spyder Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 4 hours ago, sC_w0lveS said: Ξερουμε τι πολιτικη θα ακολουθησουν για το gt3 pack? Θα πρεπει να εχεις αγορασει ολο το pack για να μπεις σε σερβερ που θα εχει αυτα τα αυτοκινητα ή θα αρκει ενα οπως στο r3e? (θα αγοραστει παντως ολο το πακετο, απλα πληροφοριακα ρωταω) Οχι δεν θα χρειάζετε όλο το GT3 pack για να μπείς σε σερβερ, ένα αρκεί, το έχουν πεί στο discord. Απ'οτι διάβασα θέλει 1 αεροτομή, σκληρή ανάρτηση για να γίνει η μούρη ελαφριά σε αίσθηση, πολύ αρνητικό toe μπροστά. Αυτός είναι alien που τα λέει. Ταχύτερο χρόνο κάνεις σε όλα τα sim με πολύ λίγο drift, το συγκεκριμένο είναι και κεντρομήχανο οπότε επιβάλεται να το πάς έτσι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 Πφφφ, τελείως μαμά με 50 λίτρα και είμαι στο 2 04....Παναργος...Το αμάξι δεν είναι άσχημο αν και περίμενα περισσότερα. Το corvette και Nissan της isi μου αρέσουν περισσότερο. Σκεφτόμουν το refund αλλά από την άλλη είμαι έναν αιώνα μακριά από το όριο οπότε δεν θα βιαστώ να το κρίνω. Το βράδυ θα μπω για δοκιμές σετ απ αν και δεν βλέπω να καταφέρνω πολλά πράγματα. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 (edited) Τρεις διαφορετικες κατηγοριες αυτοκινητων Δημητρη, Corvette GT2(κορυφη για μενα,μαζι με καποια αλλα...) Nissan GTR GT1 ...... Mclaren 650s GT3. Ποιο βιτσιοζικο φυσικα το GT2 με το το GT1. Η κατηγορια GT3 ειπαμε φτιαχτηκε για τα πλουσιοπαιδα που γουσταραν λιγη αδρεναλινη και ειχαντα φραγκα!!! Τιποτε δυσκολο και απαιτητικο,λεμε τωρα,σε σχεση πχ με τα GT1(θυμαστε το GTR2) Μην απογοητευεσαι,εχεις 2 sec απο σεταπ και αλλα 2 απο σωστες γραμμες και ταχυτητα εξοδου στις 2 μεγαλες ευθειες εισαι στο ...1.59 κατι!!!! Οριστε!!! Edited August 4, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 14 hours ago, marmagas said: Μακρια απο τιμονι μεχρι το Σαββατο,εχω σκασει,εκανα βολτα στα διαφορα σιμφορουμς ψαχνωντας-ψαρευωντας διαφορα για το νεο Μακλαρεν. Το δοκιμασα λιγο σε εναν σερβερ με πολλα ατομα,μεταξυ τους ηταν ο Enzo Bonito redline team allien,και ....δεν σας κρυβω σκεφτηκα refund! Στο 2.03(default ομως ετσι!) και οι οι πρωτοι 1.57,τωρα τρεχουν στο 1.56 και σε λιγες μερες 1.54-55. Εκμεταλλευτηκα την κατασταση και σταματησα το hotlapping και εκανα λιγη κατασκοπια μεσω ζωντανου ρηπλει,ειδικα πανω στον Enzo. Δικιο μεγαλο εχει ο @spyder,slide and rotate!!! Οχι ακριβως drift αλλα κατι σαν μικρο γλιστριμα και γλυκο γυρισμα του αμαξιου! Με default setup,πολυ downforce,δεν μπορεις να το πετυχεις αυτο,αρα πρεπει να τρεχει με πολυυυυ χαμηλη αεροτομη κατι σαν .....1!!!!! Δεν το εχω δοκιμασει ακομα,υπομονη μεχρι Σαββατο,αλλα νομιζω με καλες εξοδους στις δυο μεγαλες ευθειες του Σιλβερ.με χαμηλη αεροτομη οι χρονοι κατεβαινουν πολυ! Με τελειες,οσο μπορεσα,γραμμες και default setup,κατι σαν αορατο τοιχος σε εμποδιζει να κανεις καλο χρονο,ισως η υποστροφη θελει σκοτωμα εδω και ολα τα λεφτα σε υπερστροφικο στησιμο! Χρονος υπαρχει για δοκιμες και πειραματα,εδω χρειαζεται η βοηθεια του @rapid_fast,για τα ανατρεπτικα του σεταπια καθως ολων των παιδιων που γουσταρουν Gt3 cars. @liakjim,δοκιμασε αεροτομη 1,χαμηλωσε πισω,front toe στα πιο αρνητικα,σφιξε ελατηρια μπρος πισω. Εννοειτε αυτα μονο για hotlapping οχι για αγωνα! Επισης κατι παιζει με τα cuts,εδωσαν updated Σιλβερ,γιατι?Καπου κοβουν τα εξωγηινα!!! Για την 100αδα πολυ χλωμο το βλεπω,θα το δοκιμασω ομως! Μπραβο στους Κωστα και Πολεμαρχο,μακαρι να μπουν στην εικοσαδα και να τρεξουν,στον αγωνα ειναι σκυλια μαυρα και οι δυο τους! Η Σίλβερστον είναι πλέον μια απο τις πιο ηλίθιες πίστες που υπάρχουν... Η παλιά χάραξη βοηθούσε το στήσιμο με αρκετή αεροδυναμική ισχύ.. Η νέα χάραξη, ευνοεί στην μισή πίστα το όχημα με μηχανική πρόσφυση, αλλά στο άλλο μισό, δεν τιμωρεί το ίδιο αυτόν που δεν έχει καλή αεροδυναμική.. Αν τρέχεις με μικρές αεροτομές, κερδίζεις πάρα μα πάρα πολύ.. Αλλα πρέπει να έχεις απίστευτα μαλακό εμπρός το αυτοκίνητο, με τέρμα αρνητικό κάμπερ και σκληρό πίσω με κάμπες κάπου στο -2 με -2.8.. Ολοι που γλιστράνε στην στροφή, είναι σφιχτοί πίσω και μαλακοί μπροστά... Έτσι με σταθερό γκάζι, ή με λίγο γκάζι μέσα στη στροφή, μένουν στην γραμμή και την κλείνουν, όχι με το εμπρός, αλλά γλιστρώντας λίγο το πίσω προς τα έξω.. Αγώνας βέβαια δεν βγαίνει με αυτό τον τρόπο, δεν μένει λάστιχο.. (αλλά αυτά στην πραγματικότητα.. στο σιμ κάτι είναι διαφορετικό) Την τελευταία αριστερή δεξιά, έχει βοηθητικό δρόμο αμέσως πρίν.. Στον γύρο εξόδου, βγαίνεις απο εκεί, και στην δεξιά καταλήγεις με τρίτη τέρμα γεμάτη τέρμα γκάζι, και κερδίζεις 1.8 δευτερόλεπτα, γιατί μπαίνεις στον χρονομετρημένο σου με +40 χιλιόμετρα και βάλε... Οπως κάναμε παλιά στην ίμολα... για όσους ξερουν απο καλό σιμ ρεησινγκ... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 5, 2017 Report Share Posted August 5, 2017 Α ωραία έσφιξαν τα πράγματα https://www.studio-397.com/worlds-fastest-gamer/Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Μια χαρά το πάει, αν εσύ δεν μπορείς είναι δικό σου πρόβλημα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Κύριοι είστε σε λάθος νήμα. Εδώ είναι McLaren 650S GT3. μπορεί να μας διαβάζει και κόσμος που θέλει να μάθει 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 Πως φαίνεται ότι δεν έχει οδηγήσει ποτέ του κεντρομήχανο αυτοκίνητο στο όριο... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 7, 2017 Author Report Share Posted August 7, 2017 Σβήστηκαν άσχετα posts επί του θέματος. Συνεχίζετε κανονικά, μείνατε παρακαλώ πολύ επί του θέματος. Εννοείται άσχετα posts θα σβήνονται. Προς τους Moderators, άσχετα post τα μεταφέρετε στο Deleted posts. Eννοείται δεν πιάνετε κουβέντα με κανέναν γιατί και πως. Οτιδήποτε άλλο μόνο με pm. Αν επιθυμείτε κουβέντα για τα physics, υπάρχει ανάλογο thread. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 Οι χρόνοι απ'το competition με σχεδόν 1000 συμμετοχές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 Ολα default μεχρι εδω,απο δω και περα αρχιζουν τα δυσκολα! Απολαυση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 Άντε ρε φίλε δώσε πόνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 (edited) @andre,οχι πονο. Ο τροπος και η δομη του διαγωνισμου,σε βαζει δεν ξερω με τι κριτηρια σε σερβερ,μαζι με οδηγους που τις περισσοτερες φορες σου ριχνουν 4+ δευτερολεπτα! Λοιπον το μονο κακο που εκανε το στουντιο ειναι οτι εσπασε τον εγωισμο μερικων που νομιζαν οτι πρωτοι στο χωριο θα εκαναν βολτα εδω,αμ δε! Ανοιξαν διαπλατα πολλα ματια βλεποντας τα εξωγηινα να τρεχουν στο 1.57 χαμηλα και να δειχνουν το πως αφου ελευθερα εβλεπες καθε λαπ που εκαναν! Δικος μου στοχος αυριο το απογευμα ειναι να κατεβασω 1 δευτερο,στο 1.59 η ακομα καλυτερα 1.58!!! Οταν τρεχεις μαζι τους νιωθεις τοσο ...μικρος αλλα εκει μετραει το mentality και ο τσαμπουκας,αρχιζεις με οσα ξερεις και τρεχεις! Ποσες φορες το εχω πει,οταν τρεχεις με γρηγοροτερους μονο να μαθεις και να ανεβεις και εσυ μπορεις αρκει να μην τα παρατας και βρισκεις παπαντζες και δικαιολογιες. Το simracing ειναι πολυ ανταγωνιστικο χομπι,it will eat your brain!!! αλλα απο την αλλη σε ανταμοιβει με αυτοπεποιθεση! Οσοι το αγορασατε τρεξτε το,μην απογοητευτειτε αν δεν βγουν με τις πρωτες στροφες χρονοι,θα ερθουν αν δωσετε χρονο. Τωρα για τα αλλα του μαντ,την επομενη φορα που με στελνει καδο αλλαζει το παραμυθι,ετσι μαντουλη? και κατι ακομα,αποψη δικια μας γραφουμε οχι copy-paste,ετσι? Edited August 8, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 Παρακαλώ να σχολιάσει ο @rapid_fast μετά από παράκληση του @liakjim http://devbot.enterprises/share/2017-08-06_01-22-22.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 Παράκληση? Λάθος λέξη. Δεν παρακάλεσα ποτέ κανέναν. Αλλά έτσι και αλλιώς τωρα πέταξε το πουλάκι.Αφενός δεν χρειάζεται διότι απάντησε στο δίπλα φόρουμ αφετέρου ο αντμιν σας αποφάσισε ήδη ότι είναι εκτός θέματος και το έσβησε...ή οκ πήγε στον κουβά...Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 Οσο για το μεγα ευρημα σου Δημητρη,το περιβοητο βιντεο,η απαντηση ηρθε απο το ασετο φορουμ! rFactor 2's steering data during replays and liveview (ie. if you watch someone else live while in the pits), is interpolated/averaged out/smoothed out, which is why it appears to hover/autorotate/steer/slide with minimal/unusual steering input. This is also the case in AMS and last time I checked, iRacing. I believe the reason they interpolate the steering data is to save/minimize replay file sizes. From what I believe, AC is the only title to perfectly save all steering input data during replays, but during liveview (you're in the pits and want to watch someone else race from cockpit view) their steering data/inputs won't be 100% accurate. Μια χαρα το παει,απο μεσα δεν ειναι 100% και 1-1 οι κινησεις,κοψτε λοιπον την παπατζα αυτη! Αποψεις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΜΟΝΟ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 8, 2017 Report Share Posted August 8, 2017 Αν ειναι να μας μεταφερεις τι λεν στο ασετο τουλαχιστον να μας τα μεταφερεις ΟΛΑ! Τσιμουδια τωρα,αρχισαν για το AMS τωρα.οτι ναναι..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 8, 2017 Author Report Share Posted August 8, 2017 Από μέσα όταν δείχνει σε replay δεν έχει όλες τις λεπτομέρειες το rF2. Aλλά επαναλαμβάνω εγώ που το δοκίμασα υποστηρίζω ότι είναι τέλεια δουλειά με το τελευταίο μοντέλο ελαστικών. Πιστεύω ότι το McLaren είναι φανσταστική δουλειά με physics πολύ καλά ! 2 hours ago, marmagas said: From what I believe, AC is the only title to perfectly save all steering input data during replays, but during liveview (you're in the pits and want to watch someone else race from cockpit view) their steering data/inputs won't be 100% accurate. @marmagas, δεν μας ενδιαφέρει τι λένε οι άσχετοι με τα γραφικούλια και τα χρωματάκια... 2 hours ago, marmagas said: Αποψεις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΜΟΝΟ!!! Για να έχεις άποψη πρέπει να γνωρίζεις...αλλιώς δεν... 3 hours ago, andre said: Παρακαλώ να σχολιάσει ο @rapid_fast μετά από παράκληση του @liakjim http://devbot.enterprises/share/2017-08-06_01-22-22.mp4 Τι να σχολιάσουμε ??? Είπα το αυτοκίνητο τα σπάει. Είναι τέλειο από physics. To replay στο rF2 χάνει σε λεπτομέρειες και κίνηση, αυτό που βλέπεις δεν είναι η πραγματική κίνηση όταν τρέχεις live. Aπλά πήγανε κάτι άσχετοι από το forzassetto και αντί να σχολιάσουν τα physics, σχολίασαν χρωματάκια και γραφικούλια. Στα physics το forzassetto είναι arcade. Tι να σχολιάσουν οι άσχετοι ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 9, 2017 Report Share Posted August 9, 2017 Έχετε πολύ πλάκα. Πλέον περάσατε στο στάδιο της αυτο-γελοιοποίησης. Αρχικά όταν ανέβηκε το ριπλει λέγατε ότι ήταν τούμπανο και πήγαινε τέλεια. Τώρα λέτε ότι το ριπλει δεν δείχνει όλες τις λεπτομέρειες άρα τί? Δεν είναι τούμπανο. Παραλογισμός. Το ριπλει δείχνει ακριβώς πως μπορείς να οδηγήσεις στο rf2. Τα ίδια στο SF και στο radical αλλά και γενικά. Την σκαπουλαρεις με τεράστιες γωνίες ενώ μπορείς να το εκμεταλλευτείς για να κάνεις χρόνο με ανάλογο σετ απ. Σε αμάξι με σλικς θα έπρεπε να δαγκώνουν όπως γίνεται σε assetto και ams. Το λέω χρόνια τώρα και ευτυχώς είναι πλέον εμφανές σε όλους οπότε δεν είμαι τρελός. Τεσπα, ignore πλέον και διάλογος σε άτομα με κατάρτιση αλλά και ήθος βλ Παναγιώτηδες κτλΣτάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 9, 2017 Report Share Posted August 9, 2017 Χαρακτηρισμοί για τα υπόλοιπα μέλοι απαγορεύονται. Σύνελθε, πας γυρεύοντας... Το ότι δεν δείχνει όλες τις λεπτομέρειες το replay απο τη θέση του οδηγού είναι γνωστό απλά εσύ δεν το γνωρίζεις γιατί δεν ασχολείσαι με το rF2. Εκανα γύρω στους 15 γύρους με το Macca στη Silverstone με 2 αεροτομή και λίγο μαλακό ασσύμετρο σεταπ, έκανα 2:03, κατεβαίνει αλλά θέλει πολύ practice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 9, 2017 Report Share Posted August 9, 2017 Χαρακτηρισμοί για τα υπόλοιπα μέλοι απαγορεύονται. Σύνελθε, πας γυρεύοντας... Το ότι δεν δείχνει όλες τις λεπτομέρειες το replay απο τη θέση του οδηγού είναι γνωστό απλά εσύ δεν το γνωρίζεις γιατί δεν ασχολείσαι με το rF2. Εκανα γύρω στους 15 γύρους με το Macca στη Silverstone με 2 αεροτομή και λίγο μαλακό ασσύμετρο σεταπ, έκανα 2:03, κατεβαίνει αλλά θέλει πολύ practice. Να πάρει το ταπατοκ δεν υποστηρίζει ignore. Έχεις πολύ θράσος πάντως που αναφέρεσαι σε χαρακτηρισμούς...Πιο πολύ θράσος έχεις όταν λες ότι δεν έχω ασχοληθεί. Περιμένω μια λογική απάντηση περί των διφορούμενων σχολιασμών και εκμέρους σου ( αν καταλαβαίνεις τι εννοώ, αν όχι πες μου να το γράψω 3η φορά )Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 9, 2017 Report Share Posted August 9, 2017 Απο τις απορίες που εκδηλώνεις παντού παίρνεις απαντήσεις αλλά δεν τις δέχεσαι, πιστεύεις τα δικά σου όπως ότι τα slick δεν γλυστράνε ποτέ. Τι να πώ, έτσι ξυπνάς κάθε πρωί ζοχαδιασμένος να μπινελικώσεις κάποιον, μάλλον δεν κοιμήθηκες καλά. Αν θές μπινελίκια στο καφενείο εκεί θα φας καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 9, 2017 Author Report Share Posted August 9, 2017 2 hours ago, liakjim said: Τώρα λέτε ότι το ριπλει δεν δείχνει όλες τις λεπτομέρειες άρα τί? Δεν είναι τούμπανο. To replay δεν έδειχνε ποτέ όλες τις λεπτομέρεις. Είσαι τόσο άσχετος με το rF2 όσο εγώ με τα διαστημόπλοια. Απλά δεν έχεις ιδέα για για το sim, γιατί σαν άσχετος πάντα κοιτάς γραφικούλια και χρωματάκια. Κάνεις post από το forzassetto από όλους τους άσχετους για το πως πρέπει να οδηγιέται το GT3. Πως πρέπει να οδηγιέται με τι ? Με το arcade το forzassetto ??? Σου είπα απλά δεν λαμβάνεσαι υπόψη για τα physics του rF2, γιατί απλά είσαι άσχετος. Σου είπαμε γράψε για το GT3 και πας και αντιφράφεις posts από τους άσχετους...οι άσχετοι με τους άσχετους.Την επόμενη φορά είσαι για ban όμορφε να ξέρεις πάντως. Μας έχεις ζαλίσεις με τις ασυναρτησίες σου. 2 hours ago, liakjim said: Το ριπλει δείχνει ακριβώς πως μπορείς να οδηγήσεις στο rf2. Πόσο άσχετος μπορεί να είναι κανεις...και να γελοιοποιείται συνέχεια... 1 hour ago, spyder said: πως ότι τα slick δεν γλυστράνε ποτέ. E αυτό δείνχει και μαθηματικά ότι όχι μόνο δεν νιώθει, αλλά είναι και άσχετος τελειώς !!! Και όχι μόνο αυτό, πάει και συγκρίνει physics απο το arcade με το benchmark στα physics... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted August 9, 2017 Report Share Posted August 9, 2017 Ναι ξέχασα ότι απευθύνομαι σε πραγματικούς οδηγούς gt3...Μια οποιαδήποτε καμπύλη να δεις slip angle - lateral force και καταλαβαίνεις τις διαφορές. Αλλά αφήστε τον σχετικό να απαντήσει μιας και ως άσχετοι που είστε δεν ξέρετε τι σας γίνεται. Πλέον θα μιλώ μόνο με τον Παναγιώτη.Βέβαια ο άνθρωπος έχει ήδη απαντήσει "Εχεις δίκιο στο 100%..Είναι το ίδιο που φώναζα στο AC όταν είχα μπροστά μου το θοδωρή, που πήγαινε ντρίφτ, εγώ τραίνο, αυτός έκανε χρόνο και δεν χαλούσε λάστιχα (εβγαζε αγώνα), εγώ δεν έκανα χρόνο, και στους τελευταίους 3-4 γύρους δεν μπορούσα να κρατήσω το αμάξι μέσα.. άσχετος οδηγός γαρ που έτρωγα τα ελαστικά..Δεν δοκίμασα το αυτοκίνητο, θα το κατεβάσω μετά τις άδειες να το δοκιμάσω...Η συγκεκριμένη πίστα, με τη χάραξη που έχει τώρα, ευνοεί τα αυτοκίνητα με μηδέν αεροδυναμική, μόνο μηχανική πρόσφυση είναι αρκετή...Το ίδιο ισχύει και στο ασσέτο στη συγκεκριμένη πίστα..Το βίντεο είναι εξωπραγματικά υπέροχο.. σαν αναφορές μου πάντα έχω δύο πράγματα..1) τον Ayrton Senna που πήγαινε συνέχεια γλυστρώντας2) την τηλεμετρική μακλάρεν που πήγαινε συνέχεια στο τέλειο, και γλυστρούσε ιδανικά στο 10%..(Μάντεψε, ο Σέννα ήταν πιο γρήγορος..)Το χότλαπ που έβαλες, είναι μεγάλο σχολείο, τα κάνει όλα υπέροχα...Το αν είναι σωστό ή όχι, θα στο πώ όταν κατεβάσω και οδηγήσω..Μου φαίνεται λάθος αν φοράει σλίκς πάντως.. Οχι λάθος, τραγικό..Αν φοράει λάστιχα δρόμου είναι πολύ οκ.. αν είναι σλίκς είναι πολύ οχι οκ.."Επίσης κατασταλάξτε επιτέλους αν τα ρεπλει του rf2 είναι αξιόπιστος τρόπος γιατί με έχετε μπερδέψει με την ασχετοσύνη σας. Όταν το ανέβασα λέγατε ότι ήταν μια χαρά, τώρα ότι δεν τα δείχνει σωστά....ότι να ναι όμως χαχαχαχαχαχα....Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.