Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/30/2016 in all areas

  1. Μου αρέσει που τσακώνεστε χωρίς λόγο.. Είτε ηλεκτρονικά είτε μη ηλεκτρονικά, εφόσον όλα υπολογίζονται απο υπολογιστή ηλεκτρονικά είναι ηλεκτρονικά ελεγχομενα.. Είτε τα απλά μηχανικά είτε τα ηλεκτρονικά.. (μιλάμε για το πρόγραμμα προσομοίωσης) Το αν γενικότερα το κεντρικό ηλεκτρονικό διαφορικό κατανέμει την ροπή ηλεκτρονικά. ή έχουμε ένα απλό σιλικόνης που κατανέμει υδραυλικά δεν μου λέει κάτι.. Ετσι και αλλιώς το σιλικόνης είναι πιο δύσκολο να προσομοιωθεί, μιας και παίζουν ρόλο οι θερμοκρασίες στο κεντρικό διαφορικό, ενώ στο ηλεκτρονικό η κατάσταση είναι λίγο πιο απλή.. Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις είναι γνωστές. υπάρχουν με απλά συστήματα που αλλάζουν την σκληρότητα και το ύψος, υπάρχουν και με μαγνητικά συστήματα που τροποιποιουν τη ροή.. Υπάρχουν φυσικά και τα απλά αμορτισέρ, που είναι αερίου λαδιού, και η θερμοκρασία μεταβάλλει τις ιδιότητες τους αφού αλλάζει ο όγκος και του υγρού και του αερίου ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος αλλά και λειτουργίας.. Δεν ξέρω αν αυτά τα βασικά εξοιμοιώνονται και πόσο και σε ποιά παιγνίδια.. Τίποτε μα τίποτε απο τα παραπάνω, εμένα προσωπικά δεν μου λέει κάτι.. Απλά και μόνο, γιατί κανένας δεν μπορεί να μου αποδείξει οτι η προσομοίιωση είναι σωστή. Οταν οδήγησα ας πουμε το Μ3, και με καρφωμένο γκάζι έβαλα απο δευτέρα τρίτη, και το αμάξι δεν έφερε σβούρα, ήξερα οτι το μοντελάκι είναι λάθος.. Και το ήξερα επειδή το Μ3 το είχα οδηγήσει και είχε το συγκεκριμένο κουσούρι.. Στην προσομοίωση δεν μετράει τι μας λένε οτι κάνουν, αλλά πώς πραγματικά το κάνουν.. Θεωρώ απαράδεκτο και λάθος και κατάπτυστο, το γεγονός οτι παίζοντας με παντλς είσαι πιο αργός απο το να παίζεις με σιφτερ και συμπλέτη. Αρχιτεκτονικά παύουμε πλέον να μιλάμε για προσομοιωτή και μιλάμε για αρκέητν.. Σαν τα παλιά παιγνίδια των κοιν απ, που όταν ήσουν πίσω σε μπουστάριζαν τεχνιτά, και όταν ήσουν μπροστά σε κρατούσαν κομμένο για να υπάρχει συναγωνισμός... Κανένας εξοιμοιωτής δεν προσομοιάζει την απώλεια βαρυδίου ζυγοστάθμισης απο ένα κακό πάτημα σε κέρμπ ας πούμε.. Αφήνω πάντα στην άκρη τις φανφάρες και πάω στην ουσία.. Και αν θα είχατε οδηγήσει πραγματικά κάποτε ένα αγωιστικό αυτοκίνητο, θα νιώθατε πόσο σημαντικό είναι να χάσεις το βαρύδιο στον τροχό.. ξαναλέω.. Μαλώνετε σαν να είσαστε ντιβέλοπερς των παιγνιδιών.. Αν είσαστε, δεν έχετε κάνει καλή δουλεία.. Και το ένα και το άλλο παιγνίδι έχουν τεράστιους συμβιβασμούς αλλά προσφέρουν μεγάλη ευχαρίστηση σε πολλούς παίκτες. Βαρέθηκα να ακούω να υποστηρίζετε το Α ή το Β παιγνίδι, να σας λέμε τα κουσούρια, να μην τα παραδέχεστε και μετά να βγαίνει διορθωτική έκδοση.. Το ασσέτο ας πούμε, έχει περισσότερα σέρβις πάκς απο όλες τις εκδόσεις των γουίντουζ μαζί.. Αυτό ένα πράγμα μόνο μπορεί να σημαίνει.. Το παιγνίδι είναι ακόμα σε εξέλιξη και έχει ατέλειες.. Μέχρι λοιπόν να εξελιχθεί και να είναι σωστό, για εμένα είναι λάθος αρχιτεκτονικά.. Πραγματικά χέστηκα αν δείχνει τα πουλάκια να τιτιβίζουν πάνω στα κλαδιά απο τα δέντρα στην ίμολα, χέστηκα αν δείχνουν και τα σαλιγκάρια πάνω στο κέρμπ.. Η ουσία σε ένα εξοιμοιωτή είναι εντελώς διαφορετική.. Αυτά και καλούς αγώνες....
    5 points
  2. Επειδή το μοντέλο πωλήσεων είναι για να το πούμε ευγενικά μπερδεμένο, αυτός είναι ένας απλοϊκός οδηγός για να βοηθήσει όποιον θέλει να ασχοληθεί, ώστε να αγοράσει τα βασικά, σπαταλώντας όσο το δυνατό τα λιγότερα χρήματα. Καταρχήν να πούμε πως δουλεύει το πράγμα: Τα κάθε αυτοκίνητο ή πίστα αγοράζονται το καθένα χωριστά ή ως μέρος πακέτου (pack). Κάποιες πίστες ή αυτοκίνητα μπορεί να περιλαμβάνονται σε περισσότερα του ενός pack. Αυτό σημαίνει ότι αν έχω ήδη μία πίστα που την αγόρασα μόνη ή ως πακέτο, αν θέλω να αγοράσω ένα άλλο πακέτο που την έχει, τότε έχω έκπτωση, ίση ή και μεγαλύτερη της αξίας της πίστας μόνης. Παράδειγμα: Είχα και το ADAC και το DTM experience και έβγαλαν μετά τη Nordshleife. Μόνη της έκανε €10. Ως μέρος του European track pack όμως, επειδή είχα ήδη πολλές ευρωπαϊκές πίστες, μου βγήκε σύνολο η Nords μαζί με to Paul Ricard που επίσης μου έλλειπε συνολικά στα €6. Ελπίζω να βγάζει νόημα αυτό. Κάτι παρόμοιο ισχύει για τα αυτοκίνητα: Αν έχεις ήδη ένα GT3 αυτοκίνητο, και αυτό βγει σε νέα έκδοση τότε για να έχεις την νέα έκδοση αρκεί να αγοράσεις MONO TO SKIN, δηλαδή μερικά cents. Αυτό ισχύει και από GT2 σε GT3 και στα ADAC από χρονιά σε χρονιά. Ομοίως για τα DTM και WTCC. Απαραίτητη προϋπόθεση να είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Π.χ. ισχύει για την RUF από GT2 σε GT3 ή για την SLS από ADAC σε GT3, όχι όμως από SLS σε AMG GT. Πιο κάτω θα δούμε συγκεκριμένα και τα προτεινόμενα βήματα αγοράς.
    3 points
  3. Ενα σας λέω την Παρασκευή που θα έχω τελειοποιήσει το σετάπι μου θα δείτε χρόνο τρελό ήδη βρήκα όχι τα 3-4 δέκατα που μου λείπανε αλλά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο. HAR HAR HAR χωρίς το σετάπ του VITA .
    3 points
  4. Το είδα ότι τα έχεις, ξέχασα να ενημερώσω το εξελάκι. Είσαι οκ τώρα. Θυμάσαι χθες που λέγαμε για το μοντέλο πωλήσεων? Πήγα που λες πριν από λίγο να γράψω έναν οδηγό αγοράς για το raceroom με αφορμή τον troffeo. Είχαν για καιρό το adac '14 στα €9.99 που ήταν για μένα ο καλύτερος τρόπος να κάνεις την αρχή, έπαιρνες GT3 και 8 tracks. Ε μάντεψε, το πήγαν στα €14,99, pack 2 χρόνια πίσω λέμε τώρα. Δεν την παλεύουν οι τύποι, πυροβολούν το πόδι τους επανειλημμένα.
    3 points
  5. Απο το ΄12 το αναμενουμε με αγωνια. Προβλεπεται να ειναι μεγαλο ΕΠΟC.......
    2 points
  6. Θα είναι μια κούφια πρωτιά τότε, από αυτές που έχει συνηθίσει ο mad Κι εσύ έχει γυρίσει όλη την επικράτεια, βάλε και λίγο κώλο κάτω, αμάν...
    2 points
  7. Καταρχάς να πω πως τα παρακάτω βήματα είναι ενδεικτικές προτιμήσεις και όχι μονόδρομος. Το τι content θα αγοράσει ο καθένας είναι καθαρά προσωπική προτίμηση. Π.χ. γουστάρω τρελά τα Radical, αλλά στους περισσότερους δεν αρέσουν. Είναι όμως ένας καλός "μπούσουλας" για να μείνει το κόστος σε λογικά επίπεδα. Παλαιότερα επέμενα ότι η καλύτερη πρώτη αγορά ήταν το ADAC '14 pack, όταν ήταν στα €9.90. Σου έδινε 6 αυτοκίνητα GT3 με 19 skins σύνολο και 8 από τις πιο δημοφιλείς ευρωπαϊκές πίστες και ήταν ένα πολύ καλό υπόβαθρο γιατί μετά είχες έκπτωση για τις επόμενες αγορές. Τώρα για κάποιον αδιευκρίνηστο λόγο αύξησαν την τιμή στα €14.99. Δεν είναι απαγορευτική, αλλά σίγουρα δεν είναι πλέον η πολύ καλή ευκαιρία. Λινκ: https://www.raceroomstore.com/shop_en/adac-gt-masters-experience-2014-dlc-downloadable-content.html Μη σας αποτρέπει το γεγονός ότι έχει βγει και νεότερο πακέτο. Ειδικά στους δικούς μας σερβερ και γενικότερα ονλάιν όταν υπάρχει κατηγορία GT3 γίνεται συνήθως multiclass με όλες τις κατηγορίες (GTR3/ADAC'13-'14-'15) μιας και στην ουσία έχουν τα ίδια specs. Η μόνη διαφορά αν δεν με απατά η μνήμη μου είναι ότι τα ADAC'13 δεν έχουν ABS. Σημαντικά tips: -Δεν αγοράζουμε packs από το steam, είναι πολύ πιο ακριβά. Εκτός κι αν το έχουν σε sale. -Καλύτερα να μην αγοράζουμε μεμονωμένα items μέσω steam wallet γιατί χάνουμε την έκπτωση των vrp -Ο πιο συμφέρον τρόπος είναι να αγοράζουμε bulk vrp. 100vrp=1 ευρώ. Έχει πολλά πακέτα, από €4.50 μέχρι €64.50. Όλα δίνουν παραπάνω αξία vrp από τα χρήματά μας, όσο ακριβότερο το πακέτο τόσο περισσότερη αξία. Π.χ. το πακέτο των €35, δίνει vrp αξίας €50. των €9,50 δίνει για €11. Πάντως αυτό των €35, είναι υπεραρκετό για ξεκίνημα. Link: https://www.raceroomstore.com/shop_en/list_page?cat=24 -Δεν χρειάζεται (και συνήθως δεν συμφέρει) να αγοράζουμε ολόκληρο το pack μιας κατηγορίας αυτοκινήτων. Δοκιμάζοντας με την επιλογή test drive βρίσκουμε αυτό που μας αρέσει και αγοράζουμε μονάχα αυτό. Αυτή η τακτική βοηθάει πολύ να κρατήσουμε το κόστος χαμηλά. -Γίνονται συχνά sales 50% σε τακτά διαστήματα. Πάντα πριν το (καθολικό) Πάσχα, τον Ιούνιο και κοντά στο Black Friday. Που και που γίνονται και flash sales ή free weekends, όπου τα έχουν όλα ξεκλείδωτα και γίνεται της μουρλής. -Πριν αποφασίσουμε να τα σκάσουμε, καλό είναι να εκμεταλλευτούμε όλες τις δυνατότητες που μας δίνει το παιχνίδι να το δοκιμάσουμε. Αυτες είναι είτε με τα monthly challenges που είναι time attack leaderboards, είτε τρέχοντας με το free content που παρέχεται σε όλους, είτε με την επιλογή test drive που έχουν όλα τα αυτοκίνητα στο store. Το free content που είναι διαθέσιμο και για single player και για multi είναι 2 tracks (Portimao-πραγματικό, Raceroom Raceway-fictional) και η κατηγορίες silhouettes, LMP2-LMP1 και hillclimb. Αφού αγοράσουμε vrp, έχοντας ή όχι τα ADAC'14, οι επόμενες λογικές κινήσεις μπορούν να είναι: 1. European Track Pack 2. American Track Pack 3. Ένα αυτοκίνητο κατηγορίας GTR2 4. Ένα αυτοκίνητο κατηγορίας GTR3 5. Ένα αυτοκίνητο κατηγορίας DTM '92 6. Ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Group 5 (Πολύ διασκεδαστικά, ειδικά η BMW 320, το Capri και η Corvette) ή IMSA GTO 7. Ένα αυτοκίνητο κατηγορίας WTCC'14 ή '15 (για λίγο FWD fun) Τέλος, κάποιες πίστες που δεν πολυχρησιμοποιούνται online και θα έλεγα να τις αποφύγετε στην αρχή είναι οι Sanghai, Chang (Buriram), Paul Ricard και δυστυχώς το Macau λόγω της ιδιαιτερότητάς του. Αυτά.....
    2 points
  8. Πακετο ολες οι Ευρωπαικες πιστες μαζι ή Ξεχωριστα και Πακετο ολα τα gt3 ή Ξεχωριστα οποιο θες Μπορεις απλα να παρεις 1 αυτοκινητο και μια πιστα... Τα αυτοκινητα μπορεις να τα κανεις και τεστ drive ολα αν θες.... εχει κουμπακι test
    2 points
  9. Μέσα και εγώ, όποτε μπορώ βέβαια και δεν είμαι ταξίδι. Πείτε μου όμως τι χρειάζεται γιατί έχω μόνο το WTCC 2015 αν θυμάμαι. Σε χελώνες δεν απαντώ [emoji3][emoji3][emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  10. Το ποσταρε καπου ο Γιαννης @gchristod αλλα το βαζω και εδω να υπαρχει. Ριχτε μια ματια αν δε το εχετε κανει. Δε τα ειχα πειραξει αυτα, αλλα μετα το guide βελτιωθηκε αρκετα η αισθηση. Εμενα ηταν λιγο χυμα οι ρυθμισεις πριν FFB Guide | Sector3 Studios Forum
    1 point
  11. Κάθε Τρίτη (σχεδόν), ρομαντική βραδιά R3E με ηλιοβασιλέματα και τα συναφή. Για δοκιμή, απόψε 30/8/16: GT3@Monza. Server up (practice mode) 21:30.
    1 point
  12. Υποχρεώσεις [emoji23][emoji23][emoji23] Τα κοριτσάκια με περιμενουν παντου! Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  13. Να 'σαι καλά. Μπορείς σε παρακαλώ να το κάνεις sticky για να μην χαθεί? Και αυτό με τον οδηγό του FFB που ανέβασε ο wolves. Νοιώθω σαν τον liakjim του raceroom, που έγραφε όλο οδηγούς για το AC
    1 point
  14. Πολύ αναλυτικός οδηγός, ευχαριστούμε πάρα πολύ.
    1 point
  15. Να προσθέσω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό για να δουλέψει σωστά το FFB να γίνουν τα παρακάτω: -Όσοι είχαν αποθηκευμένες ρυθμίσεις πριν από τις 31/3/16 που βγήκε το patch, πρέπει πριν κάνουν οποιαδήποτε ρύθμιση, να γυρίσουν το ingame profile της τιμονιέρας σε default -Οι κάτοχοι logitech να έχουν εγκαταστήσει τους τελευταίους drivers. Επειδή εκεί στη Logitech είναι λίγο στόκοι, η καινούρια και η παλιά βερσιόν των drivers έχουν την ίδια αρίθμηση (5.10 νομίζω). Με πολύ μικρά γραμματάκια φαίνεται το release date (14/3/16), οπότε πρέπει να δείτε αυτό. -Οι ρυθμίσεις στον Logitech profiler για το raceroom, πρέπει όπως και για το rf2 να είναι 100/100/100. Σε αντίθεση με το AC που συνήθως ήταν 100/0/0. -Τέλος, να πάτε στο button mapping (in game) και αναθέτετε σε ένα κουμπί (εγώ το έχω βάλει στο F) το FFB meter. Αυτό ανοίγει ένα γράφημα σε real time για να δείτε αν έχετε clipping. Για DFGT/G25/G27, αν έχετε το FFB strength Στο 80% με 85% δεν θα έχετε λογικά. Και να κατεβάσετε οπωσδήποτε το crewchief app, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου. Είναι ένας spotter sαν του iracing. Μόνο που μπινελικώνει λίγο παραπάνω.
    1 point
  16. Δημήτρη πριν αγοράσεις περίμενε λιγάκι, θα ανεβάσω έναν οδηγό για να μην δώσεις τσάμπα χρήματα
    1 point
  17. Ρε στραβάδια Πάτε στο thread του R3E !!! Αα θα τρέξω και εγώ τρισάθλια σαλιγκάρια Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk
    1 point
  18. Δεν κλαίω βρε έχω τρέξει με το raceroom 600 ώρες περίπου ενώ με το rf2 200 τόσες άρα ξέρω τι με περιμένει από γραφικά . Πρέπει όμως πρώτα να το εγκαταστήσω χαχαχα. Marmagas http://game.raceroom.com/store/pack/gt-masters-2015-cars Νομίζω δεν το έχω, έχω ομως κάτι παλαιότερα λοιπόν έχω το adac gt masters 2014 kai 2013
    1 point
  19. @gchristod αν φτιάξεις σέρβερ ΡΡΕ σήμερα ρίξε σύρμα . Βάλε Μόνζα ΓΤ3 να πάμε με Ζ4 και κορβέτ να δούμε και μετά να χουμε να θάβουμε καλοπροαίρετα.
    1 point
  20. Ποιες μερες θα κανουμε αγώνα; Και τι ωρες; Να κανω τα κουμαντα μου! Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  21. Την Παρασκευή ρε φιλε... καλα; Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Θα περιμενω την Παρασκευή να δω τι χρονο θα εχεις γράψει με το σεταπι μου. Γιατι χτες το πηγαινες ταπα το μπεμβεδακι... Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  22. ^^ Ακυρο, ειχα ξεχασει την beta του bf1. Απο την αλλη Τριτη
    1 point
  23. Θέλετε να το ξεκινήσουμε από αύριο ή από την επόμενη εβδομάδα? Οι ώρες είναι οκ ή θέλετε λίγο πιο αργά?
    1 point
  24. Σκέφτομαι μήπως καθιερώναμε τις Τρίτες για χαλαρές συναντήσεις στο Raceroom. Τίποτα δεσμευτικό, ο σέρβερ να ανεβαίνει μια καθορισμένη ώρα και όποιος θέλει να κάτι πιο light για διάλειμμα να μπαίνει, με τον σέρβερ ξεκλείδωτο. Το κόμπο να το βάζουμε τη Δευτέρα ώστε όποιος θέλει να κάνει λίγο πράκτις μέσω των leaderboards. Πιο συγκεκριμένα, έχω στο μυαλό μου σαν αρχική ιδέα, έναν αγώνα σχετικά σπριντ των 20-30 λεπτών max, να ξεκινάει 22:45. Πιο πριν qualy 15λεπτο και ο σέρβερ θα είναι σε practice μία ώρα αρχύτερα. @sC_w0lveS τι λες? Τις προάλλες πήρε το μάτι μου και τον @troffeo να περνάει μια βόλτα, George να ξέρεις παρακολουθείσαι, δεν ξεφεύγει τίποτα
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...