Jump to content

Group H Special Car Championship Pit Stop Guide [Hellenic]


Recommended Posts

rF2-GROUP H Pit Stop Guide
----------------------------------------

Έκανα δοκιμές διάφορα πράγματα περί του Pit Stop και είπα να γράψω έναν οδηγό.

 

Ξεκινώντας με Pit Strategy
-------------------------------------------------

00.JPG.68f4a65d4704bba288400c613f8b59be.JPG

Εάν ξεκινήσεις με Pit Strategy από το garage σημείωσε number of stops
και πόσα λίτρα θέλεις στο stop 1.

Μην σε μπερδεύει το πόσα Laps έχει δίπλα από τα λίτρα. Είναι λάθος συνήθως.
Το πόσα Laps/ Litre το βλέπεις βάζοντας ένα plugin σαν το TrackMapPlugin http://www.internationalsimracing.com/forum/index.php?topic=3320.0 (το οποίο κάνει και άλλα πολλά πράγματα)

Γυρνώντας στην πίστα βλέπεις πόσο καύσιμο καις.  Οπότε κανονίζεις πόσα λίτρα θα βάλεις στο Pit stop σου.

Όταν έρθει η ώρα του Pit stop θα ανοίξει στα δεξιά της οθόνης το Pit Strategy window.

2.JPG.b300152d7c2da72177fcebd1e521918d.JPG
Όπως είπα και παραπάνω το παιχνίδι συνήθως μετράει λάθος την κατανάλωση, όποτε και εφόσον έχεις το TrackMapPlugin (που μετράει σωστά την κατανάλωση) 
το αγνοείς και μπαίνεις στα Pit όταν δεις οτι είσαι έτοιμος.

 

Αν ξεκινήσεις χωρίς Pit Strategy 
-------------------------------------------------

0.JPG.efa7c97d5f24d19e8a80d56dc0769b6e.JPG

 

Όταν δεις οτι είσαι έτοιμος για Pit Stop πατάς Request Pit.
Αυτό προϋποθέτει οτι έχεις αναθέσει κάποιο κουμπί στο τιμόνι σου(ή αλλού) να το κάνει.

4.JPG.2e08d09a8ab7137775115fc0b6eb4dff.JPG

 

Μόλις πατήσεις Request Pit θα ανοίξει στα δεξιά της οθόνης το Pit Strategy window

2.JPG.b300152d7c2da72177fcebd1e521918d.JPG

 

Και στα αριστερά της οθόνης το chat window.

4a.JPG.d62c8c7fa601df693eb5abc8bfb99d42.JPG

Καλό είναι πριν ξεκινήσει ο αγώνας να είναι ενεργοποιημένα αυτά τα παράθυρα.

 

το Pit Strategy window ενεργοποιείτε από το LCD Mode από default με το NUM_8.   και πατώντας επαναλαμβανόμενα το NUM_8 φτάνεις στο Pit Strategy window.

6.JPG.bcc1b153e9ba70602de09d6a7121f8c3.JPG

 

Το LCD Mode  Με το NUM_6 από default γίνεται ON-OFF. Οπότε αν δεν φαίνεται πατήστε το NUM_6 .

7.JPG.d197aec599290ac58ca3e6092b340800.JPG

 

Το chat  window  για να εμφανιστεί κάτω αριστερά πρέπει να έχεις από τα options του παιχνιδιού το παρακάτω HUD. 

1a.JPG.4130ace8234af68143d3f1664552bab7.JPG

 

Αν δεν θέλεις να βλέπεις αυτό το HUD γιατί έχεις κάποιο άλλο(όπως και εγώ) το απενεργοποιείς από default με το NUM_5  χωρίς να επηρεάζει το chat window.

1b.JPG.a954e38a9738bdc345041b6a751428d2.JPG

 

 

Κατά τη διάρκεια του αγώνα αποφασίζεις να κάνεις Pit Stop
---------------------------------------------------------------------------------

Πατάς Request Pit, ανοίγει το chat window που σε ενημερώνει για την αίτηση σου.   ( Pit stop Requested ). 
Μετά από λίγο σε ενημερώνει οτι είναι έτοιμοι.  ( Crew Is ready for Pit stop ). 

4a.JPG.d62c8c7fa601df693eb5abc8bfb99d42.JPG

 

Μετά την ενημέρωση μπαίνεις στα Pit. Προσέχεις το όριο ταχύτητας. Εγώ έχω αυτό  από TrackMapPlugin.

3.JPG.4f68da67b1a14aae7565cb15413b4fe6.JPG

Πράσινο εντάξει.   Κίτρινο 5km από το όριο.    Κόκκινο πέρασες το όριο (Penalty). 

 

Καθώς μπαίνεις στα Pit ζητάς τις αλλαγές που θέλεις από το Pit Strategy window 

2.JPG.b300152d7c2da72177fcebd1e521918d.JPG


με τα βελάκια του πληκτρολογίου από default.

4b.JPG.615cd44ca4ef73bfad9bb620ef71fe6d.JPG

 

 

Οι αλλαγές που μπορείς να κάνεις στο Pit stop. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

2a.JPG.52b750666cd405282af9cbd93225e34a.JPG        2c.JPG.a3b5e0aaa4a6cb7a3b5c3cb9c8fb98fc.JPG

1.Πόσα λίτρα καύσιμο θέλεις (αν θέλεις).
2.Αλλαγή 4 λάστιχα,   Αλλαγή 2 λάστιχα (μπρος-πίσω),  Δεν αλλάζεις λάστιχα.
3.Πιέσεις ελαστικών. FL,FR,RL,RR
4.Επισκευή ζημιάς (αν έχεις και αν το θέλεις).
  **Όταν έχω ζημιά έχω παρατηρήσει να μου λέει στο chat window 
    press space to avoid repair. Οπότε γίνεται και με το space του πληκτρολογίου.

 

Σε αυτή την περίπτωση ας πούμε διάλεξα: Να μην επισκευάσω την ζημιά, να βάλω 10 λίτρα καύσιμο και να μην αλλάξω λάστιχα

2c.JPG.a3b5e0aaa4a6cb7a3b5c3cb9c8fb98fc.JPG

 

**Τώρα αν προλάβεις να τα κάνεις όλα αυτά ε είσαι hard core driver.
  Το θέμα είναι τι προγραμματισμό έχεις κάνει από πριν.  Κανε πειράματα για να βρεις το σωστό συνδυασμό.

 

 

GROUP H και Pit Stop
-----------------------------------------------
Μετά από δοκιμές παρατήρησα τα παρακάτω. 

1. Μόνον 10 λίτρα καύσιμο στα Pit από 13-18 sec 
2. Μόνον 20 λίτρα καύσιμο στα Pit από 24-28 sec
3. Μόνον 30 λίτρα καύσιμο στα Pit από 34-37 sec
4. Μόνον 40 λίτρα καύσιμο στα Pit από 46-49 sec
5. Μόνον 50 λίτρα καύσιμο στα Pit από 56-60 sec

Αυτό γίνεται γιατί έχουμε 1L/sec και random delay.


6.Μόνον αλλαγή 2 ελαστικά στα Pit από 20-23 sec 
7.Μόνον αλλαγή 4 ελαστικά στα Pit από 40-43 sec

Αυτό γίνεται γιατί έχουμε 20sec για 2 ελαστικά, 40sec για 4 ελαστικά και random delay.

 

 

Συνδυασμός αλλαγών στο Pit Stop (γιατί είχαμε και μια συζήτηση) στο TS.
--------------------------------------------------------------------------------------
Στο chat window που βλέπεις παρακάτω  έχω ζητήσει:
>> Αλλαγή 4 λάστιχα και 40 λίτρα καύσιμο.

58f40296a4500_12.tyres440L.JPG.5d548420cbd5a1eb5b8cd9de8e7f95f6.JPG

TIRES 41sec, Fuel 47sec = 88sec σύνολο στα PIT.
Αυτό που βλέπεις σαν  FUEL:88sec τελικά είναι το σύνολο του χρόνου.

Μετράει προσθετικά δηλαδή αλλά μας το δείχνει σαν σύνολο χρόνου στην τελευταία παράμετρο των αλλαγών.
Το Pit Timer μετράει την ολοκλήρωση του συνολικού χρόνου και μόλις τον φτάσει, φύγαμε.

 

Στο chat window που βλέπεις παρακάτω έχω ζητήσει:
>> Αλλαγή 2 λάστιχα και 40 λίτρα καύσιμο.

58f403189e29b_13.Tyres240L.JPG.d6247943a4f7344c040e9f32dd8bc0d9.JPG

TIRES 24sec, Fuel 47sec = 71sec σύνολο στα PIT.

 

Στο chat window που βλέπεις παρακάτω  έχω ζητήσει:
>> Αλλαγή 4 λάστιχα και έχω και Ζημιά.

11.JPG.bcd0cd141c6f70b2c56b4f82847bedc8.JPG

TIRES 41sec, DAMAGE 32sec = 73sec σύνολο στα PIT.

 

Κανονίστε την στρατηγική σας γιατί όπως βλέπετε τα Pit Stop κρύβουν πολλά δευτερόλεπτα.
Και όπως ξέρετε ένα Pit Stop είναι υποχρεωτικό. (Αλλάζεις οτι θέλεις αν θέλεις).

Αυτά εν ολίγοις, καλούς αγώνες να έχουμε.

 

 

 

 

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε τον @andre για το πολύ καλό oδηγό !!!

Πράγματι να συμπληρώσω η στρατηγική στα pit μπορεί να σου δώσει αγώνα. Αν για παράδειγμα δεν είχα την ατυχία στον αγώνα με τον @marmagas θα είχα πάρει τον αγώνα.

Και το λέω αυτό γiατί η στρατηγική των pit ακόμη και αυτά τα 4-5 sec είναι ικανά να σου δώσουν αγώνα.

Εδώ μπορώ νομίζω να τοποθετηθώ για την στρατηγική που εγώ είχα επιλέξει. Στους κανονισμούς αναφέραται ότι πρέπει να κάνουμε ένα pit stop. Δεν αναφέρει πουθενά ρητά ότι πρέπει να αλλάξουμε ελαστικά. Εγώ επέλεξα να οδηγήσω χωρίς πίεση για να έχω μετά να συμπληρώση μόνο καύσιμα.

Αυτό που λέει ο @andre και που έκανε τόσο κόπο να τα γράψει με όλες τις λεπτομέρεις (ευχαριστούμε και πάλι) πρέπει να δοκιμάστε. Στην ουσία εγώ δεν έκανα δοκιμές στον αγώνα να μάθω την πίστα, αλλά έκανα δοκιμές στα pit. Ξεκίνησα με full καύσιμα, αλλά όπως είπα η σωστή στρατηγική μπορεί να σου δώσει αγώνα.

Όσοι έχουν σκοπό να τρέξουν σοβαρά και να έχουν βλέψεις σε υψηλές θέσεις η μελέτη και η στρατηγική των pit-stop δεν είναι μόνο μισός αγώνας αλλά σε πολλές περιπτώσεις είναι δυνατόν να σου δώσουν τον αγώνα !!!

Aυτά τα λίγα από εμένα, το λέω μόνο και μόνο για να μην υποτιμάτε την στρατηγική των pit γιατί και εκεί θέλει πολύ χρόνο για δοκιμές και προπόνηση και όπως φάνηκε από τον δοκιμαστικό αγώνα μπορεί να κερδίσεις αγώνα.

 

Link to comment
Share on other sites

@andre Φίλε σε ευχαριστούμε πολύ που έφτιαξες αυτόν τον πολύ καλό ακι άρτιο οδηγό για την διαδιακασία του pit stop!!!

Πραγαμτικά είναι ΠΟΛΥ χρήσιμος, όπως και οι συνδιασμοί στρατηγικών που κάθησες και έψαξες!

 

Με την ευκαιρία θα ήθελα να αναφερθώ και σε μια άλλη αναγκαιότητα του ρουφου, που είναι ο ορισμός κουμπιών.

Το ρουφου ως ένα από τα καλύτερα sim, σου δίνει την δυνατότητα να ορίσεις ή ακόμα και να προγραμματίσεις ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ τις λειτουργίες που μπορεί να έχει όχι μόνο ένας οδηγός, αλλά και στο σύνολο της μια ολόκληρη αγωνιστική ομάδα! Από καθαρά οδηγικές, όπως είναι για παράδειγμα η κατανομή της πέδησης των φρένων (εμπρός - πίσω) ή η πίεση του turbo ή ακόμα και το φρένο του μοτέρ σε όποια αυτοκίνητα το διαθέτουν, πρακτικές όπως το γεγονός ότι εάν σου σβήσει το μοτέρ ΔΕΝ παίρνει μπροστά μόνο του αλλά πρέπει να βάλεις εσύ με κουμπί που έχεις ορίσει, αλλά και στρατηγικής όπως για παράδειγμα η διαδικασία του Pit stop που αναφέρεται παραπάνω.

Αυτό με έβαλε σε μια διαδικασία να θέλω να τα έχω ορίσει σχεδόν όλα και να μπω στην διαδικασία να πάρω ακόμα και Button box παρόλο που έχω τιμόνι Fanatec (BMW GT rim) με ένα κάρο κουμπιά επάνω του. Κάθισα και όρισα ακόμα και εντολές σε κουμπιά που για παράδειγμα μιλάω με chat σε άλλους οδηγούς την ώρα του αγώνα (θα περάσω από δεξιά, πήγαινε αριστερά, συγνώμη κλπ). Επιπρόσθετα έχοντας και ανάγκη από εναλλαγές των οθονών στο όργανο που έχω (αυτό που έβαλα φωτό σε προηγούμενο ποστ), κυριολεκτικά νομίζω ότι τα έχω κάνει σαλάτα...

Και αυτό γιατί ΔΕΝ έχεις τελικά την ώρα του αγώνα την ανάγκη να χρησιμοποιείς όλα αυτά τα καλούδια ή εν πάσει περιπτώσει ΔΕΝ είμαι ο τόσο hard core sim racer να μπορώ να τα δουλεύω όλα παρέα και να κρατηθώ και στην πίστα :P. Έτσι λοιπόν αυτό που κατάλαβα το Σάββατο, ψάχνοντας για το καλύτερο δυνατό FOV (έχω τριόθονο και προσπαθώ να επιλέξω εάν είναι καλύτερο να επιλέγω μόνος μου το FOV ή να το αφήνω να το κάνει μέσω του νέου εργαλείου το οποίο δουλεύει με ενεργοποιημένο το Multi view και το βλέπεις πατώντας από default το shit+alt+το =), παρατήρησα ότι ο όλος χαμός την ώρα του αγώνα γίνεται με τα κουμπιά που μπορεί να πατάω είτε άσκοπα, είτε κατά λάθος.

Έχω πάρει λοιπόν την απόφαση να κάτσω να τα τακτοποιήσω ΟΛΑ και μόνο τα απαραίτητα κουμπιά, που θα χρειαστώ για το 131 και ΜΟΝΟ για το group H. Η κύρια μάλιστα ανάγκη μου, ορίζεται η διαδικασία του pit stop και σε αυτήν θα δουλέψω.

 

Ένα δεύτερο θέμα που προέκυψε στον τελευταίο δοκιμαστικό αγώνα, είναι ο κανονισμός του υποχρεωτικού pit stop. Νομίζω ότι έχει ένα μικρό κενό, στο οποίο δεν καταλογίζω ευθύνη στην FIA (@John@John  :bleh:), αλλά μάλλον στο παιχνίδι. Για να εξηγήσω, καταρχάς δίνω τα εύσημα στον @mad_dog που όπως λέει κάθησε και δούλεψε, ΔΕΝ μπορεί όμως στο δικό μου μυαλό να μπορείς να κάνεις έναν αγώνα στον οποίο ξεκινάς με full καύσιμο, έχεις μια διαφορά σχεδόν στην μέση του αγώνα +8 sec από τον 3ο, να κάνεις (έστω και μηδενικό) pit stop χωρίς να αλλάξεις λάστιχα ή επί της ουσίας να συμπληρώσεις καύσιμο και να τελειώνεις τον αγώνα στην 2η θέση διεκδικώντας μάλιστα την νίκη την οποία χάνεις κυριολεκτικά στις τελευταίες στροφές. Την ίδια στιγμή όλοι οι υπόλοιποι διεκδικητές έχουν ξεκινήσει με τα μισά καύσιμα (άρα και με το μισό βάρος), έχουν κάνει Pit stop στο οποίο αλλάζουν λάστιχα (άρα μόλις ξαναμπούν στην πίστα κάνουν ΠΟΛΥ καλύτερους χρόνους) και συμπληρώνουν κάυσιμο για να τερματήσουν τελικά σε χειρότερη θέση (οι περισσότεροι). Αυτό είναι μάλλον κάποιο bug ή έγινε ο τρισάθλιος @mad_dog ξαφνικά alien :t2018:

Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να υπάρξει συμπληρωματικός κανονισμός, περίπου όπως στην F1 που υπάρχει υποχρεωτική χρήση 2 από τις διαθέσιμες γόμες ελλαστικών, άρα υποχρεωτικού pit stop. Εδώ επειδή οι διαθέσιμες γόμες είναι 2 (hard και soft), θα πρότεινα για παράδειγμα το υποχρεωτικό pit stop να συνοδεύεται από υποχρεωτικό αναφοδιασμό minimum 20 λίτρων καυσίμου, άρα περίπου και σύμφωνα με τις μετρήσεις του @andre όλοι οι οδηγοί να έχουν μια Minimum καθυστέρηση +30 sec μέσα στα Pits, μαζί με το μπές - βγές σε αυτά. Άρα στο τέλος του κάθε αγώνα οι αγωνοδίκες (φυσικά και ΔΕΝ περιλλαμβάνεται σε αυτούς ο τρισάθλιος @mad_dog :P) να μπορούν εύκολα να βλέπουν για την τήρηση η μη απ΄΄ο όλους τους οδηγούς του κανόνα. Βέβαια θα μπορεί κάποιος οδηγός να αλλάξει για παράδειγμα τα 2 μόνο λάστιχα και να μην συμπληρώσει καύσιμο, αλλά και πάλι ο χρόνος παραμονής μαζί με το μπές - βγές να είναι πάνω από τα +30 sec που αναφέρω παραπάνω.

Δεν ξέρω, εσείς τι λέτε???

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καντε δοκιμες στην  Florio για να δουμε ποσα λιτρα χρειαζοντε.Τα λιτρα θα μειωθουν σε 75-70  ,οποτε στο πιτ απο τη στιγμη που ενας αγωνας  45' θελει 105-110 λιτρα ο ανεφοδιασμος θα ειναι >30 λιτρα.

Link to comment
Share on other sites

@troffeo Έχεις δίκιο για τον κανονισμό του πιτ και τα καύσιμα. Το έχουμε συζητήσει στο TS.

Με τις ίδιες σκέψεις που κάνεις είχα καταλήξει οτι το σωστό  ρεζερβουάρ θα ήταν 65L. Ήρθε όμως η Florio και τα  ρεζερβουάρ πήγαν 90L

Αν μετά τις δόκιμες στην Florio που λέει και ο John κατεβούν σε 70-75 L  νομίζω θα είναι εντάξει.

 

@mad_dog  Ο Τίτλος που είχα στο θέμα " rF2-GROUP H Pit Stop Guide" είναι πιο αντιπροσωπευτικός ή καλύτερα  " rF2 Pit Stop Guide (GROUP H tips)"

γιατί ο οδηγός ουσιαστικά αναφέρεται σε Pit Stop του rF2 γενικά , με κάποιες σημειώσεις για τα GROUP H συγκεκριμένα. 

Αυτό το λέω γιατί όποιος (και εγώ) θα ήθελε να ενημερωθεί για μενού, κουμπιά , on-off, παράθυρα κτλ του rF2 να έχει ένα μπούσουλα να ανατρέξει.

 

Τώρα που είπα ανατρέξει, και κάτι που ήθελα να πω από καιρό.

Η δομή του forum ( ίσως γιατί μαζεύτηκαν πολλά ) έχει μπερδευτεί. Ψάχνεις να βρεις κάτι και χάνεσαι σε μενού υπομενού κτλ.

Το θέμα του rF2 ας πούμε γιατί δεν είναι ενιαίο σε μια σελίδα με τα διάφορα topic και τα υπομενου τους.

Αν έχεις παρατηρήσει αυτός είναι και ο λόγος  που ο καθένας( και εγώ) γράφει σε οτι βρεθεί μπροστά του ( όπως και τώρα) και τα θέματα έχουν γίνει οτι νάνε. 

Ψάχνω να βρω ας πούμε το "pcgamingforum - Το καφενείο των simracers - Γενική Συζήτηση - Aγώνες "  για να γράψω τις λαλακίες μου και είναι κριμένο στου βοδιού το κέρατο.

Σε αυτό το θέμα που είμαστε και στο Subforum που βρίσκεται σε λίγο θα εξαφανιστεί και άντε να το βρεις. 

Τουλάχιστον βάλε μπροστά αυτή την σελίδα  http://www.pcgamingforum.net/forum/index.php?/forum/14-racing-games/  που κάπως τρώγεται και για να την βρεις χρειαζεται

να ---> ανοίξεις το site , να σκρολαρεις μέχρι το "PC racing games"  και να το πατήσεις , μετά να πατήσεις το  " Racing games "  για να έρθουν μπροστά σου τα θέματα των

racing games , και του rF2 με τα υπομενου του , και το Καφενείο που έψαχνα πριν, αλλά για να δω τα διάφορα topic toy ρΦ2  πρέπει να πατήσω πάνω στο "rFactor 2".

Αλλιώς ξανά από την αρχή " rFactor 2" κτλ.

Αν θες σκέψου μια γενική αναδιάρθρωση του Forum,  αλλιώς μην δίνεις σημασία. 

 

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, John@John said:

Καντε δοκιμες στην  Florio για να δουμε ποσα λιτρα χρειαζοντε.Τα λιτρα θα μειωθουν σε 75-70  ,οποτε στο πιτ απο τη στιγμη που ενας αγωνας  45' θελει 105-110 λιτρα ο ανεφοδιασμος θα ειναι >30 λιτρα.

 

4 minutes ago, andre said:

@troffeo Έχεις δίκιο για τον κανονισμό του πιτ και τα καύσιμα. Το έχουμε συζητήσει στο TS.

Με τις ίδιες σκέψεις που κάνεις είχα καταλήξει οτι το σωστό  ρεζερβουάρ θα ήταν 65L. Ήρθε όμως η Florio και τα  ρεζερβουάρ πήγαν 90L

Αν μετά τις δόκιμες στην Florio που λέει και ο John κατεβούν σε 70-75 L  νομίζω θα είναι εντάξει.

 

 

 

 

 

Μόλις έκανα 2 γύρους στην Targa Florio και μου έβγαλε κατανάλωση στα 64,6 λίτρα, πες 65.

Το μόνο θέμα μου είναι εάν την έκανα σωστά, μιας και μου έβγαλε ότι έκοψα και ο χρόνος μου δεν θα μετρήσει. Ο χρόνος που έκανα ήταν γύρω στα 35 λεπτά και παρατήρησα τα εξής:

1. Έως το 30ο περίπου χιλιόμετρο, οι ενδείξεις στο πάλι του δρόμου ανεβαίνουν. Μετά από μια αλλαγή κατεύθυνσης (αριστερο γεφυράκι που χάνεται σε κατηφορική δεξιά αν θυμάμαι) μου δείχνει στα τσιμεντένια κολωνάκια ότι ξεκινάει από το 10ο χιλιόμετρο και κατεβαίνει. Στην συνέχεια (στις κατηφόρες πριν την μεγάλη - τεράστια ευθεία) μου μετράει από το 20ο χιλιόμετρο και ανάποδα. Τέλος και πάλι με αρνητική πρόοδο χιλιομέτρων στα τσιμεντένια κολωνάκια, με βγάζει στο 0ο χιλιόμετρο όπου έχω τα pits στο δεξί μου χέρι και στρίβω αριστερά, όπου μετά από λίγο ολοκληρώνεται η ειδική.

2. Τελική ταχύτητα, εκτός την ευθεία τύποιυ Rouye 66 @America :D, είδα περίπου 229 στο τέλος του πρώτου χωριού και πρίν από μια αριστερή πολύ φυλαγμένη. Στην ευθεία είδα 258.

3. Πρέπει να πέρασα μέσα από 3 αν θυμάμαι καλά, χωριά. Το τελευταίο ήταν κατηφορικό και συνεχιζότανε και μετά από ένα μικρό κομμάτι εξοχής.

4. Η ειδική είναι πολύ ωραία, αλλά χρειάζεσαι ... συνοδηγό για να το πάς τάπα!!!

5. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ στις φουρκέτες και όπου είναι πολύ κλειστά κομμάτια, θα σηκώνω χειρόφερνο!!! Είναι απόλαυση, μόλις το ρυθμίσεις και το μάθεις...:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Forum Statistics

    939
    Total Topics
    15.2k
    Total Posts

Living Legends

mad_dog, the fastest sim driver in the world

PC Games for free

UNREAL.jpg.06a44fa7bc9a0e74a2fd28f90ad76a27.jpg

Top 5 PC games

×
×
  • Create New...