Jump to content

Server@rFactor2


mad_dog

Recommended Posts

1 hour ago, mad_dog said:

Καταρχήν να αναλύσω το σκεπτικό μου.

1. Πρότεινα να γίνεται μια φορά τον μήνα για:
α) Σοβαρότητα για το πρωτάθλημα (είχες ατύχημα ή τράκαρες ο αγώνας τελειώσε) που σημαίνει όλοι το βλέπουμε σοβαρά και στον αγώνα προσέχουμε.
β) Πολλοί από εμάς δεν έχουν τον χρόνο για προπόνηση, οπότε στον μήνα μια φόρα σίγουρα θα βρουν χρόνο να κάνουν προπόνηση.

2. Σίγουρα δεν είναι για χαλάρωμα. Απλά το χαλάρωμα ήταν για σήμερα ή αν θέλετε να δούμε το μονοθέσιο.

3. Το μονοθέσιο που δοκίμασα για λίγο, είναι από μόνο του πολύ δύσκολο, θέλει setup και πρέπει να μάθεις τον τρόπο οδήγησής του.

4. Οι αγώνες που θα είναι μια φορά τον μήνα αποκτούν άλλη σοβαρότητα και οι οδηγοί το βλέπουν αλλιώς και όχι σαν ένα απλό event.

Aυτές είναι οι δικές μου προτάσεις και ιδεές. Όσοι άλλοι έχετε να προτείνετε κάτι επί του θέματος μπορείτε να το πράξετε.

Εδω απλα να αναφερω, να μην ξεχνατε οτι ερχονται και τα gt3.

Link to comment
Share on other sites

Όταν η ISI ήξερε να φτιάχνει αμάξια

Το αμάξι είναι στα τοπ όλων των εποχών του rf2 και από τα καλύτερα ever. 

Μακάρι να τρέξετε μινι πρωτάθλημα με αυτό, είναι απόλαυση. 

Μόνο της ISI με καλύπτουν, του Studio397 όχι τόσο.

Όπως είπα είμαι μέσα με τα μπούνια.

 

9ce35af9283124e0251bf1d91ef6f492.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Θελει πολυ δουλεια ακομα.

H ISI ηταν πολυυυυ μπροστα απο την εποχη της.

Τα αμαξακια του S397 ειναι πιο προσιτα και ευκολα αλλα για να πεις πρεπει να τα τρεξεις!:P

1222Capture.PNG

Τα νεα αμαξια εχουν μεν easy learning curve αλλα για κοψεις δεκατακια οταν νομιζεις οτι το εχεις σου βγαινει η παναγια!

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, liakjim said:

269 top speed? Δεν φανταζόμουν ότι ο Καναδάς θέλει το high downforce package.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τι μονο ο @rapid_fast θα φτιαχνει ανατρεπτικα σεταπια?

Χωρις πλακα,δεν πειραξα φτερα μονο λιτρα.Θελει δουλεια το σεταπ και γνωσεις.Φυσικα ο Καναδας ειναι low down force track.Σε αγωνα δεν παω πουθενα με τετοιο σεταπ,ολοι θα με καταπιουν στην μεγαλη ευθεια!

Link to comment
Share on other sites

Τι μονο ο [mention=19]rapid_fast[/mention] θα φτιαχνει ανατρεπτικα σεταπια?
Χωρις πλακα,δεν πειραξα φτερα μονο λιτρα.Θελει δουλεια το σεταπ και γνωσεις.Φυσικα ο Καναδας ειναι low down force track.Σε αγωνα δεν παω πουθενα με τετοιο σεταπ,ολοι θα με καταπιουν στην μεγαλη ευθεια!
Δεν εννοώ αυτό. Στο tuning έβαλες το high aerodynamic package?


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, mad_dog said:

Ο @rapid με τι έτρεχε?
Har har har

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk
 

Θα σε πικράνω όσο δεν παίρνει..

Και αν θες ανεβάζω και βίντεο που κράτησα και φωτογραφίες...

Δεν οδήγησα εγώ, ο γιός μου οδηγούσε.. στις 28 αυτού του μήνα γίνεται 2 ετών..

Εγώ τραβούσα βίντεο, πατούσα τα πετάλ, και άλλαζα ταχύτητες με το σίφτερ...

Απλά για να καταλάβεις πόσο αργός είσαι...

1 minute ago, Antonis14 said:

Θά είμαι  μέσα  Jim  ;)

Και εγώ φυσικά...

Τα σαλιγκάρια βέβαια δεν βλέπω να έρθουν.. τελούν υπο πανικό...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παίδες κάτι παίζει με την Monza. Βλέπω 2πλα δέντρα, εκτυφλωτικές σκεπές και χαμηλά fps. Μήπως δεν είναι για dx11?

Υπάρχει κάποια άλλη συμβατή?

Λοιπόν μπορεί ο σερβερ να γίνει update με αυτή ??? http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=755839736&searchtext=monza

Είναι μια χαρά και πιο καινούργια (1.7 αντί για 1.2)

@spyder@mad_dog

Ως το update θα είμαι Montreal

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ σε όσους ήρθαν @marmagas@Antonis14@rapid_fast και τον Θοδωρή από δίπλα.

Οι χρόνοι απίστευτα κοντά εκτός από τον Αντώνη που κατέβαζε συνέχεια.

7d1d16c019a951b5db2c274eae3c708a.png

Το αμάξι καταπληκτικό. Έχει λίγο την ασάφεια στο κέντρο στο ανάποδο αλλά είναι έρωτας. Απόδειξη ότι σαν την ISI , δεν ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Οι παλιοσειρες του ρουφου ξερουν τι θα πει FR3.5 αλλα ειναι αλλη εμπειρια να προσπαθεις να το πας στο οριο στον Καναδα!

Καθε πακετο αεροδυναμικης αλλο στησιμο,στριψιμο ολα αλλαζουν.

Εμεινα με το High για 100 laps και νομιζω για μενα ταβανι το 1.24 με 1.23 ψηλα.Με το πακετο αυτο πιεζεις νωρις και πανω απο τα κερμπς αλλα χανεις αιωνες στο τελος της μεγαλης ευθειας.Ενδιαφερον ειχε στον αγωνα,κοντα τα αμαξια διαφορετικων πακετων μεχρι την ευθεια...εκει γεια σας.

Ομως η σιγουρια της αεροδυναμικης σου εδινε προσπεραση σε 2-3 σημεια πραγμα αδυνατο και τρομακτικο για τους κατοχους low και medium πακετων.

Συμβιβασμος και ισορροπια.

Πολλα μπραβο σε @Antonis14,φορμουλακιας ο Αντωνης πολυ γρηγορος!

Ηρθε και ο Θοδωρης απο διπλα,αλλος αυτος!Εξωγηινος!Μπραβο!

Θελει αφοσοιωση και υπομονη το FR3.5.

@liakjim φαντασου grid 20 ατομων στο συγκεκριμενο κομπο...:shock3:

@rapid_fast τα φωτα σου χρειαζονται πολυ εδω!

Μεγαλες απουσιες.....:89:

 

fr3.5Capture.PNG

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, liakjim said:

Ευχαριστώ σε όσους ήρθαν @marmagas@Antonis14@rapid_fast και τον Θοδωρή από δίπλα.

Οι χρόνοι απίστευτα κοντά εκτός από τον Αντώνη που κατέβαζε συνέχεια.

7d1d16c019a951b5db2c274eae3c708a.png

Το αμάξι καταπληκτικό. Έχει λίγο την ασάφεια στο κέντρο στο ανάποδο αλλά είναι έρωτας. Απόδειξη ότι σαν την ISI , δεν ...

Ευχαριστούμε καί εμείς  Δημήτρη  γιά τήν  όμορφη παρέα όλων σας  ,πραγματικά  ήταν   πολύ ωραία εμπειρία

όντως πολύ κοντά οί  χρόνοι  πού  νομίζω κρίνονται σχεδόν αποκλειστικά  στό θέμα επιλογής aero πακέτο

καί φυσικά το υπόλοιπο στήσιμο.

Αυτό  μέ τήν ασάφεια στό κέντρο  (στά ανάποδα τιμόνια άν εννοείς) ,  ειλικρινά  δέν το ένιωσα  ..,

ασχέτως  άν δούλεψα  αρκετά ανάποδο τιμόνι & είναι αυτό πού γουστάρω τρελλά  σαυτό το αυτοκίνητο!

Είμαι σίγουρος  ότι & αυτό είναι θέμα στησίματος ή ακόμα καί  σετάρισμα ffb.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, spyder said:

Και οι δύο Monza δεν είναι DX11

Η 2η δεν ξέρω αν είναι αλλά τη δοκίμασα και είναι πολύ καλύτερη .

1 hour ago, marmagas said:

 

Ηρθε και ο Θοδωρης απο διπλα,αλλος αυτος!Εξωγηινος!Μπραβο!

Θελει αφοσοιωση και υπομονη το FR3.5.

@liakjim φαντασου grid 20 ατομων στο συγκεκριμενο κομπο...:shock3:

@rapid_fast τα φωτα σου χρειαζονται πολυ εδω!

Μεγαλες απουσιες.....:89:

 

 

Ο Θοδωρής είναι πάντα γρήγορος. Θα τον ρωτήσω πάντως τί ήταν αυτό που δεν του άρεσε.

Όντως περίεργες απουσίες....

15 minutes ago, Antonis14 said:

Αυτό  μέ τήν ασάφεια στό κέντρο  (στά ανάποδα τιμόνια άν εννοείς) ,  ειλικρινά  δέν το ένιωσα  ..,

ασχέτως  άν δούλεψα  αρκετά ανάποδο τιμόνι & είναι αυτό πού γουστάρω τρελλά  σαυτό το αυτοκίνητο!

Είμαι σίγουρος  ότι & αυτό είναι θέμα στησίματος ή ακόμα καί  σετάρισμα ffb.

Στο ανάποδο το τιμόνι νεκρώνει τελεώς όσο κρατάει το γλίστριμα δινοντάς μου μηδενική πληροφόρηση αλλά και εμπιστοσύνη.

Είναι το μοναδικό πράγμα που με απασχολεί.

Τί τιμονι έχεις? Από ρυθμίσεις έχω κλασικά στη G27 στον profiler όλα μηδέν εκτός του gain και μέσα filter 9 αλλιώς έχω τρελό κοπάνημα.

Edited by liakjim
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, marmagas said:

Καθε πακετο αεροδυναμικης αλλο στησιμο,στριψιμο ολα αλλαζουν.

Εμεινα με το High για 100 laps και νομιζω για μενα ταβανι το 1.24 με 1.23 ψηλα.Με το πακετο αυτο πιεζεις νωρις και πανω απο τα κερμπς αλλα χανεις αιωνες στο τελος της μεγαλης ευθειας.Ενδιαφερον ειχε στον αγωνα,κοντα τα αμαξια διαφορετικων πακετων μεχρι την ευθεια...εκει γεια σας.

Εγώ  κράτησα  τούς περισσότερους  γύρους  το low aero  , πού  δυστυχώς  δέν αποδίδει  στή πίστα  αυτή  αλλά  (επειδή  σχεδόν πάντα  παίζω  με χαμηλά φτερά,)

δοκιμάζοντας  όμως  μετά  γιά  καμια 15αρια  γύρους  με  μεσαίο aero  ,  εκεί βρήκα τά πατήματα  πού ήθελα  ,χωρίς  να χάνω  & πολύ σε τελικές.

Απίστευτη  αίσθηση  πού σού δίνει στήν οδήγηση  τό συγκεκριμένο  τερατάκι   από τα αγαπημένα μου  πλέον  & καλύτερα  πού έχω οδηγήσει ever!

Ευχαριστώ γιά τα καλά  σου λόγια Δημήτρη  καί εσύ είσαι πολύ  γρήγορος  καί  έμπειρος  οδηγός  ,Respect  !

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, liakjim said:

Στο ανάποδο το τιμόνι νεκρώνει τελεώς όσο κρατάει το γλίστριμα δινοντάς μου μηδενική πληροφόρηση αλλά και εμπιστοσύνη.

Είναι το μοναδικό πράγμα που με απασχολεί.

Τί τιμονι έχεις? Από ρυθμίσεις έχω κλασικά στη G27 στον profiler όλα μηδέν εκτός του gain και μέσα filter 9 αλλιώς έχω τρελό κοπάνημα.

Εγώ  έχω  τήν dfgt  ,στό profiler  τά έχω όλα στό 100% με  μόναδικό  κουτάκι ενεργοποιημένο(τικαρισμένο)  τό ''ενεργοποίηση τού συστήματος ανάδρασης''.

(Γενικά εκεί  έχω βρεί ότι είναι το  ιδανικό γιά το τιμόνι αυτό & rf2).

Στα in game  settings  είναι  έτσι......        Οσο  γιά το drs δέν δουλεύει  λογικά  ,λόγω πίστας.

 

Desktop Screenshot 2017.09.10 - 11.03.32.53.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χάρηκα που περάσατε όμορφα

Εγώ έλειπα για αυτό δεν μπήκα

Αν θέλετε κάνουμε σήμερα αγώνα όπως ορίζουν οι κανονισμοί (45min) στον Καναδά

Θέλω να σας δείξω γραμμές και ειδικά τον @rapid

 

Φέρτε μου@sosna, φέρτε μου @panosdimp και όποιος άλλος τολμά να σας ξευτιλίσω τρισάθλια σαλιγκάρια που μου τρέχετε και με V8 3.5lt!!!

 

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Edit: Roll center info...

1-A
Relative RC Height: +22.5mm, Camber change for 10mm bump: -0.20°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1%


1-E
Relative RC Height: +49.5mm, Camber change for 10mm bump: -0.30°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1%


1-I
Relative RC Height: +74.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.39°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1%


2-A
Relative RC Height: +5.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.17°, Antisquat: 11.1%, Antilift: -18.3%


2-E
Relative RC Height: +32.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.27°, Antisquat: 11.1%, Antilift: -18.3%


2-I
Relative RC Height: +58.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.37°, Antisquat: 11.1%, Antilift: -18.3%


3-A
Relative RC Height: -10.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.15°, Antisquat: 42.8%, Antilift: 42.5%


3-E
Relative RC Height: +17.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.25°, Antisquat: 42.4%, Antilift: 42.5%


4-A
Relative RC Height: -28.5mm, Camber change for 10mm bump: -0.12°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1%


4-E (STD)
Relative RC Height: /, Camber change for 10mm bump: -0.22°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1%


4-I
Relative RC Height: +26.5mm, Camber change for 10mm bump: -0.32°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1%


5-E
Relative RC Height: -24.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.19°, Antisquat: 11.6%, Antilift: -18.6%


5-I
Relative RC Height: +3.3mm, Camber change for 10mm bump: -0.29°, Antisquat: 11.6%, Antilift: -18.6%


6-A
Relative RC Height: -55.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.06°, Antisquat: 42.6%, Antilift: 41.8%


6-E
Relative RC Height: -27.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.16°, Antisquat: 42.6%, Antilift: 41.9%


7-E
Relative RC Height: -51.0mm, Camber change for 10mm bump: -0.13°, Antisquat: 27.0%, Antilift: 12.1%


7-I
Relative RC Height: -29.3mm, Camber change for 10mm bump: -0.24°, Antisquat: 27.3%, Antilift: 12.3%

in general a reduction in the roll centre, will make the rear a bit more compliant, as it will want to pivot around a lower point, so in general it will make the rear end a bit 'easier' mid corner. Antisquat: is basically a resistance to the rear squating under acceleration, a softer setting will make it a little easier to accelerate out of corners. Anti-lift can increase the resistance that the rear wants to lift under braking, it can help make the aero more stable at high speed, but once again, in general makes it a bit trickier at lower speeds. And well camber change, some camber change with bump is desrieable, in general that means you can use less camber which gives 'some' advantage in a straight line. Of course everything is a compromise and that's why there are different settings available
 

Σας το ειπα,το FR3.5 θελει διαβασμα και πολυ χρονο.

Αυτη η επιλογη στο garage αλλαζει πολλα!

@rapid_fast,και σε ολους,πειραξατε κατι εδω?

Επισης για το DRShectariCapture.thumb.PNG.7f658eadc3155f2131a0062e6bbbe7c2.PNGrf2fr3.5Capture.thumb.PNG.5761c623f08b9d80168c0381a0649144.PNG

Επισης το default setup ειναι πολυ υπερστροφικο και ασταθες στα κερμπ και στις ανωμαλιες του δρομου.

Αν αλλαξετε σε υποστροφικο σεταπ παλι τα κερμπ θελουν προσοχη.

Νομιζω αυτη η ασταθεια εχει να κανει με το διαφορικο.

Επισης αν Settings > Controls > Car-Specific FFB Mult στο 1.4 βοηθαει στο ffb(προσεξτε clipping)

Επισης για το DRS παλι

Each track has its own rules for where & when to use it. Generally speaking, in Qual, you need to be in the DRS Zone ; in Race you need to be in the DRS zone & be about 1 sec. behind an other car.

 

Link to comment
Share on other sites

Θά πρέπει  να δοκιμάσουμε σε πιό  σύγχρονες  πίστες  γιά να δούμε άν όντως  δουλεύει  το drs  ,

Ναί  τα roll center τά δοκίμασα  όλα σχεδόν  .

Ευχαριστούμε  γιά  τά  info  @marmagas   ,  σίγουρα  το εργαλείο  αυτό 

θέλει αφοσίωση  &  μελέτη   καί πολύ  πράκτις.

 

 

Edited by Antonis14
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, marmagas said:

Μεγαλες απουσιες.....:89:

 

46 minutes ago, liakjim said:

Όντως περίεργες απουσίες....

Καθαρα λογω Σαββατου....

33 minutes ago, mad_dog said:

Αν θέλετε κάνουμε σήμερα αγώνα όπως ορίζουν οι κανονισμοί (45min) στον Καναδά

:89:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...