sC_w0lveS Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 1 hour ago, mad_dog said: Καταρχήν να αναλύσω το σκεπτικό μου. 1. Πρότεινα να γίνεται μια φορά τον μήνα για: α) Σοβαρότητα για το πρωτάθλημα (είχες ατύχημα ή τράκαρες ο αγώνας τελειώσε) που σημαίνει όλοι το βλέπουμε σοβαρά και στον αγώνα προσέχουμε. β) Πολλοί από εμάς δεν έχουν τον χρόνο για προπόνηση, οπότε στον μήνα μια φόρα σίγουρα θα βρουν χρόνο να κάνουν προπόνηση. 2. Σίγουρα δεν είναι για χαλάρωμα. Απλά το χαλάρωμα ήταν για σήμερα ή αν θέλετε να δούμε το μονοθέσιο. 3. Το μονοθέσιο που δοκίμασα για λίγο, είναι από μόνο του πολύ δύσκολο, θέλει setup και πρέπει να μάθεις τον τρόπο οδήγησής του. 4. Οι αγώνες που θα είναι μια φορά τον μήνα αποκτούν άλλη σοβαρότητα και οι οδηγοί το βλέπουν αλλιώς και όχι σαν ένα απλό event. Aυτές είναι οι δικές μου προτάσεις και ιδεές. Όσοι άλλοι έχετε να προτείνετε κάτι επί του θέματος μπορείτε να το πράξετε. Εδω απλα να αναφερω, να μην ξεχνατε οτι ερχονται και τα gt3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 Όταν η ISI ήξερε να φτιάχνει αμάξια Το αμάξι είναι στα τοπ όλων των εποχών του rf2 και από τα καλύτερα ever. Μακάρι να τρέξετε μινι πρωτάθλημα με αυτό, είναι απόλαυση. Μόνο της ISI με καλύπτουν, του Studio397 όχι τόσο. Όπως είπα είμαι μέσα με τα μπούνια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted September 9, 2017 Author Report Share Posted September 9, 2017 Ο @rapid με τι έτρεχε?Har har harGesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 Ουπς τώρα είδα ότι έχετε και σερβερ με Monza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 (edited) Θελει πολυ δουλεια ακομα. H ISI ηταν πολυυυυ μπροστα απο την εποχη της. Τα αμαξακια του S397 ειναι πιο προσιτα και ευκολα αλλα για να πεις πρεπει να τα τρεξεις! Τα νεα αμαξια εχουν μεν easy learning curve αλλα για κοψεις δεκατακια οταν νομιζεις οτι το εχεις σου βγαινει η παναγια! Edited September 9, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 269 top speed? Δεν φανταζόμουν ότι ο Καναδάς θέλει το high downforce package.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 Περιμενετε να μπουν και τα αλανια να δειτε χρονους!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 48 minutes ago, liakjim said: 269 top speed? Δεν φανταζόμουν ότι ο Καναδάς θέλει το high downforce package. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τι μονο ο @rapid_fast θα φτιαχνει ανατρεπτικα σεταπια? Χωρις πλακα,δεν πειραξα φτερα μονο λιτρα.Θελει δουλεια το σεταπ και γνωσεις.Φυσικα ο Καναδας ειναι low down force track.Σε αγωνα δεν παω πουθενα με τετοιο σεταπ,ολοι θα με καταπιουν στην μεγαλη ευθεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 Τι μονο ο [mention=19]rapid_fast[/mention] θα φτιαχνει ανατρεπτικα σεταπια? Χωρις πλακα,δεν πειραξα φτερα μονο λιτρα.Θελει δουλεια το σεταπ και γνωσεις.Φυσικα ο Καναδας ειναι low down force track.Σε αγωνα δεν παω πουθενα με τετοιο σεταπ,ολοι θα με καταπιουν στην μεγαλη ευθεια! Δεν εννοώ αυτό. Στο tuning έβαλες το high aerodynamic package? Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 Θα μπει κανείς το βράδυ στη μοντσα; Λέω να μπω κατά τις 2300Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis14 Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 10 minutes ago, liakjim said: Θα μπει κανείς το βράδυ στη μοντσα; Λέω να μπω κατά τις 2300 Θά είμαι μέσα Jim 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 4 hours ago, mad_dog said: Ο @rapid με τι έτρεχε? Har har har Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk Θα σε πικράνω όσο δεν παίρνει.. Και αν θες ανεβάζω και βίντεο που κράτησα και φωτογραφίες... Δεν οδήγησα εγώ, ο γιός μου οδηγούσε.. στις 28 αυτού του μήνα γίνεται 2 ετών.. Εγώ τραβούσα βίντεο, πατούσα τα πετάλ, και άλλαζα ταχύτητες με το σίφτερ... Απλά για να καταλάβεις πόσο αργός είσαι... 1 minute ago, Antonis14 said: Θά είμαι μέσα Jim Και εγώ φυσικά... Τα σαλιγκάρια βέβαια δεν βλέπω να έρθουν.. τελούν υπο πανικό... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 Παίδες κάτι παίζει με την Monza. Βλέπω 2πλα δέντρα, εκτυφλωτικές σκεπές και χαμηλά fps. Μήπως δεν είναι για dx11? Υπάρχει κάποια άλλη συμβατή? Λοιπόν μπορεί ο σερβερ να γίνει update με αυτή ??? http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=755839736&searchtext=monza Είναι μια χαρά και πιο καινούργια (1.7 αντί για 1.2) @spyder@mad_dog Ως το update θα είμαι Montreal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 9, 2017 Report Share Posted September 9, 2017 Ευχαριστώ σε όσους ήρθαν @marmagas@Antonis14@rapid_fast και τον Θοδωρή από δίπλα. Οι χρόνοι απίστευτα κοντά εκτός από τον Αντώνη που κατέβαζε συνέχεια. Το αμάξι καταπληκτικό. Έχει λίγο την ασάφεια στο κέντρο στο ανάποδο αλλά είναι έρωτας. Απόδειξη ότι σαν την ISI , δεν ... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 Και οι δύο Monza δεν είναι DX11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 (edited) Οι παλιοσειρες του ρουφου ξερουν τι θα πει FR3.5 αλλα ειναι αλλη εμπειρια να προσπαθεις να το πας στο οριο στον Καναδα! Καθε πακετο αεροδυναμικης αλλο στησιμο,στριψιμο ολα αλλαζουν. Εμεινα με το High για 100 laps και νομιζω για μενα ταβανι το 1.24 με 1.23 ψηλα.Με το πακετο αυτο πιεζεις νωρις και πανω απο τα κερμπς αλλα χανεις αιωνες στο τελος της μεγαλης ευθειας.Ενδιαφερον ειχε στον αγωνα,κοντα τα αμαξια διαφορετικων πακετων μεχρι την ευθεια...εκει γεια σας. Ομως η σιγουρια της αεροδυναμικης σου εδινε προσπεραση σε 2-3 σημεια πραγμα αδυνατο και τρομακτικο για τους κατοχους low και medium πακετων. Συμβιβασμος και ισορροπια. Πολλα μπραβο σε @Antonis14,φορμουλακιας ο Αντωνης πολυ γρηγορος! Ηρθε και ο Θοδωρης απο διπλα,αλλος αυτος!Εξωγηινος!Μπραβο! Θελει αφοσοιωση και υπομονη το FR3.5. @liakjim φαντασου grid 20 ατομων στο συγκεκριμενο κομπο... @rapid_fast τα φωτα σου χρειαζονται πολυ εδω! Μεγαλες απουσιες..... Edited September 10, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis14 Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 8 hours ago, liakjim said: Ευχαριστώ σε όσους ήρθαν @marmagas@Antonis14@rapid_fast και τον Θοδωρή από δίπλα. Οι χρόνοι απίστευτα κοντά εκτός από τον Αντώνη που κατέβαζε συνέχεια. Το αμάξι καταπληκτικό. Έχει λίγο την ασάφεια στο κέντρο στο ανάποδο αλλά είναι έρωτας. Απόδειξη ότι σαν την ISI , δεν ... Ευχαριστούμε καί εμείς Δημήτρη γιά τήν όμορφη παρέα όλων σας ,πραγματικά ήταν πολύ ωραία εμπειρία όντως πολύ κοντά οί χρόνοι πού νομίζω κρίνονται σχεδόν αποκλειστικά στό θέμα επιλογής aero πακέτο καί φυσικά το υπόλοιπο στήσιμο. Αυτό μέ τήν ασάφεια στό κέντρο (στά ανάποδα τιμόνια άν εννοείς) , ειλικρινά δέν το ένιωσα .., ασχέτως άν δούλεψα αρκετά ανάποδο τιμόνι & είναι αυτό πού γουστάρω τρελλά σαυτό το αυτοκίνητο! Είμαι σίγουρος ότι & αυτό είναι θέμα στησίματος ή ακόμα καί σετάρισμα ffb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 (edited) 6 hours ago, spyder said: Και οι δύο Monza δεν είναι DX11 Η 2η δεν ξέρω αν είναι αλλά τη δοκίμασα και είναι πολύ καλύτερη . 1 hour ago, marmagas said: Ηρθε και ο Θοδωρης απο διπλα,αλλος αυτος!Εξωγηινος!Μπραβο! Θελει αφοσοιωση και υπομονη το FR3.5. @liakjim φαντασου grid 20 ατομων στο συγκεκριμενο κομπο... @rapid_fast τα φωτα σου χρειαζονται πολυ εδω! Μεγαλες απουσιες..... Ο Θοδωρής είναι πάντα γρήγορος. Θα τον ρωτήσω πάντως τί ήταν αυτό που δεν του άρεσε. Όντως περίεργες απουσίες.... 15 minutes ago, Antonis14 said: Αυτό μέ τήν ασάφεια στό κέντρο (στά ανάποδα τιμόνια άν εννοείς) , ειλικρινά δέν το ένιωσα .., ασχέτως άν δούλεψα αρκετά ανάποδο τιμόνι & είναι αυτό πού γουστάρω τρελλά σαυτό το αυτοκίνητο! Είμαι σίγουρος ότι & αυτό είναι θέμα στησίματος ή ακόμα καί σετάρισμα ffb. Στο ανάποδο το τιμόνι νεκρώνει τελεώς όσο κρατάει το γλίστριμα δινοντάς μου μηδενική πληροφόρηση αλλά και εμπιστοσύνη. Είναι το μοναδικό πράγμα που με απασχολεί. Τί τιμονι έχεις? Από ρυθμίσεις έχω κλασικά στη G27 στον profiler όλα μηδέν εκτός του gain και μέσα filter 9 αλλιώς έχω τρελό κοπάνημα. Edited September 10, 2017 by liakjim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis14 Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 1 hour ago, marmagas said: Καθε πακετο αεροδυναμικης αλλο στησιμο,στριψιμο ολα αλλαζουν. Εμεινα με το High για 100 laps και νομιζω για μενα ταβανι το 1.24 με 1.23 ψηλα.Με το πακετο αυτο πιεζεις νωρις και πανω απο τα κερμπς αλλα χανεις αιωνες στο τελος της μεγαλης ευθειας.Ενδιαφερον ειχε στον αγωνα,κοντα τα αμαξια διαφορετικων πακετων μεχρι την ευθεια...εκει γεια σας. Εγώ κράτησα τούς περισσότερους γύρους το low aero , πού δυστυχώς δέν αποδίδει στή πίστα αυτή αλλά (επειδή σχεδόν πάντα παίζω με χαμηλά φτερά,) δοκιμάζοντας όμως μετά γιά καμια 15αρια γύρους με μεσαίο aero , εκεί βρήκα τά πατήματα πού ήθελα ,χωρίς να χάνω & πολύ σε τελικές. Απίστευτη αίσθηση πού σού δίνει στήν οδήγηση τό συγκεκριμένο τερατάκι από τα αγαπημένα μου πλέον & καλύτερα πού έχω οδηγήσει ever! Ευχαριστώ γιά τα καλά σου λόγια Δημήτρη καί εσύ είσαι πολύ γρήγορος καί έμπειρος οδηγός ,Respect ! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 Το DRS γιατί δεν δουλεύει σωστά? Μπορούσες να το έχεις ανοιχτό παντού. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis14 Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 5 minutes ago, liakjim said: Στο ανάποδο το τιμόνι νεκρώνει τελεώς όσο κρατάει το γλίστριμα δινοντάς μου μηδενική πληροφόρηση αλλά και εμπιστοσύνη. Είναι το μοναδικό πράγμα που με απασχολεί. Τί τιμονι έχεις? Από ρυθμίσεις έχω κλασικά στη G27 στον profiler όλα μηδέν εκτός του gain και μέσα filter 9 αλλιώς έχω τρελό κοπάνημα. Εγώ έχω τήν dfgt ,στό profiler τά έχω όλα στό 100% με μόναδικό κουτάκι ενεργοποιημένο(τικαρισμένο) τό ''ενεργοποίηση τού συστήματος ανάδρασης''. (Γενικά εκεί έχω βρεί ότι είναι το ιδανικό γιά το τιμόνι αυτό & rf2). Στα in game settings είναι έτσι...... Οσο γιά το drs δέν δουλεύει λογικά ,λόγω πίστας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted September 10, 2017 Author Report Share Posted September 10, 2017 Χάρηκα που περάσατε όμορφα Εγώ έλειπα για αυτό δεν μπήκα Αν θέλετε κάνουμε σήμερα αγώνα όπως ορίζουν οι κανονισμοί (45min) στον Καναδά Θέλω να σας δείξω γραμμές και ειδικά τον @rapid Φέρτε μου@sosna, φέρτε μου @panosdimp και όποιος άλλος τολμά να σας ξευτιλίσω τρισάθλια σαλιγκάρια που μου τρέχετε και με V8 3.5lt!!! Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 Edit: Roll center info... 1-A Relative RC Height: +22.5mm, Camber change for 10mm bump: -0.20°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1% 1-E Relative RC Height: +49.5mm, Camber change for 10mm bump: -0.30°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1% 1-I Relative RC Height: +74.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.39°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1% 2-A Relative RC Height: +5.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.17°, Antisquat: 11.1%, Antilift: -18.3% 2-E Relative RC Height: +32.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.27°, Antisquat: 11.1%, Antilift: -18.3% 2-I Relative RC Height: +58.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.37°, Antisquat: 11.1%, Antilift: -18.3% 3-A Relative RC Height: -10.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.15°, Antisquat: 42.8%, Antilift: 42.5% 3-E Relative RC Height: +17.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.25°, Antisquat: 42.4%, Antilift: 42.5% 4-A Relative RC Height: -28.5mm, Camber change for 10mm bump: -0.12°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1% 4-E (STD) Relative RC Height: /, Camber change for 10mm bump: -0.22°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1% 4-I Relative RC Height: +26.5mm, Camber change for 10mm bump: -0.32°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1% 5-E Relative RC Height: -24.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.19°, Antisquat: 11.6%, Antilift: -18.6% 5-I Relative RC Height: +3.3mm, Camber change for 10mm bump: -0.29°, Antisquat: 11.6%, Antilift: -18.6% 6-A Relative RC Height: -55.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.06°, Antisquat: 42.6%, Antilift: 41.8% 6-E Relative RC Height: -27.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.16°, Antisquat: 42.6%, Antilift: 41.9% 7-E Relative RC Height: -51.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.13°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1% 7-I Relative RC Height: -29.3mm, Camber change for 10mm bump: -0.24°, Antisquat: 27.3%, Antilift: 12.3% in general a reduction in the roll centre, will make the rear a bit more compliant, as it will want to pivot around a lower point, so in general it will make the rear end a bit 'easier' mid corner. Antisquat: is basically a resistance to the rear squating under acceleration, a softer setting will make it a little easier to accelerate out of corners. Anti-lift can increase the resistance that the rear wants to lift under braking, it can help make the aero more stable at high speed, but once again, in general makes it a bit trickier at lower speeds. And well camber change, some camber change with bump is desrieable, in general that means you can use less camber which gives 'some' advantage in a straight line. Of course everything is a compromise and that's why there are different settings available Σας το ειπα,το FR3.5 θελει διαβασμα και πολυ χρονο. Αυτη η επιλογη στο garage αλλαζει πολλα! @rapid_fast,και σε ολους,πειραξατε κατι εδω? Επισης για το DRS Επισης το default setup ειναι πολυ υπερστροφικο και ασταθες στα κερμπ και στις ανωμαλιες του δρομου. Αν αλλαξετε σε υποστροφικο σεταπ παλι τα κερμπ θελουν προσοχη. Νομιζω αυτη η ασταθεια εχει να κανει με το διαφορικο. Επισης αν Settings > Controls > Car-Specific FFB Mult στο 1.4 βοηθαει στο ffb(προσεξτε clipping) Επισης για το DRS παλι Each track has its own rules for where & when to use it. Generally speaking, in Qual, you need to be in the DRS Zone ; in Race you need to be in the DRS zone & be about 1 sec. behind an other car. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis14 Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 (edited) Θά πρέπει να δοκιμάσουμε σε πιό σύγχρονες πίστες γιά να δούμε άν όντως δουλεύει το drs , Ναί τα roll center τά δοκίμασα όλα σχεδόν . Ευχαριστούμε γιά τά info @marmagas , σίγουρα το εργαλείο αυτό θέλει αφοσίωση & μελέτη καί πολύ πράκτις. Edited September 10, 2017 by Antonis14 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted September 10, 2017 Report Share Posted September 10, 2017 2 hours ago, marmagas said: Μεγαλες απουσιες..... 46 minutes ago, liakjim said: Όντως περίεργες απουσίες.... Καθαρα λογω Σαββατου.... 33 minutes ago, mad_dog said: Αν θέλετε κάνουμε σήμερα αγώνα όπως ορίζουν οι κανονισμοί (45min) στον Καναδά 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.