Μπεεεεεεεεεεε (καλημέρα)
Σαν καλό πειθήνιο και απόλυτα χειραγωγίσιμο πρόβατο αγόρασα κι εγώ χτες μονοκοπανιά το σίζον πακ.
Μπήκαμε λοιπόν με το Νάσο τον Κωστή και τον Σπάιντερ Ιωάννη,και δοκιμάζαμε τα καινούργια εργαλεία ,αυτή η εβδομάδα είναι η εβδομάδα των δοκιμών απ΄ ότι φάνηκε ,έχουμε
οδηγήσει περισσότερα αυτοκίνητα απ΄ ότι όλο το χρόνο .
Λοιπόοοοον κάτσε να πάρω το φτυάρι και να αρχίσω ,θα πω τα αρνητικά τα θετικά τα ξέρουμε όλοι ωραίες πίστες γραφικά .
Αρχίζω λοιπόν,οι ήχοι κατά τη γνώμη μου ακόμη κακοί και επειδή έχω επαφή με την πραγματική carrera s ουδεμίαν σχέσην έχουν με τους ήχους που παράγει αυτό το θηρίο στην πραγματικότητα .
Η συμπεριφορά της carrera για μια ακόμη φορά λες και ακολουθεί ένα μοτίβο που υπάρχει στο ασσέττο αναλλοίωτο από την αρχή ,λες και υπάρχει ένας διακόπτης και ξαφνικά χάνεται η πρόσφυση χωρίς προειδοποίηση και χωρίς να πιέσω .
Μάλιστα την οδηγήσαμε ενναλάξ με το Νάσο μαζί με τη spyder για να έχουμε μέτρο σύγκρισης ,στην ίδια στροφή το spyder με άνεση κολλημένο στην άσφαλτο ενώ το 911 έδιωχνε παρτσακλά το πίσω μέρος κ ήθελες δεν ήθελες έκανες ντριφτ αν φυσικά ήξερες να κάνεις .
Ακόμη και το παλιο rsr έστριβε πιο προοδευτικά ,εμένα η πραγματική πάντως μου είχε δώσει ακριβώς την αντίθετη εντύπωση ,ήταν ένα αυτοκίνητο εντελώς προοδευτικό και προβλέψιμο σε δρόμο που τον ήξερα και που την πίεσα αρκετά .
Προσπαθούσα να μειώσω πολύ ταχύτητα στις στροφές και πάλι δεν μπορούσα να καταλάβω πότε ερχόταν η υπερστροφή.
Το RSR μου άρεσε πολύ περισσότερο ,τα άλλα δεν πρόλαβα να τα δοκιμάσω αρκετά.