Jump to content

BTCC NGTC Championship 2016 [Greek]


Recommended Posts

1 hour ago, panosdimip said:

Επειδή είμαστε λίγοι πάντως και λιγότερο προπονημένοι οι περισσότεροι δεν μας βλάπτει και κάνα ρισταρτ,νομίζω καλά το πάμε όπως το πάμε αποφασιζοντας δια βοής και ανατάσεως των χειρών τη δεδομένη στιγμή. 

Restart δεν θα γίνονται τρισάθλια σαλιγκάρια.

Επίσης ο επόμενος αγώνας θα γίνει μετα από 15 ημέρες (όπως πάντα δηλαδή). Είμαι 2ος, έχω μεγάλες ελπίδες να κατακτήσω το πρωτάθλημα.

Ο αγώνας καλός χτες, στο πρώτο hit δεν έμεινα ευχαριστημένος, στο 2o αδιάφορος αγώνας με τον Γιάννη να θέλει να κρατήσει την 2η θέση αλλά δεν άντεξε στην πίεσή μου...καταλαβαίνεις από εκεί ότι δεν είναι έμπειρος οδηγός...

Επίσης στεναχωρήθηκα που ο troffeo σερνόταν μέσα στην πίστα σαν σφουγγάρι (αλλά είχε ένα καλό, τουλάχιστον έδιωχνε τα νερά από την πίστα)...πολύ αργός...πάρα πολύ αργός...πολυ όμως...

Απορώ που βρίσκει την αντοχή και τρέχει ακόμη μαζί μας...χαρά στο κουράγιο του...

Har har har

Οι υπόλοιποι πολύ καλοί, δεν είχαμε απρόοπτα, πιστεύω να μείνατε ευχαριστημένοι. Ο sosna για μια ακόμη φορά τυχερός...

Kαι για να μην ξεχνιόματε...

 

mo3jxuvl.jpg

 

Edited by mad_dog
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Χθες το καταευχαριστήθηκα, ειδικά το 1ο heat (όχι Hit βρε mad) ήταν πολύ δυνατό, ο Φιλόθεος για άλλη φορά εξέπληξε με τη σταθερότητα και την ωριμότητα (what?) του. Σαν νουμπάς στο βρεγμένο είχα σετάπ λίγο ατάκτως ερριμμένο, είχα αφήσει την μπροστά ζαμφόρ ελεύθερη και μου κατέστρεψε τα λάστιχα στον 6ο γύρο και αναγκαστικά στην ουσία μπήκα για πιτ στοπ. Έκμεταλλεύτηκα την ατυχία του geova και την....αστοχία υλικού του marmaga και έφτασα τον Spyder που μάλλον πάλευε κι αυτός με τη φθορά. Στην αρχή ίσως έκλεισα την πόρτα κανά-δυό φορές στον marmaga λίγο άγαρμπα, σορρυ Δημήτρη αλλά πάλευα με το τιμόνι και αμελούσα λίγο τους καθρέφτες. 

Στο δεύτερο σκέλος βελτίωσα λίγο το σετάπι και ήταν πολύ καλύτερο και στο γκριπ και στην φθορά, αλλά όταν στέγνωσε η πίστα μάλλον μου τα έκαψε και με την ψιχάλα 3 γύρους πριν το τέλος τα αποτελείωσε, με αποτέλεσμα να με περάσει 3 γύρους πριν το τέλος το χελωνάκι και να πάρει τρελή ψυχολογική αβάντα, ποιος τον πιάνει τώρα που είναι 2ος στην βαθμολογία.

Συγχαρητήρια στον Νάσο, άπιαστος, αν είχε μπάλαστ ίσως να τον ζόριζα λίγο παραπάνω (ω τι σου είπα...)

Πάνοσντιμπ ακόμα και με στραβό τιμόνι πας ίσια, δεν έχεις ανάγκη.

Συγχαρητήρια σε όλους εκτός του rage quiter lazy geova :P , τον ήθελα και στο δεύτερο Miami Heat.

Mad κάνε κι αυτόν το αγώνα αυτή την εβδομάδα εκτάκτως λόγω διακοπών να έχει λίγο κόσμο, μην παρασύρεσαι από τη βαθμοθηρία και θες να τρέξεις μόνος για να πάρεις την πρώτη θέση :S

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, gchristod said:

Mad κάνε κι αυτόν το αγώνα αυτή την εβδομάδα εκτάκτως λόγω διακοπών να έχει λίγο κόσμο, μην παρασύρεσαι από τη βαθμοθηρία και θες να τρέξεις μόνος για να πάρεις την πρώτη θέση :S

Kύριοι υπάρχει πρόγραμμα που πρεπει να το τηρούμε με ευλάβεια.

Οι αγώνες γίνονται κάθε 15 ημέρες.

Har har har

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά εχτές που έτρεξα με βροχή αγώνα σε οποιαδήποτε sim, τα σκάτωσα όπως προβλεπόταν στον πρώτο αγώνα και είχα ένα εντυπωσιακό τετακέ που με άφησε χωρίς εμπρός αριστερό τροχό και οι επισκευές χρειάζονταν 6 λεπτά οπότε και αποφάσισα να κρυφτώ στο κρεβάτι μου B|

 

Συγχαρητήρια σε όσους τερμάτισαν σε αυτήν την πρωτόγνωρη εμπειρία, επιτέλους την κάνω για τα νησιά το Σάββατο με επιστροφή μετά το Δεκαπεντάυγουστο.

 

Καλό Καλοκαίρι.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλω να επισημάνω γιατί με εντυπωσίασε ήταν η συμπεριφορά των wets όταν η πίστα είχε αρχίσει να στεγνώνει ,επειδή πίεσα πολύ και ανέβασα ρυθμό έφτασα τον mad kai gchristod παρ΄ όλη την έξοδο και τη ζημιά αλλά από την πολύ πίεση τα ελαστικά ανέβαζαν θερμοκρασία σε επαφή με το στεγνό και τελικά την πάτησα από υπερθέρμανση αφου τους είχα περάσει και νόμιζα πως είχα εξασφαλίσει τη 2η θέση .

Δεν πίστευα πως θα υπάρχει αυτή η υλοποίηση από το παιχνίδι αλλιώς θα κοιτούσα τις θερμοκρασίες όπως κάνω στο στεγνό και θα πρόσεχα περισσότερο ,θυμήθηκα μετά αυτό που κάνουν οι οδηγοί στους πραγματικούς αγώνες που περνούν δηλαδή μέσα από το βρεγμένο για να κρυώσουν τα ελαστικά!!!B|

Δεν ξέρω πόσο πολύ η λίγο σωστά το έχουν αναπαράγει πάντως έμεινα εντυπωσιασμένος με το βάθος :P:xτης παιχνιδάρας .

Μαντ δεν τη γλυτώνεις θα σε περάσει ο rapid  απλά χθες ήταν κουρασμένος τώρα που θα έχει 15 μέρες μπροστά του την έβαψες ,εγώ το μόνο που φοβάμαι είναι την κακή μου τύχη :D

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Aγαπητοί μου κύριοι, το πρωτάθλημα είναι δικό μου.

Μπορείτε από τώρα να μου δώσετε τα συγχαρητήρια !!!

Και δεν κουράστηκα καθόλου...σαν να πήγα βόλτα...πολύ χαλαρά...

Για από Σεπτέμβρη τώρα για μένα...

 

Edited by mad_dog
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, panosdimip said:

Αυτό που θέλω να επισημάνω γιατί με εντυπωσίασε ήταν η συμπεριφορά των wets όταν η πίστα είχε αρχίσει να στεγνώνει ,επειδή πίεσα πολύ και ανέβασα ρυθμό έφτασα τον mad kai gchristod παρ΄ όλη την έξοδο και τη ζημιά αλλά από την πολύ πίεση τα ελαστικά ανέβαζαν θερμοκρασία σε επαφή με το στεγνό και τελικά την πάτησα από υπερθέρμανση αφου τους είχα περάσει και νόμιζα πως είχα εξασφαλίσει τη 2η θέση .

Δεν πίστευα πως θα υπάρχει αυτή η υλοποίηση από το παιχνίδι αλλιώς θα κοιτούσα τις θερμοκρασίες όπως κάνω στο στεγνό και θα πρόσεχα περισσότερο ,θυμήθηκα μετά αυτό που κάνουν οι οδηγοί στους πραγματικούς αγώνες που περνούν δηλαδή μέσα από το βρεγμένο για να κρυώσουν τα ελαστικά!!!B|

Δεν ξέρω πόσο πολύ η λίγο σωστά το έχουν αναπαράγει πάντως έμεινα εντυπωσιασμένος με το βάθος :P:xτης παιχνιδάρας .

Μαντ δεν τη γλυτώνεις θα σε περάσει ο rapid  απλά χθες ήταν κουρασμένος τώρα που θα έχει 15 μέρες μπροστά του την έβαψες ,εγώ το μόνο που φοβάμαι είναι την κακή μου τύχη :D

Εγώ στον πρώτο αγώνα ξεκίνησα πολύ καλά..

Είχα μάλιστα τη βεβαιότητα οτι θα καταπιώ και τον sosna εντός του τέταρτου γύρου..

Επειδή όμως είχα ρίξει τα λάστιχα στο 88% τον άφησα να φύγει, με τη βεβαιότητα οτι θα μείνει απο καύσιμο (πράγμα που δεν έγινε) 

το ίδιο βέβαιος οτι θα μείνει απο καύσιμο ήμουν και με τον panodimp....

Την πάτησα σαν αρχάριος...

Στο δεύτερο αγώνα βγήκα με σλίκς.. Όσο έβρεχε ήμουν 7,3 δευτερόλεπτα πιο αργός.. 

Οταν άρχισε να στεγνώνει (απο τον 8 και μετά), ήμουν 7 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος απο τον εαυτό μου, και άρχισα να κόβω απο τους μπροστινούς...

Θεωρούσα 100% σίγουρο οτι απο τον 11 μέχρι τον 15 θα είχα φτάσει τον Νάσο, ο οποίος μάλιστα ήταν ντεμί να μπεί να αλλάξει λάστιχα και να μου χαρίσει

την μεγαλειώδη νίκη...

Στον 11 εσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω γιατί δεν μπορούσα να βγάλω χρόνο 20 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο απο ότι αυτοί με τα wet...

Στον 12 ξεκίνησε να βρέχει, και έβγαλα καλύτερο χρόνο απο ότι στον 11!!!! (αν θυμάμαι καλά έτσι έπαιξε η ροή)

Στον 13 είχαν τελειώσει όλα φυσικά..

Πέρα απο την κούραση, και τα 2 ρίσκα που πήρα, ανακάλυψα οτι στον δεύτερο αγώνα με έβαλε πάλι, όπως και στον προηγούμενο αγώνα (τον οποίο κέρδισα ώς θεούλης που είμαι)

με λάθος σετάπ (αεροτομή 3 αέρα 170, κάμπερ 3,2 κλπ κλπ).. 

Για πρωτάθλημα ούτε λόγος, σε 15 μέρες θα είναι η μόνη περίοδος που θα πάρω διακοπές, οπότε θα απουσιάζω..

28 Αυγούστου θα βαφτίσω το πιτσιρδέλι μου οπότε πάλι θα απουσιάζω...

Κοινώς πάλι τον ήπια...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, gchristod said:

Στο δεύτερο σκέλος βελτίωσα λίγο το σετάπι και ήταν πολύ καλύτερο και στο γκριπ και στην φθορά, αλλά όταν στέγνωσε η πίστα μάλλον μου τα έκαψε και με την ψιχάλα 3 γύρους πριν το τέλος τα αποτελείωσε, με αποτέλεσμα να με περάσει 3 γύρους πριν το τέλος το χελωνάκι και να πάρει τρελή ψυχολογική αβάντα, ποιος τον πιάνει τώρα που είναι 2ος στην βαθμολογία.

 

Εδώ γίνονται παρεμβάσεις που απαγορευονται... το πάρκ φερμέ πάει περίπατο...

Να ακυρωθεί ΠΑΡΑΥΤΑ!!! 

har har har har.. :) :x

 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, rapid_fast said:

Εδώ γίνονται παρεμβάσεις που απαγορευονται... το πάρκ φερμέ πάει περίπατο...

Να ακυρωθεί ΠΑΡΑΥΤΑ!!! 

har har har har.. :) :x

 

Δεν ήξερα ότι το παρκ φερμέ και ισχύει από το ένα σκέλος στο άλλο..... Κι εσύ κύριος τότε πως άλλαξες από wets σε slicks? :P

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, gchristod said:

Δεν ήξερα ότι το παρκ φερμέ και ισχύει από το ένα σκέλος στο άλλο..... Κι εσύ κύριος τότε πως άλλαξες από wets σε slicks? :P

Εγώ έκανα αλητεία... χα χα χα χα...

Απο λάθος σετάπ την πάτησα, δεν το έκανα σκόπιμα...

Στο γύρο σχηματισμού κατάλαβα τι πατάτα είχε γίνει, αλλά μιας και δεν είχε βροχή είπα να γλιτώσω το πιτ στοπ... 

 

 

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, rapid_fast said:

Στον 12 ξεκίνησε να βρέχει, και έβγαλα καλύτερο χρόνο απο ότι στον 11!!!! (α

Στον 11 είχες φθορά και υπερθέρμανση γιατί πίεζες για να μας φθάσεις  στον 12 που ξεκίνησε να πέφτει βροχή αλλά δεν είχε πλημμυρίσει ακόμα η πίστα γιατί δεν προλαβαίνει να το κάνει αμέσως είχες καλύτερο χρόνο γιατί είχες καλύτερη  ψύξη των ελαστικών άρα καλύτερη μέση θερμοκρασία στο γύρο. B|

Βασικά δεν λειτούργησε σωστά η ομάδα σου που έπρεπε να δει την πρόγνωση του καιρού και να σου πει να βάλεις τα σωστά ελαστικά :P

Πάντως εκεί που το απόλαυσα πιο πολύ ήταν σε εκείνο το σημείο που έλεγες να πάω η να μην πάω τάπα λόγω διαφορετικού γκριπ του οδοστρώματος από την εναλλαγή στεγνού βρεγμένου.:):x

 

 

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, panosdimip said:

Στον 11 είχες φθορά και υπερθέρμανση γιατί πίεζες για να μας φθάσεις  στον 12 που ξεκίνησε να πέφτει βροχή αλλά δεν είχε πλημμυρίσει ακόμα η πίστα γιατί δεν προλαβαίνει να το κάνει αμέσως είχες καλύτερο χρόνο γιατί είχες καλύτερη  ψύξη των ελαστικών άρα καλύτερη μέση θερμοκρασία στο γύρο. B|

Βασικά δεν λειτούργησε σωστά η ομάδα σου που έπρεπε να δει την πρόγνωση του καιρού και να σου πει να βάλεις τα σωστά ελαστικά :P

Πάντως εκεί που το απόλαυσα πιο πολύ ήταν σε εκείνο το σημείο που έλεγες να πάω η να μην πάω τάπα λόγω διαφορετικού γκριπ του οδοστρώματος από την εναλλαγή στεγνού βρεγμένου.:):x

Αν σου πώ οτι δεν καταλάβαινα πως πήγαινα απο την κούραση θα με πιστέψεις?

Δεν έβλεπα μπροστά μου...

Ασε που δεν έβλεπα τη γραμμή να στεγνώνει..

Απλά καταλάβαινα την αλλαγή στην πρόσφυση  επειδή με λιγότερο τιμόνι έστριβε όσο ήθελα..

Link to comment
Share on other sites

Ήταν καταπληκτικό να βλέπεις τη γραμμή να στεγνώνει και μάλιστα τόπους-τόπους, κάποιες στροφές είχαν στεγνώσει και την ίδια στιγμή σε άλλο σημείο της πίστας είχαν ακόμα νερό. Εντυπωσιάστηκα, πολύ καλή δουλειά. Rapid κάτι είπε ο Νάσος χθες, ότι για να βλέπεις το στέγνωμα πρέπει να έχεις ενεργοποιημένο το HDR (εγώ το είχα on έτσι κι αλλιώς).

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Πρώτος βρεγμένος αγώνας άντεξα 14 γύρους χωρίς έξοδο μετά έφαγα το τετακε και με πέρασε ο Γιάννης.

Δεν είχα σωστό σεταπ δεν το ψήλωσα και έβρισκε το αμάξι στο έδαφος. Μάχες με το troffeo χωρίς επαφές.

Στο 2ο έφτιαχνα το σεταπ, άργησα να βγώ ξεκίνησα απ'τα πιτ έφαγα κόκκινη σημαία για κλέψιμο και στην είσοδο του πιτστοπ έχασα το σημείο μου έκανα αναστροφή στα πιτς να παρκάρω σωστά και έφαγα την υπέρτατη ποινή.

Το παιχνίδι αποδεικνύεται παιχνιδάρα δεν πρέπει να λείπει απο κανέναν που ασχολείτε με simracing.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Παίδες ο μόνος λόγος που έγραψα για την ανάγκη παντελούς απουσίας ριστάρτ πλην εξαιρετικά ακραίων περιπτώσεων κ σταθερών κανόνων είναι για να είναι ξεκάθαρο κ ευπρόσληπτο από όλους παλιούς κ ειδικότερα νέους τι παίζει κ ποιές είναι οι απαιτήσεις του παιχνιδιού κ της εκάστοτε συμμετοχής των.Πέραν της αστοχίας υλικού -βλέπε εγκέφαλο Φιλόθεου :)- κ των τεχνικών περιορισμών ας μένουμε σε όσα έχουν γραφτεί.Στον προηγούμενο αγώνα για παράδειγμα οι 3εις πρώτοι δέχτηκαν 100, 75, 50 kg ballast αν θυμάμαι καλά,ενώ στο 1ο πόστ του νήματος μιλά για μπάλλαστ 75kg μειούμενο από τον 1ο μέχρι τον 10ο τερματίσαντα του 1oυ αγώνα.Στον εψεσινό 2ο αγώνα είχαμε λόγω του μπερδέματος 0kg μπάλλαστ.Για να υπάρχει μια σταθερότητα λοιπόν ή κρατάμε το ανεστραμμένο γρίντ χωρίς πρόσθετο βάρος που φρονώ οτι είναι το ευκολότερο ώστε να μην επιφορτίζεται ο Φιλόθεος με περισσότερες ακόμη ευθύνες κ τον πρήζουμε ή δίνουμε μπάλλαστ στους 3εις του πόντιουμ για να ανακατέψουμε λίγο την τράπουλα.Ό,τι κ αν αποφασιστεί πάντως ας τηρηθεί ευλαβικά χωρίς υποχωρήσεις κ μπερδεψιές.

 

Παρότι συμφωνώ μαζί σου Πάνο οτι είμαστε λίγοι νοματαίοι κ τις περισσότερες φορές απροπόνητοι,ωστόσο διαφωνώ τα μάλα στο να δίνουμε συγχωροχάρτι σε όλα κ δη στα ριστάρτς.Υποτίθεται μετακινηθήκαμε στα πιο πράσινα χορτάρια του ρουΦου2 ακριβώς γιατί μας δίνεται η δυνατότητα μιας πιο περιεκτικής κ απαιτητικής εξομοίωσης.Ε αυτό ας μην το πετάμε στην κάλαθο με την 1η στραβή.-κ παρακαλώ πιστέψτε με οτι ακριβώς τα ίδια θα έλεγα όσες ατυχίες κ να είχα-.

 

Αρκετά παιδιά παίζει κ να είναι ανεξοικείωτα στο όλο θέμα ιδίως αν προέρχονται από το περιορισμένο σε φίτσουρς Assetto ή απλά να είναι νέοι σίμ ρέισερς οπότε μια σταθερή μορφή κανόνων,ένα σχετικά σταθερό πρόγραμμα κ βοήθεια μέσω συμβουλών,παραινέσεων κλπ όπως κ γίνεται βοηθά στο να εγκλιματιστούν γρηγορότερα.

 

Επίσης προσωπικά σπάστικα λίγο όταν στην ερώτησή μου περί διαφορικών κ τον τρόπο που μεταφράζονται τα νούμερα στο rF2 αρχίσαμε πάλι να λέμε για το κατάπτυστο Assetto.Κ άντε πες εγώ δεν θα το πάρω στραβά γιατί σας γνωρίζω κ μπορώ να καταλάβω το ύφος.Αν έμπαινε ένας νέος όμως θα έβλεπε ένα περίεργο κλίμα.Κ η φάση είναι οτι χρειαζόμαστε νέο αίμα γιατί είμαι σίγουρος οτι πολλά παιδιά θα καραγουστάρουν το πιο απαιτητικό περιβάλλον.

 

Ευτυχώς χτες δεν έμεινα ούτε από καύσιμα ούτε από λάστιχα κ αυτό γιατί είχα το plugin ανοιχτό κ τα παρατηρούσα.Για αυτό άλλωστε στην αρχή πήγαινα πιο χαλαρά,προς το τέλος όμως διαπίστωσα οτι παραήμουν επιφυλακτικός, better safe than sorry όμως που λένε κ στο χωριό μου.

 

Τέλος αν κ μου αρέσει ιδιαίτερα η ιδέα του να τρέξουμε με τα V8 αλλά κ τα URD, ας συνυπολογίσουμε οτι θα χρειαστεί αρκετή προπόνηση που οι περισσότεροι από εμάς για διαφόρους λόγους δεν έχουμε το χρόνο να κάνουμε,οπότε ίσως θα ήταν καλύτερα να τρέχαμε με τύπους αυτοκινήτων όπως τώρα,χωρίς τις άπειρες ρυθμίσεις στο σετάπ.Σαφώς η πλειοψηφία θα αποφασίσει κ θα είμαι μέσα,απλά το αναφέρω.

 

Όπως προείπε κ ο Πάνος μιας κ θα λείπουν οι περισσότεροι ας το παγώσουμε εδώ κ να βάλουμε να δοκιμάσουμε τα άλλα.Από Σεπτέμβρη συνεχίζουμε.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, sosna said:

Όπως προείπε κ ο Πάνος μιας κ θα λείπουν οι περισσότεροι ας το παγώσουμε εδώ κ να βάλουμε να δοκιμάσουμε τα άλλα.Από Σεπτέμβρη συνεχίζουμε.

Mε σύντομες δημοκρατικές διαδικασίες θα τρέχουμε με τα Group C.

Επίσης τα προτείνω επίσημα σαν πρωτάθλημα γιατί είναι ανάμεσα σε F1 και GT.

Είναι πολύ απαιτητικά. θέλουν προσεκτική οδήγηση.

Συμφωνώ με τον άσχετο @sosna ότι πρέπει να θεσπιστούν κανόνες.

Θα το αναλάβω εγώ, θα τους παραθέσω και μετά ο καθένας προτείνει τις απόψεις του.

Εννοείται σαν βάση και θα το τηρήσουμε, δεν θα υπάρχει restart. Επίσης κάποιος που γνωρίζει ας μας βρει κανόνες FIA Group C.

Το αρχείο για τον server θα το βρείτε από εδώ

 

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Όχι στα group c από μένα, είναι εντελώς σπασαρχίδικα. Ας δοκιμάσουμε τα V8 αν και είναι δύσκολα, ή κάτι με λιγότερες επιλογές στο σετάπ όπως είναι π.χ. το NSX

http://rfactor.net/web/rf2/cars/honda-nsx-1991/

 

Edited by gchristod
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, sosna said:

Παίδες ο μόνος λόγος που έγραψα για την ανάγκη παντελούς απουσίας ριστάρτ πλην εξαιρετικά ακραίων περιπτώσεων κ σταθερών κανόνων είναι για να είναι ξεκάθαρο κ ευπρόσληπτο από όλους παλιούς κ ειδικότερα νέους τι παίζει κ ποιές είναι οι απαιτήσεις του παιχνιδιού κ της εκάστοτε συμμετοχής των.Πέραν της αστοχίας υλικού -βλέπε εγκέφαλο Φιλόθεου :)- κ των τεχνικών περιορισμών ας μένουμε σε όσα έχουν γραφτεί.Στον προηγούμενο αγώνα για παράδειγμα οι 3εις πρώτοι δέχτηκαν 100, 75, 50 kg ballast αν θυμάμαι καλά,ενώ στο 1ο πόστ του νήματος μιλά για μπάλλαστ 75kg μειούμενο από τον 1ο μέχρι τον 10ο τερματίσαντα του 1oυ αγώνα.Στον εψεσινό 2ο αγώνα είχαμε λόγω του μπερδέματος 0kg μπάλλαστ.Για να υπάρχει μια σταθερότητα λοιπόν ή κρατάμε το ανεστραμμένο γρίντ χωρίς πρόσθετο βάρος που φρονώ οτι είναι το ευκολότερο ώστε να μην επιφορτίζεται ο Φιλόθεος με περισσότερες ακόμη ευθύνες κ τον πρήζουμε ή δίνουμε μπάλλαστ στους 3εις του πόντιουμ για να ανακατέψουμε λίγο την τράπουλα.Ό,τι κ αν αποφασιστεί πάντως ας τηρηθεί ευλαβικά χωρίς υποχωρήσεις κ μπερδεψιές.

 

Παρότι συμφωνώ μαζί σου Πάνο οτι είμαστε λίγοι νοματαίοι κ τις περισσότερες φορές απροπόνητοι,ωστόσο διαφωνώ τα μάλα στο να δίνουμε συγχωροχάρτι σε όλα κ δη στα ριστάρτς.Υποτίθεται μετακινηθήκαμε στα πιο πράσινα χορτάρια του ρουΦου2 ακριβώς γιατί μας δίνεται η δυνατότητα μιας πιο περιεκτικής κ απαιτητικής εξομοίωσης.Ε αυτό ας μην το πετάμε στην κάλαθο με την 1η στραβή.-κ παρακαλώ πιστέψτε με οτι ακριβώς τα ίδια θα έλεγα όσες ατυχίες κ να είχα-.

 

Αρκετά παιδιά παίζει κ να είναι ανεξοικείωτα στο όλο θέμα ιδίως αν προέρχονται από το περιορισμένο σε φίτσουρς Assetto ή απλά να είναι νέοι σίμ ρέισερς οπότε μια σταθερή μορφή κανόνων,ένα σχετικά σταθερό πρόγραμμα κ βοήθεια μέσω συμβουλών,παραινέσεων κλπ όπως κ γίνεται βοηθά στο να εγκλιματιστούν γρηγορότερα.

 

Επίσης προσωπικά σπάστικα λίγο όταν στην ερώτησή μου περί διαφορικών κ τον τρόπο που μεταφράζονται τα νούμερα στο rF2 αρχίσαμε πάλι να λέμε για το κατάπτυστο Assetto.Κ άντε πες εγώ δεν θα το πάρω στραβά γιατί σας γνωρίζω κ μπορώ να καταλάβω το ύφος.Αν έμπαινε ένας νέος όμως θα έβλεπε ένα περίεργο κλίμα.Κ η φάση είναι οτι χρειαζόμαστε νέο αίμα γιατί είμαι σίγουρος οτι πολλά παιδιά θα καραγουστάρουν το πιο απαιτητικό περιβάλλον.

 

Ευτυχώς χτες δεν έμεινα ούτε από καύσιμα ούτε από λάστιχα κ αυτό γιατί είχα το plugin ανοιχτό κ τα παρατηρούσα.Για αυτό άλλωστε στην αρχή πήγαινα πιο χαλαρά,προς το τέλος όμως διαπίστωσα οτι παραήμουν επιφυλακτικός, better safe than sorry όμως που λένε κ στο χωριό μου.

 

Τέλος αν κ μου αρέσει ιδιαίτερα η ιδέα του να τρέξουμε με τα V8 αλλά κ τα URD, ας συνυπολογίσουμε οτι θα χρειαστεί αρκετή προπόνηση που οι περισσότεροι από εμάς για διαφόρους λόγους δεν έχουμε το χρόνο να κάνουμε,οπότε ίσως θα ήταν καλύτερα να τρέχαμε με τύπους αυτοκινήτων όπως τώρα,χωρίς τις άπειρες ρυθμίσεις στο σετάπ.Σαφώς η πλειοψηφία θα αποφασίσει κ θα είμαι μέσα,απλά το αναφέρω.

 

Όπως προείπε κ ο Πάνος μιας κ θα λείπουν οι περισσότεροι ας το παγώσουμε εδώ κ να βάλουμε να δοκιμάσουμε τα άλλα.Από Σεπτέμβρη συνεχίζουμε.

Συμφωνούμε για τους κανόνες αλλά πρέπει να διατηρήσουμε το πρόγραμμα δηλαδή οι αγώνες να γίνονται κάθε 15 μέρες έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα στο ενδιάμεσο να εξοικιώνονται και οι άπειροι με το ρουφου και να μην παθαίνουν την πλάκα τους μπαίνοντας κατευθείαν στα βαθιά!

Δεν θέλουμε για κανένα λόγο να χάσουμε ούτε έναν νέο οδηγό που θα δοκιμάσει το ρου φου.

Στο Σ/Κ λοιπόν που θα μεσολαβεί θα γίνεται πρόβα τζενεράλε που λέμε για τον αγώνα της επόμενης Κυριακής , θα δίνεται βοήθεια και συμβουλές για σετάπ από τους γνώστες ,σύμφωνοι ?

Τα άλιεν μπορούν να απουσιάζουν άλλωστε δεν έχουν ανάγκη από practice.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...