Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/2016 in all areas

  1. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις, εξάλλου χαλαρούς αγώνες τρέχουμε για χαβαλέ άσε το σκυλί να ονειρεύεται hardcore καταστάσεις για να τη βρίσκει. Hardcore αγώνες μόνο στο AC με οδηγούς που φοράνε παντελόνια, γι'αυτό και εγώ αποχώρησα γιατί φοράω φουστανέλα [emoji12] [emoji12] [emoji12]
    3 points
  2. Σιγα μην σε κανουμε και κουπε-πε,,,, να σου φερνουμε τον Bob τον σφουγγαρακι αλλη φορα για να κοιμηθεις....Ολα κυλαν καλα και ομαλα μεχρχι να βγει και το επισημο πρωταθλημα
    3 points
  3. Εγώ δεν θέλω βαθμούς, τρέχω για το συναίσθημα. Κάνω δωρεά τους βαθμούς από τον αγώνα Α στο Γιάννη για τα γαμάτα skins που έφτιαξε και κάνω παραγγελία μια μπέμπα με sponsor τον Τζακ τον Ντάνιελ και αριθμό 777 [emoji2]
    2 points
  4. Όχι ρε φίλε! Τι είναι αυτά που λές τώρα! Ίσα - ίσα που ήσουν πολύ καλός και δεν χάλασες κανενός τον αγώνα!!!! Άσε που ο 2οσ αγώνας ήταν ΗΔΟΝΗ να βλέπω τον τρελόσκυλο παρκαρισμένο στα πιτς και εγώ να γυρνάω σε θέση βάθρου χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ΥΓ. Και εγώ πάπαλα τα Likes.... Ακόμα και σε αυτό το κομμάτι, ο τρελόσκυλος hard core είναι!!!!
    2 points
  5. John εσένα λέω να σου αλλάξουμε το nick name να σε φωνάζουμε delacroix (Nτελακρουά ο καλλιτέχνης που ζωγράφισε τη σφαγή της Χίου)
    2 points
  6. Να κρατήσουμε όμως όλοι έναν αγωνιστικό χαρακτήρα. Πιστεύω αυτό θα μας κάνει ακόμη καλύτερους μέσα στον αγωνιστικό χώρο. @panosdimip στον επόμενο αγώνα ξεκινάς με 250kg, γιατί μετά το χτεσινό δεν μπόρεσα να κοιμηθώ και μπορώ να πω ότι με τραυμάτισες ψυχολογικά με την βίαια και βάρβαρη συμπεριφορά σου.
    2 points
  7. Καμία εμπάθεια αγαπητέ... Καταρχήν να μάθεις να οδηγάς.. Απο τον επόμενο αγώνα, αν δω οδηγό να επιταχύνει σε καθεστώς κίτρινης σημαίας, ή να πραγματοποιεί προσπέραση, αμέσως DSQ απο τον αγώνα....
    2 points
  8. Δες το replay γιατί μου φαίνεται έχει κάψει φλάντζα... Har har har
    1 point
  9. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ΔΕΝ έχω κανένα πρόβλημα με την βαθμολογία όπως κι να είναι ε? Άλλο η πλάκα! ΄λλωστε στο τέλος θα σε πατήσω ρε τρελόσκυλε!!!!
    1 point
  10. Τον Γιώργο όπου τον βρίσκεις μπορείς να τον βγάζεις εκτός. Είναι αργός και μας καθυστερεί !!! Καλό μας κάνεις, κανονικά πρέπει να σε ευχαριστούμε !!!
    1 point
  11. Το μισό γκρίντ έπεσε πάνω σου
    1 point
  12. Μια χαρά τα πήγες για πρώτη φορά. Εγώ τερμάτισα 5ος...οπότε πάλι 5ος ξεκίνησα...εκτός αν συμφωνείς να ρίξουμε ποινή στους αγωνοδίκες γιατί μου φαίνεται πετάνε χαρταετό και δεν έχουν πάρει στα σοβαρό το έργο τους...ούτε πρόσθεση και αφαίρεση δεν ξέρουν να κάνουν...
    1 point
  13. Ευκολότερο είναι να συμφωνήσουμε να μη μιλάμε γιατί χρειάζεται όπως είδες χθες να συνεννοηθούμε κατά τη διάρκεια του αγώνα πχ στον δεύτερο αγώνα με το reverse order και το safety car.
    1 point
  14. Μεταφορά του θέματος που είχα γράψει για το forum των ακατανόμαστων καταδοτών του αγαπητού μας τρελού σκυλιού: Ας γράψω λοιπόν δύο κουβέντες για το iRacing που προσωπικά αποτελεί την επιλογή μου για οργανωμένους online αγώνες με πρωταθλήματα που τρέχουν 24/7 και κατά τη γνώμη μου το πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον γιά όποιον θέλει να ασχοληθεί με racing games είτε road racing είτε oval racing είτε εντώς του 2016 όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα Dirt Oval Racing και Rallycross. Ας ξεκινήσω με τα αυτοκίνητα που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή και είναι διαθέσιμα εδώ ενώ εδώ μπορείτε να βρείτε τις διαθέσιμες πίστες οι οποίες είναι όλες laserscanned. Για τα αυτοκίνητα έχουν χρησιμοποιηθεί δεδομένα CAD (ακόμα και γα την περσινή Mclaren F1!!) σε συνεργασία με αγωνιστικές ομάδες που τρέχουν τα αυτοκίνητα στην πραγματικότητα. Όσον αφορά τους τομείς physics/FFB η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτή τη στιγμή το παιχνίδι βρίσκεται πίσω από το rFactor 2 που είναι το benchmark και αμέσως μετά από rFactor 1, GSCE 2013 & Automobilista. Εκεί που παίζει χωρίς ανταγωνισμό είναι στον τομέα του online, το κάθε έτος χωρίζεται σε τέσσερις σεζόν και η κάθε σεζόν έχει 12 εβδομάδες κατά τη διάρκεια των οποίων τρέχουν πολυάριθμα πρωταθλήματα στα οποία μπορεί ο καθένας να λάβει μέρος εφόσον έχει το αντίστοιχο License Class. Μία παρένθεση για τα license classes, όλοι ξεκινάνε σαν rookies και αρχικά μπορούν να πάρουν μέρος στα rookie πρωταθλήματα (MX5 Cup για Road και Stock Cars για Ovals). Μέσα από τους αγώνες και αποφεύγωντας τα λεγόμενα incidents (έξοδοι, spins και contacts) ο κάθε ένας αυξάνει ή χάνει το λεγόμενο safety rating και σε καθορισμένα σημεία αυτού ανεβαίνει (ή κατεβαίνει) License Class που του δίνει και δικαίωμα να τρέχει σε official series εφόσον έχει τουλάχιστον την άδεια που απαιτεί κάθε πρωτάθλημα. Η αναβάθμιση είναι Rookie, D-Class, C-Class, B-Class, A-Class και πχ κάποιος που θέλει να πάρει μέρος στο επίσημο πρωτάθλημα της Lotus 79 πρέπει να έχει τουλάχιστον B-Blass, ενώ για McLaren F1 απαιτείται Α-Class. Το να έχεις Α-class σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις μέρος σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα ακόμα και χαμηλότερης κλάσης. Τέλος υπάρχει και το Pro/WC License που χρειάζεται σε όσους θέλουν να λάβουν μέρος στα επίσημα παγκόσμια πρωταθλήματα του iRacing F1/Nascar με χρηματικά έπαθλα. Βέβαια πέρα από τα official πρωταθλήματα υπάρχουν και εκατοντάδες private leagues που τρέχουν σε hosted sessions των μελών και για τα οποιά δεν απαιτείται κάποια άδεια εκτός και αν ο διοργανωτής θέσει τέτοιες προϋποθέσεις. Ας επανέλθω λοιπόν στα official πρωταθλήματα όπου για κάθε εβδομάδα της κάθε σεζόν υπάρχει και διαφορετική πίστα, ενώ αγώνες συνήθως υπάρχουν κάθε μια ή δύο ώρες για τα πιο δημοφιλή πρωταθλήματα και ανά μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα για πρωταθλήματα με μικρότερη συμμετοχή ή πρωταθλήματα με ομάδες ή πρωταθλήματα Endurance που συνήθως τρέχουν μόνο Σαββατοκύριακα. Κάπου εδώ να πώ δύο λόγια και για το λεγόμενο iRating που πολύ απλά είναι μία μορφή ELO και αυξομειώνεται ανάλογα με τη θέση που λαμβάνει κάποιος μετά από official race και ενάλογα και με τον ανταγωνισμό που υπήρχε στον αγώνα. Συνήθως στα δημοφιλή πρωταθλήματα για κάθε ένα αγώνα υπάρχουν αρκετές συμμετοχές (σε κάποιους αγώνες πάνω από εκατό) και επομένως έχουμε τα λεγόμενα splits, όπου οι συμμετοχές χωρίζονται σε γκρούπ δυναμικότητας ανάλογα με το iRating και δημιουργούνται και αντίστοιχοι servers/sessions όπου τρέχεις ξεχωριστά το κάθε γκρούπ. Έτσι για παράδειγμα σε ένα αγώνα GT3 με 100 συμμετοχές μπορούν να δημιουργηθούν 3-4 splits με το κάθε ένα από αυτά να αποτελείται από διαφορετικά iRating όπως low split με iRating 0-1000, δεύτερο split με irating 1001-2000 κλπ με το top split να έχει και τα μεγαλύτερα iRating. Στο τέλος του αγώνα και ανάλογα με τη δυναμικότητα του κάθε Split (SoF, Strength of Field) μοιράζονται και βαθμοί για τα πρωταθλήματα με τους περισότερους βαθμούς φυσικά να πηγαίνου στο top split. Έτσι εγώ για παράδειγμα εάν νικήσω σε ένα αγώνα με SoF > 3000 θα πάρω πολύ περισότερους βαθμούς απ'ότι θα πάρω για νίκη σε αγώνα με SoF < 2000. Κάθε σεζόν έχει 4 dropped races και ο νικητής του πρωταθλήματος βγαίνει από το σύνολο των οκτώ καλύτερων του εβδομάδων, ενώ οι διαγωνιζόμενοι παρότι τρέχουν σε ενιαίο πρωτάθλημα χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με το iRating που είχαν στην αρχή της σεζόν και αντίστοιχα αποδίδονται και certificates. Χοντρικά κάπως έτσι λειτουργεί το online μοντέλο και είναι πολύ ανταγωνιστικό είτε είσαι οδηγός της πρώτης κατηγορίας (iRating > 3500) είτε τρέχεις για χαμηλότερη κατηγορία. Περιαυτολογώντας μέχρι τώρα έχω καταφέρει μία πρώτη θέση στην τέταρτη κατηγορία σε πρωτάθλημα Radicals RX8 όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι(iRating ~1500) ενώ την προηγούμενη σεζόν με iRating ~ 3200 βγήκα δεύτερος στη δεύτερη κατηγορία του πρωταθλήματος Spec Racer Ford. Αυτή τη σεζόν τρέχω στο πρωτάθλημα της Lotus 79 και είμαι επιτέλους στην πρώτη κατηγορία (iRating > 3500) χωρίς βέβαια να έχω βλέψεις τίτλων καθώς στην ίδια κατηγορία συμμετέχουν και αρκετά Alien με iRating > 6000 με τον προηγούμενο πρωταθλητή να είναι πάνω από 8000 . Πίσω από κάθε πρωτάθλημα υπάρχουν οργανωμένες κοινότητες χρηστών με αντίστοιχα subforums όπου μοιράζονται setups, δημιουργούνται leagues και γενικά υπάρχει η άισθηση της ομαδικότητας για το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται. Επίσης τα iRacing Forums είναι από τα πιό δραστήρια στον τομέα του Simracing ενώ από μέλη της υπηρεσίας έχουν ξεκινήσει αρκετά Hardware projects με πιο πρόσφατο το SimiCube. Διοργανώνονται training leagues όπου instructors εκπαιδεύουν οδηγούς στην τέχνη της γρήγορης οδήγησης και γενικά υπάρχει διαρκές ενημέρωση γύρω από το simracing hobby, ενώ φυσικά δεν λείπουν και τα trolls και ομηρικοί καυγάδες για ότι θέμα μπορείτε να φανταστείτε. Τελειώνοντας να πώ και δύο λόγια για το οικονομικό μέρος της υπόθεσης, το iRacing έχει μηνιαία συνδρομή (standard 12$, yearly 99$) με πολλές ευκαιρίες για εκπτώσεις, συνήθως εγώ εκμεταλεύομαι προσφορές και αγοράζω κάθε χρόνο στη μισή τιμή (50$). Βέβαια με συμμετοχή σε τουλάχιστον οκτώ αγώνες κάθε σεζόν σου πιστώνουν credits στο λογαριασμό με maximum 10$ ανά σεζόν οπότε θεωρητικά εάν κάποιος πιστωθεί με 4χ10$ η ετήσια συνδρομή κοστίζει μόλις 10$. Το Κάθε αυτοκίνητο κοστίζει 12$ και η κάθε πίστα συνήθως 15$ με εκπτώσεις έως 20% για αγορές bulk. Προσωπικά ασχολούμαι περίπου 3 χρόνια και συνολικά έχω δώσει περί τα 500 $ οπότε σίγουρα δεν είναι κάτι φθηνό αλλά κατά τη γνώμη το αξίζει για την ποιότητα του racing που μπορώ να βρώ οποιαδήποτε στιγμή θέλω.
    1 point
  15. Εγώ νομίζεις πως μπόρεσα ? Ακόμα με τυραννάνε οι τύψεις ,μη νομίζεις πως δεν θα συμμορφωθώ με την ποινή που μου έβαλε ο Vitas ,θα το δεις πέμπτος θα ξεκινήσω την επόμενη φορά . Σόρρυ αγαπημένε μας mad ταπεινά σου ζητώ συγνώμη για την απαράδεκτη μπινελικοέκρηξή μου . Θα με συγχωρήσεις? Θα σου φτιάχνω όλα τα σετάπια στο υπόσχομαι και θα σε αφήνω να με προσπερνας δεν θα χρειάζεται να με πετάς έξω πια.
    1 point
  16. Συγνώμη, δεν θα ξαναεπαναληφθεί.
    1 point
  17. Εσύ τι δουλειά έχεις με τους κανονισμούς ρε Ερντογάν.. Αυτή είναι δική μου δουλειά... Και όλα θα ισχύουν μετά την έγκριση απο τον έτερο αγωνοδίκη.. Θα πάω με τους κανονισμούς της FIA.
    1 point
  18. Συμφωνώ. Πρέπει να γίνει σύνταξη κανόνων και υπό καθεστώς σημαίας, συμπεριφοράς pit, στον αγωνιστικό χώρο κ.τ.λ. Θα ετοιμάσω τους κανόνες και μετά θα ετοιμάσουμε και τις ποινές.
    1 point
  19. Να δούμε πως θα το καταφέρουμε να εκκινήσω πέντε θέσεις πίσω χαχαχα πρέπει να υπολογίσω να κάνω χρόνο ανάλογο στο qualify και πολύ βάθος μιλάμε. Κατά τα άλλα τα πόστ των ποινών είναι από εμπάθεια και μόνο φυσικά τα πέναλτυ ήταν από practice και από τις εξόδους που κάναμε δεν έχει νόημα να κάνουμε τέτοια ποστ αλλά πονάει η ήττα ,τι να πούμε κι εμείς που εγκαταλείψαμε.
    1 point
  20. Ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα για απρεπή συμπεριφορά και μπούλινγκ ενάντια σε συναγωνιστή τον panosdimp. Δεν έκοψα καμία πίστα.. τούμπες έφερα... να διορθωθεί ο σέρβερ... Πήρα 5 ποινές σε 3 δευτερόλεπτα... και μου λέει έκοψα την πίστα... Θα τρελαθώ εδώ μέσα... θα τρελαθώ!!!! Ούτε η κοινή λογική δεν υπάρχει....
    1 point
  21. Συγνώμη για τα μπινελίκια μαντ τα μισά δεν τα άξιζες χαχα,δέχομαι ποινή από τους αγωνοδίκες .
    1 point
  22. Γιώργο δεν θα το πιστέψεις...κάτι έγινε και χάθηκαν οι βαθμολογίες...
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...