Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/06/2019 in all areas

  1. 3 points
    Χριστός Ανέστη! Xρονια πολλα σε ολους, Είθε το Άγιο Φως να λαμπρύνει τη «στολή της ψυχής» μας και να την ατσαλώσει με υπομονή, για τα δύσκολα που ήρθαν, για τα άγνωστα που έρχονται,
  2. 3 points
    And andre vs panos https://youtu.be/aLUcz69OA3Q
  3. 3 points
    Καλή Χρονιά εύχομαι σέ όλους με υγεία ,ευτυχία καί θετική σκέψη ! Καλά αγωνιστικά χιλιόμετρα αγωνιάρηδες..!
  4. 3 points
    Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους
  5. 3 points
  6. 3 points
    Θέλω να τονίσω για μια ακόμη φορά (δεν επαινώ τον @John@John) ότι το mod Group H Special από όσα mod έχω δοκιμάσει free και payware για το είδος του, δηλαδή τύπο αυτοκινήτων, είναι εκεί έξω το καλύτερο με διαφορά. Επαναλαμβάνω ότι τα physics είναι δουλειά πάνω από ένα έτος, με στοιχεία από αληθινά αγωνιστικά, όπως φρένα, αναρτήσεις, διαδρομή αναρτήσεων, κινητήρας και πόσα άλλα. Δεν είναι τιμές κουκουρούκου που θα έλεγε και ο @John@John. Επίσης η επιβράβευση έρχεται από έξω (βλέπε Josh Hoare) και Mark Pearce και πόσοι άλλοι όπως Γάλλοι που έχουν και δικό τους πρωτάθλημα και μόλις δοκίμασαν τα αυτοκίνητα παραμιλούσαν... Τα γραφικά δεν είναι θέμα για κάποιον που γνωρίζει από physics (βλέπε RBR), γιατί τα physics μοιράζουν εγκεφαλικά λέμε !
  7. 3 points
    Οπως τα βλέπω σε 15 χρόνια που θα μαι χούφταλο του κερατά αν υπάρχω, θα με πείσουν πως κάτι άλλαξε...... Μέχρι τότε να στε όλοι καλά και μη πολυσκοτίζεστε για λεπτομέρειες ,start your engines και τα μυαλά στα κάγκελα ,αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει ..... Τα λέμε στην πίστα κάποια στιγμή ......
  8. 2 points
  9. 2 points
    Σορρυ που δεν ήρθα χθες, με πήρε ο ύπνος νωρίς. Τα λέμε στο επόμενο.
  10. 2 points
    Χωρίς πατέντα που θα ήταν αυτή η χώρα. Ιδέα-σχεδιασμός-υλοποίηση Ο Ξάδερφος. Το κάτω μέρος που έσπασε σε δυο σημεία, μέσα έξω λάμα για τις απότομες επιταχύνσεις επιβραδύνσεις. Συν διαγώνια στήριξη με λάμα για τα πλευρικά G. Ηλεκτροκολληση Κόψιμο Τρύπημα βίδωμα βάψιμο. Ο μάστορας έδωσε εγγύηση για μοτέρ μέχρι 780hp. Βρήκα και παρήγγειλα ένα ζευγάρι καινούρια αλλά θα παραλάβω σε 30+ μέρες. Δεν προλαβαίνουν λόγω covid.
  11. 2 points
    Μπαίνω.. δεν με ειδες? Ουγγαρία έχεις... Ο σέρβερ έχει πρόβλημα με τα επιλεκτικά αποτελέσματα και τις αποκρύψεις των χρονων των υπερ-οδηγών.. Π.χ. Μονζα 1,43,580 που κανένας άλλος παγκόσμια δεν κατάφερε να κάνει... Ρωτάω ξανα.. Αφού μπορούσες να τον κλείσεις και να μην περάσει, γιατί τον άφησες και μετά τον τράκαρες? Αυτό δεν καταλαβαίνω. Εχεις εξήγηση? απο το πρωί το σκέφτεσαι.. Πες κάτι..
  12. 2 points
    Αλλη φορα μην βαζεις το κρανος για να καταλαβω οτι εισαι εσυ αχαχαχαχαχα
  13. 2 points
    Τι λες ρε παιδι μου τωρα..........πολλα ετη φωτος μπροστα μιλαμε. Ειπαν ποτε βγαινει να κανω preeorder ???
  14. 2 points
    Πάντως οτι καλύτερο έχω δει σε motion rig. Μετά τον αγώνα σίγουρα χρειάζεσαι σάουνα και σπα.
  15. 2 points
    INTRODUCING THE GT PRO & CHALLENGER SERIES 2020 https://www.studio-397.com/rfactor2-gt-series-2020/
  16. 2 points
    Εγώ λέω να κάνεις ένα σέρβερ γνωριμίας με Password για τα παιδιά εδώ, να δοκιμάσουν το παιχνίδι αυτήν την Πέμπτη. Ας αφήσουμε τις ακρότητες για μετά 😁 Αντε @andreκαι @spyderπροτείνω να το αγοράσετε αν δεν το χετε κάνει ακόμα και φυσικά όποιος άλλος θέλει πιστεύω είναι καλοδεχουμενος από τον admin @mad_dog.. ΥΓ. Προτείνεται ανεπιφύλακτα και δια ροπάλου η χρήση VR η εμπειρία γίνεται εκ των ουκ άνευ και δια παντός.
  17. 2 points
    Καλή χρονιά κι από μένα στα παλικάρια που φυλάνε τις Θερμοπύλες του simracing.
  18. 2 points
    Καλά Χριστούγεννα σε όλους τους φίλους συνοδηγούς αργούς (@troffeo, @rapid_fast) και γρήγορους (oπως @mad_dog, @spyder, @andre, @panosdimip, @John@John και όσους άλλους έχω ξεχάσει) ! Har har har
  19. 2 points
    Καλές γιορτές @panosdimip :) οπως και Χρονια Πολλα με υγεια και σε ολους και στις οικογενιες σας. Καλα Χριστουγεννα !!!!!
  20. 2 points
  21. 2 points
    Πρόσφατα είχα το ίδιο πρόβλημα και έσβησα το player.json και έφτιαξε, άβυσσος τα ΠιΣι Το ACC καλύτερο του AC αλλά το rF2 έχει καλύτερη πληροφορία στο τιμόνι όπως κι εσύ κατάλαβες.
  22. 2 points
  23. 2 points
    Απο ότι λένε εδώ παίζουν τα Simucube 1 και 2, Heusinkveld pro και ultimate pedals, Heusinkveld shifter και dsd button box
  24. 2 points
    Έχω το Oculus rift CV1, το οποίο είναι σχεδόν προηγούμενο μοντέλο από το S. Λεω σχεδόν γιατί ουσιαστικά περιμένουν να βγει το Oculus 2 που θα έχει σημαντικές διάφορες! Για πρώτη φορά θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον άσχετο σε ότι αφορά την αίσθηση και τον ρεαλισμό, όταν χρησιμοποιείς VR! Τα λέει όλα, αν και δεν μπορούν να ειπωθούν αλλά μόνο να τα βιώσεις για να καταλάβεις την τεράστια διαφορά. Θα μπορούσα να πω ότι είναι σαν να βλέπεις ταινία ασπρόμαυρη του Βωβού κινηματογράφου και μετά να τρεις τον πόλεμο των άστρων, με υπερπαραγωγή έγχρωμη από το Χόλιγουντ (και βάλε)!!! Το μόνο «μείον» που εντοπίζω είναι η ζεστη, όχι τόσο από την προσπάθεια, η οποία προέρχεται από την λειτουργείς των οθονών που βρίσκονται ακριβώς εμπρός από τα μάτια σου σε κλειστό περιβάλλον. Υπάρχουν όμως λύσεις για αυτό (διάφορες μοντες) αν και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα βγουν και από τους παραγωγούς. Τα γυαλιά του Φιλοθεου είναι αναβάθμιση σε σχέση με τα δικά μου, στον τομέα των γραφικών που μειώνουν πολύ το screen door effect, αλλά και επειδή χρησιμοποιούν LCD οθόνες αντί για OLED. Για να μην βιώνεις όμως καταστάσεις sickness πρέπει να είναι ΟΚ ο οργανισμός σου, αλλά κυρίως να έχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ υπολογιστή σε ΟΛΑ του τα κομμάτια! Πολυ θετικά ακούγονται και για την πρόταση της Valve (steam), αλλά και για την πρόταση της HP η οποία θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο ως τελική έκδοση. Το κόστος για αγορά ΝΕΟΥ εξοπλισμού, θα είναι δυστυχώς πάνω από €600, αλλά για εμένα είναι το ίδιο καθώς για να παίξεις με 3 καλές οθόνες χρειάζεσαι τα ίδια χρήματα. Φιλοθεε ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ρε φίλε!!!
  25. 2 points
    Λοιπόν, θα τοποθετηθώ επί του θέματος στο όνομα που ακούει VR. Κατάφερα καθαρά από τύχη να αποκτήσω -από κάποιον που του προξενούσε ζαλάδες- το Oculus Rift S σε πολύ καλή τιμή σχεδόν τζάμπα. Μιλάμε για συσκευή 5 ημερών... Λοιπόν, για μένα ήταν θέμα γιατί τώρα δεν μπορώ να έχω τις τρεις οθόνες. Οπότε αναγκαστικά θα πήγαινα σε λύση VR, αλλά όχι να δώσω και 600€-800€. Και να τα είχα δεν θα τα έδινα. Μέχρι 400€ το πολύ θα έδινα. Δοκίμασα το rF2 και μόνο στα GT3, ειδικά την Porsche. Tην πρώτη φορά είχα ζαλάδες γιατί έτρεξα στην Mid Ohio που έχει ανηφόρες κατηφόρες, τυφλές με ανάβαση και στροφές κ.τ.λ. Kαταρχήν να πω ότι η αίσθηση ειδικά την πρώτη φορά που κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο είναι χωρίς λόγια. Ειδικά αν το μοντέλο είναι με λεπτομέρειες απλά μένεις χαζός. Μετά η οδήγηση, που όπως είναι γνωστό τρέχω με όλα βγαλμένα όπως και τιμόνι και στο rF2 είναι σαν να είσαι μέσα. Αλλά κύριοι, ιδρώνεις πολύ, έχεις άμεση επαφή με το αυτοκίνητο και λειτουργείς αλλιώς από ότι όταν τρέχεις με οθόνες. Προσωπικά ίδρωσα πολύ και κουράστηκα, σαν να οδηγούσα αληθινό αμάξι. Το αίσυημα είναι τέτοιο, που είναι πράγματι σαν να είσαι μέσα. Ειδικά στις δοκιμές κοιτούσα επάνω δεξιά τον καθρέπτη όπως στις αληθινές καταστάσεις, ή κοιτούσα δεξιά, αριστερά ή στις στροφές κοιτούσα αλλιώς όπως θα έκανα με το αληθινό αυτοκίνητο. Περιττό να πω, ότι από εδώ και πέρα ΜΟΝΟ με VR. Στο ACC, μου άρεσε αρκετά γιατί εκεί είναι και η λεπτομέρεια μεγαλύτερη, αλλά το feeling και τα physics σου χαλάνε αυτήν την ωραία αίσθηση. Βέβαια εννοείται ότι μόνο θετικά μπορώ να πω και για το ACC που προσπαθεί και πιστεύω είναι στον σωστό δρόμο. Εγώ το υποστηρίζω από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε. Για να μην μακρηγορώ, θα πω μόνο ότι όποιος βγάζει χρόνους με το VR είναι χεράς, είσαι σε καταστάσεις ρεαλιστικές, βλέπεις μόνο το αυτοκίνητο, τον δρόμο και όλη αυτή η συνεργασία σε βάζει μέσα στον ρεαλισμό. Δηλαδή ότι και να πω τώρα δεν έχει νόημα, εκτός αν κάποιος δοκίμασε με VR. Αλλιώς ότι και να πω δεν θα γίνει κατανοητό. Σκεφτείτε μόνο ότι είσαι τελείως συγκεντρωμένοςμ γιατί με τα VR δεν βλέπεις έξω, δηλαδή δεν έχεις επαφή με το περιβάλλον του δωματίου. Αλλά όπως είπα μόνο αν δοκιμάσετε. Δεν ξέρω αν ο γρουσούζης μπορεί να το θέσει καλύτερα ή να το εξηγήσει καλύτερα.
  26. 2 points
    Καλημέρες!!! Για ποιο πρωτάθλημα μιλας??? Απο αυτό το malt whisky που πινεις, πρέπει να σε «πειράζει» η χημική ένωση του δρύινου βαρελιού με το ελάχιστο και ζεστό οξυγόνο που αναπνέεις στην περιοχή σου... 😂😂😂😂😂😂😂😂 Εγώ, δεν νομίζω να καταφέρω να τρέξω αγώνα, ούτε να ανοίξω υπολογιστή δλδ, πριν το τέλος Αυγούστου με τίποτα!!! Πολυ δουλειά, πολλές υποχρεώσεις και καθόλου χρόνος! Οχι ότι χρειάζομαι χρόνο για να κερδίσω τον «άσχετο», αν βάλεις @mad_dog μόνο τους αγώνες που έχω τρέξει και τους δικούς σου καλύτερους οποιους θέλεις, πάλι σε έχω 😄, αλλά όπως έχω ξαναγράψει όταν κανείς 1.500 χιλιόμετρα την βδομάδα για δουλειά, ΔΕΝ μπορείς να κάτσεις μπροστά σε τιμόνι για να τρέξεις αγώνα ούτε για πλάκα! Επιπλεον, αυτή την βδομάδα είχα κανονίσει να τρέξω τον αγώνα, αύριο Δευτέρα το απόγευμα βαφτίζει ο Θάνος (thazio για όσους ξέρουν) τον γιο του και έτσι ο «άχρηστος» με το ΤΑΧΙ γλιτώνει για ακόμα μια φορά: 1. Το διασυρμό-εξευτελισμο 2. Τα νεύρα και την γνωστή εξαφάνιση του μετά από το τέλος του αγώνα, χωρίς «καληνύχτες» 3. Την «ταραγμένη» ψυχική υγεία που του προκαλεί το Γκρι ΜΚ2 με το νούμερο 18!!!! Καλο αγώνα σε όλους και κυρίως ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!
  27. 2 points
    Αγαπητοί φίλοι συνοδηγοί, για πρώτη φορά θα είχαμε την τιμήνα είχαμε στην πρώτη θέση έλληνα οδηγό, τον @andre αλλά για μια ακόμη φορά οι χαρές διαδέχτηκαν την λύπη. Πολύ γρήγορος ο @andre έδειξε ότι έμαθε την ανάβαση και τα σημεία που έπρεπε να προσέξεις, αλλά είπε ότι η ανάβαση έχει και άλλα σημεία που αν τα προσέξεις κατεβάζεις χρόνο, αλλά δεν υπήρχε ο κατάλληλος χρόνος προετοιμασίας. Οι Γάλλοι έδειξαν ότι δεν τρέχουν για πλάκα αλλά το βλέπουν το θέμα επαγγελματικά και αυτό φαίνεται από τις ώρες που είναι στον server αλλά και από τους χρόνους που γράφουν. Ο @spyder πολέμησε αρκετά, στο 3ο πέρασμα έγραψε και τον καλύτερο χρόνο του, σίγουρα αν είχε χρόνο για setup και δοκιμές θα κατέβαζε αρκετά κάτω τον χρόνο. Εγώ, δηλαδή ο Πιλότος, δεν είχα κάνει προπόνηση (αν και δεν χρειάζεται για έναν οδηγό σαν εμένα), δεν έδειξα την απαραίτητη σοβαρότητα, επειδή είδα την ανάβαση πατημένη, έλα όμως που είχε σημεία που έπρεπε να πας φυλαγμένα και αν έμπαινες όπως έπρεπε θα κατέβαζες αρκετά χρόνο. Η μπέμπα προσπάθησε, στις ευθείες η άσφαλτος κρυβότανε από τον φόβο της στο πέρασμα του θηρίου, αλλά ο οδηγός δεν μπόρεσε να την δαμάσει όπως έπρεπε και τερμάτισε τελικά 4ος. Ο φίλος @stauros gr πάλεψε, υπήρχε πρόβληα με το αυτοκίνητο και δεν ήταν όπως το ήθελε ο οδηγός. Στον αγώνα όμως έγραψε καλούς χρόνους. Ο @troffeo άφαντος, αφού κατάλαβε ότι δεν μπορεί πλέον να με φτάσει στην βαθμολογία, βρίσκει δικαιολογίες για να μην τρέχει... Ο @John@John και αυτός πολύ γρήγορος αν σκεφτούμε ότι έκανε 5-6 περάσματα και μετά έτρεξε στον αγώνα. Ο καινούργιος οδηγός (Mitsoscoupe) τερμάτισε, αν και θα μπορούσε καλύτερα, σίγουρα θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Έναν καημό βέβαια έχω, που θα πάρω το πρωτάθλημα χωρίς τον αυστραλό, αλλά δεν μπορεί να τα έχουμε και όλα δικά μας... Θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση !
  28. 2 points
    Φίλοι συνοδηγοί, ο αγωνας στην ανάβαση Trento Bondone θεωρείται ότι είναι η πράσινη κόλαση για τις πίστες. Είναι μια μεγάλη ανάβαση, δύσκολη, κλειστή και με πολλά σημεία παγίδες. Σε αυτόν τον αγώνα δεν μπόρεσα να τερματίσω. Ίσως έφταιγε το setup και το configuration της θέσης οδηγού, αλλά δεν είναι καμία δικαιολογία για έναν οδηγό παγκοσμίας κλάσης όπως ο Πιλότος. Οι δικοί μας τα πήγανε αρκετά καλά, αλλά οι ξένοι για μια ακόμη φορά έδειξαν ότι η προετοιμασία και το stup παίζει καθοριστικό ρολο. Γράψανε χρόνους πολύ καλούς και έδειξαν πόσο ζεστά έχουν δει το θέμα. Συγχαρητήρια σε όλους όσους είδαν καρό σημαία και θα τα πούμε στην επόμενη ανάβαση.
  29. 1 point
  30. 1 point
  31. 1 point
    Το λες γιατί δεν έχεις MINI Cooper
  32. 1 point
  33. 1 point
    Το βράδυ να στε όλοι εκεί .>>>>> server : faust pass : 123 @andre@spyder@rapid_fast@gchristod@mad_dog θα προσπαθήσω να φέρω και όποιον άλλον μπορώ .
  34. 1 point
    Δοκιμές SERVER στο Assetto Corsa Competizione Όνομα: MADDOG Server Πιθανές ρυθμίσεις στην περίπτωση που δεν τον βλέπετε κάνετε τα εξής: Στο multiplayer πηγαίνετε στο Advanced options. Εκεί στις ρυθμίσεις αλλάζετε τα εξής: 1. Server Activity 0 2. Latency 100 Μετά στο search δίνετε: MADD και αν τα έχετε κάνει όλα σωστά πρέπει να βλέπετε τον server.
  35. 1 point
    Κατ’ αρχάς sorry που δεν έτρεξα σήμερα, είχα τηλεδιάσκεψη και τράβηξε πολύ. Απ την άλλη έσπασε και η καρέκλα μου (ακούς Πάνο), δεν υπάρχουν ανοιχτά μαγαζιά και προσπαθώ να βολευτώ με πατέντα λόγω περίεργου γραφείου. Φίλοι συνοδηγοί που λέει και ο Φιλόθεος. Βρεθήκαμε ξανά λόγω covid, να τα πούμε να κάνουμε και λίγα ματσάκια έτσι για την αδρεναλίνη να περάσουμε καλά. Διυλίζεται τον κώνωπα. Αναλώνεστε σε συζητήσεις που σε λίγο καιρό δεν θα έχουν νόημα αφού όταν τελειώσει η ιστορία με τον κορωνοιό ο καθένας θα τραβήξει τον δρόμο του. Αυτά είναι φάσεις που θα γίνονται σε κάθε αγώνα. Ας είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί και ας απολαύσουμε τις κόντρες στο δρόμο. Θα πω για το δεύτερο συμβάν μόνο και μόνο γιατί μίλησα και για το πρώτο (κακώς) και θα τα συνδυάσω σε δυο σειρές. (Zandvoort) Ο Πάνος εκμεταλλεύτηκε την αδράνεια του Φιλόθεου και μετά προστάτευσε τη θέση του. Ο Φιλόθεος έπρεπε να αφήσει το γκάζι. (Hungaroring) Ο Φιλόθεος εκμεταλλεύτηκε την αδράνεια του Παναγιώτη και μετά προστάτευσε τη θέση του. Ο Παναγιώτης έπρεπε να αφήσει το γκάζι. Επικεντρωθείτε στις νίκες που φέρνει οι Μωβ-Μπλε glossy Aston Martin. Αεροδυναμική... Κύριοι.
  36. 1 point
    Φιλοθεε, έχεις χάσει το παιχνίδι λίγο πριν την αρχή του video που του έδωσες την εσωτερική. (εξαλλου το παραδέχεσαι και εσύ) Στην συνέχεια δεν μπορείς να πας δεξιά και πολύ σωστά ο γατοΠάνος μπαίνει νομιμότατα στην δεξιά. Απλώνει το αυτοκίνητό του όπως θα έκανε κάθε οδηγός με ένστικτο γερακιού, και δεν έχει υποχρέωση να σε αφήσει. Είναι μπροστά σου. Εσύ είσαι από σχεδόν στην αρχή, έως έξω στην κορυφή της στροφής οπότε εκεί πρέπει να αφήσεις το γκάζι και να μπεις από πίσω του. Εκνευρισμένος όμως με τον εαυτό σου που τον άφησες στην αρχή της ιστορίας πατάς το γκάζι και τον βρίσκεις. Έτσι όπως τα λες δεν θα υπάρχει πουθενά προσπέραση. Ιδίως σε αυτή την πίστα περνάς μόνο αν κάνει λάθος ο μπροστινός σου. Ιδίως εσείς που εχετε γυαλιά θα έπρεπε να προσέχεται και εμάς που δεν έχουμε. Εγώ ας πούμε δεν είμαι σίγουρος αν καταλάβαινα που βρίσκεται ο Πάνος στην έξοδο της στροφής. Ηρέμησε και σκέψου τα λάθη της όλης ιστορίας. * Βάλε στο max wait time στο τέλος του qualy και στον χρόνο πριν την εκκίνηση του αγώνα τουλάχιστον 1,30min ** Κανε την εκκίνηση rolling start δυο στροφές με το όριο ταχύτητας όπως ήταν. *** Τίποτα άλλο. Αυτά.
  37. 1 point
    Εγώ πάντως βλέπω ότι ο οδηγός της Porsche βλέπει ότι υπάρχει μια Aston Martin πάνω στην γραμμή (αγωνιστική) της Bentley και αποφασίζει, έξυπνα για εμένα, να αλλάξει γραμμή και να εκμεταλλευτεί, το πιθανό "μπλοκάρισμα" της Bentley. Όλο αυτό τον τοποθετεί καλύτερα στην είσοδο της δεξιάς από το εσάκι που ακολουθεί, με αποτέλεσμα στην αριστερή η Bentley να είναι εκτός αγωνιστικής γραμμής (καλά μπορείς να το πεις εκτός τόπου και χρόνου) και σαφέστατα το Porsche μπροστά μισό τουλάχιστον μήκος (δηλαδή έχει περάσει την κολώνα της πόρτας) όπως ορίζουν οι κανονισμοί από καταβολής motorsport!!! ο "εταιρος" και μάλλον "κατσαπλιάς" οδηγός της Bentley δεν μπορεί να αποφασίσει πως διαχειριστεί την κίνηση-πίεση που έχει δεχθεί, μένει στο γκάζι και όποιον πάρει ο χάρος (όχι ο Γιάνναρος ε?😂) Πολύ πολύ απλά!!!
  38. 1 point
    Φιλοθεε, ούτε setup ούτε τίποτα. Τέρμα γκάζι σου λέω
  39. 1 point
    Ο χρόνος είναι αληθινός, περισσότερο ξεφτιλίζει τους "προγραμματιστες" του προγράμματος παρωδία, παρά τα άλιεν.. Ιδια πίστα ιδια αμάξια θέλουμε.. να κάνουμε 1.43.ΧΧΧ και να μας γίνει refund στα λεφτά που δώσαμε για αυτό το αίσχος..
  40. 1 point
    Είσαι τρελός με το g27 τί να καταλάβουμε? Εγώ είχα χαζέψει τόσο πολύ με το θέαμα της βροχής μέσα από το vr που κόντεψα να ξεχάσω πως τρέχαμε αγώνα . Πιστεύω πως τα υπόλοιπα (τιμόνια πεντάλ κλπ )υπολείπονται της εμπειρίας ενός VR κατά πολύ , η οθόνη μου φαίνεται τόσο απεχθής που πολλές φορές αναρωτιέμαι τι να ζητάει αυτό το άχρηστο πράγμα εκεί μπροστά μου . Ξέφυγα πάλι ......
  41. 1 point
    ACC Changelog v1.3.1: - Logging re-enabled. - First and full name now displayed in driver swap widget. - Fixed formation widget sticking when switching from a MP session to a SP one. - 50 slots for private MP at Kyalami. - Fixed scripted rolling start positions with random client disconnections. - More permissive threshold on lateral positions during scripted formation. - Penalties now clear on session restart. - Admin command added to clear all penalties ("clear_all"). - Updated BMW M6 GT3 Mount Panorama aggressive setup. - Updated Bathurst-spec Bentley M-Sport liveries. ACC Changelog v1.3 General: Enabled Intercontinental GT Challenge Pack DLC (requires additional purchase). Adding 4 new tracks, a lot of new entries and relevant season and game modes: Mount Panorama Circuit WeatherTech Raceway Laguna Seca Suzuka Circuit Kyalami Grand Prix Circuit Added IGTC 2019 entries and liveries. Added IGTC 2019 championship mode. Added IGTC race weekend modes (8H, 9H, 10H and 12H race weekend). Fix to occasional freezes with Fanatec wheels caused by having the Fanatec LED option enabled without using Fanatec hardware. Shared memory unmapping when quitting the game. Gameplay: Fix for incorrect driver stint limits in Custom Race Weekend mode. Fixed checkered flags seen as real flags in final race sector. Fixed drive-through penalty for exceeding driver stint and added S&G penalty in case of double violation. Pitlane logic moved from trigger to surface system for more reliable detection. Fixed replay driver info memory occupation. Better recognition of non-overtake highlights during incidents. Collision enabler has been changed to the overlap-based system. Collisions are enabled by mesh and no longer based on distance – fixes rare occasions when cars spawned too close to one another and continued to have no collision after the green light. New spawn system and track slots sorting: Grid and fast start spawns are built at runtime, pitlane slots are sorted by spline. Reduced yellow flag threshold for offtrack cars. Added replay event type dependency in gallery replays (replay version changed). Reviewed formation lap and start triggers. Fixed issue with destructible objects in gallery replays. UI/HUD: UI integration for DLC. Fixed MFD pitstop validity with pit window rules to be green already while on the track. Pitstop is now shown valid in the MFD before entering pitlane when all conditions are met. Navigation: restored damage MFD selection logic to correct one. MP and Championship car selection boxes now point to the new showroom. Appearance update to normal/high/max priority race communication messages. Added more highlighted player-specific communication messages. Communication panel positioning and minimum message priority exposed as options in the HUD options screen. The previously used center position can be restored via the HUD options. Added engine map setting display to the clutch bar in the gear widget. General styling updates to the gear widget. MFD tyre set condition indicator added in the pit strategy page of the MFD. Brand new sets are marked white, used sets are marked with a black dot for easier selection on the fly. MFD pit strategy now shows both fuel to add and total fuel calculation. HUD and real-time widget now use official position from race start to the first split to show more reliable positions at the start and less flickering. “Randomize” button is now part of the Custom weather group. Fixed camera cycle inconsistency in replay when the car is in the pits (difference in cycle up vs. down). Weather forecast widget sensitivity increased. Added green lights widget with the setting to be disabled via HUD options. Real-time page update in the MFD to account for lapped cars and large gaps that are not relevant for the player. Extra highlighting for the player row in the real-time position widget for easier tracking. Graphics: Fixed near plane with F7 free camera (now depends on camera distance from the focused car). Alternative rendering method for marbles. NOTE: works only when material quality is set to MID (should help when using FXAA). Additional custom templates for the Porsche 991II GT3 Cup and Lamborghini Huracán Super Trofeo cars. Improved car visibility system when max opponent visibility setting is used. Cars in pitlane should now be ignored when on track to not steal focus for cars driving in front. Cars in front also have render priority over cars behind the player. Disabled behind-player-car light cone optimization for opponent cars in chase-cam and dashpro views to fix an unwanted pop-in effect. 3D grass updates on all tracks. Unique display brightness curves for individual tracks. Fixed national flags going hectic during the pause menu. Updated season-independent numberplate/banner layouts for custom cars and custom game modes in all seasons. Fix for issue with car decals when car visibility limit is used. Physics: All cars BOP assignments for IGTC circuits. All cars have now safe, aggressive and wet presets for new IGTC circuits. Audi R8 LMS EVO new Spa aggressive preset. Bentley 2018 new Spa aggressive setup. Honda NSX GT3 (old) new Silverstone aggressive preset. Honda NSX GT3 EVO rev limiter tweaks. Lexus RC F GT3 all presets modified brake balance. Slipstream optimization in CPU performance with many AI cars. Chassis flex optimization in CPU performance with many AI cars. Slipstream simulation fine-tuning. Leading car now gains less speed, while the following car gains more. Tyre model fine-tuning. Pressure sensitivity and influence on flex and slip angle/ratio. Wet tyre wear and grip adjustments. Slick tyres now drain less water on a wet track. Porsche 991II GT3-R performance tweaks on sprint circuits. Optimizations to AI CPU occupancy. Fixed brake wear after loading a saved game. Fixed occasional bug with broken suspensions when pitting after loading a saved game. Fix for MoTeC not saving if the username had special characters. MoTeC now exports in 200hz frequency for suspension travel, wheel speed, dampers, and relative math channels. MoTeC new channels export on/off when suspension travel touches bumpstops. Improved engine response at low revs and manual clutch release scenarios for easier starts. It also improves driveability for “starting over grass after a spin” scenario. Less sensitive launch control activation. Now needs almost 100% accelerator to engage. Improves slow launches with clutch without engaging always. Audio: Improved “Green flag” message timing at the race start. New crew chief/spotter messages. Multiplayer: All tracks in base content now have 50 slots for private MP. Server formation trigger is set 500m earlier when full-lap formation is used. Cars are now always positioned in 45 degrees in FP and Q sessions. Player car is now locked until green flag + 20 seconds when teleported from the grid or formation lap. Added IGTC tracks to server configuration: kyalami_2019, mount_panorama_2019, suzuka_2019, laguna_seca_2019. NOTE: non-DLC owners can also set up servers with DLC tracks. Formation lap type is now configurable via settings.json: New system (default), old system (with limiter), free (for private servers) New Formation lap type for Multiplayer, including position tracking widget – to be used in official and CP servers and optional in private MP servers. Guidelines: – In “Single file” phase, player must follow the target widget, it should be relaxed enough to allow for warming up tyres and brakes. – Being out of target by significant margins results in teleport to pits. – In “Double file” phase, players should find their target position as soon as possible and hold speed and side once there. – In the “Pre-green” phase (when the speed delta appears), players must lock their speed to the delta. – Speeding or moving out of lateral and longitudinal position during the pre-green phase grants a penalty based on severity. – The system works on a protect-the-innocent basis, the player can ignore what other cars are doing around them, the important thing to pay attention to is their own position and speed. – Collisions are disabled during the formation lap and regained once any overlap is ended. New dynamic fast formation spawns for MP. Server and client penalties now correctly accumulate. Server post-race time penalties are now applied on top of mid-race penalties. Pitlane speeding in non-race sessions no longer disqualifies the player, only teleports the client back to the pits. Fixed missing lap countdown for Race Control penalties. Temporarily disabled server settings: “isRaceLocked” (active by default) and event rules “driverStintTimeSec” and “maxTotalDrivingTime”. Updated server admin handbook to provisional version 6a. Ratings: Added new track medals for DLC owners. TR rating now scales dependent on DLC ownership. SA Trust generation adjustments. CP servers will run DLC tracks in a parallel schedule. CP servers will adaptively select DLC tracks on unknown track days when a large majority of registrations owns the DLC.
  42. 1 point
    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ @mad_dog μου έφτιαξες το Σαββατοκύριακο . Υπέροχο παιχνίδι ,υπέροχος σέρβερ ,υπέροχη πίστα και αυτό το safe rate του παιχνιδιού σώζει ζωές . Επιτέλους καθαροί αγώνες χωρίς στουκαρίσματα . Το παιχνίδι με το rift s είναι μια τελείως διαφορετική εμπειρία που δεν περιγράφεται με λόγια. Που είσαι team mate @rapid_fast να λιώσουμε . Μιλάμε για ΕΞΑΡΤΗΣΗ ,ΕΘΙΣΜΟ,ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ .... @spyder@andre αν δεν το έχετε ήδη αγοράσει (rift s) να το κάνετε με την πρώτη ευκαιρία ,αξίζει περισσότερο απ΄ό,τι έχω αγοράσει για τον ψηφιακό μου κόσμο από το 1988 που ασχολούμαι .
  43. 1 point
    Καλή Χρονιά και ευτυχισμένο το 2020 και πάντα με ΥΓΕΙΑ!
  44. 1 point
  45. 1 point
    Που ήσουν βρε πιλότε της καλής ώρας ? Καλά που βρήκα τον spyder και τα είπαμε λιγάκι .. Λοιπόν πράγματι το παιχνιδάκι είναι αρκετά καλό και μετά από προτροπή του spyder να το δοκιμάσω στο βρεγμένο και υπό βροχή μου άρεσε ακόμα περισσότερο τα γραφικά σκίζουν και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα σε σχέση με το AC . Το μόνο που με ξενίζει- εκνευρίζει είναι το πόσο εύκολα μπορείς να χάσεις την πρόσφυση στην αρχή και να μην έχεις καθόλου τη δυνατότητα αντίδρασης για να το επαναφέρεις, αυτό δεν μπορεί να είναι τόσο απότομο πρέπει να το φτιάξουν .. Το feedback στο τιμόνι είναι σαφώς καλύτερο και μόλις το συνηθίσεις έχεις την εντύπωση πως δεν του λείπουν οι πληροφορίες. Αντε να τρέξουμε καμιά Πέμπτη η μπορεί να τα καταφέρω και αργά καμιά καθημερινή (μετά τις 11 - 11.30) @mad_dog κάνε χρόνο στο zandvoort για να δούμε αν μπορείς ακόμα να δείχνεις γραμμές.. Καλό τριήμερο και προσοχή στους δρόμους .
  46. 1 point
    Καλησπέρα και πάλι σύντροφοι καπιταλιστές .. Εκεί λοιπόν που καθόμουν στον καναπέ γκουγκλάρω rf2 wont start και ευτυχώς κάποιο παλικάρι έγραφε να σβήσουμε τον bin64 file αυτό και έκανα και ω του θαύματος έτρεξε κανονικά το παίγνιο . Εκανα μια βολτούλα με την mclaren sto silverstone και μετά πήγα στο acc ,δεν αποκόμισα κάτι το μη αναμενόμενο, όπως τα ξέρετε . Το ACC 'εχει όντως sim προσανατολισμό αλλά η πληροφορία στο τιμόνι είναι υποδεέστερη του rf2 στο ταπεινό μου g27 . Δεν ξέρω τι γίνεται με τις τιμονάρες σας τις ακριβές πάντως και έτσι καλό φαίνεται το παιχνιδάκι . Αν έχετε χρόνο καμιά Πέμπτη να κάνουμε κανα μίτινγκ... See you on track..
  47. 1 point
    Rally Sprint Limnis Plastira 7.6km Με Opel Ascona B 400 group 4 (1980) / 2410 cc / 255 HP/7000 rpm Φοβερη η αισθηση του χωματος !!!
  48. 1 point
    I would not say something has changed in terms of gameplay. There was a lot of everything, but at the beginning of the game - no. Take a boost if you don't want to start again. But I would start to play again as I like it, but it's up to you.
  49. 1 point
  50. 1 point
×
×
  • Create New...