Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/08/2015 in all areas

  1. 6 points
  2. 5 points
    Tim Wheatley - προγραμματιστής του rFactor 2 Telemetry actually says our Silverstone is quite accurate, and has a very similar feel (feel being a dirty word in modelling) to laser scanned ones. If that isn't felt, I would assume it is due to some other reason such as controller or FFB differences between products. rFactor2 tracks are very accurate. Laser Scan is just another modeling technique, with the correct data and the right skills can create tracks equally accurate than laser scan. Silverstone data were provided by the owners of the circuit and were extremely accurate, probably even more accurate than data obtained by Laser Scan for Kunos. Other circuits have not said anything but comparing with LimeRock, are seen very accurate, Laser scan dont give an accuracy of 2cm in AC and not only that, it will be a representation of what was the track in this day not of its current state. The version of LimeRockPark in rFactor2 is now much more accurate than version Laser Scan iRacing. Laser Scan in commercial level is unnecessary. Software like rFpro if it is able to represent and exploit that level of precision, but in a game is unnecessary, a simple way to draw more attention of the buyer.
  3. 5 points
    ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ! Δεν υπάρχει Mod με τέτοια αίσθηση της ταχύτητας. Ο ίδρωτας ποτάμι, ο σβέρκος σίδερο, τα μάτια κουρκουμπίνια. Δεν θες να αφήσεις το πόδι από το γκάζι. Ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ------> Πληροφορίες των διοργανωτών λένε οτι ένα πρόσωπο από το εξωτερικό λίγο πριν την έναρξη του αγώνα έκανε τις κάτωθι δολιοφθορές: - έβαλε χειμερινά ελαστικά στην TOYOTA AE86 - ξεβίδωσε την τάπα του κάρτερ του OPEL GTE - χαράκωσε τα σωληνάκια των φρενών του ESCORT MK2 - έβαλε πατάτα στην εξάτμιση του LADA VFTS - στράβωσε την αεροτομή στο OPEL MANTA Οι έρευνες συνεχίζονται μέχρι να βρεθεί ο υπαίτιος και να τιμωρηθεί παραδειγματικά. Όποιος έχει πληροφορίες να απευθυνθεί στη διοίκηση του Forum.
  4. 5 points
    Ξερουμε,,,παλι τα σπασες χτες το βραδυ...............................
  5. 4 points
    2018 + Ευχές με υγεία πάνω από όλα , θετική ενέργεια , Δημιουργικότητα !
  6. 4 points
  7. 4 points
    Xρόνια πολλά παιδιά σε όλους, καλές γιορτές με υγεία και κάντε τον να κρεμάσει τιμόνι!!
  8. 4 points
  9. 4 points
    Ωραίο αμάξι. Ωραίος αγώνας. Ωραία παρέα. Ε, τι άλλο να ζητήσεις.
  10. 4 points
  11. 4 points
    @marmagas πιστευω απο'βδομαδα να ειναι ετοιμο....ηδη μπηκε στο λαμαριναδικο.
  12. 4 points
  13. 4 points
    Κατι πηρε το ματι μου....
  14. 4 points
    Συγχαρητήρια σε όλους για την πολύ μεγάλη διασκέδαση που είχε ο 1ος αγώνας της σεζόν!!! Περισότερα στους 3 πρώτους που πήραν βάθρο @spyder @marmagas @andre !!! Παρακάτω μερικές φωτό από τον σημερινό αγώνα. Θα ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη που εμφανίζεται μόνο ένας οδηγός, αλλά δυστυχώς λόγω τεχνικού προβλήματος, οι υπόλοιπες δεν είναι δυνατόν να εμφανιστούν αυτή την στιγμή. Παρόλα αυτά όμως, μας δίνεται η ευκαρία να απολαύσουμε έναν τεράστιο οδηγό, τι οδηγό δηλαδή ΠΙΛΟΤΟ τολμώ να πω, με το αγωνιστικό ψευδόνυμο @mad_dog ή Thunder storm ή Χελώνα κλπ τα οποία τα έχει κερδίσει στις πίστες όλου του κόσμου. Μάλιστα μετά από τον τελευταίο αγώνα, κέρδισε και τα: Οδηγός Βαρέου Οχήματος - Λεωφωρείου ή και Νταλίκας, Κοκορέτσι για την όρεξη, λόγω κάποιων "άτυχων" στιγμών του στην ευθεία εκκίνησης - τερματισμού (μάλλον έφυγε ξαφνικά από το ts λόγω ζαλάδας από αυτές). Ξεκινάμε από μια καινοτομία, μέσω της οποίας αντικατέστησε το κράνος με το hans, με ...καπέλο Μάλιστα αυτό το "όνειρο" το είχε και από μικρός!!! Από όταν έκανε τα πρώτα του βήματα, ...μαθαίνοντας τα μυστικά της αγωνιστικής οδήγησης!!! Τέλος λόγω του αγώνα που έγινε σε Αγγλική πίστα, δεν αρνήθηκε στους απανταχού θαυμαστές του, να φωτογραφηθεί και με τα σύμβολα του "μηχανοκίνητου" αθλητισμού της χώρας... Τέλος 2 φωτογραφίες από τις χθεσινές δοκιμές στην πίστα του Donington, στις οποίες δοκιμάζει το νέο σετάπ που πήρε από τον Team mate του @spyder κάνοντας το ΝΕΟ ρεκορ πίστας!!! Εδώ αναλύει στους μηχανικούς Όπως δήλωσε αργότερα ο ίδιος στο πλήθος που αλάλαζε, βασικό πλεονέκτημα του είναι το κιβώτιο των ταχυτήτων, όπου με τις νέες του ρυθμίσεις, μπόρεσε και συνεργάστηκε άψογα με το στύλ του! Όπως καταλαβαίνετε και λόγω του προχωρημένου της ώρας, to be continued!!! ΥΓ. Βρέ αθεόβοβε και άθλια χελώνα, κατάφερες να τερματήσεις 1,2 δεύτερα (ή 1 γύρο) πίσω μου??? Ρε εσύ δεν σου είπα να με ακολουθείς για να θαυμάζεις την ουρά του 131??? ΥΓ2. Να δω πότε θα χαρίσεις τιμόνια, πετάλια και λοιπό εξοπλισμό, ώστε να μπορέσεις να ασχοληθείς με το νέο ΥΠΕΡ Hard Core Sim Racing που σου έκανα δώρο...
  15. 4 points
  16. 4 points
    Nα πω και εγώ... Πολύ καλός αγώνας, ίσως ήταν λάθος μου να οδηγήσω έτσι χαλαρά για να μου μείνει ελαστικό (αν δείτε τα στατιστικά για τα ελαστικά θα καταλάβετε τι εννοώ). Στην εκκίνηση ενω περίμενα να κερδίσω κάποια θέση, όλοι έκαναν τέλεια εκκίνηση οπότε δεν πίεσα αφού είδα ότι δεν μπορώ να πάρω καμία θέση και μετά απλά έκανα τον αγώνα μου. Στον αγώνα (και δεν μιλώ σαν αγωνοδίκης όπου θα είμαι εγώ στους επίσημους αγώνες) θα σταθώ σε δύο πράματα. 1. @marmagas, είμαι καθαρά μισό αμάξι μπροστά και μπαίνεις στην στροφή σφήνα χωρίς φρένα αλλά ούτε αφήνεις. Στους επίσημους αγώνες θα έχει ποινή. Απλά ενημερώνω εδώ για να αποκλείονται στο μέλλον τέτοια συμβάντα. 2. @troffeo, εδώ θα πω κάτι για το συμβάν που είχαμε. Βλέπεις είμαι γρηγορότερος στα τελευταίους γύρους πριν μπεις στα pit. Σκέφτεσαι να μπεις στα pit και πολύ καλά κάνεις. Εγώ βέβαια δεν το γνωρίζω. Και αντί να με αφήσεις στην ευθεία πριν τα pit, και στην στροφή που έχει ενώ κρατώ την εσωτερική για να μην έχουμε επαφή, ξαφνικά βλέπω εσένα να έρχεσαι επάνω μου και να βγαίνεις μπροστά μου !!! Είσαι υποτίθεται οδηγός με εμπειρία και έκανες τέτοια πατάτα ??? Έχεις σκοπό να μπεις στα pit...κόψε βρε άνθρωπε στην ευθεία, κρατά γραμμή για pit και πάνε στα pit κανονκά. Είσαι πατητός, αλλάζεις ξαφνικά γραμμή, βγείνεις μπροστά μου και από πάνω σου φταίω εγώ ??? Απαράδεκτη συμπεριφορά από οδηγό που έχει εμπειρία σε αγώνες !!! Επιεικώς απαράδεκτη συμπεριφορά !!! 3. @sC_w0lveS, η αποκαλυψη του αγώνα. Και στους χρόνους και στην οδήγηση. Ταχύτατος τόσο πολύ, που απλά εμεινα πίσω του και τον χάζευα. (Μπορούσα να τον προσπεράσω, αλλά μελετούσα τα σημεία που και πως οδηγά). Αλλά μιλάμε η έκπληξη του αγώνα για μένα. Πολλά συγχαρητήρια και μπράβο για την προσπάθεια. 4. @spyder, τι να πούμε για αυτόν. Υπόδειγμα οδηγού, γρήγορος όπως πάντα, αλλά άτυχος σε αυτόν τον αγώνα. Για τους υπόλοιπους δεν ξέρω δεν είχαμε επαφή στον αγώνα. Τέλος για την μικρή μου μάχη με τον @andre, όπου στο τελευταίο γύρο με προσπέρασε και πήρε την νίκη (όχι ότι δεν την άξιζε δηλαδή) Στα γενικά του αγώνα, πολύ καλά τα πήγαμε, λίγο προσοχή στην αρχή γιατί έχουμε κρύα ελαστικά, όχι πίεση. Τελειώνοντας να πω ένα μπράβο σε όλους τους οδηγούς για την συμμετοχή, πολύ καλός αγώνας με απρόοπτα και με πολύ ένταση. Τα λέμε στον πρώτο επίσημο αγώνα τους πρωταθλήματος την επόμενη Δευτέρα.
  17. 4 points
    Αυτο ειναι το λιγοτερο. Εδω μεχρι και η ιδια η BMW σκεφτεται πλεον σοβαρα να σταματησει την κατασκευη αυτοκινητων. Θα κανει στροφη προς τις συσκευες οικιακης χρησης. Μιξερ, αποχυμωτες, πιστολακια για τα μαλλια κλπ...
  18. 4 points
    Απο οτι ειδατε απο τον @spyder και μετα απο ατελειωτες δοκιμες με τον @andre και τον ιδιο,τα αμαξακια φυσανε,αν και διαφορετικα, βγαζουν τους ιδιους χρονους,στο χερι σας ειναι πλεον το τι χρονους και τι διαφορες μεταξυ σας θα υπαρχουν τοσο στις πιστες οσο και στις λιγες ειδικες διαδρομες που θα περιλαμβανει το πρωταθλημα. Δευτερον απο οτι καταλαβα παμε για Δευτερα να τρεχουμε το πρωταθληματακι μας που ελπιζω να κρατησει οσο εχουμε προγραμματισει. Γι'αυτο και επειδη δεν ειμαστε ακομη ετοιμοι με τους καιρους ,διαφημιση ,πληρες προγραμμα κλπ που στη βδομαδα που μας ερχετε θα εχουν κλεισει ολα αυτα,θα κανουμε εναν επισημο δοκιμαστικο 45'λεπτο αγωνα στη Brands Hatch 0.74 Laser Scanned GP τη Δευτερα 10/4, με practice απο της 20:00,qualify 22:30 και εναρξη αγωνα στις 22:45 (για να βολευει και αυτους που γυριζουν απο τη δουλεια τους) και την Δευτερα 24/4 θα κανουμε Season Launch,επισημη δηλαδη εναρξη του πρωταθληματος με sm_Donington_Park_v_1.2 Ο σερβερ θα τρεχει και τις δυο για οποιον θελει να κανει προπονηση ον-λινε. Το προγραμμα με τις ημερομηνιες και τις τοποθεσιες θα ανακοινωθει την Τεταρτη 12/4,οποτε εαν υπαρξη θεμα με την ημερα διεξαγωγης εχουμε λιγες ημερες ακομη
  19. 4 points
    Κακός αγώνας από έμενα. Συνέχεια μπλοκαρίσματα , λάθος πατήματα(όπως βλέπω στο video). Έλλειψη συγκέντρωσης μάλλον λόγω Μ'αρέσει που αποφάσισα στην έναρξη να κάνω οικονομία ελαστικών. Τελικά τελείωσα το πρώτο stint me 50% λάστιχα μπροστά. Καλό τραινάκι για τέσσερις γύρους με @marmagas και @spyder , μετά βρήκαν μεταξύ τους οπότε το μόνο που είχα να κάνω ήταν να φέρω το GTE στον τερματισμό. Μπράβο σε όλους, συνεχίζουμε δυνατά. ** Καλά η μάχη BMW-LADA κόβει την ανάσα. ** Ο @John@John νομίζει οτι τρέχει σε ειδική.
  20. 4 points
    Με λενε Κωστα και ειμαι καλα...........
  21. 4 points
    Bρε βρε γεμίσαμε αισθησιακούς εδώ μέσα ! Νάσοοοο βρέθηκε ανταγωνιστής! Επαναλαμβάνεσαι γιατί ζηλεύεις ,αυτό είσαι ένας απαίσιος εμπαθής κακεντρεχής ζηλιάρης που δεν θέλεις να βλέπεις να προκόβει ο κόσμος .
  22. 4 points
    @mad_dogούλη κοίτα τι του ετοιμάζω του Vitouli @rapid_fastούλη που είσαι ρε παλιο χαρακτήρα μας έλειψες ,κοίτα τι σου ετοιμάζω .
  23. 4 points
    Μπράβο ρε mad ο,τι και να πω είναι λίγο, είσαι το άλιεν των άλιεν, η αφρόκρεμα των πιλότων,ο μετρ της στρατηγικής, δίκαια ο Κωστής σε αποκάλεσε στρατάρχη της Toban. Όταν εμείς πηγαίναμε εσύ γυρνούσες,κρίμα που λόγω ανωτέρας βίας δεν ήταν εδώ να σε συγχαρεί αυτοπροσώπως ο μεγάλος Βήτας και ο τιτάνας Νάσος. Διέλυσες τον ανταγωνισμό με άνεση που χαρακτηρίζει μόνο τους μεγάλους πιλότους, από την αρχή έδειξες με αυτοπεποίθηση πως αυτός ο αγώνας σου ανήκε,κυνήγησες με πάθος τον άπιαστο Jim, τον έπιασες και τον υποχρέωσες να γονατίσει μπροστά στην ιδιοφυία σου, τον έβγαλες εκτός μάχης με ένα νεύμα σα να του είπες "κάνε άκρη αγαπητέ είσαι πολύ αργός για να είσαι εδώ" . Απίστευτη στρατηγική , απίστευτες δεξιότητες. Μετά απλά έπαιζες ως το τέλος με τον αμοιρο spyder που νόμισε πως μπορούσε να σε απειλήσει. Η μαεστρία και το ταλέντο σου μίλησαν πάλι τον έκανες οτι ήθελες τον άφησες να αισιοδοξεί για την πρώτη θέση, έπαιζες σαν τη γάτα με το ποντίκι γιατί βαρέθηκες να τρέχεις μόνος εκεί μπροστά, ατο τέλος του έδειξες τι σημαίνει πιλότος του αλαζόνα spyder που πίστεψε έστω και για μια στιγμή πως μπορούσε να σε νικήσει κ να ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου. Εύγε λοιπόν για τελευταία φορά ελπίζω χ αχ ααχ.
  24. 4 points
    Megane σε Toban, δεν ξέρω σε ποια απο τα 6 layouts, θα μας πεί ο πιλότος. Θα φτιάξω βιντεακι με τα highlights του αγώνα σήμερα-αύριο.
  25. 4 points
    Καμμιά δεκαριά άτομα, καλή παρέα, τρομερές κόντρες(με τον Πάνο είχαμε διαφορά κάτω του δευτερολέπτου σε 35 λεπτά αγώνων) και διασκεδαστικά αυτοκίνητα. Εντάξει μπορεί να μην είναι το super sim αλλά τι σημασία έχει οταν περνάς τόσο καλά; Την επόμενη κυριακή Mid-Ohio με τα Megane ΥΓ Γιάννη ευχαριστούμε για τη διοργάνωση της σημερινής βραδιάς, σου εύχομαι με μια καλή νέα οθόνη για τη συνέχεια.
  26. 4 points
    Κ για μένα ήταν αρκετά επεισοδιακός ο αγώνας.Δυστυχώς όπως πάντα μπήκα απροπόνητος κ έτσι προσπάθησα με μερικά κλίκ να φτιάξω ένα υποτυπωδώς σταθερό σέταπ για να έχω τουλάχιστον εμπιστοσύνη ,σε συνθήκες αγώνα. Από κει κ πέρα αφού έκανα μερικούς γύρους στο 90-95% μετά απλά έριξα ένα κλίκ την πίσω αεροτομή -9 ή 10 ήταν δεν θυμάμαι τώρα- κ προσευχήθηκα στο θεό της ασφάλτου να πάνε όλα καλά χωρίς επαφές στους αρχικούς γύρους. Να πω οτι με το που μπήκα στο σέρβερ η προσδοκία μου ήταν να τερματίσω κ μόνο.Αφού ήξερα οτι όλοι σας είχατε εξοικειωθεί με το μυστικά της πίστας κ δεν είχα καμιά ελπίδα να περιμένω ούτε καν πόντιουμ. Επιπλέον αν δεν με είχατε βοηθήσει με τα διάφορα τιπς -χίλια θένξ σε όλους- δεν υπήρχε περίπτωση να την παλέψω. Παρότι στην αρχή οι επαφές αποφεύχθησαν,ωστόσο κόλλησα πίσω από το τρελόσκυλο κ διαπίστωσα πόσο εφευρετική πρέπει να ναι η προσπέραση στη Σουζούκα ιδίως αν δεν συναινέσει ο έμπροσθεν.Εκεί έχασα αρκετό χρόνο που ήξερα οτι θα αποδειχθεί πολύτιμος στη συνέχεια.Με ένα αρκετό πιεστικό κ ανορθόδοξο προσπέρασμα με επαφή κατάφερα να ξεφορτωθώ τον mad κ άρχισα να πιέζω.Εκεί είχα το παρολίγον 1ο σπίν που με έφερε πίσω από τον mad κ τον Δημήτρη.Φτου κ από την αρχή λοιπόν για να περάσω μπροστά τους.Κ με τον Δημήτρη έπρεπε να βασιστώ στην ανορθοδοξία αφού στα 2 πρώτα σέκτορς πήγαινε καλύτερα κ εγώ τον πλησίαζα στο 3ο.Εκεί λοιπόν έγινε κ η κίνησή μου που κατέληξε σε επαφή κ μελανιασμένους εγωισμούς ευτυχώς.Συνεχίσαμε χωρίς πρόβλημα κ στο ίδιο σημείο ένα γύρο μετά αν θυμάμαι καλά όρμησα ακόμη πιο απαιτητικά.Συγκρουστήκαμε ξανά με σπίν εκατέρωθεν κ πλέον ήμουν σίγουρος οτι κάθε ελπίδα για την πρώτη θέση είχε εξανεμιστεί.Αφού κατάφερα κ πέρασα μπροστά, 2 γύρους μετά είχα πάλι παρολίγον σπίν,αλλά συνέχισα ακάθεκτος χωρίς λάστιχα βεβαίως βεβαίως. Στον 24ο γύρο πήγα για τη προσπέραση της νίκης αλλά ο mad έχασε το φρενάρισμα με συνέπεια να καταλήξω εκτός πίστας μεν χωρίς ζημιές δε -o μαδ συνέχισε κανονικά-. Αν συνυπολογίσω λοιπόν το χρόνο που έχασα από τα ατυχήματα κ τα 2 παρολίγον σπίνς πιατεύω θα ήμουν ακόμη πιο μπροστά.Με τα αν όμως δεν μάμησε κανείς οπότε πάμε γι άλλα. Κατακλείδα:καλά ήταν :) Κ ένα βιντεάκι με τις διάφορες ¨στιγμές¨ μας.Συγχωρέστε την προχειράντζα. @Jim Pappas: δυστυχώς Δημήτρη λόγω έλλειψης όρεξης έχω πραγματικά σχετικά λίγες ώρες στο rF2,παρότι του αξίζουν πολύ παραπάνω.
  27. 4 points
  28. 3 points
    Aποτελέσματα και στατιστικά 2018_03_11_21_05.RaceRfactor Monza 2014.html
  29. 3 points
    Aν θελετε να μην πεφτει πανω στον καθρεπτη επιλεξτε Stretch UI και βαλτε το width της αναλυσης σας, απο τα options - video res.
  30. 3 points
  31. 3 points
    Πολύ δελεαστικό μου ακούγεται,ξεπακετάρω, λαδώνω, καθαρίζω τη g27 οσονούπω αν συβμεί κάτι τέτοιο. Μεγάλο comeback λέμε μου μυρίζεται, με teammate τον @rapid_fastεγώ, το δηλώνω από τώρα.
  32. 3 points
    Άμα σου πω την Κυριακή θα έχεις δουλειά...και δεν θα.... Και εγώ τους πέρασα για φίλους του Φιλόθεου που μου έκλειναν το δρόμο.
  33. 3 points
    Λόγω της αναβάθμισης μου σε Heusinkveld Pedals Pro, πουλάω τα Fanatec CSP v2 που έχω εδώ και 2,5 χρόνια περίπου. Ότι θέμα είχα, αρυθμίες στα σήματα των πεταλιών, τα έλυσα τελικά με μία απλή γείωση και εκτοτε δεν είχα κάνενα απολύτως θέμα. Φυσικά με τα πετάλια, θα δώσω ΟΛΕΣ τις εργοστασιακές συσκευασίες, τα καλώδια, τα μάνουαλ κλπ. και επιπλεόν θα δώσω 1 αχρησιμοποίητο σένσορα για το γκάζι ή τον συμπλέκτη, καθώς και ένα χρησιμοποιημένο load cell. Στο inside sim racing http://www.isrtv.com/forums/topic/25861-fs-fanatec-csp-v2-pedals/ τα έχω βάλει 150 γιούρα, αλλά εάν τα θέλει κάποιος από εδώ θα τα δώσω σε άλλη τιμή. ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ η πιό αργή χελώνα του κόσμου @mad_dog στον οποίο η τιμή πώλησης είναι στα 350 γιούρα Εδώ και η αγγλική version: Hi all Because i upgrade my sim racing pedals to a Heusinkveld Pro Pedals, i offer for sale my Fanatec Club Sport Pedals V2 That set i have for 2,5 years without any issue. I have also all factory packaging, manuals, cables etc. Also with the pedals i give for free one NEW AC sensor (for the gas pedal or for the clutch pedal) and one USED Load Cell for the brake pedal. I asking 150 euros (prefere PayPal) plus shipping (from Athens Greece) Many Thanks in Advance George
  34. 3 points
    Ναι ναι συμφωνώ Άλλωστε δεν έχει καμία σημασία για εσένα η μέρα, αφού ετσι και αλλιώς θα κερδίσεις αγώνα την όγδοη μέρα... Το μόνο πρόβλημα ειναι ότι ο καλός Θεουλης έφτιαξε επτά ημέρες!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Sent from my iPhone using Tapatalk
  35. 3 points
  36. 3 points
    Εχω να πω και εγω μερικα πραγματα και ας μην ετρεξα. 1) Τελικα το αυτοκινητο ειναι αργο ως προς τα αλλα 2? 2) Μερικα αναλυτικα spec απο το M1 για να μην γραφετε οτι να'ναι Μοτερ M88/1 3.5 , L six-cylinder,twin-cam με συμπιεση 11,2:1, Power 460HP @ 9000 - Torque 390Nm @ 7000 - redline at 9450 (μετα απο τις 9292,95 αρχιζει και τρωει χρονο απο τη ζωη του μοτερ,μετα τις 9584,5 το ποσοστο παραμεγαλωνει). Rear mid-engine ,κατανομη βαρους 56% πισω-44% μπροστα οποτε και τα φρενα πολυ πισω (απο 60-40% και κατω) Ψηγειο - στανταρτ (δεν εχει βαθμιδες) Το αυτοκινητο ηταν 4-5 sec πιο γρηγορο απο τα αλλα σε πιστα που τα αλλα βγαζουν 1,29,00 με 1,29,50 και με αρχικη τελικη 310χλμ , με καποιους τροπους επρεπε να το φερουμε στα ισα,τωρα οσο για υποστροφες-υπερστροφες υπευθηνα ειναι τα anti-roll bar (μπρος-πισω) που μειωσα τις τιμες εκκινησης και τα ποσοστα διαφορας και ετσι το Μ1 οταν τα λαστιχα ερχοταν σε θερμοκρασιες αγωνα εχασε την οποια υποστροφη ειχε απο το μεσο της στροφης και μετα. Για να παει το Μ1 θελει να βρεις το set-up του σαν κεντρομηχανο που ειναι ,ειδικα υψος-αναρτησεις anti-roll και πολυ μεγαλο ρολο παιζουν να βρεις τα fast-slow bumb-rebound και camber. Aν βρει καποιος αληθινο αγωνιστικο σεταπ απο Μ1 procar και το βαλει,θα καταλαβει για το τι διαφορες θα δει.
  37. 3 points
    Η αλήθεια είναι πως αν δεν έπαιρνα τα εκατομύρια για να κατέβω στον χτεσινό αγώνα δεν θα έτρεχα με τίποτα ,είσαστε ακόμα πολύ ερασιτέχνες για μένα το βασιλιά 20 και πλέον πιστών ανα τον κόσμο όπως όλοι γνωρίζετε! Το ασσέττο μην το πιάνεις στο στόμα σου πιωμένε τρομοκράτη της ασφάλτου ,εκεί το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και δεν θα μπορούσες να περάσεις στις κατατακτήριες για να τρέξεις πλάι σε μεγάλα ονόματα του χώρου όπως το δικό μου. Χωρίς αστεία τώρα με λίγη προσπάθεια μπορεί να βγει πολύ καλό αποτέλεσμα τα αυτοκινητάκια είναι πολύ καλά η δουλειά από τον john τεράστια ,ο spyder αφιέρωσε κι αυτός πολύ χρόνο για να έχουμε αυτά τα φοβερά πλάνα που αν δεν υπήρχε μέσα εκείνο το κόκκινο bmw θα ήταν ακόμη καλύτερα. Η συμβουλή μου είναι να δημιουργήσουμε όταν με το καλό έρθει και ο Vitas ένα σχολείο οδηγικής συμπεριφοράς για να βελτιωθούν μερικοί μερικοί και να καταλάβουν πως δεν είμαστε στο λούνα παρκ με τα συγκρουόμενα. Αν δεν εισπράξω βέβαια το ποσό που μου έταξε ο mad δεν με ξαναβλέπετε
  38. 3 points
    Επειδή πέρασα δίπλα σου όταν κάπνιζες, θυμήθηκα αργότερα στο replay να δω μερικά περάσματά σου προς το τέλος. Σε κάποια σημεία άγγιξες ή και ξεπέρασες τις 10000rpm. Με βαση τα TECHNICAL SPECS το Fiat ειναι στα 9250rpm. Το Kadett είναι στις 9000rpm και όσο μπορώ να δω την ώρα του αγώνα, φτάνω και στις 9300 (με το αφτί εννοείτε) γιατί όταν οδηγάς δεν βλέπεις τίποτα. Τσέκαρε όλο τον αγώνα σου να δεις κατά πόσο ξεπερνάς το όριο των 9250rpm και ίσως εντοπίσεις το πρόβλημα. Είσαι ερωτευμένος και έχεις χάσει την αγριάδα σου. Οι γκόμενες γίνονται restart οι αγώνες όχι. Για πάτα το πόδι στο γκάζι και άσε τα συντηρητικά και τις τακτικές.
  39. 3 points
    Εγω γουσταρω με οποιοδηποτε αυτοκινητο σε ειδικη!!! Ωραια η πιστα δεν λεω αλλα αυτο που νοιωθεις σε μια ειδικη, στην πιστα δεν το νοιωθεις!!!
  40. 3 points
  41. 3 points
    Συγχαρητήρια στο George για τη νίκη, στον Ανδρέα για την επίδοση κ στον Ιωάννη για την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα. Πέρασα πολύ καλά μαζί σας όλον αυτόν τον καιρό και σας ευχαριστώ, θα ήμουν αχάριστος αν δεν ευχαριστούσα κ τον mad για την διάθεση του σέρβερ. Για μένα χτες έκλεισε ο κύκλος της ενασχόλησης μου με το pcgamingforum, καλό ήταν όσο κράτησε, οι ψυχοσωματικές μου δυνάμεις που αυτόν τον καιρό είναι στα χειρότερά τους δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω. Εύχομαι να ολοκληρωθεί το πολύ καλό mod του john κ να το χαρείτε γιατί ο άνθρωπος έκανε πολύ και φοβερή δουλειά. Θα επικοινωνούμε για τυχαία events μέσω pm εδώ η στο thelab.
  42. 3 points
  43. 3 points
    Χθές είχαμε αγώνες με 12 άτομα LimeRock Park, Mills Metro, Indianapolis, έλαβα τη 3η θέση και στους 3 Στη Mills Metro είχα κάνει best lap μισό δευτερόλεπτο απο δαύτους και στο τέλος του practice με πετάξανε εκτός server, τρομάξανε οι άνθρωποι
  44. 3 points
    Για να μην αρπάζει, πάρε φλόγιστρο! Άσε που θα το χρησιμοποιείς και για άλλες καταστάσεις... Για παράδειγμα εγώ, το βάζω σε πλήρη λειτουργία (γύρω από το αμάξι βάζω καμία 20αρια), εάν, λέω ΕΑΝ, σπάσει ο διάολος το πόδι του και ειναι ο τρελόσκυλος κάπου δίπλα μου στο γκριντ σε εκκίνηση αγώνα!!! Αχαχαχαχαχαχα Sent from my iPhone using Tapatalk
  45. 3 points
    Καλημέρα σε ΟΛΗ την παρέα (RBR R40, The Lab, F1 Axion, κλπ κλπ)... Έχοντας, πιθανώς, την μικρότερη εμπειρία στο sim racing (hardcore ή όχι ), αλλά το μηχανοκίνητο στο αίμα από τότε που γεννήθηκα (και την τύχη να τρέξω αγώνες σε rally, αναβάσεις πίστες κλπ) θέλω να πω και εγώ 2 πραγματάκια και κυρίως την γνώμη μου. 1. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ξεκάθαρη επιλογή πλατφόρμας sim, δηλαδή rFactor, AC κλπ. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως ΟΧΙ δογματικές υστερίες, γιατί ο μέσος και όχι ο κολλημένος χρήστης, κάνει κύκλους και συχνά πυκνά μπορεί να αλλάζει πλατφόρμες και ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ τον ενδιαφέρει να παίρνει μέρος σε ανούσιες κόντρες του τύπου ποιός την έχει μεγαλύτερη... Επίσης αυτό που γουστάρει το "κοινό" είναι η παρέα και όχι η "έχθρα" και η απαξίωση ενθεν και έθεν! 2. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει μια ξεκάθαρη επιλογή κατηγορίας αυτοκινήτου - αγώνων. Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση (ΟΚ το παίρνω πίσω, είπαμε όχι δογματισμούς) κάποιος "φορμουλάς" να πορωθεί άσχημα με το RBR για παράδειγμα, γιατί απλά έχει συνηθήσει να βλέπει τον κόσμο διαφορετικά ή ΔΕΝ έχει συνηθήσει να ακούει τον συνοδηγό του χαχχαχαχα. Βέβαια κατά καιρούς έχουν κάνει την βόλτα τους εκατέρωθεν οδηγοί, αλλά πιστεύω ότι μετά από λίγο καιρό ξαναγυρνάνε σε αυτό που αγαπάνε περισσότερο. Εδώ θα συμφωνήσω με τον Πάνο και τον Δημήτρη (@panosdimip και @liakjim) σχετικά με original combos αυτοκινήτων και πίστας, αλλά είπαμε ας μην είμαστε δογματικοί. Για αυτό πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει καταγεγραμμένη η άποψη όλων (poll?) για το περιεχόμενο του πρωταθλήματος. 3. Για να στηθεί ένα πρωτάθλημα, "επαγγελματικό" ή "ερασιτεχνικό" θα πρέπει να έχει σίγουρα ΞΕΚΑΘΑΡΟΥΣ όρους και κανόνες. Θα πρέπει έγκαιρα να έχει συναποφασιστεί το μοντ και οι πίστες, θα πρέπει να υπάρχει εύλογος χρόνος προετοιμασίας (pre season) μεσα στον οποίο θα γίνονται κάποια event προετοιμασίας και γνωριμίας. Επίσης θεωρώ ότι καλό είναι να υπάρχει και η δυνατότητα "ομάδας" γιατί έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερο δέσιμο, άρα και μεγαλύτερες ελπίδες να ολοκληρωθεί το όποιο πρωτάθλημα. Έχω παρατηρήσει ότι ΟΛΑ ξεκινάνε με ΠΟΛΥ μεγάλο ενθουσιασμό και μετά από τα μισά, εξαφανίζονται οι περισσότεροι είτε γιατί χάνουν το ενδιαφέρον τους, είτε γιατί θεωρούν ότι δεν είναι ανταγωνιστικοί... 4. Γκρινιάζουμε με τα λίγα άτομα που μαζευόμαστε (καμιά 10αριά εδώ, παραπάνω στο the lab, φτάσαμε καμιά 50αρια στο R40 και το RBR!!!), αλλά πιστέψτε με ΔΕΝ είναι καθόλου εύκολο να καταφέρεις να κρατήσεις ενωμένους και "φιλιωμένους" τόσους πολλούς Ελληνάρες... (για να μην κατηγορώ βέβαια μόνο την φάρα μας , το είδα αυτο το άσχημο και σε ξένο φόρουμ όπου οι μόνοι Έλληνες είμασταν μόλις 3 και ειλικρινά δεν συμμετείχαμε στις ίντριγκες τους). Εδω μεγάλο ρόλο παίζει η "δημοκρατία" την οποία όμως την παρεξηγούμε και την βιάζουμε κατά το δοκούν. Δηλαδή θα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει, πριν από το αγωνιστικό σκέλος, ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ-ΟΙ κανόνες συμπεριφοράς προς ΟΛΟΥΣ όπως επίσης και συμμετοχή σε διάφορα από ΟΛΟΥΣ. Βέβαια θα μου πει κάποιος με 50 νοματέους πως θα καταφέρεις να μοιράσεις δουλειές σε όλους? Απλά, εκτός από τους μόνιμους, θα πρέπει να εναλλάσονται σε ρόλους κριτών, αγωνοδικών κλπ ΟΛΑ τα παιδιά. Η συμμετοχή είναι το παν για εμένα, αλλάκαι η πεμπτουσία της "δημοκρατίας" που ανέφερα παραπάνω. Και δεν εννοώ διαγραφές κλπ φασιστικά, αλλά μυαλό και ήθος για την αποφυγή τους! 5. Σίγουρα σε κάθε ομάδα θα υπάρχουν διαβαθμίσεις οδηγών, χεράδες ταλέντα μέτριοι αργοί αλλά και άσχετοι, αλλά αυτό ΔΕΝ είναι κακό... Θυμάμαι στο R40 είχανε μαζευτεί, εκτός των άλλων και κανά 3άρι τουλάχιστον πρωταθλητές των Ελληνικών αγώνων rally και αναβάσεων!!! Το πρόβλημα γίνεται όταν ΔΕΝ υπάρχει ΣΕΒΑΣΜΟΣ αλλά και ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ. Για παράδειγμα θα μπορούσαν τα δικά μας τα "alien", να έχουν σε συγκεκριμένες μέρες της βδομάδας ή του μήνα, "εκπαιδευτικά σεμινάρια" για το πως και τι για όποιον ενδιαφέρεται. Το ίδιο θα μπορούσαν να κάνουν οι "τεχνικοί του σεταπ" για να μαθουν όλους πως να στήνουν ένα αυτοκίνητο και να πάψει ο τρελόσκυλος να ζητιανεύει δεξια και αριστερά χαχαχαχαχα. Για να πω και ολόκληρη την αλήθεια οι πρωταθλητές-ης ήταν αυτός που έφερε και την διάσπαση, αλλά την αποφυγή την αναφέρω παραπάνω. 6. MARKETING και PROMOTION... Πολύ γνωστές έννοιες αλλά συνάμα και πολύ άγνωστες... ΄<ετσι και αλλιώς ως λαός την έχουμε την εσωστρέφια και τον ξερολισμό μέσα μας. Βέβαια αυτά δεν αναλύονται με γράψιμο, αλλά μέσω TS. 7. Όπως υπάρχουν διαφορές σε driving skills (sic), έτσι υπάρχουν και διαφορές σε επίπεδο εξοπλισμού. Και αυτό κατά την γνώμη μου μπορεί να είναι πλεονέκτημα, αρκεί να μπορούμε να μοιραζόμαστε διάφορα μεταξύ μας. Επίσης σημαντικές είναι οι γώσεις software της κάθε πλατφόρμας-παιχνιδιού, μέσα από τις οποίες ολοι μπορούν να επωφεληθούν αλλά και να παραμείνουν στην παρέα. Εδώ πολύ σημαντική είναι και η αξιοποίηση των παραπάνω με διάφορους ιστότοπους που πουλάνε ή φτιάχνουν εξοπλισμό, μέσω των οποίων θα μπορεί η όλη προσπάθεια να γίνεται γνωστή στον πολύ κόσμο! Δείτε για παράδειγμα την σχέση όλων των παραπάνω με το iracing! Σημαντική επίσης και η δουλειά του @John@John και όποιου άλλου (ο @thazio σταθερή αξία) με τα skin και με τις πίστες - ειδικές (αργότερα και μοντ? ΜΑΚΑΡΙ!) που κατά καιρούς καταπιάνονται!!! 8. SERVER-S!!! ΠΟΛΥ σημαντικό και ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ Η ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΛΥΣΗ. Αξιέπαινη η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ του ΦΙΛΟΘΕΟΥ (@mad_dog), αλλά δυστυχώς ΔΕΝ φτάνει. Θέλει server-s 24/7 και 24/7/365 ΤΕΛΟΣ! Δεν μπορεί κάποιος "νέος" και "άγνωστος" να περιμένει πότε θα σηκωθεί server. Και δεν δέχομαι τα περι rfactor γιατί συμμετήχα σε πρωτάθλημα 2 χρονιές σε κοινότητα που είχε 3 servers σηκωμένους ΠΑΝΤΑ! Το καλύτερο από όλα κατα την γνώμη μου το AC μέσω του οποίου ΟΛΑ γίνονται ΕΥΚΟΛΑ! Επίσης με αυτό τον τρόπο προσελκύεις και νέους συναθλητές που ψάχνονται και δεν σε έχουν βρει από αλλού. Για αυτό και ένα από τους servers θα πρέπει να είναι ξεκλίδωτος και προς όλους. Επίσης σε αυτή την περίπτωση θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ρίχνουμε ΟΛΟΙ τον οβολόν μας, έτσι ώστε να μην παρουσιαστουν, οι μικρές είναι αλήθεια στο The lab, κόντρες ποιανού είναι και ποιός πληρώνει! 9. ΑΓΑΠΗ (και όχι αγάπη μόνο αχαχαχαχαχαχαχαχα) από όλους και προς όλους, αλλά κυρίως με αυτή καθε αυτή την οδήγηση και το μηχανοκίνητο!!!! Ρε σεις έχετε καταλάβει - διανοηθεί ότι είμαστε ΟΛΟΙ πολύ τυχεροί που μπορούμε να είμαστε ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ με την πραγματικότητα??? Έχοντας "αγωνιστική εμπλοκή" με τους Ελληνικούς αγώνες, θα σας πω ότι βιώνω τα ίδια σχεδόν συναισθήματα με αυτά που βίωνα όταν έτρεχα στην πραγματικότητα. Εξαιρεση το πάτημα του ESC... αχαχαχαχαχαχα. Μην το απαξιώνουμε λοιπόν από μόνοι μας!!! 10. Άφησα τελευταίο το τρελόσκυλο χαχαχα, κατά κόσμο Φιλόθεο, ο οποίος είναι ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ Ψ Υ Χ Α Ρ Α. Ξοδεύει πολύ χρόνο και χρήμα για να μπορούμε να κάνουμε την κ@υλ@ μας. ΟΜΩΣ...αγαπητέ φίλε θα πρέπει να μάθεις ΚΑΙ να ακούς αλλά ΚΥΡΙΩΣ να μην είσαι βιαστικός και να λειτουργείς παρορμιτικά!!! Α! και να κόψεις-ψουμε τα δογματικά με το AC και τα παιδιά που είναι φίλοι έτσι και αλλιώς!!! Τέλος θέλω να ζητήσω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ από ΟΛΟΥΣ για το παραπάνω σεντόνι, αλλά και που με ανέχεστε!!! Φιλικά Γιώργος (@troffeo)
  46. 3 points
    @panosdimip πολύ καλή ιδέα να το κάνουμε εμβόλιμα τις Κυριακές που δεν θα έχει rf2, αρκεί να αρέσει και στους υπόλοιπους. Ας κάνουμε τον αγώνα γνωριμίας με το παιχνίδι κι αν τελικά έχει απήχηση, θα βρούμε μια φόρμουλα με fix περιεχόμενο για να μη χρειάζεται να τα πάρουν όλοι όλα, π.χ. να κάνουμε κόπια το πραγματικό πρόγραμμα του ADAC 2014, ώστε με 15 ευρώ να τρέχουμε κοντά 3 μήνες. Άμα σας κάνει κέφι να κρατάμε και μια υποτυπόδη βαθμολογία για έξτρα ενδιαφέρον και να στέψουμε πρωταθλητή αρκαδούρας Αλλά ας δούμε πρώτα τις αντιδράσεις μετά τον αγώνα με τα σιλουέτ. Παρεπιπτόντως μάλλον τα τελευταία δεν είναι τόσο γρήγορα, είναι αρκετά φιλικά, μήπως τα μπερδεύεις με τα prototypes? Mad εγώ σήμερα έχω ρεπό, ο φόβος της επικείμενης τηγανιάς είναι μεγάλος. Άγγελε άντε, καιρός ήταν για το μεγάλο come back, με το καλό να μας έρθεις!
  47. 3 points
    @mad_dog θέλω να μου πεις αν η παρακάτω εικόνα σου λέει κάτι, αν την έχεις δει σχετικά πρόσφατα ή αν έστω σου θυμίζει αμυδρά κάτι από την παιδική σου ηλικία:
  48. 3 points
    alo... Περασα μια βολτα απο τον σερβερ για μια πρωτη γνωριμια με τα urd. Πολυ καλη φαση.... Και αυτος ο μηνας θα περασει με απλες βολτες μεσα στην εβδομαδα και γνωριμια με το game (σαββατοκυριακα θα λειπω). Απο Σεπτεμβρη θα πεσω ομως με τα μουτρα κανονικα....
  49. 3 points
    Καλημέρα! Τελικά μικρές αλλαγές στο προγραμμα και δεν κατάφερα να είμαι στην παρέα. Το μόνο που κατάφερα ειναι να κατεβάσω το μοντ και αφού δεν ήταν απάνω ο σέρβερ να κάνω κανα 5αρι γύρους με Ferrari Porsche και C7. Μου άρεσαν το Ferrari και το C7, αλλα η δοκιμή έγινε offline όποτε δεν ξέρω τι γίνεται σε πραγματικές συνθήκες στον σέρβερ. Τώρα από σήμερα και μέχρι 15-16/8 διακοπές και ξεκούραση (με έχουν πεθάνει οι τένοντες και στους 2 ώμους) και πρώτα ο Θεός με την επιστροφή μου θα ξεκινήσουν και τα ιδιαίτερα στο άθλιο χελωνακι [emoji3]. Εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλους!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  50. 3 points
    Γιάννη αυτό που έκανες σηκώνει ποινή και μάλιστα πολύ αυστηρή. Θα ξεκινήσεις τρεις θέσεις μπροστά από τον Φιλόθεο για να υποστείς τις συνέπειες της φοβερής του εκκίνησης.
×
×
  • Create New...