί αλάζεις ένα κλικ και το καταλαβαίνεις. Μετά πάμε στην αεροδυναμική και αν οι τιμές αλλάζουν την συμπεριφορά. Δηλαδή μεγαλύτερο φτερό, καλύτερο κράτημα αλλά χαμηλότερη ταχύτητα κ.τ.λ. Αυτά είναι κατά την γνώμη τα θέματα που πρέπει να εστιάσουν οι προγραμματιστές στο ACC. Καλησπέρα σας κύριοι και καλό απόγευμα.
  3. Στο βρόχινο πρέπει να το ψηλώσεις για να μην βρίσκει κάτω, εξηγώ παρακάτω. Το ωραίο ήταν ότι σε σημεία που είχε λιμνάζοντα νερά το αυτοκίνητο έβρισκε και ένιωθες το μπούκωμα. Δεν ξέρω αν το καταλάβατε όσοι τρέχαμε, αλλά ήταν πολύ καλό το feeling. Για Setup πρέπει να γίνουν δοκιμές και να ξεκινήσουμε από ελατήρια (μαλάκωμα ή σκληρά) και μετά ελαστικά πιέσεις και να δούμε διαφορές. Gesendet von meinem SM-N975F mit Tapatalk
  4. Mπήκα σε έναν server Kyalami... 1.44.680 με 80lt, χρόνος από αγώνα...δηλαδή τι αγώνας, sprint ήταν 40min... Δεν ξέρω τι γίνεται στα άλλα τιμόνια, στο δικό μου τιμόνι το FFB είναι πολύ καλό. Aν με ρωτούσε κανείς με τι θα έτρεχα GT3, μπορεί να έλεγα ACC...
  5. Σήμερα ώρα Ελλάδας 21:00 όποιος θέλει έρχεται να τρέξουμε. @andre, @spyder και όσοι άλλοι θέλετε. Quali 15min Race 30min Για να χαλαρώσουμε και να θυμηθούμε τα παλιά όταν έδειχνα γραμμές τις καλές παλιές εποχές... *edit Τον server τον βλέπετε καθόλου ?
  6. Server: MADDOG SERVER Cars: GT3 S397 Track: Mid-Ohio Kαλούς χρόνους σας εύχομαι
  7. @andre από ότι κατάλαβα πρέπει να έβαλε από μόνο του wet το οποίο δεν είναι σωστό. Γιατί κατά την ώρα εκκίνησης μπορεί να ξεκινήσει βροχή και ο οδηγός μπορεί να σκεφτεί τι θα βάλει. Γιατί μπορεί να σκεφτεί η βροχή μπορεί να σταματήσει οπότε θα το ρισκάρω ή μπορεί να πει θα οδηγήσω σίγουρα και θα αλλάξω βρόχινα στο πρώτο pit. Έχει ακόμη θέματα πάνω σε αυτό. Επίσης στην εκκίνηση που έφαγα ποινή, έγινε γιατί τα αυτοκίνητα παιρνούν το ένα μέσα από το άλλο σαν να είναι διάφανα. Αυτό είναι τελείως arcade. Ο δρόμος στην βροχή δεν ξέρω, αλλά σίγουρα έχει καλό grip για βροχή Είναι αυτά τα θέματα που ακόμη θέλουν δουλειά και χάνει σε σχέση με το rF2.
  8. @panosdimip και @andre και οι υπόλοιποι. Αν έχετε τα πακέτα GT3 (είναι δύο, GT3 PACK και GT3 CHALLENGERS PACK) τότε να τρέξουμε όλοι μαζί Πέμπτη αν θέλετε GT3. Aλλά το θέμα είναι, αν γίνει server, θα γεμίσει ? Όσοι πάλι δεν έχουν τα πακέτα GT3 μπορούμε να τρέξουμε το GT3 WORLD SERIES V1.20 το οποίο κατά την γνώμη μου είναι το καλύτερο πακέτο GT3 σαν mod. @andre δοκίμασε και @spyder και εσύ και πείτε μου εντυπώσεις.
  9. Ντρέπεσαι τόσο πολύ να πεις ότι με 60lt εγραψες σαν τον δικό μου χρόνο?
  10. Όσοι επιθυμούν και θέλουν να τρέξουν GT3 στο rf2, εδώ είναι το forum. Πολύ ευχαρίστως να δείξω και εδώ γραμμές !
  11. Λίγα λόγια για τον αγώνα. Έβαλα ρυθμίσεις καιρού στον server 1 - 4 = fairly realistic weather το 4. Kαι στον αγώνα είχαμε βροχή. Tώρα το άλλαξα σε 2 για να μην έχουμε πάλι εκπλήξεις. Στον πρώτο γύρο μπαίνω να εκτελέσω ποινή γιατί στην εκκίνηση έχασα την σειρά, έμεινα πίσω. Στον δεύτερο γύρο λέω θα μπω pit να αλλάξω βρόχινα. Δεν ξέρω αν φταίει το γεγονός ότι ο server είχε ρυθμίσεις tyreSetCount 1 (Specify the number of permitted tire sets). Γιατί ενώ άλλαξα ελαστικά δεν είδα διαφορά...μήπως δεν με άφησε να αλλάξω ελαστικά γιατί είχα μόνο ένα tire set...δεν ξέρω αυτό πρέπει να το ψάξω. Κατά τα άλλα να πω ότι οι χρόνοι μου στο quali ήταν με 60lt που όταν έβαλe και ο άχρηστος @panosdimip έγραψε ίδιο χρόνο με εμένα (να το επιβεβαιώσει). H ατμόσφαιρά καλή, αλλά οταν έχεις αμάξι μπροστά δεν βλέπεις τίποτα, αλλά η συμπεριφορά καλή στην βροχή, νομίζω το grip ήταν αρκετά καλό για βροχή και ίσως παραπάνω από ότι θα έπρεπε, αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου. Eπίσης να πω καθαρός αγώνας, το rating βοηθάει σε αυτό. Στον επόμενο αγώνα θα τρέξουμε 45min και με 22 άτομα. Ο server ήταν full. Οι χρόνοι κύριοι:
  12. Καλός ο αγώνας. Την επόμενη φορά πάμε από 18 οδηγους σε 22 οδηγούς. Όπως πάντα καθε Πέμπτη 21:00 ώρα Ελλάδας
×
×
  • Create New...