Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/28/2016 in all areas

  1. Δημήτρη, με όλο τον σεβασμό, θα διαφωνήσω μαζί σου. Στο ΜΟΝΟ κομμάτι, κατά την ταπεινή μου γνώμη και έχοντας οδηγήσει αγωνιστικά αυτοκίνητα 2wd και 4wd σε αγώνες και δοκιμές σε άσφαλτο και χώμα, που το RBR υστερεί είναι στο θέμα των γραφικών αφου όπως όλοι γνωρίζουμε κυκλοφόρησε το 2004 και από τότε παραμένει όπως την 1η μέρα της κυκλοφορίας του. Μην ξεχνάμε όλοι, ότι το παιχνίδι το επιμελήθηκε ο ίδιος ο Richard και το εξέλιξε σε τέτοιο βαθμό, που φαλήρησε την εταιρεία αφού αφενώς ήταν (και είναι) ένα πραγματικό Hard Core Simulator, το οποίο απέτρεπε την χρήση του από μη μυημένους στα κόλπα του rallying, με αποτέλεσμα οι απανταχού πιστιρικάδες να στρέφονται προς τα πιό φιλικά Grand Tourismo κλπ arcade άρα ΔΕΝ πούλαγε γιατί ήταν δύσκολο για τα γούστα τους και αφετέρου ο θάνατος του Burns δεν επέτρεψε να κυκλοφορήσει η επόμενη έκδοση του. Να σημειώσω δεν, ότι χωρίς την χρήση setup, απλά χάνεις την μπάλ και χρόνος γιόκ... Από τότε το RBR συντηρείται και "εξελίσεται" μέσω κυρίως, 3 κοινοτήτων με μεγαλύτερη αυτή των Γάλλων (RSRBR), των Ιταλών (RBR world) και των Τσέχων. Εδώ να σημειώσω ότι στο μεν Γαλλικό (free) το 2012-2013-2014 είχαν φθάσει οι χρήστες του server αρκετές χιλιάδες εγγεγραμένους από σχεδόν όλες τις χώρες του πλανήτη (ακόμα και από την Μαδαγασκάρη!!!), ενώ εκέινες τις εποχές είχαμε 3 επίσημες Ελληνικές ομάδες (δηλαδή ΠΑΝΩ από 30 μόνιμοι οδηγοί συνολικά, ΟΚ και 1 ΠΙΛΟΤΟ ο οποίος έκανε εννίοτε guest εμφανίσεις), όπου το 2014 με την "Εθνική" μας πήραμε το Nations Cup των χωρών!!! Φυσικά υπήρχε Ελληνικό πρωτάθλημα με πάνω από 20 αγώνες και rally sprint. Μετά από το 2014 ήρθε κορεσμός και διάσπαση, όχι μόνο στην Ελληνική κοινότητα, αλλά και σε άλλες, με αποτέλεσμα να αποχωρήσουν αρκετοί, οι περισσότεροι δε να καταλήξουν στο Ιταλικό μοντ, το οποίο είναι επι πληρωμή (20€/έτος) άν θέλεις να συμμετέχεις σε όλα τα πρωταθλήματα Επίσης πάρα πολλοί ήταν οι χρήστες - οδηγοί Αγώνων σε χώμα και άσφαλτο (και πολλοί Έλληνες εν ενεργεία ανάμεσα τους), αλλά αρκετοί ήταν και ευκαιριακοί οδηγοί μεγάλα ονόματα του WRC (Solberg, Latvala, Kubica κλπ) οι οποίοι δεν έχαναν ευκαιρία να το οδηγούν. Υπενθυμίζω για να προλάβω, ότι ΔΕΝ είχαν ΚΑΜΙΑ υποχρέωση marketing να το κάνουν, διότι όπως πολύ απλά αναφέρω και παραπάνω το παιχνίδι είναι "ορφανό" και δεν το προμοτάρει καμία εταιρεία, ενώ όταν ας πούμε κάτσουν πίσω από AC, rF2, R3E κλπ, κυρίως το κάνουν επειδή τους το υπαγορεύει το συμβόλαιο τους ή η τσέπη τους και καθαρά για λόγους marketing - πωλήσεων! Έχοντας δοκιμάσει τις 2 από τις 3 (εκτός του Τσέχικου), θα πω ότι το Ιταλικό είναι απλά κορυφαίο σε επίπεδο μεταφοράς βάρους της καρότσας (για τους γνώστες) με βελτιωμένη φυσική έναντι των Γάλλων, στο επίπεδο των αναρτήσεων (συμπεριφορά της ανάρτησης στα bumps και γύρω από τον κάθετο άξονα, κάνοντας ρεαλιστική την χρήση του ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ χειροφρένου). Επίσης το Ιταλικό έχει και καλύτερο και ρεαλιστικότερο ήχο σε σχέση με το Γαλλικό. ΟΛΕΣ οι προσπάθειες που έγιναν μετά από το RBR (Dirt, WRC, V Rally, κλπ) στέφθηκαν από παταγώδη αποτυχία στο τομέα του simulator, για αυτό ακόμα και σήμερα θεωρείται ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ σε επίπεδο rallying motorsport! Τέλος θα σου πρότεινα να εγκαταστήσεις το τελευταίο μοντ του Ιταλικού (είναι free) να οδηγήσεις και να μου πεις. Ιδιαίτερα για τους χρήστες Logitech (G25- G27 -GT κλπ) που η τιμονιέρα δουλεέι εύκολα 101%, είναι ΑΛΛΗ εμπειρία!!! ΥΓ. Ρε μπας και είναι κολλητικό και έγινα @mad_dog στην θέση του @mad_dog εμμονικός με το RBR????
    4 points
  2. @marmagas αλλά και για τους υπόλοιπους που μπορεί να ενδιαφέρονται. Το αρχειάκι που ανέβασες, το έχω δει, είναι λίγο παλιό και είναι ένας πολύ χρήσιμος οδηγός για να σου δώσει μια γενική κατεύθυνση και ιδέα, για το τι γίνεται όταν πειράζεις κάτι. Είναι βέβαια λίγο στο περίπου και γενικό, γιατί ας πούμε ΚΑΘΕ κατηγορία αυτοκινήτου αλλά και ΚΑΘΕ διαφορετικό οδόστρωμα χρειάζεται διαφορετική ρύθμιση στα διαφορικά, άρα δεν μπορείς να πείς ότι με εξυπηρετεί το 20% διαφορικό και το τρέχω σε κάθε αυτοκίνητο και σε κάθε οδόστρωμα (άσφαλτος, χώμα, κατσαρό (bumpy) κλπ) Επίσης το διαφορικό σε 2WD (εμπρός ή πίσω) ΔΕΝ είναι ανα θυμάμαι καλά επι τις %, αλλά από το 0 έως όπου φτάνει ανάλογα με με την κλάση του αυτοκινήτου, στο 400 (ανά 10) οπότε θέλει ψάξιμο Στα 4WD (WRC και A, όχι στα Ν) έχεις επιλογή να κλειδώνεις την ροπή και στο άσε και στο πάτα!!! Τα σετάπ ισχύουν για κάθε μοντ, αφού τα μοντ "πατάνε" στο αρχικό παιχνίδι, οπότε έχουν την ίδια λογική ρυθμίσεων. Τώρα οι ρυμίσεις ξεκινάνε από τα διαφορικά, τις μοίρες του τιμονιού, το χειρόφρενο, την εμπρός ανάρτηση πλήρως (camber, caster, toe, ύψος, bumb, bound, rebound κλπ), την πίσω αντίστοιχα, την πίεσ των ελλαστικών και για τους 4 τροχούς, και την κατανομή των φρένων. Είμαι ταξίδι και δεν μπορώ να ανοίξω ένα μενού σεταπ, οπότε μπορεί και να ξεχνάω κάτι και θα επανέλθω μάλλον το ΣΚ (έχω και έκθεση γμτ...). Βέβαια όπως έχουν πεί πολλά παιδιά εδώ μέσα αλλά και στο The Lab, το σεταπ έχει να κάνει ΠΑΝΤΑ και με το οδηγικό στυλ του κάθε οδηγού. Για παράδειγμα εγώ συχαίνομαι να φρενάρω και να έχω περισσότερη δύναμη πίσω, οπότε να μου γυρνάει στην είσοδο το αυτοκίνητο και προτειμώ να έχω περισσότερα φρένα μπροστά, ενώ άλλος εάν του βάλει δύναμη μπροστά το μπλοκάρει και το χάνει πηγαίνοντας τελικά ευθεία . Αντίστοιχα έχουν να κάνουν όλες οι ρυθμίσεις. Αυτό που έκανα ΠΑΝΤΑ στην pre season περίοδο (από 15-20 Δεκέμβρη που κυκλοφορούσε το μοντ της επόμενης χρονιάς, έως και το τέλος Γενάρη που περίπου ξεκινούσαν τα πρώτα πρωταθλήματα) ήταν να φτιάξω ένα neutral και σχετικά stable σεταπ ώς βάση για ΚΑΘΕ αυτοκίνητο που θα οδηγούσα στην χρονιά και στην συνέχεια ανάλλογα με τον αγώνα και τις ειδικές (καμιά φορά και την στρατηγική!) να διαφοροποιώ πράγματα σε αυτό. Είχαμε και έναν "αρχιμηχανικό" ο οποίος έφτιαχνε και μοίραζε σετάπ (@haris274 καμιά φορά και ο @John@John και εγώ τον προσωπικό μου @thazio) Γενικά θέλει ΠΟΛΥ δουλειά και ψάξιμο και μου θυμίζει στην εντέλεια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο (με τις proflex ή τις Leda ή τις καλές Bilstein του χαχαχαχα). Στον τομέα της ανάρτησης, θέλει πολύ δουλειά και στην γνώση των ειδικών, όπως είπε και ο ΠΙΛΟΤΟΣ @mad_dog οπότε θέλει δοκιμές και πάλι δοκιμές, αλλά και πάλι δοκιμές! Για να μην απογοητεύσω κάποιους περί χρόνου κλπ, στην πραγματικότητα μπορείς άνετα να φτιάξες 2 σεταπ (ψιλο ουδέτερα) για άσφάλτινες ειδικές (πατημένες πχ Γαλλικές, κατσαρές πχ Αγγλικές) και αντίστοιχα άλλα 2 για χωμάτινες ειδικές (πχ Φιλανδικές, πχ Αγγλικές και Αμερικάνικες). Θέλει επίσης να ΑΚΟΥΣ απόλυτα τον διπλανό σου (συνοδηγός), γιατί έτσι και την ευχαρίστηση της πραγματική οδηγίσης έχεις, αλλά και σε 20+ χλμ ειδικών όλο και κάτι θα σου ξεφύγει από την φωτογραφία που έχεις στο μυαλό σου. Στο Γαλλικό μοντ, είχαμε φτιάξει Έλληνα συνοδηγό, μάλιστα ο @John@John είχε βάλει στο παιχνίδι την φωνή του Νίκου Πετρόπουλου!!! Στο Ιταλικό από όσο γνωρίζω αυτό δεν μπορεί να γίνει για την ώρα, οπότε βολεύεσαι από τις default φωνές κάποιων "τυχαίων" συνοδηγών όπως ο Robert Reid χαχαχαχχα. Ο @John@John είχε φτιάξει και κάποιες ειδικές και αναβάσεις (Ριτσώνα, Πορταριά κλπ) καθώς και gauges (όργανα) τύπου stack με shift lights κλπ!!! Για σκιν ΔΕΝ το συζητάω, αφού έως και εγώ είχα φτιαξει τα δικά μου, αλλά μετρ του είδους ο haris274 (αντιγραφή όλων των αγωνιζόμενων Ελλήνων και ξένων) και ο @John@John βεβαίως χαχαχαχα Αυτά τα ΠΟΛΥ ΓΕΝΙΚΑ για την ώρα, θα επανέλθω σίγουρα μόλις θα είμαι στο σπίτι και φυσικά είμαι έτοιμος να βοηθήσω όποιον θέλει να τρέξει για πλάκα ή και για σοβαρά!
    3 points
  3. @liakjim, @marmagas @sC_w0lveS και όποιον άλλο, προσωπικά προτείνω το RBR World, γιατί είναι το πιό smooth και καλό σε αντιδράσεις γύρω από την φυσική των αυτοκινήτων. Επίσης έχει καλύτερους ήχους από τους Γάλλους. Οι Γάλλοι έχουν ξεκινήσει μια πολύ αρχική συνεργασία με τους Ιταλούς, μοιράζοντας μετξύ τους κάποιες ειδικές. Οι Γάλλοι επίσης πριν 3 χρόνια, ξεκίνησαν μια νέα φυσική NGP (new generation), η οποίοι υποστήριζαν ότι είναι μια νέα φυσική, που όμως εμένα δεν μου άρεσε με τίποτα! Οι Ιταλοι από την άλλη, βασίζονται στην επι πληρωμή ετήσια συνδρομή (20€), αλλά έχουν και κάποια μοναδικά στοιχεία όπως για παράδειγμα το σύστημα εκκίνησης και τερματισμού των ειδικών και τον χρόνο που έχεις στις απλές (δεν σημαίνει ότι τρέχεις και απλές, απλά σημαίνει ότι έαν μπείς νωρίτερα ή αργότερα σε μια ειδική παίρνεις και ανάλογη ποινή, το γνωστό καπέλο!), το οποίο εφαρμόζεται σε όλους τους live αγώνες. Επίσης εάν ο αγώνας είναι 2ημερος ή 3ήμερος, αντίστοιχα πρέπει να τρέξεις τα σκέλη του ανά ημέρα και όχι όλο τον αγώνα μαζί. Όπως δηλαδή στην πραγματικότητα! Εδώ έχει μεγάλη φάση το team speak, αφού βγαίνοντας από κάθε ειδική είναι σαν να συζητάς με άλλα πληρώματα τις εντυπώσεις σου από την ειδική. Βέβαια το Ιταλικό μπορείς να το τρέξεις και χωρίς να πληρώσεις τίποτα, αλλά μόνο σε κατάσταση alone ή κάποιους free αγώνες που ανεβάζουν κάθε βδομάδα. Τα παιδιά συζητάνε φέτος να οργανωθούν και πάλι (το σκέφτομαι πολύ σοβαρά και εάν δεν είχα θέμα χρόνου-ταξιδιών θα ήμουν ήδη μαζί τους), να φτιάξουν ομάδα και να κάνουν και Ελληνικό πρωτάθλημα εκτός των άλλων. Πληροφορίες ΕΔΩ (παρόλο που λέει 2014 πηγαίνετε πρός το τέλος και θα βρείτε τωρινά πόστ), ρωτήστε ότι θέλετε και θα απάντήσουν σίγουρα και άμεσα τα παιδιά. Το Γαλλικό ΕΔΩ έχει και αυτό αντίστοιχα πρωταθλήματα και ίσως είναι πιό "δημοφιλές" αφού έχει μόνο donation για όποιον επιθυμεί, αλλά όπως είπα πρίν για εμένα το Ιταλικό είναι καλύτερο. @sC_w0lveS το vRally εγώ δεν το έχω δει να τρέχει πουθενά, εκτός από κάποια teasers πρί καιρό. Δεν ξέρω εάν είναι διαθέσιμο σε οποιαδήποτε έκδοση (Alpha, Beta κλπ) καν... Τους είχα στείλει και μνμ που ζητούσαν οδηγούς δοκιμαστές, αλλά δεν έλαβα τίποτα ποτέ. Εάν κάποιος γνωρίζει, ας γράψει.
    2 points
  4. Στην άσφαλτο γενικά σκληρό, αν είναι bump η άσφαλτος μαλακώνεις λίγο. Τα φρένα στην άσφαλτο τα φέρνεις μπροστά. Στο χώμα μαλακώνεις, τα φρένα γενικά τα έχεις πίσω. Στο χιόνι φορτώνεις το setup του χώματος. Στην βροχή στο χώμα θέλει πολύ δουλειά ανάλογα την ειδική. Στην βροχή σε άσφαλτο θέλει μαλάκωμα ελαφρά από το setup το ασφάλτινο. Aυτά σαν πολύ γενικά.
    2 points
  5. Ναι Δημήτρη είτε το θες είτε όχι είναι διασκεδαστικότατο και το λέω ορμώμενος περισσότερο από το γεγονός ότι συμφωνούν όλοι όσοι τρέχουμε εκεί ,για μένα μετρά η άποψη όλων όχι μόνο των άλιενς που δόξα τον πιλότεο έχουμε αρκετούς κι από αυτούς . Οσο για τα ψήγματα αντικειμενικότητος που αναφέρεις θυμήσου πως για να διασκεδάσεις πρέπει να αποβάλεις πρώτα την προκατάληψη που έχεις εναντίον του παιχνιδιού και να το δοκιμάσεις στο online μαζί μας,το ξέρω είναι δύσκολο αλλά αν το κάνεις θα δεις τα πράγματα αλλιώς στο εγγυώμαι. Μπαίνεις τρέχεις και αυτοσυγκντρώνεσαι στις οδηγικές τεχνικές περισσότερο ,η κόντρα μετράει πάνω απ΄ όλα ,αυτή είναι και η πεμπτουσία του ονλάιν ,το ffb είναι καλό πλέον, μετά από 5-10 λεπτά αντιλαμβάνεσαι πλήρως το τί κάνει το αυτοκίνητο και που πάει το πίσω η το εμπρός μέρος του . Για hardcore μας καλύπτει και με το παραπάνω το rf2 ,παρ΄ όλα αυτά επειδή δεν είμαστε δογματικοί στην παρέα ,εντάξει δεν μιλάω για τον πιλότεο που κι αυτός τελευταία δείχνει να έχει λίιιιγο αλλάξει ,θα τρέξουμε μετά κι ένα πρωταθληματάκι με το assetto ,φυσικά όχι ότι θέλει ο πιλότεος κι αν δεν θέλει ας πάει να τρέξει rally .
    2 points
  6. Από όσο ξέρω, καποιοι modders του RBR προσπαθούν να φτιάξουν δικό τους παιχνίδι από την αρχή. Είναι ακόμα σε πολύ πρώιμο σταδιο και γενικά πάει πολύυυυ αργά, είναι κανά δυο άτομα μόνο νομίζω. Χρησιμοποιούν και μια παλιά έκδοση της Unity engine κι αυτό δεν είναι και πολύ καλό σημάδι από μόνο του.
    1 point
  7. Nαι ρε Γιώργο κανένα πρόβλημα...τόσο καιρό περιμένω να τα βάλουμε δίπλα...θα στεναχωρηθείς πολύ... Har har har
    1 point
  8. H παρακάτω ανάβαση είναι μια ειδική που την έχει κάνει ο @John@John !!! Οδηγώ εγώ βέβαια. Αν έχει καιρό θα κάνει καμια ειδική και στο rF2.
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...