Παίδες ο μόνος λόγος που έγραψα για την ανάγκη παντελούς απουσίας ριστάρτ πλην εξαιρετικά ακραίων περιπτώσεων κ σταθερών κανόνων είναι για να είναι ξεκάθαρο κ ευπρόσληπτο από όλους παλιούς κ ειδικότερα νέους τι παίζει κ ποιές είναι οι απαιτήσεις του παιχνιδιού κ της εκάστοτε συμμετοχής των.Πέραν της αστοχίας υλικού -βλέπε εγκέφαλο Φιλόθεου :)- κ των τεχνικών περιορισμών ας μένουμε σε όσα έχουν γραφτεί.Στον προηγούμενο αγώνα για παράδειγμα οι 3εις πρώτοι δέχτηκαν 100, 75, 50 kg ballast αν θυμάμαι καλά,ενώ στο 1ο πόστ του νήματος μιλά για μπάλλαστ 75kg μειούμενο από τον 1ο μέχρι τον 10ο τερματίσαντα του 1oυ αγώνα.Στον εψεσινό 2ο αγώνα είχαμε λόγω του μπερδέματος 0kg μπάλλαστ.Για να υπάρχει μια σταθερότητα λοιπόν ή κρατάμε το ανεστραμμένο γρίντ χωρίς πρόσθετο βάρος που φρονώ οτι είναι το ευκολότερο ώστε να μην επιφορτίζεται ο Φιλόθεος με περισσότερες ακόμη ευθύνες κ τον πρήζουμε ή δίνουμε μπάλλαστ στους 3εις του πόντιουμ για να ανακατέψουμε λίγο την τράπουλα.Ό,τι κ αν αποφασιστεί πάντως ας τηρηθεί ευλαβικά χωρίς υποχωρήσεις κ μπερδεψιές.
Παρότι συμφωνώ μαζί σου Πάνο οτι είμαστε λίγοι νοματαίοι κ τις περισσότερες φορές απροπόνητοι,ωστόσο διαφωνώ τα μάλα στο να δίνουμε συγχωροχάρτι σε όλα κ δη στα ριστάρτς.Υποτίθεται μετακινηθήκαμε στα πιο πράσινα χορτάρια του ρουΦου2 ακριβώς γιατί μας δίνεται η δυνατότητα μιας πιο περιεκτικής κ απαιτητικής εξομοίωσης.Ε αυτό ας μην το πετάμε στην κάλαθο με την 1η στραβή.-κ παρακαλώ πιστέψτε με οτι ακριβώς τα ίδια θα έλεγα όσες ατυχίες κ να είχα-.
Αρκετά παιδιά παίζει κ να είναι ανεξοικείωτα στο όλο θέμα ιδίως αν προέρχονται από το περιορισμένο σε φίτσουρς Assetto ή απλά να είναι νέοι σίμ ρέισερς οπότε μια σταθερή μορφή κανόνων,ένα σχετικά σταθερό πρόγραμμα κ βοήθεια μέσω συμβουλών,παραινέσεων κλπ όπως κ γίνεται βοηθά στο να εγκλιματιστούν γρηγορότερα.
Επίσης προσωπικά σπάστικα λίγο όταν στην ερώτησή μου περί διαφορικών κ τον τρόπο που μεταφράζονται τα νούμερα στο rF2 αρχίσαμε πάλι να λέμε για το κατάπτυστο Assetto.Κ άντε πες εγώ δεν θα το πάρω στραβά γιατί σας γνωρίζω κ μπορώ να καταλάβω το ύφος.Αν έμπαινε ένας νέος όμως θα έβλεπε ένα περίεργο κλίμα.Κ η φάση είναι οτι χρειαζόμαστε νέο αίμα γιατί είμαι σίγουρος οτι πολλά παιδιά θα καραγουστάρουν το πιο απαιτητικό περιβάλλον.
Ευτυχώς χτες δεν έμεινα ούτε από καύσιμα ούτε από λάστιχα κ αυτό γιατί είχα το plugin ανοιχτό κ τα παρατηρούσα.Για αυτό άλλωστε στην αρχή πήγαινα πιο χαλαρά,προς το τέλος όμως διαπίστωσα οτι παραήμουν επιφυλακτικός, better safe than sorry όμως που λένε κ στο χωριό μου.
Τέλος αν κ μου αρέσει ιδιαίτερα η ιδέα του να τρέξουμε με τα V8 αλλά κ τα URD, ας συνυπολογίσουμε οτι θα χρειαστεί αρκετή προπόνηση που οι περισσότεροι από εμάς για διαφόρους λόγους δεν έχουμε το χρόνο να κάνουμε,οπότε ίσως θα ήταν καλύτερα να τρέχαμε με τύπους αυτοκινήτων όπως τώρα,χωρίς τις άπειρες ρυθμίσεις στο σετάπ.Σαφώς η πλειοψηφία θα αποφασίσει κ θα είμαι μέσα,απλά το αναφέρω.
Όπως προείπε κ ο Πάνος μιας κ θα λείπουν οι περισσότεροι ας το παγώσουμε εδώ κ να βάλουμε να δοκιμάσουμε τα άλλα.Από Σεπτέμβρη συνεχίζουμε.