Jump to content

Apex GT3 2012


mad_dog

Recommended Posts

Η Μόνζα μου σπάει τα νεύρα ίσως είναι η πίστα που μισώ περισσότερο απ΄ όλες ,την τρέχω μόνο και μόνο γιατί αρέσει στον Βήτα χαχαχα.

Εν τω μεταξύ νομίζω πως έψαξες να βρεις ένα mod που έχει σχεδόν έτοιμο το σετάπ ,θα τ ακούσεις από τον Βήτα δεν έχει καμία σχέση με αυτά που τρέχαμε δεν ξέρω ποιό είναι πιο  μακριά από την πραγματικότητα πάντως είναι τελείως διαφορετικά τα νούμερα που θέλει εδώ,ίσως να κάνω και λάθος γιατί δεν το δοκίμασα και πολύ, θα μας πουν και τα υπόλοιπα παιδιά και φυσικά και οι μετρ του στησίματος Βήτας και Τζιμ.

Ισως να το έφτιαξαν έτσι  χάριν  του balanced performance .

ΥΓ: Δοκίμασα στο midohio  τι φοβερή πίστα του πάει γάντι και δεν κινδυνεύουν τα μάτια μας ,ωραία ηλιόλουστη φανταστική αυτή να τρέξουμε μετά .

 

14 minutes ago, mad_dog said:

Αυτοί που δώσανε like για το παραπάνω ξεκινάνε από τις τελευταίες θέσεις στην Monza και με ballast 250kg !!!

Δεν ξέρω αν το πρόσεξες είσαι κι εσύ μέσα.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, panosdimip said:

Η Μόνζα μου σπάει τα νεύρα ίσως είναι η πίστα που μισώ περισσότερο απ΄ όλες ,την τρέχω μόνο και μόνο γιατί αρέσει στον Βήτα χαχαχα.

Εν τω μεταξύ νομίζω πως έψαξες να βρεις ένα mod που έχει σχεδόν έτοιμο το σετάπ ,θα τ ακούσεις από τον Βήτα δεν έχει καμία σχέση με αυτά που τρέχαμε δεν ξέρω ποιό είναι πιο  μακριά από την πραγματικότητα πάντως είναι τελείως διαφορετικά τα νούμερα που θέλει εδώ,ίσως να κάνω και λάθος γιατί δεν το δοκίμασα και πολύ, θα μας πουν και τα υπόλοιπα παιδιά και φυσικά και οι μετρ του στησίματος Βήτας και Τζιμ.

Ισως να το έφτιαξαν έτσι  χάριν  του balanced performance .

ΥΓ: Δοκίμασα στο midohio  τι φοβερή πίστα του πάει γάντι και δεν κινδυνεύουν τα μάτια μας ,ωραία ηλιόλουστη φανταστική αυτή να τρέξουμε μετά .

 

Δεν ξέρω αν το πρόσεξες είσαι κι εσύ μέσα.

Έβαλα Monza για χάρη του @rapid_fast

Αν όμως είναι χάλια να το πείτε όλοι τι θέλετε, για να ξεκινήσουμε σαν πρώτο αγώνα με Mid-Ohio

 

Link to comment
Share on other sites

Η Μόνζα μου σπάει τα νεύρα ίσως είναι η πίστα που μισώ περισσότερο απ΄ όλες ,την τρέχω μόνο και μόνο γιατί αρέσει στον Βήτα χαχαχα.

Εν τω μεταξύ νομίζω πως έψαξες να βρεις ένα mod που έχει σχεδόν έτοιμο το σετάπ ,θα τ ακούσεις από τον Βήτα δεν έχει καμία σχέση με αυτά που τρέχαμε δεν ξέρω ποιό είναι πιο  μακριά από την πραγματικότητα πάντως είναι τελείως διαφορετικά τα νούμερα που θέλει εδώ,ίσως να κάνω και λάθος γιατί δεν το δοκίμασα και πολύ, θα μας πουν και τα υπόλοιπα παιδιά και φυσικά και οι μετρ του στησίματος Βήτας και Τζιμ.

Ισως να το έφτιαξαν έτσι  χάριν  του balanced performance .

ΥΓ: Δοκίμασα στο midohio  τι φοβερή πίστα του πάει γάντι και δεν κινδυνεύουν τα μάτια μας ,ωραία ηλιόλουστη φανταστική αυτή να τρέξουμε μετά .

 

Δεν ξέρω αν το πρόσεξες είσαι κι εσύ μέσα.


Σήμερα πήγα για ευθυγραμμιση το μπεμβε μου..
Λυπάμαι που θα το πω αλλά τα σεταπ μου είναι υποδειγματικα και επαληθευτηκα παλι σήμερα στην πραξη με αυτα που ζητησα να μου κανουν.
Ο τυπος μου ειπε οτι ξερω να στηνω αμαξι καλυτερα και απο οδηγους αγωνων βορειας ελλαδος..
Και για να παω στο θεμα μας..
Θα με κάνετε να παρω το μπεμβε για να το σεταπαρω και να χτυπησω 1.48.χχχ

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν σας λέω το χρόνο πάντως είναι κάτω από 1,50  οπότε πάμε για 1,48  όταν θα κατέβει ο Βήτας.

2 minutes ago, rapid_fast said:


Σήμερα πήγα για ευθυγραμμιση το μπεμβε μου..
Λυπάμαι που θα το πω αλλά τα σεταπ μου είναι υποδειγματικα και επαληθευτηκα παλι σήμερα στην πραξη με αυτα που ζητησα να μου κανουν.
Ο τυπος μου ειπε οτι ξερω να στηνω αμαξι καλυτερα και απο οδηγους αγωνων βορειας ελλαδος..
Και για να παω στο θεμα μας..
Θα με κάνετε να παρω το μπεμβε για να το σεταπαρω και να χτυπησω 1.48.χχχ

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

χαχαχα μαζί γράφαμε.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν σας λέω το χρόνο πάντως είναι κάτω από 1,50  οπότε πάμε για 1,48  όταν θα κατέβει ο Βήτας.

χαχαχα μαζί γράφαμε.

 


Να μπω λες το βράδυ;

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, rapid_fast said:


Να μπω λες το βράδυ;

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν υπάρχει σέρβερ, οffline το έτρεξα. 

Αν βέβαια θέλεις ψάχνουμε κι ότι βρούμε. 

Link to comment
Share on other sites

Aυτά τα είδε κανείς ή τζάμπα τα έκανα post...

Mε αυτό το εργαλείο βλέπεις στην ουσία το αυτοκίνητο, από κινητήρα μέχρι ελαστικά (φαντάζομαι αυτά μπορούμε να τα δούμε και στο Forzassetto έτσι @liakjim ???) 

Δεν ξέρω αν υπάρχουν αυτά στο Forzassetto, αλλά το θεωρώ πολύ βασικό να ξέρουμε με τι αγωνιστικό τρέχουμε. Πως είναι ο κινητήρας, τα ελαστικά με τα διαγράμματα, ο χρόνος που χειάζεσαι να αλλάξεις ελαστικά ή αν χαλάσει κάτι πόσο χρειάζεσαι, ο χρόνους που χρειάζεσαι να γεμίσεις με 50lt και πολλά άλλα.

 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, mad_dog said:

Στην περίπτωση που σηκώσω να μου πείτε τα GT3 τι βοηθήματα έχουν
 

hill assist, parking sensors και απενεργοποίηση των μισών κυλίνδρων για οικονομία στη βενζίνη.

 

Edited by gchristod
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, gchristod said:

hill assist, parking sensors και απενεργοποίηση των μισών κυλίνδρων για οικονομία στη βενζίνη.

To γνωρίζω ότι τοποθετείσαι με μια δόση πνεύματος για να δείξεις ότι υπάρχεις και εσύ...

Δίοτι στους αγώνες δεν γίνεσαι αντιληπτός εκεί στις τελευταίες θέσεις που είσαι και όλοι αναρωτιόμαστε αν έτρεχες μαζί μας !!!

Har har har 

Link to comment
Share on other sites

Group GT3 allows for a wide variety of car types to be homologated with almost no limit on engine sizes and configurations or chassis construction or layout. GT3 cars must be based on production road car models in mass production. Performance of all the Group GT3 cars are regulated, either by the GT Bureau of the FIA or by a series' specific ruling body, through a Balance of Performance that adjusts limits on horsepower, weight, engine management, and aerodynamics to prevent a single manufacturer from becoming dominant in the class. The cars in GT3 are designed to have a weight between 1200kg and 1300kg with horsepower between 500hp and 600hp. All cars have a very similar power to weight ratio but achieved either by high power and high weight such as the Mercedes-Benz SLS AMG[2] or low power and low weight such as thePorsche 911 GT3.[3] GT3 cars also have traction control, ABS and built in air jacks for quick pit stop.

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, marmagas said:

Group GT3 allows for a wide variety of car types to be homologated with almost no limit on engine sizes and configurations or chassis construction or layout. GT3 cars must be based on production road car models in mass production. Performance of all the Group GT3 cars are regulated, either by the GT Bureau of the FIA or by a series' specific ruling body, through a Balance of Performance that adjusts limits on horsepower, weight, engine management, and aerodynamics to prevent a single manufacturer from becoming dominant in the class. The cars in GT3 are designed to have a weight between 1200kg and 1300kg with horsepower between 500hp and 600hp. All cars have a very similar power to weight ratio but achieved either by high power and high weight such as the Mercedes-Benz SLS AMG[2] or low power and low weight such as thePorsche 911 GT3.[3] GT3 cars also have traction control, ABS and built in air jacks for quick pit stop.

Ωραία, άρα έχουμε ABS και traction μόνο.

Το μόνο που μένει είναι να μου πείτε τι τιμές θα βάλουμε για αυτά τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Aυτά τα είδε κανείς ή τζάμπα τα έκανα post...

Mε αυτό το εργαλείο βλέπεις στην ουσία το αυτοκίνητο, από κινητήρα μέχρι ελαστικά (φαντάζομαι αυτά μπορούμε να τα δούμε και στο Forzassetto έτσι @liakjim ???) 

Δεν ξέρω αν υπάρχουν αυτά στο Forzassetto, αλλά το θεωρώ πολύ βασικό να ξέρουμε με τι αγωνιστικό τρέχουμε. Πως είναι ο κινητήρας, τα ελαστικά με τα διαγράμματα, ο χρόνος που χειάζεσαι να αλλάξεις ελαστικά ή αν χαλάσει κάτι πόσο χρειάζεσαι, ο χρόνους που χρειάζεσαι να γεμίσεις με 50lt και πολλά άλλα.

 


Εγω τα είδα παντως...
Και μου αρεσε το μοντέλο προσφυσης των ελαστικων


Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είναι το τελευταίο μοντέλο ελαστικών CPM
Αα ενημερώνω
Εδώ τα ελαστικά για να πιάσουν θερμοκρασίες θέλει το ελάχιστο 4 με 5 γύρους
Μετά μπορείς να πιέσεις

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk


Link to comment
Share on other sites

Θέλετε να σηκώσω server ???
Στην περίπτωση που σηκώσω να μου πείτε τα GT3 τι βοηθήματα έχουν

Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk




Αν σηκώσεις θα μπω στις 2300 μέχρι την 0100

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



Θα έπρεπε να σε αφήσω να εκτίθεσαι μέσα στην ασχετοσύνη σου, αλλά δεν μπορώ να σε αφήσω έτσι.
Μάθε λοιπόν το αυτονόητο : δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα σιμ με την πραγματικότητα αν η πίστα δεν είναι laserscanned.
Αυτό το κάνεις μόνο σε σοβαρά σιμς όπου μάλιστα οι χρόνοι είναι μπαμ που λένε : http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&track=20&car=3401

Τώρα, bye

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αν και δεν διαφωνώ, νομίζω οτι τα αυτοκίνητα δεν είναι περασμένα όπως θα έπρεπε να είναι..
Π.χ. το ακρομπαρο στην μπεμβε δεν ειναι περασμενο με 4.5 κιλα βαρος, ουτε τα ημιαξονια με τα 6.5 κιλα βαρος και παει λεγοντας.
Οταν σχεδιαζα το χαμβι ειχα ενα αρχειο igis με 38.000 κομμάτια..
Και την κάθε βιδα ειχε με το βαρος της και το καθε περτσινι ακομα και τις μονωτικες κολλες..
Για να αποκτήσουμε το αρχείο η ΕΛΒΟ ειχε δαπανησει περιπου 49 εκατομμύρια ευρώ πακετο με τις αγορες και μονο..
Δυσκολο να σου δώσει η ΒΜW τέτοιο αρχείο για να κανεις την εξομοιωση..
Πραγμα που νομιζω φαινεται στα φυσικς των συγκρουσεων που ειναι σε ολα τα σιμ εκτος πραγματικοτητας..
Και ελπιζω να συμφωνουμε τουλαχιστο πως ολες οι προσομοιωσεις που παιζουμε ενα κεντρο βαρους υπολογιζουν σε ενα κουτι με ροδες οπου οι αναρτησεις τους συμπεριφερονται γενικοτερα βασισμενες σε ενα μοντελο καθαρα θεωρητικό..
Η ομαδα που ειχε βγαλει το σιμ για την ΒΜW ειχε μεν ολη την τηλεμετρια αλλα ειχε παρει και το πραγματικο αυτοκινητο, περασε κατι ηλεκτρονικα τσιμπουκια σε καθε ροδα και εκανε και εξτρα μετρήσεις...
Δυσκολο αλλα λιγότερο δαπανηρο.. αλλα αακριβες...
Και ειναι και εμφανες σε καθε σιμ νομιζω οταν το αυτοκινητο παει να τουμπαρει...
Ναι;;

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...