andre Posted January 7, 2017 Report Share Posted January 7, 2017 13 hours ago, spyder said: Καλά Γιάννη έγραψες. Καταπληκτικό Video , που δείχνει τι έχει να γίνει. Θα πέσουν πολλές ενστάσεις για τα Sierra. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 7, 2017 Author Report Share Posted January 7, 2017 Σήμερα θα έχετε την τιμή να τρέξετε μαζί μου και να σας δείξω γραμμές (ακούς @andre ?) Eννοείται επειδή είμαι χεράς θα τρέξω με το Cosi...τα άλλα είναι για μένα μπρελόκ... Har har har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted January 7, 2017 Report Share Posted January 7, 2017 8 hours ago, andre said: Καλά Γιάννη έγραψες. Καταπληκτικό Video , που δείχνει τι έχει να γίνει. Θα πέσουν πολλές ενστάσεις για τα Sierra. Ασε ασε τα σαπια τωρα ,ειχαν και αλλοι το σκεπτικο σου τοτε αλλα πηραν τα @@χι@ια τους,,,,, .Δες τι γραφαν. Hockenheim Motodrom, BRD Date: 1/7/1989 to: 2/7/1989 " Ford’s race director Lothar Pinske feared another ONS letter, informing him on weight penalties or smaller restrictor openings, but the ONS found that the cars were neatly balanced, though the other teams thought the Sierras were way too fast on the straight. But Ravaglia got pole, and Niedzwiedz did not complete the qualifying lap - but in the race, he stormed through the field to third, behind Cecotto and Thiim, who suffered badly from a painful hand, courtesy of hitting a tire pile at the Norisring. It came better in race 2: on soft Pirellis, he was able to outbrake Giroix in the Sachs-curve, while Biela completed a fine Ford day with second place. Ferté however was unlucky, damaging his water radiator. Another unlucky man was Ludwig, leading race 1 but four laps from the end his engine expired. Ravaglia finally was happy with two fifths, a good result with his handicap weight. Race 2 had to be restarted after a big collision in lap 2; Quester spun and was stranded in the middle of the track, where teammate Nissen could not avoid him - a big accident and two totalled cars." Αλλα κραταω μικρο καλαθι γιατι καποτε οι ευθειες τελιωνουν και πρεπει να κοψεις και να στριψεις πραγμα που τα BMW το καμναν καλα.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 7, 2017 Author Report Share Posted January 7, 2017 @John@John ο Αντρίκος τα βρήκε δύσκολα και ντεμέκ του φταίνε τα αυτοκίνητα...δεν βλέπει που είναι αργός σαν την καθυστέρηση... @andre κάντε ομάδα με τον @troffeo !!! Ταιριάζετε πολύ !!! Har har har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted January 7, 2017 Report Share Posted January 7, 2017 Με τον @andre θα κάνουμε ομάδα BMW και ποιός μας πιάνει μετά To mod είναι τόσο καλό που το συγκρίνω μόνο με το ufs2000 φορμουλάκι, έχεις το πλήρη έλεγχο του αμαξιού και οι χρόνοι που κάνει είναι ίδιοι με τους αληθινούς. Τύφλα να έχει η ISI/Studio397 το mod έχει συμπεριφορά πραγματικού αυτοκινήτου μπράβο στο @John@John που έχει εμπειρία απο τα αμάξια της εποχής και κατάφερε να την περάσει στη φυσική των αμαξιών. Εύγε για τη προσπάθεια και τα καθημερινά 12άωρα δουλειάς Γιάννη! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted January 7, 2017 Report Share Posted January 7, 2017 (edited) 6 hours ago, John@John said: Ασε ασε τα σαπια τωρα ,ειχαν και αλλοι το σκεπτικο σου τοτε αλλα πηραν τα @@χι@ια τους,,,,, .Δες τι γραφαν. Hockenheim Motodrom, BRD Date: 1/7/1989 to: 2/7/1989 " Ford’s race director Lothar Pinske feared another ONS letter, informing him on weight penalties or smaller restrictor openings, but the ONS found that the cars were neatly balanced, though the other teams thought the Sierras were way too fast on the straight. But Ravaglia got pole, and Niedzwiedz did not complete the qualifying lap - but in the race, he stormed through the field to third, behind Cecotto and Thiim, who suffered badly from a painful hand, courtesy of hitting a tire pile at the Norisring. It came better in race 2: on soft Pirellis, he was able to outbrake Giroix in the Sachs-curve, while Biela completed a fine Ford day with second place. Ferté however was unlucky, damaging his water radiator. Another unlucky man was Ludwig, leading race 1 but four laps from the end his engine expired. Ravaglia finally was happy with two fifths, a good result with his handicap weight. Race 2 had to be restarted after a big collision in lap 2; Quester spun and was stranded in the middle of the track, where teammate Nissen could not avoid him - a big accident and two totalled cars." Αλλα κραταω μικρο καλαθι γιατι καποτε οι ευθειες τελιωνουν και πρεπει να κοψεις και να στριψεις πραγμα που τα BMW το καμναν καλα.............. Άσε το 1989 που οι άνθρωποι ήταν ρομαντικοί. Ήδη σήμερα μίλησα με τον δικηγόρο μου και ετοιμάζουμε μια ενστασάρα που θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε. Ρε συ, σε βλέπω από τον καθρέπτη στις ευθείες να έρχεσαι και από τον φόβο μου χάνω το τιμόνι. ΕΝΣΤΑΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ. Προς @mad_dog και @John@John Edited January 7, 2017 by andre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 7, 2017 Author Report Share Posted January 7, 2017 @andre έλα TS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 @John@John ΕΝΣΤΑΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ. Hockenheim Motodrom FORD στις ευθείες άπιαστο. Στο κλειστό S3 τον ήπιε. MERC Ισορροπημένο παντού. BMW Γουστάρει στροφιλίκια. Γενικώς ξεφύγαμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 8, 2017 Author Report Share Posted January 8, 2017 (edited) Πρέπει να τα μαζέψεις λίγο... Άκυρο...εκεί τρέχανε σε 6.797 m Η πίστα που δοκιμάζουμε είναι 6.746 m Ο server είναι up με τα χτεσινά αυτοκίνητα και πίστα για δοκιμές... Edited January 8, 2017 by mad_dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 (edited) Νεος σερβερ λειτουργει απο σημερα υπο την δικη μου επιβλεψη ,λεγετε Sim-Racing-World.net DTM,θα λειτουργει καθημερινα και απο εβδομαδα μολις ερθουν καποια ανταλακτικα θα λειτουργει 24/7.Ο σερβερ θα φιλοξενει τη σειρα DTM του 1989.Θα τρεχει μονιμα σε Real Road "Naturally Progressing" και Real Road Time Scale "Normal" σε prsctie-qualify-race.O κωδικος για το σερβερ ειναι koko. Λογω ελλειψης ελευθερου χρονου τελικα στο σερβερ θα τρεχουν 4 αυτοκινητα,η Μερσεντες το Μπε-Εμ-Βε το Οπελ Καντετ και το Σιερρα ΡΣ500.Τα εκανα ενα πακετο ,απο 3 μοντ που κυκλοφορουν,απο το Ραλλυγορλντ 4.0 το Λετζενς τουρινγκ καρς 1.1 και απο το Ραλλυκρος 1.0. Η πιστα που τρεχει ο σερβερ λεγετε Hockenheim Motodrom 6.797 χλμ. ειναι αυτη που τρεχαν και τοτε και την κατεβαζετε απο εδω Hockenheim Motodrom . Το πακετο των αυτοκινητων ειναι ιελευθερο σε ολους και οποιος το θελει προς το παρον απο το τς της γνωστες ωρες η να του το στειλω σε μυνημα (πμ). Oι χρονοι που βγαζουν τα αυτοκινητα πιστευω ειναι ακριβως της εποχης,αλλα για να το διαπιστωσουμε χρειαζονται δοκιμες.... Ο σερβερ ειναι απ Edited January 13, 2017 by John@John 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 ΟΡΜΑΤΕ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 15, 2017 Author Report Share Posted January 15, 2017 (edited) Σήμερα το βραδάκι λέω να τρέξουνε δοκιματικό αγώνα 40 λεπτών. @spyder ? @John@John ? Oι υπόλοιποι τι λέτε ? Edited January 15, 2017 by mad_dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted January 28, 2017 Report Share Posted January 28, 2017 ADAC-Preis Hockenheim Hockenheim Motodrom, BRD. Date: 1/7/1989 to: 2/7/1989 Race results & Lap times εδω Race results - Lap times Track length: 6.797 m Attendance: 17.000Pole position: Ravaglia in 2.20,20 Fastest lap: Niedzwiedz in 2.21,36 (race 1); Cecotto in 2.20,77 (race 2) Distance: Qualification race 8 laps; 2 races of 15 laps, but race 2 restarted over 12 laps.Weather: Sunny and warmRuleset: DTM with weight penalties and air restrictors 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 28, 2017 Author Report Share Posted January 28, 2017 Κυριακή αγώνα Θα δείξω γραμμές τρισάθλια σαλιγκάρια Har har harGesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 28, 2017 Author Report Share Posted January 28, 2017 Oι δοκιμές ξεκίνησαν...τα λέμε αύριο στον αγώνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 30, 2017 Author Report Share Posted January 30, 2017 (edited) Tελικά χτες έγινε μάχη BMW vs Cosi... H oμάδα των BMW είχε τον @spyder και τον @mad_dog...και φυσικά έγινε το 1-2... Τα Cosi...δεν τερμάτισαν έμειναν από βενζίνη... Ο @troffeo το πάρκαρε στον τελευταίο γύρο και πήγε στα γρασίδια και μάζευε λέλουδα !!! Har har har Έκανα συντηριτικό αγώνα γιατό φοβόμουν τα ελαστικά (ο @John@John τα άφησε όλα στην πίστα, μπήκε μια φόρα ήδη για να βάλει καινούργια...) τελικά σίγουρα και σταθερά τερμάτισα 2ος...ναι @troffeo 2ος !!! Στο γράφω να το βλέπεις !!! Har har har O @spyder τάπα όπως πάντα... Edited January 30, 2017 by mad_dog 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted January 30, 2017 Report Share Posted January 30, 2017 Ωραίος ο 1ος δοκιμαστικός, ο 2ος με βροχή μόνο στην αρχή του practice όπως είναι στο server, τι λέτε; Είδα μεταμεσονύκτιο ντοκυμαντέρ ANDRELANIN - The BMW Touring Car Story http://adrenalin-film.de/ Φανταστικό, έχει όλη την αγωνιστική ιστορία της BMW, ο Johnny Cecotto δεν μπορεί ακόμα να χωνέψει πως έχασε το τίτλο στο τελευταίο αγώνα επειδή τον εμβόλισε εκτός αγώνα ο πρωτοεμφανιζόμενος τότε Michael Schumacher Είδα και rFactor2 ή rFactorPro με 3όθονο και G27 για τους οδηγούς! Είδα το MotecLCD και το κατάλαβα. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted January 30, 2017 Report Share Posted January 30, 2017 1. Τα Cosi ειναι για οδηγούς ( ΠΙΛΟΤΟΥΣ θα έλεγε κάποιος), άρα εσυ δεν παίζεις... χαχαχαχαΕξαίρεση ο Γιάννης@spyder2. Σου είπα ότι δεν ήθελα να δεις την "στρατηγική" της ομαδάρας3. Όταν σε έβλεπα πίσω καμία 25+ δευτερα ένιωθα σφίξιμο στην καρδιά μου4. Εχω τελικά πολυ βαρύ πόδι και είμαι άσχετος, αφού δεν διάβασα τα specs του μαστρο Γιάννη @John@John και άλλαζα ταχύτητες αντί στις 5.000, στις 7-7.500 λολΑποτέλεσμα πάνω από 4lt/γύρο... όποτε δεν έφτασαν 90lt για 23 γύρους και έμεινα 1/3 του γύρου πριν τον τερματισμό. 5. Εχω μεγάλη καρδιά και μου αρέσει να βλέπω χαρούμενα παιδιά χαχαχαχα Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 30, 2017 Author Report Share Posted January 30, 2017 Εδώ να πώ ότι η ομάδες είχανε το δικό τους κανάλι. Αυτό ανέβαζε την αδρεναλίνη γιατί με τον @spyder μιλούσαμε και λέγαμε πότε να οδηγήσουμε συντηριτικά, πότε γρήγορα, πότε να κάνουμε επίθεση κ.ο.κ. Πολύ καλή εμπερία και νομίζω δίνει άλλη άποψη στην στρατηγική. Τα Cosi την δύναμη την βγάζουν στις 5000, μετά απλά καίει παραπάνω και δεν βγάζει δύναμη. Το κακό είναι ότι η δύναμη βγαίνει απότομα (turbo lag) και εκεί θέλει υπομονή. Αν δεν την έχεις θα κάψεις λάστιχο και θα χάσεις χρόνο. Δύσκολο το cosi...αλλά πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση. Τα αυτοκίνητα θέλουν setup, αλλιώς δεν θα τα καταλάβεις. Το default δεν κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted January 30, 2017 Report Share Posted January 30, 2017 Ειναι όντως Π Ο Λ Υ ΚΑΛΑ αυτοκίνητα και μοντ από τον Γιαννη!!!Εχω δοκιμάσει μόνο Sierra και BMW. Τα σπάνε και τα 2!!!Το καθένα σε διαφορετική βάση και διαφορετική ευχαρίστηση. Το Ford που ειναι το αγαπημένο μου, έχει λυσσαλέο lag και πολυ δύναμη και εάν δεν το σεβαστείς, απλά σε στέλνει για χόρτα...Η Μπέμπα ειναι πολυ γρήγορη, σε τρελαίνει να ακούς το στροφαρισμα ψηλά και σε κάνει να μην σε νοιάζει ο αγώνας, αλλα ποσό θα γυρίσεις τον κωλο της , στην επόμενη στροφή!!!Σίγουρα ΔΕΝ μπορείς να τα οδηγήσεις χωρίς σεταπ και μάλιστα ΨΑΓΜΕΝΟ, αλλα από την άλλη μόλις βρεις ρυθμό, καταφέρνεις να τα πας γρήγορα χωρίς να θελεις μια τετράδα λάστιχα τον γύρο. Ειναι ΜΕΓΑΛΗ πόρωση και τα 2!!!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted January 30, 2017 Report Share Posted January 30, 2017 (edited) Οντως πολυ χαρηκα την δοκιμη,ισως το παραζορισα και μοτερ και λαστιχα,αλλα αν δεν δοκιμασεις δεν μαθαινεις....με μεγαλη ανυπομονησια περιμενω το 2ο δοκιμαστικο να παρωτο αιμα μου πισω γιατι τετοιο διαμαντι (η Φορταρα) δεν ανεχετε πολλα ρεζιλικια Λοιπον για μην μπερδευομαστε ανεβαζω παλι τα γενικα σπεκς που εχουν τα αυτοκινητα στο μοντ απο μοτερ -κιλα ,,,μεχρι διασταση ελαστικων και ως βασικη πληροφορια να ξερετε οτι τα μοτερ σπανε αν τα παραζορισετε στη διαρκεια του αγωνα.(δηλ. αν τα παραδουλευετε για πολυ ωρα συνεχεια μεσα στα κοκκινα) BMW 320HP/9000 : http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/bmw/autos/712.php FORD 340HP/5500 : http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/ford/autos/2203.php MERCEDES 330HP/8700 : http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/mercedes/autos/3764.php ΟPEL 267HP/8200: http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/opel/autos/4069.php Edited January 30, 2017 by John@John 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted January 31, 2017 Report Share Posted January 31, 2017 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted January 31, 2017 Report Share Posted January 31, 2017 Οι πιο ωραίες στιγμές του πολυ καλού βίντεο ειναι από το 8:17 έως το 11:17 χαχαχαΜετα απλά Γιάννη πρέπει να τα σβήσεις τα υπόλοιπα χαχαχαχαχα Ελπίζω ο γυμνοσάλιαγκας να κατάφερε να δει ΠΩΣ οδηγούν!!!! ΧαχαχαχαχαΥΓ. Πολυ ωραίο βίντεο Γιάννη!Edit: John@John επειγόντως σκιν!!!Sent from my iPhone using Tapatalk Και λέω κατάφερε, γιατί δεν ξέρω εάν προλάβαινε 25+ δευτερα πίσω να παρακολουθεί...ΜΟΝΟ με κυάλια ΙΣΩΣ....Χαχαχαχαα Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted January 31, 2017 Author Report Share Posted January 31, 2017 O αλήτης που με κάρφωσε στην εκκίνηση !!! Ο στραβούλιακας !!! Που έβγαλα αγώνα με χαλασμένο αυτοκίνητο !! Αυτά δεν τολμά να τα πει !!! Για να δείτε κύριοι πως οδηγά ο άσχετος... Har har har Καλός αγώνας, εγώ δεν μπορούσα να ακολουθήσω τον ρυθμό τους (χτυπημένος με ζημιές) αλλά στο τέλος έγινε το 1-2... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted January 31, 2017 Report Share Posted January 31, 2017 Ωραία μάχη @John@John @spyder. Ο Γιάννης teammate διδάσκει οδήγηση. John John έτσι όπως σε είδα ,με τις ζάντες θα τερμάτιζες. Πιο πίσω δεν είδα τι έγινε με @mad_dog @troffeo, αλλά συμπεραίνω οτι το απόλαυσαν από τα γραφόμενα τους. Πιλότε , τι έγινε αγόρι μου το φοβηθήκαμε το cosi; Καλά δε ντρέπεσε , μπήκες με BMW. Αύριο - μεθαύριο σας έρχομαι. Gute Nacht. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.