gchristod Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 (edited) 5 hours ago, mad_dog said: 5 hours ago, mad_dog said: Tα URD είναι κατεύθυνση Forzassetto. Αλήθεια? Πιο ό,τι να 'ναι δεν γίνεται. Άλλο τα γραφικά να είναι απλώς λειτουργικά κι άλλο να είναι είναι πρόχειρο port από το rf1. Το ίδιο ισχύει για την μόντσα. Νοιώθω σαν όλο το apex team να κάνουν gang bang τους βολβούς των ματιών μου. Έλεος και ήμαρτον μαζί. Τα apex είναι πιο μαλακά και συγχωρούν πολύ πιο εύκολα από τα urd. Είναι και πολύ πιο γρήγορα στη ευθεία. Με 3 γύρους στη μοντσα 1:52 με όλα default. Edited August 15, 2016 by gchristod 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 15, 2016 Author Report Share Posted August 15, 2016 Ξεκινάς με Ballast Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 Χέστηκα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 14 minutes ago, sC_w0lveS said: Ερωτηση. (παγιδα) ABS και ΤC εχουν αυτα; Εννοω αν μπορεις να τα κλεισεις-ανοιξεις κατ΄επιλογη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 (edited) Κανονικά έχουν και τα δύο, αλλά ο μαντ τα βγάζει επειδή του χαλάν την hardcorila. Εγώ είμαι της άποψης τα ηλεκτρονικά να είναι factory και να μη βάζουμε χέρι. Αλλά πώς θα μπαίνουν τρικλοποδιές μετά? Edited August 15, 2016 by gchristod 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 15, 2016 Author Report Share Posted August 15, 2016 (edited) 15 minutes ago, gchristod said: Είναι και πολύ πιο γρήγορα στη ευθεία. Με 3 γύρους στη μοντσα 1:52 με όλα default. O κανονικός χρόνος στην Monza είναι 1:47 Ο χρόνος σου απέχει έτη φωτός... ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ !!! Har har har 4 minutes ago, gchristod said: Κανονικά έχουν και τα δύο, αλλά ο μαντ τα βγάζει επειδή του χαλάν την hardcorila. Εγώ είμαι της άποψης τα ηλεκτρονικά να είναι factory και να μη βάζουμε χέρι. Αλλά πώς θα μπαίνουν τρικλοποδιές μετά? Aν θέλετε τα κάνουμε όπως είναι και στην πραγματικότητα. Δεν υπάρχει πρόβλημα, οτι αποφαστιστεί από τους συμμετέχοντες και αργά σαλιγκάρια όπως ο @gchristod... Edited August 15, 2016 by mad_dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 Οπως ειναι στην πραγματικοτητα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 +1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 15, 2016 Author Report Share Posted August 15, 2016 (edited) Tι έγινε εδώ ??? Τα αργά σαλιγκάρια βρήκανε ο ένας τον άλλον και φτιάξανε κόμμα ??? Har har har Από την έναρξη λοιπόν του πρωταθλήματος ακολουθουμε πιστά και τις προδιαγραφές των αυτοκινήτων. Θέλω κάποιος να κάνει post το Homologation GT3 To βρήκα: Group GT3 allows for a wide variety of car types to be homologated with almost no limit on engine sizes and configurations or chassis construction or layout. GT3 cars must be based on production road car models in mass production. Performance of all the Group GT3 cars are regulated, either by the GT Bureau of the FIA or by a series' specific ruling body, through a Balance of Performance that adjusts limits on horsepower, weight, engine management, and aerodynamics to prevent a single manufacturer from becoming dominant in the class. The cars in GT3 are designed to have a weight between 1200kg and 1300kg with horsepower between 500hp and 600hp. All cars have a very similar power to weight ratio but achieved either by high power and high weight such as the Mercedes-Benz SLS AMG or low power and low weight such as the Porsche 911 GT3. GT3 cars also have traction control, ABS and built in air jacks for quick pit stops. Edited August 15, 2016 by mad_dog 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 (edited) A Guide through the Confusing World of GT Classes The GT classes of sports car racing offer some of the most exciting and diverse forms of Motorsport, with many road-based cars of different specifications often sharing the track at the same time. This leads to great racing, but understanding the differences between them can be difficult. Here I will attempt to differentiate between the GT classes, so that you may enjoy the sport more fully. For the sake of clarity, we will stick to classes that currently exist. Attempting to research/explain GT classes before this point will get fairly confusing. I know this because I initially tried, and I got a headache. GTE GTE is currently the highest level of GT racing, and is further split into two levels, Pro and Am. GTE-Pro is largely defined by manufacturers and factory backed teams, and GTE-Am is for privateers. GTE-Am cars are required to be at least one year old or made to the previous year's specification. This category was called GT2 before 2011, and is called GTLM in the United SportsCar Championship. GTE cars must meet certain specifications designed to keep them closely related to the road cars they are based on. This is known as homologation. In order for a car to qualify, a large manufacturer (like GM) must produce at least one road going version of the car per week, or one car a month for small manufacturers (like Ferrari). These cars must also be available for sale, with an official launch campaign for the road car and network through which the car can be sold. The cars must have only two doors, a two or 2+2 seating configuration, and have bona fide sporting ambitions. The car is not required to use the engine it is offered with (although it usually is), but it is required to be a production engine used in a road car. Carbon fiber, titanium and magnesium cannot be used outside of parts like spoilers and wheels, unless the road car has a carbon cockpit. All cars are rear-wheel-drive, and engine-based traction control is allowed. Also, in an interesting nod to the Le Mans era of old, every GTE car is required to have 150 cubic decimeters of luggage space. Cars Currently Racing in GTE: Aston Martin Vantage GTE BMW Z4 GTE Chevrolet Corvette C7.R Ferrari 458 Italia GT2 Porsche 911 GT3 RSR SRT Viper GTS-R Cars Homologated for GTE, but not Currently Racing: BMW M3 GT2 Chevrolet Corvette C6.R Ferrari F430 GT2 Ford GT GT2 Jaguar XKR GT2 Lamborghini Gallardo LP560-4 GT Lotus Evora GTE Panoz Esperante GT-LM Spyker C8 GT2R These Series Currently Feature the GTE Class: FIA World Endurance Championship United SportsCar Championship European Le Mans Series Asian Le Mans Series International GT Open How Much Does a GTE Car Cost? Cars in this spec will cost you about $750,000. GT3 GT3 was initially launched in 2005 by the FIA, and was designed to fit under the GT2 specification. This category was designed to be much simpler and easier to drive than the GT1 and GT2 classes, so that amateurs and younger drivers could work their way up into higher levels of GT racing. This class has become the most popular class of GT racing in the world as it is present in most regional racing series all over the globe. In the United SportsCar Championship, GT3 cars are run in the GTD class with a different spec- rear wing. GT3 cars have no limit on engine sizes and configurations, chassis construction, or layout, but they must be based on road cars that are in mass production, and a large variety of cars have been homologated. Occasionally you will see privateers run older GT3 cars, even if they are not in production anymore. These cars have all been homologated for use in GT3, in alphabetical order. Some are no longer in use, but are still technically legal for use in GT3 races, even if they are not necessarily competitive. Those that have had their homologation expired are noted as such. Cars Currently Homologated for GT3: Ascari KZ1-R GT3 Aston Martin DBRS9 Aston Martin V12 Vantage GT3 Audi R8 LMS (Including R8 LMS Ultra) Bentley Continental GT3 BMW Alpina B6 GT3 BMW Z4 GT3 Chevrolet Camaro GT3 Corvette Callaway Z06.R GT3 Corvette Z06.R GT3 Dodge Viper Competition Coupe Dodge Viper Competition Coupe Series 2 Ferrari 430 GT3 Ferrari 430 Scuderia GT3 Ferrari 458 Italia GT3 Ford GT GT3 Ford Mustang FR500C GT Lamborghini Gallardo LP600 GT3 Lamborghini Gallardo LP600+ GT3 Lotus Exige GT3 Maserati Coupe Grand Sportif Light Maserati GranTurismo MC GT3 McLaren MP4-12C GT3 Mercedes SLS AMG GT3 Morgan Aero 8 GT3 Morgan Aero Super Sport Nissan GT-R Nismo GT3 Porsche 911 997 GT3 Cup (2006 model only) Porsche 911 GT3 Cup S Porsche 911 GT3 R SRT Viper GT3-R Venturi Atlantique GT3 Heritage Cars with Expired Homologation (No longer meet specification): Ford Mustang VDS GT3 (Homologation Expired) Jaguar XKR GT3 (Homologation Expired) Jaguar XKR-S GT3 (Homologation Expired) These Series Currently Feature the GT3 Class: 24 Hour Series ADAC GT Masters Asian Le Mans Series Australian GT Championship Belgian GT Championship Blancpain Endurance Series Brazilian GT Championship British GT Championship European Le Mans Series FFSA GT Championship FIA GT Series (Formerly Blancpain Sprint Series) GT Asia Series International GT Open Italian GT Championship Portuguese GT Championship Spanish GT Championship Superstars International Series (Formerly GTSprint International series) Super Taikyu Series Veranstaltergemeinschaft Langstreckenpokal Nürburgring (More popularly known as VLN) These Series allow GT3 cars to compete against cars of different specifications: Dutch Supercar Challenge (In the GT Class) Pirelli World Challenge (Featured in the GT Class) United SportsCar Championship (Featured in GTD alongside the Porsche 911 GT America) Super GT (Featured in the GT300 category) How Much Does a GT3 Car Cost? GT3 was designed to be cheaper to run, but a GT3 car will still set you back $420,000 Edited August 15, 2016 by John@John 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 (edited) mad άσε τις παπάτζες. Όταν μου λέγατε πώς να φτιάξω σέρβερ πρώτη φορά, δεν σου έλεγα ότι τα gt2/3/e έχουν tc και abs? Να σου θυμίσω τι έλεγες? Το raceroom πως σου φάνηκε? Μήπως ήταν υπερβολικά simulation για τα δοντάκια σου? Ούτε έναν καθαρό γύρο δεν σταύρωσες Ο λύκος γύριζε μια χαρά, πες του να σου δείξει καμιά γραμμή την επόμενη φορά. Έχεις καλομάθει με το forzafactor και δεν άντεξες το immersion... Edited August 15, 2016 by gchristod 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 16, 2016 Author Report Share Posted August 16, 2016 (edited) Nα σου πω την αλήθεια (αν και το γνωρίζεις είμαι oπαδός του R3E), το τιμόνι δεν είχε καλή συμπεριφορά, δεν μπόρεσα να βγάλω το κεντρικό ελατήριο (από τις δικές μου ρυθμίσεις το έχω ούτως ή άλλως off) και κάπου-κάπου το τιμόνι κλοτσούσε στα καλά καθούμενα. Τα αυτοκίνητα είναι καλά, θέλουν δουλειά ακόμη στα ελαστικά, από ότι είδα βελτίωσαν πάρα πολύ το setup σε ρυθμίσεις. Αν τα αυτοκίνητα είχαν την συμπεριφορά του rF2 νομίζω το rF2 θα είχε πρόβλημα...αλλά όπως είναι τώρα δεν μου άρεσε η συμπεριφορά...είναι σε καλό δρόμο, αλλά πρέπει να διαλέξουν...ή θα το αφήσουν όπως το Forzassetto (δηλαδή και καλά sim) ή θα το φτιάξουν sim. Το πρόβλημα (που το κατάλαβαν στο Forzassetto) είναι ότι οι hardcore sim racers είναι λίγοι. Για αυτό και το έβγαλαν για κονσόλα...αλλά όταν πας σε κονσόλα...αντίο sim... Αυτό όμως που με πόρωσε είναι ότι τα Fanatec v3 pedals τα αναγνώρισε και το φρένο όπως και το γκάζι είχαν FFB, δηλαδή αν μπλόκαρα τροχούς το φρένο είχε vibrations και αν σπίνιαρα το γκάζι είχε vibrations. Πάρα πολύ καλό feeling, κρίμα που το rF2 δεν το αναγνωρίζει... Γενικά μου άρεσε, αν ίσως είχα τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο τιμόνι να έκανα και τον αγώνα... 8 hours ago, gchristod said: mad άσε τις παπάτζες. Όταν μου λέγατε πώς να φτιάξω σέρβερ πρώτη φορά, δεν σου έλεγα ότι τα gt2/3/e έχουν tc και abs? Να σου θυμίσω τι έλεγες? Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...εγώ πάντα έλεγα να τρέχουμε όπως είναι τα αυτοκίνητα στην πραγματικότητα... Edited August 16, 2016 by mad_dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Είναι κι αυτό να βγεί, μάλλον προς το τέλος του καλοκαιριού. Τα 3d models φαίνονται πολύ καλά: GT3 World series by Simtek https://www.facebook.com/simtekmods/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 16, 2016 Author Report Share Posted August 16, 2016 Just now, gchristod said: Είναι κι αυτό να βγεί, μάλλον προς το τέλος του καλοκαιριού. Τα 3d models φαίνονται πολύ καλά: GT3 World series by Simtek https://www.facebook.com/simtekmods/ Και αυτό το παρακολουθούμε... Είπαμε θα δοκιμάσουμε πρώτα όλοι το APEX GT3, για να βγάλουμε συμπερασμα. μετά θα πιάσουμε της simtek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 @mad_dog τι ακριβώς σε χάλασε στην συμπεριφορά των GT3? Από περιέργεια ρωτάω, δεν σε τσιγκλάω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 16, 2016 Author Report Share Posted August 16, 2016 Το τιμόνι με χάλασε πάρα πολύ, καθόλου καλό FFB για τέτοιο τιμόνι που έχω είναι κρίμα...αλλιώς τα άλλα δεν με ενόχλησαν, πολύ καλή δουλειά, ίσως λίγο τα ελαστικά. Επίσης το setup δεν ακούει, έβγαλα λίτρα και κατέβασα αεροτομή και είχα πάλι ίδια τελική... Σου είπα, κρίμα γιατί ενώ έχει τις δυνατότητες το αφήνουν για την μάζα και όχι για τους hardcore racers... Κατά τα άλλα είναι καλό αλλά όπως σου είπα κρίμα γιατί το έχουν για την μάζα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Χμ, εγώ όταν μείωσα αεροτομή και καύσιμο είχα +9 με +10 χλμ τελική με την RUF.... Για το FFB σου δες αυτόν τον οδηγό: https://forum.sector3studios.com/index.php?threads/ffb-guide.55/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Αυτο με το "κλωτσημα" στο τιμονι, το παρατηρησα και γω χτες. Απο οτι ειδα σε μια οθονη εναρξης, που επαιζε ενα tip πανω, πρεπει να εχει να κανει με την ρυθμιση min ffb που εχουν προσθεσει. @gchristod??? Kατα τα αλλα, 2 μερες που το εχω πιασει παλι το r3e το φχαριστιεμαι πολυ. Ανοιξε το ματακι μου ξανα που ειχε δακρυσει τις τελευταιες μερες και ειχε βγαλει βλεβιτη ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 (edited) ακυρο... τωρα ειδα τον οδηγο για το ffb. καμια σχεση το min force.... Edited August 16, 2016 by sC_w0lveS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 (edited) Το κλώτσημα πού σας το έκανε? Random ή στο ίδιο σημείο στην πίστα? Δεν το έχω παρατηρήσει αν και τους τελευταίους μήνες, αν εξαιρέσουμε το χθεσινό, η μοναδική επαφή μου με το r3e είναι με τα WTCC. Χθες 'φχαριστήθηκα να βλέπω την Μόντσα, τον προηγούμενο καιρό απέφευγα να κοιτάω πέρα από την άσφαλτο φοβούμενος ρήξη αμφιβληστροειδούς Edited August 16, 2016 by gchristod 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 16, 2016 Author Report Share Posted August 16, 2016 2 minutes ago, gchristod said: Το κλώτσημα πού σας το έκανε? Random ή στο ίδιο σημείο στην πίστα? Δεν το έχω παρατηρήσει αν και τους τελευταίους μήνες, αν εξαιρέσουμε το χθεσινό, η μοναδική επαφή μου με το r3e είναι με τα WTCC. Συνέχισε εδώ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Προσπάθησα να δοκιμάσω το μοντ χθες, το γιατί προσπάθησα το αναφέρω ΕΔΩ και μπορώ να πω ότι ΔΕΝ με ενθουσίασε... Καταρχάς για το FFB για το οποίο γίνεται μεγάλη κουβέντα...ΔΕΝ στο δικό μου τιμόνι (Fanatec CSW v2) τουλάχιστον... Σημειώστε δε, ότι τα έτρεξα όλα τα αυτοκίνητα με stock ρυθμίσεις και ΔΕΝ πείραξα ΤΙΠΟΤΑ, ούτε σε τιμόνι ούτε σε setup αυτοκινήτων. Με τα μόνα αυτοκίνητα που κατάφερα να γυρίσω στην πίστα με ορθή φορά, δηλαδή με την μούρη εμπρός και τον κώλο πίσω, ήταν η Mercedes και το Porsche. Ferrari Κλπ, απλά δεν μπορούσα να τα οδηγήσω (μην βιαστούν οι διάφορες χελώνες να μιλήσουν για ικανότητα, αργός οδηγός κλπ γιατί μιλάω σοβαρά). Θα προσπαθήσω να κάνω κάνα γύρο σήμερα, μήπως φταίνε τα νεύρα μου και θα επανέλθω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 16, 2016 Author Report Share Posted August 16, 2016 Eίσαι άσχετος και αργός !!! Και ξεκινάς με Βallast !!! Har har har 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 17, 2016 Author Report Share Posted August 17, 2016 Ξεκινώ με στατιστικά των αυτοκινήτων. Πρώτα με την Porsche του APEX GT3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 19, 2016 Author Report Share Posted August 19, 2016 Tα χαρακτηριστικά της μηχανής στο APEX GT3 πολύ καλύτερα (τουλάχιστον στην μηχανή). Το διάγραμμα είναι μη γραμμικό ενώ στα URD το διάγραμμα είναι πτωχό σε δεδομένα και γραμμικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.