Jump to content

Server@rFactor2


mad_dog

Recommended Posts

Καλό το αυτοκίνητο, αλλά τελειώς διαφορετικό από αυτά που έχω οδηγήσει.

Δεν θα του αφιερώσω ώρες για setup γιατί δεν θα τρέξω κάπου με αυτό. Αλλά δεν μπορείς να τα οδηγείς όλα τάπα.

Τώρα προέχουν τα Group H...

Link to comment
Share on other sites

@spyder,τι να πω?

Καλυτερα μη μου πεις πως ειναι με DD τιμονι,αφου και με το μπρελοκ μου μαμει και δερνει!

Παιζεις με aero και ...ολα αλλαζουν...balance...ολη η φαση ειναι να βρεις ισορροπια.

Οσο πιο γρηγορα,πριν το απεξ,εισαι στο γκαζι τοσο πιο πρασινα τα δελτα!

No coast here!Oσο εισαι σε αδρανεια,εννοω ουτε γκαζι ουτε φρενο,χανεις χρονο,τα ποδια παιζουν συνεχεια!

Το τιμονι μονο για turn in μετα ολα με τα ποδια!

Μπραβο @spyder για την επιλογη και τους χρονους!

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/4/2017 at 5:11 PM, spyder said:

Sim-Racing-World.net 3 τρέχει Radical σε Brands Hatch v1.22

Naturally Progressing, Real Road Time Scale - Normal, 120min. practice, 10min. qualify, 20 laps race, password: koko

Εγω προτεινω fun αγωνα με τα radical σημερα.

sorry, αλλα απο τα gp3 προτιμω να δοκιμασω και εγω την φορμουλα απο s397

Edited by sC_w0lveS
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να απουσιάζω σήμερα.

Τα GP3 είναι πιο εύκολα απ'το Formula Renault 3.5

38 minutes ago, mad_dog said:

Έχετε όρεξη να δοκιμάσουμε τα GP3 σήμερα σε Brazil ?

Κάντε ένα like να δούμε πόσοι ενδιαφέρονται...

Αν βάλεις βάλε του 2016 που δεν έχουν DRS τα 2017 έχουν DRS και απαιτούν κουμπί στο τιμόνι

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, spyder said:

Sim-Racing-World.net 4 τρέχει Formula Renault 3.5 σε Monza

Ρεπαιδακιμου...!!!
Γ@μαει το αμαξακι....!!!

Ευτυχως και δεν εκανα τη βλακεια, που παραλιγο να κανω, δηλ να το παρατησω μετα τους πρωτους γυρους που δεν ηξερα τι μου γινοταν και ημουν ετοιμος για rage quit.
Αρκετα δυσκολο, αλλα οταν του παρεις τον αερα ειναι σκετη απολαυση.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, rapid_fast said:

χμ..... ενδιαφέρον...!!!!

ετοιμαστείτε να κλάψετε....

Δηλαδή πόσο ένδιαφέρον ?

Αν σας έλεγα αγώνα μια φορά τον μήνα (σύνολο 12 αγώνες) με κανονικό πρόγραμμα και κανονισμούς από την Renault 3.5 Series  θα υπήρχε ενδιαφέρον ?

058878b14d701e82999e539eacdf94b8.jpg

8 hours ago, sC_w0lveS said:

Ρεπαιδακιμου...!!!
Γ@μαει το αμαξακι....!!!

Έχουμε χρόνους λυκόπουλο ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mad_dog said:

Δηλαδή πόσο ένδιαφέρον ?

Αν σας έλεγα αγώνα μια φορά τον μήνα (σύνολο 12 αγώνες) με κανονικό πρόγραμμα και κανονισμούς από την Renault 3.5 Series  θα υπήρχε ενδιαφέρον ?

Εγω, προσωπικα, βαριεμαι την ολη ιστορια με τα drs κλπ....

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, sC_w0lveS said:

Εγω, προσωπικα, βαριεμαι την ολη ιστορια με τα drs κλπ....

 

+αν δεν εχεις κουμπακι στο τιμονι

+ουτε κατα διανοια close racing!

+γενικα δυσκολο στησιμο,πολλες ωρες για σεταπ,δεν ειναι αμαξι μπαινω,τρεχω με οτι ξερω.

+ΜΟΝΟ για σοβαρα πρωταθληματα,οχι μια φορα το μηνα,με τιποτα!

+ΜΟΝΟ για χαλαρωμα δεν ειναι!

+ειμαστε ...λιγοι ακομη για τετοιο μονοθεσιο,δυστυχως....και σε ατομα και σε εμπειρια...

οποτε απο μενα οχι τωρα,μια αλλη φορα και μονο σαν main event!

 

Link to comment
Share on other sites

Και για να συμπληρώσω@sC_w0lveS και@marmagas, "άσε τον τρελό στην τρελα του..."

Ρε Τριασαθλια και άχρηστη χελωνα@mad_dog τωρα αυτά που λες και σκέφτεσαι τα θελεις;;; η σου ξεφεύγουν;;;
Εισαι με τα καλά σου αγορι μου, ότι ΕΜΕΙΣ θα τρέχουμε για... χαλάρωση (Αχαχαχα) μια φορά τον μήνα φόρμουλα 3;;;;
Ρε φιλε πραγματικά, δώσε μου ρε σε παρακαλώ πολυ από αυτό που πίνεις!!!
Το εχω ανάγκη λέμε!!!
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, marmagas said:

+αν δεν εχεις κουμπακι στο τιμονι

+ουτε κατα διανοια close racing!

+γενικα δυσκολο στησιμο,πολλες ωρες για σεταπ,δεν ειναι αμαξι μπαινω,τρεχω με οτι ξερω.

+ΜΟΝΟ για σοβαρα πρωταθληματα,οχι μια φορα το μηνα,με τιποτα!

+ΜΟΝΟ για χαλαρωμα δεν ειναι!

+ειμαστε ...λιγοι ακομη για τετοιο μονοθεσιο,δυστυχως....και σε ατομα και σε εμπειρια...

οποτε απο μενα οχι τωρα,μια αλλη φορα και μονο σαν main event!

 

Καταρχήν να αναλύσω το σκεπτικό μου.

1. Πρότεινα να γίνεται μια φορά τον μήνα για:
α) Σοβαρότητα για το πρωτάθλημα (είχες ατύχημα ή τράκαρες ο αγώνας τελειώσε) που σημαίνει όλοι το βλέπουμε σοβαρά και στον αγώνα προσέχουμε.
β) Πολλοί από εμάς δεν έχουν τον χρόνο για προπόνηση, οπότε στον μήνα μια φόρα σίγουρα θα βρουν χρόνο να κάνουν προπόνηση.

2. Σίγουρα δεν είναι για χαλάρωμα. Απλά το χαλάρωμα ήταν για σήμερα ή αν θέλετε να δούμε το μονοθέσιο.

3. Το μονοθέσιο που δοκίμασα για λίγο, είναι από μόνο του πολύ δύσκολο, θέλει setup και πρέπει να μάθεις τον τρόπο οδήγησής του.

4. Οι αγώνες που θα είναι μια φορά τον μήνα αποκτούν άλλη σοβαρότητα και οι οδηγοί το βλέπουν αλλιώς και όχι σαν ένα απλό event.

Aυτές είναι οι δικές μου προτάσεις και ιδεές. Όσοι άλλοι έχετε να προτείνετε κάτι επί του θέματος μπορείτε να το πράξετε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο και η Corvette Gt2 εδιωξαν πολλους απο το ρουφου οταν εναλλασοταν στο demo που τυγχανει να ειναι τοπ και τα δυο!

Περιμεναν ολοι να τα δαμασουν  ευκολα και να γραφουν χρονους αλλα.... θελει πολυ πρακτις και αφοσιωση(και γνωσεις).

 

ΟΛΑ τα ISI ειναι μοναδικα και αξεπεραστα αμαξια,μαρκετινγκ δεν ειχαν.

 

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, troffeo said:

Ρε Τριασαθλια και άχρηστη χελωνα@mad_dog τωρα αυτά που λες και σκέφτεσαι τα θελεις;;; η σου ξεφεύγουν;;;
Εισαι με τα καλά σου αγορι μου, ότι ΕΜΕΙΣ θα τρέχουμε για... χαλάρωση (Αχαχαχα) μια φορά τον μήνα φόρμουλα 3;;;;
 

@troffeo δεν είναι F3 (2000ccm). Καμία σχέση. Αυτά είναι V8, 3.5lt. 

Το θέμα δεν είναι αν είναι F3 ή όχι. 

Για το χαλάρωση μάλλον το κατάλαβες λάθος. 

Renault V8, 3.5lt

Engine displacement: 3.4 L (207 cu in) DOHC V8
Gearbox: 6-speed paddle shift gearbox (must have reverse)
Weight: 623 kg (1,373 lb)
Power output: 530 hp (395 kW)
Fuel: Elf LMS 102 RON unleaded
Fuel capacity: 29 US gallons (110 litres)
Fuel delivery: Fuel injection
Aspiration: Normally-aspirated
Length: 5,070 mm (200 in)
Width: 1,930 mm (76 in)
Wheelbase: 3,125 mm (123 in)
Steering: Power-assisted rack and pinion

 

Formula 3

Engine displacement: 2.0 L (122 cu in) DOHC inline-4
Gearbox: 6-speed paddle shift gearbox
Weight: 565 kg (1,246 lb)
Power output: 240 hp (179 kW)
Fuel: Aral Ultimate 102 RON Unleaded
Fuel capacity: 45 litres (12 US gallons)
Fuel delivery: Direct fuel injection
Aspiration: Naturally aspirated
Length: 4,351 mm (171 in)
Width: 1,845 mm (73 in)
Wheelbase: 2,800 mm (110 in)
Steering: Power-assisted rack and pinion

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, mad_dog said:

Δηλαδή πόσο ένδιαφέρον ?

Αν σας έλεγα αγώνα μια φορά τον μήνα (σύνολο 12 αγώνες) με κανονικό πρόγραμμα και κανονισμούς από την Renault 3.5 Series  θα υπήρχε ενδιαφέρον ?

Μέσα  είμαι &  γώ  παίδες  το εργαλείο  είναι φανταστικό  καί χαιρεσαι  να το οδηγάς  λέμε..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δύσκολο  βέβαια  ,αλλά  όταν  το στήσεις  και βρείς τα κουμπιά του ..,είναι σκετη απόλαυση  !!! 

Θέλει  αρκετή  δουλίτσα  στα σετάπια  ,υπομονή  καί πολλά ανάποδα  τιμόνια   ..!!

Οσοι  δέν τό έχετε δοκιμάσει   ..,απλά  επιβάλλεται..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...