Jump to content

Image Space Incorporated


spyder

Recommended Posts

Image Space Incorporated

Ιδρύθηκε το 1992, η Image Space Incorporated (ISI) είναι εταιρία λογισμικού που ειδικεύεται στους τομείς της ανάπτυξης παιχνιδιών ηλεκτρονικών υπολογιστών, των αρχιτεκτονικών προσομοιωτών "man-in-the-loop", της δημιουργίας εικόνων στον υπολογιστή και της ολοκλήρωσης συστημάτων ψυχαγωγίας.
 
Η ISI διαθέτει μια καλά εδραιωμένη και εξειδικευμένη ομάδα ανάπτυξης, με καλλιτέχνες και προγραμματιστές αφιερωμένους στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη οικονομικά αποδοτικού, υψηλής ποιότητας λογισμικού και προϊόντων πληροφορικής.
 
Με εμπειρία στα πιο πρόσφατα συστήματα υλικού και λογισμικού, η ISI προσφέρει ταχεία απόδοση σε χρόνο και σε πραγματικό χρόνο για ποικίλες εφαρμογές τυχερών παιχνιδιών και προσομοίωσης. Μια δημιουργική ατμόσφαιρα, μια ισχυρή τεχνολογία και μια βαθιά γνώση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών, προσδίδει στην ISI την τεχνική και δημιουργική άκρη που απαιτείται στην σημερινή ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά.

Iδρυτές

gjon_big.png.c16883b539bfb80a9465ed50704cee91.png

Ο Gjon Camaj είναι συνιδρυτής της Image Space Incorporated και διαχειρίζεται τις καθημερινές εργασίες της εταιρείας.
 
Ο Camaj είναι εξειδικευμένος στην προσομοίωση υπολογιστών και τα γραφικά. Ειδικεύεται στη δημιουργία εικονικών βάσεων δεδομένων και στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη λογισμικού ψυχαγωγίας.
 
Πριν από τη συνύπαρξη της ISI, συμμετείχε για πολλά χρόνια σε διάφορους τομείς της επιχείρησης προσομοίωσης. Η εμπειρία του περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενσωματωμένου λογισμικού αεροηλεκτρονικής σε πραγματικό χρόνο, σταθμών Εκπαιδευτών / χειριστών για προσομοιωτές αεροσκαφών και οπτικών βάσεων δεδομένων για προσομοιωτές οδήγησης.
 
Έχει ένα προηγμένο υπόβαθρο προγραμματισμού προσανατολισμένο σε αντικείμενα και έχει χρησιμοποιήσει μια μεγάλη ποικιλία πλατφορμών υλικού. Έχει γράψει μια σειρά άρθρων σχετικά με αυτά τα θέματα.
 
Ο Gjon Camaj κέρδισε το πτυχίο του μηχανικού από το Michigan State University και από το Πανεπιστήμιο Wayne.

joe_big.png.03e33c644c21614034981380409993f8.png

Ο Joseph Campana είναι συνιδρυτής της Image Space Incorporated και εποπτεύει την ανάπτυξη λογισμικού και τεχνολογίας. Ο Campana είναι εξειδικευμένος στον σχεδιασμό λογισμικού και συστημάτων υπολογιστών και ειδικεύεται στην παραγωγή εικόνων σε πραγματικό χρόνο και σε επικοινωνίες πολλαπλών CPU.
 
Η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη αρθρωτού λογισμικού δοκιμής αεροηλεκτρονικών, λογισμικού 3D για την παραγωγή εικόνων, ενοποιημένων λειτουργικών συστημάτων, εκπαιδευτικών στελεχών ελέγχου κατάρτισης και εξομοιωτών προσομοίωσης. Ήταν ο ηγέτης του TT150Project για την FAAC, Inc. αναπτύσσοντας μια νέα γενιά προσομοιωτή οδήγησης.
 
Οι συνδυασμένες γνώσεις και δεξιότητές του με εφαρμογές ηλεκτρονικών υπολογιστών και λογισμικού του επέτρεψαν να αναπτύξει το πλήρες εύρος του προσομοιωτή, αρχίζοντας από το The Cube.
 
Ο Joseph Campana απέκτησε πτυχίο Bachelor of Science στα Μαθηματικά από το Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν και πτυχίο Bachelor of Science στην Ηλεκτρολογία από το Πανεπιστήμιο του Dayton.

Ιστορικό της Μηχανής Λογισμικού Image Space Inc.

Αναρωτηθήκατε ποτέ πού προέκυψε το λογότυπό μας; Ενώ επεξεργάζονταν γραφικούς αλγόριθμους για τη Amiga και την Apple II χρησιμοποιώντας έναν κύβο για αναφορά, ο Joe Campana (συνιδρυτής ISI) θα ρωτούσε συχνά "Πώς πηγαίνει ο κύβος;" - Αυτό έγινε το ψευδώνυμο για ολόκληρη τη μηχανή λογισμικού και η βάση για το λογότυπο της εταιρείας.

isi_logo.jpg.61e1fdbfe0ff4e413e12fbb8f1608441.jpg
 
Καθώς προστέθηκαν και άλλα συστατικά, ονομάστηκαν ανάλογα με τη λειτουργία τους, ώστε να είναι πιο εύκολο να οριστούν. Για παράδειγμα gMotor, το οποίο έγινε το όνομα των γραφικών και το pMotor, η φυσική.
 
Το "The Cube" χρησιμοποιήθηκε για τους Raiders Zone, Trazer και Shadowgate Rising, αλλά είδε την μεγαλύτερη επιτυχία σε συνδυασμό με την ανανεωμένη φυσική στο Sportscar GT.

isiMotor1

Sports_Car_GT_cover.jpg.5abf963f7f74d9e3979300ece36f0f1d.jpg

Η επιτυχία του Sportscar GT τόσο για την ISI όσο και για την Electronic Arts (EA), που δημοσίευσε τον τίτλο, αποφάσισε αποτελεσματικά το μέλλον της εταιρείας. από αυτό το σημείο και μετά, η σαφής εστίαση του ISI ήταν εικονική αγωνιστική. Η συνεργασία με την EA συνεχίστηκε, με την ISI να παράγει επτά τίτλους αγώνων για τέσσερα χρόνια. Αυτοί οι τίτλοι περιελάμβαναν τις βασικές άδειες τύπου Φόρμουλα 1 και NASCAR.
 
Το isiMotor1 χρησιμοποιήθηκε για το Hot Rod Monster Squad,  F1 2000, F1 2001, NASCAR Thunder 2003 και NASCAR Thunder 2004. Ωστόσο, τα υψηλότερα βαθμολογημένα προϊόντα ήταν οι δύο τελικές προσομοιώσεις της Formula One: F1 2002 και F1 Challenge '99 -'02.

F1_2000_Cover.jpg.e0e7226df531bcbec9210f17bf2a7c6d.jpg2103096295_F1_Challenge_99-02_Logo.png.4f1b15425be29714a54647a7815bd28d.png

Το σημείο αυτό είναι ότι η ονομασία του κινητήρα isiMotor καθίσταται λιγότερο σημαντική. Μεταξύ του isiMotor1 και του isiMotor2, πολλά συστατικά ανατυπώθηκαν πλήρως, έτσι ώστε η ISI δεν χρησιμοποιούσε πλέον κανένα κώδικα που να κατασκευάστηκε για την EA. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να αναφερθεί η ακριβής πρόοδος του κινητήρα στο σύνολό του από τα ονόματα αυτά, αν και εξακολουθούν να είναι ευεργετικά για εσωτερική χρήση.
 
Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες δημιουργήθηκαν μεταξύ της F1 Challenge '99 -'02 και της κυκλοφορίας του rFactor, καθώς για πρώτη φορά το isiMotor είχε άδεια σε άλλη εταιρεία λογισμικού. SIMBIN Studios (σήμερα γνωστό ως Sector 3). Αυτή η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε με τη δημιουργία ενός ελεύθερου addon / mod για το F1 Challenge '99 -'02, έκτοτε παρήγαγε πάνω από δώδεκα προϊόντα λιανικής πώλησης με βάση το isiMotor.
 
Μετά από χρόνια ανεξάρτητης ανάπτυξης από την ISI, ο νέος κινητήρας λογισμικού απελευθερώθηκε για πρώτη φορά από την SIMBIN στο FIA GT Racing Game: GTR. Αυτό ήταν μια αρκετά αποτελεσματική δοκιμή του κινητήρα isiMotor2, αλλά η ISI ήθελε να συνεργαστεί με την modding κοινότητα για την πρώτη της κυκλοφορία, επειδή όπως έδειξε η SIMBIN, τα μέλη του κοινού ήταν σε θέση να παράγουν addons / mods εξαιρετικής ποιότητας.
 
isiMotor2

Η ISI αποφάσισε να κάνει αγωνιστικό παιχνίδι με ανοιχτή αρχιτεκτονική, να παράσχει εργαλεία και να δούμε τι ήταν ικανή η κοινότητα. Η συνεχιζόμενη ανάπτυξη σήμαινε ότι το rFactor, η πρώτη έκδοση του ISI χρησιμοποιώντας το isiMotor2, είχε κάποια χαρακτηριστικά που δεν εμφανίζονται στον πρώτο τίτλο της SIMBIN και το rFactor έγινε η οριστική πλατφόρμα για προσομοιωμένους αγωνιστικούς αγώνες για πολλά χρόνια.

rfactor1.jpg.ac5da3308ddff8a202b1c2944fd12abb.jpg

Η ISI συνεχίζει να εκχωρεί άδεια για το isiMotor2 σε άλλες εταιρείες, όπως το 2PEZ Games Development, το Reiza Studios, το Ignite Game Technologies, το Blimey! Games, το Slightly Mad Studios και στο The Sim Factory. Μερικές από αυτές τις εταιρείες συνέχισαν να παράγουν πολύ επιτυχημένους τίτλους λογισμικού. Η ISI, εν τω μεταξύ, χρησιμοποίησε isiMotor2 στη Formula Superleague: The Game και άρχισε να αναπτύσσει περαιτέρω τον κινητήρα λογισμικού.
 
Το isiMotor2 έγινε ο κινητήρας λογισμικού που χρησιμοποιείται από το μεγαλύτερο μέρος του πλέγματος της Formula One, όταν διάφορες προωθήσεις και μια ακόμη ανοιχτή αρχιτεκτονική οδήγησαν στο rFactor Pro. Αυτό το προϊόν, το οποίο συνεχίζει να εξελίσσεται, έχει γίνει η κορυφαία λύση λογισμικού για τις αγωνιστικές ομάδες και τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.
 
isiMotor2.5
 
Λαμβάνοντας υπόψη όσα έμαθαν από το isiMotor2 και το rFactor Pro, η ISI ξεκίνησε την ανάπτυξη του rFactor2, ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός στην προσομοίωση της τροχιάς, του ελαστικού, του καιρού και της φυσικής, με μια νέα βελτιωμένη μηχανή γραφικών.
 
http://web.archive.org/web/20170719115534/http://imagespaceinc.com:80/software.php

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To Studio και οι τύποι είναι ο ορισμός του sim racing. Πολλά χρόνια εμπειρίας και συνεργασία με αληθινές ομάδες F1 και όχι μόνο.  Benchmark,  τα υπόλοιπα από πολύ μακριά. Mόνο το Automobilista και αυτό γιατί χρησιμοποιεί την μηχανή τους. Και στα αγγλικά:

Image Space Inc. | Software Developers

Founded in 1992, Image Space Incorporated (ISI) is a well respected software developer specializing in the fields of computer game development, “man-in-the-loop” simulator architectures, computer image generation, and entertainment systems integration.

ISI has a well established, and highly skilled development team, with both artists and programmers dedicated to the design and development of cost-effective, high quality software and computer products.

With experience in the latest hardware and software systems, ISI offers rapid time-to-market and real-time performance for a variety of gaming and simulation applications. A creative flair, robust technology, and in-depth knowledge of the gaming and simulation industries gives ISI the technical and creative edge required in today’s highly competitive market.

Senior Staff

Gjon Camaj

Gjon Camaj is a co-founder of Image Space Incorporated, and manages the day to day operations of the company.

Mr. Camaj is skilled in computer simulation and graphics. He specializes in the design and development of entertainment software.

His experience includes the design and development of real-time embedded avionics software, Instructor/Operator stations for aircraft simulators, and visual data bases for driving simulators.

He has an advanced object-oriented programming background, and has used a wide variety of hardware platforms. He has written a number of papers on these subjects.

Gjon Camaj earned his engineering bachelor’s degree from Michigan State University and a Master’s degree from Wayne State University.

Joe Campana

Joseph Campana is a co-founder of Image Space Incorporated, and supervises the software and technology development.

Mr. Campana specializes in real-time image generation and multi-CPU communications.

Past work experience includes the design and development of modular avionics test software, 3-D image generation software, dissimilar operating systems integration, training system control executives, and man-in-the-loop simulators. He was the leader of the military TT150Project for FAAC, Inc.

Joseph Campana earned a Bachelor of Science degree in Mathematics from Michigan State University, and a Bachelor of Science degree in Electrical Engineering from the University of Dayton.

estimonials

SlightlyMad
"We wouldn’t have a studio today if it weren't for ISI technology. As a startup with a limited budget and staff, ISI technology saved us many years of development time and many millions in getting our first games out the door."

- Ian Bell, CEO Slightly Mad Studios (NFS SHIFT, Project Cars)
GT Comp
"No other racing simulator can deliver what rFactor can. There's no doubt for us that ISI simulators offer the best solutions for a race centre, and is one of the main reasons for our success. We couldn't be happier with the simulation quality and the customization options.

It allows anyone to feel the sensations of being a racing driver - without the risks - although we have real drivers visiting our race centres and using rFactor to help them prepare for their races in an affordable way, too!"

- Tiago Pereira, Founder GT Competizione (Sim Center)
Reiza
"Reiza Studios was literally born out of ISI and its technology - the potential within isiMotor was not only the baseline that fast-tracked Reiza and several others into creating their own standalone products, it has been the platform over which many devs like myself and others at Reiza evolved from hobbysts into professional developers. As such ISI has a firm stake as the most influential company in sim racing history, and their flexible and friendly approach to business has always made them great partners to work with."

- Renato Simioni, Owner Reiza Studios (Automobilista)
Simworx
"rFactor is the simulation platform used by Simworx for all of our PC based simulators. Chosen for its quality and flexibility, it allows us to customize the software for various requirements.

rFactor interfaces pro-actively with our simulators, allowing us to utilise different software plug-ins that bring the best out of all of the features built in to the SX02 GT Challenge and F-1 Car Simulators."

- Luke Klaver, Simworx (Hardware Manufacturer)
Base Performance Simulators
"Using rFactor gives Base Performance Simulations the adaptability and usability that we need to work with our wide range of clients. From race-winning GP2 teams and FIA World Endurance Champions, across to junior drivers at the start of their career and historic racing enthusiasts, we use rFactor as our platform to provide great service.

We also supply organisations throughout the world with our simulators utilising rFactor because it is so reliable, so our customers can get the most out of their simulators, whatever the time zone."

- Ella Barrington, Base Performance (Race Driver Training)
 

Our first retail product success came with Zone Raiders (1995) and then Sportscar GT (1999). We then developed for EA Sports on their Formula One and NASCAR titles between 2000 and 2004.

NASCAR Thunder 2004 F1 Challenge 99-02 NASCAR Thunder 2003 F1 2002 F1 2001 F1 CS 2000 F1 2000 Sportscar GT Zone Raiders

We have also published a number of software titles, including Digits Crossed Interactive's Rogue System and our own indie rFactor racing simulation titles. Our most recent in-house retail release was rFactor 2, the sequel to rFactor (2005), which now continues development under Studio 397 BV.

rFactor 2 Rogue System rFactor
 
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Περι ελαστικών

Οι υπολογισμοί του ελαστικού για να τρέξουν σε πραγματικό χρόνο στο PC παίζοντας είναι αδύνατον να γίνει με τους τωρινούς επεξεργαστές. Ισως συστοιχία πολλών δικτυομένων PC να μπορεί να το κάνει για ΕΝΑ λάστιχο. Κοινώς δεν υπάρχει PC να τρέξει τη φυσική των ελαστικών realtime.

Οπότε φτιάχνουνε το λάστιχο με τα εργαλεία του rF2 σε αρχεία TGM
Για να φτιάξεις ένα λάστιχο θέλει το PC 24-38 ώρες να δουλεύει ο επεξεργαστής full.
Το πιο πιθανό είναι να μην δουλεύει σωστά, μπορεί να φας έξι μήνες και να μην έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Γι'αυτό κανένας modder δεν φτιάχνει δικά του λάστιχα. Ολοι παίρνουν αυτά που δίνει το rF2 και τα παραμετροποιούν. Αν θες δικά σου μιλάς με τον ειδικό Michael Borda για βοήθεια.

Τα λάστχα τρέχουν στα 2400Mhz και η φυσική-FFB στα 400Mhz δηλ. η φυσική μόνη της τρώει 2.8Ghz απ'το PC

Οταν οι υπολογιστές θα μπορούν να τρέξουν σε πραγματικό χρόνο τους υπολογισμούς του ελαστικού τότε θα δούμε τη πραγματική εξομοίωση.
Οπως καταλαβαίνεται η ISI έχει φτιάξει ένα driving simulator που έχει αρκετά χρόνια εξέλιξης ακόμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...