Jump to content

iRacing


geovas77

Recommended Posts

Μεταφορά του θέματος που είχα γράψει για το forum των ακατανόμαστων καταδοτών του αγαπητού μας τρελού σκυλιού:

Ας γράψω λοιπόν δύο κουβέντες για το iRacing που προσωπικά αποτελεί την επιλογή μου για οργανωμένους online αγώνες με πρωταθλήματα που τρέχουν 24/7 και κατά τη γνώμη μου το πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον γιά όποιον θέλει να ασχοληθεί με racing games είτε road racing είτε oval racing είτε εντώς του 2016 όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα Dirt Oval Racing και Rallycross.

 

Ας ξεκινήσω με τα αυτοκίνητα που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή και είναι διαθέσιμα εδώ ενώ εδώ μπορείτε να βρείτε τις διαθέσιμες πίστες οι οποίες είναι όλες laserscanned. Για τα αυτοκίνητα έχουν χρησιμοποιηθεί δεδομένα CAD (ακόμα και γα την περσινή Mclaren F1!!) σε συνεργασία με αγωνιστικές ομάδες που τρέχουν τα αυτοκίνητα στην πραγματικότητα. Όσον αφορά τους τομείς physics/FFB η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτή τη στιγμή το παιχνίδι βρίσκεται πίσω από το rFactor 2 που είναι το benchmark και αμέσως μετά από rFactor 1, GSCE 2013 & Automobilista.

 

Εκεί που παίζει χωρίς ανταγωνισμό είναι στον τομέα του online, το κάθε έτος χωρίζεται σε τέσσερις σεζόν και η κάθε σεζόν έχει 12 εβδομάδες κατά τη διάρκεια των οποίων τρέχουν πολυάριθμα πρωταθλήματα στα οποία μπορεί ο καθένας να λάβει μέρος εφόσον έχει το αντίστοιχο License Class. Μία παρένθεση για τα license classes, όλοι ξεκινάνε σαν rookies και αρχικά μπορούν να πάρουν μέρος στα rookie πρωταθλήματα (MX5 Cup για Road και Stock Cars για Ovals). Μέσα από τους αγώνες και αποφεύγωντας τα λεγόμενα incidents (έξοδοι, spins και contacts) ο κάθε ένας αυξάνει ή χάνει το λεγόμενο safety rating και σε καθορισμένα σημεία αυτού ανεβαίνει (ή κατεβαίνει) License Class που του δίνει και δικαίωμα να τρέχει σε official series εφόσον έχει τουλάχιστον την άδεια που απαιτεί κάθε πρωτάθλημα. Η αναβάθμιση είναι Rookie, D-Class, C-Class, B-Class, A-Class  και πχ κάποιος που θέλει να πάρει μέρος στο επίσημο πρωτάθλημα της Lotus 79 πρέπει να έχει τουλάχιστον B-Blass, ενώ για McLaren F1 απαιτείται Α-Class. Το να έχεις Α-class σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις μέρος σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα ακόμα και χαμηλότερης κλάσης. Τέλος υπάρχει και το Pro/WC License που χρειάζεται σε όσους θέλουν να λάβουν μέρος στα επίσημα παγκόσμια πρωταθλήματα του iRacing F1/Nascar με χρηματικά έπαθλα.

 

Βέβαια πέρα από τα official πρωταθλήματα υπάρχουν και εκατοντάδες private leagues που τρέχουν σε hosted sessions των μελών και για τα οποιά δεν απαιτείται κάποια άδεια εκτός και αν ο διοργανωτής θέσει τέτοιες προϋποθέσεις.

 

Ας επανέλθω λοιπόν στα official πρωταθλήματα όπου για κάθε εβδομάδα της κάθε σεζόν υπάρχει και διαφορετική πίστα, ενώ αγώνες συνήθως υπάρχουν κάθε μια ή δύο ώρες για τα πιο δημοφιλή πρωταθλήματα και ανά μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα για πρωταθλήματα με μικρότερη συμμετοχή ή πρωταθλήματα με ομάδες ή πρωταθλήματα Endurance που συνήθως τρέχουν μόνο Σαββατοκύριακα. Κάπου εδώ να πώ δύο λόγια και για το λεγόμενο iRating που πολύ απλά είναι μία μορφή ELO και αυξομειώνεται ανάλογα με τη θέση που λαμβάνει κάποιος μετά από official race και ενάλογα και με τον ανταγωνισμό που υπήρχε στον αγώνα. Συνήθως στα δημοφιλή πρωταθλήματα για κάθε ένα αγώνα υπάρχουν αρκετές συμμετοχές (σε κάποιους αγώνες πάνω από εκατό) και επομένως έχουμε τα λεγόμενα splits, όπου οι συμμετοχές χωρίζονται σε γκρούπ δυναμικότητας ανάλογα με το iRating και δημιουργούνται και αντίστοιχοι servers/sessions όπου τρέχεις ξεχωριστά το κάθε γκρούπ. Έτσι για παράδειγμα σε ένα αγώνα GT3 με 100 συμμετοχές μπορούν να δημιουργηθούν 3-4 splits με το κάθε ένα από αυτά να αποτελείται από διαφορετικά iRating όπως low split με iRating 0-1000, δεύτερο split με irating 1001-2000 κλπ με το top split να έχει και τα μεγαλύτερα iRating. Στο τέλος του αγώνα και ανάλογα με τη δυναμικότητα του κάθε Split (SoF, Strength of Field) μοιράζονται και βαθμοί για τα πρωταθλήματα με τους περισότερους βαθμούς φυσικά να πηγαίνου στο top split. Έτσι εγώ για παράδειγμα εάν νικήσω σε ένα αγώνα με SoF > 3000 θα πάρω πολύ περισότερους βαθμούς απ'ότι θα πάρω για νίκη σε αγώνα με SoF < 2000.

 

Κάθε σεζόν έχει 4 dropped races και ο νικητής του πρωταθλήματος βγαίνει από το σύνολο των οκτώ καλύτερων του εβδομάδων, ενώ οι διαγωνιζόμενοι παρότι τρέχουν σε ενιαίο πρωτάθλημα χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με το iRating που είχαν στην αρχή της σεζόν και αντίστοιχα αποδίδονται και certificates. Χοντρικά κάπως έτσι λειτουργεί το online μοντέλο και είναι πολύ ανταγωνιστικό είτε είσαι οδηγός της πρώτης κατηγορίας (iRating > 3500) είτε τρέχεις για χαμηλότερη κατηγορία. Περιαυτολογώντας μέχρι τώρα έχω καταφέρει μία πρώτη θέση στην τέταρτη κατηγορία σε πρωτάθλημα Radicals RX8 όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι(iRating ~1500) ενώ την προηγούμενη σεζόν με iRating ~ 3200 βγήκα δεύτερος στη δεύτερη κατηγορία του πρωταθλήματος Spec Racer Ford. Αυτή τη σεζόν τρέχω στο πρωτάθλημα της Lotus 79 και είμαι επιτέλους στην πρώτη κατηγορία (iRating > 3500) χωρίς βέβαια να έχω βλέψεις τίτλων καθώς στην ίδια κατηγορία συμμετέχουν και αρκετά Alien με iRating > 6000 με τον προηγούμενο πρωταθλητή να είναι πάνω από 8000 :hehe:.

 

Πίσω από κάθε πρωτάθλημα υπάρχουν οργανωμένες κοινότητες χρηστών με αντίστοιχα subforums όπου μοιράζονται setups, δημιουργούνται leagues και γενικά υπάρχει η άισθηση της ομαδικότητας για το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται. Επίσης τα iRacing Forums είναι από τα πιό δραστήρια στον τομέα του Simracing ενώ από μέλη της υπηρεσίας έχουν ξεκινήσει αρκετά Hardware projects με πιο πρόσφατο το SimiCube. Διοργανώνονται training leagues όπου instructors εκπαιδεύουν οδηγούς στην τέχνη της γρήγορης οδήγησης και γενικά υπάρχει διαρκές ενημέρωση  γύρω από το simracing hobby, ενώ φυσικά δεν λείπουν και τα trolls και ομηρικοί καυγάδες για ότι θέμα μπορείτε να φανταστείτε.

 

Τελειώνοντας να πώ και δύο λόγια για το οικονομικό μέρος της υπόθεσης, το iRacing έχει μηνιαία συνδρομή (standard 12$, yearly 99$) με πολλές ευκαιρίες για εκπτώσεις, συνήθως εγώ εκμεταλεύομαι προσφορές και αγοράζω κάθε χρόνο στη μισή τιμή (50$). Βέβαια με συμμετοχή σε τουλάχιστον οκτώ αγώνες κάθε σεζόν σου πιστώνουν credits στο λογαριασμό με maximum 10$ ανά σεζόν οπότε θεωρητικά εάν κάποιος πιστωθεί με 4χ10$ η ετήσια συνδρομή κοστίζει μόλις 10$. Το Κάθε αυτοκίνητο κοστίζει 12$ και η κάθε πίστα συνήθως 15$ με εκπτώσεις έως 20% για αγορές bulk. Προσωπικά ασχολούμαι περίπου 3 χρόνια και συνολικά έχω δώσει περί τα 500 $ οπότε σίγουρα δεν είναι κάτι φθηνό αλλά κατά τη γνώμη το αξίζει για την ποιότητα του racing που μπορώ να βρώ οποιαδήποτε στιγμή θέλω.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μετά το τελευταίο video...μπαίνω σε ιδεές να το αγοράσω...



Λάθος χρόνος.
"Να το αγοραΖω"

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 3 months later...

Κουνέοι Αρφακτορεοι κλπ καραφλός και μη συγγενείς ειναι ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!!!

αυτή την στιγμή και πολλά χρόνια τωρα, οι μόνοι σοβαροί ειναι πι του iracing και κανεις άλλος!!!

Σοβαροί στο προϊόν και τον πελατη, σοβαροί σερβερς, σοβαρά πρωταθλήματα και αγώνες και τέλος, σοβαροί οδηγοι γιατί δεν τους παίρνει να μην!

 

Αρχίζω και σκέφτομαι την μετάβαση, ιδιαίτερα τωρα που διάβασα ότι έχει προσφορά (το έτος €50-€55).

 

Οι από την εδώ πλευρά του ατλαντικού Μα δουλεύουν κανονικά με dlc και early access και εάν δεν είχαν εμάς τα πρόβατα να τσακωνόμαστε κιόλας για πάρτι τους, ενώ αυτοί τα τσεπώνουν, για το ποιος την έχει μεγαλύτερη Ε συγνώμη για το ποιο ειναι καλύτερο ήθελα να πω, θα είχαν πάει σπίτι τους να παίζουν κανα ακορντο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πολλα τα φραγκα Γιωργο,δεν ειναι μονο η συνδρομη.Εισαι ετοιμος για δεσμευση?

Αν εχεις οικογενεια,γκομενα,αλλα χομπι,μπαλα,μπασκετ κτλ τοτε ξοδευεις λεφτα ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ για να εχεις την ευκαιρια να τρεξεις αυτα που εχεις αγορασει,θα δεις στην πορεια οτι ειναι προβλημα.Το δοκιμασα πριν 2 χρονια και μαλλον η καλυτερη εμπειρια μου ηταν που γνωρισα τα φοβερα παιδια του HELLENIC TEAM.

Aν ημουν 20,φραγκατος και ελευθερος,ναι με χιλια.Απειρες ωρες για πρακτις,σεταπ,πρωταθληματα,και εννοειτε το χερι στην τσεπη ΚΑΘΕ μηνα.

Βεβαια η οργανωση online ειναι για σεμιναριο,το rating system διωχνει τα καγκουρια αλλα για να δειξεις ανταγωνιστικος θελει πολυυυυυυ λαστιχο!

Εχεις πολυ ελευθερο χρονο για να πεις οτι κανεις αποσβεση,κατα καποιο τροπο?Με χιλια ορμα!

Εχεις τα φραγκα να ακολουθησεις τις σεζον και τα πρωταθληματα?Ορμα!Πριν καλα καλα καταλαβεις τι αμαξι γουσταρεις σου εχει φυγει μια 500αρα(12 τα αμαξια-15 πιστες).

Δεν θα σου πω για μοντελο ελαστικου και FFb...

Αν το κανεις να γνωρισεις τα παληκαρια του HELLENIC TEAM,θα γλιτωσεις απο πολλες φουρτουνες!

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη ειναι γνωστό ότι δεν εχω σχεδόν καθόλου ελεύθερες ώρες δυστυχώς...
Εάν είχα, παρόλο που είμαι 52, ειναι σαν να είμαι 20, γιατί δεν παίζουν γκόμενες καφέδες κλπ αλλα και η κυρα δεν έχει απαιτήσεις που θα είχε πριν 30 χρόνια χαχαχαχαχα

Ερώτηση: γιατί λες ανα μήνα φράγκα.
Διάβασα, θα το επαναλάβω, ότι η ετήσια συνδρομή ειναι άπαξ με κάποια-ο αυτοκίνητα-ο και αντίστοιχα πίστες-α και από εκεί και πέρα, αγοράζεις αυτά που θελεις για να ασχοληθείς.
Εγώ αυτό το βρίσκω καλό, γιατί και αυτά που παίζουμε τωρα έχουν μεν «άπειρα» αυτοκίνητα και πίστες, αλλλα και τι έγινε;;;
Το σωστό ειναι να ασχοληθείς με μια, άντε δυο κατηγορίες, οπως κάναμε φέτος με τα αυτοκίνητα του Γιάννη και ετσι νομίζω ότι βλέπεις βελτίωση και γίνεσαι ανταγωνιστικός.
ΟΚ πρέπει να τα χώσεις και να αγοράσεις πίστες, αλλα νομίζω ότι το κονσεπτ θα σε αποζημιώσει.
Εάν δεν είχα την παρεα εδώ, θα είχα φύγει ήδη!!!
Θα το δω και θα επανέλθω, thanks για τα info!

ΥΓ Σορυ από τον μοντ για το τυχόν οφτοπικ, αλλα έκατσε με την συζήτηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mε το μηνα υπολογιζεις οπως πληρωνεσαι!

Η προσφορα ειναι καλη παντα για νεο αιμα αλλα σε ανανεωση στον πιανουν!

Επισης το iracing σκεψου το σαν υπηρεσια,αν παψεις να σταζεις παπαλα,δεν εχεις τιποτε...ουτε αγορασμενα ουτε ξαγορασμενα.

Στο ξαναλεω,αξιζει να το ζησεις μονο μεσα απο οργανωμενη league αλλα αυτο απαιτει πολυ χρονο.

Κοιτα τι σου δινουν με την συνδρομη...

 

iracCapture.PNG

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

Μλκς σου δίνουν με το start pack, αν εξαιρέσεις το Mazda για να μάθεις.

Στο site τους έχουν προσφορά (black friday) μέχρι 6/12 που τα 2 χρόνια τα πληρώνεις $99.50  http://www.iracing.com/membership/

Πως την βλέπεις?

Λέει ή όχι?

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου προτεινα, να τσιμπησεις το 3μηνο (ή για 1 μηνα) πακετο, για να κανεις δοκιμη, να δεις πως δουλευει γενικως το ολο συστημα και μετα αποφασιζεις.
Τετοιες προσφορες οπως τωρα παιζουν συνεχεια, ειδικα και μεσα στις γιορτες των χριστουγεννων που ερχονται...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω Γιωργο,αν πας για 2 χρονια υπολογισε τον 1ο μηνα ενα 200αρι σε πιστες και αμαξια και συνδρομη.

Εγω θα πηγαινα σε 1 χρονο(55) συνδρομη και μετα ψαξιμο,θα πελαγωσεις,σε πρωταθληματα και αγωνες.

Υποψιν μεγαλη εμπειρια εχει και @geovas77,θα σε βοηθησει.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Ευχαριστώ και τους δυο[mention=2]sC_w0lveS[/mention] και[mention=6]marmagas[/mention] για όλα τα ινφο.

Θα στείλω και στον[mention=14]geovas77[/mention] γιατί έχει μεγάλη εμπειρία και θα βοηθήσουν και οι προτάσεις του.

Ακόμα δεν εχω αποφασίσει, θα αφήσω να εξαντληθεί το χρονικό όριο της προσφοράς, αλλα εάν πάω σε κάτι λιγότερο χρόνο από τα 2 χρόνια δεν θα ειναι κάτι ασύμφορο;;;

Θέλω να πω ότι αν ειναι να μπω στο iracing είτε για 3 μήνες συνδρομή, είτε για 2 χρόνια τα ίδια πακέτα δεν θα χρειαστεί να αγοράσω;;;

Εντάξει καταλαβαίνω, οπως λέει ο Κώστας, ότι σειφ ειναι να πάρω κάτι μικρό σε κόστος για να δω εάν μου αρέσει, αλλα το τυρί ειναι το μεγάλο πακέτο των 2 χρόνων.

Επίσης συμφωνώ ότι μπορεί να την πατήσω τελικά...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

Μια απορια που συζητουσα χτες με τον @spyder ειναι η εξης:
Αγοραζεις για πχ μια τριμηνη συνδρομη ή ετησια. Σε αυτο το διαστημα αγοραζεις εξτρα 10 αυτοκινητα και 10 πιστες. Αν δεν ανανεωσεις την συνδρομη οταν αυτη ληξει, τι γινεται με αυτα τα εξτρα; Τα χανεις; Αν ανανεωσεις μετα απο κανα χρονο, θα πρεπει να τα ξαναγορασεις ή τα εχεις κρατησει στο λογαριασμο σου;

 

Link to comment
Share on other sites

Μια απορια που συζητουσα χτες με τον [mention=28]spyder[/mention] ειναι η εξης:
Αγοραζεις για πχ μια τριμηνη συνδρομη ή ετησια. Σε αυτο το διαστημα αγοραζεις εξτρα 10 αυτοκινητα και 10 πιστες. Αν δεν ανανεωσεις την συνδρομη οταν αυτη ληξει, τι γινεται με αυτα τα εξτρα; Τα χανεις; Αν ανανεωσεις μετα απο κανα χρονο, θα πρεπει να τα ξαναγορασεις ή τα εχεις κρατησει στο λογαριασμο σου;
 
Δεν τα χάνεις. Όταν ανανεώσεις τον λογαριασμό σου αυτός επανέρχεται στο σημείο που τον άφησες, με όλα αυτά που είχες αγοράσει και τα SR και iR άθικτα.
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Στα κραταει στο λογαριασμο,δεν τα αγοραζεις παλι.Ειπαμε εξαρτηση και πολιτικες ξεζουμισματος αλλα ως ενα σημειο!

Στα κραταει στο λογαριασμο,δεν τα αγοραζεις παλι.Ειπαμε εξαρτηση και πολιτικες ξεζουμισματος αλλα ως ενα σημειο!

Κοιταξτε ομως τι επαθα εγω,το 2009 κανω λογαριασμο νομιζω ετησιο,φορτωνω αμαξια πιστες ολα οκ.

Οταν τελειωσε η συνδρομη ετυχε να τρεχει προσφορα σε νεους,την τσιμπαω,σε νεο account,και φορτωνω αλλα αμαξια και πιστες.

Ρε λεω,δεν στελνω ενα mail για συγχωνευση λογαριασμων,λογικο μου φανηκε,σε εναν και να μαζεψω ολα τα αμαξια και πιστες σε εναν.

Αμ δε!Οχι δεν κανουμε τετοια πραγματα εμεις,η απαντηση,αντε γεια ειπα.

Link to comment
Share on other sites

Απάντησα στο μήνυμα σου Γιώργο, τώρα με το black Friday offer που είχε έκπτωση 25% σε συνδυασμό με προσφορά που είχε αγορά 100 iracing dollars με 75$ επέκτεινα τη συνδρομή μου για άλλο ένα χρόνο και μου κόστισε μέσω PayPal 63€.

Το κόστος της συνδρομής προσωπικά το βλέπω αστείο για αυτά που προσφέρουν δηλαδή 24/7 racing σε οργανωμένο περιβάλλον. Το περιεχόμενο (cars/tracks) κοστίζουν αλλά τα αγοράζεις μια μόνο φορά και φυσικά σιγά σιγά.

Εγώ συνολικά από το 2013 που είμαι μέλος τελευταία φορά που κοίταξα έχω ξοδέψει κάπου 800$ για συνδρομές και περιεχόμενο με τα 600 τα πρώτα δύο χρόνια αφού ήθελα να δοκιμάσω σχεδόν όλο το road content ενώ τον τελευταίο χρόνο έχω πάρει και ότι κυκλοφόρησε σε dirt ovals και ετοιμάζομαι για το rallye cross.

Είναι το βασικό και πλέον σχεδόν μοναδικό μου hobbie οπότε σίγουρα δεν τα κλαίω, ασχολούμαι 5-10 ώρες την εβδομάδα κανώντας το κέφι μου.

Όταν σταματήσεις τη συνδρομή σου ότι έχεις αγοράσει μένει φυσικά στο λογαριασμό σου.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@geovas77
Ναι φιλε τις εχω δει τις απαντήσεις σου και σε ευχαριστώ πολυ για όλη την βοήθεια!!!

Εχω 4-5 μέρες ακόμα να το σκεφτώ.
Αυτή την στιγμή είμαι στο 60 ναι - 40 όχι και αυτό όχι λόγω του παιχνιδιού, που οπως λες εσυ αλλα το λένε και όλοι ειναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί και μάλλον με σεβασμό στον πελάτη, αλλα λόγω απόφασης για αγορά τωρα τιμονιού (OSW) η όχι.
Εάν πάω σε αγορά τιμονιού, δεν θα τα καταφέρω γιατί έλλειψη χρημάτων στάση εμπορίου Χαχαχαχα

Θα επανελθω


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρες σε όλους!!!

Τελικά μετά από "ώριμη" :D σκέψη, έκανα την μλκ και πήρα το πακέτο iRacing...

Μάλιστα πρόλαβα και κέρδισα ένα αγώνα, φιλικό όχι πρωταθληματικό αφού ακόμα είμαι καρά ρούκις χαχαχα. Η πλάκα είναι ότι μου ήρθε υπογεγραμένο σε pdf το σχετικό αναμνηστικό χαχαχα

Πρώτες εντυπώσεις:

Καλά μιλάμε ότι σχεδόν όλα γίνονται εύκολα και αυτόματα, τουλάχιστον για τα βασικά, και βλέποντας και κάνα 2-3 βιντεάκια στο youtube είσαι κομπλέ. Μετά αρχίζουν τα ψαξίματα και οι μικρομετρικές ρυθμίσεις του τύπου "το min Force στο FFB το έχω στο 0,04%, εάν το βάλω στο 0,03% θα είναι καλύτερα???", οι οποίες είναι συνήθως ΠΟΛΥ προσωπικές και απλά χάνεις χρόνο ψάχνοντας χωρίς να απολαμβάνεις τον αγώνα. Να μου πείς, κάπως έτσι έκανα και στην πραγματική ζωή, όταν έτρεχα, που ασχολούμουν με όλα τα καλά και από προπόνηση το απόλυτο 0...

Το περιβάλλον πολύ καλό και επαγγελματικό, κατατοπιστικό και απόλυτα κατανοητό για το πώς και το γιατί. Εντύπωση μου έκανε η υποχρεωτική anticheating μηχανή, η οποία σίγουρα μπορεί να υπάρχει σε όλα τα sim, εδώ όμως είναι ξεχωριστό πρόγραμμα το οποίο δίνει και μια αξιοπιστία σε ότι έχει να κάνει με devs, modderators κλπ.

Οι τύποι, κυρίως Αμερικανά χθές βράδυ με 4.000 περίπου online, φαίνονται τουλάχιστον σε αυτά τα event που έτρεξα, ήρεμοι και "επαγγελματίες" και μπορούν να συνυπάρχουν pro με rookies, χωρίς τα γνωστά καραγκιοζιλίκια που βίωσα κυρίως στο AC, αλλά και στα άλλα sim που τρέχω. Απλά μπαίνεις μέσα, κάνεις την προπόνηση σου, το quali και τον αγώνα, ΧΩΡΙΣ να σε ενοχλήσει κανεις!!!

Βέβαια είναι πολύ νωρίς για να κρίνω, αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες!

Υψηλές προσδοκίες είχα από το forum τους, το οποίο όμως δεν τις επιβεβαίωσε τουλάχιστον για αρχή. Πολύ μπλά-μπλά, αλλά για να βρείς ουσία πρέπει να είσαι αργόσχολος!

Ο εξοπλισμός μου, ανταποκρίνεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και δεν μιλάω για τα πετάλια, που χθές τα ένιωσα πρώτη φορά, αλλά ακόμα και για το τιμόνι, το οποίο "μεταμορφώθηκε" πρός το καλύτερο με την χρήση του universal hub. Απόλαυση σκέτη!

Δεν θα πάω, έτσι υπολογίζω, σε γρήγορες αγορές αυτοκινήτων και πιστών, αφού δεν έχω έτσι και αλλιώς πολύ ελεύθερο χρόνο και πρέπει να χωρέσω RBR, rFactor και iRacing, θα πάρω τα απολύτως απαραίτητα για την συμμετοχή σε ένα πρωταθληματάκι μόλις καταφέρω να πάρω το D δίπλωμα.

Αυτά τα ολίγα για αρχή.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο αυτή η εβδομάδα είναι η τελευταία για τα πρωταθλήματα που είναι σε εξέλιξη, την Τρίτη θα μπεί το νέο update που λογικά θα έχει και το Rallycross και από Τρίτη εώς την επόμενη Δευτέρα θα είναι η week 13 με κυρίως unofficial αγώνες. Την επόμενη Τρίτη 12 Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει η Season 1 2018 με κανονικά όλα τα πρωταθλήματα, κοίτα να τρέξεις με το mazda με στόχο να ανεβάσεις το safety racing για να πάρεις το D License και μετά σου συνιστώ να κοιτάξεις για πρωτάθλημα Spec Racer Ford που θα τρέξω και εγώ και το αμάξι περιλαμβάνεται σε αυτά που έχεις ήδη και έχει και κάποιες δωρεάν πίστες (5!) τις οποίες σου υπογραμίζω. Καλό είναι και το πρωτάθλημα Skip Barber (Πιο εύκολο το αυτοκίνητο αλλά θα πρέπει να το αγοράσεις μαζί με πίστες που νομίζω και αυτοί χρησιμοποιούν 3-4 από τις free). Στο πρωτάθλημα για να αρχίσεις να κερδίζεις και credits πρέπει να συμετάσχεις σε τουλάχιστον 8 εβδομάδες, οπότε στην περίπτωση του Ford θα χρειαστεί να αγοράσεις μόνο τρείς (συνιστώ Watkins Glen, Spa και Road Atlanta καθώς είναι από τις πίστες που χρησιμοποιούνται πάρα πολύ).

 

Τα λέμε Online, στείλε μου και ένα Friend request.

 

Spec Racer Ford Challenge 2018 Season 1 Schedule:

Week 1 (2017-12-12) - Watkins Glen International - Cup (Late Afternoon) - 18 laps
Week 2 (2017-12-19) - Mid-Ohio Sports Car Course - Full Course (Morning) - 15 laps
Week 3 (2017-12-26) - Summit Point Raceway (Afternoon) - 18 laps
Week 4 (2018-01-02) - Daytona circa 2007 - Road Course (Morning) - 12 laps
Week 5 (2018-01-09) - Autódromo José Carlos Pace - Grand Prix (Afternoon)- 13 laps
Week 6 (2018-01-16) - Circuit de Spa-Francorchamps - Classic Pits - 10 laps
Week 7 (2018-01-23) - Circuit Park Zandvoort - Grand Prix (Morning) - 12 laps
Week 8 (2018-01-30) - Daytona circa 2007 - Short (Afternoon) - 30 laps
Week 9 (2018-02-06) - Phillip Island Circuit (Morning) - 15 laps
Week 10 (2018-02-13) - Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course (Late Afternoon) - 20 laps
Week 11 (2018-02-20) - Road Atlanta - Short (Morning) - 20 laps
Week 12 (2018-02-27) - Lime Rock Park - Full Course (Afternoon) - 25 laps

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν με αφήνει να κάνω edit το post μου οπότε να συμπληρώσω ότι με το downtime για το patch αυτήν την εβδομάδα θα ενεργοποιηθεί το testdrive.iracing.com που μπορείς να οδηγήσεις οποιοδήποτε αυτοκίνητο θέλεις οπότε κοίτα να κατεβάσεις όλα τα αυτοκίνητα στον υπολογιστή σου για να είσαι έτοιμος να δοκιμάσεις ότι θέλεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...