Jump to content

liakjim

Members
  • Content Count

    546
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

liakjim last won the day on September 1 2018

liakjim had the most liked content!

Community Reputation

160 Excellent

About liakjim

  • Rank
    Pilot

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Κάτι ήξερα που είχα κόψει λάσπη από αυτόν τον χώρο. Όσο είναι admin το troll αυτό, δεν πρόκειται να με ξαναδείτε.
  2. Σε κάνα 2-3 σημεία ναι , κυρίως εκεί που το ψιλό χάνω. Απλά δεν έχω λεβιέ και έχω βάλει κουμπί πάνω από τον μοχλό ταχυτήτων που φτάνω δεν φτάνω για αυτό δεν έχω καλό έλεγχο με αυτό. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Ναι είναι πολύ ωραία. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Οι διαφορές στα packages είναι πολύ μικρές, άντε πχ από 3.5 να πας 3.3. Για να πας 5 με setup είναι αδύνατο. Αν πχ έχεις 1500κιλά downforce με 430 κιλά drag , είσαι στα 3.5. Πώς θα πας στο 5? Αν αυξήσεις φτερό = downforce , θα ανέβει και το drag , δλδ ο λόγος θα παραμένει εκεί κοντά. Αν μειώσεις φτερό, θα πέσει το drag , θα πέσει και το drag, πάλι ψιλό σταθερός ο λόγος. Το καλό ratio, είναι θέμα σχεδιασμού. Με setup δεν αλλάζει. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Συμφωνώ. Τράβα πες το αυτό στον φίλο μας που νομίζει ότι παίζει simulation της NASA (Παρόλα αυτά, αν.ισχύει όλη η υπόθεση και δεν έχει παιχτεί κάποιο χοντρό λάθος, είναι τεράστια διαφορά το 3.5:1 από το 5:1 στο downforce/drag ) Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Ώστε παίρνουμε στοιχεία από τους κατασκευαστές ε; [emoji57] Διάλογος στο studio397 : -ρε μ*λακες, δεν μας βγαίνουν τα νούμερα. Τα ελαστικά μας είναι πολύ εκτός. Άσε που η τελική μας βγαίνει μεγαλύτερη. -Δεν πειράζει. Κλέψε στην αεροδυναμική. Ποιός ξέρει τί άλλο είναι εκτός. [emoji848] https://forum.studio-397.com/index.php?threads/endurance-oreca-07-lift-to-drag-ratio.60373/ Ας μην προτρεχουμε όμως πριν υπάρξει επίσημη απάντηση. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Τελικά μπήκα σε έναν σέρβερ χθες . Είχε μέχρι και 60 άτομα σε κάποια φάση!!! Δοκίμασα όλα τα αυτοκίνητα. Είναι το καλύτερο πακέτο που έχει βγάλει το rf2. Η G27 με ευγνωμονούσε!
  9. Ανεβάσατε σερβερ με αυτά?
  10. Δεν χρειάζεται να αποδείξω τα αυταπόδεικτα. Εσύ με τα άκυρα video που βάζεις δεν ξέρω τί θες να αποδείξεις.
  11. To video λέει 919 EVO. Υπόψη είναι physics mod του 919 https://www.racedepartment.com/downloads/porsche-919-evo.20614/ Άρα ΔΕΝ είναι KUNOS πλέον. Οπότε για άλλη μια φορά αποδεικνύεις ότι δεν ξέρεις τί σου γίνεται για το AC. Άστο ρε παιδάκι μου, δεν το έχεις, πως το λένε.
  12. Την επόμενη φορά, σου συνιστώ να διαβάζεις τον τίτλο του video ή και την περιγραφή του.
  13. Έχεις δίκιο. Μετριοπαθής δήλωση. Ήδη στο delta έχω δει 0.5δευτ αν κάτσει ο γύρος παντού. Αν δε , βελτιώλω το setup που τώρα έθεσα ως προτεραιότητα την σταθερότητα, μπορεί και 1.5 δευτ.
  14. Καλημέρα. Τυχαία πήρα το Mercedes λόγω εμφάνισης! Δεν δοκίμασα κάτι άλλο λόγω χρόνου που απαιτείται για να φτιάξεις αξιόλογο setup που δεν έφτιαξα ακόμα. Σίγουρα θα βρω κάνα δευτερόλεπτο ακόμα. Στο assetto δεν έχει κάτι.αντίστοιχο. Εκεί είναι η dtm έκδοση. Στα του αυτοκινήτου, δηλώνω εντυπωσιασμένος. Ένα μικρό σκαλοπάτι στον ήχο στη μετάβαση από χαμηλές στροφές μόνο θα παρατηρούσα χωρίς να ενοχλεί πάρα μόνο όταν βγαίνεις από τα πιτς και ότι έβαλα 0.7 ffb mult για να μην έχω clipping.
  15. Ακόμα μια επιβεβαίωση από αληθινο οδηγό αγώνων για το AC Μετάφραση: A question that people often ask : How does a pilot train ? There are 2 major ways. The ideal one is to rent a track where there will be a race, you move all the infrastructure, the team, the equipment. It's very expensive, several tens of thousands of euros for a training. That's why in the recent years, simulations have developed. Simulations are basically a video game pushed to the extreme and that tries to reproduce reality the best it can. I'm a relatively young
×
×
  • Create New...