Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/18/2019 in all areas

  1. 4 points
    Και όμως ένας αποφάσισε να επενδύσει ουκ ολίγα ευρώ και να αγοράσει την πανάκριβη και εξαιρετικά γρήγορη BMW CSL Ίσως να θέλει να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στους πελάτες του, ίσως και να θέλει τα Σαββατοκύριακα να πετάγεται μέχρι την πίστα του Spa για να κάνει κανένα γρήγορο γύρο, το γεγονός είναι πως ο συγκεκριμένος επαγγελματίας πρέπει να είναι ο πιο γρήγορος… ταρίφας στον κόσμο. Και βέβαια, όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες πρόκειται για κανονικό ΤΑΧΙ και όχι για ειδικό όχημα μεταφορές VIP, όπου ίσως μια τέτοια επένδυση θα είχε κάποιο νόημα. Το γεγονός είναι ότι οι φωτογραφίες της συγκεκριμένης BMW CSL στους δρόμους της Glasbachrennen , κάνουν το γύρο του κόσμου και πολλοί είναι αυτοί που σίγουρα θα κακίζουν τον ταξιτζή για την επιλογή του, όμως εμείς λέμε πως απλά ζηλεύουν!..
  2. 2 points
    Το επίπεδο της συζήτησης σας με συγκίνησε.
  3. 2 points
    -69*Κύριοι συνοδηγοί, φίλοι και οπαδοί (του @mad_dog), ο αγώνας στο Glasbachrennen βρήκε το πλήρωμα της BMW CSL μη ικανοποιημένο, δοκιμάστηκαν πολλά setup, αλλά η μπέμπα αν και τέρας δεν ταίριαζε καθόλου σε αυτήν την ανάβαση. Η μπέμπα θέλει άπλα και όχι κλειστά κομμάτια για να δείξει τον επιθετικό της χαρακτήρα. Ο οδηγός σκέφτεται να αλλάξει αυτοκίνητο και άς έχει ποινή μηδενισμού. Αλλά δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο να μαντρώσει το ταλέντο του και να δώσει χαρά σε τρισάθλια σαλιγκάρια. Απλά το κάνει για να ανέβει και ο ανταγωνισμός διότι ακόμη και με τον μηδενισμό το πρωτάθλημα θα το κατακτήσει. Στα του αγώνα τώρα, οι Γάλλοι έκαναν πολύ προπόνηση και αυτό φάνηκε από τους χρόνους. Τα μικρά αυτοκίνητα με το ιδανικό setup έδειξαν τι είναι ικανά να κάνουν. Οι δικοί μας οι Έλληνες πάλεψαν αλλά δεν τα κατάφεραν. Οι Γάλλοι το έχουν πάρει ζεστα, αφού ακόμη και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές χτες ήταν στον server και παρόλο που είχε βροχή ήταν μέσα και έτρεχαν. Αυτό μόνο για να δείτε πόσο ζεστά έχουν πάρει το θέμα. Στον επόμενο αγώνα ο οδηγός θα κατέβει πολύ πιθανόν με άλλο αυτοκίνητο για να δείξει γραμμές και πως οδηγάνε σε μια ανάβαση 17km ! Αλλά ακόμη είναι νωρίς μπορεί να κριθεί από τις δοκιμές που θα κάνει με την μπέμπα προτού προβεί σε αυτήν την μεγάλη απόφαση, αλλαγής αυτοκινήτου. Οι αναβάσεις είναι ένα πολύ δύσκολο άθλημα, γιατί τα λάθη δεν συγχωρούνται. Έχεις 3 ευκαιρίες να αποδείξεις τι μπορείς να κάνεις και από εκεί και πέρα θα κριθείς από το χρονόμετρο και τους αντίπαλους οδηγούς. Όταν είσαι στην γραμμή ανάβασης, μιλάω πάντα για το online αγώνα, o αγωνοδίκης φωνάζει το νούμερο του αυτοκινήτου και ετοιμάζεσαι να πας στην γραμμή εκκίνησης. Εκεί βλέπεις τον αντίπαλο που ετοιμάζεται να κάνει εκκίνηση και σκέφτεσαι ότι είσαι γρηγορότερος. Μερικοί οδηγοί σαν εμένα είναι ψύχραιμοι, μερικά άλλα σαλιγκάρια τα κυριεύει ο πανικός και αυτό φαίνεται από τις θέσεις και την βαθμολογία... Μείνατε συντονισμένοι, η επόμενη ανάβαση είναι 17.3km !!!
  4. 1 point
    rFactor 2 – Driver Swap Guide Requirements: Drivers must have the ‘passenger select’ key mapped Drivers must be able to navigate in the pit menu Drivers must have the same setup with the following exceptions, which are taken over from the car itself: Brake Bias Tire compound Tire pressures Rear wing Traction Control setting Said setup needs to be assigned (so it has become default setup and automatically loads correctly in when you join the session) How to get into spectator mode: Join the server Select the car Click ‘Back’ Go to network settings and switch ‘spectator’ to ‘on’ Now click race and you should be joined as spectator Don’t forget to turn it ‘off’ again after the race! The actual swap: You should start with the following procedure 10 min before the pitstop (5min for VEC / VLMS see rules) The driver swapping in, connects to the server – in case he was already on the server he must reconnect. Don’t forget as the driver swapping in, you must be in spectator mode As soon as he connected, he selects the car (with the correct driver) and presses the ‘Passenger select’ key Both should see now: ‘XYZ is now riding with you’ Then the pilot must select the name under ‘driver’ in the pit stop menu Now the driver swapping in can press ‘Race’ (big button on the right) – most people do that when the car is entering the pits Now the driver swapping in should change the camera into your desired one, if that’s necessary When the car stopped in the pit spot and the pitstops starts, the pilot should see ‘losing control in XY sec’, the driver swapping in should see ‘gaining control in XY sec’ 3 sec before ‘gaining control’ the driver swapping in can press the accelerator and should prepare to shift up As soon as you gained control, shift up once, as you get the car in neutral gear
  5. 1 point
    @andre Αντρέα ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου!!! Τα αυτοκίνητα αν και τόσο διαφορετικά, τελικά είναι τόσο ίδια!!! Ειναι τόσο διαφορετικά σε χαρακτηρίστηκα και ΚΥΡΙΩΣ στον τρόπο που θέλουν να τα οδηγήσεις, αλλά αν τους βρεις το «κουμπί» τους και τα οδηγήσεις όπως πρέπει μαζί με το κατάλληλο σεταπ, γίνονται ΟΛΑ το ένα καλύτερο από το άλλο και άκρως ανταγωνίστηκα μεταξύ τους, χωρίς καμία διαφορά θα έλεγα στο overall!!! Το μοντ είναι ότι καλύτερο έχει βγει στο ρουφου και μπορώ να πω, ότι ξεπερνάει ακόμα και ακριβές και πολύ ψαγμένες προτάσεις χρόνων (DTM, GT3 κλπ). Για «δωρεάν» δεν το συζητώ, είναι απλά ΒΑΣΙΛΙΑΣ!!! Οποιος δεν μπορεί να το καταλάβει-νιώσει είναι η ΒΛΑΚΑΣ η ΕΜΠΑΘΗΣ!!! Ολα τα παραπάνω είναι παραπάνω από ορατά-κατανοητά, μόνο αν παρακολουθήσεις έναν αγώνα η ακόμα και μια προπόνηση. Είχα αρχίσει να το «ψιλιαζομαι» από όταν δοκίμαζα και είχα «κολλήσει» με το Χ19, αλλά μου έγινε βέβαιο από όταν άρχισα να παρακολουθώ τα βιντεάκια του άλλου Αυστραλού που δεν έχει τρέξει μαζί μας ακόμα. Ο Τύπος απλά καβαλάει ένα οποιοδήποτε αμάξι και κάνει χρόνους που εγώ φτάνω μετά από προπόνηση χαχαχαχα! Σε ότι έχει να κάνει με τις τελικές, επίσης συμφωνώ μαζί σου και είναι ηλίου φαεινότερο, ότι δλδ δεν μπορείς να έχεις αυτή την τελική ΠΟΥΘΕΝΑ αν ξεκινήσεις κανονικά και από στάση. Μικρη ένσταση έχω για τα 3-4 δευτερόλεπτα που λες ότι κερδίζουν μόνο, καθώς οι διαφορά μου στο πρώτο σπλιτ είναι «χαοτική» σε σχέση με τα αλλά 2 και από τα 17 που χάνω συνολικά, δεν μπορεί να χάνω τα 12 ΜΟΝΟ στο πρώτο σπλιτ, που κατά σύμπτωση βγάζει και την μεγαλύτερη τελική. Θα δοκιμάσω και με 2 φτερό και με το πιο κοντό διαφορικό, απλή προσοχή στα κατεβάσματα θέλει για να μην ανάψει και θα σου πω. Τελος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας, άλλωστε θα φανεί και στον αγώνα που θα έχουμε όλοι τις ίδιες συνθήκες εκκίνησης τουλάχιστον. Το θέμα μου είναι, όπως πολύ σωστά προσεγγίζεις, ότι με εξαίρεση εσένα και τον @spyder δεν είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί και έτσι είναι λίγο δύσκολο να «προσελκύσουμε» κόσμο για «κόντρα». Πιστεύω ότι ο Joshe δεν τρέχει πλέον μαζί μας, γιατί μάλλον δεν έχει ενδιαφέρον και όχι μόνο για το «βάρβαρο» είναι η αλήθεια της διαφοράς της ώρας. Πρέπει να βρω οπωσδήποτε χρόνο, που δυστυχώς δεν έχω, για να δουλέψω με το σεταπ, το αυτοκίνητο, αλλά ΚΥΡΙΩΣ με εμένα για να γίνω ανταγωνιστικός!
  6. 1 point
    Εγώ έχω πειστεί οτι δεν υπάρχουν διαφορές στα GROUP H. Γρήγορα-αργά μικρά-μεγάλα ελαφριά-βαριά. Αν διαλέξεις αυτό που σου πάει θα το πας όσο μπορείς να το πας. Αυτή είναι και η γοητεία τους. Τα αυτοκίνητα έχουν απίστευτη ισορροπία σε επιδόσεις, πράγμα που δυσκολεύονται να καταφέρουν άλλα επί πληρωμή. Τα πήραν στα χέρια τους οδηγοί αγώνων (Josh Hoare) και είδαμε τι κατάφεραν. Ναι αυτό το αργό 2002. Το πήγε εκεί που ούτε το φανταζόμασταν. Αυτοκίνητα που τα έχουμε στα χέρια μας 2-3 χρόνια και δεν είχαμε ιδέα για τα όρια τους. Στα κατάλληλα χέρια δείξανε τις πραγματικές τους δυνατότητες. Ήρθαν οι Γάλλοι (οι καλοί) και το ξανά αποδείξανε. Πήραν τα Χ19 και εμείς περιμένουμε σε πια ανάβαση δεν θα ταιριάζουν. Ε σε όλες ταιριάζουν. Γιατί τους ταίριαξαν τα αυτοκίνητα. Γιατί ξέρουν να τα πάνε. Θυμηθείτε πόσοι θα τα παίρναμε όταν βγήκαν αλλά τα απορρίψαμε γιατί δεν πάνε. Προχθές λιώσαμε με τον Γιάννη @spyder στην Nords. Χρόνος 7.18. Μπαίνει ένας καινούριος κάνει δυο γύρες, 7.08. Κάγκελο. Τρέξαμε όλων των ειδών τις αναβάσεις. Και τώρα η Trento που τα έχει όλα μέσα. Και έρχεται τώρα ο Γάλλος και παίρνει το δικό μας, Γιώργο. Και τι κάνει; Το λιώνει. Εγώ πιστεύω με το δικό του έχει κι άλλο. Τώρα όσον αφορά τις τελικές. @troffeo Το Ford, και πιστεύω και κανένα άλλο δεν πιάνει 198 χιλιόμετρα εδώ. Το δοκίμασα με όλους του συνδυασμούς. Αν εκκινήσεις σωστά με τίποτα.. Αν εκκινήσεις από το parking τα πιάνεις τα 198 και μαζί μ'αυτά 3-4 δευτερόλεπτα. Οπότε υπολόγιζε αυτά τα 3 sec. Φυσικά έχει άλλο ένα πατημένο κομμάτι προς το τέλος του πρώτου sector που πιάνεις Km αλλά είναι πολύ αλεο κίνηση με ρίσκο. Ο υπόλοιπος χρόνος είναι φυσιολογικός. Εγώ το πάω με 2 φτερό και το δεύτερο διαφορικό. To 2 φτερό είναι πιο ρισκαδόρικο αλλά το θες γιατί σε κάποιες στροφές ρολαρει πιο καλά. Το δεύτερο διαφορικό μην το φοβάσαι. Ανεβάζει θερμακρασίες αλλά αντέχει. Στο τρίτο είναι η διάταξη των σχέσεων τέτοια που δεν βολεύει.
  7. 1 point
    @troffeo Ναι τους ελεγχω ολους στην εκκινηση
  8. 1 point
    Καλά αυτό δεν το έχω σκεφτεί έτσι, γιατί όπως είπες και εσύ το θεωρώ, αδάνατο.
  9. 1 point
    Το πληγωμένο θηρίο να φοβάσαι
  10. 1 point
    Όταν θέλεις είσαι πολύ γλυκός. (αν με ακούσει ο @stauros gr τον ήπια) Ο οδηγός πάει το αυτοκίνητο όχι το αυτοκίνητο τον οδηγό.
  11. 1 point
    Προς το παρόν τα μοτέρ δεν μας τα αποκαλύπτουν μάλλον είναι ευρωπαικά, τουλάχιστο το ultimate έχει αυστριακό μοτέρ δεν θυμάμαι τη μάρκα και απο χρήστη που είχε το Bodnar το ultimate είναι καλύτερο όπως και το Pro είναι καλύτερο απ'το δικό μου στο rF2.
  12. 1 point
    Κάθισα και είδα όλο το review του Barry, τον οποίο τον θεωρώ κορυφαίο! Μετά από το review, το μοναδικό που έμεινε λίγο "θολό" είναι το μοτέρ το οποίο δεν είδε το "φως" του κόσμου για κάποιον περίεργο λόγο αλλά για εμένα δεν έχει και κάποια σημασία, θεωρώ ότι η πρόταση της simucube είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!!! Έχουμε και λέμε: 1. Πολύ προχωρημένη κατασκευή η οποία σου βγάζει μια μεγάλη αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας. Από τα υλικά, από το design, από το χρώμα, όλα μαζί φτιάχνουν μια κατασκευή που ακόμα και όταν την κοιτάς, θεωρείς ότι είναι καλή και θέλεις να την αγοράσεις! 2. ΔΕΝ έχω καμία εμπιστοσύνη και για αυτό τον λόγο, δεν έχω κανένα all in one αντικείμενο για οποιαδήποτε χρήση στην κατοχή μου ποτέ. Αυτό όμως όπως το είδα στην παρουσίαση, είναι από άλλο πλανήτη και μάλιστα μπορώ να πω ότι είναι πολύ σωστά μελετημένο. Επίσης οι 2 μετασχηματιστές οι οποίοι είναι ίδιας ποιοτικής μάρκας με αυτούς που έχουμε στα control box μας, μου έκαναν εξαιρετική αίσθηση, επειδή με αυτή την "παράλληλη" διάταξη θεωρώ ότι δεν θα ξεμείνει ποτέ και για κανέναν λόγο, κανείς από ρεύμα. Μου λύθηκε επίσης η απορία, πως θα κατάφερναν (δεν μπορώ να πω το ίδιο για το Fanatec DD2) να πάρουν ισχύ από μικρότερους πυκνωτές (παίζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο στην αποθήκευση και εκτόνωση του ρεύματος και επίσης ΔΕΝ είναι αμιγώς ηλεκτρονικό εξάρτημα άρα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το φυσικό τους μέγεθος) , αφού νόμιζα ότι το τροφοδοτικό θα ήταν μικρότερο σε μέγεθος από τα υφιστάμενα που χρησιμοποιούμε ήδη στα τιμόνια μας. 3. State of Art quick release!!! Πραγματικά, αν και εάν το αγοράσω κάποτε θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ τα Q1R quick release μου, έκαναν μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ σχεδίαση η οποία είναι ΑΠΛΗ και άκρως λειτουργική, παρόλα τα μικρά θεματάκια που έχει και είναι παιδικές ασθένειες. Επίσης πολύ σημαντικό το extension που κάποιους βολεύει για να φέρουν στην ιδανική θέση την στεφάνη του τιμονιού στα χέρια τους και έως σήμερα πρέπει να αγοράσουν με €50 περίπου extra χρέωση από aftermarket μαγαζιά. 4. Ο περίπου 2mm μεγαλύτερης διαμέτρου άξονας (24mm έναντι 22mm στα OSW και 14mm στην Accuforce) παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, όσο και εάν σας ακούγεται υπερβολή! 5. Το μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων που πλέον έχει διαθέσιμο το νέο software, δεν με ξενίζει γιατί στην Accuforce με το SimComander 4 μου είναι διαθέσιμα από την αρχή, θα δώσει μεγαλύτερο "ψάξιμο" και "κάψιμο". Βέβαια προσωπικά χρησιμοποιώ ελάχιστα από αυτά τα "καλούδια", αλλά κάποια είναι χρήσιμα. 6. Η τεχνολογία wireless και Bluetooth προσωπικά ΔΕΝ μου λέει κάτι και δεν νομίζω να την χρησιμοποιήσω ποτέ μου, αφού τα τιμόνια μου μια χαρά δουλεύουν με τα USB Τους και δεν με ενοχλούν ούτε και με έχουν "προδώσει" ποτέ! Όμως πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι ένα βήμα εμπρός και ένα μεγάλο innovation για τους χρήστες που τα προτιμούν! Εν κατακλείδι, είναι ένα προϊόν που ήδη έχει τσεκαριστεί στην λίστα μου με τα wont to buy!!! Εκτός από το "μεσαίο" των 25nm, προσωπικά θα έβλεπα και το μικρό των 17nm, καθώς είμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος από το Accuforce των 13nm που έχω και ποτέ δεν μου έλειψε η δύναμη και η πληροφορία!
  13. 1 point
    Καλημερες,,,,, 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
  14. 1 point
    Κοιτά Φιλοθεε, δεν θέλω να διαφωνήσω μαζί σου, σε γνωρίζω και με γνωρίζεις πολύ καλά, επίσης σε σέβομαι και θεωρώ ότι το ίδιο κανείς και εσυ για εμένα. Ομως θέλω να βάλω απλά μια σειρά στις σκέψεις μας, για να μπορέσω τουλάχιστον εγώ, να αξιολογήσω ψύχραιμα και σωστά ένα ενδιαφέρον τίτλο simracing που τόσο πολύ έχει ανάγκη όλη η κοινότητα! Εχουμε και λέμε λοιπόν: 1. Ξανά λέω ότι το ACC δεν έχει καμία σχέση με το AC και κάθε σύγκριση μεταξύ τους ΑΔΙΚΕΙ το ACC και μόνο. Ελπίζω ότι είναι κατανοητό αυτό! 2. Προσωπικα έδω και λίγο καιρό, ιδιαίτερα μετά την «ΦΟΛΑ» που έφαγα με το Dirt Rally 2, έμαθα να κρατάω ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ! Ιδιαίτερα ότι έχει «πρόθεμα» ως EARLY ACCESS! Ξέρεις γιατι? Γιατί ΔΕΝ τους έχω πλέον καμία εμπιστοσύνη, αφού στο βωμό του χρήματος, της ανάγκης που έχουμε όλοι για κάτι νέο και καλό, αλλά και κυρίως του χρήματος, όλοι αυτοί που σήμερα «ψάχνουν» να μας ακούσουν με συνεχόμενα dedicated updates, αύριο την κάνουν και υπόσχονται το άλλο, το νεότερο και καλύτερο που μάλλον δεν φαίνεται να έρχεται σύντομα! Μακάρι να είναι το ACC!!! 3. Για το iRacing, λυπάμαι αλλά έχεις λάθος, γιατί πολύ απλά δεν ασχολείσαι με αυτό! Τα updates στο iRacing, θέλω να σου πω Φιλοθεε, ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ μαζικά το content συνολικά του παιχνιδιού (δεν μιλάω για κάποια fixes που μπορεί να είναι μαζικά αλλά είναι έτσι και αλλιώς minor), αλλά σε ότι έχει να κάνει με φυσική ΚΑΙ λάστιχα αυτοκινήτων πάνε σε 2, το πολύ 3 αυτοκίνητα την φορά (περίπου κάθε 2μηνο-3μηνο που κυκλοφορούν). Ετσι για παράδειγμα τα λάστιχα που έχει το Skip Barber και το Pro Mazda, κάποιες φορές και το MX-5, ΔΕΝ ΤΑ έχουν η BMW M8 η αλλά GT3 κλπ. Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, παίρνουν το προηγούμενο μοντέλο ελαστικών η και κάποιες φορές 2 μοντέλα πίσω. Άρα δεν τίθεται θέμα μαζικών updates. Τα αυτοκίνητα που έχουν πάρει σοβαρό Update, ΔΕΝ μπορείς με τίποτα να τα οδηγήσεις με το σεταπ που έχεις φτιάξει για αυτά ΠΡΙΝ το update! Επισης οι πίστες είναι ΟΛΕΣ laser scan, αλλά σε κάθε update έχουν διαφορετικά πράγματα που βελτιώνεται-διορθώνεται η κάθε μια και όχι κάτι κοινό για όλες. Ελπίζω και αυτό να είναι κατανοητό, άλλωστε όλοι πλέον έχουν λίστα που ακολουθεί κάθε update. 4. Για το mod που με τόσο κόπο ο Γιάννης @John@John, μαζί και με άλλους «τρελούς» φίλους μου όπως ο @spyder ο @andre και εσυ, φτιάξατε και το μοιραστηκατε με όλους εμάς, το θεωρώ εντελώς άλλο επίπεδο και κόσμημα για όλη την κοινότητα του simracing όποτε και πάλι δεν το συγκρίνω με ΚΑΝΕΝΑ άλλο (στην ίδια κατηγορία βάζω ΜΟΝΟ το RBR σε όλες τις εκδοχές του επειδή όλες βασίζονται στο αυθεντικό!)! Ειναι κάτι σαν την «Χρυσή Βίβλο» για εμένα και την ευχαρίστηση μου!!! Ειναι τελειο? ΟΧΙ! Θα μπορούσε να γινει??? ΝΑΙ! Θα γίνει ομως??? Μάλλον ΟΧΙ! Και ξέρεις γιατί κυρίως??? Γιατί η «φάρα» μας η Ελληνική ΔΕΝ γουστάρει την πρόοδο κάποιου «δικού» μας, δυστυχώς.... Δες πόσοι Έλληνες είμαστε και πόσοι άλλοι (αναλογικά πάντα) Δεν μπορεί να έχουμε Αυστραλούς Αμερικανούς και τόσους άλλους Ευρωπαίους και οι Έλληνες να είμαστε 5-6... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ρε φίλε!!! Ο Ελληνασ, Γουσταρει με τρέλα και κορδέλα όμως, να προσπαθεί να ασχολείται με οτιδήποτε άλλο «ξένο» και «θολό» Αυτα τα ολιγα για την ώρα και ΠΑΝΤΑ φιλικά!
  15. 1 point
    Ακόμα; Το review δεν έχει να κάνει με την γενικότερη συζήτηση. Είναι μέρος του αγώνα. Η μη δημιουργία του, είναι σα να σταματούσε ο @John@John να κάνει πίστες-αυτοκίνητα. Δεν θα υπήρχε hillclimb πρωτάθλημα. Δεν θα υπήρχαμε και εμείς. ** Έλα πουλάκι μου κανε ένα κόπο.
  16. 1 point
    Ε ρε Γιώργο δεν καταλαβαίνεις.
  17. 1 point
    Εγω νομιζω παντος οτι πρεπει να βαλουμε και ενα οριο στις αλλαγες αμαξιων ,χανεις δεν χανεις βαθμους. Απο την αλλη ετσι ειναι τα πρωταθληματα, αλλοι ειναι ατυχοι οπως ο @mad_dog που θα χασει βαθμους απο την αλλαγη αμαξιου και αλλοι ειναι τυχεροι , πχ. ο Σταυρος που δεν θα χασει απο την αλλαγη που θα κανει
  18. 1 point
    Οι μεγάλοι ΠΙΛΟΤΟΙ, καλούνται να πάρουν ΜΕΓΑΛΕΣ αποφάσεις!!!! Θα κάψουμε κανα εγκεφαλικό κύτταρο καλοκαιριάτικα.... ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Προτείνω στην οργάνωση, να πάρει τους δικούς μου βαθμούς ΚΑΙ 20 ΕΠΙΠΛΕΟΝ. Για να είναι δίκαιος ο ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ!!!
  19. 1 point
    Kαι το πρωτάθλημα που θα έβγαινα πρώτος ? Και την χαρά που θα δώσω στον άχρηστο @troffeo Eδώ μπαίνουν ισχυρά διλήμματα...
  20. 1 point
    Τώρα ρε Αντρέα, τι review περιμενεις???? Ως οδηγου???? Ως θεατη??? Ως Ταξιτζη???? Γιατί εάν περιμένεις review από έναν που νόμιζε ότι οδηγούσε, αλλά στην ουσία ήταν κινούμενο εμπόδιο στους δρόμους που οι υπόλοιποι έκαναν αγώνα λυπάμαι αλλά ΔΕΝ!!! Απο την άλλη, νομίζω ότι θα μπορέσεις να πάρεις καλό review από θεατή με καλή θέση! Το καλύτερο όμως review που μπορείς να πάρεις για τον αγώνα, είναι από τον Taxi driver AKA mad_dog!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
  21. 1 point
    not really a fan of this game but one thing is straight about it best way to learn it as a simulator for rally drivers....
  22. 1 point
    Πραγματικά, το Alpine το δοκίμασα κάποια στιγμή και ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΑΜΑΞΙ!!! Τι έχουμε «γάμο» με «κουλομαρια»??? Ωωωωωωωωωχχχχχχχχχχχχ Παναγία μου!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 @mad_dog η πιθανή αλλαγή αυτοκινήτου και άρα ο μηδενισμός των μέχρι χθες αποτελεσμάτων σου, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ παγκόσμιο εξευτελισμό σου από τον ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ @troffeo !!!! Δικαιολογίες δεν θα γίνουν δεκτές!!!!
  23. 1 point
  24. 1 point
    Πάντως μου κάνει εντύπωση, ότι εκτός από ΠΟΛΥ γρήγορος οδηγός, σορυ ΠΙΛΟΤΕ, είναι και προσεκτικός!!! Παρατηρησα από την φωτό, ότι πρέπει να έχει «πελάτη» μέσα στο ΤΑΧΙ, γιατί έχει κατεβασμένη την σημαία (αυτό που γράφει ελεύθερο στην δεξιά εμπρός πλευρά του μπαρπριζ) και όμως φοράει κράνος και πάει τάπα (ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...) Επισης φήμες λένε, ότι στο χθεσινό αγώνα ανέβηκε και τις 3 φορές με πελάτη και ότι μετά από το σακί με τα Τζέρσει, ΕΒΑΖΕ ΔΙΠΛΗ ΤΑΡΙΦΑ γιατί λέει έβγαινε εκτός έδρας!!!! Επισης άλλες φήμες λένε, ΟΤΙ ΕΞΑΦΑΝΗΣΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΕΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΤΟ ΣΔΟΕ ΓΟΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΟΒΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  25. 1 point
×
×
  • Create New...