Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/16/2016 in all areas

  1. Τρέχει ο φιλόθεος στην έρημο και βρέχει, έλεος ρε παιδιά
    3 points
  2. Περιμένοντας τον @panosdimip να τερματίσει... Οι χρόνοι σας κύριοι: Θα είμαι πολύ γρήγορος σήμερα...η αστυνομία έχει ήδη ειδοποιηθεί και θα με περιμενει στην γραμμή τερματισμού Καλό αγώνα κύριοι
    3 points
  3. Κουράγιο Δημήτρη εύχομαι να τελειώσει όλο αυτό χωρίς περιπέτειες για όλους σας.
    2 points
  4. Εξαιρετικη εμπειρια η βροχη στον αγωνα. Δεν το περιμενα, αλλα το ευχαριστηθηκα τρελλά. Φανταζομαι ποσο πιο γ@ματα θα ειναι αν υπαρχουν και αλλαγες στις συνθηκες κατα τη διαρκεια του αγωνα, οπως να σταματαει η βροχη, να στεγνωνει ο δρομος και ξανα παλι βροχη.... Το δε ffb, Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο. Εδειξε τα δοντια του τo game σημερα. Συγχαρητηρια στον Πανο για τη νικη και μπραβο σε οσους συμμετειχαν.... Αισθητη η απουσια του Jim ( @marmagas) στην πιστα αλλα και στο ts, και του ευχομαι να περασει γρηγορα αυτη η τελευταια ιστορια με τους σεισμους, χωρις παρατραγουδα...
    2 points
  5. Καλό κουράγιο κ από μένα Δημήτρη. Επίσης θένξ Πάνο για τις ενδιαφέρουσες επεξηγήσεις. Εγώ δυστυχώς μαζοχιστικά πέρασα άσχημο αγώνα αφού με πέταξαν έξω στα πρώτα μέτρα κιόλας κ μετά απλά έβριζα τον έτερο τιμ μέιτ για το άθλιο αμάξι που διάλεξε. Κρίμα γιατί έχασα βροχή που στο ρΦ2 είναι από τις αγαπημένες μου συνθήκες.
    1 point
  6. Aποτελέσματα αγώνα 2016_10_16_21_30.Mazda Raceway Laguna Seca.html
    1 point
  7. @mad_dog Θέλω: Αυτοκίνητο, setup, μηχανικό, οδηγό, ομπρέλα και έναν καφέ για να γουστάρω.
    1 point
  8. Που να δεις Ανδρέα τι θα μας κάνει σήμερα ο υπερηχητικός Γιαννιώτης ο Δημητράκης μας που ηθελημένα πριν τον αγώνα κρατά τα χαρτιά του κλειστά, το κακό λοιπόν είναι πως έφθασε η ώρα να τα ανοίξει. Αν δεις στο qualify κάτω από 1:24 μην εκπλαγείς.
    1 point
  9. Δοκίμασα εχτές και το multiplayer, έπαιξα όλους τους χάρτες που είναι διαθέσιμοι στο trial (4/9) σε conquest 64 και το καταευχαριστήθηκα. Μετά την beta που δεν μου άρεσε καθόλου είχα αποφασίσει να μην ασχοληθώ αλλά το Trial είναι εντυπωσιακά καλύτερο. Ένα από τα καλύτερα νέα στοιχεία του παιχνιδιού είναι τα operations, ουσιαστικά πρόκειται για ένα ή περισσοότερα τεράστια maps (αυτό που έπαιξα είχε δύο maps) που είναι χωρισμένα σε sectors (to πρώτο map είχε 6 sectors και το δεύτερο 3). Ουσιαστικά είναι κάτι σαν rush μόνο που κάθε sector έχει flags αντί για bombs και πρέπει οι επιτιθέμενοι να έχουν την κατοχή τους όλα τα Flags του sector για να προχωρήσουν στο επόμενο. Πάρα πολύ καλό νέο mode που παίζει να γίνει και το βασικό μου αφού δίνει νόημα στο conquest. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως Bug, μηδέν lag και μηδέν deaths around corner όπως συνήθως στα battlefields. Αγαπημένη μου class ο medic (DMR FTW) που έχει πλέον φτιαχτεί μετά την beta και μου έδωσε το top score σε αρκετά από τα match που έπαιξα. 'Οσοι είστε οπαδοί του Battlefield και έχετε όπως είχα και εγώ αμφιβολίες, τέσσερα ευρώ και σπεύσατε στο trial, εγώ πάντως προχώρησα ήδη στην αγορά του παιχνιδιού από greenmangaming με 46 Ευρώ, 51 έχει από origin μετά την έκπτωση του 10% που δίνουνε λόγω EA Access.
    1 point
  10. Κρίμα ρε γαμώτο γιατί πίστευα πως με το Φλωρινιώτης σκίν θα έπαιρνα κανά 2-3 δέκατα.
    1 point
  11. Είναι beta, σε 5 λεπτά έβγαλες συμπέρασμα... ότι και να πώ θα είναι λίγο... μάλλον δεν ξέρεις να το πάς...
    1 point
  12. Σπουδαία νέα όντως, the king is not dead, long live the king.
    1 point
  13. Roadmap Update October 2016 Hello everybody, and welcome to the first monthly roadmap update. A month ago, at the SimRacing Expo, we announced the Studio 397 partnership and since then we have talked to a lot of simracing websites about our plans. Thank you all for your positive and honest feedback. We’ll keep an open dialogue with the community. Let’s start this update with some of the things we have been working on. A car we’ve teased before is the USF2000 and we are happy to report that it is almost ready for release. We are particularly proud of this car as we were able to build it with a lot of support from the series and teams so we’ve ended up with a car that is extremely accurate in terms of both physics and car model. On top of that it is also a lot of fun to drive and has become a favourite of many people on the test team. Our next track release is going to be NOLA Motorsports Park. Both the race and kart track will be available in different configurations. We’ve been working on it for the past couple of months. Most of the 3D objects are done and we’re currently assembling everything in preparation for further testing. On the development side a lot has happened. In the background we have moved everything over to new infrastructure that allows us to work on new features in parallel, ensuring that they are only added to the next release when done and tested. We have also spent time automating our processes and intend to use those improvements to deliver updates more quickly. Over the last year we have been working hard in close cooperation with the Stock Car community to improve the rules for oval racing. That work is still ongoing, and we feel we’re on the final stretch now! Announced a month ago, the development of the DX11 engine with VR support is still ongoing. This is obviously a big project and apart from building and integrating the new engine we also need to make sure that we stay compatible with our existing content. Our current timeline for getting this integrated is by the end of Q1 2017. We are also moving closer to the first public release that will be Steam only. It will definitely be released this year and is scheduled to contain a whole list of bugfixes and improvements to the codebase. I would like to take this opportunity to invite everybody that is still using the non-Steam version to take advantage of the free option to migrate to Steam. Future updates will start leveraging more Steam features so the only way to take advantage of those is to move to Steam. Finally, we have an announcement to make. We have secured a license with Radical sportscars and will be bringing those into rFactor 2. With full access to CAD drawings and performance data we can deliver these cars with a very high amount of accuracy. Work on this has just started, but we are very excited as these are great cars to drive and race!
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...