panosdimip Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 (edited) Αυτό που σου είχα στείλει Δημήτρη δεν ήταν σωστό δεν μπορούσα να βγάλω καθόλου χρόνο στο qualify οπότε αφιέρωσα όσο χρόνο είχα για να κάνω κάποιες αλλαγές που δεν ήταν πολύ μεγάλες αλλά το αυτοκίνητο άλλαξε κατά πολύ μου έβγαλε 1.33.8 με φουλ τεπόζιτο και μετά γύριζε άνετα στο 1.34.5 χωρίς πίεση . Το κυριότερο πέτυχα στο κοστάρισμα να με βάζει μέσα στη στροφή χωρίς καθόλου υποστροφή. Ο Rapid έτρεχε με δικό του σετάπ . Edited August 2, 2017 by panosdimip 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 10 minutes ago, marmagas said: @rapid_fast,το M1 στο mod του John ειναι οπως ειπες υποστροφικο στην εισοδο,τρανταχτο παραδειγμα η προσπεραση που εφαγες απο spyder και εμου του ιδιου στην δεξια πριν το σικειν.Μην πεις οτι μας αφησες η το εχασες γιατι σε εβλεπα στον καθρεφτη,εκει παντα εφευγες εξω και εχανες χρονο. Και οπως ειπε ο Αντρικος το πειραγμα στα αμορτισερ(rebound) αυτο το σκοπο ειχε,να μειωσει την υποστροφη στην εισοδο. Μεσα στην στροφη και στην εξοδο εκει εχει πλακα το M1 να βρεις ισορροπια και τελικα να κανεις καλη εξοδο(κρισιμη πολυ στην Οσερτετοια). Αν σφιξω λιγο ακομα στους συντελεστες της πισω αεροδυναμικης να δεις που θα γινει ακομη πιο πολυ υποστροφικο.Αν το θελετε το κανω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 23 minutes ago, panosdimip said: Αυτό που σου είχα στείλει Δημήτρη δεν ήταν σωστό δεν μπορούσα να βγάλω καθόλου χρόνο στο qualify οπότε αφιέρωσα όσο χρόνο είχα για να κάνω κάποιες αλλαγές που δεν ήταν πολύ μεγάλες αλλά το αυτοκίνητο άλλαξε κατά πολύ μου έβγαλε 1.33.8 με φουλ τεπόζιτο και μετά γύριζε άνετα στο 1.34.5 χωρίς πίεση . Το κυριότερο πέτυχα στο κοστάρισμα να με βάζει μέσα στη στροφή χωρίς καθόλου υποστροφή. Ο Rapid έτρεχε με δικό του σετάπ . Αρα διορθωσες την ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ετσι? @andre Ολα αυτα περι υπο-υπερστροφης συμβαινουν για εναν απλο λογο. Το default setup που ηρθε η M1 ειναι κουκουρουκου,ετσι John? Καθενας ξεκινησε και πειραζε διαφορα με αποτελεσμα ο καθενας να διαβαζει υπο αλλος υπερστροφη. Παντως το σεταπ του Πανου ηταν υποστροφικο και ηθελε λιγο μαλακωμα μπροστα. Υπερστροφικο το κανατε εσεις Αντρεα και Ραπιντ. Το γεγονος οτι ακουει τις αλλαγες στο σεταπ το αμαξι αυτο να κοιταμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimip Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 12 hours ago, John@John said: SERVER 1 IS UP Sachsenring GP v1.11 steam PRACTICE: 20:00 (120') QUALIFY RACE:22:00 (20') RACE STARTS: 22:20 (60') ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟΥΣ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ EVENT ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΚΕΣ (ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ??) ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΙΩΡΘΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΕΣΤΕ ΤΟ !! Με τι αυτοκίνητο ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 2, 2017 Author Report Share Posted August 2, 2017 (edited) 2 hours ago, panosdimip said: Με τι αυτοκίνητο ??? Ή θα τρέξουμε όλοι με το M1 ή τρέχουμε με ότι θέλουμε. Αλλά μετά θα έχουμε κατηγορίες, κάτι σαν multiclass (M1, CSL, 2002) και τα τρια είναι τελείως διαφορετικά μεταξύ τους. Εγώ επιμένω για M1 όλοι. Αποφασίζουμε και τρέχουμε. Εγώ M1 θα πάρω άχρηστα σαλιγκάρια. Edited August 2, 2017 by mad_dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 Συμφωνώ να σφίξει λίγο το πίσω μέρος του Μ1, εξάλλου τα κεντρομήχανα στο πίσω άξονα έχουν μεγάλο βαθμό πρόσφυσης γι'αυτό υποστρέφουν. Το σεταπ του @mad_dog είναι πολύ καλό για qualify, για αγώνα έχω αμφιβολία γιατί μου έφαγε πολύ λάστιχο πίσω γι'αυτό τα 2-3 τετακέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimip Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 Από αύριο δοκιμές στο Σανσερινγκ ,εγώ λέω να μη σφίξει τίποτα αρκετά παιδεύτηκε ο κακομοίρης (η αλλιώς πάνω που βρήκα ένα σετάπ πας να μου το χαλάσεις? ). Tο μόνο που χρειάζεται σφίξιμο είναι οι βίδες μας γιατί έχουν λασκάρει αν κρίνω από τις δικές μου μερικές είναι και σκουριασμένες Σε λίγο πάω για σουβλάκια στη θάλασσα σας αφήνω να ψήνεστε με τα σετάπια simσυντρόφια! Θα ανεβάσω ριπλέι με τα κύματα να σκάνε στην αμμουδιά . 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 12 hours ago, mad_dog said: απλά έδειχνα γραμμές... Ε τότε ρε φίλε σου αξίζει ένα δώρο 750.000 http://www.newsauto.gr/news/poso-kostizi-afti-i-sillektiki-bmw-m1/ 8 hours ago, marmagas said: Υπερστροφικο το κανατε εσεις Αντρεα και Ραπιντ. Έχεις δίκιο σ'αυτό Jim. Εγώ είχα πρώτη επαφή με το αμάξι προχθές και πήρα setup από spyder(που και αυτός δεν το είχε δουλέψει πολύ.) Στην προσπάθεια μου να μειώσω την υποστροφή στην είσοδο δημιούργησα υπερστροφή στην έξοδο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 2, 2017 Author Report Share Posted August 2, 2017 Υποστροφή...υπερστροφή...αν δεν νιώθετε μην το παίρνετε !!! Har har har 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 2, 2017 Author Report Share Posted August 2, 2017 5 hours ago, spyder said: ο σεταπ του @mad_dog είναι πολύ καλό για qualify, για αγώνα έχω αμφιβολία γιατί μου έφαγε πολύ λάστιχο πίσω γι'αυτό τα 2-3 τετακέ. Για αυτό άλλη φορά αγαπητέ μου φίλε @spyder setup με full καύσιμα να δούμε και πως πατάει και που πονάει το αγωνιστικό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 12 hours ago, marmagas said: Το default setup που ηρθε η M1 ειναι κουκουρουκου,ετσι John? Παντα. 11 hours ago, panosdimip said: Με τι αυτοκίνητο ??? Μετο ιδιο πακετο των τριων αυτοκινητων. 9 hours ago, mad_dog said: Ή θα τρέξουμε όλοι με το M1 ή τρέχουμε με ότι θέλουμε. Απο οτι καταλαβα,αν βρεις το σωστο σετ-απ τους,ολα γυρναν τον ιδιο χρονο,οποτε λεω να τρεξουμε με οτι θελουμε. 4 hours ago, panosdimip said: Από αύριο δοκιμές στο Σανσερινγκ ,εγώ λέω να μη σφίξει τίποτα Αν χρειαστει το κανω,δεν ειναι προβλημα 4 hours ago, panosdimip said: Σε λίγο πάω για σουβλάκια στη θάλασσα σας αφήνω να ψήνεστε με τα σετάπια simσυντρόφια! Θα ανεβάσω ριπλέι με τα κύματα να σκάνε στην αμμουδιά . Ελπιζω να περασες καλα!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Υποστροφή...υπερστροφή...αν δεν νιώθετε μην το παίρνετε !!! Har har har Καλά λέμε εχω χάσει επεισόδια ε???"Εντοπίστηκε" χελωνα με μορφή σκύλου τρελού πάνω σε ράγες να οδηγεί BMW M1Ο δε Φραντς Γιόζεφ Ποπ, αφού πρώτα έτρεξαν τα κόκαλα του, αποφάσισε να καταργήσει μετα από 100+ χρόνια αυτό το στρογγυλό πράγμα, το τιμόνι δλδ, που άλλοι κοινοί θνητοί χτυπιόντουσαν να νικήσουν την υπό-υπέρ στροφή, αφού για πρώτη φορά, ίσως και τελευταία, βρέθηκε πλάσμα στον πλανήτη γη που το κατάφερε!!!Βέβαια μιλάμε για τον απόλυτο άρχοντα των δαχτυλιδιών, Ε συγνώμη των πιλότων ο οποίος δεν ειναι άλλος από τον γνωστό@mad_dog !!!Τέλος σε μια σεμνή τελετή, συγκεντρώθηκαν όλοι οι απανταχού φυσικοί-αστροφυσικοί κλπ, οι οποίοι αφού έκαψαν τα διπλώματα του και λοιπούς τίτλους σπουδών, υποβλήθηκαν σε τεχνιτη αμνησία προκειμένου να ξεχάσουν ότι ήξεραν και να αναθεωρήσουν τους νόμους της φυσικής χαχαχαχαχαΡε μαντ, δεν έχει καμία θάλασσα η έστω πισίνα ρε φιλε εκεί κοντά να βρέξει λίγο το κεφαλάκι σου???Και μετα ξυπνήσαμε...ΑχαχαχαχαSent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 (edited) Βασικη αρχη,για να ακουσει το αυτοκινητο τις ρυθμισεις διαφορικου,power-coast,στο power θελει γκαζι,στο coast ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΚΑΖΙ!!! Εσυ περιμενες rotation λογω διαφορικου και στην ουσια διαφορετικης ταχυτητας τροχων κινησης αλλα εκει ραπιντ ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΓΚΑΖΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. Με το παραμικρο γκαζι παμε σε power ρυθμισεις,χανεις το γλυκο rotation του αμαξιου και εχεις υποστροφη οπως ακριβως εσυ! Το συγκεκριμενο φαινομενο κανει μπαμ στο Interlagos στις κλειστες δεξιες+αριστερες,εκει αφηνεις τελειως γκαζι και γυρναει γλυκα το αμαξι,αν βιαστεις και πατησεις γκαζι βγαινεις εξω και το κυριοτερο χανεις χρονο. Στην συγκεκριμενη στροφη που λες,στην γρηγορη αριστερη εγω εμπαινα με γκαζι ενω στην επομενη αριστερη χωρις. Οι χρονοι σου δειχνουν οτι εχανες χρονο εκει που σε περασα. Κατι τρελο εκανες παλι στο σεταπ,ξανακοιτα το! Παλι εσπασες την αεροτομη? Edited August 3, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Ειχα ποστάρει ολοκληρο κατεβατό... που πήγε ρε?? Ου τη λογοκρισίας σας μεσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Εδώ είναι: BMW M1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Οτι να'ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimip Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Αφήστε τα μίση και πιάστε το τιμόνι το βράδυ θέλω χρόνους στο Σαξερινγκ με το καινούργιο m1 να είστε όλοι εκεί ,ναι εσείς οι 3-4 σε σας μιλάω . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimip Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 12 minutes ago, panosdimip said: Αφήστε τα μίση και πιάστε το τιμόνι το βράδυ θέλω χρόνους στο Σαξερινγκ με το καινούργιο m1 να είστε όλοι εκεί ,ναι εσείς οι 3-4 σε σας μιλάω . 22:30 ΟΛΟΙ @andre@spyder@mad_dog@marmagas@troffeo@rapid_fast@Antonis14ΜΈΣΑ.. SPECIAL GUEST STAR >>>>>>>>>>RAPID FAST @John@John φρόντισε να χεις έτοιμο το m1 γιατί κινδυνεύεις με απόλυση.. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Το Σαββατο τιμονι... και πρακτις Howston Dissenter@Brianza!!! Να περασετε καλα,καψτε λαστιχο ΟΧΙ ΜΟΤΕΡ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 3, 2017 Author Report Share Posted August 3, 2017 54 minutes ago, panosdimip said: 22:30 ΟΛΟΙ @andre@spyder@mad_dog@marmagas@troffeo@rapid_fast@Antonis14ΜΈΣΑ.. SPECIAL GUEST STAR >>>>>>>>>>RAPID FAST @John@John φρόντισε να χεις έτοιμο το m1 γιατί κινδυνεύεις με απόλυση.. Θα είμαι μέσα ελεεινά και τρισάθλια σαλιγκάρια !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John@John Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 1988 BMW 535i B35 SWAP ALPINA B9 INSPIRED ASSEMBLED AND TUNNED SERIAL NO: 012 BY MANOFIED RACING LLC. ENGINE: B35 SWAP. nbsp;3. 5LTR. 460bhp BLUE PRINTED AND BALLANCED. 10. 3. 1 COMPRESSION WITH ROSSY PISTONS. H-BEAM RODS WITH ARP HARDWARE. PORT AND POLISHED HEAD. STAINLESS STEEL VALVES. TITENIUM RETAINERS. ISKI DUAL VALVE SPRINGS WITH 292 CAM. DRIVETRAIN: 5-SPEED TRANSMISSION. or 6-SPEED SEQUENTIAL ALUMINUM FLY WHEEL. RACE CLUTCH KIT. ZF LIMITED-SLIP-DIFFERENTIAL. SUSPENSION: MANOFIED CORSA ADJUSTABLE CAMBER AND FIXED CASTER PLATES ( FRONT ). MANOFIED CUSTOM BUILT FRONT COIL OVERS. MANOFIED CUSTOM BUILT REAR ADJUSTABLE COIL OVERS AND BILLET TOP PLATES. FRONT SPRINGS RATE IS 525# REAR SPRINGS RATE IS 325# ADJUSTABLE REAR TOE KIT. ADJUSTABLE REAR CAMBER KIT. ALL URETHANE BUSHINGS. 25mm. FRONT AND 19mm. REAR SWAY BARS. WHEELS: ALPINA 17 X 8. 5'S IN FRONT. ALPINA 17 X 9. 5'S IN REAR. 235-40-17'S FRONT TIRE SIZE. 255-40-17'S REAR TIRE SIZE. *Αυτα βρηκα αν παρελειψα κατι,συμπληρωσε! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimip Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 Ωωωω δωράκι για τον @rapid_fast? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted August 4, 2017 Author Report Share Posted August 4, 2017 Ξέχασα να σας πω ότι το M1 είναι μόνο για μένα και με αυτό θα κατέβω στον αγώνα του πρωταθλήματος τον Σεπτέμβρη...Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 6 hours ago, John@John said: 1988 BMW 535i B35 SWAP ALPINA B9 INSPIRED ASSEMBLED AND TUNNED SERIAL NO: 012 BY MANOFIED RACING LLC. ENGINE: B35 SWAP. nbsp;3. 5LTR. 460bhp BLUE PRINTED AND BALLANCED. 10. 3. 1 COMPRESSION WITH ROSSY PISTONS. H-BEAM RODS WITH ARP HARDWARE. PORT AND POLISHED HEAD. STAINLESS STEEL VALVES. TITENIUM RETAINERS. ISKI DUAL VALVE SPRINGS WITH 292 CAM. DRIVETRAIN: 5-SPEED TRANSMISSION. or 6-SPEED SEQUENTIAL ALUMINUM FLY WHEEL. RACE CLUTCH KIT. ZF LIMITED-SLIP-DIFFERENTIAL. SUSPENSION: MANOFIED CORSA ADJUSTABLE CAMBER AND FIXED CASTER PLATES ( FRONT ). MANOFIED CUSTOM BUILT FRONT COIL OVERS. MANOFIED CUSTOM BUILT REAR ADJUSTABLE COIL OVERS AND BILLET TOP PLATES. FRONT SPRINGS RATE IS 525# REAR SPRINGS RATE IS 325# ADJUSTABLE REAR TOE KIT. ADJUSTABLE REAR CAMBER KIT. ALL URETHANE BUSHINGS. 25mm. FRONT AND 19mm. REAR SWAY BARS. WHEELS: ALPINA 17 X 8. 5'S IN FRONT. ALPINA 17 X 9. 5'S IN REAR. 235-40-17'S FRONT TIRE SIZE. 255-40-17'S REAR TIRE SIZE. *Αυτα βρηκα αν παρελειψα κατι,συμπληρωσε! Δε χρειάζεται!!! είναι τέλειο... και μόνο που το κοιτάω.... !!! είναι έρωτας!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 9 hours ago, mad_dog said: Ξέχασα να σας πω ότι το M1 είναι μόνο για μένα και με αυτό θα κατέβω στον αγώνα του πρωταθλήματος τον Σεπτέμβρη... Gesendet von meinem SM-G928F mit Tapatalk Επειδή αλλάζεις αμάξι αλλά είναι απ'τον ίδιο κατασκευαστή ίσως δεν πρέπει να σου αφαιρεθούν όλοι οι βαθμοί Το βράδυ θα δοκιμάσεις το νέο Μ1 θα σου αρέσει πολύ Εχετε αδικήσει το CSL είναι πάρα πολύ καλό, δοκιμάστε το σήμερα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.