Jump to content
mad_dog

Donington Park - Race 1 [Hellenic]

Recommended Posts

Πρώτος αγώνας λοιπόν...

Όλα είχανε ξεκινήσει πολύ όμορφα, είχε βρέξει και ενώ είχαμε μπει όλοι με βρεγμένα γιατί γλυστρούσε, τελικά καταφέραμε και είδαμε την πολυπόθητη στεγνή γραμμή να σχηματίζεται.

Στρατηγικές και μάλιστα αποδείχθηκε ότι μερικοί ρίσκαραν παραπάνω, έμειναν με τα βρεγμάνα ελαστικά και οι χρόνοι στο quali ήταν πίσω. Πολύ πρόκληση το βρεγμένο, φανταστείτε να είχε βροχή για πολύ λίγο κατά την διάρκεια και μετά πάλι ηλιοφάνεια...άρε rF2...γ@μ@ς και δέρνεις κανονικά λέμε !!!

Στο quali δεν είχα την συγκέντρωση που ίσως χρειαζόμουν, τελικά 4η θέση.

Η εκκίνηση...δεν έγινε ποτέ, αφού ο server είχε λάθος ώρα αγώνα...μας έβγαλε βράδυ και ο @andre παραλίγο να χάσει τον έλεγχο αφού έβλεπε την μεγάλη Πούλια...

Μετά έγινε restart, χάσαμε τις θέσεις από το quali και το βασικότερο τον δρόμο...και την αγωνιστική γραμμή...(και για να φανταστείτε πόσο βουτηγμένοι είμαστε στην μ@λ@κί@...ούτε σώσαμε τον δρόμο ώστε να τον έχουμε έστω στο resrtart...)

Ξενέρα άσχημη...κάναμε δύο εκκινήσεις και στις δύο δεν υπήρχε συγκέντρωση ίσως και λόγο της ξενέρας...και στις δυό κάρφωσα το αμάξι ακόμη στον πρώτο γύρο.

Τελικά κρατάμε σαν πρώτη φορά ότι κάτι τέτοιο δεν θα επαναληφεί γιατί τρως ξενέρα και όλα πάνε στον βωμό της εμπειρίας...

Θα σας παρατήσω μου φαίνεται και θα πάω να τρέξω forzasseto αν ξαναγίνει.

Lunapark χτες το κάναμε κανονικά !!!

JIM_0676.jpg

Edited by mad_dog
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθε αρχη και δυσκολη!

Μπραβο σε ολους,μπραβο και ευχαριστουμε τον @John@John για την δημιουργια και επιμελεια,οργανωση του μοντ και του πρωταθληματος!

Ασυλληπτος ο @spyder,αθορυβα πηρε πρωτια!!!!!Βεβαια εχασε απο λαθος του την pole αλλα το πηγαινε 1.35 σταθερα,τι κανετε καλα?

Ακομα θυμαμαι τους πρωτους αγωνες του @andre,οταν μας βρηκε τοτε με τα megane!

Θυμαμαι στα πρακτις ταχυτατος,λεγαμε ολοι τοτε τι ειναι τουτος?

Ομως στους αγωνες,οπως ολοι στην αρχη,λιγο ...ιδρωνε.

Ε λοιπον τωρα μας ιδρωνει!!!!Πολλους γυρους απο πισω μου μαζευε λιγο λιγο μεχρι στο δευτερολεπτο.Μπαινω βγαινω με ιδια λαστιχα και αρχιζω να κυνηγαω Αντρεα,Γιαννη,αλλα...

ανοιγε η διαφορα.Μπαινει βγαινει ο Αντρεας και τσουπ ακριβως μπροστα μου και κανα δεκαλεπτο μεχρι τον τερματισμο!

Αρχιζω να μειωνω απο 3 σε 1 sec,με ιδρωσες γαμωτο!Η πιεση εφερε το λαθος,μπηκε με πολλα αργησε στα φρενα ανοιξε γραμμη και περασα 2 γυρες πριν τον τερματισμο!

 

Μεγαλη εξελιξη!!!Μπραβο ρε Αντρεα!

Τωρα για τον αγωνα αλλων παιδιων δεν εμαθα,θα δω ρηπλει αυριο απογευμα.

Ισως το παρακανα σε προσπεραση στον @haris274,φιλικο φιλακι στον πωπω!!!Σορυ...

Δυο τρια πραγματακια ακομα.

Οταν ολα ειναι στα χερια του @John@John,λογικο να υπαρξουν και ελλειψεις και λαθακια.

Δεν εγινε τιποτε,προχωραμε στον επομενο αγωνα σε πιστα πολυυυυ δυσκολη και τεχνικη!

Θα προτιμουσα ομως περισσοτερο χρονο στην πιστα απο διαφορα αλλα οπως στρημ και τετοια.Γιαννη στον επομενο γραψε λαπς να τα δουμε στο live και ασε τα καλλιτεχνικα σου!!!

@mad_dog,παλι θα στο πω,οταν κανεις πρακτις σοβαρο με δικο σου σεταπ εισαι απιαστος!

Αν βαριεσαι να στησεις,δεν ειναι κακο,τουλαχιστο δουλεψε το σεταπ που σου δινουν και φερτο στα δικα σου χουγια!

Δεν μπορεις μια ωρα πριν τον αγωνα να καταλαβεις τι σου εδωσε ο Γιαννης,θελει χρονο,πρακτις.

Ξερω δεν εχουμε ολοι μας χρονο,ομως για μας τους κοινους θνητους μονο ετσι γινομαστε πιο γρηγοροι.

 

 

 

Edited by marmagas

Share this post


Link to post
Share on other sites

@troffeo,ημουν σιγουρος απο τους χρονους σου οτι θα επιανες pole,δεν ξερω στον αγωνα τι εγινε.

@sC_w0lveS,σταθερος,καλος οδηγος,παλι δεν ξερω για τον αγωνα σου.

@haris274,παλι σορυ,ρε παιδι μου πολυ στα 4 το πας!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επεισοδιακός ο 1ος αγώνας, μπράβο σε όλους που τρέξανε. Το practice με βρεγμένη πίστα, το qualify με στεγνή την αγωνιστική γραμμή που άργησα να το πάρω χαμπάρι και ξεκίνησα απ'το τέλος. Πρώτη φορά έτρεχα σε τέτοιες συνθήκες "wet to dry" τελικά το ρουφου απλά είναι απίστευτο!

Είχα στην αρχή μάχη με το @haris274 που τον ακούμπησα 2-3 φορές ευτυχώς χωρίς συνέπειες και μετά λίγο με το @troffeo

Είχα σκοπό να μην αλλάξω λάστιχα και δεν πίεζα στη δεξιά κατηφορική ανάποδης κλίσης που μετά ξεκινά η ανηφόρα εκεί έτρωγε πολύ λάστιχο, έτσι το pitstop δεν κράτησε πολύ. 1% το γύρο μου έτρωγε το μπροστά αριστερά που ήταν και το ιδανικό. Σ'αυτόν τον αγώνα έμαθα και διαχείρηση ελαστικών.

Μπράβο στο @John@John για τα καταπληκτικά αυτοκίνητα που έφτιαξε, την ιδέα και οργάνωση του πρωταθλήματος, το σετάρισμα του σερβερ με ζωντανό καιρό, τη κατασκευή της ιστοσελίδας, το live broadcasting του αγώνα μέσω της ιστοσελίδας και πολλές άλλες λεπτομέρειες που μου διαφεύγουν.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, marmagas said:

Πολλους γυρους απο πισω μου μαζευε λιγο λιγο μεχρι στο δευτερολεπτο......

Σε αυτό το σημείο στον 13 γύρο μπαίνει ο jim στα pit . Εγώ με καλό γυρολόγιο 1.36... μπαίνω στον 21 γύρο, βάζω 35lit και αλλάζω μπροστινά λάστιχα.

Βγαίνω μπροστά από τον jim και ακολουθεί κυνηγητό. Λάθος λίγο πριν το τέλος και τρίτη θέση.

Παρατήρησα οτι με την αλλαγή μόνο των μπροστινών ελαστικών το αυτοκίνητο γλιστρούσε πολύ πίσω ( μάλλον λάθος μου) .

Παρατήρησα οτι στο τέλος έμειναν και 15lit λόγω του οτι πρόσεχα πολύ με τις rpm ( δυο μοτέρ κάψαμε μέχρι τώρα ) και λόγω της ανορθόδοξης εκκίνησης.

( 29 γύρους θα κάναμε αλλά λόγω του χαλαρού πρώτου γύρου συν το pit κάναμε 27) 

Παρατήρησα οτι με την στρατηγική, τα pit stop, και όλα αυτά χάθηκε λίγο το κολλημένος πίσω από τον άλλο και το ανελέητο κυνηγητό.

Αν δείτε τα στατιστικά η στρατηγική δίνει αγώνα (όπως λέει και ο @mad_dog ). Είναι πολλά τα δευτερόλεπτα στα pit.

Αλλά τι να τον κάνεις τον αγώνα αν δεν έχει μάχες που ανεβάζουν ταχυπαλμία. 

Μπράβο στον @spyder που από το γυρολόγιο του φαίνεται πόσο πιο γρήγορος ήταν. 

Εγώ σας το είπα. Ο @haris274 και ο @John@John περιμένουν τις ειδικές και τώρα απλά μας χαρίζουν θέαμα με τα παντιλικια .

*** Άκουσα για ένα τουμπαρισμένο BMW. Αν αληθεύει και έχει γνώση κάποιος ας γράψει λεπτομέρειες.

13 hours ago, mad_dog said:

Πολύ πρόκληση το βρεγμένο  ...άρε rF2...γ@μ@ς και δέρνεις κανο

   Όλα τα λεφτά αυτή η εμπειρία. 

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, andre said:

*** Άκουσα για ένα τουμπαρισμένο BMW. Αν αληθεύει και έχει γνώση κάποιος ας γράψει λεπτομέρειες.

Κατι πηρε το ματι μου.... :P

p02ghcmr.jpg.3982e62eb1768f91c95b420568c8ebff.jpg

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε ΟΛΗ την παρέα!!!

Μετά από μια δύσκολη μέρα, αλλά στην οποία ήμουν διαρκώς με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτία παρέα, λέω να γράψω και εγώ 2 κουβέντες αν και με έχετε καλύψει με τα δικά σας.

Καταρχάς ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ @John@John για τον κόπο του, το μεράκι του και το πάθος να δώσει ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!

Είχα λίγο άγχος, όταν μπαίνοντας στο παρα πέντε μετά την δουλειά, είδα την πίστα να είναι βρεγμένη. Βούτηξα το αυτοκίνητο και βγήκα για να πάρω αίσθηση του δρόμου, αλλά από το αγχος μου έκανα τετακέ στην έξοδο των πιτς... sorry @marmagas. Δοκίμασα στην αρχή με σλικ (3-4 γύρους) για να αποκτήσω αυτοπεπείθηση και μετά με βρόχινα και κατάλαβα ότι έχω τα όρια του αυτοκινήτου, οπότε βγήκα έξω για να κρατήσω δυνάμεις, να διορθώσω κάνα 2 θεματάκια με το σετάπ και να φτιάξω...τον ήχο μου :P. Παράλληλα σκέφτηκα και την στρατηγική που θα ακολουθούσα στον αγώνα και σέταρα το πιτ στοπ στο μυαλό μου.

Τα χρονομετρημένα με βρήκαν μέσα στον πανικό και το αγχος και χρειάστηκε το τελευταίο δευτερόλεπτο για να πάρω την 3η θέση στο γκριντ!!!

Ξεκινώντας ο αγώνας, είδα τον @marmagas απλά να εξαφανίζεται και κάθησα πίσω από τον @andre για 3-4 γύρους χωρίς να έχω όρεξη για πίεση, αν και μου έδωσε κανά 2 ευκαιρίες, αφού πρωταρχικός στόχος μου ήταν η αναμονή και ο τερματισμός όσο πιο ψηλά μπορούσα. Αυτό που δεν υπολόγισα ήταν ότι μόλις "άφησα" τον αγώνα και πήγα στην στρατηγική, οι 2 πρώτοι είχαν ήδη φύγει πάνω από 7-8 σεκ, ξαφνικά άρχησα να κάνω την μια μλκ μετά από την άλλη και κατάφερα μάλιστα να χάσω εντελώς την αυτοσυγκέντρωση μου! Μάλιστα για 2η φορά συνεχόμενη, μ@λ@κίστηκαν και οι ενδείξεις που βλέπω στην οθόνη και παράλληλα καλούσε από μόνο του τα πιτς για πιτ στοπ. Ηρέμησα και κατάφερα να λύσω ευτυχώς όλα τα προβλήματα που έχαναν την αυτοσυγκέντρωση, αλλά ήδη το "κακό" το έβλεπα να έρχεται :P

Ο @spyder από τα 17+ σεκ που τον έβλεπα πίσω μου, ξαφνικά άρχησε να μου γεμίζει τους καθρέφτες δίνοντας μου την ευκαίρια όμως να σκεφτώ τι θέλω να κάνω. Υπολόγησα ότι ΔΕΝ τον είχα ακόμη και παράλληλα είχα ΜΕΓΑΛΗ ανασφάλεια με το μοτέρ του αυτοκινήτου και αποφάσισα να κάνω αριστερά στην πρώτελευταία δεξιά κατηφορική φουρκέτα, πίσω από τα πιτς. ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ λέω ότι άφησα τον Γιάννη γιατί με πέρασα, αφου αυτό έτσι και αλλιώς θα το έκανε σχετικά εύκολα! Απλά λέω ότι δεν ήθελα αλλά και δεν ήμουν έτοιμος για μάχες με τον φόβο να δημιουργήσω και άλλα προβλήματα με επαφές, φθορές κλπ.

Ο υπόλοιπος αγώνας ξαφνικά κύλησε πιό "όμορφα", μάλλον είτε γιατί κατάφερα να αρχίζω να προσαρμόζομαι, είτε γιατί μου έφυγε το άγχος.

Περίπου στο 25 λεπτό πρέπει να μπήκα για να κάνω το πιτ στοπ μου, βάζοντας 50 λιτρα καύσιμο και αλλάζοντας μόνο τα 2 εμπρος λάστιχα. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να κάθησα μέσα περίπου στα 72-73 σεκ. Τέλεια, αν και νομίζω ότι πρέπει να το δουλέψω λίγο καλύτερα αυτό το κομμάτι, γιατί ο χρόνος ήταν πολύς και θα πρέπει να βρώ αυτά τα δεύτερα που σε επόμενο αγώνα θα τα χρειαστώ! Μάλιστα σε αντίθεση με τον @andre εμένα το αυτοκίνητο δεν μου γλύστραγε παράξενα και παράλληλα έφτιαξε το τιμόνι μου, βοηθώντας με να γράψω κάποιους γρήγορους γύρους. @andre επειδή σε παρατήρησα  στις αρχές του αγώνα, οδηγείς αρκετά "επιθετικά" ενώ έχεις άριστη αίσθηση και έλεγχο του αυτοκινήτου, ίσως όμως να τρώς ετσι περισσότερο λάστιχο πίσω ή όταν αρχίζει η φθορά και εσύ μένεις στον ίδιο ρυθμό, μοιραία να αρχίζουν και οι γλύστρες :P

Οι τελευταίοι γύροι με βρήκαν με τα μάτια καρφωμένα στο όργανο για να μην φεύγω πάνω από τις 9.000 αφενώς, αλλά και στην θερμοκρασία του λαδιού και του νερού (97 λάδι - 60 νερό έδειξε) και τις αλλαγές (κατεβάσματα) ΜΟΝΟ με την χρήση συμπλέκτη.

Τερματισμός λοιπόν στην "τιμητική" 4η θέση, "γύρος αποθέωσης" και κους κους με @marmagas και @andre  o @spyder είχε προλάβει ήδη να πάρει τον αγώνα  :P:P:P

 ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ (ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΛΙΑ) όμως το κους κους στο τιμ σπικ με όλα τα παιδιά @spyder @marmagas @andre @sC_w0lveS @John@John και @mad_dog για λίγο όμως, πριν φύγει η τρισάθλια χελώνα για ύπνο ή τίποτα μπύρες!!! χαχαχαχαχαχα

 

Τέλος δυστυχώς που δεν ήμουν κοντά με τον @haris274 (ή μάλλον ευτυχώς, αφού με παρασύρει σε αλητίες:P), να γουστάρω λίγο ανάποδα και καψίματα στο Donington :yahoo:

5 hours ago, marmagas said:

@troffeo,ημουν σιγουρος απο τους χρονους σου οτι θα επιανες pole,δεν ξερω στον αγωνα τι εγινε.

Με είχε πιάσει μια φοβία, όπως λέω και παραπάνω, για την αξιοπιστία της Ιταλίδας μου! Άδικα όμως αφού μου φέρθηκε Α Ψ Ο Γ Α!!!

1 hour ago, spyder said:

Είχα στην αρχή μάχη με το @haris274 που τον ακούμπησα 2-3 φορές ευτυχώς χωρίς συνέπειες και μετά λίγο με το @troffeo

Πολυυυυυυ λίγο όμως... Την επόμενη φορά!

Edited by troffeo
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους!!!

Σορρυ που βγηκα ετσι εχθες αλλα νευριασα  και ζητω συγνωμη! Στον 1ο γυρο στο σικειν καποιος ηρθε απο πισω μου και εκατσε επανω μου και το αυτοκινητο μετα δεν κρατιοταν εχανα τον πισω μερος συνεχεια.

@spyder αν σε εκλεισα καπου αντικανονικα το εκανα αθελα μου!!!

@marmagas iισως επρεπε να περιμενεις λιγο, δεν πειραζει!!!

 

Ωραιο το γυρω γυρω ρε παιδια δεν λεω αλλα βαριεμαι ακομα και πρωτος να ημουν θα με επερνε ο υπνος!!!

Οση αδρεναλινη μου δινουν τα 5' 30" λεπτα του παρακατω βιντεο δεν τα ενοιωσα τοση ωρα εχθες!!!!

 

 

@troffeo φιλε ραλλύ και παλι ραλλυ!!!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@troffeo,αυτο που ειπες για ρεαλιστικη οδηγηση και Η shifting μου καρφωθηκε και ηθελα να πω οτι 

με αυτια εισαι πιο γρηγορος,ΤΕΛΟΣ,αλλα οχι οπως πρεπει να οδηγας αυτα τα τερατακια!

Στον πρωτο δοκιμαστικο αγωνα ετρεξα με Η shifting και heel and toe,αλλα ρε παιδια θελει πολυυυυ μαστορια για να πιασεις χρονο!

Ασε που το stick δεν ξεριζωθηκε απο την μανια και την ενταση!

Εχεις δικιο Γιωργο,το σωστο ειναι Η auto clutch and blip OFFFFFFF!

Επισης και rev match που αν δεν πετυχαινεις να μην κουμπωνει η ταχυτητα!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, andre said:

*** Άκουσα για ένα τουμπαρισμένο BMW. Αν αληθεύει και έχει γνώση κάποιος ας γράψει λεπτομέρειες.

O άχρηστος @troffeo με τράκαρε και μετά είχα έξοδο...

Όταν τον ρώτησα γιατί το έκανε αυτό, μου είπε δεν έγινε επίτηδες αλλά του έπεσε το πηλίκιο μπροστά και έτσι δεν έβλεπε...

Πάλι καλά που δεν έκοβε εισιτήρια...θα έπαιρνε σβάρνα όλη την παρέα ο αχαΐρευτος !!!

Edited by mad_dog
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
O άχρηστος @troffeo με τράκαρε και μετά είχα έξοδο...

Όταν τον ρώτησα γιατί το έκανε αυτό, μου είπε δεν έγινε επίτηδες αλλά του έπεσε το πηλίκιο μπροστά και έτσι δεν έβλεπε...

Πάλι καλά που δεν έκοβε εισιτήρια...θα έπαιρνε σβάρνα όλη την παρέα ο αχαΐρευτος !!!


Κοιτά τρισαθλιο σαλιγκάρι, καταλαβαίνω την σύγχυση στην οποία έχεις περιέλθει μετα από το φιάσκο της Δευτέρας, αλλα θέλω να ενημερώσω για κάτι πολυ σημαντικό.

Για να τρακάρεις κάποιον ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ η άντε να ειναι στο πλάι σου.
Εσυ τρισαθλιε σαλιγκαρε ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΠΟΤΕ!!!
Ούτε καν στα χρονομετρημενα!!!

🤣🤡🤡🤡


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, troffeo said:

Για να τρακάρεις κάποιον ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ η άντε να ειναι στο πλάι σου.
Εσυ τρισαθλιε σαλιγκαρε ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΠΟΤΕ!!!

Αλλο ενα γυρο να καναμε, θα βρισκοταν μπροστα σου.

Spoiler

Με μπλε σημαια....

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@haris274 εγώ σε χτύπησα στη δεξιά μεριά του αμαξιού γι'αυτό σου γύρισε λίγο το αμάξι αλλά δεν νομίζω να σου έκανα ζημιά, σου έδειξε ζημιά στο LCD που δείχνει τα λάστιχα, κίτρινο στη δεξιά ανάρτηση? Στη μάχη μας σε ακούμπησα 2-3 φορές που σου αποσταθεροποίησα το πίσω μέρος ίσως αυτό σου φάνηκε για βλάβη? Είναι στο replay στο 4:30 η πρώτη επαφή στο σικεην αλλά και εσύ άλλαξες γραμμή την ώρα του φρεναρίσματος έκανα λίγο δεξιά να σε αποφύγω αλλά δεν τα κατάφερα και σε βρήκα στη γωνία του αμαξιού σου. Αν σου προκάλεσα ζημιά σου ζητώ συγνώμη. Η αλλαγή γραμμής κατα τη διάρκεια του φρεναρίσματος απαγορεύεται.

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, haris274 said:

Ωραιο το γυρω γυρω ρε παιδια δεν λεω αλλα βαριεμαι ακομα και πρωτος να ημουν θα με επερνε ο υπνος!!!

 

@troffeo φιλε ραλλύ και παλι ραλλυ!!!

Όχι ρε φίλε Χάρη @haris274, θα ψιλοδιαφωνήσω εδώ...

Ξέρεις πολύ καλά πόσο πολύ μου αρέσουν τα ραλυ και πόσο άσχετος (και δεν μου αρέσουν) οι αγώνες σε πίστες! Ούτε και στην πραγματική ζωή άλλωστε μου άρεσε να τρέχω σε πίστα.

 

ΑΛΛΑ!!!

Πήγαινε στο βίντεο του @spyder και δες την μάχη σας!!!

Όλα τα λεφτά και για αρκετό διάστημα μάλιστα!!! Λ Υ Σ Σ Α λέμε (άλλες φορές εντός και άλλες εκτός "ορίων")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαθμολογίες από ομάδες @andre μην ξεχάσεις στην επόμενη βαθμολόγηση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα θα έχετε την ευκαιρία να σας δείξει γραμμές ο Grand maître: mad_dog

Θα έχετε την τιμή να τον έχετε κοντά σας γιατί αν και κανονικά δεν ασχολείται με αργούς και τρισάθλια σαλιγκάρια, ο χορηγός της ομάδας του (THUNDER TEAM) τον ανάγκασε σε αυτήν την κίνηση, γιατί από ότι πληροφορήθηκα δεν υπάρχει χρήμα και τους χορηγούς τους ψάχνουμε σαν βελόνα μέσα στα άχυρα.

Σε μια ώρα από τώρα, θα βάλω κράνος και στολή, γάντια και όλα τα κόλπα και θα τα πούμε στην πίστα (όχι αυτή με τα λουλούδια άχρηστοι !!!).

 

Edited by mad_dog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γραμμές που θα μας δείξεις  Grand maître ?

Στην Donington που την τρέξαμε ήδη ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, admin said:

Γραμμές που θα μας δείξεις  Grand maître ?

Στην Donington που την τρέξαμε ήδη ???

Κάνε μια μεταφορά γρήγορα σε παρακαλώ (Thruxton) μην το δούνε και με αρχίσουνε στο δούλεμα...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Forum Statistics

    759
    Total Topics
    14,087
    Total Posts
×
×
  • Create New...