andre Posted May 9, 2017 Report Share Posted May 9, 2017 Ο καιρός για Oulton Park Circuit 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted May 9, 2017 Report Share Posted May 9, 2017 RACE 3/ MONDAY 22 MAY / OULTON PARK NCPRACTICE TIME HAS STARTEDRACE : MONDAY 22 MAY QUALIFY RACE STARTS AT 22:30 (LOCAL TIME) RACE STARTS AT 22:45 (LOCAL TIME)PRACTICE STARTS AT 17:00 (GMT) QYALIFY STARTS AT 19:30 (GMT) RACE STARTS AT 19:45 (GMT) WEATHER : LIVE TYPE OF START: STANDING NATURALLY PROGRESSING REAL ROAD IN ALL SESSIONS KEY RULES & REGULATIONS HERE : http://www.sim-racing-world.net/key-rules-and-regulations/ CALENDAR HERE: http://www.sim-racing-world.net/calendar/ LIVE WEATHER FORECASThttp://www.myweather2.com/Motor-Racing/United-Kingdom/Oulton-Park-Circuit.aspx Feel free to test and choose a legend car 24/7 server for practice and race with Live Weather and Naturally Progressing Real Road.24/7 Team speak server.Races every 2 weeks. Official Practice session of 150 minutes ,one Qualifying session of 15 minutes and one Race of 45 minutes ,always with Live Weather and Naturally Progressing Real Road. It is not required to participate in Practice session. It is not required to participate in Qualification. In this case you will start from the back of the grid. The points system is 20-17-15-13-11-10-9-8-7-6-5-4 for the top 12 finishers.After 12 top finishers all drivers who finish the race gets 3 points for their participation.All DNF gets 1 point.DNS gets 0 point. This method of scoring is also be applied to independent drivers’ and teams’ championship and the overall teams’. 2 points bonus are awarded for the fastest qualifier and fastest laps during races. Drivers who joins the cup during season starts with bonus the last full active driver points. You can join race Here:http://www.sim-racing-world.net/register Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 Ο καιρός δίνει βροχή για σήμερα και αύριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted May 14, 2017 Report Share Posted May 14, 2017 Καλησπέρα σε όλους!Μπήκα το πρωί και έκανα λίγους γύρους για να δω την πιστα, χωρίς βροχή Νομίζω ότι η έκδοση με τα σικειν, έχει μεγαλύτερο οδηγικό και ανταγωνιστικό ενδιαφέρον, από ότι αυτή που σχεδόν ειναι γύρω - γύρω όλοι σε σχέση με την άλλη. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted May 15, 2017 Report Share Posted May 15, 2017 Xωρίς το chicane ? Όχι ρε συ, να μπει το chicane, μην το κάνουμε λούνα παρκ. @John@John βάλε το chicane στον server. 11 hours ago, troffeo said: Μπήκα το πρωί και έκανα λίγους γύρους για να δω την πιστα, χωρίς βροχή Το καταλάβαμε ότι εσύ ήσουν...είδαμε μετά τους χρόνους σου... Har har har 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted May 15, 2017 Report Share Posted May 15, 2017 Απο την παραπάνω φωτο της πίστας δεν καταλάβατε ότι είναι η ΝοChicane? Πέρασε μία βδομάδα τώρα δεν αλλάζει Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted May 15, 2017 Report Share Posted May 15, 2017 Γιάννη, έχεις δίκιο!Παράληψη μου γιατί δεν είχα μπει καθόλου στο σέρβερ, μετα τον αγώνα της προηγούμενης Δευτέρας. Επίσης δεν ζήτησα να αλλάξει η πιστα, απλά είπα ότι ίσως θα ήταν καλύτερα. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted May 16, 2017 Report Share Posted May 16, 2017 Κανένα πρόβλημα Γιώργο, προτιμήθηκε αυτή λόγω της μεγάλης ευθείας για περισσότερες πιθανότητες προσπεράσματος στο τέλος της. Και γλυτώνουμε μερικές στροφές άρα λιγότερη φθορά ελαστικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted May 16, 2017 Report Share Posted May 16, 2017 4 hours ago, spyder said: Και γλυτώνουμε μερικές στροφές άρα λιγότερη φθορά ελαστικού. Πιπινάκια μου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted May 20, 2017 Report Share Posted May 20, 2017 Μουλαρι το Lada... 1.30.891 μου εβγαλε τα χερια το μπουρδελο! Αρε John,θα πληρωσεις φυσιοθεραπειες στο γερο! Θελω πρακτις πολυ,τωρα το ετρεξα σε dx11. H πιστα πανεμορφη,ζωηρα χρωματα,ουρανος γαματος,λιγο το ταμπλω θελει ενα μερεμετακι! Γραψατε γαματους χρονους ολοι! Υποπτη στροφη για φευγα η τελευταια δεξια που κατηφοριζει.(Lodge corner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted May 21, 2017 Report Share Posted May 21, 2017 Η εξομοίωση στο τιμόνι του Lada έχει πετύχει, βαρύ όπως και το αληθινό Καλό αγώνα σήμερα στη Laguna Seca να έχεις Δημήτρη! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted May 21, 2017 Report Share Posted May 21, 2017 To σκεφτομαι λογω τελικου μπασκετ... Τους το ειπα και προτειναν να το δω κονσερβα..... Καταραμενη η Laguna,με τα megane στο δικο μας παλι δεν ετρεξα λογω σεισμου! Την εχω αυτη την πιστα και με τα USF2000 ειναι μαγεια! To LADA ειναι βαρυ,δυσκινητο. Κερδιζεις χρονο μονο αν κρατησεις το μομεντουμ διοτι στα ρεπριζ αστα! Τελευταια στιγμη θα αποφασισω αν θα τρεξω. Θα τα πουμε αργα στο ΤS! Χρονια πολλα σε Κωσταδες και Ελενες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted May 21, 2017 Report Share Posted May 21, 2017 Η Laguna του rF2 είναι πάρα πολύ καλά δουλεμένη, ειδικά η τελευταία δεξιά πριν τον τερματισμό είναι όλα τα λεφτά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted May 22, 2017 Report Share Posted May 22, 2017 rFactor2_2017-05-22_23-48-46-370.avi Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted May 22, 2017 Report Share Posted May 22, 2017 (edited) RESULTS RACE 3 OULTON PARK Edited May 22, 2017 by John@John 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted May 23, 2017 Author Report Share Posted May 23, 2017 Αποκλειστικά για admin. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Δεν μπορεσα τελικα χτες να τρεξω. Θα τα πουμε ξανα στην croft. Δεν υπαρχει περιπτωση να τρεξω στον επομενο αγωνα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Καλά στο 3.40 έφαγε μια αντρική προσπέραση ο@mad_dog που δεν ξέρει από που του ήρθε χαχαχαχαχαΜετα πλήρωσα λανθασμένη σκέψη και επιλογές, για τις οποίες θα γράψω αργότερα, αφού τωρα ταξιδεύω για Ζάκυνθο. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 40 minutes ago, troffeo said: Καλά στο 3.40 έφαγε μια αντρική προσπέραση ο@mad_dog που δεν ξέρει από που του ήρθε χαχαχαχαχα Μετα πλήρωσα λανθασμένη σκέψη και επιλογές, για τις οποίες θα γράψω αργότερα, αφού τωρα ταξιδεύω για Ζάκυνθο. Sent from my iPhone using Tapatalk Tον άφησα να περάσει, αν δεις το replay και φαίνεται και χαλαρά μάλιστα. Αλλά αν θέλεις να δεις επική προσπέραση δες εμένα με τον @John@John σε μονομαχία και που τον προσπερνώ μετά την ευθεία τερματισμού στην δεξιά...που εκεί ΜΟΝΟ ο ΠΙΛΟΤΟΣ μπορεί και κανεί προσπέραση, κανείς άλλος. Δες το replay, άσε που θα το ανεβάσωκαι εγώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Ναι ναι ξέρω...Όταν τρως προσπέραση, ΠΑΝΤΑ αφήνεις τον άλλον να το κάνει!Όταν προσπερνάς εσυ, ΠΑΝΤΑ ειναι επική!!!Αχαχαχαχα ΑΣΧΕΤΗ χελώνα. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Lap 17 άχρηστε να δεις πως κάνουν προσπεράσεις και σε τι σημεία !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted May 23, 2017 Author Report Share Posted May 23, 2017 9 hours ago, troffeo said: Καλά στο 3.40 έφαγε μια αντρική προσπέραση Εμένα μου θύμισε Vetell-Bottas. 8 hours ago, mad_dog said: Αλλά αν θέλεις να δεις επική προσπέραση δες εμένα με τον @John@John Είδαμε το replay εχθές και ο John μας είπε οτι εκείνη την ώρα έτρωγε σπόρια. Στα του αγώνα. Κακή εκκίνηση, Λίγο μάχη με John, σταθερό υπόλοιπο και τερματισμός. Πήγε να γίνει colpo-grosso στα pit στη μάχη με @spyder. Μπαίνουμε μαζί με τη διαφορά να είναι στα 5". Ο Γιάννης βάζει 35L, εγώ ρισκάροντας βάζω 30L. Βγαίνουμε μαζί, με τον Γιάννη να είναι ένα βήμα μπροστά. Το ρίσκο έκανε δουλειά (στο τέλος χαλάρωσα,τελείωσα με ένα λίτρο) αλλά έπρεπε να βγω μπροστά. *** Γιάννη στο replay φαίνεται όταν βγαίνουμε από τα pit, οτι σε κάποια φάση πιάνουμε και οι δυο το όριο των 65km/h. Professional Καταστάσεις. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Μπήκα στον αγώνα με ελάχιστη ενασχόληση και με την πιστα και με το αυτοκίνητο, αλλα από ότι φάνηκε στο τέλος και με το ίδιο το μυαλό μου!Έστρωσα κwλο στο κάθισμα 15' πριν την έναρξη των χρονομετρημενων και πρόλαβα να κάνω 2-3 γύρους για αναγνώριση (σεταπ και πίστας) και ενώ έγραψα ένα χρόνο στο 1:30:χχχ με έβαλε ο "έξω από δω" να αναρωτηθώ γιατί δεν εχω τελική πάνω από 230-235...Και εκεί αρχίσανε όλα τα ευτράπελα...Κυριολεκτικά στο παρά ένα, αλλάζω σεταπ (αντί έστω να αλλάξω ΜΟΝΟ το σασμάν σε αυτό που δοκίμαζα), γιατί νόμιζα ότι το βρήκα και ότι το πρόβλημα μου για να κερδίσω τον αγώνα ήταν μόνο η τελική ταχύτητα!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 (edited) 5 minutes ago, troffeo said: Μπήκα στον αγώνα με ελάχιστη ενασχόληση και με την πιστα και με το αυτοκίνητο, αλλα από ότι φάνηκε στο τέλος και με το ίδιο το μυαλό μου! Έστρωσα κwλο στο κάθισμα 15' πριν την έναρξη των χρονομετρημενων και πρόλαβα να κάνω 2-3 γύρους για αναγνώριση (σεταπ και πίστας) και ενώ έγραψα ένα χρόνο στο 1:30:χχχ με έβαλε ο "έξω από δω" να αναρωτηθώ γιατί δεν εχω τελική πάνω από 230-235... Και εκεί αρχίσανε όλα τα ευτράπελα... Κυριολεκτικά στο παρά ένα, αλλάζω σεταπ (αντί έστω να αλλάξω ΜΟΝΟ το σασμάν σε αυτό που δοκίμαζα), γιατί νόμιζα ότι το βρήκα και ότι το πρόβλημα μου για να κερδίσω τον αγώνα ήταν μόνο η τελική ταχύτητα! Ελπιζω η R40 στην αναβαση να κανει κατι καλυτερο ... . Y.Γ Παρε και 1 σε DX11 Edited May 23, 2017 by John@John 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts