Jump to content

pcgamingforum - Το καφενείο των simracers - Γενική Συζήτηση - Aγώνες


sC_w0lveS

Recommended Posts

Μονο αν οδηγησεις στην πραγματικοτητα τα αγωνιστικα,Αν δεν τα εχεις οδηγησει,απο κει και περα σε ενα μοντ πρεπει να δεις συνολικα ολες τις τιμες της φυσικης του αν ειναι ενταξει συν τα λαστιχα-ζαντες(διαστασεις) και αν ειναι καλα,το σεταπ που βαζουν στην πραγματικοτιτα θα ειναι και το σωστο για  να παει καλα το αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει Πορσε 911 με ίδιο μέγεθος ελαστικών μπρος-πισω, 1ο φάουλ απο Apex

2ο φάουλ έχει νούμερα στην ανάρτηση απο έκδοση δρόμου και όχι αγωνιστικού

Τα GT που τρέξατε στην F1 Axion το καλοκαίρι είναι απο rF1 ίδια νούμερα ακριβώς στην ανάρτηση έχουν με το rF1 mod

Link to comment
Share on other sites

Για το apex gt3 γραψτο στο λινκ αν εισαι σιγουρος,για το enduracers mod που αναφερεις προκειται για το ιδιο αμαξι νομιζω,το μοντ βγηκε για rf1 και μετα για rf2 για τα ιδια αμαξια,γιατι να αλλαξουν οι τιμες?

 

 

 

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

Καλα τα ΑΡΕΧ ειναι η ντροπη των Πορσε,,,,,πολυ γελιο μιλαμε επεσε.Γιαννη τα ειδες και εσυ απο 1ο χερι.

Λαθος λαστιχα -διαστασεις, λαθος τιμες σε διαδρομες και πιεσεις σε ελατηρια-αμορτησερ,λαθος σε τιμες πιεσεις Slow/FastBump--Slow/FastRebound και πιθανον λαθος αεροδυναμικη γιατι με ατμοφαιρικο μοτερ και 0 φτερο εβγαζε ,240χλμ τελικη.

 

Μιλαμε με την πορσε τους οι τυποι,επρεπε να κουβαλαν σανο ,αντι να τρεχουν στις πιστες.... :):):)

Link to comment
Share on other sites

@marmagas μου φαίνεται δεν ακούς όταν σου μιλάω.

Έχω πει πολλάκις ότι οι τιμές από τα Group H Special είναι από αληθινά αγωνιστικά που τρέχουν σε αγώνες ή αναβάσεις.

O @John@John έχει βρει τιμές αυτών των αυτοκινήτων και όπως είπα και πριν, όποιος γουστάρει και τα αμφισβητεί του τα πετάμε στην μάπα και ησυχάζει. Δεν είναι τιμές ότι να ναι.

Αυτά ισχύουν για τα ελαστικά, φρένα, αεροδυναμική, αμορτισέρ κ.τ.λ. Ακόμη και οι πιέσεις Slow/FastBump--Slow/FastRebound είναι αληθινές τιμές !!!

Και επειδή μιλήσαμε και για 3D μοντέλα...παίρνουμε όπως είδες το μοντέλο και μόνο το μοντέλο, και όλα τα άλλα είναι δικά μας !!!

ΟΛΑ τα physics δικά μας, δηλαδή από τα αληθινα αγωνιστικά που βρήκαμε τιμές και τα περάσαμε στα αυτοκίνητα.

Μιλάμε για απόδοση ένα προς ένα.

Και να ξέρεις ότι, αν κάποιο mod είναι ξεκλείδωτο μπορούμε να δούμε όλα τα στοιχεία των physics !!! Δεν είναι κάποιο μυστικό...

Για τα ΑPEX δεν το είπε τυχαία ο @John@John...είδε τιμές ο άνθρωπος και είπε, δεν τα έβγαλε από το μυαλό του !!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, spyder said:

Δεν υπάρχει Πορσε 911 με ίδιο μέγεθος ελαστικών μπρος-πισω, 1ο φάουλ απο Apex

2ο φάουλ έχει νούμερα στην ανάρτηση απο έκδοση δρόμου και όχι αγωνιστικού

Τα GT που τρέξατε στην F1 Axion το καλοκαίρι είναι απο rF1 ίδια νούμερα ακριβώς στην ανάρτηση έχουν με το rF1 mod

Που ειδες ιδιο μεγεθος μπρος-πισω?

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, John@John said:

ατμοφαιρικο μοτερ και 0 φτερο εβγαζε ,240χλμ τελικη.

Οτι ναναι....

και ο μαντ μοντερ?

περιμενω για  τα  λαστιχα....@maddog ξερεις?

 

20171227215515_1.jpg

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

Αν  καί  αξιονίτης  τα  τελευταία  2 χρόνια  καί φορμουλάκιας   εδώ και  πολλά χρόνια  , πάντα μου άρεσε να δοκιμάζω  καί άλλα διαφορετικά αυτοκίνητα  ,

ἐτσι  περισσότερο  γιά να δώ  τί   αίσθηση  δίνουν,    ειλικρινά   θά το ξαναπώ  αυτό   καί δέν υπερβάλλω  καθόλου  ,

τἠν  πολυ ωραία αίσθηση  από τήν πρώτη κιόλας επαφή  ..,αλλά και μετέπειτα   πού   πήρα  από τα groupH  ,

δέν  θα τη ξεχάσω ποτέ ρε μάγκες    ,    από τίς λίγες  φορές  πού νιώθεις    ότι  οδηγάς  αυτοκίνητο  καί ξεχνιέσαι  !

Θα πρέπει  να εκτιμάμε  τήν μεγάλη προσπάθεια πού γίνεται απο  κάποια άτομα εδώ μέσα  ,  μήν τα ισοπεδώνουμε  ρε παιδιά όλα ,κρίμα είναι  !

Καί θά χαρώ  να είμαι  ένας  από τους  λίγους  πού θα τα οδηγήσουμε πάλι τα τερατάκια  αυτά τα όμορφα  καί σε dx11  πλέον.

Μακρυά από  δευτέρες  όμως  ,όποια αλλη μέρα  είμαι μέσα!    :grece-flag:      :oregonian_winesmiley:

 

Edited by Antonis14
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αμαν ρε @marmagas τα θελεις ολα ετοιμα και στο πιατο,δεν ψαχνεις και εσυ λιγο για τα δεις με τα ματια σου?? Ειπαμε φοραει λαθος λαστιχα και ζαντες.Τι δεν καταλαβαινεις??????

Μονο για τις ζαντες σου λεω οτι φοραει 19,5'' μπρος-πισω  ενω τα αγωνιστικα φοραν 18''.Για τα λαστιχα βρες τα μονος σου.

Οσο για την φωτο σου ακυρη.Βαλε πανω το παλιο το μοτερ το 3,6 410hp που φορουσαν καποια στιγμη παλια,δοκιμασε το και δες την τελικη του.Μεχρι 240 θα χτυπησει.Αφυσικο εστω και με 90hp λιγοτερα με ιδιο διαφορικο.

 

ΥΓ τον @mad_dog αστον..αυτος κανει κοντρα με τις κοτες τετοιες ωρες.........

Link to comment
Share on other sites

Καλα μιλαμε οτι να ναι!

Αυτα για τις ζαντες και τα λαστιχα τελειως παπαριες,για τις αναρτησεις θα μας δωσεις τιποτε?

Για τα αμορτισερ?Περιμενω.

Ποιο μοτερ παλιο να βαλω?Τι εχω συνεργειο?Το πορσε στο μοντ εχει αυτο το μοτερ.

Βαλε τον μαντ να σβησει ολες τις βλακειες και ανακριβειες που εγραψες για το μοντ αλλιως φερε αποδειξεις.

ακου λεει  η φωτο ακυρη!

πετας μλκς και μετα να παω εγω να βρω τις μλκς σου,ωραιος!

Αυτο με το μοτερ πολυ ωραιο!!!!

 

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

Ασε ρε @marmagas ...τελικα απο τα λεγομενα σου εχεις δειξει οτι εισαι τελειως ασχετος με τετοια θεματα,μου θες και αποδειξεις τρομαρα σου.

Ελα απο το τς να σου δωσω αποδειξεις αν θες γιατι και να τα γραψω εδω δεν θα καταλαβεις μια.....

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, John@John said:

Οσο για την φωτο σου ακυρη.Βαλε πανω το παλιο το μοτερ το 3,6 410hp που φορουσαν καποια στιγμη παλια,δοκιμασε το και δες την τελικη του.Μεχρι 240 θα χτυπησει.Αφυσικο εστω και με 90hp λιγοτερα με ιδιο διαφορικο.

:h0212:Θα μεινει στην ιστορια!!!!!!

 

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, spyder said:

Δεν υπάρχει Πορσε 911 με ίδιο μέγεθος ελαστικών μπρος-πισω, 1ο φάουλ απο Apex

2ο φάουλ έχει νούμερα στην ανάρτηση απο έκδοση δρόμου και όχι αγωνιστικού

Τα GT που τρέξατε στην F1 Axion το καλοκαίρι είναι απο rF1 ίδια νούμερα ακριβώς στην ανάρτηση έχουν με το rF1 mod

Δώσε στοιχεία για 1 και 2.Για το τρίτο δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις....για conversion?

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, John@John said:

Στην ιστορια θα μεινει οτι δεν καταλαβαινεις μια. Ξερω πολυ καλα τι εγραψα και οποιος γνωριζει καταλαβαινει!

:t119002:

Ειπες πολλα,μπαρουφες,χωρις ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.Μια μερα σας περιμενω,τιποτε δεν λετε!

Δωστε καμια αποδειξη για τις παπαριες σας ρε!!

Συνοψις,

1.Το μοντ στο πορσε εχει μπρος πισω ιδιας διαστασης ελαστικα.(που το ειδατε αυτο?Δειξτε το μας!)

2.Το πορσε εχει στην αναρτηση  νουμερα απο δρομου και οχι απο αγωνιστικη.Λοιπον εδω για να το αποδειξετε θα πρεπει να δωσετε data απο την Porsche motorsports,τα εχετε?Δειξτε τα!Με λιγα λογια,βρηκατε τις ρυθμισεις της αγωνιστικης και της δρομου και ειδατε μετα οτι το μοντ εχει του δρομου?!?!?!Μπακαλιαρος!!!

3.Ζαντες το μοντ,λετε,φοραει 19.5' ενω επρεπε 18'.Στο carstat το ειδατε?χαχαχαχαχα!!!!

4.Πολλa περι αμορτισερ,αεροδυναμικη,πιεσεις μεχρι και τελικη ταχυτητα(γελιο εδω!!).

Για το μοντ στο f1axxion δεν καταλαβα τι εννοεις....

Αντε να βλεπω στοιχεια!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Για να το τελειωνουμε το θεματακι με τα Apex Gt3 και τις μπαρουφες μερικων για ανακριβη νουμερα σε λαστιχα,ζαντες,....

2 μερες δεν φερατε τιποτε που να αποδεικνυει οτι λετε.

Εγω βρηκα στοιχεια απο τον modder Yoss,τον ρωτησα διαφορα καντε το και εσεις,θα μαθετε πολλα γιατι μαλλον  εχετε νυχτα.

Αν θελετε τα ανεβαζω αλλα καλυτερα στειλτε του pm και θα σας απαντησει.

Ετσι κανουν οταν υπαρχουν αμφιβολιες και υποψιες για ανακριβειες και λαθη.

Ο admin του φορουμ τωρα πρεπει να κανει την δουλεια του.

Οι εμπλεκομενοι που μαλλον στον ενθουσιασμο τους παρασυρθηκαν σε...διατυπωσεις χωρις καμια αποδειξη να τα  αποσυρουν και να αναγνωρισουν το λαθος τους,τιμιο,ολοι κανουμε λαθη.Επισης καποιες μαγκιτικες ατακες περι σοβαροτητας και κλιμακτηριου επρεπε ο admin να διορθωσει.

Επισης επειδη μας εχουν διαβασει στο φορουμ πολλοι και μπορει να εχουν σχηματισει την εντυπωση τους λαμβανοντας τα λεγομενα του ενος η του αλλου προτεινω σε εναν σερβερ μαζι με τα επισημα GT3 να βαλετε και ενα αμαξι απο apex η ολα.

Ξεχασα,και αποδειξεις να βρειτε υπαρχει στο μαμα φορουμ χωρος να τα εκθεσετε και να παρετε μια ωραια ρομπα να φορατε!

@admin,περιμενω.

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, marmagas said:

Επισης επειδη μας εχουν διαβασει στο φορουμ πολλοι και μπορει να εχουν σχηματισει την εντυπωση τους λαμβανοντας τα λεγομενα του ενος η του αλλου προτεινω σε εναν σερβερ μαζι με τα επισημα GT3 να βαλετε και ενα αμαξι απο apex η ολα.

Tα APEX σε σχέση με τα GT3 της s397 απλά δεν συγκρίνονται !!!

Δεν έχει νόημα να οδηγήσεις άλλο GT3 από την στιγμή που υπάρχουν τα GT3 s397.

16 minutes ago, marmagas said:

Οι εμπλεκομενοι που μαλλον στον ενθουσιασμο τους παρασυρθηκαν σε...διατυπωσεις χωρις καμια αποδειξη να τα  αποσυρουν και να αναγνωρισουν το λαθος τους,τιμιο,ολοι κανουμε λαθη.Επισης καποιες μαγκιτικες ατακες περι σοβαροτητας και κλιμακτηριου επρεπε ο admin να διορθωσει.

Oι εμπλεκόμενοι σίγουρα παρακολουθούν το forum και θα απαντήσουν. 

 

16 minutes ago, marmagas said:

Ξεχασα,και αποδειξεις να βρειτε υπαρχει στο μαμα φορουμ χωρος να τα εκθεσετε και να παρετε μια ωραια ρομπα να φορατε!

Δεν μπορεί να αναφέρεσαι για διορθώσεις και επεμβάσεις όταν εσύ εκφράζεσαι όπως παραπάνω.

16 minutes ago, marmagas said:

Επισης καποιες μαγκιτικες ατακες περι σοβαροτητας και κλιμακτηριου επρεπε ο admin να διορθωσει.

Ο admin δεν διορθώνει τίποτα. Μόνο αν υπάρξουν βωμολοχίες και χρησιμοποιηθεί η αργκό. Τότε μόνο επεμβαίνει και μοιράζει ban.

Mεγάλα παιδιά είστε μπορείτε να συζητήσατε χωρίς χαρακτηρισμούς.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα apex ειναι δωρεαν και τελειοποιημενα και δουλεμενα μεσα απο endurance αγωνες 6,12,24 ωρων για χρονια τωρα,παλια πουτανα που λενε!

Τα S397 ειναι για νουμπαδες...βαλε στον σερβερ και ενα apex και θα δειτε!

BMW Z4 κατα προτιμηση.....

τo GT 500 που κολλαει με τα GT3???

 

 

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, marmagas said:

τo GT 500 που κολλαει με τα GT3???

Τα GT500 έγινε αναβάθμιση στο ελαστικό (όπως τα GT3 της s397) και θέλαμε να τα δοκιμάσουμε.

7 minutes ago, marmagas said:

Τα apex ειναι δωρεαν και τελειοποιημενα και δουλεμενα μεσα απο endurance αγωνες 6,12,24 ωρων για χρονια τωρα,παλια πουτανα που λενε!

Για τα APEX γνωρίζω, απλά σε σχέση με τα GT3 της s397 προτιμώ σαφέστατα της s397.

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, mad_dog said:

Τα GT500 έγινε αναβάθμιση στο ελαστικό (όπως τα GT3) και θέλαμε να τα δοκιμάσουμε.

Για τα APEX γνωρίζω, απλά σε σχέση με τα GT3 της s397 προτιμώ σαφέστατα της s397.

 

 

Τι λες?1 Μαιου πηρε τελευταια αναβαθμιση,τι πινετε?

Screenshot_2017-12-29-13-13-42.png

Screenshot_2017-12-29-13-07-16.png

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

Ναι, και επειδή δεν τα δοκιμάσαμε ο @spyder τα έβαλε να τα δούμε πως είναι σε σχέση με τα GT3. Δεν τα δοκιμάσαμε από το τελευταίο update.

@marmagas μήπως υποτιμάς την νοημοσύνη μας ή μήπως λες να μην νιώθουμε ?

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, mad_dog said:

Ναι, και επειδή δεν τα δοκιμάσαμε ο @spyder τα έβαλε να τα δούμε πως είναι σε σχέση με τα GT3. Δεν τα δοκιμάσαμε από το τελευταίο update.

@marmagas μήπως υποτιμάς την νοημοσύνη μας ή μήπως λες να μην νιώθουμε ?

Καμια σχεση super gt με gt3.Δεν θελει εξυπναδα...

Well, the big difference is that GT3 is a class of racing cars and SuperGT is a racing series.
Super GT itself has two classes: GT500 and GT300.
GT500 cars (GTR, RC F, NSX) are basically prototypes and not GT’s, although old GT1 cars were allowed to race in that class.
GT300 cars are slower than the GT500 cars, and this class include cars built to Japans own GT rules as well as FIA GT2(E) and GT3. The Audi in your picture is a GT3 car racing in GT300 class.
GT3 cars are raced in multiple different series’, like Blancpain GT, PWC, IMSA Sportscars (although not full-GT3 spec) and a ton of national series.
Popularity. Now, GT3 is hugely popular, with drivers and fans. The car counts are high and the racing is close. Super GT on the other hand… It has good racing in both classes, but it seems to be quite unknown outside Japan. At least some of the races can be found with English commentary on Youtube.
And the part about GT racing being confusing… It can be, but once you get into it, it’s not as much confusing.
To demonstrate this, here’s how the FIA GT classes developped from early-90’s…

-It started with GT1, 2 and 3.
-In the late-90’s GT1 -> GTP, GT2 -> GTS (Le Mans)/GT (FIA GT) and GT3 -> GT (LM)/N-GT (FIA)
-A few years later GTP merged with LMP900 —-> LMP1. GTS/GT -> GT1 and GT/N-GT -> GT2.
-In 2005/6, GT3 and GT4 are created.
-late 2000’s, GT1 car get extremly expensive and are “killed off”. GT2 -> GTE. A new GT1 from GT3 doesn’t last. GT4 is basically dead.

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...