Antonis14 Posted September 15, 2017 Report Share Posted September 15, 2017 liakjim Tράβηξα 2 φωτογραφίες από τίς ρυθμίσεις μου & σού γράφω λίγα πραγματάκια γιά τό θέμα μέ τήν ασάφεια τού τιμονιού σου πού έλεγες. Κανε τίς ίδιες ρυθμίσεις όπως φαίνονται στίς φωτογραφίες Στό controller settings δώσε βάση στό steering-sensitivity(στό 100% είναι τό καλύτερο πιστεύω) & max LEFT -CENTER- max RIGHT , το deadzone πάντα στο 0. Οταν γυρνάς το τιμόνι πολύ σιγά ,τσεκαρισε στήν επαναφορά άν πηγαίνει ακριβώς στό κέντρο ,άν όχι & βλέπεις έστω & λίγο πορτοκαλί χρώμα αριστερά ή δεξιά παίζεις με λεπτομέρεια με τά maxL-R -CENTER ,μεχρι να καλιμπράρει στή μέση ακριβώς & επιτόπου κάνεις save το controller profil εκεί. Επίσης τά steering rate από 10-20% όχι παραπάνω. speed sensitivity 0 πάντα. Tώρα στό Logitech profiler ( g27 έχεις θυμάμαι) λογικά παρόμοια μενού αφού & γώ έχω τήν DFGT. Δές τή φωτό πού επισυνάπτω δώσε προσοχή στό ''ενεργοποίηση τού ελατηρίου κεντραρίσματος σε παιχνίδια με σύστημα ανάδρασης'' μαζί μέ τό '' να προσαρμόζει το παιχνίδι τίς ρυθμίσεις'' στό rfactor2 έχω καταλάβει ότι πρέπει να είναι απενεργοποιημένα γιά νά πάρεις το maximum & καλύτερο feeling στό FFB. Τό πάνω πάνω καλά εννοείται ότι είναι πάντα off ''Συνδυασμένα'' πού λέει. Στήν ουσία τό μόνο πού έχω ενεργοποιημένο είναι τό ''Ενεργοποίηση τού συστήματος ανάδρασης''. Καί δοκίμασε τα ποσοστά ισχύς πού έχω να μού πείς άν είναι καλά . Τό ξέρω είναι διαφορετικά τιμόνια αλλά όμως είναι ίδιας εταιρίας καί έχουν αρκετά κοινά στοιχεία. Καί θά ήθελα να μού πείς εάν τήν ασάφεια αυτή τή νιώθεις καί σε άλλα αυτοκίνητα-μονοθέσια οτιδήποτε γενικά. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.