admin Posted April 20, 2017 Report Share Posted April 20, 2017 3 hours ago, troffeo said: Επανέρχομαι στο θέμα, μιας και η Fanatec βρίσκεται στον κόσμο της και φαίνεται ότι δεν θα με εξυπηρετήσει τελικά. Η απάντηση τους πριν λίγο... " Hi George,I am really sorry but the reason for this procedure is that the parts are very low in stock and we currently are unable to sell them like we did in the past.It basically will be possible to buy the parts, but only if the defective parts were sent to us and we were able to reproduce the particular fault.I apologise for that and thank you for your understanding Best regards / Freundliche Grüße Johannes Limoli-Kirsch (Fanatec Support Team)" Τους απάντησα βέβαια "κατάλληλα" ρωτώντας αν με κοροιδεύουν και μου κάνουν πλάκα , αφού τους κοινοποίησα το λινκ με την σελίδα τους στην Αμερική που πουλάει και έχει σε στοκ αυτά που δεν θέλουν να μου πουλήσουν. Επίσης τους "απείλησα" ότι θα είμαι δυσφήμηση και αποτρεπτικός για τα προιόντα τους και τέλος τους ενημέρωσα ότι θα χρησιμοποιήσω την αλληλογραφία μας, προκειμένου να συμβουλευτώ τον δικηγόρο μου σχετικά με τα δικαιώματά μου, επειδή τα πετάλια τα έχω αγοράσει μόλις πριν 2 χρόνια. Μάλιστα τους έκανα την ερώτηση, για την οποία περιμένω απάντηση, ότι μήπως δεν θέλουν να μου πουλήσουν ανταλλακτικά επειδή έχουν βγάλει νέο προιόν και θέλουν να πουλήσουν αυτό. Σε πρώτη φάση θα ξεκινήσω να ψαχτώ με το DIView, αν και είδα ότι μάλλον μου κάνει νούμερα και το πεντάλ του φρένου (από την ανάποδη όμως, δηλαδή μένει ένα 20% πατημένο με κλίπινγκ κάποιες φορές)... Τώρα που είμαι στα καλά μου και γουστάρω να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, έρχεται να μου την σπάσει η πεταλιέρα και η Fanatec!!! @mad_dog Φιλόθεε θα μπορέσεις να κάνεις κάτι, μήπως και εσένα σου τα πουλήσουν? Εννοείται ότι αν συμφωνείς, μου δίνεις λογαριασμό και σου βάζω τα χρήματα άμεσα. Θα μπώ μάλλον το βραδάκι μέσα στο TS να τα πούμε. 3 hours ago, marmagas said: @troffeo,αυτο το καινουργιο προβλημα με το φρενο σαν να αλλαζει λιγο την ολη κατασταση. Λοιπον σε πρωτη φαση εγω θα αλλαζα το load cell,ευκολο και βρισκεις και στο ebay συμβατα με μικρες μετατροπες στα καλωδια. Εχεις ευκαιρο να το αλλαξεις? 2 hours ago, marmagas said: Οταν πηρα τα πεταλια,τα CSP v1,απο τον Νασο(sosna),καιτα συνδεσα παρατηρησα οτι υπηρχε προβλημα στο φρενο(σαν το δικο σου),και στο γκαζι(σαν το δικο σου). Ψαχτηκα λιγο και η λυση που προτειναν ηταν πρωτα αλλαγη στο load cell.Αυτο που καταλαβα ειναι οτι προβλημα στο load cell δημιουργει προβλημα οχι μονο στο φρενο αλλα και στο γκαζι-συμπλεκτη.Τον αλλαξα και ολα καλα αλλα μετα απο καποιους μηνες εμφανιστηκε το προβλημα στο γκαζι,τοτε αλλαξα τον σενσορα στο γκαζι. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι προβλημα στο load cell δημιουργει και αλλου προβλημα(γκαζι-συμπλεκτη) ενω το προβλημα στον σενσορα μενουν στο πενταλ που κατοικει! Τα spikes στην απεικονιση στον driver φωναζει LOAD CELL!!! Αλλαξε αυτο πρωτα και δες τι γινεται. 2 hours ago, troffeo said: @marmagas δεν έχω ρε φίλε ανταλακτικό Load cell. Το είχα στην παραγγελία που έχει "κολλήσει" από την Fanatec... Αυτό που σκέφομαι εγώ αρκετό καιρό τώρα και είναι ότι η κεντρική μου πλακέτα (PCB) έχει θέμα. Αυτό λές και εσύ??? EDIT με πρόλαβες χαχαχαχα 2 hours ago, marmagas said: http://www.ebay.com/itm/4PCS-50Kg-Body-Load-Cell-Weighing-Sensor-Resistance-strain-Half-bridge-Total-le1/272482903450?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D41375%26meid%3D6bfce2130d2e4ee4bf690e0bed6818c1%26pid%3D100033%26rk%3D4%26rkt%3D6%26sd%3D141757604025 http://www.ebay.com/itm/10-Sets-X-ZH-1-5mm-4-pin-JST-Connector-Plug-With-Wire-Cables-15cm-TW/141757604025?_trksid=p2047675.c100623.m-1&_trkparms=aid%3D2220072%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D40130%26meid%3D0ac0263f86824d02aaaaa8325bedd2a8%26pid%3D100623%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D181447137539 post#9 https://www.gtplanet.net/forum/threads/possible-source-of-csp-load-cells.284795/ admin,μετεφερε τα hardware problems στο σχετικο νημα. Σορυ αλλα προσπαθουμε να βοηθησουμε τον φιλο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted April 20, 2017 Report Share Posted April 20, 2017 @marmagas είμαι λίγο άσχετος με τα ηλεκτρονικά γενικά, ώστε να κάνω μόνος μου μόντες κλπ. Με βοήθεια κάτι μπορώ να κάνω... Βρήκα και αυτά από Αγγλία που είναι έτοιμα http://www.ebay.com/itm/Fanatec-Load-Cell-for-Club-Sport-CSP-Sim-Racing-Brake-Pedals-/282415686930?hash=item41c1496512:g:4xUAAOSw8gVX3oym , αλλά και ακριβότερα και θα δώ τι θα κάνω. Σχετικά με το τι μπορεί να μου δημιουργεί τα προβλήματα, εδώ η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια... Hall Sensor: Από καθάρισμα και λίπανση γενικά, μέχρι θέματα που τα δημιουργεί η κατασκευή, το spacer στο πεντάλ του γκαζιού (λένε ότι υπάρχει spacer στο μαύρο παραλληλόγραμο κουτί πίσω από το ελατήριο του γκαζιού) ή ακόμα και το προβληματικό load cell (όπως είπες εσύ πρίν) Load Cell: Από λάθος θέση στην θυρίδα που εφαρμόζει (δηλαδή να μην είναι καλά κεντραρισμένο ή να έχει χάσει το κέντρο του), μέχρι προβλήματα καλωδίων που απλά έπαψαν να λειτουργούν σο ξαφνικό... Σε όλα αυτά μπλέκονται και θέματα γενικά ... μαγνητικών πεδίων ... καλωδίων και θυρών USB και πάει λέγοντας... Θα ξεκινήσω να ψάχνω τα πιό απλά και εύκολα για εμένα και θα δω τι θα βγάλω. Επίσης μετά από τρελές ώρες ψαξίματος, βρήκα ένα μαγαζί που έχει τους σένσορες για το γκάζι και τον συμπλέκτη! https://www.simulation1.ca/products/clubsport-pedal-ac-sensors-usa/ Το πρόβλημα είναι ότι βρίσκεται... στον Καναδά και τα μεταφορικά είναι σχεδόν διπλάσια από την αξία των hall sensor!!! Το κέρατό μου μέσα!!! Θα προσπαθήσω να τους κάνω ερώτηση, εάν έχουν και την κεντρική πλακέτα (που εγώ υποθέτω ότι αυτή μου δημιουργεί τα προβλήματα) και εάν την έχουν ή μπορούν να την βρούν θα τα παραγγείλω όλα μαζί. Γνωρίζει κάποιος καμία λύση για την μητρική πλακέτα ή καμιά μόντα ή ακόμα και κανέναν ηλεκτρονικό για να την δει??? Τώρα εάν δεν την έχουν και πάλι ψήνομαι να πάρω τουλάχιστον 2 ζευγάρια hall sensor και από κάπου να αγοράσω και κάνα 2 load cell, προκειμένου να μην μπω σε τιποτα άλλους μπελάδες και ξεκινήσω να ψάχνομαι να αγοράζω καινούργια πετάλια... Τα HE Sim Pedal Pro μαζί με την βάση και τα μεταφορικά έρχονται στα 872 ευρώ και τα θεωρώ κορυφαία για εμένα προσωπικά https://www.h-engineering.net/shop/sim-pedals-pro/ Τα PT1 (Proto Sim Tech USA) https://protosimtech.com/en/PT-1-Sim-Racing-Pedals μαζί με την βάση και έκπτωση στα μεταφορικά έρχονατι στα 615 ευρώ περίπου (659 δολάρια) https://protosimtech.com/en/PT-1-Sim-Racing-Pedals Ότι άλλο βρήκα είναι πανάκριβο και πάει πάνω από το χιλιάρικο... Η βασική μου προτεραιότητα ήταν να πάω κάποια στιγμή σε αναβάθμιση τιμονιού σε DD, αν βέβαια έχω την δουλειά μου και την υγεία μου γιατί είναι δύσκολες οι εποχές για σπατάλες και τώρα μου προέκυψε το πρόβλημα και με έχει τρελάνει εντελώς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted April 21, 2017 Report Share Posted April 21, 2017 (edited) Σε καταλαβαίνω...πριν τον αγώνα τεχνικα προβλήματα. Εγώ μάλλον βλέπω να αλλάζεις πετάλ...τα ClubSport Pedale V3 που έχω εγώ μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Να ξέρεις ότι μετά το τιμόνι το βασικότερο είναι τα πετάλια (που το γνωρίζεις φαντάζομαι). Δες και εδώ για πετάλια, οι περισσότεροι που τα έχουνε είναι ευχαριστημένοι. Εγώ πιστεύω ότι η Fanatec έβγαλε τα v3 γιατί γνώριζε για τα προβλήματα με την v2... Edited April 21, 2017 by mad_dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted April 21, 2017 Report Share Posted April 21, 2017 25 minutes ago, mad_dog said: Εγώ μάλλον βλέπω να αλλάζεις πετάλ...τα ClubSport Pedale V3 που έχω εγώ μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Εάν τελικά αναγκαστώ να αλλάξω πετάλια, ΔΕΝ υπάρχει καμία περίπτωση να πάω σε Fanatec λόγω της κουτοπόνηρης συμπεριφοράς τους, αλλά και τον μη σεβασμό στον πελάτη!!! Μόνο εάν θα μου κάνουν καμιά γενναία έκπτωση ή μου τα κάνουν δώρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted April 21, 2017 Report Share Posted April 21, 2017 @troffeo,μην βιαζεσαι και μην αγχωνεσαι. Παρε απο τα λινκ που σου εδωσα load cell(x4) και τα καλωδια. Κρατα τις φωτος απο το λινκ στο τηλ. και πηγαινε σε εναν ηλεκτρονικο να σου κανει τις κολλησεις,3 λεπτα δουλεια και 5 γιουρα για τον κοπο του. Θα δεις οτι θα φτιαξουν ΟΛΑ με την αλλαγη του load cell!!! Και εγω την ιδια ξενερα ειχα φαει οταν δεν δουλευε τιποτε σωστα! Κανε μονο υπομονη μεχρι να ερθουν,μην παραγγελνεις τιποτε αλλο και μην αγχωνεσαι,θα δεις ολα θα φτιαξουν! Ξεχνα πλακετες και σενσορες προς το παρων,ξεχνα και καινουργια πεταλια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Posted April 21, 2017 Report Share Posted April 21, 2017 7 hours ago, mad_dog said: Εγώ πιστεύω ότι η Fanatec έβγαλε τα v3 γιατί γνώριζε για τα προβλήματα με την v2... Ακριβώς αυτό συνέβει και το διαφημίζουν στα V3 και CSL Elite, "The custom made load cell is extremely durable and much more precise as the one in V2" Γιατί όμως δεν πουλάνε το load cell απο τα v3 να μπεί στα v2 και με τη πλακέτα του v3? Τους ρώτησες αν είναι συμβατά με v2? Εχω βάλει στο μάτι τα CSL Elite κυρίως επειδή μετακινούνται τα πετάλια δεξιά αριστερά και επειδή το φρένο έχει μεγαλύτερη διαδρομή απ'τα v3. Τα CSL Elite έχουν μεγαλύτερη ανάλυση 16bit vs 12bit στο φρένο αν και φθηνότερα αλλά νεότερο μοντέλο, βλέπω σύντομα να βγαίνουν v4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted April 21, 2017 Report Share Posted April 21, 2017 (edited) Καμια ελπιδα αν ο @spyder χτυπησει load cell πεταλια...... Edited April 21, 2017 by marmagas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted April 21, 2017 Report Share Posted April 21, 2017 Γιατί όμως δεν πουλάνε το load cell απο τα v3 να μπεί στα v2 και με τη πλακέτα του v3? Τους ρώτησες αν είναι συμβατά με v2? Ετσι οπως τα εχω κάνει εγώ με την "επικοινωνία" μου με την Fanatec, δεν νομίζω ότι με παίρνει για ερωτήσεις...Ειναι όμως πολυ καλή ιδέα και νομίζω ότι θα πρέπει ο@mad_dog να αναλάβει να τους κάνει μια ερώτηση σχετικά με το εάν μπορεί να γίνει η μοντα!Τι λες πιλοτε, θα το κανεις???Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 (edited) Επανέρχομαι με το θέμα του καθαρισμού και λίπανσης, της πεταλιέρας μου. Σηκώθηκα το πρωί, μετά από πολύ διάβασμα χθές βράδυ και αφού ήπια το καφεδάκι μου και έκανα και μία επίκληση στα Θεία χαχαχα, ξεκίνησα τις εργασίες! Εργαλεία που χρειάστηκα, εκτός από αυτά που έβγαλα την πεταλιέρα από το "rig", ήταν άλεν, κατσαβίδι σταυρό και ίσιο, πένσα, μυτοτσίμπιδο, πινέλα καθαρισμού, καθαριστικό επαφών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων (για όλες τις επαφές και τις πλακέτες), γράσο γραφίτη (για την λίπανση όλης της πεταλιέρας), χαρτί κουζίνας χαχαχα και μπατονέτες!!! Ακολουθεί φωτογραφικό "ταξίδι" από τον καθαρισμό: Όλα ξεκίνησαν έτσι και είχα την σκέψη: να το κάνω? να μην το κάνω? θα τα κάνω σκ@τ@ και δεν θα μπορώ να τρέξω ούτε τον αγώνα της Δευτέρας??? Τελικά πήρα την απόφαση και ξεκίνησα! Πρώτη δουλειά να βγεί από την κατασκευή. Βούρ στον χώρο εργασίας Πρώτη δουλειά το πεντάλ του γκαζιού και το Hall Sensor! Λύσιμο όλου του πεντάλ (κομμάτια λέμε) καθαρισμός και ρυθμίσεις Το περιβόητο hall sensor ΠΡΟΣΟΧΗ! Στα πλαστικά spacers τα οποία υπάρχουν για να μην αφήνουν την πλακέτα να ακουμπήσει πάνω σε μεταλική επιφάνεια Επίσης θέλει προσοχή να είναι πολύσ σφικτές οι βίδες που συγκρατούν τον άξονα - μαγνήτη στα πεντάλ του γκαζιού και του συμπλέκτη. Από ότι λέγεται παντού, το υποστηρίζει και η ίδια η Fanatec, εάν δεν είναι ΠΟΛΥ σφιγμένες αυτές οι βίδες, τότε το αξονάκι μπορεί να γυρνάει, κατά την κίνηση του πεντάλ, και έτσι να "χάνει" ο μαγνήτης την επαφή του ή την ρύμισή του με το σώμα του σένσορα, με αποτέλεσμα να μην δουλεύει το πεντάλ σωστά. Κάτι δηλαδή σαν να χάνει ο "Θεωρητικός" άξονας το κέντρο του. Συνέπειες αυτής της "βλάβης" είναι να μην τερματίζει ή να μην έρχεται στο μηδέν το σήμα που βλέπουμε στον profiler της Fanatec (να μην καλυμπράρει σωστά δηλαδή) ή και να έχουμε τρεμόπαιγμα της μπάρας (στιγμιαίο χάσιμο και επαναφορά του σήματος δηλαδή). Ο άξονας-μαγνήτης μιλάμε για πολύ βρώμα χαχαχα Ο άξονας - μαγνήτης όπου εδώ δείχνω τον μαγνήτη Μετά από το γκάζι, σειρά πήρε το φρένο και η άλλη ΠΟΝΕΜΕΝΗ... ιστορία με το load cell Εδώ ο κεντρικός άξονας (κομάτια χαχα) με το τελικό εμβολάκι που σπρώχνει το Load cell και το foam κυλινράκι που βρίσκεται μεταξί αυτό και το κεντρικού άξονα, προσφέροντας μια ας πούμε "ελλαστική" αντίσταση στο πάτημα του πενταλ Το περιβόητο Load Cell των 50kg Σημαντικό είναι να κεντραριστεί ΑΠΟΛΥΤΑ, όταν θα τοποθετηθεί στην θέση του, έτσι ώστε το τελικό κυλινδράκι που συμπιέζεται επάνω του στην διάρκεια που πατάμε το πεντάλ, να εφαρμόζει πάνω στο κέντρο του load cell (σε αυτό σαν σπυράκι που βλέπουμε μπροστά). Εδώ για παράδειγμα ΔΕΝ είναι τοποθετημένο σωστά. Επίσης, με την ευκαρία, επέλεξα να διορθώσω μια λανθασμένη κατά την γνώμη μου τοποθέτηση του καλωδίου που συνδέει τον μηχανισμό που παράγει δόνηση στο πεντάλ του φρένου. Συγκεκριμένα τα "αστέρια" της Fanatec επέλεξαν να περάσουν το εν λόγω καλωδιάκι, μέσα από τον βραχίονα του πεντάλ προκειμένου να το οδηγήσουν στην κεντρική πλακέτα. Όμως με αυτή την επιλογή, παρατήρησα ότι το καλωδιο έτρωγε συμίεση από τον μηχανισμό του φρένου σε κάθε κίνηση, ακόμα και στην μικρότερη και πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα καταστρεφόταν Ενώ στην αρχή είχα αποφασίσει να το καταργήσω εντελώς, άλλωστε δεν το χρησιμοποιώ αφού οι Hard core πιλότοι καταλαβαίνουν πότε μπλοκάρουν και δεν έχουν ανάγκη από βοηθήματα χαχαχα! Ακούει ο @mad_dog????. Όμως με μια δεύτερη σκέψη, βρήκα νέο δρόμο για να το οδηγήσω στην κεντρική πλακέτα και προχώρησα στην αυτοσχέδια μόντα. Λειτουργικά ΟΛΑ κομπλέ χωρίς θέματα, όπως το δοκίμασα αργότερα. Αφού ολοκλήρωσα με το φρένο, αλλά και με τον συμπλέκτη, όλα συναρμολογήθηκαν σωστά ΔΕΝ περίσεψε ΤΙΠΟΤΑ και έφτασα στην ολοκλήρωση του εγχειρήματος με επιτυχία!!! Τοποθετήθηκε πίσω στην βάση της και λειτούργησε ΚΑΝΟΝΙΚΑ και μάλιστα έχω την αίσθηση ότι λειτουργεί καλύτερα! Είδωμεν και όλα θα τα δείξει η νεκροψία!!! χαχαχαχαχαχαχα Για το τέλος κράτησα μια φωτό, η οποία ΕΞΥΜΝΕΙ την ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ FANATEC αυτός είναι ο κεντρικός άξονας του φρένου, ο οποίος έχει "χάσει" την επίστρωση του, βρισκόμενος σε έναν προστατευόμενο εσωτερικό χώρο (με αφυγραντήρα και συχνή καθαριότητα κλπ). Τα συμπεράσματα δικά σας, για ένα προιόν το οποίο υποτίθεται ότι είναι mid προς high end κατασκευή. Αυτά τα ολίγα ΥΓ. Έχω πολύ καιρό (από τα πρώτα που είχα αγοράσει) ένα όργανο (βλέπε φωτό), το οποίο το βρήκα και το ξανατοποθέτησα. Το πρόβλημα είναι ότι χαζοδουλεύει (οι ταχύτητες κανονικά, τα χιλιόμετρα κανονικά, αλλά τα Led μετά από λίγο ΔΕΝ τερματίζουν και δουλεύουν έως την μέση) και επιπλέον δουλεύει ΜΟΝΟ στο RBR..., αφού όπως είπα είναι αρχαίο. Η κατασκευή είναι Πολωνική (http://raceboard.simracing.pl/index.php?mod=products&id=raceboard-s) και το πρόγραμμα οδήγησης που χρησιμοποιεί, έχει να κάνει update από το 2011 ή κάτι τέτοιο. Η Ερώτηση μου είναι, μπορώ να κρατήσω τα ηλεκτρονικά κομμάτια και να το δουλέψω με σύγχρονα προγράμματα οδήγησης, για παράδειγμα http://www.eksimracing.com/new-slimax-manager-pro/ ή κάτι άλλο??? Όποιος γνωρίζει καλοδεχούμενος!!!! Edited April 22, 2017 by troffeo 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 Τελικά μας βγήκε μερακλής και μάστορας ο @troffeo...κοίτα να δείς φίλε μου...και εκεί που ήλπιζα ότι θα τα κάψει τίποτα...το έκανε ακόμη καλύτερο από ότι ήταν... Να δούμε τι θα κάνει την Δευτέρα με τα "καινούργια" του πετάλια... Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και για το πολύ ωραιο review άχρηστο σαλιγκάρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 (edited) Ας είναι καλά το youtube και οι ατελείωτες ώρες διαβάσματος τρισάθλια χελώνα @mad_dog Τώρα εάν θα δουλέψουν, μόνο ο Μεγαλοδύναμος το γνωρίζει... ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι θα πάω για αγορά σε load cell που μου είπε ο @marmagas Εάν θα δουλέψουν όμως, σου υπόσχομαι να έχω πλύνει το πορτπαγκάζ, αεροτομές κλπ του 131 για να μπορείς να χαζεύεις το εργαλείο σε ΟΛΟ τον αγώνα χε χε χε!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια πιλοτέε! Edited April 22, 2017 by troffeo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 20 hours ago, troffeo said: Επανέρχομαι με το θέμα του καθαρισμού και λίπανσης, της πεταλιέρας μου. Χαρά στο κουράγιο σου ρε φίλε. Εγώ όλο σκέφτομαι να πάω σε κάτι ανώτερο από G27 αλλά με αυτά που βλέπω θα κάτσω στα αυγά μου. Την G27 την ανοίγω ,την φυσάω, την λιπαίνω, σφίγγω τα ποτενσιόμετρα , ψεκάζω με σπρέι επαφών,σε χρόνο DT. Τελικά το ανώτερο είναι και πιο πολύπλοκο οπότε πρέπει να σκεφτείς όλες τις παραμέτρους. Εύχομαι να τελείωσαν τα βάσανά σου. Καλούς αγώνες! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmagas Posted April 29, 2017 Report Share Posted April 29, 2017 Οσοι με W10 και τιμονια G27 και G25(αυτα τα δυο σιγουρα) προσοχη με το τελευταιο update της microsoft. Προτεινομενη λυση,unistall logi driver,βγαζουμε usb τιμονιερας,επαννεκινηση pc,βαζουμε usb τιμονιερας,install driver from logi(32 or 64bit),σεταρουμε ρυθμισεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sC_w0lveS Posted April 29, 2017 Report Share Posted April 29, 2017 Κλασσικο το προβλημα αυτο. Το restart pc μπορεις και να το παραλειψεις.... Κοντα ενα χρονο με τη dfgt εχω μαθει και την κανω με κλειστα ματια τη διαδικασια, δε θυμαμαι ποσες φορες το εχω κανει μεχρι τωρα.... Εμενα παντως δε μου χανει ρυθμισεις και προφιλ, μετα το uninstall-install τα βρισκει ολα παλι. Εχω κρατημενο backup παντως και το αρχειο που σωζει το profile αν τυχει και χασει ρυθμισεις μην καθομαι και τα ξαναπερναω... C:\Users\%userprofile%\AppData\Local\Logitech\Gaming Software\ - (οσα προφιλ εχετε φτιαξει στον profiler θα βρειτε τον ιδιο αριθμο σε αρχεια .xml ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 @troffeo,μην βιαζεσαι και μην αγχωνεσαι. Παρε απο τα λινκ που σου εδωσα load cell(x4) και τα καλωδια. Κρατα τις φωτος απο το λινκ στο τηλ. και πηγαινε σε εναν ηλεκτρονικο να σου κανει τις κολλησεις,3 λεπτα δουλεια και 5 γιουρα για τον κοπο του. Θα δεις οτι θα φτιαξουν ΟΛΑ με την αλλαγη του load cell!!! Και εγω την ιδια ξενερα ειχα φαει οταν δεν δουλευε τιποτε σωστα! Κανε μονο υπομονη μεχρι να ερθουν,μην παραγγελνεις τιποτε αλλο και μην αγχωνεσαι,θα δεις ολα θα φτιαξουν! Ξεχνα πλακετες και σενσορες προς το παρων,ξεχνα και καινουργια πεταλια! UPDATE:Μετα από το θεματάκι που είχα παρατηρήσει στο RBR, δηλαδή που όταν είχα πατημένο τον συμπλέκτη και πατούσα και το γκάζι ταυτόχρονα, τότε το γκάζι έκανε μερικά τρελα και έπεφτε στο 95 ( του παιχνιδιού) και αφού στην αναφορά του προβλήματος μου στο ts πριν τον άγονα της Δευτέρας ο@haris274 αναφώνησε ΓΕΙΩΣΗ - ΓΕΙΩΣΗ, φτιάξε ΓΕΙΩΣΗ, είπα να κάνω μια δοκιμή ετσι για να μου φύγει η περιέργεια. Αγόρασα λοιπόν από μαγαζί με ηλεκτρικά αυτοκινήτων, χοντρό καλώδιο γείωσης, στο οποιο τοποθέτησα και ακροδέκτες, με κόστος €8.Την μια άκρη την βίδωσα σε μια από τις 4 βίδες που κρατάνε πάνω στην κατασκευή μου (rig) την πεταλιερα και την άλλη άκρη του καλωδίου σε μια από τις βίδες που συγκρατούν το ένα από τα πλαϊνά παράθυρα του κουτιού του υπολογιστή μου. Μάλλον.... ΕΥΡΗΚΑ!!!Σταμάτησε το παραπάνω θέμα που αναφέρω παραπάνω και επίσης φαίνεται να σταμάτησαν και γενικά όλα τα προβλήματα που είχα!!!Παρακολουθώ την κατάσταση και θα ενημερώσω (ελπίζω) για την οριστική λύση!Το μόνο θέμα που εχω τωρα ειναι με το DIView που το κατέβασα για να ρυθμίσω καλύτερα τα πετάλια, αλλα ενώ σε όλα τα βίντεο που ειδα για την λειτουργία της οι ενδείξεις ξεκινάνε (και ο slider μαζί) από αριστερά, οι δικές μου ξεκινάνε από δεξιά (επίσης και ο slider μαζί). Καμία ιδέα???Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris274 Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 @troffeo δεν σε ενδιαφερει απο που ξεκιναει απο την στιγμη που ελυσες το θεμα!!! απλα αναστραφηκε η πολικοτητα μαλλον!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.