Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/04/2016 in all areas

  1. Προσωπικά ως διοργανωτής, στρίμερ -ναι πίσω στο 2012? κάναμε στρίμ αγώνες LFS- παιδί για τα νερά κ τις πετσέτες κ ενίοτε πρηξ@ρχίδης είχα προσπαθήσει να κοινωνήσω στον mad αυτά που εύγλωττα προλάληλες.Ένα από κείνα τα πρωταθλήματα τα είχε πάρει κ ο πρωτοεμφανιζόμενος τότε Lylankor-Mobius που ήρθε τελευταία στο Assetto. https://gvrteam.wordpress.com/gvr-umc-s2/ Κοιτώντας πίσω,για τα δεδομένα της Ελλάδας κ βασισμένα σε κόπο λίγων ανθρώπων -όχι της αφεντιάς μου- ήταν αρκετά πρωτοποριακά ομολογώ. Όσο μιλούσαμε μου έδειξε να αντιλαμβάνεται πλήρως κ να ενστερνίζεται τα όσα λεγαμε.Στη συνέχεια μερικές βδομάδες μετά τον είδα να ακολουθεί το ίδιο τροπάρι,οπότε προφανώς κ δεν θα ξαναέλεγα κάτι περισσότερο. Το θέμα είναι ο τρόπος κ η υπομονή.Όταν ¨κράζεις¨ ααααααα προβατααααα μπουυυυυυ κόσμο καλώς ή κανώς δεν θαχεις.Άντε να έχεις τους ανθρώπους που θα προσπαθήσουν να σε γνωρίσουν κ να καταλάβουν το καλοκάγαθο του χαρακτήρος -mad μην πάρεις αέρα δεν θα ξανακούσεις καλά λόγια από μένα- Επίσης να τονίσω οτι ως σόσνα εκτιμώ τον κόπο,ώρα,μεράκι,χρόνο που ρίχνει για κάθε αγώνα,φόρουμ,ντάουνλοντ κλπ,αλλά θέλει κ τρόπο. Δυστυχώς λόγω σχολείου κ εξετάσεων δεν έχω χρόνο,αλλά τέλη Σεπτέμβρη θεού θέλοντος θα ξαναμπω.
    3 points
  2. 50 γύροι με χοβερκραφτ είναι πιο αρμόζουσα τιμωρία
    2 points
  3. Αυτός ο μαντ παντού και πάντα!!! Αχαχαχαχαχαχα Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  4. Καλημέρα σε ΟΛΗ την παρέα (RBR R40, The Lab, F1 Axion, κλπ κλπ)... Έχοντας, πιθανώς, την μικρότερη εμπειρία στο sim racing (hardcore ή όχι ), αλλά το μηχανοκίνητο στο αίμα από τότε που γεννήθηκα (και την τύχη να τρέξω αγώνες σε rally, αναβάσεις πίστες κλπ) θέλω να πω και εγώ 2 πραγματάκια και κυρίως την γνώμη μου. 1. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ξεκάθαρη επιλογή πλατφόρμας sim, δηλαδή rFactor, AC κλπ. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως ΟΧΙ δογματικές υστερίες, γιατί ο μέσος και όχι ο κολλημένος χρήστης, κάνει κύκλους και συχνά πυκνά μπορεί να αλλάζει πλατφόρμες και ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ τον ενδιαφέρει να παίρνει μέρος σε ανούσιες κόντρες του τύπου ποιός την έχει μεγαλύτερη... Επίσης αυτό που γουστάρει το "κοινό" είναι η παρέα και όχι η "έχθρα" και η απαξίωση ενθεν και έθεν! 2. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει μια ξεκάθαρη επιλογή κατηγορίας αυτοκινήτου - αγώνων. Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση (ΟΚ το παίρνω πίσω, είπαμε όχι δογματισμούς) κάποιος "φορμουλάς" να πορωθεί άσχημα με το RBR για παράδειγμα, γιατί απλά έχει συνηθήσει να βλέπει τον κόσμο διαφορετικά ή ΔΕΝ έχει συνηθήσει να ακούει τον συνοδηγό του χαχχαχαχα. Βέβαια κατά καιρούς έχουν κάνει την βόλτα τους εκατέρωθεν οδηγοί, αλλά πιστεύω ότι μετά από λίγο καιρό ξαναγυρνάνε σε αυτό που αγαπάνε περισσότερο. Εδώ θα συμφωνήσω με τον Πάνο και τον Δημήτρη (@panosdimip και @liakjim) σχετικά με original combos αυτοκινήτων και πίστας, αλλά είπαμε ας μην είμαστε δογματικοί. Για αυτό πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει καταγεγραμμένη η άποψη όλων (poll?) για το περιεχόμενο του πρωταθλήματος. 3. Για να στηθεί ένα πρωτάθλημα, "επαγγελματικό" ή "ερασιτεχνικό" θα πρέπει να έχει σίγουρα ΞΕΚΑΘΑΡΟΥΣ όρους και κανόνες. Θα πρέπει έγκαιρα να έχει συναποφασιστεί το μοντ και οι πίστες, θα πρέπει να υπάρχει εύλογος χρόνος προετοιμασίας (pre season) μεσα στον οποίο θα γίνονται κάποια event προετοιμασίας και γνωριμίας. Επίσης θεωρώ ότι καλό είναι να υπάρχει και η δυνατότητα "ομάδας" γιατί έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερο δέσιμο, άρα και μεγαλύτερες ελπίδες να ολοκληρωθεί το όποιο πρωτάθλημα. Έχω παρατηρήσει ότι ΟΛΑ ξεκινάνε με ΠΟΛΥ μεγάλο ενθουσιασμό και μετά από τα μισά, εξαφανίζονται οι περισσότεροι είτε γιατί χάνουν το ενδιαφέρον τους, είτε γιατί θεωρούν ότι δεν είναι ανταγωνιστικοί... 4. Γκρινιάζουμε με τα λίγα άτομα που μαζευόμαστε (καμιά 10αριά εδώ, παραπάνω στο the lab, φτάσαμε καμιά 50αρια στο R40 και το RBR!!!), αλλά πιστέψτε με ΔΕΝ είναι καθόλου εύκολο να καταφέρεις να κρατήσεις ενωμένους και "φιλιωμένους" τόσους πολλούς Ελληνάρες... (για να μην κατηγορώ βέβαια μόνο την φάρα μας , το είδα αυτο το άσχημο και σε ξένο φόρουμ όπου οι μόνοι Έλληνες είμασταν μόλις 3 και ειλικρινά δεν συμμετείχαμε στις ίντριγκες τους). Εδω μεγάλο ρόλο παίζει η "δημοκρατία" την οποία όμως την παρεξηγούμε και την βιάζουμε κατά το δοκούν. Δηλαδή θα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει, πριν από το αγωνιστικό σκέλος, ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ-ΟΙ κανόνες συμπεριφοράς προς ΟΛΟΥΣ όπως επίσης και συμμετοχή σε διάφορα από ΟΛΟΥΣ. Βέβαια θα μου πει κάποιος με 50 νοματέους πως θα καταφέρεις να μοιράσεις δουλειές σε όλους? Απλά, εκτός από τους μόνιμους, θα πρέπει να εναλλάσονται σε ρόλους κριτών, αγωνοδικών κλπ ΟΛΑ τα παιδιά. Η συμμετοχή είναι το παν για εμένα, αλλάκαι η πεμπτουσία της "δημοκρατίας" που ανέφερα παραπάνω. Και δεν εννοώ διαγραφές κλπ φασιστικά, αλλά μυαλό και ήθος για την αποφυγή τους! 5. Σίγουρα σε κάθε ομάδα θα υπάρχουν διαβαθμίσεις οδηγών, χεράδες ταλέντα μέτριοι αργοί αλλά και άσχετοι, αλλά αυτό ΔΕΝ είναι κακό... Θυμάμαι στο R40 είχανε μαζευτεί, εκτός των άλλων και κανά 3άρι τουλάχιστον πρωταθλητές των Ελληνικών αγώνων rally και αναβάσεων!!! Το πρόβλημα γίνεται όταν ΔΕΝ υπάρχει ΣΕΒΑΣΜΟΣ αλλά και ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ. Για παράδειγμα θα μπορούσαν τα δικά μας τα "alien", να έχουν σε συγκεκριμένες μέρες της βδομάδας ή του μήνα, "εκπαιδευτικά σεμινάρια" για το πως και τι για όποιον ενδιαφέρεται. Το ίδιο θα μπορούσαν να κάνουν οι "τεχνικοί του σεταπ" για να μαθουν όλους πως να στήνουν ένα αυτοκίνητο και να πάψει ο τρελόσκυλος να ζητιανεύει δεξια και αριστερά χαχαχαχαχα. Για να πω και ολόκληρη την αλήθεια οι πρωταθλητές-ης ήταν αυτός που έφερε και την διάσπαση, αλλά την αποφυγή την αναφέρω παραπάνω. 6. MARKETING και PROMOTION... Πολύ γνωστές έννοιες αλλά συνάμα και πολύ άγνωστες... ΄<ετσι και αλλιώς ως λαός την έχουμε την εσωστρέφια και τον ξερολισμό μέσα μας. Βέβαια αυτά δεν αναλύονται με γράψιμο, αλλά μέσω TS. 7. Όπως υπάρχουν διαφορές σε driving skills (sic), έτσι υπάρχουν και διαφορές σε επίπεδο εξοπλισμού. Και αυτό κατά την γνώμη μου μπορεί να είναι πλεονέκτημα, αρκεί να μπορούμε να μοιραζόμαστε διάφορα μεταξύ μας. Επίσης σημαντικές είναι οι γώσεις software της κάθε πλατφόρμας-παιχνιδιού, μέσα από τις οποίες ολοι μπορούν να επωφεληθούν αλλά και να παραμείνουν στην παρέα. Εδώ πολύ σημαντική είναι και η αξιοποίηση των παραπάνω με διάφορους ιστότοπους που πουλάνε ή φτιάχνουν εξοπλισμό, μέσω των οποίων θα μπορεί η όλη προσπάθεια να γίνεται γνωστή στον πολύ κόσμο! Δείτε για παράδειγμα την σχέση όλων των παραπάνω με το iracing! Σημαντική επίσης και η δουλειά του @John@John και όποιου άλλου (ο @thazio σταθερή αξία) με τα skin και με τις πίστες - ειδικές (αργότερα και μοντ? ΜΑΚΑΡΙ!) που κατά καιρούς καταπιάνονται!!! 8. SERVER-S!!! ΠΟΛΥ σημαντικό και ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ Η ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΛΥΣΗ. Αξιέπαινη η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ του ΦΙΛΟΘΕΟΥ (@mad_dog), αλλά δυστυχώς ΔΕΝ φτάνει. Θέλει server-s 24/7 και 24/7/365 ΤΕΛΟΣ! Δεν μπορεί κάποιος "νέος" και "άγνωστος" να περιμένει πότε θα σηκωθεί server. Και δεν δέχομαι τα περι rfactor γιατί συμμετήχα σε πρωτάθλημα 2 χρονιές σε κοινότητα που είχε 3 servers σηκωμένους ΠΑΝΤΑ! Το καλύτερο από όλα κατα την γνώμη μου το AC μέσω του οποίου ΟΛΑ γίνονται ΕΥΚΟΛΑ! Επίσης με αυτό τον τρόπο προσελκύεις και νέους συναθλητές που ψάχνονται και δεν σε έχουν βρει από αλλού. Για αυτό και ένα από τους servers θα πρέπει να είναι ξεκλίδωτος και προς όλους. Επίσης σε αυτή την περίπτωση θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ρίχνουμε ΟΛΟΙ τον οβολόν μας, έτσι ώστε να μην παρουσιαστουν, οι μικρές είναι αλήθεια στο The lab, κόντρες ποιανού είναι και ποιός πληρώνει! 9. ΑΓΑΠΗ (και όχι αγάπη μόνο αχαχαχαχαχαχαχαχα) από όλους και προς όλους, αλλά κυρίως με αυτή καθε αυτή την οδήγηση και το μηχανοκίνητο!!!! Ρε σεις έχετε καταλάβει - διανοηθεί ότι είμαστε ΟΛΟΙ πολύ τυχεροί που μπορούμε να είμαστε ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ με την πραγματικότητα??? Έχοντας "αγωνιστική εμπλοκή" με τους Ελληνικούς αγώνες, θα σας πω ότι βιώνω τα ίδια σχεδόν συναισθήματα με αυτά που βίωνα όταν έτρεχα στην πραγματικότητα. Εξαιρεση το πάτημα του ESC... αχαχαχαχαχαχα. Μην το απαξιώνουμε λοιπόν από μόνοι μας!!! 10. Άφησα τελευταίο το τρελόσκυλο χαχαχα, κατά κόσμο Φιλόθεο, ο οποίος είναι ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ Ψ Υ Χ Α Ρ Α. Ξοδεύει πολύ χρόνο και χρήμα για να μπορούμε να κάνουμε την κ@υλ@ μας. ΟΜΩΣ...αγαπητέ φίλε θα πρέπει να μάθεις ΚΑΙ να ακούς αλλά ΚΥΡΙΩΣ να μην είσαι βιαστικός και να λειτουργείς παρορμιτικά!!! Α! και να κόψεις-ψουμε τα δογματικά με το AC και τα παιδιά που είναι φίλοι έτσι και αλλιώς!!! Τέλος θέλω να ζητήσω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ από ΟΛΟΥΣ για το παραπάνω σεντόνι, αλλά και που με ανέχεστε!!! Φιλικά Γιώργος (@troffeo)
    2 points
  5. Θα αμολήσω λίγα πικρόχολα σχόλια αλλά τι να κάνω θέλω να είμαι ειλικρινής. Αρχικά να ευχαριστήσω τον Μαντ για τον κόπο και το χρήμα που καταβάλλει για να μπορούμε να ξεδίνουμε ,από κει και πέρα όμως πιστεύω πως πρέπει να δούμε τα πράγματα όπως είναι και να τα πούμε με το όνομά τους. 1 . Αυτό που είχαμε μέχρι σήμερα μόνο αποκαρδιωτικό μπορεί να είναι για κάποιον που θέλει να συμμετέχει ,τους λόγους τους ανέφεραν οι Wolves kai Ghristod (Κώστας και Γιάννης) συνοπτικά συνεχείς αλλαγές αυτοκινήτων και κανονισμών . 2. Πολύ βασικό το ανέφερε ο Jimliak οι αγώνες πρέπει να γίνονται με ISI cars and tracks,το γιατί είναι προφανές αλλά για του λόγου το αληθές κάντε το εξής πείραμα που έκανα κι εγώ σήμερα. Πάρτε το megane trophy (πισωκίνητο) και τρέξτε το σε πίστα της isi η ακόμα και στην παλιο monza που τρέχουμε αυτή τη βδομάδα και μετά αλλάξτε αυτοκίνητο πάρτε ένα από αυτά που τρέχουμε αυτή την Κυριακή και τρέξτε το εκεί που τρέξατε και το megane . Αν μετά από αυτό το τέστ δεν δείτε τις τεράστιες διαφορές τότε δεν έχω τίποτα άλλο να πω . Το mod είναι απλά disconected from the road το megane super connected . Mε το mod δεν καταλαβαίνεις το δρόμο ούτε όταν φρενάρεις ούτε όταν στρίβεις και εδώ πρέπει να αποδώσω τα εύσημα στον @jimliak γιατί αυτουνού μάλλιασε η γώσσα να μας το επισημαίνει ξανά και ξανά. 3. Πρέπει να δούμε τα πράγματα όπως είναι ,απέχουμε πολύ από τα να είμαστε έτοιμοι για τέτοιου είδους πρωτάθλημα που οραματίζεται ο mad αφού με το ζόρι μαζευόμαστε 6-9 άτομα που τις περισσότερες φορές απουσιάζουν από τον επόμενο αγώνα 2-3 τουλάχιστον ,οι περισσότεροι μπαίνουν απροπόνητοι λόγω υποχρεώσεων οπότε δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει αυτό που ζητάμε. 4. Υπάρχουν και προπονημένοι που συμπεριφέρονται ανώριμα και χαλάνε τον αγώνα και το κλίμα, ο νοών νοείτω ,μου θέλει τρομάρα του και πολλές συμμετοχές και κανονισμούς χαρντκόρ . Οπότε Δημήτρη θα συμφωνούσα με το σκεπτικό σου αλλά υπάρχουν εγγενείς δυσκολίες στο να εφαρμοστεί . Mπορούμε βέβαια να συνεχίσουμε να προσπαθούμε. @marmagas@gchristod@geovas77@rapid_fast@sosna@John@John@angelovzr@sC_w0lveS@spyder@mad_dog καντε αυτό το τεστάκι με το μεγκάν και τα άλλα και πείτε τις εντυπώσεις σας.
    2 points
  6. Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα που λέγαμε και στο λύκειο. Του τα έχω πει και εγώ στο Λάμπ παλαιότερα, και ευγενικά και τον έχω πάρει από τα μούτρα. Η γνώμη μου είναι ότι για να μαζέψουμε κόσμο, δεν είναι απαραίτητο να αφήσουμε στην άκρη το "σοβαρό" πρωτάθλημα. Για να έχεις όμως ένα σοβαρό πρωτάθλημα, πρέπει να έχεις μια οργάνωση με σταθερό πλάνο πιστών,αυτοκινήτων κα κανόνων. Ξεκινήσαμε απο τα Urd, πήγαμε στις f1 του 91, μετά στα group c, μετά στα BTTC (sic), μετά ξανά στα Urd και τώρα στα apex με τάση προς τα gt3 world. Ε δεν γίνεται να είμαστε όπου φυσήξει ο άνεμος, μόνο σοβαρό δεν είναι. Επίσης δεν νοείται κάθε αγώνας να εχει διαφορετική διάρκεια και διαφορετικούς κανόνες. Σταθερά πράγματα, είτε endurance είτε ένας αγώνας σπριντ και ένας endurance εναλλάξ. Όχι μία 50 γύροι μια 20, μια δυο αγώνες μια ένας, ναι-όχι τις άσπρες γραμμές και δεν ξέρω 'γω τι. Τελος πιστεύω μια καλή κίνηση για επιπλέον άτομα είναι να κάνουμε ένα άνοιγμα στα παιδιά του f1axion που είναι αδελφό φόρουμ, ήτοι φίλο-αραφακτορικά προσκείμενο.
    2 points
  7. Κωστή με το που τελειώσω με το καλό τέλη Σεπτέμβρη είμαι στη διάθεσή σου για ότι δύναμαι να γνωρίζω.Επειδή μάλιστα στο παρελθόν έχω κάνει κ driving school στο ΛΦΣ,μπορούμε να μαζευτούμε κ να συζητήσουμε κάποια έστω βασικά.
    1 point
  8. Δημήτρη, ο ίδιος που τότε έλεγε αυτά, τώρα έχει ξενερώσει τρελά και κραζει τα τωριν tyre models και την γενικότερη κατεύθυνση του AC. Ειδικά μετά από ένα αγώνα στη ματζιόνε με BMW m235i όπου έπρεπε να έχει τα λάστιχα εντελώς ξεφούσκωτα και είχε τρελό γκριπ. Εκείνο ακριβώς το άρθρο του ήταν που μου έδωσε την ιδέα-φλασιά να φουσκώσω τα λάστιχα τέρμα στον αγώνα με τα 90s dtm στη μόντσα. Πολύ λάθος παράδειγμα διάλεξες. Είδες πως κρατώντας αποσπασματικά αυτά που θέλουμε να ακούσουμε γινόμαστε δογματικοί και καταλήγουμε να ξεγελάμε τους εαυτούς μας?
    1 point
  9. Bρε το άκουσα αλλά τότε το είχα καταλάβει πια .
    1 point
  10. Reviw και συγκριτικο με BES, Apex και URD. https://youtu.be/sXpv5CxGlnU Sent from my X900+ using Tapatalk
    1 point
  11. Κωσταντή δεν έχεις δίκιο ,έχουν συζητηθεί τα πάντα αλλά θυμάμαι στην αρχή δεν χρησιμοποιούσες ts η δεν είχες ακόμα έλθει και έχασες πολλά, μάλιστα μερικές φορές συζητούσαμε τόση ώρα που τελικά δεν μπορούσαμε να σταυρώσουμε γύρο. Μάλιστα ο marmagas εκεί στο lochdrummond είχε κάνει επί 20 και βάλε λεπτά σεμινάριο στησίματος ,ο vitas έχει μιλήσει από το βήμα αρκετές φορές κι εγώ έχω πει κάτι λίγα ως πιο άσχετος στα θέματα του αυτοκινήτου,παλιότερα και ο Δημήτρης μας είχε φωτίσει θυμάμαι με σετάπ βροχής με τις κορβετ . Είμαστε πάντα εκεί για σένα αρκεί να ρωτήσεις ,αλήθεια ρε ! ΥΓ. Ξέρεις πιο είναι το θέμα ,έκατσα κάποτε κι εγώ και διάβασα ε λοιπόν δεν είναι καθόλου εύκολο να εφαρμόσεις αυτά που έχεις μάθει χωρίς να τα δεις στην πράξη και με βοήθεια από κάποιον που έχει πείρα . Προσπαθούσα να τα εφαρμόσω αλλά από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω άσε που το ένα αλληλεπιδρά με το άλλο ,τώρα τελευταία έχω αρχίσει και καταλαβαίνω κάτι τις . Πολλές φορές νόμιζα πως η αλλαγή που έκανα με βάση τη θεωρία έφερνε το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα ,απόδειξη η Μόνζα και τα urd ένας άγνωστος ωκεανός για μένα που δεν ξέρω από πραγματικά αυτοκίνητα . Μαλάκωμα λέει ξεφούσκωμα λέει αρνητική έως -10 η αεροτομή ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ? Σε μισώ.
    1 point
  12. Γίνεται!!! Το κάναμε, τουλάχιστον 2 μέρες το μήνα, στο R40 και το RBR. Μιλάω για τα driving sessions. Για τα σεταπ επίσης πιστεύω ότι μπορεί να γίνει ακόμα και από άτομα που μπορεί να μην ειναι στο rfactor σήμερα. Θέληση για κάτι καλό και ΟΛΑ γίνονται!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. Αυτο το πραγμα το αναζητω κοντα 2 χρονια. Υπαρχει περιπτωση να γινει; Εστω ενα ts gathering το μηνα για αυτο το σκοπο και μονο; Μη μου πειτε "ρωτα οτι θες, οταν ειμαστε μαζεμενοι καθημερινα στο ts", γιατι αυτο το γνωριζετε οτι δε γινετε.
    1 point
  14. Επειδή έχω χάσει εντελώς την μπάλα, με το αποψινό τι θα γίνει τελικά? edit: Αν κατάλαβα καλά megane στο mid Ohio? Αλλάζεις το κόμπο την μέρα του αγώνα? Που εχετε κάνει 750 γύρους? Για να μπούμε πάλι σήμερα για "προπόνηση" γύρω γύρω όλοι να βρούμε το ένα δέκατο αρνητικού toe out? Τι να πω πια.. Σηκώνω τα χέρια ψηλά.
    1 point
  15. Μid Ohio Megane Ο χρόνος μου απλησιαστος...αλλά έτρεχα με βρόχινα ελαστικά... To Forzassetto Benchmark??? Αχαχαχαχαχα...καλό Το Forzassetto είναι arcade. Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk Στην Mid Ohio πολλοί θα σταματήσουν από το sim racing... Εκεί θα ξεχωρίσουν τα αληθινά τιμόνια από τους Amateurs Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk Εσύ χθες με πλήγωσες και μου μίλησες επιθετικά... Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk
    1 point
  16. Δε ξέρω ρε παίδες αλλά ή είμαι εντελώς στόκος -τονίζω το εντελώς γιατί στόκος γενικά είμαι- ή μαλλον δεν καταλαβαίνω τι μου γίνεται. Το λέω αυτό γιατί προσωπικά τέτοια προβλήματα ασάφειας με τα URD,γιατί από τα άλλα 2 δεν δοκίμασα καθόλου,δεν τα ¨είδα¨.Δεν ξέρω μήπως φταίει οτι όντας απροσάρμοστος γενικά είμαι ευπροσάρμοστος εφεφμπικά. Ναι σε μερικές φάσεις είχα τις στιγμές μου αλλά μιας κ μαρέσει να παίζω με τη μεταφορά βάρους μια χαρά την πάλευα κ με σχεδόν ντιφόλτ σετάπ. Θεωρώ οτι λόγω της μεγαλύτερης τριβής σας αφού τα έχετε τρέξει περισσότερο μπορείτε να το διακρίνετε ευκρινέστερα.
    1 point
  17. Να αλλάξουμε και πιστα... Τι λετε για μακαου; Χα χα χα... Ειναι τοσο απελπισμενος ο χελωνονιντζακης που ειναι τοσο πισω που θα κανει τα παντα να το κρύψει... Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  18. Δεν είναι νεύρα, κούραση είναι. Ούτε εντιτ έκανα αν δεις, first take είναι το σχόλιο μου, καθόλου επιθετικό πιστεύω. Όλοι εδώ μέσα τα ξέρουμε τα παιχνίδια, δεν πρόκειται να αλλάξουμε γνώμη. Στο σχετικό θρεντ παρακαλώ.
    1 point
  19. Ελα ρε αυτό ήταν υπέρ, πω πω νεύρα, έχετε γίνει όλοι χειρότεροι κι από μένα. Ο mad φταίει μας έχει δημιουργήσει μια νευρικοτητα.
    1 point
  20. Δηλαδή δεν θα γίνει ο αγώνας με τα gt3? Τη μέρα που γίνεται ο αγώνας αλλάζεις κόμπο ? Είσαι άπαιχτος. Δοκίμασες ? Δοκίμασε αυτό που λέω κ αν μετά επιμένεις πως είναι θέμα καστερ τα λέμε.
    1 point
  21. Συμφωνούμε όλοι να σηκωθεί ο server με το παρακάτω ??? Γιάννη δεν ξέρω αν το οδήγησες...αλλά σαν συμπεριφορά είναι bencmark...στο λέω εγώ που το έχω δοκιμάσει...
    1 point
  22. Αν ειχε αληθινο καιρο,βροχες,νυχτες κλπ θα το σκεφτομουν,απο τη στιγμη που δεν εχει τουλαχιστο ειναι απαγορευτικο για την ωρα απο εμενα
    1 point
  23. Λοιπον ας την συνεχισω την κουβεντα (περι πρωταθληματος, με τι αυτοκινητο κλπ....) εδω. Ειναι καποια πραγματακια που εχω την αναγκη καιρο τωρα να πω, αλλα ολο τα επαιρνε το ποταμι. Ελπιζω ο αγαπητος (not ) admin να δωσει βαση. Τον δικαιολογω λιγο, γιατι ειδε αποτομα κοσμο και εχει πελαγωσει... Προταση-Συμβουλη απο εναν σχετικα απειρο στα simracing αλλα με αρκετη πειρα στο online gaming και ειδικα στο ολο στησιμο και οργανωση ενος community. Kαλως ή κακως για να στηθει ενα πρωταθλημα οπως το φανταζεται ο αγαπητος(not) Φιλοθεος και να εχει καποιο ενδιαφερον και να ειναι ανταγωνιστηκο πρεπει να εχει κοσμο. Κοσμο που ξερει τι και πως. Ποσο κοσμο; Δεν ξερω ακριβως, αλλα σιγουρα περισσοτερο απο οσους εχουμε μαζευτει μεχρι τωρα. Ενα ποσοστο απο αυτους που εχουμε μαζευτει εδω, σε αυτο το ποσοστο ανηκω και εγω, μαθαινουμε τωρα το παιχνιδι, τους καποιους κανονες του, τα τεχνικα χαρακτηριστικα του και κυριως το content του. Για να ερθει κοσμος και κυριως ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ αυτος ο κοσμος, πρεπει να τον παρεις απο το χερακι να του γνωρισεις το παιχνιδι και, πολυ σημαντικο, να μην τον "τρομαξεις" ή να τον κανεις να νιωσει αβολα. Εδω τωρα αρχιζει η προταση που εχω να κανω. Πρωτο, βασικο, βαζουμε λιγο νερο στο κρασι μας. Σταματαμε την ειρωνεια και δεχομαστε και καμια μ@λακια (κατα την αποψη μας). Δεχομαστε ισως και καποια αλλη αποψη που μπορει να θεωρουμε λαθος. Δευτερον, αφηνουμε το θεμα Επισημο πρωταθλημα, λιγο στην ακρη. Εδω θα ειμαστε, δε θα χαθουμε. Εχουμε, θελω να ελπιζω, πολυ καιρο ακομα μπροστα μας. Τριτον. Ενας αγωνας την εβδομαδα (αντε το πολυ 10μερες) με διαφορετικα combo καθε φορα, ωστε να γνωρισουμε το content του παιχνιδιου. Ισως σε λιγο πιο χαλαρο κλιμα στην αρχη αλλα σιγα-σιγα να γινεται μυηση στο πιο αυστηρο κλιμα που θα επιβαλει ενα πρωταθλημα, οταν ερθει η ωρα να γινει. Αυτα τα ολιγα απο μερους μου, ελπιζω εστω και καποια απο αυτα να ληφθουν σοβαρα υπ οψιν.....
    1 point
  24. Άσχετο, αλλά θα ήθελα να μάθω πόσο γυρίζει ο @rapid_fast με αυτό το αυτοκίνητο στην παρακάτω πίστα... BMW M1 PRO CAR
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...