Jump to content

Assetto Corsa [Greek]


mad_dog
Message added by mad_dog

mad_dog, the fastest sim driver in the world

Recommended Posts

Πάντα έπασχε το assetto στα kerbs βλ kerbs of death και φυσικά για αυτό φταίει μάλλον η μέθοδος που υπολογίζει το collision των ελαστικών. Κάπου είχε πάρει το μάτι μου μια εξήγηση του Στέφανου όπου έλεγε πως είναι ένας συμβιβασμός.
Εκεί τα ολιστικά μοντέλα ελαστικών φυσικά πλεονεκτουν αφού το collision υπολογίζεται σε όλη το σώμα και όχι σημειακα. Τα μαθηματικά έχουν γενικά πρόβλημα στα σημεία. Εκεί οι δυνάμεις απειριζονται.
Από την άλλη στο rf2 αυτό που νιώθω είναι ότι παραείναι οδοστρωτήρας.

Πάντως προσωπικά έχω μάθει τα kerbs του assetto και τα χρησιμοποιώ υπέρ μου με το να περιστρεφω το αμάξι σε αυτά, όπως γίνεται και στην πραγματικότητα.

Σε κάθε περίπτωση, το issue αυτό έχει διορθωθεί αρκετά. Το ότι λέει ο τύπος overdone αντί για broken, είναι μια βελτίωση.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλαμε για kerbs αλλα για bumps.Το κεφαλαιο kerbs αστο,ουτε μηχανικοι της F1 δεν βγαζουν ακρη.

Τελευταια ακουμε συνεχεια ποσο kerb πηρε ο ταδε στην ταδε στροφη.

Κριμα που δεν εχει το AC Sebring LSed με τα πολλα bumps να δουμε τα λαστιχα-αναρτηση εκει.

Στα bumps μιλαει πολυ,πιο πολυ η αναρτηση,αυτη ειναι φιλικη?

Αν η 1η επαφη,το λαστιχο,με το εδαφος δεν υπολογιζεται-μεταφερεται σωστα στον οδηγο τοτε ολα μετα ειναι λαθος μαθηματικα και υποθετικα.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, liakjim said:

Εκεί τα ολιστικά μοντέλα ελαστικών φυσικά πλεονεκτουν αφού το collision υπολογίζεται σε όλη το σώμα και όχι σημειακα. Τα μαθηματικά έχουν γενικά πρόβλημα στα σημεία. Εκεί οι δυνάμεις απειριζονται.

Kαμία σχέση τα bumps με τα ελαστικά.

Το μοντέλο ελαστικών στο AC αδυνατεί να προσομειώσει την παραμόρφωση του ελαστικού. Δηλαδή όταν περνά πάνω από μια μικρή πέτρα για παράδειγμα εκεί το ελαστικό θα αναπηδήσει και δεν θα γίνει απορρόφηση όπως το πολύπλοκο και δυναμικό ελαστικό του rF2.

Δηλαδή αν είχε ένα κομμάτι ξύλο, μια ράβδο εκεί το ελαστικό του AC θα αναπηδήσει, ούτε το ελαστικό θα παραλάβει παραμόρφωση (αφού κάτι τέτοιο δεν γίνεται στο AC και στο μοντέλο ελαστικών του) ούτε η ανάρτηση θα δουλέψει σωστά.

Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα που το λέω συνέχεια είναι το πολύ αδύνατο μοντέλο εώς άστοχο θα έλεγα των αναρτήσεων που έχει το AC.

Περνάς πάνω από kerb και δεν ξέρεις που θα βγεις.

Τα παραπάνω μεγάλα μειονεκτήματα, ελαστικών και αναρτήσεων δίνουν μια ψευδή και arcade αίσθηση τόσο του δρόμου όπως και του ελαστικού.

Για το ελαστικό στο AC, είναι απλά αριθμοί. Δηλαδή σε x γύρους έχω τόση φθορά (άσε που δεν έχει φθορά δηλαδή, όπως και να το πας πάντα έχεις στο τέλος ελαστικό και πρόσφυση. Παράδειγμα μεγάλο ο @panosdimip που είχε έρθει από το AC και σε 10 γύρους δεν του είχε μείνει ελαστικό στο rF2).

Το ελαστικό δίνει μια γλύκα στο AC και αυτό είναι που σε ξεγελάει. Μερικοί υποστηρίζουν ότι στο όριο δεν θα σου φύγει ποτέ και το ελέγχεις. Καμία σχέση με την πραγματικότητα βέβαια. Slick ελαστικό αν χάσει πρόσφυση έχει φύγει και δεν κατάλαβες τι έγινε. Αυτό δεν γίνεται στο AC. Tελείως μη ρεαλιστικό.

Το ελαστικό στο rF2 αν πατήσεις φρένο με την μία θα φαγωθεί. Και θα το καταλάβεις γιατί θα στο δείξει το τιμόνι. Αν περάσεις πάνω από γραμμή θα το καταλάβεις. Καμία σχέση το μοντέλο του rF2 με του AC.

Mετά πάμε στο μέγα πρόβλημα του AC που κανείς μέχρι τώρα δεν το είπε. Η ανάρτηση. Από την αρχή μέχρι σήμερα σχεδόν ανύπαρκτη. Ειδικά στα kerb δεν ξέρεις τι θα γίνει.

Για τα bumps δεν αναφέρομαι δεν έχει νόημα.

Τα μεγάλα προβήματα του AC στην φυσική είναι δύο (δεν μιλάω για αγώνες, το AC δεν εγινε για να γίνονται αγώνες).

1. Το ελαστικό

2. Η ανάρτηση

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@mad_dog τα μισά από όσα λες είναι αναληθή.

Το assetto έχει παραμόρφωση ελαστικών. Στα άλλα δεν στέκομαι.

@marmagas, διαστρεβλώνεις αυτά που διαβάζεις προς όφελος ενός συμπεράσματος που ήδη έχεις βγάλει.

 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, liakjim said:

@mad_dog τα μισά από όσα λες είναι αναληθή.

Το assetto έχει παραμόρφωση ελαστικών. Στα άλλα δεν στέκομαι.

Eχει αριθμούς και νουμεράκια...στην πραγματικότητα αν περάσει το ελαστικό πάνω από μικρή επιφάνεια το αυτοκίνητο θα αναπηδήσει. Το ελαστικό του είναι σαν πέτρα με άλλο λόγια. Παραμόρφωση έχεις στα νούμερα στις στροφές για παράδειγμα (που και αυτό δεν το καταλαβαίνεις).

Αν περάσει αυτοκίνητο πάνω από μικρή πέτρα όπως σου είπα θα χοροπηδήσει, ΔΕΝ θα γίνει απορρόφηση !!!

Για τις αναρτήσεις το αφήνουμε, απλά δεν υπάρχουν αναρτήσεις στο AC.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kαι κατι ακομη,σκεφτηκατε ποτε ποση απο ολη αυτην την ακριβεια καταλαβαινετε-νιωθετε οταν οδηγειτε LS πιστα?

Λιγα μαθηματικα,στα 200km/h ενα αμαξι διανυει περιπου 55m το sec.

Me μια μηχανη φυσικης στα 400Hz σημαινει οτι καθε βημα φυσικης το αμαξι μετακινειται 14cm.Aυτο σημαινει οτι κανω sampling επιφανειας πιστας 14cm ανα βημα φυσικης.(χανω πολλες λεπτομερειες).Γιατι?

Αν εχω μια εγκαρσια τομη βαθεια παχους 13cm υπαρχει πιθανοτητα να την προσπερασει το λαστιχο και να μην καταλαβω τιποτε.

Οταν πας γρηγορα  η λεπτομερεια του αναγλυφου της πιστας χανεται.

Αυτο οπως επισης και ο τεραστιος ογκος data που χρειαζονται κανει το LS μη πρακτικο για εμπορικα sims.

Τωρα πες μας και συ κατι εκτος απο ok!

Aν θες φυσικα και ξερεις κατι.

OK?

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ξερεις ασε τις παροιμιες και τα γνωμικα,αυτα ειναι κλισε για ασχετους που δεν εχουν τις γνωσεις-θεληση να μαθουν και να κανουν διαλογο.

Πιο λιανα,

το LS πιστας βοηθαει τα μεγιστα στο περιγραμμα της,υψομετρικες διαφορες,κλισεις και στα αντικειμενα της πιστας.Τωρα τι γινεται οσο αφορα τις λεπτομερειες της επιφανειας της πιστας?

Οταν τρεχεις με 160 km/h σε ενα sim που η μηχανη φυσικης του ειναι στα 500Hz μιλαμε για μετατοπιση 10cm του οχηματος καθε χρονικη στιγμη,καθε τικ της μηχανης φυσικης.

Οποτε αν η επαφη λαστιχου-επιφανειας πιστας υπολογιζεται καθε χρονικη στιγμη που μας επιτρεπει η 500αρα μηχανη τοτε λεπτομερειες ταξης mm δεν θα τις βλεπουμε-καταλαβαινουμε,θα παραβλεπονται.

Τωρα ποση αναλυση χρησιμοποιουν για την επιφανεια?Raw data ατοφια απο το LS με ΤΙΠΟΤΑ!Πεφτει ψαλιδι εδω.Ατοφια ΜΟΝΟ ΣΤΟ Rf pro και σε εξομοιωτες εκατομυριων που το επιτρεπει η μηχανη φυσικης.Το physical mesh,που μας νοιαζει για physics και ffb,δεν παιρνει ολα τα data του LS,εδω μπαινει ο track artist και προσαρμοζει τον τεραστιο ογκο των μετρησεων.

Μερικοι χρησιμοποιουν καποιον αλγοριθμο για να εξαλειψουν τις παραπανω παραβλεψεις λογω μηχανης καθως και τεχνικες bump mapping(iracing).

Ενδεχεται φαινομενο λοταριας στο κατα ποσο θα πετυχουμε καποια λεπτομερεια-ανωμαλια καθε γυρο,το καταλαβατε γιατι.

Συνοψιζω,LS με raw data οπως σκαναριστηκαν χωρις optimise,ναι εχει το wow factor αλλα εκτος απο λιγους που τρεχουν πολλους γυρους σε αυτες με σκοπο στην δουλεια τους(επαγγελματιες οδηγοι),κανενας αλλος δεν καταλαβει αν μια πιστα ειναι LS η ειναι μια πολυ καλη υλοποιηση.

Δεν εχει μεγαλη διαφορα αν τα σημεια ειναι μετρημενα συμβατικα(τριγωνισμος) και μεταφορα τους σε CAD απο το να ειναι με laser.Βεβαια με laser θελει χρονο,χρημα και παρεχει περισσοτερα σημεια μετρησης αλλα οι περισσοτεροι ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΗΧΑΝΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ sims ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΥΨΗΛΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ(Raw data).

Οποτε εχουμε ενα ωραιο PR trick τιποτε περισσοτερο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Ωραία όλα αυτά που λες αλεπουδίτσα, αλλά κάνεις ένα λάθος:

η λεπτομέρεια των πχ 10εκ σε μια μηχανή που καταλαβαίνει πχ 15 εκ , έχει 10/15 * 100 = 67% πιθανότητα , μιας και δύσκολα να χωρέσει ακριβώς στο άνοιγμα των 15 εκ.

Σόρρυ αλλά το σκεπτικό σου είναι λάθος και δικαιώνει όλες τις σοβαρές εταιρείες του χώρου , που ξοδεύουν χιλιάδες € σε LS...

 

Βρες τώρα κάτι άλλο να κρεμάσεις, πχ αν πιάσει σκόνη η αεροτομή, ε δεν θα είναι η ίδια, οπότε τσάμπα όλα....

 

Link to comment
Share on other sites

@marmagas μιλάς για ένα simcade, που δεν έχει FFB, ελαστικά και αναρτήσεις (νύχτα, βροχή τα προσπερνάμε).

Έχει το LS για διαφήμιση, αλλά πολύ άσχημη απόδοση...δεν νιώθεις τίποτα από λακούβα, λες και οδηγάς σε αεροδρόμιο.

Δεν ξέρω αν στήσανε αυτοκίνητο και πηρανε δεδομένα ή τους δώσανε έτοιμα δεδομένα (για το laser). Aλλά μούφα η απόδοση...

Μην ασχολείσαι άλλο με το simcade.

 

22 minutes ago, liakjim said:

Σόρρυ αλλά το σκεπτικό σου είναι λάθος και δικαιώνει όλες τις σοβαρές εταιρείες του χώρου , που ξοδεύουν χιλιάδες € σε LS...

Το rFpro μάλιστα...εκεί ναι το laser αλλά έχεις και απόδοση. Άσε που δεν συγκρίνεται με το lego AC...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σαν τα σήριαλ του μακαρίτη του Φώσκολου ένα πράμα, απ όπου και να το πιάσεις το νήμα δεν έχεις χάσει τίποτα :P.

Αλλά μην συγχίζεστε έτσι είναι η ανθρώπινη φύση, αντέχει να επαναλαμβάνει.

Χαιρετίσματα σ όλους εκεί μέσα κ καλές γιορτές. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...