Jump to content

BMW Summer Event 2017


mad_dog

Recommended Posts

@andre,

Driving an M1 with the wheel constantly squirming in your hands, trimming the car's attitude to an approaching corner with tiny movements of your foot soon becomes a natural state. In this regard, the BMW M1 is closer to a Caterham than a modern supercar. And it is breathtaking, sublime fun.

Δεν ξερω για τις εγκαταλειψεις σας τι ακριβως τις προκαλεσε 1.ολες οι αλλαγες ταχυτητων στα ...βαθια κοκκινα 2.γρηγορα κατεβασματα,τα οποια με αυτακια δινουν πλεονεκτημα αλλα εχουν μεγαλο ρισκο σπασιματος κιβωτιου.

Με Η και heel n toe προσεξα ειδικα στην πρωτη αριστερη οτι οταν εκανα γρηγορα(ατσαλα) τα κατεβασματα χωρις rev match οι θερμοκρασιες ανεβαιναν.

Οσοι παιζουν με αυτακια πρεπει λιγο να προσεχουν τα κατεβασματα ειδικα σε φουρκετες που παιζει και 1η.

Πολυ λιγο,δεκατακια,παιζει το σεταπ στην συγκεκριμενη πιστα.

Γραμμες σωστες και γρηγορα στο γκαζι(2 μεγαλες ευθειες) καθως και προσοχη στο γκαζι στις γρηγορες εναλλαγες αριστερα-δεξια(πολυ παιξιμο με ποδια,ειδικα το αριστερο παιζει συμπλεκτη και φρενο,δεν ξερω αν καταλαβατε παιζει πολυ γκαζι+φρενο ταυτοχρονα).

Αυστηρα τα ορια των cuts αλλα υπαρχουν κολωνακια,σημαιουλες κτλ που καλα ειναι να μην γκρεμιζονται!!!!

Το σικειν αν το επαιρνες στο οριο και εκανες καλο βγαλσιμο στην ευθεια εκανες καλο χρονο.

Τωρα για τα αλλα....

Δεν υπαρχει αυτο που καναμε χθες βραδυ...κατα τα αλλα δεν κανουμε restart,δεν μιλαμε στον αγωνα και τετοια.

Ο αγωνας τελειωνει ΜΟΝΟ με την γ@@@@@@η καρω σημαια,δεν υπαρχει αλλος λογος.

Οι εγκαταλειψεις ειναι στο παιχνιδι,τι να κανουμε?

Οσοι μενουν(>1) ΤΡΕΧΟΥΝ μεχρι το τελος οχι γεια σας αφου εφυγε η παρεα φευγω και εγω.

Ειπε χθες ο μαντ εγω τρεχω για την παρεα!Ωραια τοτε φτιαξτε τον σερβερ ετσι ωστε οταν γινονται καποιες εγκαταλειψεις να σταματαει ο αγωνας!

Ρε μαντ δεν υπηρχε κανενας λογος να σταματησουμε οι δυο μας,επρεπε να τερματισουμε.

Οταν λεμε αγωνας 1 ωρα δεν βαζουμε προυποθεσεις.Ας βαζαμε 30-45 λεπτα απο την αρχη.

Ζοχαδιαστηκα χθες το βραδυ.Απο την μια hardcore,κανονες,σεταπια και θεωρια και απο την αλλη escape to monitor,απαραδεκτον!

Ισως το χαλαρο του fun event και οχι πρωταθληματος αλλα ρε παιδια οχι μετα μιση ωρα αγωνα μεσα στο κατακαλοκαιρο να παραταμε τον αγωνα.

Μαλλον το εχω παρει πολυ σοβαρα ολο το σκηνικο και χαλιεμαι.Θα το γυρισω και σε "τρεχω για την παρεα",τι καθομαι και ιδρωνω σαν μακακας...

Και κατι αλλο,δεν τρεχεις για την παρεα μαντ,τρεχεις ΜΕ την παρεα και τρεχεις για ΣΕΝΑ να επιβεβαιωσεις τον εγωισμο σου!

Εκει χτυπαει το simracing,στον ανταγωνισμο,στην κοντρα,στο "ειμαι πιο γρηγορος,καλυτερος"

Ειμαστε ζωα ανταγωνιστικα και παπαντζες τυπου "δεν με νοιαζει,παιζω για την παρεα και οτι κατσει" δεν υπαρχει.

Λεφτα,χρονος,direct drive,πεταλια που ουτε κανονικα αυτοκινητα εχουν για καποιο λογο,ε?

Αυτα,ξετσατιστηκα τωρα ουφ!!!!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

To event δεν είναι πρωτάθλημα.

Το event έγινε για να γνωρίσουμε τα αυτοκίνητα αλλά και να μάθουμε τα όρια τους. Επίσης καλό είναι αν υπάρχουν εγκαταλείψεις να μην μιλάμε στο TS.

Aν δεν είχα TS θα έτρεχα κανονικά  (αφού δεν θα είχα καταλάβει ποιος εγκατέλειψε και γιατί) αλλά όταν η τροπή κουβέντας εν ώρα αγώνα είναι καφενείο, τότε και εγώ σταματώ να τρέχω. Ειδικά έτσι πως έγινε χτες θα ήταν υποτίμηση της νοημοσύνης μου να τρέξω παρακάτω και κάθετα στα αγωνιστικά πιστεύω μου.

Επαναλαμβάνω ότι στην διάρκεια του αγώνα δεν μιλάμε.

Αν ήταν πρωτάθλημα και είχε γίνει αυτό θα έπεφταν ποινές να είστε σίγουροι για αυτό.

@marmagas θα έχεις πολλές ευκαιρίες να αναμετρηθείς στην πίστα μαζί μου, μην νευριάζεις με αυτό, καλύτερα να νευριάζεις με άλλα θέματα.

Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλα τα τρισάθλια σαλιγκάρια.

edit: Mην ξανακούσω την λέξη restart όποιος και να είναι ο λόγος. Αν έχασες τον αγώνα σαν οδηγός, τέλος για σένα. Σεβόμαστε τους υπόλοιπους που θυσιάζουν χρόνο και διάθεση.

 

Edited by mad_dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η θέση μου είναι πως δεν υπάρχει λόγος να βαρύνουμε τη συζήτηση μπήκαμε με χίλια δυο προβλήματα ο καθένας ,εγώ κι ο Βήτας ακόμα δεν έχουμε εγκλιματιστεί ,το dx11 δεν δουλεύει με τα apps οπότε είμαστε λίγο μπερδεμένοι και στα τυφλά, ακόμα προσπαθούμε να θυμηθούμε κάποια πράγματα γύρω απ΄ το σετάπ και τα ελαστικά, ο χρόνος που διαθέτουμε καθώς και η όρεξη δεν είναι σε καλά επίπεδα ,χτες για να τρέξω μετά από 11 ώρες συνεχούς εργασίας χρειάστηκε να προσπαθήσω αρκετά και με την ψυχή στο στόμα .

Συμπέρασμα πάλι καλά που τρέξαμε ,είχαμε όλη την καλή διάθεση να προσπαθήσουμε ,μη το ακυρώνεις αυτό @marmagas άλλωστε έχεις την επιλογή να τρέχεις σε σοβαρά πρωταθλήματα .

Τώρα αν τα πήραμε λίγο στο κρανίο λόγω των προβλημάτων είτε του παιχνιδιού (πίστας) είτε λόγω του ότι μας διαφεύγουν ακόμα κάποιες λεπτομέρειες όσον αφορά τα αυτοκίνητα και τα feautures του παιχνιδιού συγχωρεμένοι νομίζω είμαστε.

Οπως είπε και ο mad άλλωστε ήταν event για γνωριμία με τα αυτοκίνητα .

Πάντως εσκέιπ του μόνιτορ κάναμε μόνο εφόσον δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο .

@mad_dog πολύ αργός μωρ αδερφάκι μου χτες πολύ αργός.

Mε εκτίμηση ο βασιλιάς του Οσερσλίεμπεν :P:)

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mad_dog said:

Mην ξανακούσω την λέξη restart όποιος και να είναι ο λόγος. Αν έχασες τον αγώνα σαν οδηγός, τέλος για σένα. Σεβόμαστε τους υπόλοιπους που θυσιάζουν χρόνο και διάθεση.

Βρε συ το restart ακριβώς αυτό το νόημα θα είχε να σεβαστουμε την προσπάθεια όλων αυτών που έμειναν τόσο άδοξα για τους λόγους που προανέφερα έξω από τον αγώνα (event γνωριμίας). 

Τι νόημα θα είχε αν συνεχίζατε να γνωρίζετε μόνο εσείς οι δύο τα αυτοκίνητα και όλοι εμείς οι υπόλοιποι να καθόμαστε να κοιτάμε ?

Τώρα για αγώνες πρωταθλήματος να μην κάνουμε ρισταρτ αν κι εκεί εγώ από τη στιγμή που εγκαταλείπει η συντριπτική πλειοψηφία θα το σκεφτόμουν να ισχύει αλλά μόνο για τους πρώτους 3-4 γύρους. 

Edited by panosdimip
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, panosdimip said:

Τώρα για αγώνες πρωταθλήματος να μην κάνουμε ρισταρτ αν κι εκεί εγώ από τη στιγμή που εγκαταλείπει η συντριπτική πλειοψηφία θα το σκεφτόμουν να ισχύει αλλά μόνο για τους πρώτους 3-4 γύρους. 

Υπάρχουν κανονισμοί στο πρωτάθλημα...

Ίσως είχατε επηρεαστεί και από το arcade Forzassetto...ελαστικά χωρίς φθορά, κινητήρας χωρίς φθορές...φρένα χωρίς θερμοκρασίες (αν τα φρένα είναι κρύα ή δεν έχουν την κατάλληλη θερμοκρασία δεν πιάνουν καλά)...θα μου πεις..μα τα έχει και το Forzassetto...τα έχει...τα έχει για εφέ για τα :lamsey:

Edited by mad_dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θά ήθελα πάρα πολύ να συμμετέχω  στό event  ,αλλά δυστυχώς  δέν τα κατάφερα  , διάβασα πάντως 

αρκετά  καλές εντυπώσεις  από όλους  σας σχεδόν  γιά τα αυτοκίνητα  καί είμαι πολύ ευχαριστημένος  γιαυτό.

Τό M1  είναι  πραγματικά  θηρίο  σέ όλους τούς τομείς  &  αρκετά δύσκολο  γιά να το πάς  οριακά ανταγωνιστικά.

Τό έχω κάνει βόλτα όταν πρωτοβγήκε αυτό & όχι βέβαια τώρα πού είναι & πειραγμένο από όσο ξέρω.

Μέ τήν 1η ευκαιρία  θέλω να δοκιμάσω & τα 3 αυτοκίνητα  καί είμαι σίγουρος  ότι  είναι  πολύ δυνατά!

Χαιρετισμούς  σέ  όλους !

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν..

Ας τα πώ και εγώ...

Το αυτοκίνητο είναι λάθος γενικότερα.. πλακατζίδικο ναι, αλλά δεν είναι σωστό στα Physics..

Ξεχνάμε οτι οδηγούσαμε Μ1, οδηγήσαμε ένα ωραίο και δύσκολο αυτοκινητάκι..

(είναι πραγματικά ωραίο όταν το συνηθίσεις λιγάκι..) 

Η κατανομή του βάρους πρέπει να είναι λάθος, ή ο πίσω άξονας δεν είναι σωστός, είναι περισσότερο υπερστροφικό απο όσο έπρεπε να είναι...

το συγκεκριμένο αμαξάκι πρέπει να ήταν υποστροφικό, ακόμα και στο πάτημα του γκαζιού μέσα στη στροφή..

Αυτό σέρνεται στην κυριολεξιά στο κοστάρισμα.. 

Παρά το ότι νόμιζα θα βγώ έξω απο οδηγικό λάθος, έμεινα χωρίς να μπορώ να καταλάβω γιατί... !!!

Στην αρχή νόμιζα έμεινα απο βενζίνα.. άλλωστε 3 γύρους πρίν, μου άνοιξε το πιτ μενού και με αποπροσανατόλισε..

Αντι να οδηγάω, έψαχνα να βρώ που είναι τα καύσιμα που έχει εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο..

Δεν κατάφερα να το βρώ..

Τελικά απο κάτι σαν φλόγες στο καπώ, κατάλαβα οτι έπαθε υπερθέρμανση..

Και ρωτάω.. με κάθε σεβασμό..

Είναι δυνατόν να είμαι με τέρμα ανοικτά ψυγεία και να πάθω υπερθέρμανση?

Το αμάξι όλο στα κόκκινα να πάς με πρώτη, δεν καιει μοτέρ όταν τα ψυγεία είναι ανοικτά..

Το γεγονός αυτό το θεωρώ απαράδεκτο, και ο προγραμματιστής πρέπει άμεσα να προβεί σε διορθωτική κίνηση..

Αλίμονο αν πηγαίναμε στα κόκκινα και εγκαταλείπαμε με ανοικτά ψυγεία... Αλίμονο..

Εγώ κατάλαβα τρέχουμε τελείως χαβαλέ, για να δοκιμάσουμε τα αυτοκίνητα.. δεν κατάλαβα οτι τρέχατε για τη νίκη..

Την επόμενη φορά την γ@@@σατε... αυτό σας λέω μόνο...

Αυτά... 

 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, rapid_fast said:

Το γεγονός αυτό το θεωρώ απαράδεκτο, και ο προγραμματιστής πρέπει άμεσα να προβεί σε διορθωτική κίνηση..

Αλίμονο αν πηγαίναμε στα κόκκινα και εγκαταλείπαμε με ανοικτά ψυγεία... Αλίμονο..

Eίναι δυνατόν να κάνεις τέτοιες ερωτήσεις ???

Είναι δυνατόν να είσαι στα κόκκινα συνέχεια μισή ώρα και να μην κάψεις κινητήρα ???

Προσοχή, μιλάμε για αγωνιστικό κινητήρα όχι για τρακτέρ.

 

Edited by mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Οι μηχανές καίγονται όταν ξεπερνάς το όριο στροφών μέγιστης ιπποδύναμης που είναι εδώ για κάθε αμάξι. Σου μετράει το παιχνίδι ένα σύνολο δευτερολέπτων πάνω απο αυτές τις στροφές π.χ. 120-240 και μετά βλέπεις τη φωτιά. Στο Corolla που τρέχω και έχει 9500 στροφές max hp εκεί αλλάζω ταχύτητα και δεν το έχω κάψει ακόμη.

Η κατανομή βάρους είναι σωστή 55 ή 56% πίσω αλλά τα Physics έχουν γίνει έτσι ώστε να κάνει ίδιους χρόνους με τα άλλα, αν γίνει λίγο πιο καλό ρίχνει σε όλα τα άλλα πάνω απο 3 δευτερόλεπτα, γι'αυτό λέω να γίνει άλλη κατηγορία για το Μ1 και CSL π.χ. Group B

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, rapid_fast said:

Εγώ κατάλαβα τρέχουμε τελείως χαβαλέ, για να δοκιμάσουμε τα αυτοκίνητα.. δεν κατάλαβα οτι τρέχατε για τη νίκη..

Την επόμενη φορά την γ@@@σατε... αυτό σας λέω μόνο...

Ηar har har

Kαι όπως είπε και ο @marmagas...

Quote

Driving an M1 with the wheel constantly squirming in your hands, trimming the car's attitude to an approaching corner with tiny movements of your foot soon becomes a natural state. In this regard, the BMW M1 is closer to a Caterham than a modern supercar. And it is breathtaking, sublime fun.

 

Edited by mad_dog
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

@mad_dog  @marmagas  @panosdimip  Στα παρατράγουδα του event η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. 

 

6 hours ago, panosdimip said:

Τώρα για αγώνες πρωταθλήματος να μην κάνουμε ρισταρτ ....

KEY RULES & REGULATIONS --   Restarts

Restart race (only for track races) may only when:

In the 1rst corner after starting procedure 3 or more cars involved in an accident.With less race continues normally.

Some “mechanical” issue wont allow driver(s) to start the race.All cars must start,unless permanent connection problem.

 

4 hours ago, Antonis14 said:

Θά ήθελα πάρα πολύ να συμμετέχω  στό event....

Έχουμε  τη Δευτέρα  7/8     Sachsenring GP v1.11  ( ή οτι άλλο προκύψει )

 

3 hours ago, rapid_fast said:

υπερστροφικό απο όσο έπρεπε να είναι...

 Αυτό το διόρθωσα σχετικά  σκληραίνοντας  τα front rebound . Και φυσικά tip για τα φρένα ήταν το 50/50 που το καλόπαιδο ο Φιλόθεος δε μας το είπε (πονηρέ).

 

3 hours ago, rapid_fast said:

άλλωστε 3 γύρους πρίν, μου άνοιξε το πιτ μενού και με αποπροσανατόλισε..

Το παιχνίδι δε μετράει σωστά την κατανάλωση. Μην το δίνεις ( δίνετε ) σημασία. Δυστυχώς ακόμα χρειάζεται το trackmap(DX9).

 

3 hours ago, rapid_fast said:

Τελικά απο κάτι σαν φλόγες στο καπώ....

TECHNICAL CAR SPECS          *Be aware that if you rev beyond the red line for a long time,this will reduce the engine's lifetime.

 

3 hours ago, mad_dog said:

Ηar har har

Άσε τα har har και φτιάξε το site.  Κάνουμε  quote και δεν φαίνεται τη κάναμε. Στην πρώτη σελίδα στο Forums δεν φαίνονται οι κύριοι τίτλοι.

Γέμισε χρωματάκια και έχασε την σοβαρότητα του. Εκθέτεις  την επαγγελματική μας υπόσταση.

** Α και να μην το ξεχάσω. Που πας ρε καραμήτρο με αυτό το γυρολόγιο;  Μου θες και Μ1...  :t2415:

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω να πω και εγω μερικα πραγματα και ας μην ετρεξα.

1) Τελικα το αυτοκινητο ειναι αργο ως προς τα αλλα 2?

2) Μερικα αναλυτικα spec απο το M1 για να μην γραφετε οτι να'ναι

Μοτερ M88/1 3.5 , L six-cylinder,twin-cam με συμπιεση 11,2:1, Power  460HP @ 9000  -  Torque 390Nm @ 7000 - redline at 9450 (μετα απο τις 9292,95 αρχιζει και τρωει χρονο απο τη ζωη του μοτερ,μετα τις 9584,5 το ποσοστο παραμεγαλωνει).

Rear mid-engine ,κατανομη βαρους 56% πισω-44% μπροστα οποτε και τα  φρενα πολυ πισω (απο 60-40% και κατω)

Ψηγειο - στανταρτ (δεν εχει βαθμιδες)

Το αυτοκινητο ηταν 4-5 sec πιο γρηγορο απο τα αλλα σε πιστα που τα αλλα βγαζουν 1,29,00 με 1,29,50 και με αρχικη τελικη 310χλμ , με καποιους τροπους επρεπε να το φερουμε στα ισα,τωρα οσο για υποστροφες-υπερστροφες υπευθηνα ειναι τα anti-roll bar (μπρος-πισω) που μειωσα τις τιμες εκκινησης και τα ποσοστα διαφορας και ετσι το Μ1 οταν τα λαστιχα ερχοταν σε θερμοκρασιες αγωνα εχασε την οποια υποστροφη ειχε απο το μεσο της στροφης και μετα.

Για να παει το Μ1 θελει να βρεις το set-up του σαν κεντρομηχανο που ειναι ,ειδικα υψος-αναρτησεις anti-roll και πολυ μεγαλο ρολο παιζουν να βρεις τα fast-slow bumb-rebound και camber.

Aν βρει καποιος αληθινο αγωνιστικο σεταπ απο Μ1 procar και το βαλει,θα καταλαβει για το τι διαφορες θα δει.

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

SERVER 1 IS UP

Sachsenring GP v1.11             steam

 

PRACTICE:      20:00   (120')
QUALIFY RACE:22:00    (20')
RACE STARTS: 22:20    (60')

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟΥΣ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ EVENT ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΚΕΣ  (ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ??)

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΙΩΡΘΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΕΣΤΕ ΤΟ !!

 

Edited by John@John
Link to comment
Share on other sites

Μέσα για Κυριακή με βολεύει σαφώς καλύτερα!  

Στη συγκεκριμένη πίστα δεν έχετε καμία τύχη απέναντι στον rapid, θα τρέξει στο σπίτι του.

Βέβαια ο βασιλιάς και αυτής της πίστας είμαι εγώ, σας το πα? 

Δεν σας το πα, ε λοιπόν σας το λέω τώρα :-P 

See you on Sunday remalia ths asfaltou!  

Link to comment
Share on other sites

Just now, mad_dog said:

Δεν θα σου απαντήσω εγώ, αλλά ο teammate μου...

Ρε αφού σε κάθε στροφή έβγαινα πίσω σου με 30-40 χιλιόμετρα παραπάνω στα δε γρήγορα εσακια σε καταπινα για πλάκα. Μόνο στην ευθεία πήγαινες καλύτερα. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, panosdimip said:

Δεν είχες καλό σεταπ στο m1 πιστεψέ με. 

Το καλύτερο σετάπι το έχω εγώ... Θα στο δώσω να κάνουμε το 1-2

8 hours ago, John@John said:

Εχω να πω και εγω μερικα πραγματα και ας μην ετρεξα.

1) Τελικα το αυτοκινητο ειναι αργο ως προς τα αλλα 2?

2) Μερικα αναλυτικα spec απο το M1 για να μην γραφετε οτι να'ναι

Μοτερ M88/1 3.5 , L six-cylinder,twin-cam με συμπιεση 11,2:1, Power  460HP @ 9000  -  Torque 390Nm @ 7000 - redline at 9450 (μετα απο τις 9292,95 αρχιζει και τρωει χρονο απο τη ζωη του μοτερ,μετα τις 9584,5 το ποσοστο παραμεγαλωνει).

Rear mid-engine ,κατανομη βαρους 56% πισω-44% μπροστα οποτε και τα  φρενα πολυ πισω (απο 60-40% και κατω)

Ψηγειο - στανταρτ (δεν εχει βαθμιδες)

Το αυτοκινητο ηταν 4-5 sec πιο γρηγορο απο τα αλλα σε πιστα που τα αλλα βγαζουν 1,29,00 με 1,29,50 και με αρχικη τελικη 310χλμ , με καποιους τροπους επρεπε να το φερουμε στα ισα,τωρα οσο για υποστροφες-υπερστροφες υπευθηνα ειναι τα anti-roll bar (μπρος-πισω) που μειωσα τις τιμες εκκινησης και τα ποσοστα διαφορας και ετσι το Μ1 οταν τα λαστιχα ερχοταν σε θερμοκρασιες αγωνα εχασε την οποια υποστροφη ειχε απο το μεσο της στροφης και μετα.

Για να παει το Μ1 θελει να βρεις το set-up του σαν κεντρομηχανο που ειναι ,ειδικα υψος-αναρτησεις anti-roll και πολυ μεγαλο ρολο παιζουν να βρεις τα fast-slow bumb-rebound και camber.

Aν βρει καποιος αληθινο αγωνιστικο σεταπ απο Μ1 procar και το βαλει,θα καταλαβει για το τι διαφορες θα δει.

 

 

 

 

 

 

Το ίδιο είναι σχεδον.. μάλλον λίγο πιο αργό απο την 2002 πρέπει να είναι...

Εχεις κοκκινη γραμμή στις 9500 και τρώει το μοτέρ απο τις 9200? γιατί?

Ακόμα και στα αυτοκινητάκια που σε αφήνει να ανεβάζεις το redline, με 10% περισσότερο δεν έχουν θέμα σε όλο τον αγώνα.. περίεργα πράγματα...

Θα τα πούμε στην πίστα!!!!!!!!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, panosdimip said:

Ρε αφού σε κάθε στροφή έβγαινα πίσω σου με 30-40 χιλιόμετρα παραπάνω στα δε γρήγορα εσακια σε καταπινα για πλάκα. Μόνο στην ευθεία πήγαινες καλύτερα. 

Eγώ άλλα θυμάμαι από το practice...ότι απλά δεν μπορούσες καν να πλησιάσεις.

Στον αγώνα με γύρισε και έκαψα τα ελαστικά για αυτό και νόμιζες ότι με έφτανες γιατί δεν είχα καθόλου πρόσφυση. 

Αλλά στο practice απλά με χάζευες...και φυσικά ζήλευες...

Har har har 

11 hours ago, andre said:

** Α και να μην το ξεχάσω. Που πας ρε καραμήτρο με αυτό το γυρολόγιο;  Μου θες και Μ1...  :t2415:

Αγαπητέ μου φίλε συνοδηγέ...

cdcs5xwe.jpg

Μετά που είχα την έξοδο (και έκαψα τα ελαστικά, δηλαδή δεν είχα καθόλου πρόσφυση) είχα χαμηλούς χρόνους...

Πριν την έξοδο όμως (μέχρι τον4ο γύρο) απλά έδειχνα γραμμές... όπως βλέπεις από τα στατιστικά...

Link to comment
Share on other sites

Πριν την έξοδο ήμουν κολλημένος πίσω σου και προσπαθούσα να σε περάσω ααααααν θυμάσαι ,αφού έφυγες από μπροστά μου κινητό εμπόδιο ξεχύθηκα μπροστά χαρ χαρ χαρ.

Ναι @rapid_fast ako ναι να με δώσεις το σετάπι της νίκης άντε έστω του βάθρου ,να δω πότε θα κάνουμε practice ,o mad έχει ξεκινήσει ήδη θα κατέβει με όλες του τις δυνάμεις θα χρησιμοποιήσει μεχρι και αθέμιτα μέσα για να μπορέσει να με περάσει υποψιάζομαι .

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, panosdimip said:

Πριν την έξοδο ήμουν κολλημένος πίσω σου και προσπαθούσα να σε περάσω ααααααν θυμάσαι ,αφού έφυγες από μπροστά μου κινητό εμπόδιο ξεχύθηκα μπροστά χαρ χαρ χαρ.

Eσύ ήσουν πίσω μου ???

Αρε και να το ήξερα...

1 hour ago, rapid_fast said:

Ακόμα και στα αυτοκινητάκια που σε αφήνει να ανεβάζεις το redline, με 10% περισσότερο δεν έχουν θέμα σε όλο τον αγώνα.. περίεργα πράγματα...

Eίπαμε άλλο τα αυτοκινητάκια άλλο τα αγωνιστικά...

Και την F1 αν την αφήσεις στο ρελαντί τον έκαψες τον κινητήρα...ενώ τα αυτοκινητάκια είναι μια χαρά...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@rapid_fast,το M1 στο mod του John ειναι οπως ειπες υποστροφικο στην εισοδο,τρανταχτο παραδειγμα η προσπεραση που εφαγες απο spyder και εμου του ιδιου στην δεξια πριν το σικειν.Μην πεις οτι μας αφησες η το εχασες γιατι σε εβλεπα στον καθρεφτη,εκει παντα εφευγες εξω και εχανες χρονο.

Και οπως ειπε ο Αντρικος το πειραγμα στα αμορτισερ(rebound) αυτο το σκοπο ειχε,να μειωσει την υποστροφη στην εισοδο.

Μεσα στην στροφη και στην εξοδο εκει εχει πλακα το M1 να βρεις ισορροπια και τελικα να κανεις καλη εξοδο(κρισιμη πολυ στην Οσερτετοια).

Συμβουλη,βαλτε dx9 και trackmap,πολυτιμο!!!Δεν νομιζω πριν καει το μοτερ σας να βλεπατε θερμοκρασιες?Η τις βλεπατε και δεν κανατε τιποτε?

Εσεις το καψατε με την οδηγηση σας το μοτερ,δεν φταει το μοντ η το ρουφου…

Δεν ξερω αν ειχες το σεταπ του Πανου η δικο σου αλλα ειχες πολυ υποστροφη,απο μπρος λαστιχα πως ησουν?

Για χαβαλε αγωνα παντως στο κουαλι και στο μισαωρο του αγωνα κιχ δεν ακουστηκε!!!

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mad_dog said:

Eίπαμε άλλο τα αυτοκινητάκια άλλο τα αγωνιστικά...

Και την F1 αν την αφήσεις στο ρελαντί τον έκαψες τον κινητήρα...ενώ τα αυτοκινητάκια είναι μια χαρά...

Οτι και προγραμμα να δουλεψεις απο τα 2 που γινοντε τα μοτερ στο ρφ2 ,αυτους τους συντελεστες τους βγαζει αυτοματα .

2 hours ago, rapid_fast said:

 

Ακόμα και στα αυτοκινητάκια που σε αφήνει να ανεβάζεις το redline, με 10% περισσότερο δεν έχουν θέμα σε όλο τον αγώνα.. περίεργα πράγματα...

Αμαν ρε @rapid_fast ωρες-ωρες κανεις σαν ασχετος. Το προγραμμα που δουλευω ειναι το ακρως αναλυτικο ,το μοτερ του Μ1 βγαζει μαμα 277hp και εμεις περνουμε 460hp ατμοσφαιρα.Λογικο ειναι να εχει και παρενεργειες και το προγραμμα το βγαζει ποιο 'ευαισθητο'.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    940
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...