Jump to content

rFactor2 Hillclimb


mad_dog

Recommended Posts

6 hours ago, mad_dog said:

@spyder καμία σχέση με το δικό μας. Αυτό είναι κάτω από 600kg στις 10000 στροφές και 300 άλογα. Δεν γίνεται σύγκριση ούτε για πλάκα.

 

Μην γραφεις οτι να'ναι μωρε.Το δικο μας ειναι αυτο ,απλα ειναι 800kg και αυτο τρεχει τωρα

Triple Italian Champion Manuel Dondi and his ballistic FIAT X1/9 Monster?

With a 320Hp/9.000Rpm Alfa Romeo Engine moving only 670Kg

Καπου διαβασα οτι του βαζουν και ballast

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ αυτό το βιντεάκι, κατέληξα σε κοινής λογικής συμπεράσματα:

1. Άστα "αλόγατα" να κυκλοφορούν, αλλά αν θέλεις χρόνους ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΣΟΥ!!! Ξεκάθαρα και λόγω των "ειδικών" συνθηκών σε τέτοιου τύπου αγώνες, όπως είναι αυτές οι αναβάσεις και όχι οι αντίστοιχες Ελληνικές, χρειάζεσαι ΝΟΡΜΑΛ δύναμη και όχι τέρατα του τύπου 700-900+ άλογα, με ΜΕΓΑΛΕΣ ροπές ΑΛΛΑ ΟΧΙ τούρμπο, για αυτό και τα περισσότερα μοτέρ είναι ν8 και όσο το δυνατόν λιγότερα κιλά!!! ΔΕΝ είναι τυχαίο ότι τα 2 πρώτα αυτοκίνητα είναι στα 600-750 κιλά, με τα αμέσως επόμενα γύρω στα 1.000.

2. Ότι και να είναι τα αυτοκίνητα, οι οδηγοί ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!!! Θέλω να πω ότι ανεξάρτητα με τις επιδόσεις, οι οποίες κρίνοντα στα εκατοστά για να μην πω στα χιλιοστά, αυτά τα αυτοκίνητα, ένας καλός οδηγός θα δυσκολευτεί ΠΟΛΥ να τα οδηγήσει πραγματικά, ακόμα και σε ευθεία αεροδρομίου, πόσο μάλλον σε τέτοιου τύπου αναβάσεις!!! Πραγματικά πρέπει να τους "κουνιέται" ο εγκέφαλος από τα G Force που τρώνε σε κάθε ανέβασμα και σε κάθε στροφή...

3. ΔΕΝ στέλνω ούτε γράμμα, για να μην πω ότι δεν μπαίνω μέσα ακόμα και όταν είναι σβηστά τα μοτέρ τους και τα κλειδιά πεταμένα σε πηγάδι!!!?

 

Τώρα σε ότι έχει να κάνει με το πρωτάθλημα που τρέχουν, νομίζω ότι πρέπει να είναι ΕΝΤΕΛΩΣ OPEN! Εννοώ ότι εκτός από τις διάφορες κλάσεις-κατηγορίες, που τρέχουν "παρέα", πρέπει να είναι εντελώς ελεύθερα, σασμάν, σχέσεις, μοτέρ κλπ!

Το "δικό" μας πρωτάθλημα από ότι έχω καταλάβει, εν μέρει έχει κα΄ποια κοινά χαρακτηριστηκά, αλλά η μεγάλη του διαφορά είναι ο χαρακτηρισμός των αυτοκινήτων ώς "Ιστορικά". Κάνω λάθος και χρειάζομαι ιδιαίτερα μαθήματα από τον @John@John και τον @spyder??? ή είμαι on target?

Link to comment
Share on other sites

@troffeo το δικο μας ανηκει στα Group H Special,ιστορικα καθαρα δεν μπορεις να τα πεις,εχουν μεν παλιο καβουκι απο εξω αλλα μεσα με οτι πιο συγχρονο στα παντα ,βασικα open ,απλα περιοριστηκαμε στα αλογα πανω-κατω 350-450 ,ατμοσφαιρικα πισωκινητα κατασκευης εως 1992 η '95 (δεν θυμαμαι καλα).

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@spyder το 2002 σπέρνει λέμε !!!

11:27 στην Trento σίγουρα κατεβαίνει, θέλει setup, αλλά η μπέμπα πατάει σαν σαύρα λέμε.

Πολύ καλό, δεν ξέρει τι να διαλέξεις.

@John@John αυτά που έβαλα στο video είναι δυνατότερα από τα δικά μας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα ΑΧΡΗΣΤΗ ΧΕΛΩΝΑ, καντίνα θα ανεβασω βεβαίως γρηγορότερα από εσένα και θα κερνάω τσαγια στο τερματισμο, σε κάτι Άργους σαν και εσένα!!!
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε τα pm σας και πείτε την γνώμη σας !

@troffeo σαν φίλος σου λέω μην λάβεις μέρος στο hillclimb πρωτάθλημα, είναι κρίμα και επειδή είσαι καλό παιδί κοίταξε να κάνεις κάτι άλλο...πάνε ταισε πάπιες στο πάρκο κάνε κάτι άλλο τέλος πάντων...

Har har har 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε τα pm σας και πείτε την γνώμη σας !
[mention=26]troffeo[/mention] σαν φίλος σου λέω μην λάβεις μέρος στο hillclimb πρωτάθλημα, είναι κρίμα και επειδή είσαι καλό παιδί κοίταξε να κάνεις κάτι άλλο...πάνε ταισε πάπιες στο πάρκο κάνε κάτι άλλο τέλος πάντων...
Har har har 

Όσο «υπάρχεις» ως «οδηγός», ας το πουμε ετσι κομμάτια να γίνει , θα συμμετέχω για να σε κερδίζω ΕΥΚΟΛΑ!!!
Αχαχαχαχαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, andy said:

Ο πίσω τροχός στη Lancia ειναι στον αέρα.γιατι?

Mπορεί να είναι αναπήδηση, απότομα φρενάρισμα, πέταγμα από ανωμαλία του δρόμου...πολλά μπορεί να είναι...θέμα setup αν είναι πολύ σκληρό...πολλά

 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, andy said:

Αν ήταν inside wheel,εσωτερικός,τότε ναι,εδώ είναι εξωτερικός.

Απότομο φρενάρισμα?Τι είναι ποδήλατο?☺️

 

Όπως σου είπα είναι πολλοί παράγοντες και δεν μπορείς να σχηματίσεις γνώμη και μάλιστα να ξέρεις τι έγινε εκείνη την στιγμή που πάρθηκε η photo.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, andy said:

Ο πίσω τροχός στη Lancia ειναι στον αέρα.γιατι?

Που τον είδες το τροχό στον αέρα;  Μεγάλωσε τη φωτό και θα δείς καλύτερα το προφίλ του ελαστικού, είναι deformable και βλέπεις λιγότερο προφίλ κάτω απ'ότι πάνω και έχουν διαφορετικό προφίλ μπρός-πίσω. Εχει σκιά το λάστιχο στο σημείο επαφής, ακριβώς μπροστά του δεν έχει και σε μπερδεύει γιατί η γωνία της φωτό είναι έτσι και δεν πέφτει φώς για σκιά. Μήπως να βάλω κι άλλη φωτό;

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...