Jump to content

BMW Summer Event 2017


mad_dog

Recommended Posts

Αυτό που σου είχα στείλει Δημήτρη δεν  ήταν σωστό δεν μπορούσα να βγάλω καθόλου χρόνο στο qualify οπότε αφιέρωσα όσο χρόνο είχα για να κάνω κάποιες αλλαγές που δεν ήταν πολύ μεγάλες αλλά το αυτοκίνητο άλλαξε κατά πολύ μου έβγαλε 1.33.8 με φουλ τεπόζιτο και μετά γύριζε άνετα στο 1.34.5 χωρίς πίεση  .

Το κυριότερο πέτυχα στο κοστάρισμα να με βάζει μέσα στη στροφή χωρίς καθόλου υποστροφή.

Ο Rapid έτρεχε με δικό του σετάπ .

 

Edited by panosdimip
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, marmagas said:

@rapid_fast,το M1 στο mod του John ειναι οπως ειπες υποστροφικο στην εισοδο,τρανταχτο παραδειγμα η προσπεραση που εφαγες απο spyder και εμου του ιδιου στην δεξια πριν το σικειν.Μην πεις οτι μας αφησες η το εχασες γιατι σε εβλεπα στον καθρεφτη,εκει παντα εφευγες εξω και εχανες χρονο.

Και οπως ειπε ο Αντρικος το πειραγμα στα αμορτισερ(rebound) αυτο το σκοπο ειχε,να μειωσει την υποστροφη στην εισοδο.

Μεσα στην στροφη και στην εξοδο εκει εχει πλακα το M1 να βρεις ισορροπια και τελικα να κανεις καλη εξοδο(κρισιμη πολυ στην Οσερτετοια).

 

Αν σφιξω λιγο ακομα στους συντελεστες της πισω αεροδυναμικης να δεις που θα γινει ακομη πιο πολυ υποστροφικο.Αν το θελετε το κανω :)

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, panosdimip said:

Αυτό που σου είχα στείλει Δημήτρη δεν  ήταν σωστό δεν μπορούσα να βγάλω καθόλου χρόνο στο qualify οπότε αφιέρωσα όσο χρόνο είχα για να κάνω κάποιες αλλαγές που δεν ήταν πολύ μεγάλες αλλά το αυτοκίνητο άλλαξε κατά πολύ μου έβγαλε 1.33.8 με φουλ τεπόζιτο και μετά γύριζε άνετα στο 1.34.5 χωρίς πίεση  .

Το κυριότερο πέτυχα στο κοστάρισμα να με βάζει μέσα στη στροφή χωρίς καθόλου υποστροφή.

Ο Rapid έτρεχε με δικό του σετάπ .

 

Αρα διορθωσες την ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ετσι?

 

@andre

 

Ολα αυτα περι υπο-υπερστροφης συμβαινουν για εναν απλο λογο.

Το default setup που ηρθε η M1 ειναι κουκουρουκου,ετσι John?

Καθενας ξεκινησε και πειραζε διαφορα με αποτελεσμα ο καθενας να διαβαζει υπο αλλος υπερστροφη.

Παντως το σεταπ του Πανου ηταν υποστροφικο και ηθελε λιγο μαλακωμα μπροστα.

Υπερστροφικο το κανατε εσεις Αντρεα και Ραπιντ.

Το γεγονος οτι ακουει τις αλλαγες στο σεταπ το αμαξι αυτο να κοιταμε!

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, John@John said:

SERVER 1 IS UP

Sachsenring GP v1.11             steam

 

PRACTICE:      20:00   (120')
QUALIFY RACE:22:00    (20')
RACE STARTS: 22:20    (60')

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟΥΣ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ EVENT ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΚΕΣ  (ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ??)

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΙΩΡΘΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΕΣΤΕ ΤΟ !!

 

Με τι αυτοκίνητο ???

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, panosdimip said:

Με τι αυτοκίνητο ???

Ή θα τρέξουμε όλοι με το M1 ή τρέχουμε με ότι θέλουμε.

Αλλά μετά θα έχουμε κατηγορίες, κάτι σαν multiclass (M1, CSL, 2002) και τα τρια είναι τελείως διαφορετικά μεταξύ τους.

Εγώ επιμένω για M1 όλοι. Αποφασίζουμε και τρέχουμε. Εγώ M1 θα πάρω άχρηστα σαλιγκάρια.

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ να σφίξει λίγο το πίσω μέρος του Μ1, εξάλλου τα κεντρομήχανα στο πίσω άξονα έχουν μεγάλο βαθμό πρόσφυσης γι'αυτό υποστρέφουν.

Το σεταπ του @mad_dog είναι πολύ καλό για qualify, για αγώνα έχω αμφιβολία γιατί μου έφαγε πολύ λάστιχο πίσω γι'αυτό τα 2-3 τετακέ.

Link to comment
Share on other sites

Από αύριο δοκιμές στο Σανσερινγκ ,εγώ λέω να μη σφίξει τίποτα αρκετά παιδεύτηκε ο κακομοίρης (η αλλιώς πάνω που βρήκα ένα σετάπ πας να μου το χαλάσεις? :P).

Tο μόνο που χρειάζεται σφίξιμο είναι οι βίδες μας γιατί έχουν λασκάρει αν κρίνω από τις δικές μου μερικές είναι και σκουριασμένες:D

Σε λίγο πάω για σουβλάκια στη θάλασσα σας αφήνω να ψήνεστε με τα σετάπια simσυντρόφια!

Θα ανεβάσω ριπλέι με τα κύματα να σκάνε στην αμμουδιά .:)

  • Like 3
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, mad_dog said:

 απλά έδειχνα γραμμές...

Ε τότε ρε φίλε σου αξίζει ένα δώρο 750.000

http://www.newsauto.gr/news/poso-kostizi-afti-i-sillektiki-bmw-m1/

 

8 hours ago, marmagas said:

Υπερστροφικο το κανατε εσεις Αντρεα και Ραπιντ.

Έχεις δίκιο σ'αυτό Jim.  Εγώ είχα πρώτη επαφή με το αμάξι προχθές και πήρα setup από spyder(που και αυτός δεν το είχε δουλέψει πολύ.) 

Στην προσπάθεια μου να μειώσω την υποστροφή στην είσοδο  δημιούργησα υπερστροφή στην έξοδο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, spyder said:

ο σεταπ του @mad_dog είναι πολύ καλό για qualify, για αγώνα έχω αμφιβολία γιατί μου έφαγε πολύ λάστιχο πίσω γι'αυτό τα 2-3 τετακέ.

Για αυτό άλλη φορά αγαπητέ μου φίλε @spyder setup με full καύσιμα να δούμε και πως πατάει και που πονάει το αγωνιστικό...

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, marmagas said:

Το default setup που ηρθε η M1 ειναι κουκουρουκου,ετσι John?

Παντα.

11 hours ago, panosdimip said:

Με τι αυτοκίνητο ???

Μετο ιδιο  πακετο των τριων αυτοκινητων.

 

9 hours ago, mad_dog said:

Ή θα τρέξουμε όλοι με το M1 ή τρέχουμε με ότι θέλουμε.

Απο οτι καταλαβα,αν βρεις το σωστο σετ-απ τους,ολα γυρναν τον ιδιο χρονο,οποτε λεω να τρεξουμε με οτι θελουμε.

 

4 hours ago, panosdimip said:

Από αύριο δοκιμές στο Σανσερινγκ ,εγώ λέω να μη σφίξει τίποτα

Αν χρειαστει το κανω,δεν ειναι προβλημα

 

4 hours ago, panosdimip said:

Σε λίγο πάω για σουβλάκια στη θάλασσα σας αφήνω να ψήνεστε με τα σετάπια simσυντρόφια!

Θα ανεβάσω ριπλέι με τα κύματα να σκάνε στην αμμουδιά .:)

:):) Ελπιζω να περασες καλα!!

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Υποστροφή...υπερστροφή...αν δεν νιώθετε μην το παίρνετε !!!
Har har har 


Καλά λέμε εχω χάσει επεισόδια ε???

"Εντοπίστηκε" χελωνα με μορφή σκύλου τρελού πάνω σε ράγες να οδηγεί BMW M1
Ο δε Φραντς Γιόζεφ Ποπ, αφού πρώτα έτρεξαν τα κόκαλα του, αποφάσισε να καταργήσει μετα από 100+ χρόνια αυτό το στρογγυλό πράγμα, το τιμόνι δλδ, που άλλοι κοινοί θνητοί χτυπιόντουσαν να νικήσουν την υπό-υπέρ στροφή, αφού για πρώτη φορά, ίσως και τελευταία, βρέθηκε πλάσμα στον πλανήτη γη που το κατάφερε!!!

Βέβαια μιλάμε για τον απόλυτο άρχοντα των δαχτυλιδιών, Ε συγνώμη των πιλότων ο οποίος δεν ειναι άλλος από τον γνωστό@mad_dog !!!

Τέλος σε μια σεμνή τελετή, συγκεντρώθηκαν όλοι οι απανταχού φυσικοί-αστροφυσικοί κλπ, οι οποίοι αφού έκαψαν τα διπλώματα του και λοιπούς τίτλους σπουδών, υποβλήθηκαν σε τεχνιτη αμνησία προκειμένου να ξεχάσουν ότι ήξεραν και να αναθεωρήσουν τους νόμους της φυσικής χαχαχαχαχα

Ρε μαντ, δεν έχει καμία θάλασσα η έστω πισίνα ρε φιλε εκεί κοντά να βρέξει λίγο το κεφαλάκι σου???

Και μετα ξυπνήσαμε...

Αχαχαχαχα




Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βασικη αρχη,για να ακουσει το αυτοκινητο τις ρυθμισεις διαφορικου,power-coast,στο power θελει γκαζι,στο coast ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΚΑΖΙ!!!

Εσυ περιμενες rotation λογω διαφορικου και στην ουσια διαφορετικης ταχυτητας τροχων κινησης αλλα εκει ραπιντ ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΓΚΑΖΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.

Με το παραμικρο γκαζι παμε σε power ρυθμισεις,χανεις το γλυκο rotation του αμαξιου και εχεις υποστροφη οπως ακριβως εσυ!

Το συγκεκριμενο φαινομενο κανει μπαμ στο Interlagos στις κλειστες δεξιες+αριστερες,εκει αφηνεις τελειως γκαζι και γυρναει γλυκα το αμαξι,αν βιαστεις και πατησεις γκαζι βγαινεις εξω και το κυριοτερο χανεις χρονο.

Στην συγκεκριμενη στροφη που λες,στην γρηγορη αριστερη εγω εμπαινα με γκαζι ενω στην επομενη αριστερη χωρις.

Οι χρονοι σου δειχνουν οτι εχανες χρονο εκει που σε περασα.

Κατι τρελο εκανες παλι στο σεταπ,ξανακοιτα το!

Παλι εσπασες την αεροτομη?

Edited by marmagas
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, panosdimip said:

Αφήστε τα μίση και πιάστε το τιμόνι το βράδυ θέλω χρόνους στο Σαξερινγκ με το καινούργιο m1 να είστε όλοι εκεί ,ναι εσείς οι 3-4  σε σας μιλάω .

22:30 ΟΛΟΙ  @andre@spyder@mad_dog@marmagas@troffeo@rapid_fast@Antonis14ΜΈΣΑ..

SPECIAL GUEST STAR    >>>>>>>>>>:h0212:RAPID FAST 

 

@John@John φρόντισε να χεις έτοιμο το m1 γιατί κινδυνεύεις με απόλυση..

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, panosdimip said:

22:30 ΟΛΟΙ  @andre@spyder@mad_dog@marmagas@troffeo@rapid_fast@Antonis14ΜΈΣΑ..

SPECIAL GUEST STAR    >>>>>>>>>>:h0212:RAPID FAST 

 

@John@John φρόντισε να χεις έτοιμο το m1 γιατί κινδυνεύεις με απόλυση..

Θα είμαι μέσα ελεεινά και τρισάθλια σαλιγκάρια !!!

Link to comment
Share on other sites

e3068f740e5823b62b2b45d0e084bfbf560b6521

1988 BMW 535i B35 SWAP ALPINA B9 INSPIRED

ASSEMBLED AND TUNNED SERIAL NO: 012 BY MANOFIED RACING LLC.

 

ENGINE:

B35 SWAP. nbsp;3. 5LTR. 460bhp  BLUE PRINTED AND BALLANCED.

10. 3. 1 COMPRESSION WITH ROSSY PISTONS.

H-BEAM RODS WITH ARP HARDWARE.

PORT AND POLISHED HEAD.

STAINLESS STEEL VALVES.

TITENIUM RETAINERS.

ISKI DUAL VALVE SPRINGS WITH 292 CAM.

 

DRIVETRAIN:

5-SPEED TRANSMISSION.

or 6-SPEED SEQUENTIAL

ALUMINUM FLY WHEEL.

RACE CLUTCH KIT.

ZF LIMITED-SLIP-DIFFERENTIAL.

 

SUSPENSION:

MANOFIED CORSA ADJUSTABLE CAMBER AND FIXED CASTER PLATES ( FRONT ).

MANOFIED CUSTOM BUILT FRONT COIL OVERS.

MANOFIED CUSTOM BUILT REAR ADJUSTABLE COIL OVERS AND BILLET TOP PLATES.

FRONT SPRINGS RATE IS 525#

REAR SPRINGS RATE IS 325#

ADJUSTABLE REAR TOE KIT.

ADJUSTABLE REAR CAMBER KIT.

ALL URETHANE BUSHINGS.

25mm. FRONT AND 19mm. REAR SWAY BARS.

 

WHEELS:

ALPINA 17 X 8. 5'S IN FRONT.

ALPINA 17 X 9. 5'S IN REAR.

235-40-17'S FRONT TIRE SIZE.

255-40-17'S REAR TIRE SIZE.

 

*Αυτα βρηκα αν παρελειψα κατι,συμπληρωσε!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, John@John said:

e3068f740e5823b62b2b45d0e084bfbf560b6521

1988 BMW 535i B35 SWAP ALPINA B9 INSPIRED

ASSEMBLED AND TUNNED SERIAL NO: 012 BY MANOFIED RACING LLC.

 

ENGINE:

B35 SWAP. nbsp;3. 5LTR. 460bhp  BLUE PRINTED AND BALLANCED.

10. 3. 1 COMPRESSION WITH ROSSY PISTONS.

H-BEAM RODS WITH ARP HARDWARE.

PORT AND POLISHED HEAD.

STAINLESS STEEL VALVES.

TITENIUM RETAINERS.

ISKI DUAL VALVE SPRINGS WITH 292 CAM.

 

DRIVETRAIN:

5-SPEED TRANSMISSION.

or 6-SPEED SEQUENTIAL

ALUMINUM FLY WHEEL.

RACE CLUTCH KIT.

ZF LIMITED-SLIP-DIFFERENTIAL.

 

SUSPENSION:

MANOFIED CORSA ADJUSTABLE CAMBER AND FIXED CASTER PLATES ( FRONT ).

MANOFIED CUSTOM BUILT FRONT COIL OVERS.

MANOFIED CUSTOM BUILT REAR ADJUSTABLE COIL OVERS AND BILLET TOP PLATES.

FRONT SPRINGS RATE IS 525#

REAR SPRINGS RATE IS 325#

ADJUSTABLE REAR TOE KIT.

ADJUSTABLE REAR CAMBER KIT.

ALL URETHANE BUSHINGS.

25mm. FRONT AND 19mm. REAR SWAY BARS.

 

WHEELS:

ALPINA 17 X 8. 5'S IN FRONT.

ALPINA 17 X 9. 5'S IN REAR.

235-40-17'S FRONT TIRE SIZE.

255-40-17'S REAR TIRE SIZE.

 

*Αυτα βρηκα αν παρελειψα κατι,συμπληρωσε!

Δε χρειάζεται!!! είναι τέλειο... και μόνο που το κοιτάω.... !!! είναι έρωτας!!!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, mad_dog said:

Ξέχασα να σας πω ότι το M1 είναι μόνο για μένα και με αυτό θα κατέβω στον αγώνα του πρωταθλήματος τον Σεπτέμβρη...



Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk
 

Επειδή αλλάζεις αμάξι αλλά είναι απ'τον ίδιο κατασκευαστή ίσως δεν πρέπει να σου αφαιρεθούν όλοι οι βαθμοί ;)

Το βράδυ θα δοκιμάσεις το νέο Μ1 θα σου αρέσει πολύ :t2018: Εχετε αδικήσει το CSL είναι πάρα πολύ καλό, δοκιμάστε το σήμερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...