Jump to content
Sign in to follow this  
marmagas

Feel VR Wheel

Recommended Posts

Μας δουλεύουν χοντρά οι τύποι ή πρόκειται για την ευκαιρία του αιώνα.

Πάντως πρώτη φορά τους ακούω.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ομως ειναι αληθινοι τοτε καποιοι αλλοι εχουν ριξει το δουλεμα του αιωνα στους simracers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εταιρεία είναι στην Ουκρανία, το καλώδιο ρεύματος πολύ λεπτό το βλέπω, το κόβω στα 6 με 8Nm, 1 χρόνο εγγύηση μόνο? Στα πετάλια το βλέπω να έχει κινέζικο loadcell ενός χρόνου αντοχής. Το Μάιο που θα κυκλοφορήσει θα μάθουμε τι κάνει.

Το μοτέρ του OSW αντέχει πάνω απο 15 χρόνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spyder,αν ειναι στα 8-10Nm την εχω τσιμπησει για πλακα!

Η Ουκρανια δεν με χαλαει καθολου οπως και το loadcell,αφου στα CSP v1 κινεζο εχω εδω και 2 χρονια και τρωει κλωτσιες τωρα με τα GT3 τωρα και δεν καταλαβαινει τιποτε!

Απο G25 σε dd 8-10αρα στα 330 γιουρα ειναι θεος!Εξαλλου 15Nm και ανω ειναι για πιτσιρικια με μπρατσα και τατουαζ!!!!

Αν ειναι αληθεια και εκτελεσει παραγγελιες θα πεσει πολυ γελιο στα γραφεια TM,Logi και Fanatec!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=28]spyder[/mention]
Εξαλλου 15Nm και ανω ειναι για πιτσιρικια με μπρατσα και τατουαζ!!!!


Δημήτρη κοιτα,
Πιτσιρίκι ΔΕΝ είμαι ΣΙΓΟΥΡΑ (αλλο το τι αισθάνομαι)
Μπράτσα ΔΕΝ εχω, αφού τα γυμναστήρια τα ξέρω μόνο από τις ταμπέλες και τις διαφημίσεις.
Τατουάζ ΕΧΩ

Λες για αυτό ψάχνομαι για OSW???




Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω, παντως, για μουφα την κοβω τη φαση. Μακαρι να διαψευθω...!!!
Οχι οτι ειναι τελειως απατη η δουλεια, αλλα οτι το τελικο προιον θα ειναι για τα πανηγυρια, στην καλυτερη.
@marmagas Δημητρη, 8-10Nm ουτε για πλακα, απο αυτα που βλεπουμε....


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ότι δεν αναφέρονται στη δύναμη του μοτέρ είναι ύποπτο, αν είναι έστω 5Nm και αξιόπιστο θα πουλήσει σίγουρα.

Οσο πιο δυνατό είναι το τιμόνι τόσο μεγαλύτερη λεπτομέρεια σου μεταφέρει, για μένα που δεν είμαι μεγαλόσωμος αλλά πήγαινα γυμναστήρια και Mountain Bike 10-15Nm είναι ιδανικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς πλάκα τωρα, εάν δεν κάνω λάθος η Fanatec V2 που εχω ειναι γύρω στα 7Nm.
Σωστά;;;
Ε παίζω RBR, που έχει περισσότερες κινήσεις από μια οποιαδήποτε πιστα, με ρυθμίσεις στο τιμόνι FF 80 (max 100), και συνολική δύναμη FOR 80 (max 150) και αισθάνομαι μετα από μεγάλη ειδική των 29χλμ (γύρω στα 10 λεπτά+), τους δικέφαλος μου να έχουν πάρει φωτιά!!!
Πραγματικά ορισμένες φορε αισθάνομαι πόνο και κάψιμο στα χέρια ψηλά!
Ποσο μάλιστα να βαλω το οποιοδήποτε τιμόνι στα 15Nm η στα 20 Nm η στα 30 Nm!!!
Θα πάθουν αποκόλληση οι τένοντες οι μύες και γενικά, είμαι που είμαι κουλος, θα τα χάσω και τελείως τα χεράκια μου Χαχαχαχα

Απλά πιστεύω ότι όσο περισσότερη δύναμη έχει ένα τιμόνι, άσχετα με το ποσο εσυ χρησιμοποιείς από αυτή, σου δίνει καλύτερη και πιο ομαλή πληροφόρηση και από τους τροχούς σου και από το οδόστρωμα.
Fidelity!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Άσχετο, αλλα έβαλα το hub με το ένα από τα τιμόνια, το GT και άλλαξε ΟΛΟ το σύστημα!!!
Το BMW τιμόνι με το βάρος του δεν ήταν καθόλου καλό μάλλον...
Ειδα εντελώς άλλη τιμονιέρα!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργο πήρες παράδειγμα πολύ extreme!Και με μια G25 στο rbr σε πίστα πάνω από 7_8 λεπτά πονάνε όλα!

Άπειρες διορθώσεις και ειδικά σε τιμονια μπρελόκ(κατάλαβες ποιες),χωρίς SAT ειναι χειρότερα.Σε DD τιμόνι έχεις ένα είδος βοήθειας από το self aligning tongue,που σε φτηνές πρέπει να το κάνεις εσύ.

Αλλού κάνε τεστ στα μπράτσα σου,πήγαινε Suzuka με Mcl650 GT3 και τρέξε ένα stint 10 γύρων με AI στο 110% και προσπάθησε να κρατήσεις ίδιο γυρολογιο,κάπου στο 1.56-59.

Μετά πες μου πόσο αντέχουν ακόμη τα χέρια σου,αν βρεις ρυθμο,σωστές γραμμές και ταχύτητα θα πρέπει να είσαι ανετος,διότι σε αντίθεση με ράλλυ οδήγηση εδώ επιβραβεύεται η γλυκια απέριττη οδήγηση.

Τα περισσότερα Nm ναι δίνουν fidelity αν το σιμ μας επιτρέπει.

Ρωτα τον @spyder να σου πει την διαφορα των Nm και πως αλλαξε οδηγηση και περιορισε πολυ τις διορθωσεις αφου ενιωθε εντονα που ειχε-δεν ειχε grip!

Τα πολλα Nm οταν αρχισεις να νιωθεις τι σου λεει το λαστιχο δεν θα κουραζουν καθολου,ισα ισα το αντιθετο!

Edited by marmagas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μενα οσοι λεν μετα απο αγωνα 20-30 λεπτων οτι ιδρωσα-καηκα-ταπαιξα-δεν νιωθω τα χερια μου μαλλον δεν οδηγησαν σωστα,εδωσαν παραπανω ενεργεια,overdrive.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλημέρα στην παρέα,

το τιμόνι DD σου δίνει πρώτα από όλα λεπτομερέστατη πληροφορία από τον δρόμο, την επαφή με το ελαστικό και ποιο πάει να χάσει πρόσφυση κ.τ.λ.

Προσωπικά παίζω με δυνατό FFB, όχι τόσο ώστε να με κουράσει, αλλά τόσο ώστε να καταλαβαίνω πότε στρίβω, αφού βάζω δύναμη. Στον αγώνα βοηθάει. Πιστεύω ότι το ουκρανέζικο αν δίνει 8-10Νm πρέπει να είναι ευκαιρία (μιλάμε πάντα για τα χρήματα και σε σχέση με την Fanatec που ακόμη και σήμερα την θεωρώ πανάκριβη και δεν θα πήγαινα πότε εκεί, για να μην μιλήσω για τις εποχές που μαζί με το τιμόνι σου έβγαινε από 1000 - 1200€ ανάλογα το τιμόνι).

Για 400€ και για DD ότι και να είναι είναι σαφώς καλύτερο από G25 και Fanatec.

Βέβαια μην βιαζόμαστε, ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marmagas said:

Γιώργο πήρες παράδειγμα πολύ extreme!Και με μια G25 στο rbr σε πίστα πάνω από 7_8 λεπτά πονάνε όλα!

Άπειρες διορθώσεις και ειδικά σε τιμονια μπρελόκ(κατάλαβες ποιες),χωρίς SAT ειναι χειρότερα.Σε DD τιμόνι έχεις ένα είδος βοήθειας από το self aligning tongue,που σε φτηνές πρέπει να το κάνεις εσύ.

Αλλού κάνε τεστ στα μπράτσα σου,πήγαινε Suzuka με Mcl650 GT3 και τρέξε ένα stint 10 γύρων με AI στο 110% και προσπάθησε να κρατήσεις ίδιο γυρολογιο,κάπου στο 1.56-59.

Μετά πες μου πόσο αντέχουν ακόμη τα χέρια σου,αν βρεις ρυθμο,σωστές γραμμές και ταχύτητα θα πρέπει να είσαι ανετος,διότι σε αντίθεση με ράλλυ οδήγηση εδώ επιβραβεύεται η γλυκια απέριττη οδήγηση.

Τα περισσότερα Nm ναι δίνουν fidelity αν το σιμ μας επιτρέπει.

Ρωτα τον @spyder να σου πει την διαφορα των Nm και πως αλλαξε οδηγηση και περιορισε πολυ τις διορθωσεις αφου ενιωθε εντονα που ειχε-δεν ειχε grip!

Τα πολλα Nm οταν αρχισεις να νιωθεις τι σου λεει το λαστιχο δεν θα κουραζουν καθολου,ισα ισα το αντιθετο!

Δημήτρη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αυτά ήθελα και εγώ να επισημάνω αλλά ίσως δεν το έκανα σωστά.

Η επιλογή του RBR δεν έγινε τυχαία, αλλά γιατί πραγματικά σε αυτό καταλαβαίνεις τα ζόρια, σε σχέση με οδήγηση σε πίστα, αφού είσια συνέχεια να διορθώνεις, να κάνεις ανάποδα και γενικά να κάνεις πολλά, για να μην πω όλα, που απαγορεύονται σε αγώνα πίστας.

Σε πίστες τύπου suzuka με οποιοδήποτε αυτοκίνητο, άντε εκτός από μονοθέσια τύπου F1 που δεν το έχω, μόλις βρείς ρυθμό και δεν είσαι μέσα σε τίποτα μάχες κλπ η οδήγηση γίνεται απολαυστική και η προσπάθεια επικεντρώνεται στα "σημάδια" για τα φρένα, το turn in, κλπ με στόχο να βελτιώνεις έστω και ένα χιλιοστό το χρόνο σου.

Είναι επίσης εντελώς σίγουρο, ότι από τα μόνα τιμόνια που μπορείς να πάρεις μεγαλύτερη πληροφόρηση-υποστήριξη και άρα να έχεις την αντίδραση, είναι το DD σε οποιαδήποτε μορφή τους.

Έβλεπα τα συγκριτικά του Barry από το Sim Racing Garage σχετικά με DD τιμόνια, στα οποία είχε και αρκετούς άλλους δοκιμαστές που έπαιρνε την άποψη τους, όπου ακόμα και για το Accuforce που τερμάτιζε τελευταίο, συμφωνούσαν όλοι ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό τιμόνι, σε σχέση με τα "κοινά θνητά" αφού τα 13Nm τα οποία μάλιστα τα αποδίδει σε αρκετά μεγάλο χρονικό φάσμα, είναι σημαντικός παράγοντας πληροφόρησης και απόδοσης του sim προς την πραγματικότητα.

 

49 minutes ago, marmagas said:

Για μενα οσοι λεν μετα απο αγωνα 20-30 λεπτων οτι ιδρωσα-καηκα-ταπαιξα-δεν νιωθω τα χερια μου μαλλον δεν οδηγησαν σωστα,εδωσαν παραπανω ενεργεια,overdrive.

 

Κοίτα,

Εάν είναι ο αγώνας σε καμιά "περίεργη" Αγγλική ή Αμερικάνικη πίστα στο rF2, θα τα νιώσεις όλα τα παραπάνω αφού θα αναγκαστείς να οδηγείς "ραλιτζίδικα" χαχαχαχα

Χωρίς πλάκα, αυτό που παθαίνω είναι να "στάζω" τους καλοκαιρινούς μήνες μετά από κανά μισάωρο αγώνα, παρόλους τους ανεμιστήρες γύρω-γύρω. Η επόμενη σοβαρή επένδυση που θα κάνω για το "δωμάτιο ευχαρίστησης", θα είναι ένα aircondition!!!

Το συναίσθημα, μαζί και τον πόνο, να μην μπορώ να ανοίξω τα χέρια μου από το τιμόνι και πραγματικά χρειάσθηκα και τις 2 φορές βοήθεια, ήταν την μια φορά με ένα αγωνιστικό κάρτ και 20 λεπτά μέσα στην πίστα και την δεύτερη πριν πολλά χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρόδου, όταν οδήγησα το Honda Accord BTCC Του Χαλκιόπουλου χαχαχαχα

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mad_dog said:

Kαλημέρα στην παρέα,

το τιμόνι DD σου δίνει πρώτα από όλα λεπτομερέστατη πληροφορία από τον δρόμο, την επαφή με το ελαστικό και ποιο πάει να χάσει πρόσφυση κ.τ.λ.

Προσωπικά παίζω με δυνατό FFB, όχι τόσο ώστε να με κουράσει, αλλά τόσο ώστε να καταλαβαίνω πότε στρίβω, αφού βάζω δύναμη. Στον αγώνα βοηθάει. Πιστεύω ότι το ουκρανέζικο αν δίνει 8-10Νm πρέπει να είναι ευκαιρία (μιλάμε πάντα για τα χρήματα και σε σχέση με την Fanatec που ακόμη και σήμερα την θεωρώ πανάκριβη και δεν θα πήγαινα πότε εκεί, για να μην μιλήσω για τις εποχές που μαζί με το τιμόνι σου έβγαινε από 1000 - 1200€ ανάλογα το τιμόνι).

Για 400€ και για DD ότι και να είναι είναι σαφώς καλύτερο από G25 και Fanatec.

Βέβαια μην βιαζόμαστε, ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα.

 

Φιλόθεε, δεν διαφωνώ μαζί σου σε γενικές γραμμές, αλλά ρε φίλε δεν μπορείς να συγκρίνεις ή ακόμα χειρότερα να βάζεις στην ίδια κατηγορία μια Fanatec με μια Logitec!!!

Σε όποια έκδοση, οι Fanatec είναι έτη φωτός μπροστά από τις Logitec και ιδιαίτερα οι CSW v1, v2, v2.5, είναι πολύ καλές και για εμένα πολύ αξιόπιστες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλημέρα Γιώργο,

ίσως το έγραψα λάθος, εννοούσα σε σύγκριση πάντα με τα DD. Δηλαδή το ουκρανέζικο DD σαφώς καλύτερο από τα G25 και Fanatec.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδω, απλα να επισημανω οτι η τιμη του τιμονιου θα ειναι στα 770$.
Τα 330$ ειναι για τωρα, αν κανεις pre-order χωρις να ξερεις το τι και πως.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eγώ θα το αγόραζα, αφού μια G27 κάνει και αυτή τόσο στο περίπου...

Και δεν μιλάμε για πλαστικούρα και γρανάζια...

Ότι και να είναι θα είναι απλά καλύτερο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, mad_dog said:

Ότι και να είναι θα είναι απλά καλύτερο...

Θα το δουμε(???) το Μαιο....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feel VR – Direct Drive Wheel And LC Pedals For Less Than $400?

Quote

At the moment, there are little or no technical details shared, but it is reported that the wheel puts out 12Nm of torque which is somewhat less than an average Direct Drive wheel but still way more than a normal belt-driven unit. The software that drives the hardware is supposedly developed by the Israeli AppReal-VR software development company.

For the moment, the products are still in development and aspiring customers are able to keep track of the progress by subscribing to a mailing letter. Currently, the Feel VR team did not yet announce an official release date.

While this is all very promising, we would recommend you not to send out your hard earned cash too soon. This might as well be the real deal, but we are a little skeptic about the pricing model. It is not the first time we have witnessed a hype-train passing by in the sim racing scene. We will keep you posted when more information becomes available.

 

Edited by sC_w0lveS

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.facebook.com/feelvr/photos/a.197176077326105.1073741828.172126686497711/528221880888188

Quote

Hi!

Thank you guys for your comments and emails - we’ve got tons of them. We truly appreciate the time you took to contact us. We are also dazzled by the scale of the feedback. All of it happened so suddenly that we’ve made some of you wait for a response. Our apologies.

Thus, here is the Q&A session with our answers and thoughts on topics you’re most interested in:

Q: Tell me more about the technical specifications
A: Regarding tech specs, since we are still tweaking/optimizing the device, the numbers can change to some degree. We’ll publish them when we’re ready to launch. In general, we can say that the torque is roughly 7 times greater than that of the G27, T500 and the like.

Q: How do I buy it?
A: We intend to launch the product at the beginning of 2018. We will announce the launch date via mail and social networks.

Q: Why do you have such an affordable price?
A: The reason for the affordable price is affordability and emerging of the components (like strong neodymium magnets), falling costs of electronic components, and highly optimized in price design. We have built everything from the ground up with affordability in mind. This also are highly discounted prices for guys who will support us on the way to launching the product. The retail price will be higher. Price discounts will be available during a limited-quantity flash sale event following the launch.

Q: Are you planning to deliver the product to my country?
A: We're working on making it possible to deliver worldwide. More information will be available shortly. We’re going to establish warehouses in the US, Europe, and various geographical regions (depends on orders).

Q: It seems too good to be true
A: Well, we understand your concerns. Hopefully, we will soon have video reviews by enthusiastic/professional sim-racers. This will be the best way to show that our product meets your expectations.

Make sure to subscribe to us at www.feelvr.game so that you don't miss upcoming events, updates, reviews, launch dates and other news.

Image may contain: one or more people and camera

 

Edited by sC_w0lveS
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

FeelVR repositioned the prices of direct drive steering wheel and pedal board

http://get.feelvr.game/

The last few months have been crazy for us. We have been working on our Kickstarter launch, constantly making adjustments and improvements to our product. After doing a ton of testing and attending SimRacing Expo in Germany, we've received some incredible feedback. So, we implemented some new features to Feel VR, which means we had to recalculate manufacturing costs. 
Our goal has always been to be affordable, but without compromising quality. I know we're sticking to our motto. We want to give you guys the best possible product, for the best possible price. We also do not have one of those Kickstarter campaigns that do not deliver the product as promised. We're in this for the long run. 

The new pricing is as follows:

• Early Bird: $ 149 
• Regular: $ 199 
(Retail will be $ 299) 

Wheel: 
• Early Bird: $ 399 
• Regular: $ 449 
(Retail will be $ 669) 

Wheel + Pedals: 
• Early Bird: $ 549 
• Regular: $ 599 
(Retail will be $ 899 ) 

In other news, we've decided to limit the quantity of early birds. What does that mean? You've got a full 48 hours to purchase Feel VR at Early Bird prices once the campaign launches! To sign up, visit http://get.feelvr.game. We appreciate your support so far, and we can not wait to finally share Feel VR with you all. 
Sincerely, Feel VR Team

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Forum Statistics

    744
    Total Topics
    14,009
    Total Posts
×
×
  • Create New...