Jump to content

Oulton Park - Race 3 [Hellenic]


Recommended Posts

Κάθομαι στην εκκίνηση με ψυχολογία mad max χαχαχα και μόλις σβήνουν τα φώτα καταλαβαίνω την μλκ που έκανα!

Ψυχολογία στα τάρταρα, αφού καταλαβαίνω ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι για να διορθώσω την μλκ μου και αφού συγκρατήθηκα ηρωικά να μην πατήσω esc, αρχίζω τον αγώνα.
Το σεταπ προφανώς λάθος, το αυτοκίνητο εκτός από τελική δεν έστριβε και γενικά δεν καθότανε να το οδηγήσεις και επιπλέον έτρωγε σαν τρελό τα λάστιχα.

Περίπου στην μέση, λίγο μετα, μπαίνω για πιτ στοπ όντας στην τελευταία θέση, με σκέψη να βαλω hard μπροστά και βενζίνη.
Μετα από 72' βγαίνω πάλι έξω, στη τελευταία θέση , αλλα καταλαβαίνω πτι τα hard λάστιχα μπροστά κάπως βοηθούσαν και διόρθωσαν τις λάθος αρχικές επιλογές μου και κυρίως δεν έτρωγαν τόσο πολυ το εμπρός αριστερό λάστιχο και παράλληλα οι θερμοκρασίες από τις διψήφιες 200αρες που έβλεπα, έπεσαν στους 80-100 υπό πίεση.

Ετσι άρχισα να πιέζω λίγο, τους καλύτερους χρόνους μου πρέπει να του έγραψα μόλις έφαγα γύρο (απ όλα ) από τον Γιάννη@spyder.

Η διαφορά μου όμως από την γνωστή "χρονοκαθυστέρηση" σημαντική (+20' τουλάχιστον) και όσο και να μάζευα (μάλλον πάνω από 0,5' στο γύρο) ο αγώνας τελείωνε.

Καμία 10αρια γύρους πριν τον τερματισμό πέρασα τον Δημήτρη@marmagas που καθυστερούσε στα πιτ κερδίζοντας μια θέση, αλλα 1 γύρο πριν την καρό σημαία, άρχισα να βλέπω από τον καθρέφτη μου καπνό από την εξάτμιση.

Προκειμένου να τερματίσω, άφησα εντελώς το γκάζι και ετσι έχασα την θέση που είχα πάρει, τερματίζοντας τελικά στην θέση που μου ανήκε σε αυτό τον αγώνα, δηλαδή στην τελευταία...

Πολλά μπράβο σε όλους και ιδιαίτερα σε αυτούς που τερμάτισαν στην τριάδα!
Φοβερός αγώνας!


ΥΓ. Κάτι θα πρέπει να κάνω με την φθορά των ελαστικών μου εμπρός, γιατί δεν ειναι κατάσταση αυτή!!!
Από ότι τσεκάρω, όλα μάλλον σωστά τα εχω βάλει στο σεταπ και δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλο φταίει!

ΥΓ2 Το αυτοκίνητο μου (ειναι φοβερό!) έσπασε από δικιά μου μλκ και όχι από κάποιο bug του μοντ!!!
Μαλος κανα 2 άτσαλες δευτερες σε κατεβάσματα στην τελευταία δεξιά φουρκέτα πριν τον τερματισμό, θα πρέπει να ευθύνονται για το σπάσιμο του μοτέρ μου


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησα με 55 λίτρα (και 55 για pit stop).

Δεν έκανα καθόλου καλό quali και ξεκίνησα τελευταίος. Στην εκκίνηση κέρδισα μια θέση. Ακολουθούσα την σειρά αλλά τελικά το συντηρητικό οδήγημα και δεν προσφέρει θέαμα και δεν δίνει θέσεις. Είχα μια μάχη με τον @John@John κατά τα άλλα όχι σπουδαία πράματα. Δεν θα μπω στην διαδικασία των διακιολογίων ότι δεν είχα χρόνο για προπόνηση, αυτός που κάνει προπόνση φαίνεται. Εδώ τουλάχιστον είναι αδιανόητο να κατέβεις σε αγώνα χωρίς προπόνηση και να χτυπήσεις θέσεις.

 

Μπράβο σε όλα τα παιδιά @spyder, @stauros gr, @andre, @John@John, @marmagas, @troffeo πολύ καλός αγώνας χωρίς απρόοπτα.

7 hours ago, troffeo said:

ΥΓ. Κάτι θα πρέπει να κάνω με την φθορά των ελαστικών μου εμπρός, γιατί δεν ειναι κατάσταση αυτή!!!
Από ότι τσεκάρω, όλα μάλλον σωστά τα εχω βάλει στο σεταπ και δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλο φταίει!

Mήπως είναι ζόρικα σπορ αυτά για σένα ή μήπως δεν νιώθεις ???

Edited by mad_dog
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, andre said:

Πήγε να γίνει  colpo-grosso στα pit στη μάχη με @spyder. Μπαίνουμε μαζί με τη διαφορά να είναι στα 5". Ο Γιάννης βάζει 35L,  εγώ ρισκάροντας βάζω 30L.

Βγαίνουμε μαζί, με τον Γιάννη να είναι ένα βήμα μπροστά. Το ρίσκο έκανε δουλειά (στο τέλος χαλάρωσα,τελείωσα με ένα λίτρο) αλλά έπρεπε να βγω μπροστά.

*** Γιάννη στο replay φαίνεται όταν βγαίνουμε από τα pit, οτι σε κάποια φάση πιάνουμε και οι δυο το όριο των 65km/h.

      Professional  Καταστάσεις. 

Ο αγώνας παίχτηκε στο πιτ-στοπ με τον @andre είχα σεταριστεί για 40L και το άλλαξα στα 35L δύο γύρους πριν το πιτ-στοπ, παραλίγο να ξεπεράσουμε τα 65km/h στην έξοδο και γλυτώσαμε το πέναλτυ στο παρατρίχα! Είδα ότι είχα 99.66% σταθερότητα στο ρυθμό οδήγησης, μιλάμε έγινα ρομπότ :D

Τη πίστα ειδικά την international με το σικειν την έχουμε λιώσει οι 3 πρώτοι μιας και είναι η πίστα εξέλιξης των αυτοκινήτων. Παρατηρήστε στο βιντεο στη μεγάλη ευθεία τη κίνηση των αυτοκινήτων στο πάνω-κάτω στις ανωμαλίες της πίστας, όποιος είχε καλό σεταπ κούναγε και λιγότερο.

Μπράβο σε όλους που τρέξανε και αυτό που θέλω να επισημάνω είναι οι καθαροί αγώνες που κάνουμε χωρίς στούκες και τώρα και παλαιότερα.

Αυτό οφείλετε στο rF2 και στο πολύ καλό έλεγχο του αυτοκινήτου σε οριακές καταστάσεις που βέβαια προυποθέτει καλή γνώση της πίστας.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, troffeo said:

αλλα 1 γύρο πριν την καρό σημαία, άρχισα να βλέπω από τον καθρέφτη μου καπνό από την εξάτμιση.

Επειδή πέρασα δίπλα σου όταν κάπνιζες, θυμήθηκα αργότερα στο replay να δω μερικά περάσματά σου προς το τέλος. 

Σε κάποια σημεία άγγιξες ή και ξεπέρασες τις 10000rpm. 

Με βαση τα TECHNICAL SPECS το Fiat ειναι στα 9250rpm. 

Το Kadett είναι στις 9000rpm και όσο μπορώ να δω την ώρα του αγώνα, φτάνω και στις 9300 (με το αφτί εννοείτε) γιατί όταν οδηγάς δεν βλέπεις τίποτα.

Τσέκαρε όλο τον αγώνα σου να δεις κατά πόσο ξεπερνάς το όριο των 9250rpm και ίσως εντοπίσεις το πρόβλημα.

 

10 hours ago, mad_dog said:

τελικά το συντηρητικό οδήγημα και δεν προσφέρει θέαμα και δεν δίνει θέσεις.

Είσαι ερωτευμένος και έχεις χάσει την αγριάδα σου.

Οι γκόμενες γίνονται restart οι αγώνες όχι.

Για πάτα το πόδι στο γκάζι και άσε τα συντηρητικά και τις τακτικές.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Αντρέα@andre καλησπέρα,
Καταρχάς ευχαριστώ που καθισες και ασχολήθηκες με το θέμα του μοτέρ μου.

Ξεκαθάρισα και προχθές στα παιδιά μετα τον αγώνα, ότι εγώ εχω κάνει την μλκ και σχεδόν το έσπασα το μοτέρ (δηλαδή τι σχεδόν, το έσπασα απλά το ειδα αμέσως και ετσι κατάφερα να τερματίσω τουλάχιστον), γιατί μετα από το πιτ στοπ του πίεσα πολυ, ιδιαίτερα αφού με πέρασε ο@spyder και τον ακολούθησα όσο μπορούσα, αλλα και αφετέρου έκανα τουλάχιστον 2 κατεβάσματα πολυ άγρια από 6η σε 2η.

Εχω όργανο στο οποιο εχω ρυθμίσει το σιφτ λαιτ ένα ταχύτητα (1η 9.000, 2η, 3ήμερο, 4η και 5η 9.250 και 6η ελεύθερη), το οποιο βέβαια δεν μπορώ να πω πτι ανταποκρίνεται πάντα, αλλα το παρακολουθώ και συνήθως αλλάζω το πολυ στις 9.500 (εκτός εάν μου φύγει κάποιες φορές).
Αυτό που κάθισα και παρατήρησα εγώ, ειναι ότι εάν δεν έχεις το κοντό σασμάν, πολυ δύσκολα γίνεται ζημιά στο μοτέρ από ανεβάσματα.
Εκεί που υποφέρει και ειναι πολυ ευαίσθητο το μοτέρ, πολυ λογικά, ειναι στα άτσαλα κατεβάσματα!
Ιδιαίτερη προσοχή θέλει για αυτούς που χρησιμοποιούν "αυτάκια".
Εγώ χρησιμοποιώ σιφτερ (Φανατεκ) σε σειριακή μορφή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...