Jump to content

Brands Hatch GP - Race 12 [Hellenic]


Recommended Posts

Ανακεφαλαιώνοντας.

Race incidents:

@mad_dog  

1. Επικίνδυνη οδήγηση

2. Αγνόησή μπλε σημαίας. 

3. Επικίνδυνη μετακίνηση αυτοκίνητου εντός πίστας με το αυτοκίνητο Ν42  (ρυμούλκηση).

4. Στάθμευση σε ακατάλληλο σημείο της πίστας. 

@marmagas

1. Επαφή και πρόκληση ζημιών με αυτοκίνητο Ν24

2. Επαφή και έξοδος με αυτοκίνητο Ν22.

@John@John

1. Επικίνδυνη μετακίνηση αυτοκίνητου εντός πίστας με το αυτοκίνητο Ν46  (ρυμούλκηση).

 

General Race incidents:

Ομιλίες την ώρα του αγώνα κλπ

 

Δεν το λες και βαρετό Αγώνα.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, andre said:

1. Επικίνδυνη οδήγηση

2. Αγνόησή μπλε σημαίας. 

3. Επικίνδυνη μετακίνηση αυτοκίνητου εντός πίστας με το αυτοκίνητο Ν42  (ρυμούλκηση).

4. Στάθμευση σε ακατάλληλο σημείο της πίστας. 

1. Δείξε σημείο

2. Όταν μπορούσα και με ασφάλεια τότε μόνο

3. Αυτό είναι γεγονός

4. Εκεί έμεινα ρε φίλε τι νά κάνω ?

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, mad_dog said:

H αλλαγή φέρνει μηδέν βαθμούς λυκόπουλο.

Εσύ εκεί κόλλησες ???

Δε θα με χαλασει καθολου :P

 

7 minutes ago, mad_dog said:

Τα υπόλοιπα όλα καλα ???

Εκτος απο τα 2 του @marmagas σε ολα τα υπολοιπα εμπλεκεσαι.
Για πες εσυ. Ολα καλα?

 

1 minute ago, mad_dog said:

2. Όταν μπορούσα και με ασφάλεια τότε μόνο

Το θεμα ειναι οτι απο οτι εχω καταλαβει δεν βλεπεις καν την ενδειξη στην οθονη.
Την βλεπεις ή τα εχουμε κλεισει ολα χαριν ρεαλισμου :P

Η ασφαλεια πανω απο ολα, εξ ου και η "ρυμουλκηση" μεχρι τα πιτ.

 

1 minute ago, mad_dog said:

4. Εκεί έμεινα ρε φίλε τι νά κάνω ?

Εsc?? Λεμε τωρα, ισως? Δηλ τι μπορει να περιμενες εκει ?

 

E ρε και να ημουνα steward.... θα χε παει η καμπανα συννεφο. Και στις τσεπες θα χες μαζεψει ποινες....

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγω λιγα λογια.

Πρωτον και βασικον τζαμπα μην χαλιεστε,μια παρεα ειμαστε και οχι και για λιγο χρονικο διαστημα,σε αγωνες λογικο ειναι να υπαρχουν πολλες φορες και συμβαντα τα οποια θιγουν καποιους,παντα θα υπαρχουν και ενστασεις και για αυτο εχει βγει και το ποινολογιο.Οποιος φταιει θα την πλερωσει,του αρεσει δεν του αρεσει!!

1) Βαση των κανονισμων φυσικα μηδενιζεται ο @mad_dog εφοσον αλλαξε αυτοκινητο εκτος εποχης (αν περιμενε λιγο το update θα μπορουσε να διαλεξει οποιο ηθελε,οπως ολοι οποιος θα ηθελε να αλλαξει και χωρις μηδενισμο βαθμων,αλλα δυστηχως για αυτον,αμαξι με 2000 αλογα δεν εχουμε φτιαξει ακομα,ας αρκεστει σε αυτα που εχουμε )

2)Σχετικα με την επαφη   @marmagas και αλλων ,τι να κανουμε ? συμβαινει σε πολλους αγωνες ,αν και ειδα το replay σε αυτες τις περιπτωσεις δεν ειδα κατι μεμπτο και εξεπιτιδες ωστε να πεσουν ποινες..ηταν πολυ οριακα τα συμβαντα.

Θελει να ειμαστε οπωςδηποτε οσο μπορουμε προσεκτικοι για να μην εχουμε επαφες.

16 hours ago, sC_w0lveS said:


Εμεινε απο βενζινη και τον εσπρωχνε ο "αλλος κιαυτος" μεσα στην πιστα για να παει στα πιτ.
dnf για χτες, στεγνα.
 

Ναι εχεις δικιο,εσφαλα ,αλλα δεν αντεχα αλλο και αλλη εγκαταληψη και διασυρμο του @mad_dog ,γιατι θα εμπαινε στο φορουμ σε κανα διμηνο παλι.

  Αλλα σε αγωνα δεν πρεπει να εχει ξαναγινει ποτε κατι τετοιο !!! εεε??

 

 μην μιλάς για σοβαρά πρωταθλήματα όταν μπαίνεις την Δευτέρα στο quali !!!

Δηλαδή είπαμε !!!

Μας κερνάς σανό και δεν κάνει ρε φίλε...

Αυτο που κολαει???Βαση κανονισμων μπορει να μην κανει καν quali !!!

KEY RULES & REGULATIONS

"It is not required to participate in Practice session.

It is not required to participate in Qualification. In this case you will start from the back of the grid."

3 hours ago, marmagas said:

 

Τωρα φευγει και ο Αντωνης λογω f1axxion.Για ρωτηστε τον πως τα ειδε τα πραγματα εδω...

 

Λαθη πολλα, εμμονες,κολληματα και στην τελικη αδειο grid με βαρετους αγωνες.

Καλος ο χαβαλες μεταξυ μας αλλα αγωνες,ποσο μαλλον πρωταθλημα,με 6-7 ατομα δεν υπαρχει.

Αλλος τρεχει σοβαρα μονο αναβασεις και στις πιστες τρελιτσα,για σενα john ειναι αυτο.

 

Εκανα  προταση να αλλαξουμε την ημερα των αγωνων για να μην πεσουμε με την ημερα της Φ1Αχιον αλλα δεν ειδα ανταποκριση.Ο Αντωνης εξαρχης δηλωσε οτι δεν αφηνει τους αγωνες τις  Φ1Αχιον,οπως και ο Σταυρος τους δικους του, ειχε πει οποτε μπορει.

Λαθη πολλα, εμμονες,κολληματα απο θεμα οργανωσης δεν νομιζω να υπαρχουν,εχουμε 24/7 σερβερς,live Tv,ακολοθουμε το προγραμμα των αγωνων BTCC CHAMPIONSHIP 2017 + τις αναβασεις για φετος ,οσο για το grid απο τοτε που ξεκινησαμε ειναι πανω-κατω ακομη το ιδιο.

Με το DX11,τη γκαμα των αυτοκινητων και με την αναλογη διαφημιση που θα πεσει,ελπιζω και σε νεες συμμετοχες εφοσον πληρουν τα κριτηρια.

Οσο για μενα ,σορρυ αλλα το προτζεκτ που ξεκινησα αποδειχτηκε πολυ βαρυ για ενα ατομο, εχω ανοιξει πολλα μετωπα με τρελες δυσκολιες και ο @spyder ο καημενος δεν με προλαβαινει για τις δοκιμες του :)  .

Δεν ειμαστε για μια σεζον αγωνων μονο και αν δεν τελειωσουν τα αυτοκινητα να μου μεινει χρονος για σοβαρη προπονηση δυστυχως  δεν μπορω να εχω την αναμενομενη αποδοση και ουτε καν περναει απο το μυαλο μου να ειμαι για την ωρα ανταγωνιστικος με εσας .Οσο για της αναβασεις ειναι ποιο χαλαρες και ποιο ευκολες για να βγαλω καλουτσικο χρονο

2 hours ago, troffeo said:

Καλά Φιλόθεε @mad_dog, είσαι...αλλού για ακόμα μια φορά ρε Φίλε...

Τι ΔΕΝ μου άρεσε:

Ο ΠΟΛΥΣ και αχρείαστος χαβαλές...

Τέλος ΔΕΝ μου άρεσε που πάμε σε καινούργια αυτοκίνητα, ενώ θα μπορούσες Γιάνναρε @John@John να βελτιώσεις αυτά που ήδη έχουμε. Επίσης θα με χαλάσει, νομίζω, να τρέχω group H (Historic δηλαδή!!!) με 18αρες ζάντες και λοιπές "ταρζανιές"!!! Ξέρω, ξέρω υπάρχουν και κάποια τέτοια, αλλά ΔΕΝ είναι Ιστορικά ρε παιδιά!!! Είναι καγκούρικα, ΠΟΛΥ θεαματικά, με 800+ άλογα κλπ, αλλά ΔΕΝ!!!

Κάτι σαν ... ΤΡΑΒΕΣΤΙ αυτοκίνητα μου κάνουν...χαχαχαχαχ

 

Ισως δεν εχει βρει ακομα τον αξιο αντιπαλο του και μας σνομπαρει,,,,,η  βαρεθηκε αυτη την κατηγορια και θελει κατι σε jet και πανω για να τρεχει. 

Συμφωνω πρωτα απο ολα για τον πολυ και αχρειαστο χαβαλε φιλε... εχεις 1000% δικαιο ,οσο και για το θεμα της μπλε σημαιας που πρεπει να μπει στον κανονισμο μαλλον με πιο αυστηρα κριτηρια.

Καταρχην δεν παμε σε καινουργια αυτοκινητα,παμε σε DX11 ,μια μικρη αναβαθμιση στη φυσικη και διορθωνουμε το θεμα με τα λαστιχα που ειναι στον αερα στο replay και μερικα θα εχουν επιλογη πισω αεροτομης οπως εχουν και τα πραγματικα.Θα προστεθουν νεα αυτοκινητα και ειναι γεγονος και αφου θα γινει τετοιο update  θα μπορουμε να διαλεξουμε αυτοκινητα χωρις ποινη (ο @mad_dog  ειναι ανυπομονος,τι να τον κανω,,,ας προσεχε)

Η κατηγορια των αυτοκινητων εξαρχης δεν ηταν ποτε τα group H (Historic δηλαδή!!!) .Ειναι Group H Special δηλαδη αγωνιστικα αυτοκινητα ανω της 30ετιας με παλιο καβουκι και με οτι ποιο συγχρονο σε τεχνολογια υπαρχει και καμια σχεση με Historic ρε Γιωργη, μερα με τη νυχτα ειμαστε ,που ειδες Historic με flat shift and paddle shift ,quaife g60 6 speed sequential gearbox, quaife differential, 6pot wilwood breaks,coilover suspension,fully space framed και αλλα καλουδια,αυτα ποιο πολυ πανε σε kitcar fully FIA prepped .

Απο το μυαλο μου δεν εχω βγαλει τιποτα ειτε σε θεμα εμφανισης ειτε σε θεμα lap-times αλλα μπορω να πω και σε μοτερ, (σιγα ενα Historic μκ1 μην κανει 1,28 στην oulton nc που ο αλλος κανει με το Mk1 Escort RSR8 που εσκασε πανω απο 110,000ευρω για να το φτιαξει) .

Ολα τα αυτοκινητα που εχουμε ειναι πιστα αντιγραφα αυτοκινητων που τρεχουν σε αγωνες πιστας,events και φυσικα  αναβασεις στο εξωτερικο και αν μερικοι εχουν βαλει 17αρια η 18αρια ,τι να κανω 'γω τωρα? να παω να τους μαλωσω και να τους πω να παν να τα βγαλουν γιατι ειπε ο Γιωργης ειναι σαν τρανσεξουαλ??? :):):)

Οσο αναφορα τη δικη σου την μπαχατελα ,αλλαγες σε 131 δεν εχει κανει κανενας μονο απο μερικους που εχουν βαλει ζαντες απο Lancia Integrale και τιποτε αλλο.

Στο 131 κατι μικροαλλαγες στη φυσικη η αλλαγη σε DX11 και το οπτικο στα λαστιχα εχει μονο.Κυκλοφορισε και ενα 131 μονο,το 031 Abarth του Scabini το φουσκωτο ,αλλα εναι κακασχημο..

Μετα την αναβαθμιση τα πραγματα θα γινουν απολυτα και ολα θα κυλουν αυστηρα βαση των κανονισμων και φυσικα προτεινω να γινει ψηφοφορια για την υπαρξη τουλαχιστον 2 αγωνοδικων για την ωρα.

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, John@John said:

 

Η κατηγορια των αυτοκινητων εξαρχης δεν ηταν ποτε τα group H (Historic δηλαδή!!!) .Ειναι Group H Special δηλαδη αγωνιστικα αυτοκινητα ανω της 30ετιας με παλιο καβουκι και με οτι ποιο συγχρονο σε τεχνολογια υπαρχει και καμια σχεση με Historic ρε Γιωργη, μερα με τη νυχτα ειμαστε ,που ειδες Historic με flat shift and paddle shift ,quaife g60 6 speed sequential gearbox, quaife differential, 6pot wilwood breaks,coilover suspension,fully space framed και αλλα καλουδια,αυτα ποιο πολυ πανε σε kitcar fully FIA prepped .

Απο το μυαλο μου δεν εχω βγαλει τιποτα ειτε σε θεμα εμφανισης ειτε σε θεμα lap-times αλλα μπορω να πω και σε μοτερ, (σιγα ενα Historic μκ1 μην κανει 1,28 στην oulton nc που ο αλλος κανει με το Mk1 Escort RSR8 που εσκασε πανω απο 110,000ευρω για να το φτιαξει) .

Ολα τα αυτοκινητα που εχουμε ειναι πιστα αντιγραφα αυτοκινητων που τρεχουν σε αγωνες πιστας,events και φυσικα  αναβασεις στο εξωτερικο και αν μερικοι εχουν βαλει 17αρια η 18αρια ,τι να κανω 'γω τωρα? να παω να τους μαλωσω και να τους πω να παν να τα βγαλουν γιατι ειπε ο Γιωργης ειναι σαν τρανσεξουαλ??? :):):)

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου Γιάννη για το θέμα με τα αυτοκίνητα, "έφαγα" το Special χωρίς να το καταλάβω και έμεινα στο Historic και έτσι μπορεί να φάνηκε ότι σου την πέφτω :), απλά κυρίως το θέμα μου είναι να μην πάμε σε ένα "κυνήγι" ιπποδύναμης και χάσουμε τον στόχο μας!

Και ποιός είναι αυτός για εμένα τουλάχιστον? Για εμένα έτσι όπως την είδα όταν πρωτοδοκίμαζα το escort, ήταν ότι θα υπάρχουν αυτοκίνητα σχεδόν με τα ίδια specs όπου κάπου θα κερδίζει ένα αυτοκίνητο και κάπου θα χάνει σε σχέση με τα υπόλοιπα, ΑΛΛΑ ότι δεν θα είναι επιπέδου F1 :bleh: στον τομέα του πλαισίου, με άπειρα άλογα κλπ... Σε αυτή την περίπτωση θα έτρεχα σε ένα πρωτάθλημα τύπου DTM με άλλα πλάισια που θα είχαν άπειρες ρυθμίσεις και πολυεστερικό καβούκι για να θυμίζουν κάτι από 4τράπορτο όχημα χαχαχαχα

Για παράδειγμα εμένα δεν με πειράζει εάν η εμφάνιση ενός αυτοκινήτου θα είναι όμορφη ή άσχημη (φουσκώματα, αεροτομές κλπ), αλλά όπως καταλαβαίνεις θα με πείραζε εάν θα προσπαθούσα να ανταγωνιστώ κάποιον άλλον οδηγό, εγώ με 13άρια λάστιχα και αυτός με 17άρια, 18άρια ή 19άρια...

Εκεί απλά σταματάει ο ανταγωνισμός και δεν έχω καμία τύχη απένατί του!!! Σε ότι αφορά την, ΗΔΗ, ενισχυμένη ιπποδύναμη (αυτά τα αυτοκίνητα εκείνη την εποχή ΔΕΝ νομίζω να ξεπερνούσαν τα 200 - 220 άλογα με τίποτα) ή την χρήση εξελιγμένων κιβωτίων και συστημάτων μετάδοσης δεν έχω κανένα πρόβλημα, αφού είναι το ΙΔΙΟ για όλους. Να μην σου πω εδώ ότι οι περισσότεροι, αντι να χρησιμοποιούμε τα αυτάκια για τις αλλαγές των ταχυτήτων που σαφώς κερδίζεις σε χρόνο και σε έλεγχο, χρησιμοποιούμε το Η για την ευχαρίστηση!!!

Άρα λοιπόν, για να καταλήξω κάπου, αυτό που θα πρότεινα για τις επερχόμενες αλλαγές (update) είναι να παραμείνουν στα σημερινά επίπεδα οι ισοροποίες και εάν υπάρχει η δυνατότητα κάποια αυτοκίνητα να γίνουν πιό "όμορφα" ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα ή εάν υπάρχει η δυνατότητα να υπάρχει η επιλογή της χρήσης μεγαλύτερων τροχών και αυτό είναι διαθέσιμο για όλα τα αυτοκίνητα (υπάρχουν ή δεν υπάρχουν) και ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα.

Αν όμως, σχεδόν στο τέλος του πρωταθλήματος, συμβούν αλλαγές που θα χαλάσουν τις ισοροποίες, τότε ναι έχω πρόβλημα και δεν θα μου άρεσε καθόλου αυτό. Άλλωστε για την επιτυχία ή όχι του πρωταθλήματος, στο δικό μου το μυαλό ΔΕΝ φταίνε τα αυτοκίνητα και οι πάρα πολλές επιλογές που έχει όποιος θέλει να ασχοληθεί, ούτε η οργάνωση με την επιλογή αγώνων κλπ, ούτε κάτι άλλο. Εμείς οι ίδιοι είμαστε το πρόβλημα και κυρίως όλοι όσοι ξεκινάμε κάτι και μετά το βαριόμαστε, έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε, ή μας φταίνε τα πάντα και κυρίως οι άλλοι και "ψοφάμε" για δοκιμές και μόνο, αλλά όχι για αγώνες και προσωπική βελτίωση. Στο χωρίο μου για αυτό λένε "Πολύ λάδι, τηγανήτα ΚΑΜΙΑ" χαχαχαχαχα.

 

 

5 hours ago, John@John said:

 

Μετα την αναβαθμιση τα πραγματα θα γινουν απολυτα και ολα θα κυλουν αυστηρα βαση των κανονισμων και φυσικα προτεινω να γινει ψηφοφορια για την υπαρξη τουλαχιστον 2 αγωνοδικων για την ωρα.

Είναι πολύ καλή ιδέα για 2 αγωνοδίκες, γιατί έτσι δεν θα έχει καμία αμφιβολία κανένας μας, αλλά ρε φίλε κυρίως θα πρέπει να αλλάξουμε οι ίδιοι πρώτα

Δεν δέχομαι ότι κάποιος από την παρέα μας εδώ, ΔΕΝ καταλαβαίνει τον ορισμό της μπλέ σημαίας!

Και για να μην πιάσω άλλον, θα πω για εσένα και τον τελευταίο αγώνα.

Άκου σενάριο:  Οδηγείς με μεγάλη ένταση για 30 λεπτά, είσαι δηλαδή στο μέσο του αγώνα με φθαρμένα λάστιχα και με το μυαλό σε κατάσταση alert, αφού κηνυγάς ή σε κηνυγούν και βλέπεις μπροστά σου οδηγό που θα τον περάσεις ένα γύρο. Περιμένεις λογικά, μόλις σε δει από τον καθρέφτη του, να βγεί από την αγωνιστική γραμμή και να κόψει λίγο έαν δεν τον προσπερνας σε καμιά ευθεία. ΔΕΝ περιμένεις να κάθετε ΠΑΝΩ στην αγωνιστική γραμμή και να περιμένει να τον φτάσεις στον προφυλακτήρα του για να κάνει δεξιά και να σε αφήσει να τον περάσεις! Και ξέρεις γιατί? Για όλα αυτά που έγραψα παραπάνω, δηλαδή ότι με όλη την ένατση που υπάρχει μπορεί να υπολογίσει λάθος κάτι και να χαλάσει ο αγώνας ΟΛΩΝ με μουρμούρες, κατηγορίες κλπ.

Εγώ πάντος μέχρι μέσα στα γρασίδια μπαίνω για να μην ενοχλήσω τον αγώνα των υπολοίπων και προκαλώ να βγεί ένας και να πει ότι δεν το κάνω.

Επίσης προτείνω να συμπληρωθεί ο κανονισμός με άρθρο που θα απαγορεύει την αποχώρηση οδηγού από τον server, ακόμα και εάν εγκαταλήψει για οποιαδήποτε αιτία τον αγώνα, μέχρι να ολοκληρωθεί αυτός και να τερματίσει ακόμα και ο τελευταίος. Μοιάζει σαν να πάμε όλοι για φαγητό και επειδή εμένα δεν μου αρέσει να σηκωθώ και να φύγω... Δεν είναι καθόλου ωραίο γιατί κυρίως δείχνω έλλειψη σεβασμού στους φίλους και στην παρέα μου!!! Να μην πω για τις "άσχετες" συζητήσεις στο ts κατά την διάρκει των κατατακτηρίων και του αγώνα ε?

Φιλικά

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αχ ρε Γιωργη αχχχχχχχ!!!

Αντε να σου τα εξηγησω επιστημονικα τα πραγματα.

Αν παρατηρησεις στο TECHNICAL CAR SPECS  ολα τα αυτοκινητα κραταν την ιδια αναλογια ιππου/βαρους που σε νουμερο ειναι 2,610-2,615 και σε ιππους γυρο στους 400 +-50.

Απο την αλλη εχουμε τη μεταφορα βαρους των αυτοκινητων που ειναι διαφορετικη σε καθε αμαξι οπως και η φυσικη τους που ειναι παλι διαφορετικη,τα μοτερ ολα διαφορετικα οπως και τα ελαστικα που ειναι και αυτα πανω-κατω διαφορετικα και εχουν απο 15/16/17/18 (δεν υπηρχαν-υπαρχουν 13αρια) σε ολα τα αμαξια ωστε κανενα να μην ειναι τελειως το ιδιο με οποιοδηποτε αλλο.

Τωρα,απο τη στιγμη που δεν ειμαστε εταιρεια με προσομοιωτες,τρελα software και pc,αποθηκες,νταλικες μεταφορας αυτοκινητων και κονε με αγωνιστικες εταιριες,5 τρελοεπιστημονες και 10 δοκιμαστες απο πισω κλπ οπως οι αλλοι,εχουμε απλα καποιες βασεις να σετταρουμε τα αμαξια και δοκιμαζοντε σε 3 πιστες,ελεω δοκιμαστων με μοναδικο ηρωα τον @spyder που τα αναγκαζουμε μεσω της φυσικης τους να βγαζουν ολα τον ιδιο χρονο (1:28.500) στην ουλτον και εμενα που τα τεσταρω σε καποια κομματια σε αλλες 2 πιστες να βγουν καποια πραγματα παλι τα ιδια.Η  βαση ειναι το αληθινο Mk1 Escort RSR8 του Lloyd το οποιο αλλου βρηκα οτι βγαζει 400 ,αλλου 420 και αλλου 450hp, με βαρος γυρο στα 700kg (το δικο μας εχει 428hp/1120kg) και γυρναει στην Oulton Park NC στα 1:28.461 (https://passionford.com/forum/restorations-rebuilds-and-projects/428920-lloyds-shp-rsr-mk1-escort.html) οπως και αλλα spec εδω https://racecarsdirect.com/Advert/Details/83397/mk1-escort-rsr8 και το βιντεο που ειχα ανεβασει .Εχουμε ομως ενα μεγαλο θεμα εδω,τα 700kg δεν εχουν καθολου ωραια συμπεριφορα στο παιχνιδι και εκει που αρχιζουν και στρωνουν ειναι γυρο στον τονο και πανω ,εξου και ο συντελεστης.

Η πλακα ειναι ομως οτι ετσι τα αυτοκινητα βγαινουν και διαφορετικα και ιδια μαζι :):) και απο τους αγωνες που καναμε ειδα οτι υπαρχει ισοροπια αλλου κερδιζουν καπου,αλλου χανουν η ισοροπια ομως παραμενει και κανενα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο καποιο αλλο, πχ. που λες αυτος με τα 15αρια θα παει ιδια με αυτον με τα 18αρια. Απο κει και περα το αν θα παει καλα ενα αμαζι παιζει τον καθοριστικο ρολο ο οδηγος και ποσο καλα εχει μαθει το αμαξι του ,γιατι το καθενα εχει και τις ιδιαιτεροτητες του και θελει καποιο χρονο και χλμ.  .π.χ δωσε 1000 αλογα στον @mad_dog ,παλι τελευταιος θα βγαινει...αχαχαχαχχα

Οποτε φιλε Γιωργη δεν νομιζω οτι "πάμε σε ένα "κυνήγι" ιπποδύναμης" ειμαστε εως εδω σε θεμα HP ,βαση των αγωστικων αυτοκινητων που ηδη τρεχουν σε διαφορα event,cup,αναβασεις στην Ευρωπη κυριως την σημερον ημερα.

Για 600-800hp που καπου εγραψες εκει ειμαστε πλεον σε αλλη κατηγορια των Formula Saloon θα'λεγα αυστηρα ραλιαρικα και για αναβασεις που θα εχει και 4x4.

Αλλα αυτα αστα για μετα (ηδη υπαρχουν 6 αυτοκινητα αχαχχχαχχα)

1 hour ago, troffeo said:

Επίσης προτείνω να συμπληρωθεί ο κανονισμός με άρθρο που θα απαγορεύει την αποχώρηση οδηγού από τον server, ακόμα και εάν εγκαταλήψει για οποιαδήποτε αιτία τον αγώνα, μέχρι να ολοκληρωθεί αυτός και να τερματίσει ακόμα και ο τελευταίος. Μοιάζει σαν να πάμε όλοι για φαγητό και επειδή εμένα δεν μου αρέσει να σηκωθώ και να φύγω... Δεν είναι καθόλου ωραίο γιατί κυρίως δείχνω έλλειψη σεβασμού στους φίλους και στην παρέα μου!!! Να μην πω για τις "άσχετες" συζητήσεις στο ts κατά την διάρκει των κατατακτηρίων και του αγώνα ε?

Φιλικά

Συμφωνω 100%

1 hour ago, troffeo said:

Αν όμως, σχεδόν στο τέλος του πρωταθλήματος, συμβούν αλλαγές που θα χαλάσουν τις ισοροποίες, τότε ναι έχω πρόβλημα και δεν θα μου άρεσε καθόλου αυτό. Άλλωστε για την επιτυχία ή όχι του πρωταθλήματος, στο δικό μου το μυαλό ΔΕΝ φταίνε τα αυτοκίνητα και οι πάρα πολλές επιλογές που έχει όποιος θέλει να ασχοληθεί, ούτε η οργάνωση με την επιλογή αγώνων κλπ, ούτε κάτι άλλο. Εμείς οι ίδιοι είμαστε το πρόβλημα και κυρίως όλοι όσοι ξεκινάμε κάτι και μετά το βαριόμαστε, έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε, ή μας φταίνε τα πάντα και κυρίως οι άλλοι και "ψοφάμε" για δοκιμές και μόνο, αλλά όχι για αγώνες και προσωπική βελτίωση. Στο χωρίο μου για αυτό λένε "Πολύ λάδι, τηγανήτα ΚΑΜΙΑ" χαχαχαχαχα.

Απο οτι καταλαβες απο τα παραπανω οτι δεν προκειται ποτε να χαλασει καμια ισοροπια γιατι απλα ολα τα αυτοκινητα ειναι και θα παραμενουν παντα τα ιδια αχαχαχαχαχχα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aγαπητοί φίλοι συνοδηγοί,

θα ήθελα με την σειρά μου να τοποθετηθώ. Καταρχήν εαν έγινε κάποια παρεξήγηση εξαιτίας του γραπτού μου λόγου θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη.

Επίσης λογικό είναι να υπάρχουν ενστάσεις και μάλιστα εν βρασμώ ψυχής να έχουν ειπωθεί λεγόμενα που ίσως να έθιξαν κάποιους από εμάς.

Εν συντομία να ζητήσω συγνώμη για την αγωνιστική μου συμπεριφορά. Πάνω από όλα μην ξεχνάμε ότι μαζευόμαστε για την διασκέδασή μας και με τον καιρό - ας μου επιτραπεί ή έκφραση - έχουν αναπτυχθεί και δυνατές φιλίες μεταξύ μας.

Δεν πιστεύω ότι εξαιτίας ενός αγώνα να ξεχάσουμε τόσο εύκολα όλα τα συμβάντα - ευχάριστα ή δυσάρεστα - που δημιουργήθηκαν κατά την χρονική περίοδο που τρέχουμε μαζί.

Λογικό είναι να συμβαίνουν λάθη, σημασία εχει να μαθαίνουμε από αυτά και όχι να τα προσπερνάμε.

Σες ευχαριστώ.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, mad_dog said:

Aγαπητοί φίλοι συνοδηγοί,

θα ήθελα με την σειρά μου να τοποθετηθώ. Καταρχήν εαν έγινε κάποια παρεξήγηση εξαιτίας του γραπτού μου λόγου θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη.

Επίσης λογικό είναι να υπάρχουν ενστάσεις και μάλιστα εν βρασμώ ψυχής να έχουν ειπωθεί λεγόμενα που ίσως να έθιξαν κάποιους από εμάς.

Εν συντομίας να ζητήσω συγνώμη για την αγωνιστική μου συμπεριφορά. Πάνω από όλα μην ξεχνάμε ότι μαζευόμαστε για την διασκέδασή μας και με τον καιρό - ας μου επιτραπεί ή έκφραση - έχουν αναπτυχθεί και δυνατές φιλίες μεταξύ μας.

Δεν πιστεύω ότι εξαιτίας ενός αγώνα να ξεχάσουμε τόσο εύκολα όλα τα συμβάντα - ευχάριστα ή δυσάρεστα - που δημιουργήθηκαν κατά την χρονική περίοδο που τρέχουμε μαζί.

Λογικό είναι να συμβαίνουν λάθη, σημασία εχει να μαθαίνουμε από αυτά και όχι να τα προσπερνάμε.

Σες ευχαριστώ.

Καλα οσα εγραψες,αλλα τα 200ευρω για την οδικη βοηθεια μην πας να τα κανεις γαργαρα,μην ξεχνιωμαστε,υπαρχουν και βιντεο κυριε............

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Aγαπητοί φίλοι συνοδηγοί,
θα ήθελα με την σειρά μου να τοποθετηθώ. Καταρχήν εαν έγινε κάποια παρεξήγηση εξαιτίας του γραπτού μου λόγου θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη.
Επίσης λογικό είναι να υπάρχουν ενστάσεις και μάλιστα εν βρασμώ ψυχής να έχουν ειπωθεί λεγόμενα που ίσως να έθιξαν κάποιους από εμάς.
Εν συντομία να ζητήσω συγνώμη για την αγωνιστική μου συμπεριφορά. Πάνω από όλα μην ξεχνάμε ότι μαζευόμαστε για την διασκέδασή μας και με τον καιρό - ας μου επιτραπεί ή έκφραση - έχουν αναπτυχθεί και δυνατές φιλίες μεταξύ μας.
Δεν πιστεύω ότι εξαιτίας ενός αγώνα να ξεχάσουμε τόσο εύκολα όλα τα συμβάντα - ευχάριστα ή δυσάρεστα - που δημιουργήθηκαν κατά την χρονική περίοδο που τρέχουμε μαζί.
Λογικό είναι να συμβαίνουν λάθη, σημασία εχει να μαθαίνουμε από αυτά και όχι να τα προσπερνάμε.
Σες ευχαριστώ.


Τωρα εισαι ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!
Μπράβο@mad_dog


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mad_dog said:

Aγαπητοί φίλοι συνοδηγοί,

θα ήθελα με την σειρά μου να τοποθετηθώ. Καταρχήν εαν έγινε κάποια παρεξήγηση εξαιτίας του γραπτού μου λόγου θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη.

Επίσης λογικό είναι να υπάρχουν ενστάσεις και μάλιστα εν βρασμώ ψυχής να έχουν ειπωθεί λεγόμενα που ίσως να έθιξαν κάποιους από εμάς.

Εν συντομία να ζητήσω συγνώμη για την αγωνιστική μου συμπεριφορά. Πάνω από όλα μην ξεχνάμε ότι μαζευόμαστε για την διασκέδασή μας και με τον καιρό - ας μου επιτραπεί ή έκφραση - έχουν αναπτυχθεί και δυνατές φιλίες μεταξύ μας.

Δεν πιστεύω ότι εξαιτίας ενός αγώνα να ξεχάσουμε τόσο εύκολα όλα τα συμβάντα - ευχάριστα ή δυσάρεστα - που δημιουργήθηκαν κατά την χρονική περίοδο που τρέχουμε μαζί.

Λογικό είναι να συμβαίνουν λάθη, σημασία εχει να μαθαίνουμε από αυτά και όχι να τα προσπερνάμε.

Σες ευχαριστώ.

Σχωρεμενος.... :P

 

24 minutes ago, troffeo said:

Τωρα εισαι ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!

terioinpopeyes.gif.44006578de2d2b4ad33b9382b02087a1.gif

Edited by sC_w0lveS
  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@John@John  Ήσουν κατατοπιστικότατος. 

Βλέπεις οτι με τις διευκρινήσεις όλα είναι πιο εύκολα. Πρέπει να το κάνεις πιο συχνά και πιο άμεσα.

Όσο πιο γρήγορα δίνονται εξηγήσεις λύνονται και οι παρεξηγήσεις. 

Αγωνοδίκης εγώ ήξερα οτι είσαι εσύ. Άλλα αν θες να ψηφίσουμε εγώ ψηφίζω εσένα και τον Γιώργο. Εμπειρία και ήρεμη λογική.

@troffeo Γιώργο είσαι η φωνή της λογικής. Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που αναφέρεις για τα αγωνιστικά θέματα και ιδίως για τη μπλε σημαία.

@mad_dog Ναι ρε έτσι. Επίπεδο. Φυσικά δεν γλυτώνεις την  :h0212:

@marmagas Σα μεγαλύτερος (6 μήνες) σου λέω οτι το αίμα  βράζει 15 λεπτά στο Qualify και 60 λεπτά στο Race. 

Όχι πριν και μετά. You know what i mean.

 

Επίπεδο Κύριοι. Μπράβο. 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, andre said:

 

Αγωνοδίκης εγώ ήξερα οτι είσαι εσύ. Άλλα αν θες να ψηφίσουμε εγώ ψηφίζω εσένα και τον Γιώργο. Εμπειρία και ήρεμη λογική.

@troffeo Γιώργο είσαι η φωνή της λογικής. Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που αναφέρεις για τα αγωνιστικά θέματα και ιδίως για τη μπλε σημαία.

 

 

Επίπεδο Κύριοι. Μπράβο. 

 

@andre Αντρέα καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Να ξέρεις ότι τα ίδια αισθάνομαι και εγώ για εσένα και πραγματιά χάιρομαι που, έστω και μέσα από ένα παιχνίδι, έχω την τιμή να είμαι φίλος σου!

Όπως λέω πάντα, τα ίδια ισχύουν για ΟΛΑ τα παιδιά!!! 

Σε ότι αφορά την θέση του αγωνοδίκη, παρόλο που είναι επίσης πολύ τιμητική και που δεν θα είχα καμιά αντίρρηση να την αναλάβω, εγώ θα πρότεινα τους δύο Γιάννηδες @John@John & @spyder , όχι μόνο γιατί τους θεωρώ άξιους, αλλά γιατί πραγματικά "λιώνουν" με τις ώρες ...λάστιχα στις πίστες για να απολαμβάνουμε οι υπόλοιποι!

Sorry αν αδικώ κάποιον και δεν τον μνημονεύω, ενώ βοηθάει και αυτός το όλο εγχείρημα!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

From Steward office.

The driver @mad_dog (car No 79) lose all his points and will start counting points from the beginning. His new car is Νο 46.

KEY RULES & REGULATIONS 

"Driver can choose only one car during championship season,if a driver change the car during championship season will loose all points and will start counting points from the begining"

 

Πάρε την:h0212:σου   αγόρι μου.

Updated  DRIVER  STANDINGS

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • andre unfeatured this topic
  • mad_dog locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...