Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/05/2016 in all areas

  1. Noted Αυτό που έχω στο μυαλό μου σαν εναλλακτική είναι τα DTM'92. Πώς σου φαίνονται? Έχουν και H shifter
    3 points
  2. Με μία κατηγορία και θα την κρατήσουμε για όλη τη σαιζόν. Αν τρέξουμε με τα ADAC θα ακολουθούμε το προγραμματικό πρόγραμμα.
    3 points
  3. Καλά ας μην το ονομάσουμε πρωταθληματάκι ας το πούμε meeting να μην τρομάξει κι ο mad. Θα πρότεινα το πρόγραμμα του rf2 δηλαδή practice από τις 20.00 για όποιον θέλει και από τις 10 και μετά δυό μικρούς αγώνες των 10 γύρων με 10 λεπτα qualify. Tην Παρασκευή και το Σάββατο practice και άμα γουστάρουμε κάνουμε και 2-3-4-5 αγώνες μικρούς. Το πρόβλημα είναι με τους σέρβερ που δουλεύουν διαφορετικά και πρέπει να είσαι εκεί αλλά νομίζω μπορεί να ανεβάσει και ο mad server οπότε θα έχουμε εναλλακτική. Πως σας φαίνεται?
    3 points
  4. Σκέφτεσαι να το αγοράσεις? Χτύπα το, χρειάζεσαι ένα καθημερινό ώστε να έχεις την Ε46 για τα σαββατοκύριακα
    2 points
  5. το πέλμα στενεύει όταν το λάστιχο περιστρέφεται με μεγάλη ταχύτητα, όταν και πάς με τελικές... Και τα ξεφούσκωτα λάστιχα σε υψηλή ταχύτητα έχουν μικρότερη μετωπική επιφάνεια στον αέρα, μικρότερη αντίσταση στον αέρα και άλλα 1002 που δεν θα στα πω... και αυτό επειδή πάνω στο μάγουλο δεν έχεις πίεση... Αντε, θα στα πώ... τα ξεφούσκωτα μπορεί να γυρίσουν πάνω στη ζάντα σε δυνατό φρενάρισμα και να ψάχνεσαι, και είμαι 100% σίγουρος οτι αυτό δεν εξομοιώνεται πουθενά... Αλλά σε χαμηλές ταχύτητες έχουν μεγαλύτερο πέλμα και καλύτερη πρόσφυση... Αλλά απαιτούν πολύ χαμηλωμένο αυτοκίνητο και σκληρή ανάρτηση (γιατί είναι αναρτημένα στον τροχό και είναι και τα ίδια αμορτισέρ) Μεγάλη κουβέντα σου λέω... ΤΣ..... Το ταχύμετρο δεν ξέρει πόσο τρέχεις.. Αυτό που σου δείχνει είναι πλασματικό, γιατί μετράει περιστροφές στο διαφορικό...(ή στο κιβώτιο) αν έχεις σχέση τελικής 3,47:1, για κάθε 3,47 στροφές του μοτέρ, ο τροχός κάνει μια στροφή. Αν η στροφή είναι με Φ500, ή με Φ300, δεν μπορεί να το ξέρει το αυτοκίνητο... Εκτός αν βάλεις GPS... Αλλα και τα GPS είναι για το πουλάκι.. Το GPS του αυτοκινήτου μου δείχνει 104, το GPS του κινητού 105 το GPS του στερεοφωνικού μου δείχνει 106 και το κοντέρ μου 100....(17 ζαντα) Στα ίδια ακριβώς με 16ρες ζάντες ειχα 100 κοντερ και όλα τα αλλα 98-99 Ακόμη, όσο το ελαστικό χάνει πέλμα, τόσο πιο μικρή η διάμετρος, τόσο πιο γρήγορη η επιτάχυνση.. (δεν ξέρω αν σιμ το υπολογίζει αυτό...)
    2 points
  6. Και αφου τα αλλα 2 (rf2-ac) τα εχουν "κανει σκ@τα" σε αυτο που θελουν να πετυχουν και εχουν και τα 2 τα κενα τους, να παμε ολοι στο r3e που τουλαχιστον εχει πετυχει καλυτερα απο ολα το θεμα "κοντρα-μαχη".... ^^ Μεταξυ σοβαρου και αστειου η παραπανω προταση για να αλαφρυνουμε και λιγο το κλιμα
    2 points
  7. Ο Geoff Grammond είναι ο υπεύθυνος που υπάρχουν τα σιμς στα πισι. Τα έχω κι εγώ ορίτζιναλ εκτός απ'το πρώτο που είναι αντιγραμμένες δισκέτες απο φίλο που μου το έδειξε πρώτη φορά το 93 και ήταν ο λόγος που πήρα το 1ο πισι. Το άλμα έγινε το 96 με το GP2 όπου έμπαινες στη παραμπόλικα με τα 4 και με έλεγχο στο τιμόνι. Είχε όλη η σειρά τρομερή τηλεμετρία που με αυτή έμαθα να σετάρω αυτοκίνητα στα πισι. Επίσης είχε το ωραίο να διαλέξεις όσους οδηγούς ήθελες να τρέξεις στον αγώνα πχ 4 και έπαιζες 2-3 γύρους τον καθένα και ανάλογα πως είχες πάει το καθένα συνέχιζε ΑΙ στο ρυθμό που πήγαινες το καθένα μέχρι να ξανάρθει η σειρά του να το οδηγήσεις. Το GP4 το έχω και τώρα στο πισι και ρίχνω καμμιά γύρα που και που. Για μένα όλα τα σιμς είναι αντιγραφή του κώδικα του Geoff Grammond έχουν τις ίδιες ιδιότητες στο πως φεύγουν και διορθώνουν. Ηταν το rF2 της εποχής του. Με έπιασε νοσταλγία και θα βάλω λίγο GP4 το βράδυ
    2 points
  8. Εδώ έχει γίνει το εξής τραγικό... Εχουμε κάνει 7200 γύρους να μάθουμε τα κατατόπια, και μας αλλαξες την πίστα... Ο καημένος ο μάρμαγκας και ο σπάηντερ φτύσανε αίμα και είναι άκρως ανταγωνιστικοί, και εσύ αλλάζεις πίστες και αυτοκίνητα?? Οταν επιστρέψει απο τις διακοπές του, ακόμα και πρασκευή πρέπει να κάνουμε τον αγώνα... Είναι αμαρτία να πάει τόσο ταλέντο και κόπος χαμένος.... να βρούμε το ένα δέκατο αρνητικού toe out επι των μοιρών περιστροφής του άξονα παρακαλώ... οχι ότι και ότι....
    2 points
  9. ADAC, GTs πφφφφφ, βάλτε ένα αμαξάκι με h-shifter να γουστάρουμε λίγο, Group 5 ή GTOs είναι ότι πρέπει
    2 points
  10. O geoff grammond είναι φυσικός.. Και προγραμματιστής απο χαβαλέ. Παρουσίασε ένα απλό παιγνιδάκι με γραφικά τούβλων (1991 πρέπει να ήταν) που είχε όλες τις πίστες και όλα τα αυτοκίνητα της εποχής. Μάλιστα ο Σέννα ήταν σάντσες, μιας και δεν μπορούσε με τα πενιχρά οικονομικά του μέσα να εξασφαλίσει άδειες για τα ονόματα.. Το παιγνίδι που κατασκεύασε, ήταν περισσότερο εφαρμογή των νόμων της φυσικής παρά κάτι άλλο... Το παίζαμε με πληκτρολόγιο, είχε ένα καλό βασικό σετάπ (αεροτομές-ταχύτητες-κάμπερ-ύψη-φρένα-διαφορικο) και είχε και διαφορετικούς τύπους ελαστικών.. Τα λάστιχα δεν παθαίναν υπερθέρμανση, μόνο ο κινητήρας.. Μάλιστα τα λάστιχα είχαν ένα μοντέλο της εποχής, αντέχανε για 30 γύρους ας πούμε, με αριθμητική πρόοδο αύξησης της απόδοσης και μετά πτώσης απόδοσης, η οποία αν πίεζες πολύ στα φρένα και στο γκάζι γινόταν λογαριθμική.. Είχε και βλάβες!! υπερθέρμανση, απώλεια λαδιών, βλάβη στο κιβώτιο, βλαβη στην εξάτμιση, δυσλειτουργία κάποιου κυλίνδρου, σκάσιμο ελαστικού.. Τυχαίες οι βλάβες, άσχετα με τη χρήση του οχήματος!! Είχε και έντονο σλιπστριμμινγκ. Τα δε αυτοκίνητα είχαν διαφορετική απόδοση και επίδοση και φθορά ελαστικών, ανάλογα με την μάρκα... Το σιμ είχε και βροχή!! και στέγνωμα του δρόμου στην αγωνιστική γραμμή όταν σταματούσε η βροχή!!! ήταν το πιο πλήρες αρχικό πακέτο εξομοιωτή που έχω παίξει εγώ προσωπικά... Μιλάμε για το 1991 ξανατονίζω.. και ήταν σε 2 δισκέτες των 1,44 ΜΒ !!!!!!!!! ακολούθησαν άλλες 3 εκδόσεις, με υποστήριξη για τζουστικς και πεταλιέρες, ενώ τα γραφικά πήγαν σε πραγματικά άλλο επίπεδο (για την εποχή πάντα) Και τα 4 τα έχω αγορασμένα μέσα στα ορίτζιναλ κουτιά τους, και τα θεωρώ τα καλύτερα παιγνίδια της γενιάς τους..
    2 points
  11. Συγγνώμη που θα το πώ όσο πιο στεγνά μπορώ, αλλά αυτό που θα πώ είναι μια πραγματικότητα.. Δεν με απασχολεί τι λέει ο κάθε πιτσιρικάς του πισι.. Σαν πρώην οδηγός αγώνων, σαν πρώην συμβολαιόύχος για δοκιμαστής εξέλιξης Formula1 και σαν νυν σκίστης (στην κυριολεξία αυτό που σου λέω) "οδηγών αγώνων" έχω κάποιες θέσεις που είναι απαράβατες.. Επιπρόσθετα, σαν μηχανολόγος μηχανικός, όχι ότι να ναι, αλλά σxεδιαστής και κατασκευαστής πραγματικών αυτοκινήτων, έχω να αναφέρω το ακόλουθο... ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ. άσε τα τρολάκια και τους αρθρογράφους που γράφουν ότι πρέπει έχοντας αυξήσει τα χρήματα στον τραπεζικό τους λογαριασμό. Εγώ δεν σέβομαι κανέναν απο αυτούς. Αυτά είναι τα επαγγελματικά τρολ.. Σέβομαι απολύτως την δική σου άποψη, του σόσνα, του Ακη, του Κώστα του Γιώργου του Αγάθωνα ακόμα και του Φιλόθεου και οποιουδήποτε έχει την απλή δική του άποψη όποια και αν είναι αυτή.. Δεν σέβομαι την υιοθετημένη άποψη του οποιουδήποτε.. Οταν γράφτηκε το άρθρο, το ασέτο ήταν απολύτως εκτός τόπου και χρόνου.. Και αυτός ο μπαγλαμάς το έλεγε οτι είναι το καλύτερο.. Αυτόν θα εμπιστευτείς? Τα μαύρα του τα σύκα.. ο καλύτερος εξομοιωτής όλων των εποχών με απόλυτα κοινή αποδοχή των επιστημόνων ήταν είναι και θα είναι του Geoff Grammond και ας είχε γραφικά σαν τούβλα. Εγώ σας ζητάω να σταματήσετε τους χαρακτηρισμούς... Και να κόψετε και το υφάκι και την ειρωνεία... Δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι μεταξύ μας.. Οσο και στην πλάκα να μιλάμε, ή όσο στα σοβαρα, ο γραπτός λόγος έχει κενα, και αφήνει πολλά περιθώρια παρερμηνίας... Παρεξηγήστε κάθε φορά χωρίς κανένα απολύτως λόγο... Και αυτά που λέτε για πολύωρους αγώνες και τα λοιπά, έχουν πολλαπλές εξηγήσεις.. Το ασσέτο είναι καινούριο στην αγορά.. Οταν μπήκε ο κόσμος ζητούσε μικρούς και ευέλικτους αγώνες.. Το φακτορ όταν πρωτομπήκε, ο κόσμος ζητούσε μεγάλους και αυστηρούς αγώνες.. Άλλη η γενιά των παικτών του ενός παιγνιδιού και άλλο του άλλου.. Τα αρφάκτορ είναι για την γενιά του Σέννα.. Το ασσέτο για την γενιά του χάμιλτον.. Το αρφακτορ έχει κλάσεις αυτοκινήτων, είναι μαμά για αγώνες.. Το ασσέτο δεν έχει κλάσεις αυτοκινήτων, δεν είναι για αγώνες πέρα απο ενιαίο.. Καμία επαφή τα 2 μεταξύ τους... Είναι διαφορετικά προσανατολισμένα τα παιγνίδια....
    2 points
  12. Μέσα είμαι για πράκτις παρασκευές και αγώνα Κυριακές.... Μέσα!!!!!!
    2 points
  13. Δεν υπάρχει πρόβλημα με τον σέρβερ Παναγιώτη, μπαίνω από το κινητό μέσω teamviewer και κάνω όλες τις αλλαγές επί τόπου. Την εβδομάδα που θα έχει raceroom, ο σέρβερ θα είναι up 24/7. Την Κυριακή ο αγώνας θα είναι 22:30 για τον απλούστατο λόγο να προλάβω κι εγώ να μπω
    2 points
  14. Την Τετάρτη 7/9 αγώνας γνωριμίας με το Raceroom. Silhouette Series @ Portimao To combo πίστας/αυτοκινήτων είναι δωρεάν. Μπορείτε να τρέξετε ακόμα κι αν δεν έχετε αγοράσει απολύτως τίποτα. Έναρξη 22:30, practice 30', qualify 15', race 15'. Mentions: @mad_dog @sC_w0lveS @troffeo @marmagas @rapid_fast @panosdimip @sosna @angelovzr @spyder @John@John @geovas77 Όποιον ΔΕΝ έκανα mention, ΔΕΝ τον έχω ξεχάσει γκουχ γκουχ και χαρ χαρ μαζί.
    2 points
  15. Απο το ΄12 το αναμενουμε με αγωνια. Προβλεπεται να ειναι μεγαλο ΕΠΟC.......
    1 point
  16. @rapid_fast το νισσάν που λένε τα παιδιά είναι πισωκίνητο και είναι v8, δεν έχει τα ηλεκτρονικά του road car. Είναι της κατηργημένης κατηγορίας GT1 Όσο για καλά νισσάν, αυτό δεν ήταν και τόσο κακό:
    1 point
  17. Οχι.. επηρεάζει μονο τη ροπή που ασκείται στο τιμόνι. Θετικο καστερ σπρωχνει τους τροχους και το τιμονι στην ευθεία μολις αφησεις το τιμονι. Αρνητικό αφηνει τους τροχους εκει που ειναι στριμενοι μεχρι να τους επαναφερεις με το τιμονι ασκωντας δυναμη.. Οσο πιο επιθετικά οδηγας τοσο περισσοτερο καστερ πρεπει να εχεις.. Το αρνητικο καστερ ειναι θανατηφορο. Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  18. Αρρωστια λεμεεεεε, το μεγκάν......
    1 point
  19. Είναι πολύ παλιές Γιάννη, έχει αλλάξει το μενού και οι ρθιμίσεις. Ακολούθησε τον οδηγό που έχει ποστάρει ο wolves. Πριν βάλεις τις καινούριες, γύρισέ το σε default. Επίσης μην ακούς ποτέ αυτόν τον msportdan, μεγάλος κεφτές.
    1 point
  20. Την επόμενη εβδομάδα γιατί αυτή τη βδομάδα έχει raceroom!
    1 point
  21. Η χρονιά F1 1988 με 31 αυτοκίνητα και 16 πίστες σε ένα mod 1,24GB http://isiforums.net/f/showthread.php/29671-Formula-1-1988-released Το FFB είναι βασισμένο σε G25 και είναι πολύ δυνατό. Το έχω κατεβάσει και είναι αρκετά καλό το mod.
    1 point
  22. Είναι δυνατόν να είναι νισσάν και να είναι καλό??? Οχι σοβαρά τώρα, είναι δυνατόν να είναι νισσάν και να είναι καλό???? Φιλόθεε, κανόνισε μια Παρασκευή βράδυ να μας βάλεις Νισσάν στο όλτον πάρκ, να του πάρουμε τα βρακιά του Τζίμ να μην το ξαναζητήσει...
    1 point
  23. Πολύ ωραία ερώτηση.. με πάρα πολύ πολύπλοκη απάντηση. Ναι, αυξάνεται η τριβή κύλισης, γιατί μεγαλώνει το πέλμα του ελαστικού που είναι σε επαφή με το έδαφος. Και αυτό επειδή δεν θεωρώ οτι υπάρχει σημειακή επαφή μεταξύ του ελαστικού και του οδοστρώματος όπως λεει η φυσική σε ιδανικές συνθήκες. ομοίως αυτό σε βοηθάει πολλαπλάσια στις στροφές (έχεις μεγαλύτερο πέλμα) και στο φρενάρισμά (έχεις μεγαλύτερο πελμα) Πρόσεξε τώρα.. έχει μικρότερη πίεση, έχει μικρότερη διάμετρο, έχει μικρότερη διάμετρο σημαίνει έχει καλύτερη επιτάχυνση με το ίδιο γρανάζωμα.. Αντίθετα τώρα.. Όταν έχω πίστα με ευθείες και γρήγορες καμπές, δεν με ενδιαφέρει η επιτάχυνση, αλλά η τελική.. Εκεί τουμπανιάζω τα ελαστικά, για να αυξήσω την τελική με το ίδιο γρανάζωμα. Πώς επηρεάζει η πίεση την θερμοκρασία ελαστικών? Κυρίως με έναν τρόπο.. με το ξεχείλωμα!!! Το ελαστικό, όσο περισσότερο τρέχουμε, τόσο περισσότερο μεγαλώνει σε διάμετρο.. Αν ξεκινάμε με διάμετρο Α, σε υψηλές ταχύτητες το ελαστικό μεγαλώνει σε διάμετρο και γίνεται Α+25%.. Το Α+25% είναι το όριο μας, είτε λόγω ταχύτητας, είτε λόγω του περιορισμού της ελαστικής παραμόρφωσης (όριο ελαστικότητας) Αν θέλουμε λοιπόν να ανεβάσουμε την ταλάντωση στην ελαστικότητα τι κάνουμε? Ξεκινάμε απο το Α-10% και φτάνουμε στο Α+25%... Απο το ΤΣ για να στα εξηγήσω καλύτερα.. Υ.Γ. Το φρενάρισμα και το στρίψιμο δεν υπάγονται σε κύλιση αλλά ολίσθηση και τα κέρδη μας είναι πολλαπλάσια.. Υ.Γ. 2. ναι, πάρα πολύ μικρή πίεση είναι αυτή.. απολύτως ξεφούσκωτα!!! στέκονται μόνο με το μάγουλο που έχει ενίσχυση..
    1 point
  24. τεράστια κουβέντα πρέπει να ανοίξουμε... Υπάρχουν τα φανερά που τα ξέρουν οι περισσότεροι, αλλά και τα κρυφά, που λίγοι ξέρουν.. Αν πιάσουμε ας πούμε την αεροδυναμική, θα πρέπει να μιλάμε ώρες για να δείς τι ακριβώς συμβαίνει όταν κάνεις ότι στρίβεις τον εμπρός τροχό... Πώς αλλάζουν οι ροές του αέρα προς τα φρένα, πώς επηρεάζει η ζάντα την ψύξη, και 1002 παράμετροι, που πραγματικά δεν νομίζω οτι έχουν συμπεριληφθεί σε κανένα σιμ.. Ακόμα και στο καλύτερο flight sim, τα αεροδυναμικά μοντέλα είναι βαση παραδοχών.. Κανένας δεν θα σου πεί πόσο πάρα πολύ επηρεάζει η υγρασία την πυκνότητα του αέρα και την αεροδυναμική του αντίσταση και κανένας φυσικά δεν το εφαρμόζει σε σιμ (κατά την κρίση μου) Ακόμα και ο βρώμικος αέρας σε ένα σιμ, είναι με παραδοχή, θαυμάστε σε ριπλέη την χθεσινή προσπέραση του χάμιλτον πάνω στην παραμπόλικά κυριολεκτικά μέσα στον διαχύτη της redbull.. Προσπέραση που δεν γίνεται πάνω σε σιμ, ο χάμιλτον την έκανε στην πραγματική ζωή.. εχω την πλήρη τηλεμετρία του Σέννα στην ίμολα, όταν και σκοτώθηκε.. Πολύ θα ήθελα να μπορούσαμε να την ενσωματώσουμε σε ένα σιμ, και να δούμε τι θα είναι το αποτέλεσμα... Απο όσα καταλαβαίνω δεν γίνεται... Να μπουμε ένα βράδυ στο ΤΣ και να πούμε 2-3 βασικές κουβέντες... Με γραπτά δεν γίνεται, είναι τόσο εκτενή τα θέματα που θα πρέπει να γράφουμε μέρες...
    1 point
  25. Το ότι έχουμε άλλες απόψεις για τα racing sims δεν σημαίνει ότι δεν επιθυμώ την συμμετοχή σου. Αλλά αν επιθυμείς να μην συμμετέχεις για τους δικούς σου λόγους, άλλο θέμα αυτό. Όταν είχες πει να διαγράψω τον λογαριασμό σου ούτε αυτό έκανα. Οπότε είναι φανερό ότι υπολογίζω στην συμμετοχή σου. Το ότι είσαι αργός και σπασίκλας άλλο θέμα αυτό... Har har har
    1 point
  26. Όχι απαραίτητα. Οι κατηγορίες στο Raceroom είναι balanced πάρα πολύ καλά. Μάλλον με Adac'14 (GT3) έλεγα που είναι και οικονομική λύση. Κάνουμε κι ένα pollάκι αν θέλουν κάτι διαφορετικό οι υπόλοιποι, υπάρχουν ενδιαφέρουσες κατηγορίες.
    1 point
  27. Πληροφορίες για το Eurocup Mégane Trophy
    1 point
  28. Μια χαρά βολεύει την Κυριακή. Θέλετε να αρχίσουμε κατευθείαν το εμβόλιμο πρωταθληματάκι? Είπα μήπως κάναμε πρώτα τον αγώνα με το free περιεχόμενο για γνωριμία, για να δουν το παιχνίδι τα υπόλοιπα παιδιά. Ό,τι θέλετε.
    1 point
  29. Σόρρυ αλλά τι σχέση έχει η γνώμη του x ω...επαγγελματία ή μη,μόντερ ή μη.Εγώ αγόρασα το παιχνίδι,εγώ το χρησιμοποιώ,εγώ αντιλαμβάνομαι τι ζητάω κ τι παίρνω πίσω. Όπως κ να το δούμε closer to real racing my $ss. Καλώς ή κακώς για πολύωρο αγώνα μόνο rF2. Ναι ξέρω ακούγομαι σαν τον τρελόσκυλο αλλά φτάνει με το τι είπε ο ΚΑΘΕΝΑΣ. Μπορεί να είστε οδηγοί αγώνων,μπορεί να είστε θεούληδες επί της γης.Το τι αποκομίζει ο καθένας είναι καθαρά υποκειμενικό με όσο σάλτσα αντικειμενικής τηλεμετρίας θέλετε.
    1 point
  30. Δημήτρη, ο ίδιος που τότε έλεγε αυτά, τώρα έχει ξενερώσει τρελά και κραζει τα τωριν tyre models και την γενικότερη κατεύθυνση του AC. Ειδικά μετά από ένα αγώνα στη ματζιόνε με BMW m235i όπου έπρεπε να έχει τα λάστιχα εντελώς ξεφούσκωτα και είχε τρελό γκριπ. Εκείνο ακριβώς το άρθρο του ήταν που μου έδωσε την ιδέα-φλασιά να φουσκώσω τα λάστιχα τέρμα στον αγώνα με τα 90s dtm στη μόντσα. Πολύ λάθος παράδειγμα διάλεξες. Είδες πως κρατώντας αποσπασματικά αυτά που θέλουμε να ακούσουμε γινόμαστε δογματικοί και καταλήγουμε να ξεγελάμε τους εαυτούς μας?
    1 point
  31. Καλημέρα σε ΟΛΗ την παρέα (RBR R40, The Lab, F1 Axion, κλπ κλπ)... Έχοντας, πιθανώς, την μικρότερη εμπειρία στο sim racing (hardcore ή όχι ), αλλά το μηχανοκίνητο στο αίμα από τότε που γεννήθηκα (και την τύχη να τρέξω αγώνες σε rally, αναβάσεις πίστες κλπ) θέλω να πω και εγώ 2 πραγματάκια και κυρίως την γνώμη μου. 1. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ξεκάθαρη επιλογή πλατφόρμας sim, δηλαδή rFactor, AC κλπ. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως ΟΧΙ δογματικές υστερίες, γιατί ο μέσος και όχι ο κολλημένος χρήστης, κάνει κύκλους και συχνά πυκνά μπορεί να αλλάζει πλατφόρμες και ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ τον ενδιαφέρει να παίρνει μέρος σε ανούσιες κόντρες του τύπου ποιός την έχει μεγαλύτερη... Επίσης αυτό που γουστάρει το "κοινό" είναι η παρέα και όχι η "έχθρα" και η απαξίωση ενθεν και έθεν! 2. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει μια ξεκάθαρη επιλογή κατηγορίας αυτοκινήτου - αγώνων. Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση (ΟΚ το παίρνω πίσω, είπαμε όχι δογματισμούς) κάποιος "φορμουλάς" να πορωθεί άσχημα με το RBR για παράδειγμα, γιατί απλά έχει συνηθήσει να βλέπει τον κόσμο διαφορετικά ή ΔΕΝ έχει συνηθήσει να ακούει τον συνοδηγό του χαχχαχαχα. Βέβαια κατά καιρούς έχουν κάνει την βόλτα τους εκατέρωθεν οδηγοί, αλλά πιστεύω ότι μετά από λίγο καιρό ξαναγυρνάνε σε αυτό που αγαπάνε περισσότερο. Εδώ θα συμφωνήσω με τον Πάνο και τον Δημήτρη (@panosdimip και @liakjim) σχετικά με original combos αυτοκινήτων και πίστας, αλλά είπαμε ας μην είμαστε δογματικοί. Για αυτό πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει καταγεγραμμένη η άποψη όλων (poll?) για το περιεχόμενο του πρωταθλήματος. 3. Για να στηθεί ένα πρωτάθλημα, "επαγγελματικό" ή "ερασιτεχνικό" θα πρέπει να έχει σίγουρα ΞΕΚΑΘΑΡΟΥΣ όρους και κανόνες. Θα πρέπει έγκαιρα να έχει συναποφασιστεί το μοντ και οι πίστες, θα πρέπει να υπάρχει εύλογος χρόνος προετοιμασίας (pre season) μεσα στον οποίο θα γίνονται κάποια event προετοιμασίας και γνωριμίας. Επίσης θεωρώ ότι καλό είναι να υπάρχει και η δυνατότητα "ομάδας" γιατί έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερο δέσιμο, άρα και μεγαλύτερες ελπίδες να ολοκληρωθεί το όποιο πρωτάθλημα. Έχω παρατηρήσει ότι ΟΛΑ ξεκινάνε με ΠΟΛΥ μεγάλο ενθουσιασμό και μετά από τα μισά, εξαφανίζονται οι περισσότεροι είτε γιατί χάνουν το ενδιαφέρον τους, είτε γιατί θεωρούν ότι δεν είναι ανταγωνιστικοί... 4. Γκρινιάζουμε με τα λίγα άτομα που μαζευόμαστε (καμιά 10αριά εδώ, παραπάνω στο the lab, φτάσαμε καμιά 50αρια στο R40 και το RBR!!!), αλλά πιστέψτε με ΔΕΝ είναι καθόλου εύκολο να καταφέρεις να κρατήσεις ενωμένους και "φιλιωμένους" τόσους πολλούς Ελληνάρες... (για να μην κατηγορώ βέβαια μόνο την φάρα μας , το είδα αυτο το άσχημο και σε ξένο φόρουμ όπου οι μόνοι Έλληνες είμασταν μόλις 3 και ειλικρινά δεν συμμετείχαμε στις ίντριγκες τους). Εδω μεγάλο ρόλο παίζει η "δημοκρατία" την οποία όμως την παρεξηγούμε και την βιάζουμε κατά το δοκούν. Δηλαδή θα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει, πριν από το αγωνιστικό σκέλος, ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ-ΟΙ κανόνες συμπεριφοράς προς ΟΛΟΥΣ όπως επίσης και συμμετοχή σε διάφορα από ΟΛΟΥΣ. Βέβαια θα μου πει κάποιος με 50 νοματέους πως θα καταφέρεις να μοιράσεις δουλειές σε όλους? Απλά, εκτός από τους μόνιμους, θα πρέπει να εναλλάσονται σε ρόλους κριτών, αγωνοδικών κλπ ΟΛΑ τα παιδιά. Η συμμετοχή είναι το παν για εμένα, αλλάκαι η πεμπτουσία της "δημοκρατίας" που ανέφερα παραπάνω. Και δεν εννοώ διαγραφές κλπ φασιστικά, αλλά μυαλό και ήθος για την αποφυγή τους! 5. Σίγουρα σε κάθε ομάδα θα υπάρχουν διαβαθμίσεις οδηγών, χεράδες ταλέντα μέτριοι αργοί αλλά και άσχετοι, αλλά αυτό ΔΕΝ είναι κακό... Θυμάμαι στο R40 είχανε μαζευτεί, εκτός των άλλων και κανά 3άρι τουλάχιστον πρωταθλητές των Ελληνικών αγώνων rally και αναβάσεων!!! Το πρόβλημα γίνεται όταν ΔΕΝ υπάρχει ΣΕΒΑΣΜΟΣ αλλά και ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ. Για παράδειγμα θα μπορούσαν τα δικά μας τα "alien", να έχουν σε συγκεκριμένες μέρες της βδομάδας ή του μήνα, "εκπαιδευτικά σεμινάρια" για το πως και τι για όποιον ενδιαφέρεται. Το ίδιο θα μπορούσαν να κάνουν οι "τεχνικοί του σεταπ" για να μαθουν όλους πως να στήνουν ένα αυτοκίνητο και να πάψει ο τρελόσκυλος να ζητιανεύει δεξια και αριστερά χαχαχαχαχα. Για να πω και ολόκληρη την αλήθεια οι πρωταθλητές-ης ήταν αυτός που έφερε και την διάσπαση, αλλά την αποφυγή την αναφέρω παραπάνω. 6. MARKETING και PROMOTION... Πολύ γνωστές έννοιες αλλά συνάμα και πολύ άγνωστες... ΄<ετσι και αλλιώς ως λαός την έχουμε την εσωστρέφια και τον ξερολισμό μέσα μας. Βέβαια αυτά δεν αναλύονται με γράψιμο, αλλά μέσω TS. 7. Όπως υπάρχουν διαφορές σε driving skills (sic), έτσι υπάρχουν και διαφορές σε επίπεδο εξοπλισμού. Και αυτό κατά την γνώμη μου μπορεί να είναι πλεονέκτημα, αρκεί να μπορούμε να μοιραζόμαστε διάφορα μεταξύ μας. Επίσης σημαντικές είναι οι γώσεις software της κάθε πλατφόρμας-παιχνιδιού, μέσα από τις οποίες ολοι μπορούν να επωφεληθούν αλλά και να παραμείνουν στην παρέα. Εδώ πολύ σημαντική είναι και η αξιοποίηση των παραπάνω με διάφορους ιστότοπους που πουλάνε ή φτιάχνουν εξοπλισμό, μέσω των οποίων θα μπορεί η όλη προσπάθεια να γίνεται γνωστή στον πολύ κόσμο! Δείτε για παράδειγμα την σχέση όλων των παραπάνω με το iracing! Σημαντική επίσης και η δουλειά του @John@John και όποιου άλλου (ο @thazio σταθερή αξία) με τα skin και με τις πίστες - ειδικές (αργότερα και μοντ? ΜΑΚΑΡΙ!) που κατά καιρούς καταπιάνονται!!! 8. SERVER-S!!! ΠΟΛΥ σημαντικό και ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ Η ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΛΥΣΗ. Αξιέπαινη η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ του ΦΙΛΟΘΕΟΥ (@mad_dog), αλλά δυστυχώς ΔΕΝ φτάνει. Θέλει server-s 24/7 και 24/7/365 ΤΕΛΟΣ! Δεν μπορεί κάποιος "νέος" και "άγνωστος" να περιμένει πότε θα σηκωθεί server. Και δεν δέχομαι τα περι rfactor γιατί συμμετήχα σε πρωτάθλημα 2 χρονιές σε κοινότητα που είχε 3 servers σηκωμένους ΠΑΝΤΑ! Το καλύτερο από όλα κατα την γνώμη μου το AC μέσω του οποίου ΟΛΑ γίνονται ΕΥΚΟΛΑ! Επίσης με αυτό τον τρόπο προσελκύεις και νέους συναθλητές που ψάχνονται και δεν σε έχουν βρει από αλλού. Για αυτό και ένα από τους servers θα πρέπει να είναι ξεκλίδωτος και προς όλους. Επίσης σε αυτή την περίπτωση θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ρίχνουμε ΟΛΟΙ τον οβολόν μας, έτσι ώστε να μην παρουσιαστουν, οι μικρές είναι αλήθεια στο The lab, κόντρες ποιανού είναι και ποιός πληρώνει! 9. ΑΓΑΠΗ (και όχι αγάπη μόνο αχαχαχαχαχαχαχαχα) από όλους και προς όλους, αλλά κυρίως με αυτή καθε αυτή την οδήγηση και το μηχανοκίνητο!!!! Ρε σεις έχετε καταλάβει - διανοηθεί ότι είμαστε ΟΛΟΙ πολύ τυχεροί που μπορούμε να είμαστε ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ με την πραγματικότητα??? Έχοντας "αγωνιστική εμπλοκή" με τους Ελληνικούς αγώνες, θα σας πω ότι βιώνω τα ίδια σχεδόν συναισθήματα με αυτά που βίωνα όταν έτρεχα στην πραγματικότητα. Εξαιρεση το πάτημα του ESC... αχαχαχαχαχαχα. Μην το απαξιώνουμε λοιπόν από μόνοι μας!!! 10. Άφησα τελευταίο το τρελόσκυλο χαχαχα, κατά κόσμο Φιλόθεο, ο οποίος είναι ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ Ψ Υ Χ Α Ρ Α. Ξοδεύει πολύ χρόνο και χρήμα για να μπορούμε να κάνουμε την κ@υλ@ μας. ΟΜΩΣ...αγαπητέ φίλε θα πρέπει να μάθεις ΚΑΙ να ακούς αλλά ΚΥΡΙΩΣ να μην είσαι βιαστικός και να λειτουργείς παρορμιτικά!!! Α! και να κόψεις-ψουμε τα δογματικά με το AC και τα παιδιά που είναι φίλοι έτσι και αλλιώς!!! Τέλος θέλω να ζητήσω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ από ΟΛΟΥΣ για το παραπάνω σεντόνι, αλλά και που με ανέχεστε!!! Φιλικά Γιώργος (@troffeo)
    1 point
  32. Διακρίνω μια επιθετικότητα απέναντί μου...και η μόνη εξήγηση που υπάρχει είναι ότι επειδή είμαι ο γρηγορότερος της κοινότητας με την παραμικρή ευκαιρία το εκδηλώνετε και το δείχνετε... Το editing διορθώθηκε και αυξήθηκε ο χρόνος (15min) Har har har Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...