Jump to content

DTM 1989 mod


mad_dog

Recommended Posts

Σήμερα θα έχετε την τιμή να τρέξετε μαζί μου και να σας δείξω γραμμές (ακούς @andre ?)

Eννοείται επειδή είμαι χεράς θα τρέξω με το Cosi...τα άλλα είναι για μένα μπρελόκ...

Har har har 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, andre said:

 

Καλά Γιάννη έγραψες. Καταπληκτικό Video , που δείχνει τι έχει να γίνει.

Θα πέσουν πολλές ενστάσεις για τα Sierra.

Ασε ασε τα σαπια τωρα :) ,ειχαν και αλλοι το σκεπτικο σου τοτε αλλα πηραν τα @@χι@ια τους,,,,, :):) .Δες τι γραφαν.

Hockenheim Motodrom, BRD

Date: 1/7/1989 to: 2/7/1989

" Ford’s race director Lothar Pinske feared another ONS letter, informing him on weight penalties or smaller restrictor openings, but the ONS found that the cars were neatly balanced, though the other teams thought the Sierras were way too fast on the straight.
But Ravaglia got pole, and Niedzwiedz did not complete the qualifying lap - but in the race, he stormed through the field to third, behind Cecotto and Thiim, who suffered badly from a painful hand, courtesy of hitting a tire pile at the Norisring.
It came better in race 2: on soft Pirellis, he was able to outbrake Giroix in the Sachs-curve, while Biela completed a fine Ford day with second place. Ferté however was unlucky, damaging his water radiator. Another unlucky man was Ludwig, leading race 1 but four laps from the end his engine expired. Ravaglia finally was happy with two fifths, a good result with his handicap weight.
Race 2 had to be restarted after a big collision in lap 2; Quester spun and was stranded in the middle of the track, where teammate Nissen could not avoid him - a big accident and two totalled cars.
"

Αλλα κραταω μικρο καλαθι γιατι καποτε οι ευθειες τελιωνουν και πρεπει να κοψεις και να στριψεις πραγμα που τα BMW το καμναν καλα.............. :):):)

 

Link to comment
Share on other sites

Με τον @andre θα κάνουμε ομάδα BMW και ποιός μας πιάνει μετά :P

To mod είναι τόσο καλό που το συγκρίνω μόνο με το ufs2000 φορμουλάκι, έχεις το πλήρη έλεγχο του αμαξιού και οι χρόνοι που κάνει είναι ίδιοι με τους αληθινούς.

Τύφλα να έχει η ISI/Studio397 το mod έχει συμπεριφορά πραγματικού αυτοκινήτου μπράβο στο @John@John που έχει εμπειρία απο τα αμάξια της εποχής και κατάφερε να την περάσει στη φυσική των αμαξιών. Εύγε για τη προσπάθεια και τα καθημερινά 12άωρα δουλειάς Γιάννη!

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, John@John said:

Ασε ασε τα σαπια τωρα :) ,ειχαν και αλλοι το σκεπτικο σου τοτε αλλα πηραν τα @@χι@ια τους,,,,, :):) .Δες τι γραφαν.

Hockenheim Motodrom, BRD

Date: 1/7/1989 to: 2/7/1989

" Ford’s race director Lothar Pinske feared another ONS letter, informing him on weight penalties or smaller restrictor openings, but the ONS found that the cars were neatly balanced, though the other teams thought the Sierras were way too fast on the straight.
But Ravaglia got pole, and Niedzwiedz did not complete the qualifying lap - but in the race, he stormed through the field to third, behind Cecotto and Thiim, who suffered badly from a painful hand, courtesy of hitting a tire pile at the Norisring.
It came better in race 2: on soft Pirellis, he was able to outbrake Giroix in the Sachs-curve, while Biela completed a fine Ford day with second place. Ferté however was unlucky, damaging his water radiator. Another unlucky man was Ludwig, leading race 1 but four laps from the end his engine expired. Ravaglia finally was happy with two fifths, a good result with his handicap weight.
Race 2 had to be restarted after a big collision in lap 2; Quester spun and was stranded in the middle of the track, where teammate Nissen could not avoid him - a big accident and two totalled cars.
"

Αλλα κραταω μικρο καλαθι γιατι καποτε οι ευθειες τελιωνουν και πρεπει να κοψεις και να στριψεις πραγμα που τα BMW το καμναν καλα.............. :):):)

 

Άσε το 1989 που οι άνθρωποι ήταν ρομαντικοί. 

Ήδη σήμερα μίλησα με τον δικηγόρο μου και ετοιμάζουμε μια ενστασάρα που θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε.

Ρε συ, σε βλέπω από τον καθρέπτη στις ευθείες να έρχεσαι και από τον φόβο μου χάνω το τιμόνι.

ΕΝΣΤΑΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ.

 

Προς  @mad_dog  και  @John@John

 

Edited by andre
Link to comment
Share on other sites

@John@John    ΕΝΣΤΑΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ.  

Hockenheim Motodrom q.JPG

FORD    στις ευθείες άπιαστο. Στο κλειστό S3 τον ήπιε.

MERC    Ισορροπημένο παντού.  

BMW    Γουστάρει  στροφιλίκια.

                                                                                                     Γενικώς ξεφύγαμε. :p0307:

 

Link to comment
Share on other sites

Νεος σερβερ λειτουργει απο σημερα υπο την δικη μου επιβλεψη ,λεγετε  Sim-Racing-World.net DTM,θα λειτουργει καθημερινα και απο εβδομαδα μολις ερθουν καποια ανταλακτικα θα λειτουργει 24/7.Ο σερβερ θα φιλοξενει τη σειρα DTM του 1989.Θα τρεχει μονιμα σε Real Road "Naturally Progressing" και Real Road Time Scale "Normal" σε prsctie-qualify-race.O κωδικος για το σερβερ ειναι koko.

Λογω ελλειψης ελευθερου χρονου τελικα στο σερβερ θα τρεχουν  4 αυτοκινητα,η Μερσεντες το Μπε-Εμ-Βε το Οπελ Καντετ και το Σιερρα ΡΣ500.Τα εκανα ενα πακετο ,απο 3 μοντ που κυκλοφορουν,απο το Ραλλυγορλντ 4.0  το Λετζενς τουρινγκ καρς 1.1 και απο το Ραλλυκρος 1.0.

Η πιστα που τρεχει ο σερβερ λεγετε Hockenheim Motodrom  6.797 χλμ. ειναι αυτη που τρεχαν και τοτε και την κατεβαζετε απο εδω Hockenheim Motodrom .

Το πακετο των αυτοκινητων ειναι ιελευθερο σε ολους και οποιος  το θελει  προς το παρον απο το τς της γνωστες ωρες η να του το στειλω σε μυνημα (πμ).

Oι χρονοι που βγαζουν τα αυτοκινητα πιστευω ειναι ακριβως της εποχης,αλλα για να το διαπιστωσουμε χρειαζονται δοκιμες....

Ο σερβερ ειναι απ :):)

 

 

Edited by John@John
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ADAC-Preis Hockenheim  Hockenheim Motodrom, BRD.  Date: 1/7/1989 to: 2/7/1989 
Race results & Lap times εδω  Race results - Lap times
 
Track length: 6.797 m

Attendance: 17.000
Pole position: Ravaglia in 2.20,20

Fastest lap: Niedzwiedz in 2.21,36 (race 1); Cecotto in 2.20,77 (race 2)

Distance: Qualification race 8 laps; 2 races of 15 laps, but race 2 restarted over 12 laps.
Weather: Sunny and warm
Ruleset: DTM with weight penalties and air restrictors

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Tελικά χτες έγινε μάχη BMW vs Cosi...

H oμάδα των BMW είχε τον @spyder και τον @mad_dog...και φυσικά έγινε το 1-2...

Τα Cosi...δεν τερμάτισαν έμειναν από βενζίνη...

Ο @troffeo το πάρκαρε στον τελευταίο γύρο και πήγε στα γρασίδια και μάζευε λέλουδα !!!

Har har har

Έκανα συντηριτικό αγώνα γιατό φοβόμουν τα ελαστικά (ο @John@John τα άφησε όλα στην πίστα, μπήκε μια φόρα ήδη για να βάλει καινούργια...) τελικά σίγουρα και σταθερά τερμάτισα 2ος...ναι @troffeo 2ος !!!

Στο γράφω να το βλέπεις !!!

Har har har

O @spyder τάπα όπως πάντα...

Edited by mad_dog
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος ο 1ος δοκιμαστικός, ο 2ος με βροχή μόνο στην αρχή του practice όπως είναι στο server, τι λέτε;

Είδα μεταμεσονύκτιο ντοκυμαντέρ ANDRELANIN - The BMW Touring Car Story http://adrenalin-film.de/

Φανταστικό, έχει όλη την αγωνιστική ιστορία της BMW, ο Johnny Cecotto δεν μπορεί ακόμα να χωνέψει πως έχασε το τίτλο στο τελευταίο αγώνα επειδή τον εμβόλισε εκτός αγώνα ο πρωτοεμφανιζόμενος τότε Michael Schumacher

Είδα και rFactor2 ή rFactorPro με 3όθονο και G27 για τους οδηγούς! Είδα το MotecLCD και το κατάλαβα.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

1. Τα Cosi ειναι για οδηγούς ( ΠΙΛΟΤΟΥΣ θα έλεγε κάποιος), άρα εσυ δεν παίζεις... χαχαχαχα
Εξαίρεση ο Γιάννης@spyder
2. Σου είπα ότι δεν ήθελα να δεις την "στρατηγική" της ομαδάρας
3. Όταν σε έβλεπα πίσω καμία 25+ δευτερα ένιωθα σφίξιμο στην καρδιά μου
4. Εχω τελικά πολυ βαρύ πόδι και είμαι άσχετος, αφού δεν διάβασα τα specs του μαστρο Γιάννη @John@John και άλλαζα ταχύτητες αντί στις 5.000, στις 7-7.500 λολ
Αποτέλεσμα πάνω από 4lt/γύρο... όποτε δεν έφτασαν 90lt για 23 γύρους και έμεινα 1/3 του γύρου πριν τον τερματισμό.
5. Εχω μεγάλη καρδιά και μου αρέσει να βλέπω χαρούμενα παιδιά χαχαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Εδώ να πώ ότι η ομάδες είχανε το δικό τους κανάλι.

Αυτό ανέβαζε την αδρεναλίνη γιατί με τον @spyder μιλούσαμε και λέγαμε πότε να οδηγήσουμε συντηριτικά, πότε γρήγορα, πότε να κάνουμε επίθεση κ.ο.κ.

Πολύ καλή εμπερία και νομίζω δίνει άλλη άποψη στην στρατηγική.

Τα Cosi την δύναμη την βγάζουν στις 5000, μετά απλά καίει παραπάνω και δεν βγάζει δύναμη.

Το κακό είναι ότι η δύναμη βγαίνει απότομα (turbo lag) και εκεί θέλει υπομονή. Αν δεν την έχεις θα κάψεις λάστιχο και θα χάσεις χρόνο.

Δύσκολο το cosi...αλλά πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση.

Τα αυτοκίνητα θέλουν setup, αλλιώς δεν θα τα καταλάβεις. Το default δεν κάνει.

 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι όντως Π Ο Λ Υ ΚΑΛΑ αυτοκίνητα και μοντ από τον Γιαννη!!!
Εχω δοκιμάσει μόνο Sierra και BMW.
Τα σπάνε και τα 2!!!
Το καθένα σε διαφορετική βάση και διαφορετική ευχαρίστηση.
Το Ford που ειναι το αγαπημένο μου, έχει λυσσαλέο lag και πολυ δύναμη και εάν δεν το σεβαστείς, απλά σε στέλνει για χόρτα...
Η Μπέμπα ειναι πολυ γρήγορη, σε τρελαίνει να ακούς το στροφαρισμα ψηλά και σε κάνει να μην σε νοιάζει ο αγώνας, αλλα ποσό θα γυρίσεις τον κωλο της , στην επόμενη στροφή!!!
Σίγουρα ΔΕΝ μπορείς να τα οδηγήσεις χωρίς σεταπ και μάλιστα ΨΑΓΜΕΝΟ, αλλα από την άλλη μόλις βρεις ρυθμό, καταφέρνεις να τα πας γρήγορα χωρίς να θελεις μια τετράδα λάστιχα τον γύρο.

Ειναι ΜΕΓΑΛΗ πόρωση και τα 2!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Οντως πολυ χαρηκα την δοκιμη,ισως το παραζορισα και μοτερ και λαστιχα,αλλα αν δεν δοκιμασεις δεν μαθαινεις....με μεγαλη ανυπομονησια περιμενω το 2ο δοκιμαστικο να παρωτο αιμα μου πισω γιατι τετοιο διαμαντι (η Φορταρα) δεν ανεχετε πολλα ρεζιλικια :):)

 

Λοιπον για μην μπερδευομαστε ανεβαζω παλι τα γενικα σπεκς που εχουν τα αυτοκινητα στο μοντ απο μοτερ -κιλα ,,,μεχρι διασταση ελαστικων και ως βασικη πληροφορια να ξερετε οτι τα μοτερ σπανε αν τα παραζορισετε στη διαρκεια του αγωνα.(δηλ. αν τα παραδουλευετε  για πολυ ωρα συνεχεια μεσα στα κοκκινα)

BMW 320HP/9000 : http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/bmw/autos/712.php

FORD 340HP/5500 : http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/ford/autos/2203.php

MERCEDES 330HP/8700 : http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/mercedes/autos/3764.php

ΟPEL 267HP/8200: http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/opel/autos/4069.php

   

 

Edited by John@John
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Οι πιο ωραίες στιγμές του πολυ καλού βίντεο ειναι από το 8:17 έως το 11:17 χαχαχα
Μετα απλά Γιάννη πρέπει να τα σβήσεις τα υπόλοιπα χαχαχαχαχα
Ελπίζω ο γυμνοσάλιαγκας να κατάφερε να δει ΠΩΣ οδηγούν!!!! Χαχαχαχαχα

ΥΓ. Πολυ ωραίο βίντεο Γιάννη!


Edit: John@John επειγόντως σκιν!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Και λέω κατάφερε, γιατί δεν ξέρω εάν προλάβαινε 25+ δευτερα πίσω να παρακολουθεί...
ΜΟΝΟ με κυάλια ΙΣΩΣ....

Χαχαχαχαα


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

O αλήτης που με κάρφωσε στην εκκίνηση !!!

Ο στραβούλιακας !!! Που έβγαλα αγώνα με χαλασμένο αυτοκίνητο !!

Αυτά δεν τολμά να τα πει !!!

Για να δείτε κύριοι πως οδηγά ο άσχετος...

Har har har 

 

Καλός αγώνας, εγώ δεν μπορούσα να ακολουθήσω τον ρυθμό τους (χτυπημένος με ζημιές) αλλά στο τέλος έγινε το 1-2...

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραία μάχη @John@John @spyder. Ο Γιάννης teammate διδάσκει οδήγηση. 

John John έτσι όπως σε είδα ,με τις ζάντες θα τερμάτιζες. 

Πιο πίσω δεν είδα τι έγινε με @mad_dog @troffeo, αλλά συμπεραίνω οτι το απόλαυσαν από τα γραφόμενα τους.

Πιλότε , τι έγινε αγόρι μου το φοβηθήκαμε το cosi; Καλά δε ντρέπεσε , μπήκες με BMW. 

Αύριο - μεθαύριο σας έρχομαι.

Gute Nacht.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...