Jump to content

BMW M1


admin

Recommended Posts

Nα συνεχίσουμε εδώ για το M1. Το έχω πει και στον @John@John, το αυτοκίνητο γλυστρά υπερβολικά και δεν πρέπει !!!

18 minutes ago, rapid_fast said:

Αντε να τα ξαναπώ...

όταν πατάς φρένο και την ίδια ώρα στρίβεις το τιμόνι το αυτοκίνητο πάει ευθεία.... Αυτό δεν είναι υποστροφικό αυτοκίνητο, είναι αυτοκίνητο με λάθος γεωμετρία ανάρτησης.

Οτι αλλαγή και να έκανα στον εμπρός άξονα, το φαινόμενο δεν μπόρεσα να το αποφύγω..

Το αμάξι έπρεπε να είναι υποστροφικό κατα την κίνηση του, να έχει βιδωμένο πίσω μέρος και να ψαρευει μπροστά..

Στο κόστινγκ, γλιστρούσε το πίσω μέρος.. στην αριστερή γρήγορη με έκτη το αμάξι γλυστρούσε με σταθερό γκάζι..

Δεν είναι λογικό σε αυτό το αμάξι, λογικά έχει μπλοκέ διαφορικό, δεν θα έπρεπε να κάνει κάτι τέτοιο..

Στη συνέχεια, και επάνω στο σικέην αντι να υποστρέψει στην αλλαγή πορείας και να το πλασάρεις γλυστρώντας, είχε τάσεις υπερστροφής, πάλι με σταθερό γκάζι..

και στην καπάκι αριστερή, όταν πατούσες το γκάζι, αντί να τινάζει την μούρη έξω προς το γλωσσίδι απέναντι απο το άπεξ, αυτό κουνούσε τον κώλο..

και εκεί έπρεπε να έχει υποστροφή, αλλά είχε υπερστροφή...

Πέρα απο αυτό, έκανα μια χαλαρή γύρα μέσα στην πίστα καθαρή με πέμπτη και 80 90...

Το αυτοκίνητο γλυστρούσε πίσω, και μπροστά ήταν βιδωμένο...

Αυτό λέω.. Μου φαίνεται οτι δεν είναι σωστό...

Δεν το έχω οδηγήσει ποτέ αυτό το αυτοκίνητο, έχω δεί μόνο βίντεο απο ινκαρ στο γιουτιούμπ..

Δείτε τα και εσείς, είναι ξεκάθαρο ότι σε κάθε πάτημα γκαζιού στην έξοδο της στροφής ο οδηγός κάνει διορθωτική μπροστά, και ξεκάθαρο ότι τινάζεται έξω απο υποστροφή..

Πέρα απο αυτό..

Οκ, εγώ το έκαψα το μοτέρ.. δεν του συμπεριφέρθηκα σωστά.. το ταλαιπώρησα..

Βάλτε ένα βίντεο Μ1 ινκαρ να δείτε πόση ώρα πάνε τάπα με αναμμένο το λαμπάκι χωρίς πρόβλημα και το ξανασυζητάμε...

Για την ώρα μένω σε αυτά που έχει πει ο Γιάννης και θα συμπεριφερθώ αναλογα..

Και θα βάλω και εφαρμογές για να βλέπω λάστιχα και θερμοκρασίες, γιατί δεν είχα τίποτα με το DX11.

Πάντως δεν πρέπει να τα έφαγα τα λάστιχα, κρατούσε πάρα πολύ καλά το αμαξάκι.. αλλά πήγαινα στο 135600 εγώ, όχι στο 134ΧΧΧ όπως εσείς..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν απειροι παραγοντες και λογοι που γλιστραει.

Αν ειναι να πειτε κατι πειτε το σωστα και συγκεκριμενα στον John οχι αοριστιες και γενικα.

Που γλισστραει μαντ?

Μπροστα?

Πισω?

Παει στα 4?

Το βασικο,στην εισοδο,στην μεση ,στην εξοδο της στροφης?

Στο φρεναρισμα?

Εγω προτεινω αυτον τον τροπο να βοηθησουμε να στηθει το μοντ.

Το καλυτερο που μπορουμε να κανουμε ειναι δοκιμες και στησιμο απο την αρχη,οπως κανει ο spyder+andre,και δημιουργια 2 σεταπιων,ενα υπο και ενα υπερστροφικο.

Νομιζω υπαρχει τροπος να ενσωματωθουν στο μοντ ωστε να τα βλεπουμε στο γκαραζ,ε John?

Απο κει και περα ο καθενας οπως οδηγει κανει τις αλλαγες που θελει.

Αν καποιος θελει τελικη και καθολου drag και ξηλωνει την πισω αεροτομη δεν φταει ο John που γλιστραει το αμαξι.

Ειδικα ρε παιδια εσεις με DD τιμονια νιωθετε τα παντα,και εσεις με γνωσεις βαλτε ενα χερακι!

Link to comment
Share on other sites

@rapid_fast,φρενο και στριψιμο?Πλακα κανεις?Μονο βολτα στην παραλιακη οχι αγωνιστικη οδηγηση.Αν καταληξεις σε τετοια κατασταση μεγαλο ρολο παιζει η κατανομη φρενων,βαρους και αναρτησεις και πολλα αλλα.Αυτο γινεται οταν φρεναρεις ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ,οποτε εχεις χασει πολυ χρονο,και τελεια γεωμετρια αναρτησης να εχεις εχεις χασει την στροφη(αργη εξοδο).

Επισης αλλαγες κανεις στον αξονα που νιωθεις οτι κατι στραβο γινεται η θελεις να διορθωσεις κατι.

Εσενα γλιστραγε πισω και ενανες αλλαγες μπροστα!

Στο ξαναειπα,στον καθρεφτη μου εγω σε εβλεπα να υποστρεφεις αγρια εκει που σε περασα.

Η εμμονη σου να στριβεις με τον ιδιο τροπο σε αναγκασε να κανεις αλλαγες στο σεταπ,ενω απλα επρεπε να αλλαξεις γραμμη+ταχυτητα στις συγκεκριμενες στροφες.

Πολυ παρλα με επιασε!!!!

 

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

To αυτοκίνητο γλυστράει υπερβολικά με την έννοια όχι όπως το 2002 για παράδειγμα. Δεν γίνεται με ελαφρύ τσίμπιμα στο γκάζι να γυρνάει. Αυτό λέω εγώ.

Τώρα στο θέμα υποστροφής-υπερστροφής. Και βέβαια ανάλογα πως θα στηθεί το αυτοκίνητο θα έχεις τέτοια φαινόμενα.

Το αμάξι αν το γνωρίζεις καλά και είσαι διαβήτης στο γκάζι και στο τιμόνι στις στροφές μπαίνει με τα 4 και μάλιστα γλυκά και όμορφα.

Για το πετύχεις όμως συνέχεια θέλεις πολύ δουλειά στο γκάζι. Αυτό λέω.

Σε μερικές με ελαφρύ πάτημα έφευγε το πίσω μέρος αλλά όχι υπερβολικά. Για εμένα πρέπει σαν default να κοιτάξουμε το πίσω μέρος. Περισσότερη δυσκαμψία στο πίσω μέρος και πρόσφυση σαν default στήσιμο πάντα.

Μετά ξεκινάμε και περιάζουμε setup.

Τάσε έφη ο Πιλότος.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και που επεστρεψα και βλεπω οτι εχει γινει πολυ θεμα το Μ1,θα το τσεκαρω μηπως εχει γινει κανα μπερδεμα με τους φακελους,γιατι τετοια χοντρα πραγματα που λετε εμενα δεν μου'καμνε στις δοκιμες.

Ααααα και οσο για τα μοτερ επειδη ολα ακολουθουν το ιδιο συστημα ειμαι σιγουρος οτι τα παραζορισατε.

Δειτε πως αλλαζουν σε Μ1

 

 

Kaι ενας με σειριακα σαν το δικο μας αλλα με 420hp

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το παραζόρισα γιατί κοιτούσα πότε θα κοκκινίσει το νούμερο της ταχύτητας από το app του rf2 αλλά τελικά αυτό σήμαινε πως έμπαινα βαθιά στα κόκκινα και έμενα ως εκ τούτου πολύ ώρα εκεί. 

Κατά τα άλλα αν δεις κ από το ριπλευ δεν ζοριζόμουν στο τιμόνι ιδιαίτερα κ το εργαλείο πήγαινε ικανοποιητικά οπότε δεν έχω παράπονο για τη συμπεριφορά του.

Αλλά εγώ γενικώς προσαρμόζομαι και δεν τα καταλαβαίνω τόσο καλά αυτά που λέει ο ραπιντ που σίγουρα ξέρει τι να περιμένει από κάθε αυτοκίνητο. 

Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι ( οι μη γνωριζοντες) ;-) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, John@John said:

Μιας και που επεστρεψα και βλεπω οτι εχει γινει πολυ θεμα το Μ1,θα το τσεκαρω μηπως εχει γινει κανα μπερδεμα με τους φακελους,γιατι τετοια χοντρα πραγματα που λετε εμενα δεν μου'καμνε στις δοκιμες.

Mεχρι τωρα εχω βρει ενα λαθος.......ενα 0 παραπανω στην αντωση του Μ1 που παιζει ρολο στη συμπεριφορα.

Οποτε το βραδυ θα ανεβει νεο Μ1,ευχομαι να ειναι το σωστο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, John@John said:

Mεχρι τωρα εχω βρει ενα λαθος.......ενα 0 παραπανω στην αντωση του Μ1 που παιζει ρολο στη συμπεριφορα.

Οποτε το βραδυ θα ανεβει νεο Μ1,ευχομαι να ειναι το σωστο.

Αυτό μας γαμεί στο φρένο στρίψιμο, ναι ή όχι.. λέγε τώρα... λέγε...

Δες τώρα το βίντεο.. του ανάβει το κόκκινο στις 8250 και αλλάζει.. Εσένα που ανάβει το κόκκινο?

Δες ακόμα στο πρώτο, πώς από το μέσο και μετά της στροφής μόλις δίνει γκάζι ψαρεύει από την υποστροφή το αμάξι...

Anyway... τα λεμε νύχτα!!!

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, rapid_fast said:

Αυτό μας γαμεί στο φρένο στρίψιμο, ναι ή όχι.. λέγε τώρα... λέγε..

Αυτο το 0 παραπανω εμποδιζε να πατησει το Μ1 κατω

2 hours ago, rapid_fast said:

Δες τώρα το βίντεο.. του ανάβει το κόκκινο στις 8250 και αλλάζει.. Εσένα που ανάβει το κόκκινο?

9450

 

2 hours ago, rapid_fast said:

Δες ακόμα στο πρώτο, πώς από το μέσο και μετά της στροφής μόλις δίνει γκάζι ψαρεύει από την υποστροφή το αμάξι...

Αλλο το 260 που επρεπε να ηταν ο συντελεστης και αλλο το 2600 .Ειναι στον αερα το Μ1

2 hours ago, rapid_fast said:

Anyay... τα λεμε νύχτα!!!

:) Με τις υγειες σου

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, John@John said:

Αυτο το 0 παραπανω εμποδιζε να πατησει το Μ1 κατω

9450

 

Αλλο το 260 που επρεπε να ηταν ο συντελεστης και αλλο το 2600 .Ειναι στον αερα το Μ1

:) Με τις υγειες σου

Ναι ρε παικτουρα... δεν είμαι τρελός... δεν είμαι τρελός...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και που επεστρεψα και βλεπω οτι εχει γινει πολυ θεμα το Μ1,θα το τσεκαρω μηπως εχει γινει κανα μπερδεμα με τους φακελους,γιατι τετοια χοντρα πραγματα που λετε εμενα δεν μου'καμνε στις δοκιμες.
Ααααα και οσο για τα μοτερ επειδη ολα ακολουθουν το ιδιο συστημα ειμαι σιγουρος οτι τα παραζορισατε.
Δειτε πως αλλαζουν σε Μ1
[/url]  
 
Kaι ενας με σειριακα σαν το δικο μας αλλα με 420hp
 
 


Γιάννη @John@John τα onboard που έβαλες ειναι από το 2010 και μετα, πράγμα που κατευθείαν έχει κάνει αυτοκίνητα του 1980, να τα σέβονται και να τα οδηγούν ως ιστορικά!

Φαντάσου να βάλουν "κανίβαλους" για οδηγούς σε αυτοκίνητα ΠΟΛΥ περιορισμένης παραγωγής να αλλάζουν ταχύτητες καρφωτες και στους κοφτές...

Εν πασει περιπτώσει, ως παθών χαχαχαχα με το 131, παρακολουθώντας ΕΥΛΑΒΙΚΑ το στροφόμετρο ΚΑΙ την θερμοκρασία λαδιού και νερού, εχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η "ζημιά" δεν γίνεται τόσο όταν στροφάρεις στα κόκκινα, αλλα περισσότερο όταν κατεβάζεις άτσαλα στα κόκκινα, αν με καταλαβαίνεις.

Αδημονώ να τελειώσω τα ταξίδια, να αρχίσει η άδεια και να ΛΙΩΣΩ με δαύτα!!!
Καλά να περνάτε ΟΛΟΙ!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλοι συνοδηγοί και συναθλητές,

χτες οδηγήσαμε το καινούργιο M1 και είναι απόλαυση. Η συμπεριφορά είναι όπως θα έπρεπε να είναι από ένα τέτοιο αμάξι και πιστεύω αληθινά ότι είναι μια κατηγορία μόνο του για πρωτάθλημα !!!

Φανταστικό αυτοκίνητο, τα physics μετά από πολλές δοκιμές όπως πρέπει να είναι, για μένα μια από τις καλύτερες δουλειές του @John@John για να μην πω η καλύτερη. Μόνο όσοι το δοκιμάσουν θα καταλάβουν για τι αυτοκίνητο μιλάμε.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BMW M1/BMW CSL/BMW 2002 MEET AT SILVERSTONE GP

SERVER 2 IS UP

unintentional-irony-on-a-sign-at-silvers

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ

(ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BMW Μ5 Ε28)

Edited by John@John
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ρε μάγκες, τι Κ@ΥΛ@ ειναι αυτό το Μ1???

Ήμουν χθες σπίτι για λίγο και είχα σκοπό να δοκιμάσω την MC, αλλα κόλλησα με το εργαλείο και δεν έλεγα να σηκωθώ!!!

Μέχρι που σκέφτηκα να το παίξω άρρωστος για να κάτσω σπίτι να το λιώσω!!!

 

Γιάννη @John@John ΜΠΡΑΒΟ ρε φιλε, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

 

Ειναι ένα αυτοκίνητο που σου αφήνει ένα μόνιμο χαμόγελο, του μ@λ@κ@ η σαν να έχεις πάθει εγκεφαλικό χαχαχαχα και οδηγώντας το σταματάνε να σε ενδιαφέρουν χρόνοι, θέσεις, ανταγωνισμός κλπ...

Μόνο να το οδηγείς θελεις!!!

Φαντάσου να είχα και κανα σεταπ τι θα γινοτανε...

 

Και πάλι μπράβο!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το M1 όπως έχω πει (και για μια ακόμη φορά δεν εισακούστηκα) είναι ότι τελειότερο κυκλοφορεί σαν mod στο rF2 !!!

To feeling που σου δίνει αυτό το αυτοκίνητο είναι άλλη υπόθεση. Βέβαια έχω πει πολλάκις ότι το M1 σηκώνει δικό του πρωτάθλημα !!!

Link to comment
Share on other sites

@John@John Όσο το έτρεξα, το δούλεψα με Η και τρελάθηκα ρε φίλε!!!

Άμα φτιάξω και σετάπ, θα το παίρνω να κάνω καμιά 3-4 γύρους στην Nords για...ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ!!!

Τι έφτιαξες ρε π@υστη μου!!! Όπως λέει και θα συμφωνήσω μαζί του, ο @mad_dog παίζει να είναι το καλύτερο μοντ στο ρουφού!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

51 minutes ago, troffeo said:

@John@John Όσο το έτρεξα, το δούλεψα με Η και τρελάθηκα ρε φίλε!!!

Άμα φτιάξω και σετάπ, θα το παίρνω να κάνω καμιά 3-4 γύρους στην Nords για...ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ!!!

Τι έφτιαξες ρε π@υστη μου!!! Όπως λέει και θα συμφωνήσω μαζί του, ο @mad_dog παίζει να είναι το καλύτερο μοντ στο ρουφού!!!

O,τι έχει φτιάξει το θηρίο είναι πολύ καλό ,έχει αφιερώσει άπειρο χρόνο και προσπάθεια του αξίζουν τα εύσημα :shake2:

Edited by panosdimip
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...