liakjim Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Μακάρι να μπορούσα να αποδείξω με αντικειμενικό τρόπο ότι αυτό που διαισθάνομαι είναι λάθος ή σωστό. Με τρώει το σαράκι.Μήτσο μετά από 160 γύρους στον Καναδά, διαπίστωσα αυτό που ήξερα. Ότι σαν την ISI, δεν...Από την άλλη ακόμα δεν μπορώ να γιατρέψω την ασάφεια στο κέντρο κατά το ανάποδο και αυτή την αίσθηση ότι μπορείς να κλέβεις με γλιστρήματα ενώ μάλλον θα έπρεπε να σε τιμωρεί.Ανέβασα min force στο 16.5% όσο μου είπε το wheelcheck μέχρι και damping έβαλα που δεν κάνει κάτι τελικά. Τίποτα. Το αμάξι είναι πάντως η απόλυτη κ@υλα. Μαντ κάνε πρωτάθλημα με δαυτο και είμαι μέσα με τα μπούνια.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Με το τελευταίο update έχει αλλάξει αρκετά το αμάξι προς το καλύτερο και δεν έγινε απ'την ISI το update. Με μικρό γλύστριμα κερδίζεις με μεγάλο χάνεις έτσι είναι και στη πραγματικότητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 (edited) Επισης το πρωτο formula renault 3.5 του 2010 ειναι για μερικους πιο racy,πιο αλητικο και καθαροαιμο,το δοκιμασα,δεν σας λεω! Πραγματι το τελευταιο update απο το s397 το ..ηρεμησαν λιγο,μαλλον κατι στο diff,πιο ηρεμο μαλλον,γιατι μαζι με το corvette gt2 ΤΡΟΜΑΖΑΝ τους νεους που ερχοταν στο ρουφου. Ετσι για πλακα τρεξτε το ρενω του 2010 και αν δεν σπασετε τα σιφτερς απο τσατιλα!Αλλα με υπομονη δεν υπαρχει καλυτερο mid powered formula car. Ο ορισμος της ακριβειας σε γκαζι! Edited September 14, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Θυμάμαι ότι υπάρχουν 2 Renault και ότι το ένα από δύο μου άρεσε τρελά. Λες να ήταν αυτό Μήτσο; Αν είναι το πιο παλιό νομίζω ναι. Δεν το δοκιμάζω. Φοβάμαι μη ξενερώσω...Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis14 Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 3 hours ago, liakjim said: Αυτό ακριβώς που περιγράφεις είναι για μένα η τρύπα στον ρεαλισμό του rf2. Δεν μπορώ να φανταστώ όχημα υψηλού downforce να δίνει χρόνο όταν είσαι με ανάποδα και γλυστριματα με τα 4. Από όσα ξέρω, αυτό σημαίνει μόνο χάσιμο ενέργειας και άρα χρόνο. Kοίταξε φίλε καταρχήν γλυστρήματα εγώ ούτε κάν ανέφερα , από αυτά είχα αρκετά ..,αλλά στό φρενάρισμα ,όπου εκεί σίγουρα χάνεις χρόνο γιατι απλά δέν έχουμε βρεί τη χρυσή τομή στίς ρυθμίσεις τους. Τα ανάποδα καί μαζέματα -μικροδιορθώσεις επιβάλλονται όπως κατάλαβα γιαυτό το μονοθέσιο ..,άλλοστε είναι καί ο τρόπος πού οδηγάνε οι περισσότεροι πιλότοι. Αυτό πού είπα γιά τα 4 ,ισως ήτανε λίγο υπερβολικό οκ ..,απλά σε 1 στροφή μπήκα σχεδόν ντριφτάροντας ιδανικά όμως & λογικά κέρδισα & λίγο. Γιά τήν τρύπα στόν ρεαλισμό ., μόνο γέλιο μού έφερε ειλικρινά! Πρέπει να δείς βίντεο πάλι με κανονικά μονοθέσια & παρόμοια μαυτό που δοκιμάζουμε καί γενικά οτιδήποτε σε μονοθέσιο ,παρακολούθησε πώς παλευουνε στό τιμόνι & μετά έλα πές μου γιά ρεαλισμό στό rf2. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Δύσκολο να αποδοθεί σε γραπτό λόγο. Σε γενικές γραμμές νομίζω ότι ισχύει :Ζωή : γλιστρας με ανάποδο = χάνεις χρόνοRf2 : κερδίζεις χρόνοΣτάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 H επιβεβαίσωση ότι το μονοθέσιο πηγαίνει όπως ακριβώς το video (ανάποδα τιμόνια και μικροδιορθώσεις με ανάποδα) Απλά το rF2 ειδικά στι συγκεκριμένο παραδίδει μαθήματα physics... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis14 Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Στή ζωή , γλυστράς , με κρύα λάστιχα ή φαγωμένα & χωρίς το ιδανικό στήσιμο. Τά ανάποδα είναι αναπόσπαστο κομμάτι τής αγωνιστικής οδήγησης. Στό rFactor2 συμβαίνουν ακριβώς τα ίδια γιατί απλά είναι βγαλμένο από τήν Ζωή. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimip Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 2 hours ago, liakjim said: Μαντ κάνε πρωτάθλημα με δαυτο και είμαι μέσα με τα μπούνια. Πολύ δελεαστικό μου ακούγεται,ξεπακετάρω, λαδώνω, καθαρίζω τη g27 οσονούπω αν συβμεί κάτι τέτοιο. Μεγάλο comeback λέμε μου μυρίζεται, με teammate τον @rapid_fastεγώ, το δηλώνω από τώρα. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Quote @mad_dog --> H επιβεβαίσωση ότι το μονοθέσιο πηγαίνει όπως ακριβώς το video (ανάποδα τιμόνια και μικροδιορθώσεις με ανάποδα) Θα το δω όταν πάω στο pc. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Λοιπόν...δοκιμές και πάλι να δω τι γίνεται με το μονοθέσιο...σήμερα δοκίμασα μόνο τα πακέτα 1-Α κ.τ.λ. για να δω συμπεριφορά. Ο χρόνος μου έγινε με 40lt. Η μ@λ@κι@ μου είναι ότι δεν θυμάμαι με ποιο πακέτο. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι ανάλογα το πακέτο και το setup κερδίζεις από 1 εως 2 sec. Δεν πείραξα καθόλου donw force και αεροδυναμική, αυτό θα γίνει άλλη μέρα. Δηλαδή έτρεξα με το πρώτο από το config (δεν θυμάμαι το όνομά του) και απλά δοκίμαζα μετά τα πακέτα με αλλαγές στο setup που πάλι παίζει ρόλο πως πατάει το μονοθέσιο. Ευχαριστώ τον @Antonis14 για το setup που μου έστειλε, αλλά δεν μου ταιριάζει, το πίσω μέρος γλυστρά πολύ. Ίσως είναι και θέμα τιμονιού. Άυριο πάλι δοκιμές με πείραγμα την αεροδυναμική και παράλληλες αλλάγες στα πακέτα μέχρι να βρούμε το κατάλληλο για την συγκεκριμένη πίστα. Ο χρόνος που βάζω έναν αγώνα μια φορά τον μήνα για αυτό το μονοθέσιο είναι πιστεύω ότι πρέπει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Quote panosdimip said: Πολύ δελεαστικό μου ακούγεται,ξεπακετάρω, λαδώνω, καθαρίζω τη g27 οσονούπω αν συβμεί κάτι τέτοιο. Μεγάλο comeback λέμε μου μυρίζεται, με teammate τον @rapid_fastεγώ, το δηλώνω από τώρα. Είστε και οι δύο σαλιγκάρια αλλά εμείς όλους τους δεχόμαστε... Har har har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Μαντ δεν είναι τόσο πολύ οι διαφορές με το RC.Λίγα δεκατα ναι.Νομίζω ότι πρέπει να τελικιασεις το default και μετά να πας εκεί. Στάλθηκε από το LenovoA3300-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Το φορμουλακι εχει bug στις θερμοκρασιες κατα μηκος του πελματος.Διαβαζει και αναφερει outer temp μεγαλυτερη απο inner.Το Σαββατο θα ειμαι στο ψι μου για περαιτερω πληροφοριες και τεστινγκ.Δεν ξερω αν επηρεαζει αλλα θελει φτιαξιμο. Επισης και κατι περιεργα σε ffb αναφερουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted September 15, 2017 Report Share Posted September 15, 2017 12 hours ago, marmagas said: Το φορμουλακι εχει bug στις θερμοκρασιες κατα μηκος του πελματος.Διαβαζει και αναφερει outer temp μεγαλυτερη απο inner.Το Σαββατο θα ειμαι στο ψι μου για περαιτερω πληροφοριες και τεστινγκ.Δεν ξερω αν επηρεαζει αλλα θελει φτιαξιμο. Επισης και κατι περιεργα σε ffb αναφερουν. Στις στροφές είναι λογικό η εξωτερική να είναι μεγαλύτερη ή ίδια. Αλλά στις στροφές όλο το πέλμα καταπονείται ίσως η έξω περισσότερο. Π.χ. σε μια δεξιά στροφή το αριστερό ελαστικό σε όλο το πέλμα θα έχει ίδια περίπου θερμοκρασία, ίσως η εξωτερική πλευρά λίγο παραπάνω. Στο δεξί ελαστικό το εσωτερικό πέλμα θα έχει περισσότερη θερμοκρασία από ότι η εξωτερική πλευρά. Βέβαια πάντα σε σχέση με το στήσιμο του μονοθεσίου και την πίστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 15, 2017 Report Share Posted September 15, 2017 On 9/14/2017 at 7:14 PM, liakjim said: Θυμάμαι ότι υπάρχουν 2 Renault και ότι το ένα από δύο μου άρεσε τρελά. Λες να ήταν αυτό Μήτσο; Αν είναι το πιο παλιό νομίζω ναι. Δεν το δοκιμάζω. Φοβάμαι μη ξενερώσω... Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το δοκίμασα. Ο @spyder έχει δίκιο. Το 2014 είναι πολυυυυυυυυυυυυυυυυυ καλύτερο σε αίσθηση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 Version και link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 Renault Formula35 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 On 09/14/2017 at 10:52 PM, marmagas said: Το φορμουλακι εχει bug στις θερμοκρασιες κατα μηκος του πελματος.Διαβαζει και αναφερει outer temp μεγαλυτερη απο inner.Το Σαββατο θα ειμαι στο ψι μου για περαιτερω πληροφοριες και τεστινγκ.Δεν ξερω αν επηρεαζει αλλα θελει φτιαξιμο. Επισης και κατι περιεργα σε ffb αναφερουν. Μήτσο τί περίεργα λες για το ffb? Όσο για τις θερμοκρασίες ο μαντ μπορεί να έχει δίκιο. Για να το ελέγξεις πρέπει να βάλεις μέγιστο καμπερ, τέρμα φτερό και να δεις σε μια ευθεία τί κάνει. Πρέπει μέσα να ζεσταίνεται παραπάνω. ΥΓ παιδιά μην ασχολείστε με το 2010 version. Είναι πολύ υποδεέστερο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 (edited) Ενα ενα για να μην μπερδευουμε τα πραγματα. Η περιεργη αλλαγη στο ffb αφορα το FR3.5 2014.Στην 1.6 εγινε το εξης,στις γρηγορες καμπες,πχ Maggots-Becketts,το τιμονι γινεται ελαφρυ,πραγμα που στην προηγουμενη εκδοση γινοταν βαρυ,οπως πρεπει λογω αεροδυναμικης πιεσης.Εχει αναφερθει απο πολλους και υπαρχει υποσχεση να το κοιταξουν. Tωρα για τις θερμοκρασιες,η πρωτη φωτο ειναι απο lap στο SilverGp απο το αμαρτωλο FR2014.Κοιταξτε την μωβ καμπυλη(inner temp). H 2η φωτο ειναι απο lap στην ιδια πιστα απο το FR3.5 2010.Δεστε και εδω την μωβ σε σχεση με τις αλλες καμπυλες(center,middle). Ειδα και αλλες περιπτωσεις,αμαξια,και η μωβ παντα ειναι ψηλοτερα(hotter) απο τις αλλες. Υποψιν στα σεταπς εβαλα μπροστα καμπερ -4.5(max) για να επιβεβαιωσω στα σιγουρα.Ολα τα αλλα default. Εχει και αλλες αμαρτιες το FR3.5 2014,παραμενει απο τα καλυτερα ομως. Προσωπικα μου αρεσει πιο πολυ του 2010! https://forum.studio-397.com/index.php?threads/formula-renault-3-5-ffb.55718/ edit1.Υποψιν δεν βγαζουν ιδιους χρονους,και στα δυο laps που παρεθεσα πιεσα πολυ. edit2.Υποδεεστερο ΜΟΝΟ σε χρονους το FR3.5 2010. edit3.Δεν κολλαω στα νουμερα αλλα θαπρεπε να ειναι τελειο σε ολα! edit4.Ποτε δεν γουσταρα μεσαιας και ανω ιπποδυναμης φορμουλες,μονο low powered,σαν FormulaV,Skip τα οποια θεωρω σχολεια μαθησης και πρεπει να τριφτουμε σε αυτα πριν παμε σε τερατα με τρελες ιπποδυναμεις και αεροδυναμικες πιεσεις. Edited September 16, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 Πολύ ενδιαφέρον Δημήτρη ωραίος. Η απόκλιση είναι όντως τεράστια και εντελώς λάθος. ΑΛΛΑ Μήπως έχει bug το αρχείο που δημιουργείται για το log ? Γιατί μέσα στο game , στο παραθυράκι με τα λάστιχα, τα χρώματα είναι σωστά. Το inner το δείχνει πιο hot. Υπόψη ότι τρέχω σε dx11 και είμαι τυφλός. Αν κάποιος έχει live tool ας το δει. Θα μου έκανε πολύ εντύπωση αν υπήρχει τέτοιο θεμελειώδες λάθος στα physics. Αυτό με το FFB δεν το πρόσεξα καθόλου. Θα το δω. ΥΓ Νομίζω έχουμε πλέον την εμπειρία να πάμε σε μονοθέσια τέτοιου βεληνεκούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 (edited) Mεσα στο σιμ με esc. στο παραθυρο με τα λαστιχα οι ενδειξεις ειναι σωστες,στελνει ομως σαν αντεστραμμενες ενδειξεις στο motec.(mirror in-center-out) Αυτο μονο στο FR3.5 2014! Μικρο το κακο αν ειναι μονο στα νουμερα. Βρηκαμε και εμεις στιγμη να γουσταρουμε το συγκεκριμενο,τωρα που εχει δωθει προτεραιοτητα σε αλλα. Το χουμε απο παλια αυτο,σαν τον καβουρα!Οτι νεο βγαινει εμεις παμε προς τα πισω! Τα αμαξακια του 17 υπολογιζω να τα τρεξουμε ....το 27!!! Εμπειρια εχουμε,χρονο δεν εχουμε. SLI Max tires στο τελος της Wellington(καπως). Edited September 16, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 Άρα οκ, όπως φαντάστηκα είναι μόνο λάθος η αναφορά προς την τηλεμετρια. Δυσκολεύει στο σεταπ αλλά μικρό το κακό.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.