ΒΑΣΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
@troffeo και για τους υπόλοιπους
FOV
Πάμε πρώτα εδώ και βρίσκουμε το θεωρητικά σωστό fov μας:
http://www.projectimmersion.com/fov/
Τονίζω πως το νούμερο που θα βγάλει είναι το Θεωρητικά σωστό. Δεν πρέπει αν είναι δεσμευτικό γιατί βγάζει πολύ κοντινές αποστάσεις. Το fov είναι εντελώς προσωπική εκτίμηση, πρέπει να μας δίνει την σωστή αίσθηση ταχύτητας, αίσθηση του χώρου και στην τελική να μας βολεύει. Ο calculator μας δίνει μία ιδέα και την προσαρμόζουμε στα γούστα μας. Η ρύθμιση είναι εδώ, στα video settings:
Αφού καταλήξουμε στο fov, αναθέτουμε κουμπάκια για τη μετακίνηση του καθίσματος πάνω-κάτω-αριστερά-δεξιά για να κάνουμε fine tuning:
Σημαντικό όταν παίζουμε με paddles, να έχουμε το autoclutch ON (πράσινος κύκλος) γιατί αλλιώς θα πάρουμε το κιβώτιο στο χέρι. Επίσης το steering animation (κόκκινος κύκλος) να είναι στο match setup για να ταιριάζει η περιστροφή του εικονικού τιμονιού με το δικό μας. Συνιστώ όμως αυστηρά να απενεργοποιήσετε το εικονικό τιμόνι (κίτρινος κύκλος). Έχετε ένα τιμόνι μπροστά σας, δεν χρειάζεται δεύτερο. Στην αρχή θα φανεί περίεργο αλλά μετά δεν θα μπορείτε να τρέξετε αλλιώς.
Πολύ σημαντικό το ffb meter που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου. Είναι στα control options->secondary. Εγώ το έχω στο κουμπί F:
Εδώ βλέπετε αν έχετε clipping. Το πατάτε in car και εμφανίζει ένα διάγραμμα. Αν η καμπύλη περνάει την πάνω κόκκινη γραμμή, έχετε clipping και πρέπει να μειώσετε το ffb strength. Αν η καμπύλη περνάει την κίτρινη γραμμή στο κάτω μέρος, χάνετε πληροφόρηση λόγω πολύ χαμηλών δυνάμεων άρα πρέπει να ΑΥΞΗΣΕΤΕ το FFB MINIMUM FORCE.
Για τις ρυθμίσεις ffb τα είπαμε πιο πάνω. Αν τώρα σε κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ffb μας φαίνεται αδύναμο ή εΛλειπές, στο garage->car setup->steering setup ανεβάζουμε ή κατεβάζουμε τον πολλαπλασιαστή (ανά μεγάλα steps, 100-200-500). Επίσης ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΟΙΡΕΣ. Αν θέλουμε να κάνουμε το τιμόνι πιο γρήγορο ή πιο αργό μόνο με το steering lock. Οι τιμονιέρες μας στους profilers τους πρέπει πάντα να είναι στις 900 μοίρες γιατί το παιχνίδι πάνω σε αυτή τη βάση προσαρμόζει το τιμόνι του κάθε αυτοκινήτου.
Στα primary control options είναι τα κουμπιά για τα πιτ στοπ. Για να κάνουμε πιτ στοπ ή να εκτίσουμε ποινή, πρέπει πρώτα να κάνουμε request pit stop (κουμπί Ρ) και όταν είναι ready το crew να μπούμε. Πριν μπούμε, πρέπει να επιλέξουμε την κάθε επιλογή που θέλουμε με τα βελάκια και να πατήσουμε Enter ώστε να πρασινίσει αλλιώς ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ:
Για τέλος, πάλι στα primary controls, είναι τα TC steps. Τα αναθέτουμε για να διαλέγουμε πόσο traction θέλουμε στα αυτοκίνητα που έχουν αυτό το βοήθημα (πχ GT3). Είναι με steps που σημαίνει ένα κουμπί για αύξηση του TC και ένα για μείωση. Στο ίδιο μενού είναι και τα κουμπιά για Look right/left.