mad_dog Posted November 23, 2017 Author Report Share Posted November 23, 2017 Ξέρουμε με τι καύσιμα τρέχουν οι Formula-E και τι ντεπόζιτο έχουν ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted November 23, 2017 Report Share Posted November 23, 2017 Με απλή ή super για τους αργούς σαν εσένα...Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Πες ότι κάνεις πλάκα.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted November 23, 2017 Report Share Posted November 23, 2017 (edited) Μάλλον δεν κάνει.... Ζωγραφιά!!! Ηλεκτρικό μοτέρ από McLaren,το ίδιο φοράει το P1 και κάπου 200 κιλά σύστημα μπαταριών από Williams adv.engin. Edited November 23, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted November 23, 2017 Report Share Posted November 23, 2017 Εχει ενδιαφερον, παντως, η ολη φαση με την αλλαγη του μονοθεσιου στον αγωνα λογω ενεργειας. Στρατηγικες κλπ.... Ωραια πραματα...!!! Ανυπομονω να ακουσω ηχους απο μονοθεσια 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted November 23, 2017 Report Share Posted November 23, 2017 Πλακα πλακα καπου προς τα κει θα παει.... http://www.faracing-g2.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted November 24, 2017 Report Share Posted November 24, 2017 Μυριζει...patch!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted November 24, 2017 Report Share Posted November 24, 2017 Λογικο... Την επομενη εβδομαδα βγαινει το pack με τα ηλεκτρικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted November 24, 2017 Report Share Posted November 24, 2017 Ξέρουμε με τι καύσιμα τρέχουν οι Formula-E και τι ντεπόζιτο έχουν ? Έχουν ντεπόζιτο γύρω στα 500 κυβικά, αφού καίνε κάρβουνο!!!ΥΓ. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΡΕΕΕΕΕΕSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted November 25, 2017 Report Share Posted November 25, 2017 (edited) Λετε να μοιαζει? https://player.vimeo.com/video/244348574?autoplay=1 Μακαρι! Edited November 25, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted November 26, 2017 Report Share Posted November 26, 2017 Latest Build update is available!Open Beta DX11 Steam Build ID - 2317129 (rFactor 2 Build 1109)Default DX9 Steam Build ID - 2313980 (rFactor 2 Build 1109) (DX11) fixed the undercar shadow becoming hard to see at certain low sun angles and reflective road surfaces; Removed an error message in the Launcher when a component already was installed because that's not an error; Onboard controls for changing the engine brake mapping; Physics enhancement to allow building engines that won't stall because they are electric; Added proper playback of transmission sounds on AI/network cars; Physics enhancement to properly generate heat when regenerating energy; Added extra values to display in cockpits and on steering wheels for tyre pressures, temperature, and mixture, boost and brake mapping and brake bias settings; (DX11) ambient undercar shadow fixes so they won't show up on parts of the car, just the ground underneath it. Fixed shader error loading. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 (edited) Redline mafia στο S397!Huttu δουλευει στο νεο UI !!!!! HTML guru! Edited November 27, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 10 ευρουλακια λοιπόν για το pack.Όπως λέει κ ο Θεοφραστου, θααααααααααα το σκεφτώ!Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted November 28, 2017 Report Share Posted November 28, 2017 Σημερα δοθηκαν τα ηλεκτρικα FE και η νεα πιστα στους vbloggers για ....casting,τυπου beta testing. 9.30 το βραδυ τεσταρει ο J.Broadbent. Αν δεν κανω λειτουργικα τα κουμπακια στο τιμονι μου,ακομα τεμπελιαζω,δεν βλεπω αγορα.... Μαλλον μεχρι Παρασκευη θα το εχουμε. Σιγα μην δεν το παρω!!!!!!!! Μπορει να εχουμε και εκπληξεις..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 Roadmap day σημερα! Φωτο απο το νεο UI αν δεν υπαρχει μαλλον πεφτει δουλεμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 (edited) Roadmap Update November 2017 Quote Last month we reflected on 2017 and hinted at new content. Earlier this week we announced the Formula E Energize Pack, bringing electric racing to rFactor 2. This weekend you can all watch the season opening double header race in Hong Kong. We announced a hotlap competition, which gives you a chance to win some exclusive Formula E goodies, or show your friends how much better you are than them! Some of you might have watched the talk and drive that Marcel did on RaceDepartment. For those of you that didn’t, you missed out on some free copies of the Formula E pack. We’ll summarize some of the new things that were discussed there. Obviously a lot of questions centered around the Formula E content. We’ll release an update of that in a week or two that will include the new team liveries that we were not able to show you ahead of the opening race, and we’ll also provide a code update that will give you a better insight into the amount of battery you have left, and are using per lap. Since this part of the strategy is such an integral part of racing these cars, we feel an improvement is in order so you don’t have to rely on third party plugins. Incidentally, talking about third party plugins, Crew Chief already released a code update that supports Formula E. If you have not checked it out yet, we can definitely recommend you do so! We’re also ready to announce that we will be making DX11 the default before Christmas. As an intermediate step before we come with a new HUD system for plugins, we’ll focus on providing a default HUD that includes a lot of the features you have been enjoying in third party plugins. One of these is a new dial that show you the time delta compared to your best lap, but we have a few other new things and enhancements planned. Part of this DX11 update will be the inclusion of the “rain update” that we previewed at SimExpo. We’ve since perfected it. We’ve also improved the ambient lighting, producing subtle differences that give the overall image a slightly more dramatic look. At the moment we are working feverishly to update all our cars and tracks to make maximum use of these new features. We’ll incrementally release those updates, but anticipate to already have a substantial part done before the end of this year. The shots below are still work in progress, but show you what we’ve been doing to make the rain look better on both cars and tracks. Another announcement is that we officially support all the new Windows Mixed Reality headsets, and we’ll have more details on that in a separate announcement soon. In 2018 we will focus on more DX11 related updates, both in terms of performance and fidelity. As announced, that means we’re deprecating DX9, meaning it will still be available, but it won’t be updated anymore. This gives us more bandwidth to focus on the new engine, which should be a huge benefit for everybody. Wrapping up this month’s update, we all wish you a happy holiday season and we’ll be back with one final roadmap update close to the end of the year. Of course we will be back in 2018. Happy simracing! Edited November 30, 2017 by sC_w0lveS 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 Κουβέντα για το UI...Κάτι ότι θα δουλέψουν πάνω στο HUD , όπου αφού παπαλα το DX9 θα φτάσουμε, όσοι δεν έχουν εξωτερικές ενδείξεις με κάποιο screen, να μην έχουμε καμία πληροφόρηση ΧαχαχαΝομίζω ότι πάει πολυ αργά το θέμα, ενώ ήδη έχουν προλάβει να βγάλουν 2 dlc σε αυτό το διάστημα...Εμπρός στον δρόμο του «καλλιτέχνη» ΧαχαχαΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους!!! Παρόλη την μουρμούρα Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 (edited) Καλο μηνα σε ολους,η γκρινια και η μουρμουρα καλο θα φερουν. Λοιπον ενα ενα,μεχρι τελος 2017 θα εχουμε 1.Dx11 default με παραμερηση οχι καταργηση της dx9,δηλ.η dx9 μενει στην 1109 και δεν παιρνει updates.Ολοι οι ποροι πλεον για την dx11,καλο. 2.HUD update οχι οριστικο αλλα σαν ενδιαμεσο πριν το οριστικο του 2018,θα περιεχει delta και αλλα καλουδια που ειχε το trackmap,δεν λεει τι και πως.Μπορει και το ffb clipping tool,καλο αλλα παμε στο 18 για το οριστικο. 3.Rain updates dx11 only!Μαζι πακετο και lighting updates σε αμαξια και πιστες.Δειγμα θα παρουμε μεχρι τελος του μηνα και τμηματικα σε ολα το 2018. Εδω μερικοι νομιζουν πιστευουν οτι θα εχουμε updates και σε physics-tires,θα δουμε,μακαρι.Ελπιζω να μην ειναι μονο σταλες και καθαριστηρες αλλα ολο το πακετο βροχινης συμπεριφορας.Καλο αλλα παλι παμε το 18... Αυτα το 2017,το πολυαναμενομενο UI πρωτο τριμηνο του 18. Εχω περιπου 2 μηνες που προσπαθω να ξεκολλησω απο την dx9 στην ουσια το trackmap,στην αρχη πελαγωσα με τις καταναλωσεις,φθορες ελαστικων κτλ. Τα βρηκα σε εξωτερικο display ολα,υπαρχουν 2-3 προγραμματα με λεφτα ομως.Η dx9 δεν θα καταργηθει,σε σερβερ θα μπορεις να τρεχεις αν τον σεταρεις. Απλα δεν θα εχεις τις αλλαγες σε βροχη+φωτισμο που θα παρει απο δω και μπρος μονο η dx11. Ο καλλιτεχνης Γιωργο ηξερε που ειναι τα λεφτα,στα αμαξακια και στις πιστες και οχι στα features σαν βροχη+δυναμικος καιρος,εκει ηθελε δουλεια,ικανοτητα,χρονο. Ολη η πορεια του στην εξελιξη ηταν να δινει dlc=λεφτα,σε καποια φαση τα ακουσε και εδωσε pitstop μονο μετα απο 3 χρονια! Οι εδω σου εδωσαν σε διαστημα ενος χρονου 2 dlc.Και τα δυο σειρες!Οχι αμαξια διαφορετικων κατηγοριων αναμικτα ετσι ωστε να αναγκαστεις να τα αγορασεις ολα ωστε να τρεχεις στους σερβερ.Το GT3 Pack ειναι ισως οτι καλυτερο τρεχει τωρα στον πλανητη σε σιμ!Τα ηλεκτρικα ακομα δεν τα εχουμε,ειναι κατι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ! Οι κουνεοι ουτε τολμανε να μιλησουν για core updates,και οποιος τολμησε να ζητησει-γκρινιαξει στο φορουμ τους ετρωγε ενα ban και απαντησεις τυπου,τι τα θες αυτα ρε,αφου και εκει που υπαρχουν δεν δουλευουν σωστα η οπως ο αλλος ειπε αφου δεν τα εχει το gtsport δεν χρειαζονται! Τελος παντων,τουλαχιστον εχουμε κατι να περιμενουμε,καθε μηνα κατι ερχεται τσουλαει αργα ομως! Edited December 1, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted December 11, 2017 Report Share Posted December 11, 2017 (edited) Support for Windows Mixed Reality headsets! Quote rFactor 2 announces support for Windows Mixed Reality headsets. If you have installed the Windows 10 Fall Creators Update, you can install the Windows Mixed Reality for SteamVR application and drive rFactor 2 in VR with one of the many new compatible headsets. If you want to check if your computer hardware is suitable for Windows Mixed Reality, you can check out the guide that Microsoft posted. Alternatively the Microsoft Store features a free application that you can run on your computer to check if it meets the criteria. A thing to note is that you don’t need Bluetooth 4.0 or controllers for simracing. Just the headset is enough. Once you’ve established that your computer is suitable and you’ve ordered and received your headset, you need to take the following steps to make it work in rFactor 2: Plug in your headset to establish that it’s setup and working correctly in Windows. Install the support application for SteamVR from the Steam store. Make sure you have also installed SteamVR. In the rFactor 2 graphics configuration, make sure you enable VR. Launch rFactor 2 and start driving in VR! Edited December 11, 2017 by sC_w0lveS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 https://nl.motorsport.com/sim-racing/news/update-circuit-zandvoort-rfactor2-begin-2018-988099/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted December 14, 2017 Report Share Posted December 14, 2017 16 hours ago, marmagas said: https://nl.motorsport.com/sim-racing/news/update-circuit-zandvoort-rfactor2-begin-2018-988099/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Εντονη κινηση.....λετε σημερα να σκασει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 1 hour ago, marmagas said: Εντονη κινηση.....λετε σημερα να σκασει? Οτι και να κανει εγω θα λιωσω Atlanta και σημερα.... Aπιστευτη πορωση...............!!!!!!!!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 30 minutes ago, sC_w0lveS said: Οτι και να κανει εγω θα λιωσω Atlanta και σημερα.... Aπιστευτη πορωση...............!!!!!!!!!!! Eπιασες τωρα τι εστι LASERSCANNING? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 3 hours ago, marmagas said: Eπιασες τωρα τι εστι LASERSCANNING? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.