Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/25/2019 in all areas

  1. rFactor 2 – Driver Swap Guide Requirements: Drivers must have the ‘passenger select’ key mapped Drivers must be able to navigate in the pit menu Drivers must have the same setup with the following exceptions, which are taken over from the car itself: Brake Bias Tire compound Tire pressures Rear wing Traction Control setting Said setup needs to be assigned (so it has become default setup and automatically loads correctly in when you join the session) How to get into spectator mode: Join the server Select the car Click ‘Back’ Go to network settings and switch ‘spectator’ to ‘on’ Now click race and you should be joined as spectator Don’t forget to turn it ‘off’ again after the race! The actual swap: You should start with the following procedure 10 min before the pitstop (5min for VEC / VLMS see rules) The driver swapping in, connects to the server – in case he was already on the server he must reconnect. Don’t forget as the driver swapping in, you must be in spectator mode As soon as he connected, he selects the car (with the correct driver) and presses the ‘Passenger select’ key Both should see now: ‘XYZ is now riding with you’ Then the pilot must select the name under ‘driver’ in the pit stop menu Now the driver swapping in can press ‘Race’ (big button on the right) – most people do that when the car is entering the pits Now the driver swapping in should change the camera into your desired one, if that’s necessary When the car stopped in the pit spot and the pitstops starts, the pilot should see ‘losing control in XY sec’, the driver swapping in should see ‘gaining control in XY sec’ 3 sec before ‘gaining control’ the driver swapping in can press the accelerator and should prepare to shift up As soon as you gained control, shift up once, as you get the car in neutral gear
    1 point
  2. @andre Αντρέα ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου!!! Τα αυτοκίνητα αν και τόσο διαφορετικά, τελικά είναι τόσο ίδια!!! Ειναι τόσο διαφορετικά σε χαρακτηρίστηκα και ΚΥΡΙΩΣ στον τρόπο που θέλουν να τα οδηγήσεις, αλλά αν τους βρεις το «κουμπί» τους και τα οδηγήσεις όπως πρέπει μαζί με το κατάλληλο σεταπ, γίνονται ΟΛΑ το ένα καλύτερο από το άλλο και άκρως ανταγωνίστηκα μεταξύ τους, χωρίς καμία διαφορά θα έλεγα στο overall!!! Το μοντ είναι ότι καλύτερο έχει βγει στο ρουφου και μπορώ να πω, ότι ξεπερνάει ακόμα και ακριβές και πολύ ψαγμένες προτάσεις χρόνων (DTM, GT3 κλπ). Για «δωρεάν» δεν το συζητώ, είναι απλά ΒΑΣΙΛΙΑΣ!!! Οποιος δεν μπορεί να το καταλάβει-νιώσει είναι η ΒΛΑΚΑΣ η ΕΜΠΑΘΗΣ!!! Ολα τα παραπάνω είναι παραπάνω από ορατά-κατανοητά, μόνο αν παρακολουθήσεις έναν αγώνα η ακόμα και μια προπόνηση. Είχα αρχίσει να το «ψιλιαζομαι» από όταν δοκίμαζα και είχα «κολλήσει» με το Χ19, αλλά μου έγινε βέβαιο από όταν άρχισα να παρακολουθώ τα βιντεάκια του άλλου Αυστραλού που δεν έχει τρέξει μαζί μας ακόμα. Ο Τύπος απλά καβαλάει ένα οποιοδήποτε αμάξι και κάνει χρόνους που εγώ φτάνω μετά από προπόνηση χαχαχαχα! Σε ότι έχει να κάνει με τις τελικές, επίσης συμφωνώ μαζί σου και είναι ηλίου φαεινότερο, ότι δλδ δεν μπορείς να έχεις αυτή την τελική ΠΟΥΘΕΝΑ αν ξεκινήσεις κανονικά και από στάση. Μικρη ένσταση έχω για τα 3-4 δευτερόλεπτα που λες ότι κερδίζουν μόνο, καθώς οι διαφορά μου στο πρώτο σπλιτ είναι «χαοτική» σε σχέση με τα αλλά 2 και από τα 17 που χάνω συνολικά, δεν μπορεί να χάνω τα 12 ΜΟΝΟ στο πρώτο σπλιτ, που κατά σύμπτωση βγάζει και την μεγαλύτερη τελική. Θα δοκιμάσω και με 2 φτερό και με το πιο κοντό διαφορικό, απλή προσοχή στα κατεβάσματα θέλει για να μην ανάψει και θα σου πω. Τελος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας, άλλωστε θα φανεί και στον αγώνα που θα έχουμε όλοι τις ίδιες συνθήκες εκκίνησης τουλάχιστον. Το θέμα μου είναι, όπως πολύ σωστά προσεγγίζεις, ότι με εξαίρεση εσένα και τον @spyder δεν είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί και έτσι είναι λίγο δύσκολο να «προσελκύσουμε» κόσμο για «κόντρα». Πιστεύω ότι ο Joshe δεν τρέχει πλέον μαζί μας, γιατί μάλλον δεν έχει ενδιαφέρον και όχι μόνο για το «βάρβαρο» είναι η αλήθεια της διαφοράς της ώρας. Πρέπει να βρω οπωσδήποτε χρόνο, που δυστυχώς δεν έχω, για να δουλέψω με το σεταπ, το αυτοκίνητο, αλλά ΚΥΡΙΩΣ με εμένα για να γίνω ανταγωνιστικός!
    1 point
  3. Εγώ έχω πειστεί οτι δεν υπάρχουν διαφορές στα GROUP H. Γρήγορα-αργά μικρά-μεγάλα ελαφριά-βαριά. Αν διαλέξεις αυτό που σου πάει θα το πας όσο μπορείς να το πας. Αυτή είναι και η γοητεία τους. Τα αυτοκίνητα έχουν απίστευτη ισορροπία σε επιδόσεις, πράγμα που δυσκολεύονται να καταφέρουν άλλα επί πληρωμή. Τα πήραν στα χέρια τους οδηγοί αγώνων (Josh Hoare) και είδαμε τι κατάφεραν. Ναι αυτό το αργό 2002. Το πήγε εκεί που ούτε το φανταζόμασταν. Αυτοκίνητα που τα έχουμε στα χέρια μας 2-3 χρόνια και δεν είχαμε ιδέα για τα όρια τους. Στα κατάλληλα χέρια δείξανε τις πραγματικές τους δυνατότητες. Ήρθαν οι Γάλλοι (οι καλοί) και το ξανά αποδείξανε. Πήραν τα Χ19 και εμείς περιμένουμε σε πια ανάβαση δεν θα ταιριάζουν. Ε σε όλες ταιριάζουν. Γιατί τους ταίριαξαν τα αυτοκίνητα. Γιατί ξέρουν να τα πάνε. Θυμηθείτε πόσοι θα τα παίρναμε όταν βγήκαν αλλά τα απορρίψαμε γιατί δεν πάνε. Προχθές λιώσαμε με τον Γιάννη @spyder στην Nords. Χρόνος 7.18. Μπαίνει ένας καινούριος κάνει δυο γύρες, 7.08. Κάγκελο. Τρέξαμε όλων των ειδών τις αναβάσεις. Και τώρα η Trento που τα έχει όλα μέσα. Και έρχεται τώρα ο Γάλλος και παίρνει το δικό μας, Γιώργο. Και τι κάνει; Το λιώνει. Εγώ πιστεύω με το δικό του έχει κι άλλο. Τώρα όσον αφορά τις τελικές. @troffeo Το Ford, και πιστεύω και κανένα άλλο δεν πιάνει 198 χιλιόμετρα εδώ. Το δοκίμασα με όλους του συνδυασμούς. Αν εκκινήσεις σωστά με τίποτα.. Αν εκκινήσεις από το parking τα πιάνεις τα 198 και μαζί μ'αυτά 3-4 δευτερόλεπτα. Οπότε υπολόγιζε αυτά τα 3 sec. Φυσικά έχει άλλο ένα πατημένο κομμάτι προς το τέλος του πρώτου sector που πιάνεις Km αλλά είναι πολύ αλεο κίνηση με ρίσκο. Ο υπόλοιπος χρόνος είναι φυσιολογικός. Εγώ το πάω με 2 φτερό και το δεύτερο διαφορικό. To 2 φτερό είναι πιο ρισκαδόρικο αλλά το θες γιατί σε κάποιες στροφές ρολαρει πιο καλά. Το δεύτερο διαφορικό μην το φοβάσαι. Ανεβάζει θερμακρασίες αλλά αντέχει. Στο τρίτο είναι η διάταξη των σχέσεων τέτοια που δεν βολεύει.
    1 point

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...