Jump to content

Rally pacenotes


mad_dog

Recommended Posts

Καλό το βιντεάκι, αλλά γενικά θα πρέπει να καταλάβουμε 2 πράγματα σε ότι αφορά τις σημειώσεις του συνοδηγού:

1. Τις σημειώσεις τις υπαγορέυει ο οδηγός, στις αναγνωρίσεις, τις γράφει ο συνοδηγός και τις υπαγορεύει στον αγώνα. Ο συνοδηγός μπορεί να κάνει διορθώσεις μέσα στο πέρασμα (αγώνα) της ειδικής, είτε επειδή θα του το πεί ο οδηγός, είτε γιατί διαπιστώνει (ανάλογα με την εμπειρία του βέβαια) ότι οι σημειώσεις είναι "αισιόδοξες" ή "απαισιόδοξες". Αυτό βέβαια το τελευταίο, το συννενοείται και ενημερώνει τον οδηγό. Επίσης ο συνοδηγός ΠΑΙΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ρόλο ως μέλος του πληρώματος, αφού (πάλι ανάλογα με την εμπειρία του) με τον τόνο της φωνής του, αλλά και με την ταχύτητα που θα διαβάσει, "σπρώχνει" ή "κρατάει" το οδηγό όχι μόνο σύμφωνα με την στρατηγική που έχει αποφασίσει το πλήρωμα, αλλά κρίνοντας επιτόπου και με βάση τις πραγματικές εξελίξεις μέσα στον αγώνα.

2. Ο τρόπος επίσης που γράφονται οι σημειώσεις είναι σύμφωνα με την επιλογή του οδηγού και πως βολεύεται και κατανοεί αυτές. Δηλαδή εδώ στο βιντεάκι που ανέβασε ο @mad_dog ο Paddon έχει βρεί έναν "έξυπνο" τρόπο να περιγράφει ουσιαστικά την ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΜΟΙΡΕΣ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ στις σημειώσεις του. Δηλαδή αν παρατηρήσετε εκει που έχει βάλει στο τιμόνι το αυτοκόλητο με το νούμερο 6, είναι ας πούμε 3-5 μοίρες από το κέντρο τις στεφάνης του τιμονιού (σε σχέση με το σταθερό σημείο στο ταμπλό μπροστά του)που σημαίνει ότι αφού για να στρίψει την συγκεκριμένη στροφή και στρίβει τόσο το τιμόνι του, τότε αυτή η στροφή περνάει  με 6η ταχύτητα! Σαν να λέμε, ότι βάζει αυτό το τιμόνι στο "μουλάρι" (έτσι λέγεται στην αργκώ, το αυτοκίνητο των αναγνωρίσεων) του , απλά για να επιβεβαιώνει τις σημειώσεις του. Εδώ να σημειώσετε ότι σε αυτό το επίπεδο των αγώνων (WRC και όχι μόνο), το κάθε πλήρωμα έχει από πίσω του μια ολόκληρη ομάδα η οποία "δουλεύει' το κάθε αγώνα, αρκετό διάστημα πρίν δηλαδή υπάρχει ένα τουλάχιστον πλήρωμα, το οποίο κάνει δοκιμές 1 μήνα πρίν (για παράδειγμα) και γράφει τον αγώνα και άλλο ένα πλήρωμα μερικές μέρες πρίν από τις επίσημες αναγνωρίσεις του κανονικού πληρώματος. ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ότι πάνω στις σημειώσεις των πλοηγών (των βοηθητικών πληρωμάτων δηλαδή) "πατάει" το αγωνιστικό πλήρωμα για να γράψει τελικά τον αγώνα. Επίσης οι σημειώσει των πλοηγών είναι ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΕΣ και περιγράφουν ακόμα και τις πέτρες που μπορούν να μετακινηθούν (όχι δηλαδή μόνο τις "φυτεμένες" που δεν μετακινούνται) και είναι στην επιλογή του αγωνιστικού πληρώματος να επιλέξει τι τελικά θα περιγράψει στις τελικές σημειώσεις, οι οποίες (εκτός εξαιρέσεων) ΔΕΝ είναι και τόσο περιγραφικές για τον απλούστατο λόγο ότι οι ταχύτητες είναι μεγάλες και δεν υπάρχει χρόνος για τόσο μεγάλη ενημέρωση-επεξεργασία από τον οδηγό.

 

Αυτό που μου άρεσε, ήταν ότι ΟΛΑ πλέον τα πληρώματα χρησιμοποιούν βίντεο με την ειδική και πάνω στο οποίο κάνουν δοκιμές (προσομοίωση) στο ξενοδοχείο το βράδυ. Χωρίς υπερβολές, αυτή ήταν μια "ανακάλυψη" του Θάνου του Ζιώζια (@thazio όπως τον ξέρουν οι RBRάδες), με τον οποίο έχω τρέξει συνοδηγός και χρησιμοποιούσε κάμερα-βίντεο εν έτη 2000!!!, όπου την κάμερα την στήναμε με τρίποδο στην μέση των πίσω καθισμάτων του μουλαριού, για να μπορεί να γράφει τον δρόμο μπροστά. Να μην αναφερθώ στο μέγεθος των τότε καμερών έ??? :):):), όχι όπως σήμερα με τις gopro...

Εντύπωση μου έκανε ότι, τουλάχιστον όταν έτρεχα εγώ δεν ξέρω τι γίνεται σήμερα αλλά δεν νομίζω να έχει αλλάξει, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΝ οι αναγνωρίσεις με παντός τύπου αγωνιστικό αυτοκίνητο (είτε αυτοκινήτου το οποίο να είχε εγκαταστημένο rollcage, αγωνιστικά καθίσματα, εξατμίσεις περίεργες, λάστιχα slick ή αγωνιστικά κλπ), ενώ στο βίντεο ο Paddon κάθεται σε bucket.  Νομίζω όμως ότι σε άφηναν με bucket, Rollcage και χωμάτινα λάστιχα ΜΟΝΟ σε χωμάτινες αναγνωρίσεις για λόγους ασφαλείας. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ! ΔΕΝ έχω τρέξει ποτέ χώμα και δεν το ξέρω. Οι αναγνωρίσεις έπρεπε να γίνονται με κανονικό πολιτικό αυτοκίνητο , με αριθμό κυκλοφορίας, ασφάλειες, ΚΤΕΟ κλπ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΛΕΓΧΑΝΕ) και μάλιστα τηρώντας ΟΛΟΥΣ τους νόμους του ΚΟΚ. Υπήρχαν άνθρωποι της λέσχης που διοργάνωνε τον αγώνα και με πιστόλι τύπου τροχονόμου, έλεγχαν την ταχύτητα. Εάν η ταχύτητα ήταν μεγαλύτερη από αυτήν που όριζε ο ΚΟΚ στον συγκεκριμένο δρόμο, τότε και ανάλογα με το % της υπέρβασης, έτρωγες ποινή η οποία έφτανε έως και τον αποκλεισμό από τον αγώνα. Επίσης εάν σε πιάνανε να κάνεις δοκιμές νύχτε κλπ παρανομίες, τότε σου πέρνανε μέχρι και την αγωνιστική άδεια για κάνα χρόνο!!! ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ απαγόρευση ήταν να κινείσαι αντίθετα με την φορά του αγώνα, παρόλο που ο δρόμος μπορεί να ήταν διπλής κατεύθυνσης και έπρεπε να κάνεις την λούπα του αγώνα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ! Πως το έλεγχαν? Πολύ απλά, αφού κάθε αυτοκίνητο αναγνωρίσεςων έπρεπε να φέρει σε εμφανή θέση μπροστά στο μπαρμπρίζ ένα 4αψήφιο νούμερα που στο έδιναν στην ΕΛΠΑ. Εάν δεν το είχες...απλά αποκλεισμός χαχαχαχα

EDIT: Όχι ότι δεν γινόντουσαν καγκουριές, με αποκορύφωνα το βάψιμο μπαριέρας, κρέμασμα σακούλας από δέντρα κλπ καραγκιοζιές για σημάδια. Η πλάκα ήταν όταν, παραπάνω από 1 πλήρωμα το έκανε αυτό και μετά έβλεπες πολύχρωμη μπαριέρα ή το νέο δέντρο με καρπούς ...πλαστικές σακούλες:)

Παρακάτω θα βάλω κάποιες, δικές μου σημειώσεις για να δείξω απλά την διαφορετικότητα (από τον άχρηστο τον Paddon :bleh::bleh::bleh:)

"Κανονικές"

IMG_2849.thumb.JPG.543398cd6a9c006e978047d4647a614f.JPG

IMG_2847.thumb.JPG.5519e9fabed627ef53bcc46c6e1066ec.JPG

Με κόκκινο τα SOS και με την γραμμή από κάτω, όλα αυτά που πρέπει να διαβαστούν μονοκόμματα με την μία

Διορθωμένες μέσα στην ειδική την ώρα του αγώνα, για να χρησιμοποιηθούν στο 2ο πέρασμα τις ειδικής (τα σβησμένα + δορθωμένα με - , δηλαδή από "πατημένη" η στροφή έγινε "φυλαγμένη")

IMG_2848.thumb.JPG.e441bc45aebb9d52ed94436db501f92e.JPG

Ρε τι θυμηθήκαμε και τι πάθαμε βραδιάτικα...

Edited by troffeo
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικο ποστ @troffeo
Εχω πληρη αγνοια στο θεμα και εμαθα πολλα και πολυ ενδιαφεροντα σημερα.

Υ.Γ
Που εχει χαθει αυτη η ψυχη ο Θανος?
Εχει χαθει και απο το ασσετο (καλα αυτο δεν ειναι κακο :P )

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ Κώστα @sC_w0lveS , φαντάσου ότι το ποστ είναι εντελώς επιφανειακό χαχαχα

Ο Θάνος έχει μπλέξει με την δουλειά και ταυτόχρονα η οικογένεια απο 3μελή έγινε 4μελή, οπότε τρέχει και δεν φτάνει χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα ράλλυ δικό μας με live συνοδηγούς (εγώ προτίθομαι σε οποιοδήποτε πλήρωμα να κάνω τον συνοδηγό).

Έχω τρεις ειδικές που δεν τις ξέρει κανείς, αν θέλετε τι βάζω και κάνουμε ένα ράλλυ, πιο πολύ για την εμπειρία του live συνοδηγού. Δηλαδή ένα μικρό ράλλυ με τρεις ειδικές και με ένα αυτοκίνητο, ας πούμε ή το WRC Celica ή το S2000.

Μετά ανεβάζουμε εννοείται video !!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, mad_dog said:

Θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα ράλλυ δικό μας με live συνοδηγούς (εγώ προτίθομαι σε οποιοδήποτε πλήρωμα να κάνω τον συνοδηγό).

Δεν φτανουν οι μερες της εβδομαδας.
Εχουμε group h, πρωταθλημα με φορμουλες, πρωταθλημα με τα νεα gt3 και δεν ξερω τι αλλο θα σκεφτεις μεχρι το τελος της εβδομαδας :P

Aαα, και κατι αλλο βασικο....
Εδω δεν εχουμε οδηγους, θες και συνοδηγους τωρα;

Πραγματικα, οτι να ναι εισαι ρεπαιδακιμου....!!!

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, mad_dog said:

Θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα ράλλυ δικό μας με live συνοδηγούς (εγώ προτίθομαι σε οποιοδήποτε πλήρωμα να κάνω τον συνοδηγό).

Έχω τρεις ειδικές που δεν τις ξέρει κανείς, αν θέλετε τι βάζω και κάνουμε ένα ράλλυ, πιο πολύ για την εμπειρία του live συνοδηγού. Δηλαδή ένα μικρό ράλλυ με τρεις ειδικές και με ένα αυτοκίνητο, ας πούμε ή το WRC Celica ή το S2000.

Μετά ανεβάζουμε εννοείται video !!!

 

 

Αγαπημένε μου τρελόσκυλε,

Πως θα γίνει αυτό ρε φίλε?

Θα μου κάνεις τα εισιτήρια να έρθω Germany???:P

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, troffeo said:

Αγαπημένε μου τρελόσκυλε,

Πως θα γίνει αυτό ρε φίλε?

Θα μου κάνεις τα εισιτήρια να έρθω Germany???:P

Μέσω TS. Bλέπουμε την διαδρομή μαζί (video youtube) και μετά βγάζουμε σημειώσεις.

Mετά στο live μπαίνουμε μαζί και οι υπόλοιποι οδηγοί, και εγώ σαν spec βλέπω μέσα από το αυτοκίνητο. Εσύ οδηγάς κανονικά και ακούς την βελούδινη αγγελική φωνή μου να σου λέει σημειώσεις.

Δηλαδή σαν αληθινό ράλλυ !!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μέσω TS. Bλέπουμε την διαδρομή μαζί (video youtube) και μετά βγάζουμε σημειώσεις.
Mετά στο live μπαίνουμε μαζί και οι υπόλοιποι οδηγοί, και εγώ σαν spec βλέπω μέσα από το αυτοκίνητο. Εσύ οδηγάς κανονικά και ακούς την βελούδινη αγγελική φωνή μου να σου λέει σημειώσεις.
Δηλαδή σαν αληθινό ράλλυ !!!
 
Spoiler Δοκίμασε σε παρακαλώ και το WRC Celica και πες μου
 


Ρε φιλε αυτό που περιγράφεις ΔΕΝ γίνεται.
Δηλαδή μέσω ts ΔΕΝ μπορείς να συνοδηγησεις!!!
Πως θα συγχρονισουμε ΤΕΛΕΙΑ αυτό που ο ένας θα οδηγεί και ο άλλος θα διαβάζει από απόσταση.?????

Μην λες ότι ναναι Χαχαχα

Το celica θα το δοκιμάσω μάλλον το ΣΚ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, troffeo said:

 


Ρε φιλε αυτό που περιγράφεις ΔΕΝ γίνεται.
Δηλαδή μέσω ts ΔΕΝ μπορείς να συνοδηγησεις!!!
Πως θα συγχρονισουμε ΤΕΛΕΙΑ αυτό που ο ένας θα οδηγεί και ο άλλος θα διαβάζει από απόσταση.?????
 

Kάνεις λάθος. Όταν είμαστε όλοι στον server έχουμε διαφορά ms, δηλαδή τίποτα. Αλλιώς και στους αγώνες δεν θα μπορούσαμε να πηγαίνουμε σε μερικά σημεία προφυλακτήρα με προφυλακτήρα...ή να κάνουμε μαζί την ίδια στιγμή εκκίνηση !!!

Στον server όλοι βλέπουμε ότι βλέπουνε οι άλλοι. Και μάλιστα την ίδια χρονική στιγμή (δεν μιλάμε για περιπτώσεις lag τώρα...).

Αν θέλεις μπορούμε να το δοκιμάσουμε για να σε πείσω ότι γίνεται μια χαρά φίλε !

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...