Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/07/2018 in all areas

  1. 4 points
    Eτσι ακριβώς όπως τά λές αρχηγέ Γιάννη καί πολύ ευγενικά μιλάς ..! Από γραφικά πλέον τό ρφ2 έχει ανέβει πολλά επίπεδα , προσωπικά τά θεωρώ ανώτερα ,άν το σύστημα σου σηκώνει υψηλές ρυθμίσεις! Αγωνιστική προσoμοίωση μόνο σέ rFactor ,automobilista , Richard Burns Rally ,dirt rally ,GP Bikes . Οτιδήποτε άλλο ανήκει στήν κατηγορία video games .
  2. 4 points
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει και να μας δώσει αυτό το κάτι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι. Καλα Χριστουγεννα και Χρονια Πολλα σε ολους!!!!
  3. 3 points
  4. 3 points
    Ο Γιάννης @John@John ξεκίνησε να φτιάχνει και άλλα Escort MK2 HC.... ΤΩΡΑ στο δυναμόμετρο!!!
  5. 3 points
    Εύχομαι ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε όλους εσάς και τις οικογένειές σας. Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
  6. 3 points
  7. 2 points
  8. 2 points
    Αγαπητοί φίλοι συνοδηγοί, για πρώτη φορά θα είχαμε την τιμήνα είχαμε στην πρώτη θέση έλληνα οδηγό, τον @andre αλλά για μια ακόμη φορά οι χαρές διαδέχτηκαν την λύπη. Πολύ γρήγορος ο @andre έδειξε ότι έμαθε την ανάβαση και τα σημεία που έπρεπε να προσέξεις, αλλά είπε ότι η ανάβαση έχει και άλλα σημεία που αν τα προσέξεις κατεβάζεις χρόνο, αλλά δεν υπήρχε ο κατάλληλος χρόνος προετοιμασίας. Οι Γάλλοι έδειξαν ότι δεν τρέχουν για πλάκα αλλά το βλέπουν το θέμα επαγγελματικά και αυτό φαίνεται από τις ώρες που είναι στον server αλλά και από τους χρόνους που γράφουν. Ο @spyder πολέμησε αρκετά, στο 3ο πέρασμα έγραψε και τον καλύτερο χρόνο του, σίγουρα αν είχε χρόνο για setup και δοκιμές θα κατέβαζε αρκετά κάτω τον χρόνο. Εγώ, δηλαδή ο Πιλότος, δεν είχα κάνει προπόνηση (αν και δεν χρειάζεται για έναν οδηγό σαν εμένα), δεν έδειξα την απαραίτητη σοβαρότητα, επειδή είδα την ανάβαση πατημένη, έλα όμως που είχε σημεία που έπρεπε να πας φυλαγμένα και αν έμπαινες όπως έπρεπε θα κατέβαζες αρκετά χρόνο. Η μπέμπα προσπάθησε, στις ευθείες η άσφαλτος κρυβότανε από τον φόβο της στο πέρασμα του θηρίου, αλλά ο οδηγός δεν μπόρεσε να την δαμάσει όπως έπρεπε και τερμάτισε τελικά 4ος. Ο φίλος @stauros gr πάλεψε, υπήρχε πρόβληα με το αυτοκίνητο και δεν ήταν όπως το ήθελε ο οδηγός. Στον αγώνα όμως έγραψε καλούς χρόνους. Ο @troffeo άφαντος, αφού κατάλαβε ότι δεν μπορεί πλέον να με φτάσει στην βαθμολογία, βρίσκει δικαιολογίες για να μην τρέχει... Ο @John@John και αυτός πολύ γρήγορος αν σκεφτούμε ότι έκανε 5-6 περάσματα και μετά έτρεξε στον αγώνα. Ο καινούργιος οδηγός (Mitsoscoupe) τερμάτισε, αν και θα μπορούσε καλύτερα, σίγουρα θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Έναν καημό βέβαια έχω, που θα πάρω το πρωτάθλημα χωρίς τον αυστραλό, αλλά δεν μπορεί να τα έχουμε και όλα δικά μας... Θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση !
  9. 2 points
    Φίλοι συνοδηγοί, ο αγωνας στην ανάβαση Trento Bondone θεωρείται ότι είναι η πράσινη κόλαση για τις πίστες. Είναι μια μεγάλη ανάβαση, δύσκολη, κλειστή και με πολλά σημεία παγίδες. Σε αυτόν τον αγώνα δεν μπόρεσα να τερματίσω. Ίσως έφταιγε το setup και το configuration της θέσης οδηγού, αλλά δεν είναι καμία δικαιολογία για έναν οδηγό παγκοσμίας κλάσης όπως ο Πιλότος. Οι δικοί μας τα πήγανε αρκετά καλά, αλλά οι ξένοι για μια ακόμη φορά έδειξαν ότι η προετοιμασία και το stup παίζει καθοριστικό ρολο. Γράψανε χρόνους πολύ καλούς και έδειξαν πόσο ζεστά έχουν δει το θέμα. Συγχαρητήρια σε όλους όσους είδαν καρό σημαία και θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση.
  10. 2 points
    Βλέπω είσαι 2ος στη βαθμολογία, έχεις μπεί στο κυνήγι του Αυστραλού
  11. 2 points
  12. 2 points
    Με πολύ μεγάλη μου χαρά, βλέπω ότι φέτος, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ, πάς πιο ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ και έχεις χαρούλες ΝΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ!!! Σου εύχομαι να συνεχίσει αυτή η συνήθεια σε όλη την διάρκεια της χρονιάς και να μην χρειασθεί να πηγαίνεις για ύπνο με τις κότες πάλι....😂😂😂
  13. 2 points
    Πολύ καλός αγώνας, για μένα ήταν σημαντικός γιατί αυτός ήταν και ο πρώτος του FIA European Hillclimb και ήθελα να πάρω μια καλή θέση. Δεν έκανα προπόνηση, απλά μπήκα μέσα και έγραψα τους χρόνους μου χωρίς άγχος καθώς η εμπειρία μου μου το επιτρέπει αυτό. Ο αυστραλός για μια ακόμη φορά πολύ γρήγορος, ο Βαγγέλης πάρα πολύ κοντά του, μετά ο @andre και αυτός όπως πάντα γρήγορος. Ο @troffeo πάλεψε παλικαρίσια αλλά οι οδηγικές του ικανότητες δεν πρόκειται να φτάσουν ποτέ του Πιλότου... Ο @spyder άτυχος είχε δυο εξόδους και δεν μπόρεσε σε αυτόν τον αγώνα να μαζέψει βαθμούς. Ο @John@John και αυτός καλός, τερμάτισε σχετικά ψηλά για κάποιον που δεν έκανε καθόλου προπόνηση. Είχαμε και τον Αρίστο όπου και αυτός πρέπει να το ευχαριστήθηκε. Οι υπολοιποι όλοι καλά, τερμάτισαν όλοι πάμε για Rechbergrennen !
  14. 2 points
    Δυστηχως η ευτυχως ,μαλλον δεν ειναι εξακριβωμενο μπορει να εχουμε ακομα μια συμμετοχη :
  15. 2 points
  16. 2 points
    @spyder Γιάννη καλησπέρα! Καταρχάς έγραψα για το συμβάν, οπως καταλαβαίνεις με 5.000χλμ/μήνα μέσο όρο τα συμβάντα ειναι δυστυχώς πολλά [emoji3525], γιατί πρώτη φορά συνέδεσα το ποσο καλό προσωπικά μου κάνει η ενασχόληση με το σιμ ρεισινγκ και με κρατάει (και τον εγκέφαλο μου) σε μια «αξιοπρεπή φόρμα» πάνω από τον μέσο χρήστη-οδηγό στους δρόμους! Πραγματικά ΤΕΡΑΣΤΙΑ η συμβολή του, τόσο που με κάνει να θέλω να το μοιραστώ με όσους περισσότερους μπορώ! Σε αυτό κάθε αυτό το συμβάν, η νταλίκα ήταν στην δεξιά λωρίδα με κατεύθυνση ίδια με εμενα (Θεσσαλονίκη ας πουμε) και πάνω σε μια πολυ ήπια και νορμαλ στροφή, ο οδηγός της θέλοντας να ανάψει τσιγάρο οπως μου είπε μετα, «έχασε» τον προσανατολισμό του και τον έλεγχο του οχήματος του με συνέπεια να «ισιώσει» την καμπή της στροφής και άρα να έρθει σχεδόν κάθετα προς τα πάνω μου από την δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου μου. Όταν τον ειδα και επειδή η αντίληψη μου ήταν ότι η ταχύτητα του ήταν μεγάλη, παρόλο που εγώ είχα 130χλμ στο κοντέρ μου αλλα ο ανθρώπινος εγκέφαλος στην κάθετη κίνηση δεν μπορεί να αντιληφθεί την πραγματική ταχύτητα και ποτε την θεωρεί μικρότερη και ποτε μεγαλύτερη, η πρώτη σκέψη-αντίδραση μου(εκτός από τον φόβο [emoji1]) ήταν να σκεφτώ να φρεναρω. Σε αυτό ακριβώς το σημείο με βοήθησε η σχέση μου με το σιμ ρεισινγκ, εκτός την εμπειρία που εχω λόγω ηλικίας, εμπειρίας, αγωνιστικής εμπλοκής παλαιότερα κλπ. Οπως έγραψα στο ντισκορντ, τελικά το έσωσα μένοντας στο γκάζι, ενώ η νταλίκα «πάλεψε» με τα ντουβάρια... 2 ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: 1. Το αυτοκίνητο μου ΔΕΝ ειναι supercar!!! Ένα απλό Opel insignia grand sport (μην σας ξεγελάει το όνομα) 1.6 diesel με 130 άλογα και 30 kg ροπής και περίπου 1.500 kg (https://gr.opel.mobi/vehicles/modela-opel/aftokinita/insignia-grand-sport/index.html), όποτε δεν τίθεται θέμα ότι «έσκαψα» την άσφαλτο η ότι της έβαλα (φωτιά)!!! Χαχαχαχα Αυτό που εγώ πιστεύω ότι σώζει ειναι να μείνεις στην ταχύτητα που έχεις minimum, ποσο μάλλον όταν από τα 130, πας για παράδειγμα στα 140. 2. Το cruise control, πραγματικά το πιστεύω, όταν το μάθεις και το εμπιστευτείς κυριως, μπορεί να σε ΣΩΣΕΙ για τον απλούστατο λόγο ότι ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ το πεντάλ, άρα ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ!!! Σε μπέρδεψα;;; Εννοώ ότι αν δεν είχα το cruise control και το οδηγούσα manual, υπάρχει περίπτωση την στιγμή που ειδα την νταλίκα και φοβήθηκα, να άφηνα το πόδι από το πεντάλ του γκαζιού έστω για 1 δευτερόλεπτο, έως να αντιδράσω οπως αντέδρασα τελικά και να ξαναπατήσω το γκάζι, τότε θα είχα: Χάσει από την ταχύτητα μου, με αποτέλεσμα να ζοριστεί και να καθυστερήσει να επιταχύνει και τελικά να την γλύτωσε. Σορυ για την «φλυαρία» μου, αλλα πιστεύω ότι ειναι πολυ χρήσιμη η «ανάλυση» και το ποσο μας επηρεάζει ΘΕΤΙΚΑ το χόμπι μας!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. 2 points
  18. 2 points
    Eίσαι ο ορισμός του modding !!! Μακάρι να ήταν και οι άλλοι σαν εσένα...θα μάθαιναν πολλά !!! TEΛΟΣ !!!
  19. 2 points
  20. 2 points
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε όλους εσάς και τις οικογένειές σας ! Ότι επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί !
  21. 2 points
    Οδοιπορικό στο Transfăgărășan Εμείς στην έκδοση DX9 που έχουμε, τρέχουμε το κομμάτι start-finish. Η εκδοσή DX11 που φτιάχνει ο Goibaka είναι και πέρα από το finish. Μετά το finish εκείνο το κίτρινο κομμάτι που βλέπετε είναι τούνελ σχεδόν στην κορυφή των Καρπαθίων. Από εκεί και πέρα αρχίζει η κατάβαση. Οι δυο άκρες του χάρτη παραπάνω, είναι σχεδόν οι πρόποδες του βουνού και το κίτρινο κομμάτι η κορυφή. Subaru STI Type RA Time Attack Car & the Transfăgărășan Highway Ο Mark Higgins με συνοδηγό τον Darren Garrod παρακάτω τρέχουν ακόμα πιο μεγάλο κομμάτι από κάμπο σε κάμπο. Με μήκος σχεδόν 84 χιλιομέτρων η διαδρομή έχει συνολικά 688 στροφές και υψομετρική διαφορά μεταξύ αρχής και τέλους που φθάνει τα 1.6 χιλιόμετρα. Έφτιαξαν τούνελ 1-2km στα 2300μ περίπου υψόμετρο. Όταν το περνάς νιώθεις δέος. Βγαίνεις σε άλλο κόσμο μετά από κάποια δευτερόλεπτα σε απόλυτο σκοτάδι. Εδώ τερματίζουμε εμείς στην DX9 version και ξεκινάει το τούνελ (που σας έλεγα παραπάνω) που σε βγάζει στη νότια πλευρά του βουνού. Ξεκινάει η κατάβαση. Οι Mark Higgins , Darren Garrod Έκαναν τα 83,5 χιλιόμετρα σε 40:58,08 που είναι και ο ταχύτερος χρόνος που έχει καταγραφεί. Με ένα Subaru WRX STI με 600 ίππους με προσθήκη ενός επιπλέον δοχείου καυσίμου λόγω της μεγάλης διάρκειας της διαδρομής, ενώ το κιβώτιο απέκτησε - μια αρκετά πιο μακριά 1η σχέση ( tip για εμάς) - ειδικά για τις πολλές φουρκέτες της Transfagarasan. Κουίζ για τον Φιλόθεο. Πως γίνεται hillclimb με συνοδηγό;
  22. 1 point
    ΥΓ: Εν τω μεταξύ κατέβασα για πλάκα το gtr evollution που είχα πριν από πολλά πολλά χρόνια και ξενέρωσα με τη νοοτροπία που έχει σήμερα το μάρκετινγκ . Ενας τίτλος που τα είχε όλα από την αρχή ,πίστες , υποστήριξη για triple screen , φοβερό FFB με ρυθμίσεις που δεν τους έλειπε σχεδόν τίποτα και με μια αίσθηση από το αυτοκίνητο που σου δίνει την εντύπωση πως έχεις πλήρη αίσθηση του τι γίνεται στους τροχούς χωρίς τιμόνι του 1000άρικου ΚΑΙ φυσικά ούτε early access ούτε dlc k τέτοιες λουμπινιές .. Θύμωσα πάω να πάρω ένα VR και να φτιάξω ένα δωμάτιο με ένα κάθισμα της προκοπής με μοτεράκια και αμορτισέρ για να νιώθω και πολύ ιμέρσιβ....😋
  23. 1 point
    @mad_dog χθες δοκίμασα το Nurburgring kai to porsche 911 cup . Eνα έχω πω ,έχουν κάνει απίστευτη δουλειά !!!
  24. 1 point
    Audi R8 LMS GT3 Evo 2019
  25. 1 point
    Μπορει να μην ειναι το καταλληλο τοπικ αλλα,,,,,,,,,,,,, στο rf2 με Opel Ascona B 400 group 4 (1980) 255 HP/7000 rpm , 290 Nm / 5000 rpm
  26. 1 point
    @andre Αντρέα ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου!!! Τα αυτοκίνητα αν και τόσο διαφορετικά, τελικά είναι τόσο ίδια!!! Ειναι τόσο διαφορετικά σε χαρακτηρίστηκα και ΚΥΡΙΩΣ στον τρόπο που θέλουν να τα οδηγήσεις, αλλά αν τους βρεις το «κουμπί» τους και τα οδηγήσεις όπως πρέπει μαζί με το κατάλληλο σεταπ, γίνονται ΟΛΑ το ένα καλύτερο από το άλλο και άκρως ανταγωνίστηκα μεταξύ τους, χωρίς καμία διαφορά θα έλεγα στο overall!!! Το μοντ είναι ότι καλύτερο έχει βγει στο ρουφου και μπορώ να πω, ότι ξεπερνάει ακόμα και ακριβές και πολύ ψαγμένες προτάσεις χρόνων (DTM, GT3 κλπ). Για «δωρεάν» δεν το συζητώ, είναι απλά ΒΑΣΙΛΙΑΣ!!! Οποιος δεν μπορεί να το καταλάβει-νιώσει είναι η ΒΛΑΚΑΣ η ΕΜΠΑΘΗΣ!!! Ολα τα παραπάνω είναι παραπάνω από ορατά-κατανοητά, μόνο αν παρακολουθήσεις έναν αγώνα η ακόμα και μια προπόνηση. Είχα αρχίσει να το «ψιλιαζομαι» από όταν δοκίμαζα και είχα «κολλήσει» με το Χ19, αλλά μου έγινε βέβαιο από όταν άρχισα να παρακολουθώ τα βιντεάκια του άλλου Αυστραλού που δεν έχει τρέξει μαζί μας ακόμα. Ο Τύπος απλά καβαλάει ένα οποιοδήποτε αμάξι και κάνει χρόνους που εγώ φτάνω μετά από προπόνηση χαχαχαχα! Σε ότι έχει να κάνει με τις τελικές, επίσης συμφωνώ μαζί σου και είναι ηλίου φαεινότερο, ότι δλδ δεν μπορείς να έχεις αυτή την τελική ΠΟΥΘΕΝΑ αν ξεκινήσεις κανονικά και από στάση. Μικρη ένσταση έχω για τα 3-4 δευτερόλεπτα που λες ότι κερδίζουν μόνο, καθώς οι διαφορά μου στο πρώτο σπλιτ είναι «χαοτική» σε σχέση με τα αλλά 2 και από τα 17 που χάνω συνολικά, δεν μπορεί να χάνω τα 12 ΜΟΝΟ στο πρώτο σπλιτ, που κατά σύμπτωση βγάζει και την μεγαλύτερη τελική. Θα δοκιμάσω και με 2 φτερό και με το πιο κοντό διαφορικό, απλή προσοχή στα κατεβάσματα θέλει για να μην ανάψει και θα σου πω. Τελος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας, άλλωστε θα φανεί και στον αγώνα που θα έχουμε όλοι τις ίδιες συνθήκες εκκίνησης τουλάχιστον. Το θέμα μου είναι, όπως πολύ σωστά προσεγγίζεις, ότι με εξαίρεση εσένα και τον @spyder δεν είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί και έτσι είναι λίγο δύσκολο να «προσελκύσουμε» κόσμο για «κόντρα». Πιστεύω ότι ο Joshe δεν τρέχει πλέον μαζί μας, γιατί μάλλον δεν έχει ενδιαφέρον και όχι μόνο για το «βάρβαρο» είναι η αλήθεια της διαφοράς της ώρας. Πρέπει να βρω οπωσδήποτε χρόνο, που δυστυχώς δεν έχω, για να δουλέψω με το σεταπ, το αυτοκίνητο, αλλά ΚΥΡΙΩΣ με εμένα για να γίνω ανταγωνιστικός!
  27. 1 point
    Εγω νομιζω παντος οτι πρεπει να βαλουμε και ενα οριο στις αλλαγες αμαξιων ,χανεις δεν χανεις βαθμους. Απο την αλλη ετσι ειναι τα πρωταθληματα, αλλοι ειναι ατυχοι οπως ο @mad_dog που θα χασει βαθμους απο την αλλαγη αμαξιου και αλλοι ειναι τυχεροι , πχ. ο Σταυρος που δεν θα χασει απο την αλλαγη που θα κανει
  28. 1 point
  29. 1 point
    Πως φαίνονται οι μεγαλοί οδηγοί...μια photo χίλιες λέξεις.,..
  30. 1 point
    Tα εύσημά μου σε όσους δημιούργησαν ίσως το καλύτερο mod που υπάρχει αυτήν την στιγμή στο rF2 ! @John@John, @spyder, @andre και όσους άλλους έχω ξεχάσει. Στο παραπάνω video ρώτησα τον τύπο να μου πει την άποψή του για το mod...και απλά παραμιλάει... Racing Sim Drivervor 23 Stunden Very nice mate ! Thank you ! Can you tell me how are the cars and the feeling ? Hang Onvor 13 Stunden This mod surprised me! The feedback of the cars are very good, overall they are very balanced while there is a very noticeable handling diffrence between them.If the interior textures and small fixes( mirrors on some) are fixed I would be inclined to give this mod a 10/10 . The sounds are very well done! This mod is a huge undertaking as there is 21 cars!! To the modder, very well done 👍🏻..I hope you continue to refine the mod( graphical issues) as the cars a blast, very enjoyable.
  31. 1 point
  32. 1 point
    Χρόνια πολλά Γεώργιε ! Εύχομαι υγεία και ότι επιθυμείς. Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
  33. 1 point
  34. 1 point
    Το video σου πολύ ωραίο @mad_dog. Άλλα ρε συ θέλω ήχο από το μοτόρι και όχι από το καβλιτζέκι σου. Από την άλλη νομίζω οτι χάνεις χρόνο με αυτό το καβλιτζέκι. Ή δεν το δουλεύεις καλά ή δεν είναι καλά τοποθετημένο. Σε μια φάση σου φεύγει και από τα χέρια.
  35. 1 point
  36. 1 point
    New version 1.02 ai testing reworked garages and pits download link in first post.
  37. 1 point
  38. 1 point
    Δεν ξερω αν το προσεξες ,φετος το 131 φοραει αυτο το μοτερ .:: SE 031 3500 V6- DATI TECNICI - 07/1975 ABARTH ::. .:: MOTORE ::. N° cilindri 6 Alesaggio/Corsa 102 x 71 mm Cilindrata Totale 3480,6 cm3 N° di valvole 4 per cilindro 2 aspirazione+2 di scarico, DOHC Rapporto di compressione 10.9:1 Potenza 422 HP / 9250 rpm Coppia Max. 34.9 kgm (342.5 Nm) / 7500 rpm I Μην ανχωνεσε μωρε ,ετσι και αλλιως εσυ αλλαζεις τις φωτογραφιες στο site,ευτυχως που δεν κραταει τις αλλαγες γιατι θα γεμισεις κανα 2 σελιδες μου φαινεται μεχρι να αρχισουμε αχαχαχαχαχα
  39. 1 point
    Γιώργο ενός γερμανού είναι, καλό είναι, αλλά θεωρώ ότι οι δικές μου 3x27'' δίνουν περισσότερη πληροφορία.
  40. 1 point
    Πολύ βασικό η ψυχολογία την ημέρα που θα τρέξεις, επίσης μην ξεχνάμε οι αναβάσεις είναι live και όχι όπως το RBR για παράδειγμα. Το αναφέρω γιατί όσοι θυμούνται όταν έρθει η ώρα να τρέξεις κάπως κομπιάζεις την ώρα του αγώνα, γιατί ένα λάθος τερματίζει τον αγώνα σου. Εννοείται ότι όποιος έχει καλό setup και καλή προετοιμασία υπάρχιε μεγάλη δυνατότητα να κερδίσει τον αγώνα. Και εδώ να θυμηθώ τι μου έλεγε ο @spyder για το setup...πράγματι όταν η άσφαλτος έχει στρωθεί με λάστιχο το setup που είχες αλλάζει συμπεριφορά...εγώ αναγκάστικα και άλλα το setup γιατί σε στρωμένη άσφαλτο θέλει άλλο setup...δηλαδή αν ξεκινήσω πρώτος θα έχω άλλο setup με το άν ξεκινήσω από τους τελευταίους...επιστήμη ολόκληρη αυτό το real road του rF2... O χρόνος εκεί είναι κοντά στο 2:00, αλλά την ημερά του αγώνα μπορεί να είναι πιο κάτω, επίσης μην ξεχνάμε έχουμε και live weather, οπότε σίγουρα είναι και αυτός ενας παράγοτνας που επηρεάζει. @troffeo εγώ με το Lada έκανα με 4 περάσματα 2:01 χωρίς πατημένη άσφαλτο, πάει άνετα στο 2:00, είναι και θέμα setup και πως είναι πατημένη η άσφαλτος. Τον Γιάνναρο φυσικά που αν είναι σε μέρα βλέπω να μας κάνει κουδούνια...θυμάμαι τις ημέρες που έτρεχε και έριχνε τον @panosdimip 2 sec και μετά ο καημενούλης τον έπιανε τρέμουλο... Har har har Άντε να το δοκιμάσουμε και αυτό, αλλά πιστεύθω θα μείνω στο Lada... Kαλημέρες σαλιγκάρια !
  41. 1 point
  42. 1 point
    O @troffeo (που από αγώνες και αυτοκίνητα τουλάχιστον δεν είναι κανένας τυχαίος) δήλωσε ότι το Group H Special που δοκίμασε είναι το καλύτερο mod αυτήν την στιγμή για το rF2 ! Μάλιστα σε συνδυασμό με τις αναβάσεις όπως είπε, ξαναερωτευτηκε τρομάρα του ! Πιστεύω και εγώ που έχω δοκιμάσει πολλά αξιόλογα mods ότι πράγματι το Group H είναι ένα διαμάντι και αυτοί που γνωρίζουν μπορούν αμέσως να το ξεχωρίσουν ! Θα τα πούμε στις αναβάσεις με καντίνα στην γραμμή τερματισμού τον @troffeo ! Har har har
  43. 1 point
    Ανέβασα μερικές φωτο στο Gallery για οφθαλμόλουτρο
  44. 1 point
    Ναι 2019, σε λίγες μέρες πληροφορίες για τα αυτοκίνητα και τις αναβάσεις.
  45. 1 point
    MAK-Corp Group C Mod v1.1 - Removed inside double skin 3d mesh for all cars bonnet glass - with new shaders since last update, is no longer needed. - Fixed dark side windows on 787b, now looks like other cars. - Animated wipers added to 962c and C11. - All wipers are fully operational and clean glass etc. - All windows for all cars re-exported with new uv for rain. - Rain on all car bodies/banner has been added and water direction movement configured as well. - Re-exported all car liveries with removed wiper shadows inside them because they now move and look wrong. - Edited and re-saved the Templates pack with all car changes if templates are wanted by you guys. - All cars have new backfire instead of old backfire - thanks s397. - RPM light added to 787b. - Lods made and added for all cars. - Improved mirror mapping on all cars Rain racing - Please disable reflections in-game when racing in rain due to reflections in wet weather not working correctly on windscreen areas outside of the wiper clean area and because these windscreens have a lot of non wiper area compared to most due to windscreen shape, therefore making it more visible. Physics Manual Documentation updated to v1.1. All Cars - Added aerodynamic upgrades to force AI run different setups on certain tracks Mazda 787B - Revised slick tyre's grip loss on rain - Revised heating of wet tyres on dry condition - Revised clutch torque on shifter to avoid abuse on downshifts - Revised grip on AI front tyres - Revised FFB options on upgrades - Removed blip sound while using shifter (again) Porsche 962 - Modified WSC turbo hitch for better handling - Revised fuel consumption for each turbo step on both engines - Revised slick tyre's grip loss on rain - Revised heating of wet tyres on dry condition - Revised clutch torque on shifter to avoid abuse on downshifts - Revised FFB options on upgrades - Rob Wollek added to car #86 Sauber C11 - Increased drag and fuel consumption - Reduced engine life and increased damage when revving over 7000rpm - Increased dry tyres grip in the wet to be balanced against the other cars - Improved AI drivers suspension and performance on different track conditions - Revised FFB options on upgrades Sounds - Improved interior engine sound L/R balance - Updated Porsche 962 turbo sounds - There are 4 exterior engine sound variants for Porsche 962 (1 for WSC, 3 for IMSA)
  46. 1 point
    Οχι @troffeo φοραν επανω 6αρια σειριακα το καθενα της μαρκας τους απο αγωνιστικα που βρηκα στανταρ.Στα διαφορικα εχουν 3-4 επιλογες μονο .
  47. 1 point
    Ευχαριστούμε παιδιά, να είστε καλά! Χρόνια Πολλά σε όλους τους Γιάννηδες και Ιωάννες και στο φιλαράκι μου @John@John
  48. 1 point
    Χρόνια πολλά στα ΚΑΛΥΤΕΡΑ παιδιά της παρέας @John@John και@spyder !!! Να είστε πολύχρονος και ευτυχισμένοι!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  49. 1 point
    H σελίδα είναι έτοιμη, πλήρης λειτουργική με όλες τις φόρμες και όλες τους πίνακες για βοθμολογία κ.τ.λ. Eίναι μια προσπάθεια για να περάσουμε όμορφα και να διασκεδάσουμε με το αγαπημένο μας racing-sim.
  50. 1 point
    Περι ελαστικών Οι υπολογισμοί του ελαστικού για να τρέξουν σε πραγματικό χρόνο στο PC παίζοντας είναι αδύνατον να γίνει με τους τωρινούς επεξεργαστές. Ισως συστοιχία πολλών δικτυομένων PC να μπορεί να το κάνει για ΕΝΑ λάστιχο. Κοινώς δεν υπάρχει PC να τρέξει τη φυσική των ελαστικών realtime. Οπότε φτιάχνουνε το λάστιχο με τα εργαλεία του rF2 σε αρχεία TGM Για να φτιάξεις ένα λάστιχο θέλει το PC 24-38 ώρες να δουλεύει ο επεξεργαστής full. Το πιο πιθανό είναι να μην δουλεύει σωστά, μπορεί να φας έξι μήνες και να μην έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Γι'αυτό κανένας modder δεν φτιάχνει δικά του λάστιχα. Ολοι παίρνουν αυτά που δίνει το rF2 και τα παραμετροποιούν. Αν θες δικά σου μιλάς με τον ειδικό Michael Borda για βοήθεια. Τα λάστχα τρέχουν στα 2400Mhz και η φυσική-FFB στα 400Mhz δηλ. η φυσική μόνη της τρώει 2.8Ghz απ'το PC Οταν οι υπολογιστές θα μπορούν να τρέξουν σε πραγματικό χρόνο τους υπολογισμούς του ελαστικού τότε θα δούμε τη πραγματική εξομοίωση. Οπως καταλαβαίνεται η ISI έχει φτιάξει ένα driving simulator που έχει αρκετά χρόνια εξέλιξης ακόμα.
×
×
  • Create New...