Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/2016 in all areas

  1. Κατεβάστε το φορμουλάκι και θα πάθετε έχουν κάνει φανταστική δουλειά το έβαλα Nurburgring και φυσάει.
    2 points
  2. Αγωνιστικοί κανονισμοί 1. Driving Aids 1.1 Επιτρέπεται το auto clutch. 1.2 Πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα πλήκτρου για την εκκίνηση του κινητήρα. 2. Γενικοί κανόνες 2.1 Επίσημες αγωνιστικές διαδικασίες ξεκινούν από τις 20:00. Οι οδηγοί που δεν έχουν προλάβει το quali θα κάνουν εκκίνηση από το τέλος του grid. 2.2 Δεν επιτρέπεται η στάση του αγωνιστικού μέσα στην πίστα. 2.3 Παραχώρηση προτεραιότητας στα διερχόμενα αγωνιστικά μέσα στο pit lane. 2.4 Aπαγορεύεται η διάσχιση της λευκής γραμμής στην έξοδο των pit. 2.5 Σε περίπτωση εξόδου εκτός ορίων πίστας , εισέρχεστε με προσοχή χωρίς να δημιουργηθεί κίνδυνος για τους υπόλοιπους οδηγούς. 2.6 Ισχύουν οι ποινές drive through και stop and go. 3. Qualifying 3.1 To quali έχει διάρκεια 15 λεπτά της ώρας. 3.2 Η περεμπόδιση γρήγορου γύρου τιμωρείται. 3.3 Απαγορεύεται η χρήση πλήκτρου esc κατά την διάρκεια του quali. 4. Formation lap 4.1 Στο formation lap δεν επιτρέπεται η χρήση πλήκτρου esc παρά μόνο για εγκατάλειψη. 4.2 Επιτρέπεται η επιστροφή στα pit για επισκευές 5. Race 5.1 Η διάρκεια του αγώνα ορίζεται σύμφωνα με τις πραγματικές συνθήκες του Megane Trophy Cup 2013. 5.2 Στην περίπτωση που βγει safety car ακολουθούμε τις οδηγίες του sim. 5.3 Προσπέραση υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας απαγορεύεται. 5.4 Προσπέραση εκτός ορίων πίστας τιμωρείται. 5.5 Στην περίπτωση ένδειξης μπλε σημαίας έχετε υποχρέωση να οδηγήσετε στην άκρη με ασφάλεια και χωρίς να υπάρξει κίνδυνος ατυχήματος. 6. Bαθμολογία 6.1 Η βαθμολογία είναι η παρακάτω: 22, 18, 15, 13, 11, 10, 9, 8, 7, 6. 6.2 Points for leading one lap βαθμοί 1, Points for fastest lap βαθμοί 1, Points for pole position βαθμοί 1. 6.3 Επανεκκίνηση γίνεται μόνο σε περίπτωση διακοπής αγώνα εντός 5 λεπτών της ώρας. Καλή διαμονή και καλή διασκέδαση Το συμβούλιο και ο πρόεδρος του www.pcgamingforum.net.
    2 points
  3. Λοιπόν για να βάλουμε τα πράματα στη θέση τους. @marmagas Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και ανταποδίδω. Καλά αυτά που λες για όλους μας αλλά εγώ βλέπω ένα timelap εδώ και μια εβδομάδα ακλόνητο. Μάλλον είναι δικό σου. Εξηγούμε και για το συμβάν. Έτσι όπως στεκόταν το SC, ήταν και κοντά 3.00 am δεν μπορούσα να αντισταθώ. Υπέκυψα στα κάλλη της κορβέτας. Για τον @panosdimip είστε σίγουροι οτι είναι άνθρωπος και όχι μηχανή. Ρε συ Πάνο ακόμα και η ΑΙ κάνει λάθει. Τι πράμα είναι αυτό; Αψεγάδιαστος. Και τι κάνει ρε μάγκες. Μόλις τον ψιλοφτάνεις κάνει πως πατάει κερμπς και το χάνει, παίρνεις θάρρος εσύ, πιέζεις και τσουπ το λάθος. Μάστορας μιλάμε, προσέξτε τον . Εγώ από δω και πέρα θα σε αποκαλώ Alain ..... Πρόβλεψη για την Κυριακή . Μην τον είδατε τον Παναή. @mad_dog
    1 point
  4. Μου αρέσουν οι κανονισμοί.. μπράβο Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  5. Κρίμα ρε γαμώτο γιατί πίστευα πως με το Φλωρινιώτης σκίν θα έπαιρνα κανά 2-3 δέκατα.
    1 point
  6. Εγώ ξέρω πως για το Ασσέττο έδωσα μαζί με όλα τα DLC κ early beta test access πίσω στα τέλη του 2013 79ευρά,ας πούμε 80 για να μην μπλέκουμε. Για το ρΦ2 έδωσα επίσης περί τα 80,μπορεί λίγα παραπάνω μπορεί λίγα παρακάτω γιατί θυμάμαι οτι το lifetime το πήρα αργότερα. Κ στα δύο έχω απολαύσει ωραία μόντς κ διαδικτυακές μάχες γνωρίζοντας νέους γνωστούς κ φίλους. Άρα λοιπόν το περί προβάτων προσωπικά δεν το καταλαβαίνω κ δεν το δίνω σημασία. Είμαι θύμα που έδωκα τα φράγκα στον φαλάκρα κ πήρα κάτι με περιορισμούς κ μπάγκς,ενώ δεν είμαι θύμα που έδωκα το αντίστοιχο ποσό για κάτι που έπρεπε να πωληθεί μήπως κ νεκρανασταθεί. Κ στα 2 γούσταρα αλλά κ απογοητεύτηκα στα όρια του εκνευρισμού.Κ στα 2 οδηγώ με τον ίδιο τρόπο κ κάθε φορά δεν χρειάζεται να το μαθαίνω από την αρχή. Πιλότεε μιας κ το παίζεις χαρντορίλα κ έτσι αν θες ας βάλουμε 2 κόμπο ένα στο ρΦ2 κ ένα στο Φορτσασέτο κ υπόσχομαι να σε ρίξω τουλάχιστον από 1 δεύτερο με την προβατίλα μου. Να ξες πως βρίζοντας αποθαρρύνεις ακόμη κ εμάς που σε ξέρουμε κ σε συμπαθούμε. Στην τελική δεν σε ζήτησε κανείς την άδεια για το που ξοδεύει τα λεφτά του. Καλή η καζούρα για το χαβαλέ αλλά παρακαλώ μην το σοβαρεύουμε.
    1 point
  7. Σφουρλιαγκος / Ροζοχτυπς
    1 point
  8. Σπουδαία νέα όντως, the king is not dead, long live the king.
    1 point
  9. Roadmap Update October 2016 Hello everybody, and welcome to the first monthly roadmap update. A month ago, at the SimRacing Expo, we announced the Studio 397 partnership and since then we have talked to a lot of simracing websites about our plans. Thank you all for your positive and honest feedback. We’ll keep an open dialogue with the community. Let’s start this update with some of the things we have been working on. A car we’ve teased before is the USF2000 and we are happy to report that it is almost ready for release. We are particularly proud of this car as we were able to build it with a lot of support from the series and teams so we’ve ended up with a car that is extremely accurate in terms of both physics and car model. On top of that it is also a lot of fun to drive and has become a favourite of many people on the test team. Our next track release is going to be NOLA Motorsports Park. Both the race and kart track will be available in different configurations. We’ve been working on it for the past couple of months. Most of the 3D objects are done and we’re currently assembling everything in preparation for further testing. On the development side a lot has happened. In the background we have moved everything over to new infrastructure that allows us to work on new features in parallel, ensuring that they are only added to the next release when done and tested. We have also spent time automating our processes and intend to use those improvements to deliver updates more quickly. Over the last year we have been working hard in close cooperation with the Stock Car community to improve the rules for oval racing. That work is still ongoing, and we feel we’re on the final stretch now! Announced a month ago, the development of the DX11 engine with VR support is still ongoing. This is obviously a big project and apart from building and integrating the new engine we also need to make sure that we stay compatible with our existing content. Our current timeline for getting this integrated is by the end of Q1 2017. We are also moving closer to the first public release that will be Steam only. It will definitely be released this year and is scheduled to contain a whole list of bugfixes and improvements to the codebase. I would like to take this opportunity to invite everybody that is still using the non-Steam version to take advantage of the free option to migrate to Steam. Future updates will start leveraging more Steam features so the only way to take advantage of those is to move to Steam. Finally, we have an announcement to make. We have secured a license with Radical sportscars and will be bringing those into rFactor 2. With full access to CAD drawings and performance data we can deliver these cars with a very high amount of accuracy. Work on this has just started, but we are very excited as these are great cars to drive and race!
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...