sosna Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 22 hours ago, spyder said: Αγώνας με 20 aliens όλοι πολύ γρήγοροι και οι προσπεράσεις σχεδόν αδύνατες. Ο 1ος Rudy Van Buren μίλησε με Teamspeak μετά και είπε ότι ούτε 200 γύρους δεν είχε κάνει, το σεταπ ήταν tricky να το βρείς και απ'τη φωνή του ούτε 30 χρονών δεν πρέπει να είναι. Είπε ότι το event ήταν ότι καλύτερο έχει γίνει ποτέ στην ιστορία του sim-racing. Ο 4ος Graham Carrol που μας έριξε 2sec σε 10 γύρους με το USF πέρυσι αγωνίζεται σε πρωτάθλημα Go-Kart και βοήθησε τους υπόλοιπους με τις συμβουλές του. Οι προσπεράσεις δεν υπήρξαν λόγω τακτικής. Τον Ρούντι τον θυμάμαι από το ΛΦΣ,άλιεν από κούνια. Επίσης ας μη λέμε υπερβολές,αν αυτό το event είναι το καλύτερο του σιμ ρέισινγκ τότε οι διαργανωτές του VEC με 3 κλάσεις κ καμιά 50-60αριά αυτοκίνητα σε πολύωρους αγώνες τι να πουν. 19 hours ago, liakjim said: Έπρεπε να βάλεις αυτό που είχε τα λάστιχα δρόμου Ακριβώς κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου. Το αμάξι είναι απόλυτο, θέλει συνεχώς μκροδιορθώσεις με το τιμόνι, σκαλί σκαλί. Στο rf2 και φαίνεται κ στον αγώνα, τα aliens έστριβαν με χαλαρό σεταπ και γλιστρώντας με ντριφτάκι στις γρήγορες καμπές ειδικά στην Τ1 και στις Beckets. Δεν πειράζει. Πλέον το αμάξι μου αρέσει. ΥΓ Δοκιμάστε back to back με το Nissan GT1 της ISI και θα το καταλάβεις στα πρώτα μέτρα. Δαγκώνει. Κοίτα άποψη από το πραγματικό δεν έχω αλλά στην πλειοψηφία τους στον αγώνα κ στα κουάλ τους είχαν αρκετά μεγάλο slip angle.Εγώ ως συνοδηγός σε S2000 με λάστιχα δρομίσια αλλά επιδόσεων τέτοια χαλαρότητα δεν παρατήρησα.Ίσα ίσα που ο άκης έπρεπε να είναι 1000% συγκεντρωμένος γιατί αλλοιώς το αμάξι δεν μαζευόταν. Ειδικά ο Γιάννης Spyder μου κάνει εντύπωση που λέει οτι του φαίνεται τόσο γλίστρημα φυσιολογικό μιας κ έχει εμπειρία από τέτοιου είδους αμάξια.Ε φαντάζομαι σε κεντρομήχανο αγωνιστικό με σλίκς αν μη τι άλλο θα ναι το λιγότερο twitchy.Εμένα μου φαινόταν λες κ ήταν S15 στις αντιδράσεις ως θεατής. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 15, 2017 Author Report Share Posted August 15, 2017 6 hours ago, sosna said: Επίσης ας μη λέμε υπερβολές,αν αυτό το event είναι το καλύτερο του σιμ ρέισινγκ τότε οι διαργανωτές του VEC με 3 κλάσεις κ καμιά 50-60αριά αυτοκίνητα σε πολύωρους αγώνες τι να πουν. Δεν είναι κανόνας ότι ο μεγαλύτερος αριθμός αυτοκινήτων δίνει και καλύτερο αγώνα. 6 hours ago, sosna said: Εγώ ως συνοδηγός σε S2000 με λάστιχα δρομίσια αλλά επιδόσεων τέτοια χαλαρότητα δεν παρατήρησα.Ίσα ίσα που ο άκης έπρεπε να είναι 1000% συγκεντρωμένος γιατί αλλοιώς το αμάξι δεν μαζευόταν. Δεν πιστεύω να κάνουμε σύγκριση μπρελόκ με GT3 500 αλόγων ? Θα μας γελάνε και οι πέτρες... Ελαστικά δρομίσια λες και δεν μαζευταν...δηλαδή τι περίμενες ? Να είναι σαύρα στον δρόμο ??? Επίσης δεν ξέρω για τι γλύστριμα μιλάτε και ακόμη δεν έχω καταλάβει. Προσωπικά τέτοια φαινόμενα δεν παρατήρησα στον αγώνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 Είσαι τόσο αργός στην κατανόηση όσο και στην οδήγηση Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 (edited) 5 hours ago, mad_dog said: Δεν είναι κανόνας ότι ο μεγαλύτερος αριθμός αυτοκινήτων δίνει και καλύτερο αγώνα. Δεν πιστεύω να κάνουμε σύγκριση μπρελόκ με GT3 500 αλόγων ? Θα μας γελάνε και οι πέτρες... Ελαστικά δρομίσια λες και δεν μαζευταν...δηλαδή τι περίμενες ? Να είναι σαύρα στον δρόμο ??? Επίσης δεν ξέρω για τι γλύστριμα μιλάτε και ακόμη δεν έχω καταλάβει. Προσωπικά τέτοια φαινόμενα δεν παρατήρησα στον αγώνα. Βρε συ Φιλόθεε πλάκα μας κάνεις?Το VEC θεωρείται από τις πιο πρεστιζάτες λίγκες στο σιμ ρέισινγκ γενικά ,ειδικότερα δε στο rF2.Μου θυμίζει αρκετά την αίγλη που είχε παλιότερα το Masters Of Endurance.Αν ασχολιόσουν με το άθλημα θα το ήξερες.Επίσης υπάρχει κ το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο iRacing που δίνουν 10000$ στο νικητή. Επειδή ξύπνησαν οι devs του rF2 κ διοργάνωσαν ένα event σώνει κ ντε είναι το καλυτερότατο? Αν διάβασες το πόστ μου δεν έκανα καμία σύγκριση.Διαπίστωση έκανα.Διάβασε καλύτερα πλίζ τι γράφω γιατί δημουργείς παρεξηγήσεις έτσι όπως γράφεις οτι θέλεις. έντιτ:για τα λάστιχα που λες κ την συμπεριφορά έχεις ιδία γνώση ή μόνο οτι διάβασες,γιατί παίζει ρόλο πιστεύω. Edited August 16, 2017 by sosna 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 16, 2017 Author Report Share Posted August 16, 2017 3 hours ago, sosna said: Βρε συ Φιλόθεε πλάκα μας κάνεις?Το VEC θεωρείται από τις πιο πρεστιζάτες λίγκες στο σιμ ρέισινγκ γενικά ,ειδικότερα δε στο rF2.Μου θυμίζει αρκετά την αίγλη που είχε παλιότερα το Masters Of Endurance.Αν ασχολιόσουν με το άθλημα θα το ήξερες.Επίσης υπάρχει κ το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο iRacing που δίνουν 10000$ στο νικητή. Επειδή ξύπνησαν οι devs του rF2 κ διοργάνωσαν ένα event σώνει κ ντε είναι το καλυτερότατο? Πάντα υπήρχαν τέτοιοι αγώνες στο rF2 αλλά όχι επίσημοι. Επίσης υπήρχαν και υπάρχουν αγώνες 24h...αλλά όπως είπα δεν είναι κανόνας ένα grid με 60 άτομα να είναι και καλό. Επίσης ίσως και να μην το γνωρίζεις στο rF και στο rF2 έστηναν και στήνουν πρωταθλήματα σε αυτές τις κατηγορίες. Όπως είπα δεν ήταν επίσημοι. Απλά ελληνικά μιλάω. Δεν καταλαβαίνω που είναι η δυσκολία κατανόησης ? Δηλαδή πρέπει να γίνει επίσημο ? Επίσημο γίνεται για λόγους διαφήμισης. Το rF2 στο κόσμο των simracers ΔΕΝ χρειάζεται διαφήμιση. Έιχε και έχει αξιοζήλευτες λίγκες. 3 hours ago, sosna said: έντιτ:για τα λάστιχα που λες κ την συμπεριφορά έχεις ιδία γνώση ή μόνο οτι διάβασες,γιατί παίζει ρόλο πιστεύω. Iδία και για αυτό δεν δίνω σημασία. Ακόμη απορώ πως μπήκαν στην κουβέντα ελαστικά δρόμου σε αγωνιστικό thread... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Ακόμη απορώ πως μπήκαν στην κουβέντα ελαστικά δρόμου σε αγωνιστικό thread... Και εμείς απορούμε Μόνο εσύ το είπες...Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Λάθος κάνεις, ο Νάσος τα ανέφερε πιο πάνω. Ολα τα κεντρομήχανα γλυστράνε πίσω απο gokart μέχρι Formula1 και το βίντεο που ανέβασε ο Νάσος φαίνεται ότι του γλυστράει μπρός και πίσω και κάνει διορθώσεις με το τιμόνι. Ετσι ακριβώς κάνει και το Mclaren του rF2 ίσως λίγο περισσότερο, πρέπει τα χέρια σου να πηγαίνουν όσο γρήγορα αυτουνού στο βίντεο. Και μη ξεχνάτε ότι είναι ένα βαρύ αμάξι (+1300kg) το γλύστρημα δεν το αποφεύγεις. Εμπειρία έχω απο αγωνιστικό gokart με slick που πάς ελαφρά γλυστρώντας το πίσω μέρος σε όλες τις στροφές. Οπως οδηγάτε τα μπροστομήχανα με μικρή υποστροφή στην είσοδο έτσι τα κεντρομήχανα μπαίνουν με μικρή υπερστροφή κάτι το οποίο είναι πιο δύσκολο να το κάνεις master μιας και το κέντρο βάρους είναι προς τα πίσω και η επιτρεπόμενη γωνία ολίσθησης είναι μικρότερη απ'τα μπροστομήχανα, αν περάσεις αυτή τη γωνία το τετακέ είναι αναπόφευκτο. Εχουν το πλεονέκτημα λόγω χαμηλού βάρους μπροστά καλύτερα φρένα και μεγαλύτερη ταχύτητα στην είσοδο της στροφής, θέλουν άλλο τρόπο οδήγησης και επιλογής γραμμών. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 22 minutes ago, spyder said: Λάθος κάνεις, ο Νάσος τα ανέφερε πιο πάνω. Ολα τα κεντρομήχανα γλυστράνε πίσω απο gokart μέχρι Formula1 και το βίντεο που ανέβασε ο Νάσος φαίνεται ότι του γλυστράει μπρός και πίσω και κάνει διορθώσεις με το τιμόνι. Ετσι ακριβώς κάνει και το Mclaren του rF2 ίσως λίγο περισσότερο, πρέπει τα χέρια σου να πηγαίνουν όσο γρήγορα αυτουνού στο βίντεο. Και μη ξεχνάτε ότι είναι ένα βαρύ αμάξι (+1300kg) το γλύστρημα δεν το αποφεύγεις. Εμπειρία έχω απο αγωνιστικό gokart με slick που πάς ελαφρά γλυστρώντας το πίσω μέρος σε όλες τις στροφές. Οπως οδηγάτε τα μπροστομήχανα με μικρή υποστροφή στην είσοδο έτσι τα κεντρομήχανα μπαίνουν με μικρή υπερστροφή κάτι το οποίο είναι πιο δύσκολο να το κάνεις master μιας και το κέντρο βάρους είναι προς τα πίσω και η επιτρεπόμενη γωνία ολίσθησης είναι μικρότερη απ'τα μπροστομήχανα, αν περάσεις αυτή τη γωνία το τετακέ είναι αναπόφευκτο. Εχουν το πλεονέκτημα λόγω χαμηλού βάρους μπροστά καλύτερα φρένα και μεγαλύτερη ταχύτητα στην είσοδο της στροφής, θέλουν άλλο τρόπο οδήγησης και επιλογής γραμμών. Ο νάσος ανέφερε αυτά ακριβώς που περιγράφεις κ απλά είπε/αναρωτήθηκε.Αν ένα ''ταπεινό'' S2000 με δρομίσια λάστιχα επιδόσεων επιδεικνύει αυτήν την απόλυτη κ δύσκολη συμπεριφορά,ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό με σλίκς δεν θαναι πιο twitchy με ακόμη μικρότερο slip angle to play with? Εσένα αυτό Γιάννη σου φαίνεται παράλογο ή υπερβολικό? Άρα όταν βλέπαμε οδήγηση με σχετικά μεγάλες γωνίες για αυτού του είδους το αυτοκίνητο μας φάνηκε λίγο περίεργο.Τώρα αν επειδή ένα πρώην mod studio νυν rF2 devs έβγαλε κάτι αυτό δεν σημαίνει οτι είναι υπεράνω κριτικής.Αν ήταν έτσι γιατί έβγαλαν διορθωτικό πάτς αφού ήταν σε όλα τέλειο? Τελευταίο πόστ μιας κ δεν έχει πια νόημα.Έχετε προδιαγεγραμμένες ερωταπαντήσεις κ δεν θέλετε να ακούσετε οτιδήποτε άλλο από το πιο λογικό μέχρι το πιο παράλογο. Φιλόθεε ποιό gt3 ή έστω κεντρομήχανο έχεις οδηγήσει,ρωτώ από περιέργεια κ όχι από κακαεντρέχεια γιατί με είπες οτι έχεις ιδία πείρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Είναι λάθος να συγκρίνεις αυτοκίνητο δρόμου με αγωνιστικό και άλλο ένας φυσιολογικός οδηγός με οδηγό αγώνων. Αν μπείς σε αγωνιστικό συνοδηγός θα χεστείς πάνω σου πώς τα πάνε στις αναβάσεις και επειδή έχω χρόνια γνωστό στις αναβάσεις που είναι στη πρώτη τριάδα ξέρω τι λέω. Και επειδή δεν ξέρεις το αμάξι και πιο ήταν το update (διορθωτικό πάτς για σένα) McLaren 650S GT3 2017 update Changelog v103 - Fixed bouncing AI cars. - Suspension damage can now be repaired. - Added WFG liveries. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 (edited) Το 650s απο την πρωτη μερα που βγηκε ειναι το ιδιο.Το πατς διορθωσε αλλα. Μην λετε παπα@@@ς. Αλλου ειναι το προβλημα.... Edited August 16, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Μητσο δοκιμασε λιγο αυτες τις ρυθμισεις http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/discuss-rfactor2.36890/page-50#post-912170 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Ακομα για Silverstone μιλανε? Εκει ναι,καπως ετσι το ειχα σεταρει,τωρα στη Zand θελει αλλο setup(πισω). Ακου τον Hany!!! Καθαρα και ωραια τα λεει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 16, 2017 Author Report Share Posted August 16, 2017 Ρε σεις...είναι δυνατόν να κάνουμε συγκρίσεις κουβάδες με καθαρόαιμα GT3 και με slick ελαστικά ?? Δηλαδή λίγο σοβαρότητα !!! Έχουνε φαγωθεί εδώ μέσα μερικοί αν γλυστράει ή όχι...και το αυτονόητο είναι και kart σφικτό σαν κωλοτρυ$#δ@ να οδηγήσεις πάει με τις μπάντες !!! Δείξτε επιτέλους ένα video από έξω να δούμε πως κάνει drift το γ@μημένο GT3 που λένε μερικοί εδώ μέσα... Δηλαδή κεφάλι μας κάνετε ώρες-ώρες... 1 hour ago, sosna said: .Αν ήταν έτσι γιατί έβγαλαν διορθωτικό πάτς αφού ήταν σε όλα τέλειο? Oτι να ναι...για να καταλάβεις δηλαδή ότι μερικοί είναι όντως άσχετοι...λέει οδήγησα με το update το GT3 και μου φάνηκε καλύτερο... 1 hour ago, spyder said: Και επειδή δεν ξέρεις το αμάξι και πιο ήταν το update (διορθωτικό πάτς για σένα) Παιδική χαρά ρε πο$#$στη μου το κάναμε...οτι να ναι...(όχι για σένα @spyder, εσύ λες τα αυτονόητα, άλλοι φουσκώνουν μπαλόνια...) 1 hour ago, sosna said: Φιλόθεε ποιό gt3 ή έστω κεντρομήχανο έχεις οδηγήσει,ρωτώ από περιέργεια κ όχι από κακαεντρέχεια γιατί με είπες οτι έχεις ιδία πείρα. To Μ1 με ελαστικά δρόμου. 1 hour ago, sosna said: .Αν ένα ''ταπεινό'' S2000 με δρομίσια λάστιχα Όχι ταπεινό, σε σχέση με το καθαρόαιμο GT3 κουβάς είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Ακομα για Silverstone μιλανε? Εκει ναι,καπως ετσι το ειχα σεταρει,τωρα στη Zand θελει αλλο setup(πισω). Ακου τον Hany!!! Καθαρα και ωραια τα λεει! Ο "δεν χάνει"ως γνήσιο αλιεν πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά υπόψη. Τρέφω τεράστια εκτίμηση στις ικανότητές του. Έχουμε μιλήσει και με πμ στο παρελθόν.Από ότι φαίνεται έκανα λάθος. Προφανώς είμαι πολύ αργός για να μπορέσω να αξιολογήσω το τουτου. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Το οτι είναι αργός κάποιος δεν σημαίνει οτι το αμάξι δεν έβγαινε με μεγάλες γωνίες στην μετάδοση.Εμένα αυτό μόνο με παρεξένεψε.Όσο για αυτά που λέει είναι γνωστά.Για τα νούμπς που λέει είναι αλήθεια.Κ μιας κ δείχνει γνώστης θα μπορούμε να κάτσει να γράψει μερικές γραμμούλες κώδικα για να ''εξομοιώσει'' προσεγγιστικά λάστιχα μιας κ του φαίνονται όλα τόσο φτωχά. ελαμωρεπαιδίμου που θα λεγε κ ο Κωστής Μιας κ είμαστε τέτοιο κοινό καλά κάνουν κ πουλάνε τυφλό DLC 15 δολάρια κ μπετόπιστες του κιλού όλα τα σίμια. Παίδες έκανα λάθος κ θυμήθηκα λανθασμένα οτι βγάλανε πατσάκι.Λάθος είμαι ανθρώπους κάνω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Quote "All that sliding people talk about here is for noobs that are way too slow" κλαμα...!!! Τα μισα να μου χε πει Δημητρη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Δυστυχώς νομίζουνε οτι επειδή στο AC πηγαίνοντας με έντονη υπερστροφή κάνεις καλύτερο χρόνο θα είναι και το ίδιο στο rF2, δεν έχουν μάθει ακόμα το rF2 και προφανώς τη διαχείρηση των ελαστικών. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Δυστυχώς νομίζουνε οτι επειδή στο AC πηγαίνοντας με έντονη υπερστροφή κάνεις καλύτερο χρόνο θα είναι και το ίδιο στο rF2, δεν έχουν μάθει ακόμα το rF2 και προφανώς τη διαχείρηση των ελαστικών. Δεν ισχύει πλέον αυτό. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 6 hours ago, spyder said: Δυστυχώς νομίζουνε οτι επειδή στο AC πηγαίνοντας με έντονη υπερστροφή κάνεις καλύτερο χρόνο θα είναι και το ίδιο στο rF2, δεν έχουν μάθει ακόμα το rF2 και προφανώς τη διαχείρηση των ελαστικών. Εγώ πάντως όσες φορές είχαμε τρέξει μαζί στο rF2 μια χαρά με τις πάντες πήγαινα κ μια χαρά λάστιχα είχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 Σε 45 λεπτά αγώνα δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά κάθε πίστα έχει άλλη φθορά, θα τερματίσεις με 70% ή 40% φθορά. Γι'αυτό έχουμε τώρα 60 λεπτά αγώνες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 17, 2017 Author Report Share Posted August 17, 2017 Eγώ θυμάμαι όταν είχε έρθει πριν λίγο το σαλιγκάρι ο @panosdimip από το forsassetto, σε 10 γύρους δεν είχε ελαστικό και μας ρωτούσε πόσο έχουμε εμείς και πως το κάνουμε. Του είπαμε απλά να αλλάξει τρόπο οδήγησης σε σχέση με το arcade που έπαιζε. Εδώ είναι και μπορείτε να τον ρωτήσετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 (edited) Τελος χρονου για μενα στην Zandvoort... 7 δεκατα πισω στα 3 σεκτορ της πιστας,συνολο 2.1 δευτερα πισω... Εσφιξα πισω ενω μπροστα μαλακο. Εδω τα γλυστριματα στοιχιζουν πολυ.Απολυτο φρεναρισμα σε στροφη και απαλο σταδιακο γκαζι για ξεκολλημα κανουν το αμαξι να συμπεριφερεται καθε φορα,το ξαναλεω ,καθε φορα σε καθε στροφη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. Ειδικα η Κ1,δεξια κλειστη,ερχεσαι με 256-8,τελειο φρεναρισμα+γραμμη+γκαζι την καταλληλη στιγμη και απολυτο ξακρισμα. Αυτα μονο σε μια απο τις πολλες στροφες! Στο chat 2 γρηγορα παιδια στο 1.34 απορουσαν ποσο διαφορετικο ειναι το αμαξι σε καθε γυρο,δεν ξερω αν το μεταφερω σωστα. Γνωμη μου,ετσι πρεπει να ειναι.Δεν ειναι grand turismo,εδω μιλαμε για φυσικς που τρεχουν σε ...ποσα mhz spyder? Χειρουργικη ακριβεια σε τιμονι και πεταλια! Μεχρι να κουμπωσει εγκεφαλος+μυες στα ποδια+στριψιμο χεριων θελει πολυ πρακτις,ακριβεια και υπομονη. Η επιλογη των πιστων δεν εχω καταλαβει ακομα με ποιο σκεπτικο και σκοπο εγινε...... Ας ειναι,περιμενω τον αγωνα και τον χαμο στην Κ1!!! Edited August 17, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 17, 2017 Author Report Share Posted August 17, 2017 17 minutes ago, marmagas said: Γνωμη μου,ετσι πρεπει να ειναι.Δεν ειναι grand turismo,εδω μιλαμε για φυσικς που τρεχουν σε ...ποσα mhz spyder? Eδώ για όσους ενδιαφέρονται... Τα physics/ffb τρέχουν στα 400Hz και τα λάστιχα στα 2400Hz. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 Στειλτε κανα setup ρεπαιδακιμου............!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 18, 2017 Report Share Posted August 18, 2017 (edited) Καλυτερα να συνεχισω εδω, ενα ενα τα ζητηματα. Ενα χ σεταπ(μαλακο) δινει Α χρονο σε ΕΝΑ ΠΕΡΑΣΜΑ μιας στροφης. Αλλο y σεταπ(σκληρο) δινει Β χρονο σε ΕΝΑ ΠΕΡΑΣΜΑ της ιδιας στροφης. Εξω ο παραγοντας ταλεντο. Ενταξει μεχρι εδω? Αναλογα την στροφη καποιο σεταπ βγαζει καλυτρρο χρονο ΜΟΝΟ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ,συμφωνοι? Ενα λαπ εχει πολλες διαφορετικες στροφες,σε μερικες μαλακος εχεις πρασινο δελτα σε αλλες κοκκινο. Ο χρονος συνολικα ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ με διαφορετικα σεταπ,ειναι θεμα ισορροπιας. Να συνεχισω? Οταν μπαινει και ο παραγοντας ταλεντου τοτε δεν υπαρχει κανονας και πρεπει εδω να εχεις το Α η το Β η το Γ σεταπ. Προσεξτε κατι εδω που δεν το πιασατε,ο Hani λεει οτι ο φιλος γου Paolo ειχε ακριβως τον ιδιο χρονο με τελειως διαφορετικο σεταπ ΣΤΟ PRE QUALY,δηλαδη σε hotlapping OXI σε αγωνα!?!?!?! Τι σας λεει αυτο? Λεει οτι πιεζω σαν χουλιγκαν τα λαστιχα,δεν με νοιαζει η φθορα και η θερμοκρασια τους,εδω ειναι που σας ελεγα οτι αρχιζει να μην μου αρεσει το αμαξακι. Μαζευω, σε κατασταση hotlapping μπορεις να βγαλεις ιδιους χρονους με διαφορετικα σεταπ αρκει 1.Να τα φτιαχνεις ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ,και να προσαρμοζεις τις συνηθειες-αδυναμιες σου 2.Πολυ πρακτις 3.Να το εχεις ρε παιδι μου το τιμονι το ταλεντο πως το λεν! Σε αγωνα οι απολυτοι χρονοι ερχονται σε δευτερη μοιρα,εδω θελει βεβαια γρηγορους χρονους αλλα θελει συνεπεια και μυαλο(λαστιχα μεχρι τελους). Αυτο που χαλασε πολυ κοσμο,και μενα στην αρχη,ειναι οτι η συμπεριφορα των ελαστικων ειναι πολυ....forgiving. Τα ειπα και σε Κωστα και Πολεμαρχο.Το πραγματικο μακλαρεν θα το τρεξουμε,πιστευω και θελω πολυ,μετα το πανηγυρι,γιατι? Φανταστειτε να σεταραν διαγωνισμο με ....το Corvette Gt2!!!Ε @liakjim? Τι λετε θα γινοταν? 80 στους 100 δεν θα τελειωναν λαπ και θα πηγαινε το refund γονα! Θυμαστε το demo με το corvette gt2?Τρομαξε ο ντουνιας τοτε!Το τι ειχε ακουστει....και στο φιναλε ειχε κακο αποτελεσμα στις πωλησεις. Ε λοιπον εδω,γνωμη μου ε,προτιμησαν "ευκολο αμαξι"για τους νεους,MARKETING,να φερουν νεο κοσμο,νεο αιμα! Μερικοι χαρντκοραδες το πεταξαν,εβρισαν και τετοια. Εγω περιμενω κατι μετα το διαγωνισμο για να μιλησω. Στο Σιλβερ και στη Ζαντ οι χρονοι μου μετριοι δε αλλα εγιναν με αρχη default και σιγα σιγα προσαρμοστηκε λιγο στα δικα μου γουστα. Ουτε περιεργα drift,ουτε εξωγηινα toe και camber,ουτε περιεργα κοψιματα. Βεβαια δεν κοιτας καθολου θερμοκρασιες+φθορα μονο στο outlap να φερεις τα λαστιχα σε σωστη θερμοκρασια. Αλλο εμενα με παραξενευει που δεν αναφερθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ,θελω να δω με τι λαστιχα τελειωσαν τα αλιεν στον αγωνα? Αν και σπριντ ο αγωνας θελω να δω,εμεινε λαστιχο η ηταν τελειως ...φιλικα? Ακομα καλυτερα να δουμε με motec τον αγωνα ενος! Επισης χαθηκε μια Βραζιλια και Ιαπωνια να βαλουν?Κωλοβρετανοι,ψηλομυτες,ωχ..... Για τα αλλα τα πικαντικα,που νομιζω δεν τα εννοει κανενας,λεω οτι,ο καθενας θεωρει καλυτερο αυτο στο οποιο ειναι καλυτερος! Μονιμο παραπονο μου,παιδια τρεξτε τα σιμς που αγοραζετε,σκιστε τα,μονο ετσι εχετε αποψη,αφηστε τα παπαγαλακια στα φορουμς,οι πλειοψηφια δεν εχει ιδεα,μεταφερουν και ανακυκλωνουν τα ιδια και τα ιδια. Ανωτερος ανθρωπος αυτος που παραδεχεται το λαθος του, απο την αλλη υπαρχει γλωσσα στον πλανητη που δεν περιεχει τη λεξη ευχαριστω?????? Edited August 18, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.