Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/01/2019 in Posts

  1. Και όμως ένας αποφάσισε να επενδύσει ουκ ολίγα ευρώ και να αγοράσει την πανάκριβη και εξαιρετικά γρήγορη BMW CSL Ίσως να θέλει να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στους πελάτες του, ίσως και να θέλει τα Σαββατοκύριακα να πετάγεται μέχρι την πίστα του Spa για να κάνει κανένα γρήγορο γύρο, το γεγονός είναι πως ο συγκεκριμένος επαγγελματίας πρέπει να είναι ο πιο γρήγορος… ταρίφας στον κόσμο. Και βέβαια, όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες πρόκειται για κανονικό ΤΑΧΙ και όχι για ειδικό όχημα μεταφορές VIP, όπου ίσως μια τέτοια επένδυση θα είχε κάποιο νόημα. Το γεγονός είναι ότι οι φωτογραφίες της συγκεκριμένης BMW CSL στους δρόμους της Glasbachrennen , κάνουν το γύρο του κόσμου και πολλοί είναι αυτοί που σίγουρα θα κακίζουν τον ταξιτζή για την επιλογή του, όμως εμείς λέμε πως απλά ζηλεύουν!..
    4 points
  2. Χριστός Ανέστη! Xρονια πολλα σε ολους, Είθε το Άγιο Φως να λαμπρύνει τη «στολή της ψυχής» μας και να την ατσαλώσει με υπομονή, για τα δύσκολα που ήρθαν, για τα άγνωστα που έρχονται,
    3 points
  3. And andre vs panos https://youtu.be/aLUcz69OA3Q
    3 points
  4. Καλή Χρονιά εύχομαι σέ όλους με υγεία ,ευτυχία καί θετική σκέψη ! Καλά αγωνιστικά χιλιόμετρα αγωνιάρηδες..!
    3 points
  5. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους
    3 points
  6. Θέλω να τονίσω για μια ακόμη φορά (δεν επαινώ τον @John@John) ότι το mod Group H Special από όσα mod έχω δοκιμάσει free και payware για το είδος του, δηλαδή τύπο αυτοκινήτων, είναι εκεί έξω το καλύτερο με διαφορά. Επαναλαμβάνω ότι τα physics είναι δουλειά πάνω από ένα έτος, με στοιχεία από αληθινά αγωνιστικά, όπως φρένα, αναρτήσεις, διαδρομή αναρτήσεων, κινητήρας και πόσα άλλα. Δεν είναι τιμές κουκουρούκου που θα έλεγε και ο @John@John. Επίσης η επιβράβευση έρχεται από έξω (βλέπε Josh Hoare) και Mark Pearce και πόσοι άλλοι όπως Γάλλοι που έχουν και δικό τους πρωτάθλημα και μόλις δοκίμασαν τα αυτοκίνητα παραμιλούσαν... Τα γραφικά δεν είναι θέμα για κάποιον που γνωρίζει από physics (βλέπε RBR), γιατί τα physics μοιράζουν εγκεφαλικά λέμε !
    3 points
  7. Οπως τα βλέπω σε 15 χρόνια που θα μαι χούφταλο του κερατά αν υπάρχω, θα με πείσουν πως κάτι άλλαξε...... Μέχρι τότε να στε όλοι καλά και μη πολυσκοτίζεστε για λεπτομέρειες ,start your engines και τα μυαλά στα κάγκελα ,αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει ..... Τα λέμε στην πίστα κάποια στιγμή ......
    3 points
  8. Glasbachrennen...η ιστορία μας θυμίζει ότι στις 7 και 8 Σεπτέμβρη του 1974 συναντήθηκαν πρώτη φορά οδηγοί με "πειραγμένα" αυτοκίνητα στο Bad Liebenstein για τον πρώτο αγώνα του Glasbachrennen. Ο καλύτερος χρόνος για το 2013 ήταν του Simone Faggioli με Norma M20FC 2:02,162 και το 2016 ο ίδιος έγραψε 2:01.557. Στον 22ο Internationalen ADAC Glasbachrennen το 2017 ο Christian Merli με την Osella FA 30 γράφει χρόνο 1:58.440. Στις 17.06.2019 στο εικονικό πρωτάθλημα αναβάσεων θα συναντηθούν οδηγοί από όλες τις μεριές του πλανήτη για να γράψουν χρόνους που θα μείνουν στην ιστορία. Η κατηγορία των αυτοκινήτων είναι η Group H Special με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τροποποιημένα μηχανικά μέρη όπως κινητήρας, 6τάχυτο κιβώτιο ( sequential manual gearbox), αναρτήσεις, φρένα κ.τ.λ. που αποδίδουν πάνω από 300 άλογα και φτάνουν μέχρι 460 άλογα. Oι οδηγοί θα προσπαθήσουν να γράψουν τους καλύτερους χρόνους μετά από 3 περάσματα. Όλοι νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και μερικοί με εμπειρία από αγώνες GT3 και F1 που υπάρχουν αναμεσά τους νομίζουν ότι μπορούν να είναι οι γρηγορότεροι. Όμως τα γεγονότα έδειξαν ότι το Hillclimb είναι αδρεναλίνη που εκτοξεύεται στα ύψη σε αυτήν την μικρή διάρκεια του αγώνα. Ο μόνος αντίπαλος είναι ο χρόνος που τους περιμένει υπομονετικά στην γραμμή τερματισμού. Και οδηγοί από GT3 και άλλες κατηγορίες δέχτηκαν ότι το hillclimb είναι άλλη κατηγορία αγώνων που σε μερικά λεπτά απελευθερώνει όση αδρεναλίνη χρειάζεσαι για έναν ολόκληρο αγώνα Le Mans ! Αν αισθάνεσαι έτοιμος και νομίζεις ότι είσαι γρήγορος σε περιμένουμε στην Δευτέρα στην ανάβαση Glasbachrennen να αποδείξεις σε όλους τους simracers ότι ανήκεις στους γρηγορότερους του πλανήτη ! Ανάμεσά τους και ο γρηγορότερος sim racer του πλανήτη ο @mad_dog ή αλλιώς "Π ι λ ό τ ο ς"...
    3 points
  9. Καλησπέρα racers ! Eνα βιντεάκι από τις μάχες με τον vita ! Αν θέλει κάποιος από την παρέα στον faust είμαστε τις Πέμπτες και μπορεί και τις Τρίτες από τις 10 και μετά ....
    2 points
  10. Δηλώσεις μετά τον αγώνα (οδηγός: mad_dog) Είμαι άνθρωπος που δεν κάνει δηλώσεις μετά τους αγώνες γιατί τα έργα και οι πράξεις μιλούν από μόνες τους. Κατέβηκα σχεδόν χωρίς προπόνηση με τους άσπονδους εχθρούς μου να με περιμένουν στην γωνία ελπίζοντας να κάνω το λάθος. Ενας Πιλότος δεν κάνει ποτέ λάθη και τίποτα δεν είναι τυχαίο, οι αλλαγές ταχυτήτων, το τιμόνι και η αισθηση του γκαζιού με το φρένο μοιάζουν περισσότερο με χορο μπαλέτου παρά οδήγηση. Και όμως ένας Πιλότος όταν οδηγά το θέαμα που μένει και αφήνει να πλανάται είναι λες και βλέπεις μια χορογραφία στην άσφαλτο. Οι κινήσεις απαλές και όμως δείχνουν άγριες σαν τα κύματα της θάλασσας, που μόνο ο Πιλότος μπορεί και είναι σε θέση να δαμάσει. Για να μην μακρυγορώ, θέλω να πω ότι αυτός ο αγώνας ήταν ένας περίπατος χωρίς αγχος, μια βόλτα στην εξοχή ή αν προτιμάτε μια χαρούμενη βόλτα στο ηλιοβασίλεμα. Οδηγοί που τόλμισαν και με κοίταξαν στα μάτια (ονόματα δεν λέμε ούτε ρουφιάνοι είμαστε @troffeo τον λένε) έμειναν με την απορία και με τις σκέψεις πως είναι αδύνατον όχι μόνο να με πλησιάσουν στους χρόνους αλλά απεντίας είναι θείο δώρο να έχουν την χαρά να αγωνίζονται δίπλα μου ! Τα λέμε στον επόμενο αγώνα αγαπητοί μου φιλοί και οπαδοί μου ! Statements after the race (driver: mad_dog) I am a person who does not make statements after the races because the works and deeds speak for themselves. I went down almost without training with my helpless enemies waiting for me in the corner hoping to make a mistake. A Pilot never makes mistakes and nothing is accidental, the gear changes, the steering wheel and the feeling of the accelerator with the brake are more like a ballet dance than driving. And yet a Pilot when he drives the spectacle that stays and lets it wander is as if you see a choreography on the asphalt. The movements are gentle and yet look wild like the waves of the sea, which only the Pilot can and is able to tame. Not to be outdone, I mean this race was a stress-free walk, a walk in the countryside or if you prefer a happy walk at sunset. Drivers who dared and looked me in the eyes (we do not say names or we are traitors, they call him @troffeo) were left with the question and the thoughts that it is impossible not only to approach me in time but in return it is a divine gift to have the joy of fighting side by side my! See you in the next match my dear friends and fans!
    2 points
  11. Σορρυ που δεν ήρθα χθες, με πήρε ο ύπνος νωρίς. Τα λέμε στο επόμενο.
    2 points
  12. Χωρίς πατέντα που θα ήταν αυτή η χώρα. Ιδέα-σχεδιασμός-υλοποίηση Ο Ξάδερφος. Το κάτω μέρος που έσπασε σε δυο σημεία, μέσα έξω λάμα για τις απότομες επιταχύνσεις επιβραδύνσεις. Συν διαγώνια στήριξη με λάμα για τα πλευρικά G. Ηλεκτροκολληση Κόψιμο Τρύπημα βίδωμα βάψιμο. Ο μάστορας έδωσε εγγύηση για μοτέρ μέχρι 780hp. Βρήκα και παρήγγειλα ένα ζευγάρι καινούρια αλλά θα παραλάβω σε 30+ μέρες. Δεν προλαβαίνουν λόγω covid.
    2 points
  13. Μπαίνω.. δεν με ειδες? Ουγγαρία έχεις... Ο σέρβερ έχει πρόβλημα με τα επιλεκτικά αποτελέσματα και τις αποκρύψεις των χρονων των υπερ-οδηγών.. Π.χ. Μονζα 1,43,580 που κανένας άλλος παγκόσμια δεν κατάφερε να κάνει... Ρωτάω ξανα.. Αφού μπορούσες να τον κλείσεις και να μην περάσει, γιατί τον άφησες και μετά τον τράκαρες? Αυτό δεν καταλαβαίνω. Εχεις εξήγηση? απο το πρωί το σκέφτεσαι.. Πες κάτι..
    2 points
  14. Αλλη φορα μην βαζεις το κρανος για να καταλαβω οτι εισαι εσυ αχαχαχαχαχα
    2 points
  15. Τι λες ρε παιδι μου τωρα..........πολλα ετη φωτος μπροστα μιλαμε. Ειπαν ποτε βγαινει να κανω preeorder ???
    2 points
  16. Πάντως οτι καλύτερο έχω δει σε motion rig. Μετά τον αγώνα σίγουρα χρειάζεσαι σάουνα και σπα.
    2 points
  17. INTRODUCING THE GT PRO & CHALLENGER SERIES 2020 https://www.studio-397.com/rfactor2-gt-series-2020/
    2 points
  18. Εγώ λέω να κάνεις ένα σέρβερ γνωριμίας με Password για τα παιδιά εδώ, να δοκιμάσουν το παιχνίδι αυτήν την Πέμπτη. Ας αφήσουμε τις ακρότητες για μετά ? Αντε @andreκαι @spyderπροτείνω να το αγοράσετε αν δεν το χετε κάνει ακόμα και φυσικά όποιος άλλος θέλει πιστεύω είναι καλοδεχουμενος από τον admin @mad_dog.. ΥΓ. Προτείνεται ανεπιφύλακτα και δια ροπάλου η χρήση VR η εμπειρία γίνεται εκ των ουκ άνευ και δια παντός.
    2 points
  19. Καλή χρονιά κι από μένα στα παλικάρια που φυλάνε τις Θερμοπύλες του simracing.
    2 points
  20. Καλά Χριστούγεννα σε όλους τους φίλους συνοδηγούς αργούς (@troffeo, @rapid_fast) και γρήγορους (oπως @mad_dog, @spyder, @andre, @panosdimip, @John@John και όσους άλλους έχω ξεχάσει) ! Har har har
    2 points
  21. Καλές γιορτές @panosdimip :) οπως και Χρονια Πολλα με υγεια και σε ολους και στις οικογενιες σας. Καλα Χριστουγεννα !!!!!
    2 points
  22. Πρόσφατα είχα το ίδιο πρόβλημα και έσβησα το player.json και έφτιαξε, άβυσσος τα ΠιΣι Το ACC καλύτερο του AC αλλά το rF2 έχει καλύτερη πληροφορία στο τιμόνι όπως κι εσύ κατάλαβες.
    2 points
  23. Απο ότι λένε εδώ παίζουν τα Simucube 1 και 2, Heusinkveld pro και ultimate pedals, Heusinkveld shifter και dsd button box
    2 points
  24. Έχω το Oculus rift CV1, το οποίο είναι σχεδόν προηγούμενο μοντέλο από το S. Λεω σχεδόν γιατί ουσιαστικά περιμένουν να βγει το Oculus 2 που θα έχει σημαντικές διάφορες! Για πρώτη φορά θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον άσχετο σε ότι αφορά την αίσθηση και τον ρεαλισμό, όταν χρησιμοποιείς VR! Τα λέει όλα, αν και δεν μπορούν να ειπωθούν αλλά μόνο να τα βιώσεις για να καταλάβεις την τεράστια διαφορά. Θα μπορούσα να πω ότι είναι σαν να βλέπεις ταινία ασπρόμαυρη του Βωβού κινηματογράφου και μετά να τρεις τον πόλεμο των άστρων, με υπερπαραγωγή έγχρωμη από το Χόλιγουντ (και βάλε)!!! Το μόνο «μείον» που εντοπίζω είναι η ζεστη, όχι τόσο από την προσπάθεια, η οποία προέρχεται από την λειτουργείς των οθονών που βρίσκονται ακριβώς εμπρός από τα μάτια σου σε κλειστό περιβάλλον. Υπάρχουν όμως λύσεις για αυτό (διάφορες μοντες) αν και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα βγουν και από τους παραγωγούς. Τα γυαλιά του Φιλοθεου είναι αναβάθμιση σε σχέση με τα δικά μου, στον τομέα των γραφικών που μειώνουν πολύ το screen door effect, αλλά και επειδή χρησιμοποιούν LCD οθόνες αντί για OLED. Για να μην βιώνεις όμως καταστάσεις sickness πρέπει να είναι ΟΚ ο οργανισμός σου, αλλά κυρίως να έχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ υπολογιστή σε ΟΛΑ του τα κομμάτια! Πολυ θετικά ακούγονται και για την πρόταση της Valve (steam), αλλά και για την πρόταση της HP η οποία θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο ως τελική έκδοση. Το κόστος για αγορά ΝΕΟΥ εξοπλισμού, θα είναι δυστυχώς πάνω από €600, αλλά για εμένα είναι το ίδιο καθώς για να παίξεις με 3 καλές οθόνες χρειάζεσαι τα ίδια χρήματα. Φιλοθεε ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ρε φίλε!!!
    2 points
  25. Λοιπόν, θα τοποθετηθώ επί του θέματος στο όνομα που ακούει VR. Κατάφερα καθαρά από τύχη να αποκτήσω -από κάποιον που του προξενούσε ζαλάδες- το Oculus Rift S σε πολύ καλή τιμή σχεδόν τζάμπα. Μιλάμε για συσκευή 5 ημερών... Λοιπόν, για μένα ήταν θέμα γιατί τώρα δεν μπορώ να έχω τις τρεις οθόνες. Οπότε αναγκαστικά θα πήγαινα σε λύση VR, αλλά όχι να δώσω και 600€-800€. Και να τα είχα δεν θα τα έδινα. Μέχρι 400€ το πολύ θα έδινα. Δοκίμασα το rF2 και μόνο στα GT3, ειδικά την Porsche. Tην πρώτη φορά είχα ζαλάδες γιατί έτρεξα στην Mid Ohio που έχει ανηφόρες κατηφόρες, τυφλές με ανάβαση και στροφές κ.τ.λ. Kαταρχήν να πω ότι η αίσθηση ειδικά την πρώτη φορά που κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο είναι χωρίς λόγια. Ειδικά αν το μοντέλο είναι με λεπτομέρειες απλά μένεις χαζός. Μετά η οδήγηση, που όπως είναι γνωστό τρέχω με όλα βγαλμένα όπως και τιμόνι και στο rF2 είναι σαν να είσαι μέσα. Αλλά κύριοι, ιδρώνεις πολύ, έχεις άμεση επαφή με το αυτοκίνητο και λειτουργείς αλλιώς από ότι όταν τρέχεις με οθόνες. Προσωπικά ίδρωσα πολύ και κουράστηκα, σαν να οδηγούσα αληθινό αμάξι. Το αίσυημα είναι τέτοιο, που είναι πράγματι σαν να είσαι μέσα. Ειδικά στις δοκιμές κοιτούσα επάνω δεξιά τον καθρέπτη όπως στις αληθινές καταστάσεις, ή κοιτούσα δεξιά, αριστερά ή στις στροφές κοιτούσα αλλιώς όπως θα έκανα με το αληθινό αυτοκίνητο. Περιττό να πω, ότι από εδώ και πέρα ΜΟΝΟ με VR. Στο ACC, μου άρεσε αρκετά γιατί εκεί είναι και η λεπτομέρεια μεγαλύτερη, αλλά το feeling και τα physics σου χαλάνε αυτήν την ωραία αίσθηση. Βέβαια εννοείται ότι μόνο θετικά μπορώ να πω και για το ACC που προσπαθεί και πιστεύω είναι στον σωστό δρόμο. Εγώ το υποστηρίζω από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε. Για να μην μακρηγορώ, θα πω μόνο ότι όποιος βγάζει χρόνους με το VR είναι χεράς, είσαι σε καταστάσεις ρεαλιστικές, βλέπεις μόνο το αυτοκίνητο, τον δρόμο και όλη αυτή η συνεργασία σε βάζει μέσα στον ρεαλισμό. Δηλαδή ότι και να πω τώρα δεν έχει νόημα, εκτός αν κάποιος δοκίμασε με VR. Αλλιώς ότι και να πω δεν θα γίνει κατανοητό. Σκεφτείτε μόνο ότι είσαι τελείως συγκεντρωμένοςμ γιατί με τα VR δεν βλέπεις έξω, δηλαδή δεν έχεις επαφή με το περιβάλλον του δωματίου. Αλλά όπως είπα μόνο αν δοκιμάσετε. Δεν ξέρω αν ο γρουσούζης μπορεί να το θέσει καλύτερα ή να το εξηγήσει καλύτερα.
    2 points
  26. Καλημέρες!!! Για ποιο πρωτάθλημα μιλας??? Απο αυτό το malt whisky που πινεις, πρέπει να σε «πειράζει» η χημική ένωση του δρύινου βαρελιού με το ελάχιστο και ζεστό οξυγόνο που αναπνέεις στην περιοχή σου... ???????? Εγώ, δεν νομίζω να καταφέρω να τρέξω αγώνα, ούτε να ανοίξω υπολογιστή δλδ, πριν το τέλος Αυγούστου με τίποτα!!! Πολυ δουλειά, πολλές υποχρεώσεις και καθόλου χρόνος! Οχι ότι χρειάζομαι χρόνο για να κερδίσω τον «άσχετο», αν βάλεις @mad_dog μόνο τους αγώνες που έχω τρέξει και τους δικούς σου καλύτερους οποιους θέλεις, πάλι σε έχω ?, αλλά όπως έχω ξαναγράψει όταν κανείς 1.500 χιλιόμετρα την βδομάδα για δουλειά, ΔΕΝ μπορείς να κάτσεις μπροστά σε τιμόνι για να τρέξεις αγώνα ούτε για πλάκα! Επιπλεον, αυτή την βδομάδα είχα κανονίσει να τρέξω τον αγώνα, αύριο Δευτέρα το απόγευμα βαφτίζει ο Θάνος (thazio για όσους ξέρουν) τον γιο του και έτσι ο «άχρηστος» με το ΤΑΧΙ γλιτώνει για ακόμα μια φορά: 1. Το διασυρμό-εξευτελισμο 2. Τα νεύρα και την γνωστή εξαφάνιση του μετά από το τέλος του αγώνα, χωρίς «καληνύχτες» 3. Την «ταραγμένη» ψυχική υγεία που του προκαλεί το Γκρι ΜΚ2 με το νούμερο 18!!!! Καλο αγώνα σε όλους και κυρίως ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!
    2 points
  27. Αγαπητοί φίλοι συνοδηγοί, για πρώτη φορά θα είχαμε την τιμήνα είχαμε στην πρώτη θέση έλληνα οδηγό, τον @andre αλλά για μια ακόμη φορά οι χαρές διαδέχτηκαν την λύπη. Πολύ γρήγορος ο @andre έδειξε ότι έμαθε την ανάβαση και τα σημεία που έπρεπε να προσέξεις, αλλά είπε ότι η ανάβαση έχει και άλλα σημεία που αν τα προσέξεις κατεβάζεις χρόνο, αλλά δεν υπήρχε ο κατάλληλος χρόνος προετοιμασίας. Οι Γάλλοι έδειξαν ότι δεν τρέχουν για πλάκα αλλά το βλέπουν το θέμα επαγγελματικά και αυτό φαίνεται από τις ώρες που είναι στον server αλλά και από τους χρόνους που γράφουν. Ο @spyder πολέμησε αρκετά, στο 3ο πέρασμα έγραψε και τον καλύτερο χρόνο του, σίγουρα αν είχε χρόνο για setup και δοκιμές θα κατέβαζε αρκετά κάτω τον χρόνο. Εγώ, δηλαδή ο Πιλότος, δεν είχα κάνει προπόνηση (αν και δεν χρειάζεται για έναν οδηγό σαν εμένα), δεν έδειξα την απαραίτητη σοβαρότητα, επειδή είδα την ανάβαση πατημένη, έλα όμως που είχε σημεία που έπρεπε να πας φυλαγμένα και αν έμπαινες όπως έπρεπε θα κατέβαζες αρκετά χρόνο. Η μπέμπα προσπάθησε, στις ευθείες η άσφαλτος κρυβότανε από τον φόβο της στο πέρασμα του θηρίου, αλλά ο οδηγός δεν μπόρεσε να την δαμάσει όπως έπρεπε και τερμάτισε τελικά 4ος. Ο φίλος @stauros gr πάλεψε, υπήρχε πρόβληα με το αυτοκίνητο και δεν ήταν όπως το ήθελε ο οδηγός. Στον αγώνα όμως έγραψε καλούς χρόνους. Ο @troffeo άφαντος, αφού κατάλαβε ότι δεν μπορεί πλέον να με φτάσει στην βαθμολογία, βρίσκει δικαιολογίες για να μην τρέχει... Ο @John@John και αυτός πολύ γρήγορος αν σκεφτούμε ότι έκανε 5-6 περάσματα και μετά έτρεξε στον αγώνα. Ο καινούργιος οδηγός (Mitsoscoupe) τερμάτισε, αν και θα μπορούσε καλύτερα, σίγουρα θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Έναν καημό βέβαια έχω, που θα πάρω το πρωτάθλημα χωρίς τον αυστραλό, αλλά δεν μπορεί να τα έχουμε και όλα δικά μας... Θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση !
    2 points
  28. Φίλοι συνοδηγοί, ο αγωνας στην ανάβαση Trento Bondone θεωρείται ότι είναι η πράσινη κόλαση για τις πίστες. Είναι μια μεγάλη ανάβαση, δύσκολη, κλειστή και με πολλά σημεία παγίδες. Σε αυτόν τον αγώνα δεν μπόρεσα να τερματίσω. Ίσως έφταιγε το setup και το configuration της θέσης οδηγού, αλλά δεν είναι καμία δικαιολογία για έναν οδηγό παγκοσμίας κλάσης όπως ο Πιλότος. Οι δικοί μας τα πήγανε αρκετά καλά, αλλά οι ξένοι για μια ακόμη φορά έδειξαν ότι η προετοιμασία και το stup παίζει καθοριστικό ρολο. Γράψανε χρόνους πολύ καλούς και έδειξαν πόσο ζεστά έχουν δει το θέμα. Συγχαρητήρια σε όλους όσους είδαν καρό σημαία και θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση.
    2 points
  29. Το επίπεδο της συζήτησης σας με συγκίνησε.
    2 points
  30. -69*Κύριοι συνοδηγοί, φίλοι και οπαδοί (του @mad_dog), ο αγώνας στο Glasbachrennen βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL μη ικανοποιημένο, δοκιμάστηκαν πολλά setup, αλλά η μπέμπα αν και τέρας δεν ταίριαζε καθόλου σε αυτήν την ανάβαση. Η μπέμπα θέλει άπλα και όχι κλειστά κομμάτια για να δείξει τον επιθετικό της χαρακτήρα. Ο οδηγός σκέφτεται να αλλάξει αυτοκίνητο και άς έχει ποινή μηδενισμού. Αλλά δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο να μαντρώσει το ταλέντο του και να δώσει χαρά σε τρισάθλια σαλιγκάρια. Απλά το κάνει για να ανέβει και ο ανταγωνισμός διότι ακόμη και με τον μηδενισμό το πρωτάθλημα θα το κατακτήσει. Στα του αγώνα τώρα, οι Γάλλοι έκαναν πολύ προπόνηση και αυτό φάνηκε από τους χρόνους. Τα μικρά αυτοκίνητα με το ιδανικό setup έδειξαν τι είναι ικανά να κάνουν. Οι δικοί μας οι Έλληνες πάλεψαν αλλά δεν τα κατάφεραν. Οι Γάλλοι το έχουν πάρει ζεστα, αφού ακόμη και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές χτες ήταν στον server και παρόλο που είχε βροχή ήταν μέσα και έτρεχαν. Αυτό μόνο για να δείτε πόσο ζεστά έχουν πάρει το θέμα. Στον επόμενο αγώνα ο οδηγός θα κατέβει πολύ πιθανόν με άλλο αυτοκίνητο για να δείξει γραμμές και πως οδηγάνε σε μια ανάβαση 17km ! Αλλά ακόμη είναι νωρίς μπορεί να κριθεί από τις δοκιμές που θα κάνει με την μπέμπα προτού προβεί σε αυτήν την μεγάλη απόφαση, αλλαγής αυτοκινήτου. Οι αναβάσεις είναι ένα πολύ δύσκολο άθλημα, γιατί τα λάθη δεν συγχωρούνται. Έχεις 3 ευκαιρίες να αποδείξεις τι μπορείς να κάνεις και από εκεί και πέρα θα κριθείς από το χρονόμετρο και τους αντίπαλους οδηγούς. Όταν είσαι στην γραμμή ανάβασης, μιλάω πάντα για το online αγώνα, o αγωνοδίκης φωνάζει το νούμερο του αυτοκινήτου και ετοιμάζεσαι να πας στην γραμμή εκκίνησης. Εκεί βλέπεις τον αντίπαλο που ετοιμάζεται να κάνει εκκίνηση και σκέφτεσαι ότι είσαι γρηγορότερος. Μερικοί οδηγοί σαν εμένα είναι ψύχραιμοι, μερικά άλλα σαλιγκάρια τα κυριεύει ο πανικός και αυτό φαίνεται από τις θέσεις και την βαθμολογία... Μείνατε συντονισμένοι, η επόμενη ανάβαση είναι 17.3km !!!
    2 points
  31. Αγαπητοί μου φίλοι συνοδηγοί και τρισάθλιο σαλιγκάρι @troffeo, o 5ος αγώνας Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL 3.5 (με τα θηριώδη 440 αδάμαστα άλογα να τραντάζουν την γη στο πέρασμά τους στα ικανά και χειρουργικά χέρια του Πιλότου) όχι έτοιμο και ικανό να απειλήσει τα υπόλοιπα πληρώματα και να γευτεί την θέα εκεί ψηλά στο βάθρο όπου έχει συνηθίσει να βρίσκεται. Το αγωνιστικό δεν είχε καλό setup, και τα περάσματά του πτωχά και πολύ μακριά παό τους πρώτους. Στον αγώνα αυτόν, υπήρξαν δυνατά πληρώματα από την Γαλλία και το FIAT X/19 έδειξε τι είναι ικανό να κάνει σε κλειστές αναβάσεις. Σίγουρα και η προετοιμασία έπαιξε κάποιο ρόλο, αλλά οι μηχανικοί έστησαν έτσι το αγωνιστικό που πατούσε σαν κάρτ. Τάπα οι Γάλλοι και το FIAT σαν σαύρα δεν ξεκολλούσε λέμε ! Οι δικοί μας Έλληνες πάλεψαν άλλα έπεσαν με τιμή στην μάχη. @spyder και @andre γρήγοροι όπως πάντα αλλά 3 sec διαφορά σε αυτές τις συνθήκες μοιάζουν με ώρες. Οι Γάλλοι βρήκαν το setup, πίεσαν όσο έπρεπε και στο τέλος ερωτηματικά αιωρούνταν στον αέρα πως και αν είναι δυνατόν... Ο @troffeo αν και χωρίς προπόνηση έγραψε καλούς χρόνους, αλλά πολύ μακριά από τους πρώτους. Ο @John@John και αυτός χωρίς προπόνηση προσπάθησε και έγραψε ικανοποιητικούς χρόνους για κάποιον που δεν είχε κάνει προπόνηση. Για μένα οι αγώνες έχουν πάψει να έχουν ενδιαφέρον από την στιγμή που λείπει ο Αυστραλός, γιατί όπως είχα πει ήθελα να κερδίσω το πρωτάθλημα με την συμμετοχή του Αυστραλού. Δεν δέχομαι πρωταθλήματα σαν δώρο, γιατί αλλιώς δεν μπορώ να υπερασπιστώ τον τίτλο του Πιλότου. Στην επόμενη συμμετοχή θα έχουμε εκπλήξεις, οπότε μείνετε συντονισμένοι !
    2 points
  32. Φιλοθεε ο λαός σου περιμένει εξηγήσεις για την χαμηλή σου απόδοση, τελευταία. Ο Αυστραλός μου έστειλε mail και μου λέει " πόσους αγώνες πρέπει να λείψω επιτέλους, για να με περάσει ο @mad_dog " Το δεν έκανα προπόνηση, όπως λέει και ο Γιώργος δεν είναι δικαιολογία. Το όνομα mad dog είναι ταυτισμένο με τις αναβάσεις. Πρέπει να εξηγηθείς. **Εντωμεταξύ κανε και το Review του αγώνα.
    2 points
  33. Μετά από τρία χρόνια και τόσα που πήραμε, είναι το μόνο που έμεινε @mad_dog
    1 point
  34. Wow I love the first post! How time flies haha. I never played this game when I first bought it, but now I have started on patch 1.5. I am 30 hours in and I'm loving every minute of it. I chose to go for a Technical-Intelligence-Cool build. Currently maxing quickhacking perks and I love to go stealthily through enemy bases just hacking camers and using system reset to all enemies I can (system reset is a godsend I highly recommend it, even if you're not an Int build it's useful to insta-kill 1 enemy at a time).
    1 point
  35. ehhh seems confusing.. nobody answered my query well i read an article about best motherboard for i5 9400f on gamingonpoint.
    1 point
  36. Σαφώς, αγαπητέ φίλε και συνάδελφε. Και αναμένουμε το review σου με αγωνία. Και στα Αγγλικά αν γίνεται. ** Βλέπεις πως σου φέρομαι. Καταλαβαίνεις γιατί.
    1 point
  37. Το βράδυ να στε όλοι εκεί .>>>>> server : faust pass : 123 @andre@spyder@rapid_fast@gchristod@mad_dog θα προσπαθήσω να φέρω και όποιον άλλον μπορώ .
    1 point
  38. Βεβαίως. Ο Billy Mitchell έκανε το ρεκόρ το 1999, μάλλον σε άλλο Pac Man https://www.sansimera.gr/articles/177 Εγώ το έκανα το 1987 στο κλασσικό Pac Man, που μετά το 9ο κλειδί νομίζω έκανε λούπα. Και μιλάμε για κλειδιά που τα φαντάσματα δεν γινότανε μπλε.
    1 point
  39. INTERCONTINENTAL GT PACK ARRIVING ON FEBRUARY 4TH Kyalami, Laguna Seca, Suzuka and Bathurst
    1 point
  40. Καλά αυτό δεν το έχω σκεφτεί έτσι, γιατί όπως είπες και εσύ το θεωρώ, αδύνατο.
    1 point
  41. not really a fan of this game but one thing is straight about it best way to learn it as a simulator for rally drivers....
    1 point
  42. 7 Security Measures to Protect Your Servers Introduction When setting up infrastructure, getting your applications up and running will often be your primary concern. However, making your applications to function correctly without addressing the security needs of your infrastructure could have devastating consequences down the line. In this guide, we will talk about some basic security practices that are best to configure before or as you set up your applications. SSH Keys SSH keys are a pair of cryptographic keys that can be used to authenticate to an SSH server as an alternative to password-based logins. A private and public key pair are created prior to authentication. The private key is kept secret and secure by the user, while the public key can be shared with anyone. To configure the SSH key authentication, you must place the user's public key on the server in a special directory. When the user connects to the server, the server will ask for proof that the client has the associated private key. The SSH client will use the private key to respond in a way that proves ownership of the private key. The server will then let the client connect without a password. To learn more about how SSH keys work, check out our article here. How Do They Enhance Security? With SSH, any kind of authentication, including password authentication, is completely encrypted. However, when password-based logins are allowed, malicious users can repeatedly attempt to access the server. With modern computing power, it is possible to gain entry to a server by automating these attempts and trying combination after combination until the right password is found. Setting up SSH key authentication allows you to disable password-based authentication. SSH keys generally have many more bits of data than a password, meaning that there are significantly more possible combinations that an attacker would have to run through. Many SSH key algorithms are considered uncrackable by modern computing hardware simply because they would require too much time to run through possible matches. How Difficult Is This to Implement? SSH keys are very easy to set up and are the recommended way to log into any Linux or Unix server environment remotely. A pair of SSH keys can be generated on your machine and you can transfer the public key to your servers within a few minutes. To learn about how to set up keys, follow this guide. If you still feel that you need password authentication, consider implementing a solution like fail2ban on your servers to limit password guesses. Firewalls A firewall is a piece of software (or hardware) that controls what services are exposed to the network. This means blocking or restricting access to every port except for those that should be publicly available. On a typical server, a number services may be running by default. These can be categorized into the following groups: Public services that can be accesses by anyone on the internet, often anonymously. A good example of this is a web server that might allow access to your site. Private services that should only be accessed by a select group of authorized accounts or from certain locations. An example of this may be a database control panel. Internal services that should be accessible only from within the server itself, without exposing the service to the outside world. For example, this may be a database that only accepts local connections. Firewalls can ensure that access to your software is restricted according to the categories above. Public services can be left open and available to everyone and private services can be restricted based on different criteria. Internal services can be made completely inaccessible to the outside world. For ports that are not being used, access is blocked entirely in most configurations. How Do They Enhance Security? Firewalls are an essential part of any server configuration. Even if your services themselves implement security features or are restricted to the interfaces you'd like them to run on, a firewall serves as an extra layer of protection. A properly configured firewall will restrict access to everything except the specific services you need to remain open. Exposing only a few pieces of software reduces the attack surface of your server, limiting the components that are vulnerable to exploitation. How Difficult Is This to Implement? There are many firewalls available for Linux systems, some of which have a steeper learning curve than others. In general though, setting up the firewall should only take a few minutes and will only need to happen during your server's initial setup or when you make changes in what services are offered on your computer. A simple choice is the UFW firewall. Other options are to use iptables or the CSF firewall. VPNs and Private Networking Private networks are networks that are only available to certain servers or users. For instance, in DigitalOcean, private networking is available in some regions as a data-center wide network. A VPN, or virtual private network, is a way to create secure connections between remote computers and present the connection as if it were a local private network. This provides a way to configure your services as if they were on a private network and connect remote servers over secure connections. How Do They Enhance Security? Utilizing private instead of public networking for internal communication is almost always preferable given the choice between the two. However, since other users within the data center are able to access the same network, you still must implement additional measures to secure communication between your servers. Using a VPN is, effectively, a way to map out a private network that only your servers can see. Communication will be fully private and secure. Other applications can be configured to pass their traffic over the virtual interface that the VPN software exposes. This way, only services that are meant to be consumable by clients on the public internet need to be exposed on the public network. How Difficult Is This to Implement? Utilizing private networks in a datacenter that has this capability is as simple as enabling the interface during your server's creation and configuring your applications and firewall to use the private network. Keep in mind that data center-wide private networks share space with other servers that use the same network. As for VPN, the initial setup is a bit more involved, but the increased security is worth it for most use-cases. Each server on a VPN must be install and configure the shared security and configuration data needed to establish the secure connection. After the VPN is up and running, applications must be configured to use the VPN tunnel. To learn about setting up a VPN to securely connect your infrastructure, check out our OpenVPN tutorial. Public Key Infrastructure and SSL/TLS Encryption Public key infrastructure, or PKI, refers to a system that is designed to create, manage, and validate certificates for identifying individuals and encrypting communication. SSL or TLS certificates can be used to authenticate different entities to one another. After authentication, they can also be used to established encrypted communication. How Do They Enhance Security? Establishing a certificate authority and managing certificates for your servers allows each entity within your infrastructure to validate the other members identity and encrypt their traffic. This can prevent man-in-the-middle attacks where an attacker imitates a server in your infrastructure to intercept traffic. Each server can be configured to trust a centralized certificate authority. Afterwards, any certificate that the authority signs can be implicitly trusted. If the applications and protocols you are using to communicate support TLS/SSL encryption, this is a way of encrypting your system without the overhead of a VPN tunnel (which also often uses SSL internally). How Difficult Is This to Implement? Configuring a certificate authority and setting up the rest of the public key infrastructure can involve quite a bit of initial effort. Furthermore, managing certificates can create an additional administration burden when new certificates need to be created, signed, or revoked. For many users, implementing a full-fledged public key infrastructure will make more sense as their infrastructure needs grow. Securing communications between components using VPN may be a good stop gap measure until you reach a point where PKI is worth the extra administration costs. Service Auditing Up until now, we have discussed some technology that you can implement to improve your security. However, a big portion of security is analyzing your systems, understanding the available attack surfaces, and locking down the components as best as you can. Service auditing is a process of discovering what services are running on the servers in your infrastructure. Often, the default operating system is configured to run certain services at boot. Installing additional software can sometimes pull in dependencies that are also auto-started. Service auditing is a way of knowing what services are running on your system, which ports they are using for communication, and what protocols are accepted. This information can help you configure your firewall settings. How Does It Enhance Security? Servers start many processes for internal purposes and to handle external clients. Each of these represents an expanded attack surface for malicious users. The more services that you have running, the greater chance there is of a vulnerability existing in your accessible software. Once you have a good idea of what network services are running on your machine, you can begin to analyze these services. Some questions that you will want to ask yourself for each one are: Should this service be running? Is the service running on interfaces that it doesn't needs to? Should it be bound to a single IP? Are your firewall rules structured to allow legitimate traffic pass to this service? Are your firewall rules blocking traffic that is not legitimate? Do you have a method of receiving security alerts about vulnerabilities for each of these services? This type of service audit should be standard practice when configuring any new server in your infrastructure. How Difficult Is This to Implement? Doing a basic service audit is incredibly simple. You can find out which services are listening to ports on each interface by using the netstat command. A simple example that shows the program name, PID, and addresses being used for listening for TCP and UDP traffic is: sudo netstat -plunt You will see output that looks like this: Active Internet connections (only servers) Proto Recv-Q Send-Q Local Address Foreign Address State PID/Program name tcp 0 0 0.0.0.0:22 0.0.0.0:* LISTEN 887/sshd tcp 0 0 0.0.0.0:80 0.0.0.0:* LISTEN 919/nginx tcp6 0 0 :::22 :::* LISTEN 887/sshd tcp6 0 0 :::80 :::* LISTEN 919/nginx The main columns you need to stay attention to are Proto, Local Address, and PID/Program name. If the address is 0.0.0.0, then the service is accepting connections on all interfaces. File Auditing and Intrusion Detection Systems File auditing is the process of comparing the current system against a record of the files and file characteristics of your system when it is a known-good state. This is used to detect changes to the system that may have been authorized. An intrusion detection system, or IDS, is a piece of software that monitors a system or network for unauthorized activity. Many host-based IDS implementations use file auditing as a method of checking whether the system has changed. How Do They Enhance Security? Similar to the above service-level auditing, if you are serious about ensuring a secure system, it is very useful to be able to perform file-level audits of your system. This can be done periodically by the administrator or as part of an automated processes in an IDS. These strategies are some of the only ways to be absolutely sure that your filesystem has not been altered by some user or process. For many reasons, intruders often wish to remain hidden so that they can continue to exploit the server for an extended period of time. They might replace binaries with compromised versions. Doing an audit of the filesystem will tell you if any of the files have been altered, allowing you to be confident in the integrity of your server environment. How Difficult Is This to Implement? Implementing an IDS or conducting file audits can be quite an intensive process. The initial configuration involves telling the auditing system about any non-standard changes you've made to the server and defining paths that should be excluded to create a baseline reading. It also makes day-to-day operations more involved. It complicates updating procedures as you will need to re-check the system prior to running updates and then recreate the baseline after running the update to catch changes to the software versions. You will also need to offload the reports to another location so that an intruder cannot alter the audit to cover their tracks. While this may increase your administration load, being able to check your system against a known-good copy is one of the only ways of ensuring that files have not been altered without your knowledge. Some popular file auditing / intrusion detection systems are Tripwire and Aide. Isolated Execution Environments Isolating execution environments refers to any method in which individual components are run within their own dedicated space. This can mean separating out your discrete application components to their own servers or may refer to configuring your services to operate in chroot environments or containers. The level of isolation depends heavily on your application's requirements and the realities of your infrastructure. How Do They Enhance Security? Isolating your processes into individual execution environments increases your ability to isolate any security problems that may arise. Similar to how bulkheads and compartments can help contain hull breaches in ships, separating your individual components can limit the access that an intruder has to other pieces of your infrastructure. How Difficult Is This to Implement? Depending on the type of containment you choose, isolating your applications can be relatively simple. By packaging your individual components in containers, you can quickly achieve some measure of isolation, but note that Docker does not consider its containerization a security feature. Setting up a chroot environment for each piece can provide some level of isolation as well, but this also is not foolproof method of isolation as there are often ways of breaking out of a chroot environment. Moving components to dedicated machines is the best level of isolation, and in many cases may be the easiest, but may cost more for the additional machines. Conclusion The strategies outlined above are only some of the enhancements you can make to improve the security of your systems. It is important to recognize that, while it's better late than never, security measures decrease in their effectiveness the longer you wait to implement them. Security cannot be an afterthought and must be implemented from the start alongside the services and applications you are providing.
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...