Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/26/2019 in Posts

  1. Και όμως ένας αποφάσισε να επενδύσει ουκ ολίγα ευρώ και να αγοράσει την πανάκριβη και εξαιρετικά γρήγορη BMW CSL Ίσως να θέλει να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στους πελάτες του, ίσως και να θέλει τα Σαββατοκύριακα να πετάγεται μέχρι την πίστα του Spa για να κάνει κανένα γρήγορο γύρο, το γεγονός είναι πως ο συγκεκριμένος επαγγελματίας πρέπει να είναι ο πιο γρήγορος… ταρίφας στον κόσμο. Και βέβαια, όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες πρόκειται για κανονικό ΤΑΧΙ και όχι για ειδικό όχημα μεταφορές VIP, όπου ίσως μια τέτοια επένδυση θα είχε κάποιο νόημα. Το γεγονός είναι ότι οι φωτογραφίες της συγκεκριμένης BMW CSL στους δρόμους της Glasbachrennen , κάνουν το γύρο του κόσμου και πολλοί είναι αυτοί που σίγουρα θα κακίζουν τον ταξιτζή για την επιλογή του, όμως εμείς λέμε πως απλά ζηλεύουν!..
    4 points
  2. Eτσι ακριβώς όπως τά λές αρχηγέ Γιάννη καί πολύ ευγενικά μιλάς ..! Από γραφικά πλέον τό ρφ2 έχει ανέβει πολλά επίπεδα , προσωπικά τά θεωρώ ανώτερα ,άν το σύστημα σου σηκώνει υψηλές ρυθμίσεις! Αγωνιστική προσoμοίωση μόνο σέ rFactor ,automobilista , Richard Burns Rally ,dirt rally ,GP Bikes . Οτιδήποτε άλλο ανήκει στήν κατηγορία video games .
    4 points
  3. Χριστός Ανέστη! Xρονια πολλα σε ολους, Είθε το Άγιο Φως να λαμπρύνει τη «στολή της ψυχής» μας και να την ατσαλώσει με υπομονή, για τα δύσκολα που ήρθαν, για τα άγνωστα που έρχονται,
    3 points
  4. And andre vs panos https://youtu.be/aLUcz69OA3Q
    3 points
  5. Καλή Χρονιά εύχομαι σέ όλους με υγεία ,ευτυχία καί θετική σκέψη ! Καλά αγωνιστικά χιλιόμετρα αγωνιάρηδες..!
    3 points
  6. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους
    3 points
  7. Θέλω να τονίσω για μια ακόμη φορά (δεν επαινώ τον @John@John) ότι το mod Group H Special από όσα mod έχω δοκιμάσει free και payware για το είδος του, δηλαδή τύπο αυτοκινήτων, είναι εκεί έξω το καλύτερο με διαφορά. Επαναλαμβάνω ότι τα physics είναι δουλειά πάνω από ένα έτος, με στοιχεία από αληθινά αγωνιστικά, όπως φρένα, αναρτήσεις, διαδρομή αναρτήσεων, κινητήρας και πόσα άλλα. Δεν είναι τιμές κουκουρούκου που θα έλεγε και ο @John@John. Επίσης η επιβράβευση έρχεται από έξω (βλέπε Josh Hoare) και Mark Pearce και πόσοι άλλοι όπως Γάλλοι που έχουν και δικό τους πρωτάθλημα και μόλις δοκίμασαν τα αυτοκίνητα παραμιλούσαν... Τα γραφικά δεν είναι θέμα για κάποιον που γνωρίζει από physics (βλέπε RBR), γιατί τα physics μοιράζουν εγκεφαλικά λέμε !
    3 points
  8. Οπως τα βλέπω σε 15 χρόνια που θα μαι χούφταλο του κερατά αν υπάρχω, θα με πείσουν πως κάτι άλλαξε...... Μέχρι τότε να στε όλοι καλά και μη πολυσκοτίζεστε για λεπτομέρειες ,start your engines και τα μυαλά στα κάγκελα ,αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει ..... Τα λέμε στην πίστα κάποια στιγμή ......
    3 points
  9. Glasbachrennen...η ιστορία μας θυμίζει ότι στις 7 και 8 Σεπτέμβρη του 1974 συναντήθηκαν πρώτη φορά οδηγοί με "πειραγμένα" αυτοκίνητα στο Bad Liebenstein για τον πρώτο αγώνα του Glasbachrennen. Ο καλύτερος χρόνος για το 2013 ήταν του Simone Faggioli με Norma M20FC 2:02,162 και το 2016 ο ίδιος έγραψε 2:01.557. Στον 22ο Internationalen ADAC Glasbachrennen το 2017 ο Christian Merli με την Osella FA 30 γράφει χρόνο 1:58.440. Στις 17.06.2019 στο εικονικό πρωτάθλημα αναβάσεων θα συναντηθούν οδηγοί από όλες τις μεριές του πλανήτη για να γράψουν χρόνους που θα μείνουν στην ιστορία. Η κατηγορία των αυτοκινήτων είναι η Group H Special με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τροποποιημένα μηχανικά μέρη όπως κινητήρας, 6τάχυτο κιβώτιο ( sequential manual gearbox), αναρτήσεις, φρένα κ.τ.λ. που αποδίδουν πάνω από 300 άλογα και φτάνουν μέχρι 460 άλογα. Oι οδηγοί θα προσπαθήσουν να γράψουν τους καλύτερους χρόνους μετά από 3 περάσματα. Όλοι νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και μερικοί με εμπειρία από αγώνες GT3 και F1 που υπάρχουν αναμεσά τους νομίζουν ότι μπορούν να είναι οι γρηγορότεροι. Όμως τα γεγονότα έδειξαν ότι το Hillclimb είναι αδρεναλίνη που εκτοξεύεται στα ύψη σε αυτήν την μικρή διάρκεια του αγώνα. Ο μόνος αντίπαλος είναι ο χρόνος που τους περιμένει υπομονετικά στην γραμμή τερματισμού. Και οδηγοί από GT3 και άλλες κατηγορίες δέχτηκαν ότι το hillclimb είναι άλλη κατηγορία αγώνων που σε μερικά λεπτά απελευθερώνει όση αδρεναλίνη χρειάζεσαι για έναν ολόκληρο αγώνα Le Mans ! Αν αισθάνεσαι έτοιμος και νομίζεις ότι είσαι γρήγορος σε περιμένουμε στην Δευτέρα στην ανάβαση Glasbachrennen να αποδείξεις σε όλους τους simracers ότι ανήκεις στους γρηγορότερους του πλανήτη ! Ανάμεσά τους και ο γρηγορότερος sim racer του πλανήτη ο @mad_dog ή αλλιώς "Π ι λ ό τ ο ς"...
    3 points
  10. Χαιρετώ την παρέα . Απ ότι βλέπω ακόμα στις φλέβες σας ρέει 100άρα racing αντί για αίμα και φυσικά ο αθεράπευτα ρομαντικός @mad_dog βάζει νερό στην 100άρα του και ασχολείται με το μισητό ACC χαχχα. Λοιπόν θα ψηνόμουν για ένα πρωταθληματάκι ,οραματίζομαι βέβαια συμμετοχές βαρύγδουπες όπως @rapid_fast @liakjim @sosna etc. Λίγο ουτοπιστικό μου ακούγεται αλλά που ξέρεις όλα μπορεί να γίνουν άλλωστε είναι της μόδας τα reunions . Ας το χουμε στα υπόψιν και ίσως όταν βγάλουν την τελική έκδοση να κάνουμε κάτι . Ως τότε συνεχίστε να υπάρχετε , χαιρετισμούς σε όλα τα καλά παιδιά @andre@troffeo@John@John@spyder@sC_w0lveS
    3 points
  11. Νάτος ο @andy Πάλι... Αν δεν κάνω λάθος, ΔΕΝ πρέπει να έχουμε συστηθεί φίλε @andy Γιατί εμφανίζεσαι και χάνεσαι ξαφνικά σαν τον κομήτη ένα πράγμα!!! Μπορούμε να το κάνουμε για να ξέρουμε με ποιον μιλάμε? Εγώ είναι ο Γιώργος. Εσύ??? Αν κάνεις και εσύ τον κόπο να συστηθείς, για να ξέρω με ποιόν μιλάω και άρα σε τι επίπεδο είσαι (πχ αν είσαι μαθητής Γυμνασίου-Λυκείου μια χαρά τα πας σε κριτική και άποψη) και να σου δώσω απαντήσεις. Τώρα σε ότι έχει να κάνει με τα GT3 του ACC, ΔΕΝ μπορώ να εκφράσω άποψη, γιατί όπως έχω γράψει και άλλη φορά, το ACC ΔΕΝ το θεωρώ αλλά και ΔΕΝ είναι ακόμα ολοκληρωμένο, οπότε όπτε και εάν ολοκληρωθεί θα το πάρω και θα σου πω την άποψη μου. Τα GT3 του rFactor 2 είναι αν όχι τα καλύτερα, από τα καλύτερα και τα συγκρίνω ΜΟΝΟ με αυτά του iRacing που μαζί με τα GTE και τα LMP1 & LMP2 τα σπάνε!!! Τα GT# του Assetto Corsa είναι για τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ όπως και όλο το παιχνίδι δλδ και δεν δέχομαι να βάζεις σε σύγκριση, αν ένα ποδήλατο είναι πιό γρήγορο από το Aprilia RSV 1000 που οδηγώ, με το οποίο έχω πάνω από 200χλμ σε 7 δευτερόλεπτα!!! ΑΡΑ, είτε έχω τιμόνι, είτε δεν έχω τιμόνι, απλά ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ!!! Είναι κατανοητό αυτό???? Αν ναι σε παρακαλώ πολύ ΜΗΝ ξαναμπείς στον κόπο να γραψεις για το Assetto Corsa και πολύ περισσότερο, ΜΗΝ το ξανασυγκρίνεις με το rFactor γιατί απλά γελάω και δεν μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά, ΕΚΤΟΣ και εάν όπως σου έγραψα παραπάνω είσαι μαθητής Γυμνασίου, άντε βαριά μαθητής Λυκείου, οπότε θα δεχτώ ότι πεις!!! Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το ΚΑΛΥΤΕΡΟ mod ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ SIM RACING ever και το έχει φτιάξει ο φίλος @John@John και αναφέρει παραπάνω ο φίλος @mad_dog, για να καταλάβεις τι είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο έστω και σε virtual reality και να αποκτήσεις μια εμπειρία για να μπορείς να κρίνεις καλύτερα, αλλά έγραψες μια "ειρωνία" τις προάλες (18/3): "Μερικά παιδάκια παίζουν με DD τιμόνια! Ξεχνάτε το AC,γιατί?" Και σε έχω με "κιτρινη" κάρτα, εγώ προσωπικά!!!
    3 points
  12. Ο Γιάννης @John@John ξεκίνησε να φτιάχνει και άλλα Escort MK2 HC.... ΤΩΡΑ στο δυναμόμετρο!!!
    3 points
  13. Γιώργο πόσο δίκιο έχεις που τον αποκαλείς κουλομαρία. Δες τι πήγε και πήρε ο άνθρωπος. Καλά μιλάμε ντιπ άσχετος. Που πας ρε κακομοίρη με CSL. Φιλοθεε, μια φορά να το φέρεις στον τερματισμό εγώ δεν ξανατρέχω. Δοκίμασα μερικά αυτοκίνητα στην παλιά trieste. To X19 τρένο. Μανούλα για κλειστές διαδρομές. Θα έχει πρόβλημα σε αναβάσεις με ευθείες που θέλουν πολλά χιλιόμετρα. Η Alfa γεννήθηκε για αναβάσεις. Τρυπώνει στις στροφές έχει γκάζια. Είναι όμως απότομη και "ευαίσθητη". Το ΜΚ2 σταθερή αξία. Αν φέρεις το setup εκεί που βολεύεσαι το κάνεις οτι θέλεις. Δεν με βολεύει με τίποτα το view που έχει. Ότι και να κάνω δε βλέπω καλά. Αν δεν ήταν αυτό το είχα πάρει ασυζητητί. Δεν ξέρω τι γίνεται με το αριστεροτίμονο. CSL , M1 , και Ferrari Porsche άλλη κατηγορία. Πολύ γρήγορα αλλά θέλουν δουλειά στο setup για να τα πας σταθερά. Ο κίνδυνος παραμονεύει σε κάθε στροφή. Το KADETT PSYCHO θηρίο ανήμερο. Μόνο που το ακούς τρομάζεις. Δεν μπορώ να στρίψω στα κλειστά κομμάτια. Μπορεί να φταίω εγώ. Ascona. Μπορεί να είναι μεγάλο, βαρύ,κουρσούμι αλλά έχει την πιο γκαβλιάρικη οδήγηση από όλα. Το χώνεις στη φουρκέτα και το γυρνάς σα πούπουλο. Έχει τις δυστροπίες του αλλά αν το σεβαστείς θα σε αποζημιώσει. Όλα τα ρημάδια έχουν τα συν και τα πλην. Πας να καταλήξεις σε ένα και σκέφτεσαι ένα άλλο και ξανά μανά τα ίδια και τα ίδια. Ρε ποιος π....ς τα έφτιαξε. Μπορώ να πω με σιγουριά οτι είναι το ποιο ΖΩΝΤΑΝΟ MOD που έχω δοκιμάσει στο rF2. ΟΚ, ένα από τα ποιο ζωντανά του rF2. Ναι, συγκρινόμενο πάσχει στα γραφικά αλλά εγώ όταν οδηγώ βλέπω μόνο το Apex της στροφής. Εξάλλου όλοι ξέρουμε οτι αυτό είναι το rFactor. Οδήγηση. Λοιπόν όποιος θέλει να νιώσει την χαρά της οδήγησης ας περάσει μια βόλτα από τα γκαράζ των GROUP_H_SPECIAL. *** Άφησα το τιμόνι και έκανα μια βόλτα με τα πόδια έξω από τα γκαράζ. Αυτά τα διαμαντάκια πρέπει οπωσδήποτε να κοντραριστούν στις πίστες. Άκουσα να το λένε.
    3 points
  14. rFpro is a driving simulation for engineering development of vehicle dynamics and the control systems that affect vehicle dynamics, ADAS and Autonomous Driving. rFpro allows the training and testing of the entire ADAS / Autonomous toolchain. From deep learning, training AI, to testing detection algorithms, validation against ground truth and validation with or without a human driver. rFpro’s high quality 3D digital models of public roads enable accelerated offline development and testing process. Driving simulation for vehicle dynamics is all about closing the loop through the driver and the vehicle model as quickly as possible while delivering a high quality and immersive environment. rFpro is proven in the demanding motorsport categories of F1, NASCAR, WEC, Indy, Super GT, IMSA, and Formula E as well as being used by most of the top 10 road car OEMs and Tier-1s for chassis, powertrain, and control system engineering.
    3 points
  15. Καλησπέρα και από εμενα! ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑ χθες μετα από πολυ μεγάλο διάστημα, την αίσθηση του ΑΡΙΣΤΟΥ ΜΟΝΤ (και πάλι χίλια μπράβο Γιάννη και Γιάννη και όποιον άλλον βοήθησε!), την ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ, αλλα και τον πραγματικά δύσκολο ανταγωνισμό!!! Οι αγώνες φέτος προβλέπονται ΚΑΥΤΟΙ!!! Χαχαχαχα Σε ότι αφορά το αυτοκίνητο, ούτε και εμενα με ικανοποίησε το Χ/19 σε απόλυτο χρόνο, αφού έφαγα ΠΟΛΥ ξύλο από την Alfa και τον@spyder αλλα πιστεύω ότι σε κάθε πιστα θα ειναι καλύτερο και διαφορετικό αμαξι! Το δικο σου@mad_dog μου άρεσε και είμαι σίγουρος ότι σε μεγάλες και απλωτές αναβάσεις θα μοιράσεις πόνο, ΑΝ έχεις χέρια, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Αναμένω τις επόμενες δοκιμές στο τέλος όμως της επόμενης βδομάδας, θα απουσιάζω στο εξωτερικό, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  16. Το Assetto, αν και το εχω πλέον καταργήσει από τους σκληρούς μου δίσκους στο πισι, ήταν πολυ καλό σε ότι είχε να κάνει με αυτοκίνητα «βόλτας», είτε ήταν η Gullietta 1.3, είτε το FIAT το 500αρακι το Abarth, είτε ένα οποιοδήποτε Super Car. Δεν μπόρεσε να μας πει ΤΙΠΟΤΑ σε pure racing αυτοκίνητα, ΟΛΩΝ των κατηγοριών!!! Ποσο μάλλον, μια κακή για εμενα εκδοχή των tally, ΔΕΝ μπορεί να μας πει το αναφερόμενο με την S4 mod!!! Άλλωστε για αυτό προσπαθούν τωρα με το ASSETTO CORSA COMPETIZIONE να κάνουν κάτι στα GT3- GT4. Αν θέλετε την γνώμη μου, ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ να το καταφέρνουν!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  17. Το δοκιμάσατε;;;@mad_dog η οποίος αλλος??? Εγώ είχα την έκδοση Deluxe από την Παρασκευή και έκανα αρκετές δοκιμές. Τι μου άρεσε: 1. Πολυ καλύτερο από το Dirt Rally! 2. Οι Νέες ειδικές σε Ισπανία (άσφαλτος) και Αμερική (χώμα), απλά τα ΣΠΑΝΕ!!! Ακολουθούν για εμενα, η Πολωνία και μετα όλες οι υπόλοιπες. 3. ΑΠΛΟΤΗΤΑ στα πάντα, κάτι που σε κάνει να ασχοληθείς πολυ λίγο με κάτι έξω από οδήγηση. 3. Μεγάλες σε χιλιομετρα ειδικές. 4. Πολυ καλό FFB (για εμενα, θα εξηγήσω παρακάτω) 5. Υποστήριξη σε κάθε είδους hardware, ανεξάρτητα από αυτά που λένε ότι υποστηρίζει το παιχνίδι, για παράδειγμα Heusinkveld πετάλια. 6. Πολυ καλό multiplayer και γενικά το racenet, όταν δουλεύει ειναι super! 7. Άριστη υλοποίηση στα R5, τα αλλα ειναι σχετικά γνωστά από το Dirt Rally. 8. Ουσιαστικά έχει ένα ακόμα παιχνίδι μέσα του, ολοκληρωμένο! και αυτό ειναι το rally cross!!! Με ολοκληρωμένο content (μέχρι και φορμουλακια dirt rally έχει) και πολυ διασκέδαση! Τι δεν μου άρεσε: 1. Απουσία WRC (εκτός από τα 2000, θα ήθελα και τα σημερινά WRC+) S2000 (εντάξει έχει τα R5) και Kitcar! 2. Απουσία των ειδικών που είχε το Dirt Rally και ιδιαίτερα Ελλάδα, Monte και κανα χιόνι! Η Γερμανία δεν με τρελαίνει, αλλα ως 2η ασφάλτινη καη θα ήταν. 3. Αν και βελτιωμένη η αίσθηση και η φυσική στις ασφάλτινες, εντούτοις μου δίνει την αίσθηση ότι έχει υπερβολικό grip, σαν να έχεις ενεργοποιημένα «βοηθήματα» και αυτό θα πρέπει να το φτιάξουν άμεσα αν θέλουν να το πουν ολοκληρωμένο Sim! Βέβαια ΟΛΑ γίνονται για τους κονσολαδες που παίζουν με χειριστήρια και θέλουν κάτι εύκολο..., ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ RBR... 4. Τα σεταπ των αυτοκινήτων μου φάνηκαν πολυ «φτωχά» και basic (εννοώ τις ρυθμίσεις που μπορείς να κανεις) , αν και δεν εχω προχωρήσει πολυ το παιχνίδι και υπάρχει περίπτωση να ξεκλειδώνουν στην πορεία του. Τωρα σε πτι έχει να κάνει με το FFB και τα πολλά παράπονα που γράφονται στα φόρουμ, εμενα (διαθέσιμες όλες οι ρυθμίσεις μου αν κάποιος τις θέλει) μου δούλεψε ΑΨΟΓΑ και μάλιστα το overall το εχω χαμηλά για να μην σπάσουν τα χεράκια μου... ΠΡΟΣΟΧΗ θέλει στο σεταπ των τιμονιων κλπ, γιατί εγώ κατάλαβα ότι πρέπει να «τραβάει» από την registry υλικό και ρυθμίσεις από το προηγούμενο Dirt Rally για όποιον το είχε. Αφού πέρασα καμία ώρα ψάχνοντας, έσβησα όλες τις ρυθμίσεις που τις έφερνε το παιχνίδι (από την registry???) και βρήκα άκρη!!! Το Racenet ΔΕΝ μου κόλλησε ποτε, αλλα επειδή έγινε ΧΑΜΟΣ από άλλους, μου έδωσαν δώρο 1.000.000 credits και ετσι αγόρασα επιτόπου το Skoda Fabia R5!!! ΤΥΧΕΡΟΣ, γιατί μέρα από ένα «πρωταθλημα» στο carrier, είχα καταφέρει να μαζέψω μόλις 450.00 και το Fabia κοστίζει 650.000 «κούτα» [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Εν κατακλείδι, για μένα ειναι ένα τίμιο και και παιχνίδι, που ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ!!! Όχι μόνο με περισσότερο content, ετσι και αλλιώς έχουν ανακοινώσει για την ύπαρξη seasons με αναβάθμιση σε αυτοκίνητα και ειδικές, αλλα πρέπει να εξελιχθεί σε φυσική και γενικά σε simulation κατάσταση, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην άσφαλτο!!! ΜΑΚΑΡΙ!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  18. Καλησπέρα racers ! Eνα βιντεάκι από τις μάχες με τον vita ! Αν θέλει κάποιος από την παρέα στον faust είμαστε τις Πέμπτες και μπορεί και τις Τρίτες από τις 10 και μετά ....
    2 points
  19. Δηλώσεις μετά τον αγώνα (οδηγός: mad_dog) Είμαι άνθρωπος που δεν κάνει δηλώσεις μετά τους αγώνες γιατί τα έργα και οι πράξεις μιλούν από μόνες τους. Κατέβηκα σχεδόν χωρίς προπόνηση με τους άσπονδους εχθρούς μου να με περιμένουν στην γωνία ελπίζοντας να κάνω το λάθος. Ενας Πιλότος δεν κάνει ποτέ λάθη και τίποτα δεν είναι τυχαίο, οι αλλαγές ταχυτήτων, το τιμόνι και η αισθηση του γκαζιού με το φρένο μοιάζουν περισσότερο με χορο μπαλέτου παρά οδήγηση. Και όμως ένας Πιλότος όταν οδηγά το θέαμα που μένει και αφήνει να πλανάται είναι λες και βλέπεις μια χορογραφία στην άσφαλτο. Οι κινήσεις απαλές και όμως δείχνουν άγριες σαν τα κύματα της θάλασσας, που μόνο ο Πιλότος μπορεί και είναι σε θέση να δαμάσει. Για να μην μακρυγορώ, θέλω να πω ότι αυτός ο αγώνας ήταν ένας περίπατος χωρίς αγχος, μια βόλτα στην εξοχή ή αν προτιμάτε μια χαρούμενη βόλτα στο ηλιοβασίλεμα. Οδηγοί που τόλμισαν και με κοίταξαν στα μάτια (ονόματα δεν λέμε ούτε ρουφιάνοι είμαστε @troffeo τον λένε) έμειναν με την απορία και με τις σκέψεις πως είναι αδύνατον όχι μόνο να με πλησιάσουν στους χρόνους αλλά απεντίας είναι θείο δώρο να έχουν την χαρά να αγωνίζονται δίπλα μου ! Τα λέμε στον επόμενο αγώνα αγαπητοί μου φιλοί και οπαδοί μου ! Statements after the race (driver: mad_dog) I am a person who does not make statements after the races because the works and deeds speak for themselves. I went down almost without training with my helpless enemies waiting for me in the corner hoping to make a mistake. A Pilot never makes mistakes and nothing is accidental, the gear changes, the steering wheel and the feeling of the accelerator with the brake are more like a ballet dance than driving. And yet a Pilot when he drives the spectacle that stays and lets it wander is as if you see a choreography on the asphalt. The movements are gentle and yet look wild like the waves of the sea, which only the Pilot can and is able to tame. Not to be outdone, I mean this race was a stress-free walk, a walk in the countryside or if you prefer a happy walk at sunset. Drivers who dared and looked me in the eyes (we do not say names or we are traitors, they call him @troffeo) were left with the question and the thoughts that it is impossible not only to approach me in time but in return it is a divine gift to have the joy of fighting side by side my! See you in the next match my dear friends and fans!
    2 points
  20. Σορρυ που δεν ήρθα χθες, με πήρε ο ύπνος νωρίς. Τα λέμε στο επόμενο.
    2 points
  21. Τι λες ρε παιδι μου τωρα..........πολλα ετη φωτος μπροστα μιλαμε. Ειπαν ποτε βγαινει να κανω preeorder ???
    2 points
  22. INTRODUCING THE GT PRO & CHALLENGER SERIES 2020 https://www.studio-397.com/rfactor2-gt-series-2020/
    2 points
  23. Καλή χρονιά κι από μένα στα παλικάρια που φυλάνε τις Θερμοπύλες του simracing.
    2 points
  24. Καλά Χριστούγεννα σε όλους τους φίλους συνοδηγούς αργούς (@troffeo, @rapid_fast) και γρήγορους (oπως @mad_dog, @spyder, @andre, @panosdimip, @John@John και όσους άλλους έχω ξεχάσει) ! Har har har
    2 points
  25. Καλές γιορτές @panosdimip :) οπως και Χρονια Πολλα με υγεια και σε ολους και στις οικογενιες σας. Καλα Χριστουγεννα !!!!!
    2 points
  26. Λοιπόν, θα τοποθετηθώ επί του θέματος στο όνομα που ακούει VR. Κατάφερα καθαρά από τύχη να αποκτήσω -από κάποιον που του προξενούσε ζαλάδες- το Oculus Rift S σε πολύ καλή τιμή σχεδόν τζάμπα. Μιλάμε για συσκευή 5 ημερών... Λοιπόν, για μένα ήταν θέμα γιατί τώρα δεν μπορώ να έχω τις τρεις οθόνες. Οπότε αναγκαστικά θα πήγαινα σε λύση VR, αλλά όχι να δώσω και 600€-800€. Και να τα είχα δεν θα τα έδινα. Μέχρι 400€ το πολύ θα έδινα. Δοκίμασα το rF2 και μόνο στα GT3, ειδικά την Porsche. Tην πρώτη φορά είχα ζαλάδες γιατί έτρεξα στην Mid Ohio που έχει ανηφόρες κατηφόρες, τυφλές με ανάβαση και στροφές κ.τ.λ. Kαταρχήν να πω ότι η αίσθηση ειδικά την πρώτη φορά που κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο είναι χωρίς λόγια. Ειδικά αν το μοντέλο είναι με λεπτομέρειες απλά μένεις χαζός. Μετά η οδήγηση, που όπως είναι γνωστό τρέχω με όλα βγαλμένα όπως και τιμόνι και στο rF2 είναι σαν να είσαι μέσα. Αλλά κύριοι, ιδρώνεις πολύ, έχεις άμεση επαφή με το αυτοκίνητο και λειτουργείς αλλιώς από ότι όταν τρέχεις με οθόνες. Προσωπικά ίδρωσα πολύ και κουράστηκα, σαν να οδηγούσα αληθινό αμάξι. Το αίσυημα είναι τέτοιο, που είναι πράγματι σαν να είσαι μέσα. Ειδικά στις δοκιμές κοιτούσα επάνω δεξιά τον καθρέπτη όπως στις αληθινές καταστάσεις, ή κοιτούσα δεξιά, αριστερά ή στις στροφές κοιτούσα αλλιώς όπως θα έκανα με το αληθινό αυτοκίνητο. Περιττό να πω, ότι από εδώ και πέρα ΜΟΝΟ με VR. Στο ACC, μου άρεσε αρκετά γιατί εκεί είναι και η λεπτομέρεια μεγαλύτερη, αλλά το feeling και τα physics σου χαλάνε αυτήν την ωραία αίσθηση. Βέβαια εννοείται ότι μόνο θετικά μπορώ να πω και για το ACC που προσπαθεί και πιστεύω είναι στον σωστό δρόμο. Εγώ το υποστηρίζω από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε. Για να μην μακρηγορώ, θα πω μόνο ότι όποιος βγάζει χρόνους με το VR είναι χεράς, είσαι σε καταστάσεις ρεαλιστικές, βλέπεις μόνο το αυτοκίνητο, τον δρόμο και όλη αυτή η συνεργασία σε βάζει μέσα στον ρεαλισμό. Δηλαδή ότι και να πω τώρα δεν έχει νόημα, εκτός αν κάποιος δοκίμασε με VR. Αλλιώς ότι και να πω δεν θα γίνει κατανοητό. Σκεφτείτε μόνο ότι είσαι τελείως συγκεντρωμένοςμ γιατί με τα VR δεν βλέπεις έξω, δηλαδή δεν έχεις επαφή με το περιβάλλον του δωματίου. Αλλά όπως είπα μόνο αν δοκιμάσετε. Δεν ξέρω αν ο γρουσούζης μπορεί να το θέσει καλύτερα ή να το εξηγήσει καλύτερα.
    2 points
  27. Καλημέρες!!! Για ποιο πρωτάθλημα μιλας??? Απο αυτό το malt whisky που πινεις, πρέπει να σε «πειράζει» η χημική ένωση του δρύινου βαρελιού με το ελάχιστο και ζεστό οξυγόνο που αναπνέεις στην περιοχή σου... ???????? Εγώ, δεν νομίζω να καταφέρω να τρέξω αγώνα, ούτε να ανοίξω υπολογιστή δλδ, πριν το τέλος Αυγούστου με τίποτα!!! Πολυ δουλειά, πολλές υποχρεώσεις και καθόλου χρόνος! Οχι ότι χρειάζομαι χρόνο για να κερδίσω τον «άσχετο», αν βάλεις @mad_dog μόνο τους αγώνες που έχω τρέξει και τους δικούς σου καλύτερους οποιους θέλεις, πάλι σε έχω ?, αλλά όπως έχω ξαναγράψει όταν κανείς 1.500 χιλιόμετρα την βδομάδα για δουλειά, ΔΕΝ μπορείς να κάτσεις μπροστά σε τιμόνι για να τρέξεις αγώνα ούτε για πλάκα! Επιπλεον, αυτή την βδομάδα είχα κανονίσει να τρέξω τον αγώνα, αύριο Δευτέρα το απόγευμα βαφτίζει ο Θάνος (thazio για όσους ξέρουν) τον γιο του και έτσι ο «άχρηστος» με το ΤΑΧΙ γλιτώνει για ακόμα μια φορά: 1. Το διασυρμό-εξευτελισμο 2. Τα νεύρα και την γνωστή εξαφάνιση του μετά από το τέλος του αγώνα, χωρίς «καληνύχτες» 3. Την «ταραγμένη» ψυχική υγεία που του προκαλεί το Γκρι ΜΚ2 με το νούμερο 18!!!! Καλο αγώνα σε όλους και κυρίως ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!
    2 points
  28. Αγαπητοί φίλοι συνοδηγοί, για πρώτη φορά θα είχαμε την τιμήνα είχαμε στην πρώτη θέση έλληνα οδηγό, τον @andre αλλά για μια ακόμη φορά οι χαρές διαδέχτηκαν την λύπη. Πολύ γρήγορος ο @andre έδειξε ότι έμαθε την ανάβαση και τα σημεία που έπρεπε να προσέξεις, αλλά είπε ότι η ανάβαση έχει και άλλα σημεία που αν τα προσέξεις κατεβάζεις χρόνο, αλλά δεν υπήρχε ο κατάλληλος χρόνος προετοιμασίας. Οι Γάλλοι έδειξαν ότι δεν τρέχουν για πλάκα αλλά το βλέπουν το θέμα επαγγελματικά και αυτό φαίνεται από τις ώρες που είναι στον server αλλά και από τους χρόνους που γράφουν. Ο @spyder πολέμησε αρκετά, στο 3ο πέρασμα έγραψε και τον καλύτερο χρόνο του, σίγουρα αν είχε χρόνο για setup και δοκιμές θα κατέβαζε αρκετά κάτω τον χρόνο. Εγώ, δηλαδή ο Πιλότος, δεν είχα κάνει προπόνηση (αν και δεν χρειάζεται για έναν οδηγό σαν εμένα), δεν έδειξα την απαραίτητη σοβαρότητα, επειδή είδα την ανάβαση πατημένη, έλα όμως που είχε σημεία που έπρεπε να πας φυλαγμένα και αν έμπαινες όπως έπρεπε θα κατέβαζες αρκετά χρόνο. Η μπέμπα προσπάθησε, στις ευθείες η άσφαλτος κρυβότανε από τον φόβο της στο πέρασμα του θηρίου, αλλά ο οδηγός δεν μπόρεσε να την δαμάσει όπως έπρεπε και τερμάτισε τελικά 4ος. Ο φίλος @stauros gr πάλεψε, υπήρχε πρόβληα με το αυτοκίνητο και δεν ήταν όπως το ήθελε ο οδηγός. Στον αγώνα όμως έγραψε καλούς χρόνους. Ο @troffeo άφαντος, αφού κατάλαβε ότι δεν μπορεί πλέον να με φτάσει στην βαθμολογία, βρίσκει δικαιολογίες για να μην τρέχει... Ο @John@John και αυτός πολύ γρήγορος αν σκεφτούμε ότι έκανε 5-6 περάσματα και μετά έτρεξε στον αγώνα. Ο καινούργιος οδηγός (Mitsoscoupe) τερμάτισε, αν και θα μπορούσε καλύτερα, σίγουρα θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Έναν καημό βέβαια έχω, που θα πάρω το πρωτάθλημα χωρίς τον αυστραλό, αλλά δεν μπορεί να τα έχουμε και όλα δικά μας... Θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση !
    2 points
  29. Αγαπητοί μου φίλοι συνοδηγοί και τρισάθλιο σαλιγκάρι @troffeo, o 5ος αγώνας Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL 3.5 (με τα θηριώδη 440 αδάμαστα άλογα να τραντάζουν την γη στο πέρασμά τους στα ικανά και χειρουργικά χέρια του Πιλότου) όχι έτοιμο και ικανό να απειλήσει τα υπόλοιπα πληρώματα και να γευτεί την θέα εκεί ψηλά στο βάθρο όπου έχει συνηθίσει να βρίσκεται. Το αγωνιστικό δεν είχε καλό setup, και τα περάσματά του πτωχά και πολύ μακριά παό τους πρώτους. Στον αγώνα αυτόν, υπήρξαν δυνατά πληρώματα από την Γαλλία και το FIAT X/19 έδειξε τι είναι ικανό να κάνει σε κλειστές αναβάσεις. Σίγουρα και η προετοιμασία έπαιξε κάποιο ρόλο, αλλά οι μηχανικοί έστησαν έτσι το αγωνιστικό που πατούσε σαν κάρτ. Τάπα οι Γάλλοι και το FIAT σαν σαύρα δεν ξεκολλούσε λέμε ! Οι δικοί μας Έλληνες πάλεψαν άλλα έπεσαν με τιμή στην μάχη. @spyder και @andre γρήγοροι όπως πάντα αλλά 3 sec διαφορά σε αυτές τις συνθήκες μοιάζουν με ώρες. Οι Γάλλοι βρήκαν το setup, πίεσαν όσο έπρεπε και στο τέλος ερωτηματικά αιωρούνταν στον αέρα πως και αν είναι δυνατόν... Ο @troffeo αν και χωρίς προπόνηση έγραψε καλούς χρόνους, αλλά πολύ μακριά από τους πρώτους. Ο @John@John και αυτός χωρίς προπόνηση προσπάθησε και έγραψε ικανοποιητικούς χρόνους για κάποιον που δεν είχε κάνει προπόνηση. Για μένα οι αγώνες έχουν πάψει να έχουν ενδιαφέρον από την στιγμή που λείπει ο Αυστραλός, γιατί όπως είχα πει ήθελα να κερδίσω το πρωτάθλημα με την συμμετοχή του Αυστραλού. Δεν δέχομαι πρωταθλήματα σαν δώρο, γιατί αλλιώς δεν μπορώ να υπερασπιστώ τον τίτλο του Πιλότου. Στην επόμενη συμμετοχή θα έχουμε εκπλήξεις, οπότε μείνετε συντονισμένοι !
    2 points
  30. Βλέπω είσαι 2ος στη βαθμολογία, έχεις μπεί στο κυνήγι του Αυστραλού
    2 points
  31. Αγαπητοί φίλοι συνοδηγοί, ο αγώνας στο Rechbergrennen πήγε σχετικά καλά. Δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για δοκιμές οπότε το Setup φτιάχτηκε on the fly στο quali. Δεν έφτασε τα όρια του οδηγού, απλά φτιάχτηκε για σίγουρο αγώνα. Αυτό το επιβεβαιώνουν και οι χρόνοι, όπου στα 3 περάσματα οι χρόνοι είναι σχεδόν ίδιοι. Αυτό δείχνει τη δεινή οδηγική ικανότητα του οδηγού, και την σιγουριά που οδηγά. Δεν χρειάστηκε καν προπόνηση, η ανάβαση ήταν σχετικά εύκολη και τελικά βγήκανε οι χρόνοι που είδατε. Ο Hoare o Αυστραλός πρώτος. Ο@andre 2ος είχε καλό αγώνα. Ο@spyder γρήγορος όπως πάντα, είχαμε καλή μάχη αλλά η μεγάλη εμπειρία μου στους αγώνες ραλλυ έδειξε τον δρόμο για το βάθρο. Οι υπόλοιποι όπως πάντα πολύ καλά, είχαμε και καινούργιους οδηγούς οι οποίοι μείνανε ευχαριστημένοι με την οργάνωση και πάθανε εγκεφαλικά με τα αυτοκίνητα. Οι Γάλλοι με τα μπρελόκ simca λες και έχουμε έρωτα...καλά περάσματα αλλά μείνανε πίσω στους χρόνους. Μεγάλη έκπληξη ένας παλιός φίλος που τρέχαμε μαζί στο RBR έδειξε τις ικανότητες του, πολύ γρήγορος αλλά τον έφαγε το άγχος του πρώτου αγώνα. Κατά τα άλλα όλοι είχαμε τις στιγμές μας πολύ καλός αγώνας για όλους, συνεχίζουμε στον επόμενο αγώνα που πλέον το βάθρο έχει γίνει 2ο σπίτι μου και από εδώ και πέρα θα τερματίζω μόνο σε βάθρο λέξη άγνωστη για τον@troffeo που νομίζει βάθρο είναι πόλη στο Περού. Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
    2 points
  32. Έτοιμος ο νέος Hill-Climb Calculator . Αποτελέσματα Αγώνων σε 10 λεπτά. Best1, Best2, Total, Gap, Pts Αυτόματα. Και λίγο εικαστικό. Hill-Climb Calculator
    2 points
  33. Μπράβο σε όλους. Τι είναι αυτός ο Josh ρε σεις. Βάλτε οπωσδήποτε βιντεάκια να δούμε τι κάνει αυτός ο Θεός. Και για να φανώ και λίγο χρήσιμος. BEST 1 BEST 2 TOTAL GAP --------------------------------------------------------------------------------- 1.Josh hoare 4:00.382 + 4:03.177 = 8:03.559 2.troffeo 4:09.208 + 4:14.126 = 8:23.334 19.775 3.spyder 4:08.020 + 4:15.470 = 8:23.490 19.931 4.Godzilla 4:10.529 + 4:13.687 = 8:24.216 20.657 5.mad_dog 4:14.796 + 4:16.106 = 8:30.902 27.343 6.John@John 4:20.447 + 4:21.212 = 8:41.659 38.100 7.Moe Faster 4:46.307 + 4:47.538 = 9:33.845 1:30.286 Γιάννη-Γιώργο , καλά ρε αθεόφοβοι, στο χιλιοστό. Χίλια μπράβο. Ο Godzilla δυνατός τελικά. Φιλοθεε, συγχαρητήρια για την εμφάνιση. 1.Josh hoare 52 2.troffeo 42 3.spyder 37 4.Godzilla 32 5.mad_dog 27 6.John@John 25 7.Moe Faster 22
    2 points
  34. Μα εμενα φυσικα :) αφου ερχετε το 11 το καλο η μκ2 εσκορταρα μου με 18αρια και αριστεροτιμονο παρακαλω. Σε 2 μερουλες το πολυ θα σας δωθει.!!!
    2 points
  35. Παίζει πολυ μεγάλο ρόλο, το σεταπ του αυτοκινήτου, το σεταπ του εξοπλισμού και το «σεταπ» του ίδιου του οδηγού, εννοώ αν έχει όρεξη και εάν ειναι σε καλή κατάσταση την μέρα του αγώνα! Εδώ ρε παιδιά, μιλάμε ότι οι πρώτοι μπορεί να παίξουν ακόμα και στα δέκατα την νίκη η το βάθρο, όποτε καταλαβαίνουμε όλοι μας, ότι δεν μπορεί να αφήσει κάποιος τίποτα στην τύχη η με μέτρια προετοιμασία!!! Οπως έγραψε ο@spyder έγραψε χρόνο 2:00 με το csl, χρόνο που τον θεωρώ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ!!! Εγώ με το Χ/19 2:01 ψηλά και είχα την αίσθηση ότι δεν μπορούσα να κατεβάσω αλλο... ΥΓ ποιον «Δάσκαλο» εννοείς@mad_dog ? Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  36. Eπίσης να πω ότι στις δοκιμές μου άρεσε το Lada 2101, αλλά μεχρι να ξεκινήσει το πρωτάθλημα θα δοκιμάσω και μερικά άλλα αγωνιστικά. Όπως είπε και ο @troffeo θα είναι όντως ανταγωνιστικό και με την είσοδο περισσοτέρων οδηγών θα είναι πράγματι τo κάτι διαφορετικό στον κόσμο του rF2, το μοναδικό μέχρι στιγμής πρωτάθλημα αναβάσεων στο rF2 !
    2 points
  37. Έτοιμοι;;;;;;;;; -Σάκης Ρουβάς, 2011 Μ.Χ-
    2 points
  38. Το Assetto Competizione όπως είναι τώρα πιάνει πάτο Μεγάλη αποτυχια Το πρώτο το έχω πει πολλές φορές είναι ένα απλό GT (Gran Turismo) που ήθελε να γίνει sim. Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
    2 points

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...