Jump to content

Recommended Posts

Το έχω πει, ότι αυτό το mod απλά ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!

Εχει ΤΕΛΕΙΑ αυτοκίνητα και όταν τα οδηγήσεις αρκετή ώρα σε μια ειδική, τα αγαπάς και τα «νιώθεις» περισσότερο!!!

Προσωπικα μου αρέσουν οι μεγάλες η και οι πολύ μεγάλες αναβάσεις!

Αυτη η Trento είναι ΕΙΔΙΚΑΡΑ και πολύ πορωτικη!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eδώ θέλω να συμπληρώσω ότι το setup παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο όπως επίσης και το σασμάν.

H BMW CSL θέλει ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης και θεωρώ είναι δύσκολο σε μια τέτοια ανάβαση να γράψει top χρόνους. Αλλά αν βρεις το setup και τα σωστά πατήματα στην ανάβαση γράφεις χρόνο άνετα κάτω από 10:50.

H Trento είναι η ειδική που θα φανούν οι οδηγοί και θα ξεχωρίσουν τα χέρια. Είναι πολύ τεχνική σε μερικά σημεία, έχει 2 σημεία πατημένα γενικά είναι δύσκολη.

Τα Group H Special δείχνουν τον πραγματικό τους εαυτό και το mod αν και θέλει ακόμη μερικά πραματάκια, πιστεύω ότι ανήκει σίγουρα στα κορυφαία που έχουν υπάρξει ποτέ για rF2. Tα μικρά εδώ έχουν πλεονέκτημα, σκέψου ότι στα κλειστά κομμάτια η μπέμπα χάνει πολύ χρόνο που στο τέλος αν μαζέψεις είναι 10-15 sec χάσιμο. 
Σίγουρα θα έχουμε μάχες ματαξύ μας, θα είναι είναι ένα γεγονός που θα μείνει στις μνήμες μας.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτά @mad_dog σίγουρα το σεταπ σε ένα τέτοιο άριστο μοντ, παίζει σίγουρα πολύ μεγάλο ρόλο!

Εγω όμως από την άλλη, λόγω έλλειψης χρόνου, τρέχω με το αρχικό σεταπ που είχα φτιάξει (μετά και από συνεργασία με τον @John@John) για την Ριτσωνα, την πρώτη δλδ ανάβαση της χρονιάς. 

Αν και ξέρω και το έχω πει με τα παιδιά στο TS, στις τελευταίες 2-3 αναβάσεις που δεν είναι bumpy όπως οι πρώτες, θα ήθελα πολύ πιο σφιχτά τα μούτρα του αυτοκινήτου και γενικά όλο το αυτοκίνητο, τελικά το μόνο που καταφέρνω να κάνω είναι να αλλάζω την μετάδοση (διαφορικά-σασμάν) και αυτό όχι πάντα με επιτυχία, όπως στην τελευταία που έτρεξα τελικά με κοντύτερες σχέσεις. 

Οι Γάλλοι κάνουν δοκιμές, σίγουρα έχουν κάποιες γνώσεις σεταπ, για αυτό και πιστεύω βγάζουν χρόνους!

Στο θέμα του αυτοκινήτου, που λες ότι το CSL είναι σχετικά μεγαλύτερο από τους «κουβάδες» Renault και Fiat, έχω διαφωνία όχι γιατί το CSL δεν είναι μεγάλο, αλλά γιατί πιστεύω ότι σε αυτή την ανάβαση και γενικά στις μεγάλες αναβάσεις αν το «εκμεταλλευτείς» και το «ψάξεις» έχεις μεγάλο πλεονέκτημα! Για να σε βοηθήσω ΑΣΧΕΤΕ και ΝΤΡΟΠΗ των οδηγών 😂, θα σου πω, ότι σε τέτοιες αναβάσεις αν εκμεταλλευτείς την ροπή του μοτέρ σου, θα πάρεις κεφάλια και μάλιστα σχετικά εύκολα. Επιπλέον από ότι θυμάμαι έχεις και χειρόφρενο. Σωστα?😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

10 minutes ago, troffeo said:

θα σου πω, ότι σε τέτοιες αναβάσεις αν εκμεταλλευτείς την ροπή του μοτέρ σου, θα πάρεις κεφάλια και μάλιστα σχετικά εύκολα. Επιπλέον από ότι θυμάμαι έχεις και χειρόφρενο. Σωστα?😉

Εννοεται έχω χειρόφρενο !!!

Βασικά θέλει δοκιμές και setup, δεν έχω όμως τόσο χρόνο. Σίγουρα οι Γάλλοι τρέχουνε επαγγελματικά, όταν αφιερώνεις τόσο πολύ χρόνο τότε σε σχέση με εμάς έχουν πλεονέκτημα.

Η ροπή που αναφέρεις είναι μεγάλη, ή θα κάψεις ελαστικό ή θα σου γυρίσει. Δεν μπορείς να το εκμεταλλευτείς, αν βάλεις όμως την μπέμπα σε πίστα θα πάρει κεφάλια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, mad_dog said:

Σίγουρα οι Γάλλοι τρέχουνε επαγγελματικά, όταν αφιερώνεις τόσο πολύ χρόνο τότε σε σχέση με εμάς έχουν πλεονέκτημα.

Μου κάνουν εντύπωση τα αποτελέσματα των Γάλλων μέχρι τώρα στη Trento. Εγώ πάλι με κοντές σχετικά σχέσεις, με μακρύτερες σχέσεις δεν κατάφερα να ολοκληρώσω πέρασμα γιατί έπρεπε να φύγω θα το προσπαθήσω όμως ελπίζω πριν τον αγώνα, κατάφερα να γράψω 10:49:749 με τελική στα 182.0km. Κάθησα και μελέτησα τα σπλίτ και τις τελικές σε σχέση με τους χρόνους που έχουν κάνει, μάλιστα ο ένας, ο Ludovic Ferruit έχει κάνει και 10:32:χχχ..με το ίδιο αμάξι, δλδ με Ford Escort MK2B #18 Souflaris, έτσι για να με "ξεφτυλίσει χαχαχαχαχαχαχα!

Οι διαφορές που βρήκα και προσωπικά δεν μπορώ να "ερμηνεύσω" είναι 2 κυρίως... Το 1ο σπλιτ και η τελική ταχύτητα...

Έχουμε και λέμε:

Ludovic 1ο σπλιτ 4:33:2ΧΧ τελική 198.0km χρόνος 10:32:7ΧΧ αμάξι Ford Escort MK2B

rallycote06 1o σπλιτ 4:34:9ΧΧ τελική 189.8 χρόνος 10:32:9ΧΧ αμάξι Fiat X/19

Ludovic 1ο σπλιτ 4:36:3ΧΧ τελική 196.9km χρόνος 10:38:5ΧΧ αμάξι Ford EscortRS MK1

rallycote06 1o σπλιτ 4:38:5ΧΧ τελική 181.2 χρόνος 10:39:0ΧΧ αμάξι Fiat X/19

Εγώ 1ο σπλιτ 4:44:999 τελική 182.0km χρόνος 10:49:7ΧΧ αμάξι Ford Escort MK2B

Η ερώτηση - προβληματισμός μου είναι απλή: Εάν εξαιρέσω τα 12'' σχεδόν που τρώω από τον Ludovic ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ στο 1ο σπλίτ και τα +17km τελικής (ΟΚ μπορεί να είχε μακρύτερες σχέσεις αλλά ΠΟΥ βρήκε 17km επλέον???) στα υπόλοιπα είμαστε αρκετά κοντά και δικαιολογούνται λόγω προπόνησης και καλύτερου σετάπ ας πούμε!

Μήπως ξεκινάει "πονηρά", λέω εγώ τώρα, γιατί όσο τάπα και εάν το οδήγησα το Escort ΔΕΝ δικαιολογούνται αυτές οι διαφορές στο 1ο σπλιτ που να ΣΗΜΕΙΩΣΩ είναι και "ΥΠΟΠΤΟ" για να βγάλεις τελική, εάν ξεκινήσεις με "ΦΟΡΑ" από την γραμμή εκκίνησης...

Όταν κάνανε τους χρόνους, ιδιαίτερα ο Ludovic, ήταν άλλος δικός μας μέσα?

Επίσης με την ευκαιρία της παραπάνω μελέτης μου, υπάρχει κάποιος που ελέγχει ΟΛΟΥΣ μας, στο πως ξεκινάνε??? Δηλαδή εάν η θέση του αυτοκινήτου είναι η σωστή, ΑΚΡΙΒΩΣ πριν την γραμμη εκκίνησης και εν στάση??? Αυτό ΜΟΝΟ ο Γιάννης @John@John μάλλον μπορεί να το κάνει, επειδή ξεκινάει πάντα τελευταίος. Βέβαια καταλαβαίνω ότι παρακολουθεί ένα σορό πράγματα, αλλά νομίζω ότι κάποιος πρέπει να το κάνει!

Για πείτε απόψεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω πως κάνανε εκκίνηση δεν ήταν κανείς μέσα για να δει όταν γράψανε χρόνους.

Εγώ τρέχω με φτερό 3 και το πρώτο διαφορικό, αλλά θα τα αλλάξω και θα πάω σε 1 φτερό και το 2ο διαφορικό και θα δω. Οι χρόνοι είναι κοντά στο 10:40 και ίσως ποιο κάτω.

Όταν είχε βγάλει το FIAT X19 ο @John@John είχα γράψει κοντά στο 10:40 με το X19 που είναι φτιαγμένο για αυτήν την ανάβαση. Τις δύο πρώτες φόρες τότε που το δοκίμαζα δεν κατάφερα να τερματίσω είχα κάψει κινητήρα και τις δύο φορές και την τρίτη είχα θερμάνει τα φρένα τόσο πολύ που δεν σταματούσε με τίποτα και είχα αναγκαστεί να ανοίξω αεραγωγούς για να μην έχω υπερθέμανση. Μιλάμε σε μερικά σημεία ειδικά επάνω είσαι τελικές και μετά φουρκέτα, και αυτό επαναλαμβάνεται συνέχεια. 

Θέλω να πω εγώ έγραφα κοντά στο 10:40 τότε στις δοκιμές με το Χ19. Για τελική δεν θυμάμαι τότε πόσο είχα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ με 3 φτερό τρέχω και νομίζω το 2ο διαφορικό.

Δεν έχω δοκιμάσει με λιγότερο φτερό και δεν ξερω αν το κάνω, γιατί θέλω να είμαι σταθερός γενικά σε μια ανάβαση 17+ χιλιομέτρων, αφού έαν γίνει μια χαζομάρα, ακόμα και στα τελειώματα της ανάβασης ακριβώς λίιιιιγο πρίν τον τερματισμό, μπορείς να τινάξεις στον αέρα ΟΛΗ την προσπάθεια!

Παραμένει όμως το θέμα μου, για τον χρόνο στο 1ο σπλίτ και ΑΝ καταλαβαίνεις?????, από τον καλύτερο χρόνο μου ΧΑΝΩ από το ίδιο αμάξι ΣΥΝΟΛΙΚΑ 17".

ΑΠΟ ΑΥΤΑ τα ΣΥΝΟΛΙΚΑ 17'', ΧΑΝΩ ΤΑ 12'' ΜΟΝΟ ΣΤΟ 1ο ΣΠΛΙΤ και τα υπόλοιπα 7'' στα άλλα 2 σπλίτ.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ τι θέλω να πω ή ΟΧΙ????

Επίσης με λίγο "έξυπνη" οδήγηση, ιδιαίτερα ψηλά με τις διαδοχικές φουρκέτες και με το "κοντό" διαφορικό, καταφέρνω να έχω την θερμοκρασία των νερών μου περίπου στους 110 βαθμούς κελσίου, όσο δλδ και με το μακρύτερο διαφορικό.

Μάλιστα στο 10:49 ΔΕΝ μου άναψε ΚΑΘΟΛΟΥ η θερμοκρασία νερού, οπότε νομίζω ότι θα είμαι ΟΚ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα 10 sec κερδίζονται ευκολα στο σύνολο. Αλλά ότι και όπως έχουν ξεκινήσει οι χρόνοι είναι unofficial. Θα φανεί στον αγώνα. Όπως και να έχει θα έχει ενδιαφέρον ο αγώνας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, mad_dog said:

Τα 10 sec κερδίζονται ευκολα στο σύνολο. Αλλά ότι και όπως έχουν ξεκινήσει οι χρόνοι είναι unofficial. Θα φανεί στον αγώνα. Όπως και να έχει θα έχει ενδιαφέρον ο αγώνας.

Σόρυ αλλά δεν εννοώ αυτό και μάλλον δεν με έχεις καταλάβει.

Ελπίζω να τα πούμε TS να σου εξηγήσω.

Οι υπόλοιποι καμιά άποψη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 @troffeo

3 hours ago, troffeo said:

Επίσης με την ευκαιρία της παραπάνω μελέτης μου, υπάρχει κάποιος που ελέγχει ΟΛΟΥΣ μας, στο πως ξεκινάνε???

Ναι τους ελεγχω ολους στην εκκινηση

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ ελέγχω στην εκκίνηση

Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ έχω πειστεί οτι δεν υπάρχουν διαφορές στα GROUP H.  Γρήγορα-αργά  μικρά-μεγάλα  ελαφριά-βαριά.

Αν διαλέξεις αυτό που σου πάει θα το πας όσο μπορείς να το πας. Αυτή είναι και η γοητεία τους.

Τα αυτοκίνητα έχουν απίστευτη ισορροπία σε επιδόσεις, πράγμα που δυσκολεύονται να καταφέρουν άλλα επί πληρωμή.  

Τα πήραν στα χέρια τους οδηγοί αγώνων (Josh Hoare) και είδαμε τι κατάφεραν. Ναι αυτό το αργό 2002. Το πήγε εκεί που ούτε το φανταζόμασταν. 

Αυτοκίνητα που τα έχουμε στα χέρια μας 2-3 χρόνια και δεν είχαμε ιδέα για τα όρια τους. Στα κατάλληλα χέρια δείξανε τις πραγματικές τους δυνατότητες. 

Ήρθαν οι Γάλλοι (οι καλοί) και το ξανά αποδείξανε. Πήραν τα Χ19 και εμείς περιμένουμε σε πια ανάβαση δεν θα ταιριάζουν. Ε σε όλες ταιριάζουν.

Γιατί τους ταίριαξαν τα αυτοκίνητα. Γιατί ξέρουν να τα πάνε.

Θυμηθείτε πόσοι θα τα παίρναμε όταν βγήκαν αλλά τα απορρίψαμε γιατί δεν πάνε.

Προχθές λιώσαμε με τον Γιάννη @spyder στην Nords. Χρόνος 7.18. Μπαίνει ένας καινούριος κάνει δυο γύρες, 7.08. Κάγκελο.   

Τρέξαμε όλων των ειδών τις αναβάσεις. Και τώρα η Trento που τα έχει όλα μέσα.

Και έρχεται τώρα ο Γάλλος και παίρνει το δικό μας, Γιώργο. Και τι κάνει; Το λιώνει.

Εγώ πιστεύω με το δικό του έχει κι άλλο.

 

Τώρα όσον αφορά τις τελικές. @troffeo

Το Ford, και πιστεύω και κανένα άλλο δεν πιάνει 198 χιλιόμετρα εδώ. Το δοκίμασα με όλους του συνδυασμούς.

Αν εκκινήσεις σωστά με τίποτα.. Αν εκκινήσεις από το parking τα πιάνεις τα 198 και μαζί μ'αυτά  3-4 δευτερόλεπτα. 

Οπότε υπολόγιζε αυτά τα 3 sec. Φυσικά έχει άλλο ένα πατημένο κομμάτι προς το τέλος του πρώτου sector που πιάνεις Km αλλά είναι πολύ αλεο κίνηση με ρίσκο.

Ο υπόλοιπος χρόνος είναι φυσιολογικός. 

Εγώ το πάω με 2 φτερό και το δεύτερο διαφορικό. To 2 φτερό είναι πιο ρισκαδόρικο αλλά το θες γιατί σε κάποιες στροφές ρολαρει πιο καλά.

Το δεύτερο διαφορικό μην το φοβάσαι. Ανεβάζει θερμακρασίες αλλά αντέχει. Στο τρίτο είναι η διάταξη των σχέσεων τέτοια που δεν βολεύει.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andre Αντρέα ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου!!!

Τα αυτοκίνητα αν και τόσο διαφορετικά, τελικά είναι τόσο ίδια!!!

Ειναι τόσο διαφορετικά σε χαρακτηρίστηκα και ΚΥΡΙΩΣ στον τρόπο που θέλουν να τα οδηγήσεις, αλλά αν τους βρεις το «κουμπί» τους και τα οδηγήσεις όπως πρέπει μαζί με το κατάλληλο σεταπ, γίνονται ΟΛΑ το ένα καλύτερο από το άλλο και άκρως ανταγωνίστηκα μεταξύ τους, χωρίς καμία διαφορά θα έλεγα στο overall!!!

Το μοντ είναι ότι καλύτερο έχει βγει στο ρουφου και μπορώ να πω, ότι ξεπερνάει ακόμα και ακριβές και πολύ ψαγμένες προτάσεις χρόνων (DTM, GT3 κλπ). Για «δωρεάν» δεν το συζητώ, είναι απλά ΒΑΣΙΛΙΑΣ!!!

Οποιος δεν μπορεί να το καταλάβει-νιώσει είναι η ΒΛΑΚΑΣ η ΕΜΠΑΘΗΣ!!!

Ολα τα παραπάνω είναι παραπάνω από ορατά-κατανοητά, μόνο αν παρακολουθήσεις έναν αγώνα η ακόμα και μια προπόνηση. Είχα αρχίσει να το «ψιλιαζομαι» από όταν δοκίμαζα και είχα «κολλήσει» με το Χ19, αλλά μου έγινε βέβαιο από όταν άρχισα να παρακολουθώ τα βιντεάκια του άλλου Αυστραλού που δεν έχει τρέξει μαζί μας ακόμα. Ο Τύπος απλά καβαλάει ένα οποιοδήποτε αμάξι και κάνει χρόνους που εγώ φτάνω μετά από προπόνηση χαχαχαχα!

Σε ότι έχει να κάνει με τις τελικές, επίσης συμφωνώ μαζί σου και είναι ηλίου φαεινότερο, ότι δλδ δεν μπορείς να έχεις αυτή την τελική ΠΟΥΘΕΝΑ αν ξεκινήσεις κανονικά και από στάση. 

Μικρη ένσταση έχω για τα 3-4 δευτερόλεπτα που λες ότι κερδίζουν μόνο, καθώς οι διαφορά μου στο πρώτο σπλιτ είναι «χαοτική» σε σχέση με τα αλλά 2 και από τα 17 που χάνω συνολικά, δεν μπορεί να χάνω τα 12 ΜΟΝΟ στο πρώτο σπλιτ, που κατά σύμπτωση βγάζει και την μεγαλύτερη τελική. Θα δοκιμάσω και με 2 φτερό και με το πιο κοντό διαφορικό, απλή προσοχή στα κατεβάσματα θέλει για να μην ανάψει και θα σου πω.

Τελος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας, άλλωστε θα φανεί και στον αγώνα που θα έχουμε όλοι τις ίδιες συνθήκες εκκίνησης τουλάχιστον. 

Το θέμα μου είναι, όπως πολύ σωστά προσεγγίζεις, ότι με εξαίρεση εσένα και τον @spyder δεν είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί και έτσι είναι λίγο δύσκολο να «προσελκύσουμε» κόσμο για «κόντρα». Πιστεύω ότι ο Joshe δεν τρέχει πλέον μαζί μας, γιατί μάλλον δεν έχει ενδιαφέρον και όχι μόνο για το «βάρβαρο» είναι η αλήθεια της διαφοράς της ώρας. 

Πρέπει να βρω οπωσδήποτε χρόνο, που δυστυχώς δεν έχω, για να δουλέψω με το σεταπ, το αυτοκίνητο, αλλά ΚΥΡΙΩΣ με εμένα για να γίνω ανταγωνιστικός!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, andre said:

Φυσικά έχει άλλο ένα πατημένο κομμάτι προς το τέλος του πρώτου sector που πιάνεις Km αλλά είναι πολύ αλεο κίνηση με ρίσκο.

Εδώ βγάζει τα 199 χιλιόμετρα. Kοιτούσα το liveracers και το είδα. Τώρα πως γίνεται ευκαιρία να το μάθουμε.

 

8 hours ago, troffeo said:

δεν μπορεί να χάνω τα 12 ΜΟΝΟ στο πρώτο σπλιτ,

Πίστεψε με τα χάνεις.  Το πρώτο split είναι όλο το μυστικό. Τα άλλα δυο πάνε μόνα τους, με το μάτι :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ
Το πρώτο Split είναι ο χρόνος
Για τα 199 km/h δεν μπορώ να πω κάτι

Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

RESULTS

R9.thumb.JPG.21d7cb67902b1c5ec60bc77b7e482d99.JPG

 

STANDINGS

standings.thumb.JPG.956e026c861f8806b8ed60922eb2213f.JPG

 

 

 

        FIA.JPG.0a9cd0e7ac03f19e8546de1cbeb6a606.JPG                             OVER.JPG.b5ebf41b354c240ade43906179a7e6f1.JPG                                                   

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά ρε δεν ντρέπεσαι πήγες να κόψεις δρόμο. 

GRAB_000.thumb.JPG.96562ea4e9a85bd5988c5f28b275192c.JPG

Να επιληφθούν οι stewards παρακαλώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι ρε τι πηγα να κοψω δρομο ρε συ,,Πηγα που πηγα στο βουνο,δεν εκανα τιποτα.και στο τελευταιο heat ειπα να την αραξω στην ταβερνα εκει πιο πανω,,,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλοι συνοδηγοί, 

ο αγωνας στην ανάβαση Trento Bondone θεωρείται ότι είναι η πράσινη κόλαση για τις πίστες. Είναι μια μεγάλη ανάβαση, δύσκολη, κλειστή και με πολλά σημεία παγίδες. Σε αυτόν τον αγώνα δεν μπόρεσα να τερματίσω. Ίσως έφταιγε το setup και το configuration της θέσης οδηγού, αλλά δεν είναι καμία δικαιολογία για έναν οδηγό παγκοσμίας κλάσης όπως ο Πιλότος. 

Οι δικοί μας τα πήγανε αρκετά καλά, αλλά οι ξένοι για μια ακόμη φορά έδειξαν ότι η προετοιμασία και το stup παίζει καθοριστικό ρολο. Γράψανε χρόνους πολύ καλούς και έδειξαν πόσο ζεστά έχουν δει το θέμα.

Συγχαρητήρια σε όλους όσους είδαν καρό σημαία και θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Forum Statistics

    616
    Total Topics
    12,944
    Total Posts
×
×
  • Create New...